-
οι πληροφοριαι θα ερχονται με διαδικασια σταγονας. μικρης, σαν αυτης απο το τελευταιο τιναγμα γκιωνη.
καταναλωσις λοιπον στα πρωτα 400 χιλιομετρακια.
30 λιτρα βενζινουλας και 2 γεμισματα μπαλαντεζας.
μισα-μισα τα κμου σε εο και πολη. στη πολη με μπολικη κινηση και φαναρια, βγηκανε ολοι στους δρομοι να πανηγυρισουνε που παρελαβα. σε εο με έι σι σι στα 150 τουλαχιστον, συνηθως 160+. σε πολη φυσικα με συνεχομενα ανοιγματα, ειχε καιρο η γατα να δει τοσο μεγαλο τον γατο, μεχρι που του στριβε στο πλάι οπως παλια που διαβαζε ζακουλα. οσο μου εκαιγε το βιτ με τα μαμουα πατουμενα και 30% κατω απο το τιγκ. σε βενζινη, αμα βαλουμε και τα ρεματα αλλαζουν αυτα, εχει μια μικρουλα οικονομια, ας πουμε ενα τοστακι καλοψημενο καθε 100 χιλιομετρακια το πολυ. δεν μου αρεσουν τα τοστ.
-
Τώρα οντως κάπου σε έχασα και εγω που έχω κάνει τις πρώτες τάξης κατανόησης των γατισιων κειμένων. Κατάλαβα κάτι για το vitara κάτι για ένα τοστ, δίνει δηλαδή και ρεύμα; και ότι έχει acc.
-
για πρωτη και τελευταιο φορα η εξηγησις
εκαψε 30 λιτρα και 2 γεμισματα μπαταριας για 400 χιλιομετρα σχετικα πατημενο σε εο, 150 ή 160 σε acc, και σβελτα στη πολη που ομως εχω συναντησει τις τελευταιες ημερες τρελη κινηση. ομως σε καθε ανοιγμα του τα χωνω χοντρα γιατι το λιγοτερο φτιαχνομαι με τα πεταγματα απο τις ροπες των ηλεκτρομοτερ.
συγκρινω λοιπον την καταναλωση με ενα b suv εξαιρετικα οικονομικο οπως το vitara 1.4 S το οποιο και εχει την ιδια καταναλωση σε καυσιμο αλλα και με το tiguan 1.4 130 που ειχα και εκαιγε 30% περισσοτερο καυσιμο. και εξηγω τελικα οτι και με το vw η διαφορα δεν ειναι και τοσο τεραστια αφου δεν μετρω το ρευμα, αλλα τοσο ελαχιστη οσο ενα, αντε εναμιση ευρω στα 100 χιλιομετρα, οσο κοστιζει ενα τοστ σε street food.
-
-
Τώρα ήταν υπερβολικά κατανοητά και δεν μ άρεσαν!
Μιας και έχεις εμπειρία από πολλά αυτοκίνητα, με ποιο άλλο αυτοκίνητο μοιάζουν οι ρεπριζ του με τους ηλεκτροκινητήρες;
-
-
Τώρα ήταν υπερβολικά κατανοητά και δεν μ άρεσαν!
Μιας και έχεις εμπειρία από πολλά αυτοκίνητα, με ποιο άλλο αυτοκίνητο μοιάζουν οι ρεπριζ του με τους ηλεκτροκινητήρες;
δεν θα ξανασυμβει... ειδε και μαθε εδω πως φτιαχνομασταν ημεις οι μπαρμπηδες λοιπον https://www.greekcomics.gr/forums/index.php?/topic/894-%CE%B6%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B1/ καποτες για να κατανοησεις τον ενθουσιασμον και τι μπορει να κρυβεται σε μια λεξις μονον
μου θυμιζει κατι σε μερκεντε πολυ τουρμπατο, βασικα τραβαει οπως μια ιντεγκραλε που ειχα παρει των παπαδοπουλαιων, ιανι την κιτρινη λεγω, βολτες ενα σουκου. αλλα το κανει τοσο σμουθ οσο ενα σπρωξιμο στη πλατη να παρω φορα με το πατινι απο τη διπλανη την ομορφουλα τη γωγω το '78.
-
-
Δηλ. περίπου 6,5 lt/100km. Ο.κ., δεν είναι κι άσχημα για τέτοιο θηρίο με δεδομένο το σκίσιμο που του κάνεις σε κοντινές αποστάσεις και πως βάζεις το ACC σχετικά ψηλά (150-160 km/h)
Απ'την άλλη είναι σαφές πως τα 200-300 κιλά επιπλέον βάρος είναι 'βαρίδι' που αποδίδει στην κατανάλωση εφ'όσον κινείσαι για >50% σε πόλη ή με χωρίς απότομες εναλλαγές ταχύτητας και λίγο πιο χαμηλή μ.ω.τ. σε ανοικτό δρόμο.
Είναι καλή κατανάλωση,αλλά υπ'όψιν, απ'όσο κατάλαβα βγήκε η μέση τιμή 6,5lt/100, γιατί τα ~ 100 km από τα 400 έγιναν με ρεύμα (νομίζω έχουν αυτονομία 45-50km ανά φόρτιση τα περισσότερα phev).
Αλλά κι η επιτάχυνση στο ηλεκτρικό mode,απ'ότι λες είναι μοναδική εμπειρία! Πόση ροπή έχει συνδυαστικά,κανένα 400Νm?
-
Εξαιρετικα νουμερα δεδομενου του ρυθμου οδηγησης και της συνολικης δυναμης του ραφαλ. Εξαιρετικη επιλογη αιλουρε. Το δικο μου καιει τα ιδια αλλα με ηπιοτερη οδηγηση και πολυ λιγοτερη δυναμη.
-
-
-
-
-
για πρωτη και τελευταιο φορα η εξηγησις
εκαψε 30 λιτρα και 2 γεμισματα μπαταριας για 400 χιλιομετρα σχετικα πατημενο σε εο, 150 ή 160 σε acc, και σβελτα στη πολη που ομως εχω συναντησει τις τελευταιες ημερες τρελη κινηση. ομως σε καθε ανοιγμα του τα χωνω χοντρα γιατι το λιγοτερο φτιαχνομαι με τα πεταγματα απο τις ροπες των ηλεκτρομοτερ.
συγκρινω λοιπον την καταναλωση με ενα b suv εξαιρετικα οικονομικο οπως το vitara 1.4 S το οποιο και εχει την ιδια καταναλωση σε καυσιμο αλλα και με το tiguan 1.4 130 που ειχα και εκαιγε 30% περισσοτερο καυσιμο. και εξηγω τελικα οτι και με το vw η διαφορα δεν ειναι και τοσο τεραστια αφου δεν μετρω το ρευμα, αλλα τοσο ελαχιστη οσο ενα, αντε εναμιση ευρω στα 100 χιλιομετρα, οσο κοστιζει ενα τοστ σε street food.
Δεν εχει νοημα να συγκρινεις καταναλωση με ανοιγματα/πινω αιμα κλπ πρεπει να συγκρινεις σε νορμαλ συνθηκες πχ στα ορια ταχυτητας. Παντως αυτα που εβαλες δεν δειχνει οικονομικο και λογικο ειναι αφου στο ταξιδι κουβαλαει εξτρα βαρος που ειναι αχρηστο. Θυμιζεις με ενα γεμισμα ποσα χμ αμιγως ηλεκτρικα σου εβγαλε? Αν δεν το εχεις κανει αυτο θα ειναι καλο τεστ να κανεις.
-
Για τα άλογα του δε καίει τίποτα.. Μια χαρά. Σε αυτή την ιπποδύναμη πριν κάποια χρόνια ζητούσαν τα διπλά σε κατανάλωση και δεν ήταν και ταχύτερα/εύχρηστα.
Το Vitara 2.5 του 2005, που έχουμε, αν το πλακώσεις στην εο, θα κάψει άνετα τα τριπλά από του Γάτου. Κι αν υπολογίσεις ότι έχει 156 άλογα αντί για 300, μάλλον μιλάμε για 6 (έξι) φορές χειρότερη διαχείριση του καυσίμου. Επίσης, μιας κι ενεπλάκη το μεταφραστικό σώμα. εγώ ερμήνευσα διαφορετικά την παραπομπή σε τοστ: ότι τόσο κόστισε το ρεύμα για να γεμίσει την μπαταρία. Όσο κοστίζει να ψήσεις ένα τοστ. Αλλά έπεσα έξω, δεν τα κατέχω ακόμα καλά.
-
Έκανα ένα λάθος.
Για 400km, 30 λίτρα καύσιμο είναι 7,5lt/100 km κατανάλωση κι όχι 6,5 που έγραψα παραπάνω. Και πάλι επειδή φαντάζομαι πως του ήπιε το αίμα ο γάτος, ικανοποιητική κατανάλωση φαίνεται.
-
οκ, καιει αρκετα. και φταιει το ολον για αυτο. με τετοιο γκαζι δεν ημπορεις, σαν εικοσαρα ταδαλαφυλλη ενα πραμα και οχι γεννοσημη.
ηλεχτρικα ειναι περιεργο πολυ το πραμα, εχω καταλαβει αρκετα, θα καταλαβω και αλλα. απο τα γιομιζματα ρευματος το ενα γιομισζμα ηταν απο τον κινητηρα, οχι απο πριζα, και μαλιστα το κανει παρα πολυ γρηγορα. καθε γεμισμα ρευματος κραταει απο 30 εως 50 χιλιομετρα. μολις κοψεις 50+, μολις σανιδωσεις 30.
τελικα κρατηστε οτι το ματι του γατου κοβει, καπου σαν 8 λιτρα θα ειναι το συνολικο ρευματοβενζινο κοστος της καταναλωσης πολη-εο χωρις να το λυπασαι και πολυ. που γατοζ λυπαται μονο μιλφ. και αυτα μετα. πριν οχι. υποθετω σε σκισιμο καβαλαει 12αρια, εβλεπα τη βελονα να πεφτει οταν δοκιμασα λιγο τριτη εκατονταδα. σε σχεση με το τιγκ ειναι 2 λιτρα κατω κσι 170 αλογα πανω, σε σχεση με ενα κουγκα 150αρι δικουνητο μανιουλ ενος μηνα που επηρε ο γειτονας στο εξοχικο (κατι μου ελεγε οτι δεν υπαρχουν αλλα να πουληθουν και αυτος προλαβε κατι ετοιμοπαραδοτα μπλε?) ειναι ενα-εναμισο λιτρα κατω αλλα οπως μου ειπε εχει γκαζια το φορδ αυτο, που το συγκεκριμενο φαου δεν ειχε, ισως το 150αρι να ειναι καλυτερο. παρεπιμπτωντος το κουγκα σε σκουρο μπλε το ελεγες και ωραιο. αλλα το τιγκ ακομη και με τα 130 ειναι ωραιοτερον.
παμε στο επομενο θεμα...
τεσσερο επι τεσσερο.
εχω σημεια κοντα στο κοτατζ που εχω μαρκαρει. ως γατοζ. με περασματα, κυριως διαγωνια και σαθρα. εκειθε τσεκαρω τετρακουνησεις. και το μαρκαριζμα ειναι με τσισακια. ως γατος. και επειδη αν σουρεις και πεσεις σε ενα-δυο σημεια απο κατω η ρεματια ειναι βαθεια. και εχω σουρει και παραλιγο γατος γιοκ και οχι μονο ψιλα και χοντρα φυγανε.
περναει χωρις θεμα το τζιβι μου. ψηλωμενο +17, με πισω μπλοκε κλειδωμενο, οχι το μπροστα κλειδωμενα γιατι σερνει χειροτερα χωρις τιμονι. με το αψηλωτο νιβι δεν περασα το πρωτο αναχωμα, εβρισκε. οταν εβαλα έιμπαχ περασα. μετα τσουλαει μονο με κλειδωμα και συμπλεχταριζμα μεχρι να μυρισει σαπια καλτσα. εβαλα λοιπον το χοντροπουγκ. μονος ημουνα, θα με χωριζε η γατα αν με εβλεπε. σσσσσσσσσστ. οποτε βιντεο νοπ. και περασε αερας. χωρις ουτε ενα μικρο σκριτσ απο σπινιαρισματακι. οκ ημουν χεσμενος μην το γρατσουνισω ή βρω καπου. αλλα περασε αερας. ειναι φοβερη η τετρα με ηλεκτρομοτερια. ακομη και με τα αθλια ασφαλτολαστιχα - δουβλη 225/55/18 νομιζω, μισελιν κατι. βεβαια το αμαξι δεν ειναι για εκτος καθολου, ειναι τοσο βαρυ που στη πρωτη λασπη το αφηνεις και το μαζευεις ανοιξη. αλλα η τετρακινηση ειναι απιστευτη. απιστευτη. θελω τζιμνι ηλεκτρικο.
-
εμένα οι πρώτε εντυπώσεις με κάλυψαν!!!
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικά από το γάτο σαν πρώτη δοκιμή.
Περιμένουμε τα επόμενα κατορθώματα
-
Μια δυο παρατηρησεις. Τα αλογα δεν εχει νοημα να τα μετρατε ως 300, διοτι απαξ και μηδενισει η μπαταρια, ψοφησαν και αυτα τα κακομοιρα. Επισης, ο γατος (να ναι καλα και να μας ταξιδευει με τα γραπτα του) δειχνει ακριβως πως ΔΕΝ πρεπει να οδηγεις ενα phev (ή φεβ οπως του αρεσει να το αποκαλει
). Δεν ειναι μομφη για τον γατο αυτο (δικια του ειναι η μπαλα κλωστης, οπως γουσταρει ας την παιξει), αλλα δεν εχει νοημα να κρινετε την καταναλωση του αυτοκινητου απο την δικη του χρηση.
Αν θελει κανεις να κινειται οικονομικα με οποιοδηποτε phev, πρεπει α. να γεμιζει καθε βραδυ σπιτι του (ή στη δουλεια ή οπου εχει πριζα), β. να επιταχυνει οσο το δυνατο πιο ομαλα χωρις να παιρνει μπρος ο βενζινοκινητηρας (καποια phev ειναι πιο ανεκτικα σε αυτο, αλλα πινουν βενζινη με το παραμικρο) και γ. να μην κανει περισσοτερα χιλιομετρα σε καθημερινη βαση, απο αυτα της αυτονομιας της μπαταριας.
Αν τα κανει αυτα, μπορει να κινηθει με σχεδον μηδνικο κοστος καυσιμου.
Peugeot 3008 2016