-
Thanx
Φαντάζομαι όταν λες λίγο κατ από τα ορια σε αυτοκίνητο δρόμο εννοείς πως ταξιδευεις γύρω στα 120-130χλμ/ωρα. Σωστα;
-
Ταξίδι πάω 10 χιλιόμετρα πάνω από το όριο, και εκεί συνήθως θα δω 7 λίτρα ή λίγο λιγότερο. Όχι πως κατάφερα και πολλά ταξίδια γιατί μας έπιασε η καραντίνα με το που το πήρα, αλλά από 1-2 Χαλκιδικές που πρόλαβα, κάπου εκεί παίζει. Εν τέλει, με 0.8 που κάνει το υγραέριο εδώ πάνω, δεν πολυσκάω πλέον. Αν θα δώσω 25 ή 27€ για να γεμίσω, ντροπή και να το σκέφτομαι, όχι να το συζητάω κιόλας...
-
Αυτά είναι.
Ένας άλλος παράγοντας που δεν το συζητουμε είναι το ποσό καθαροτερο καυσιμο είναι το lpg για τον κινητήρα. Αν ανοίξεις έναν lpg κινητηρα με 100.000 χλμ και εναν diesel, το πρώτο θα είναι σαν να έχει διανύσει 30.000 χλμ.
-
Τα λαδια μονο στο ντιζελ μαυριζουν μολις στα πρωτα 1000 χλμ. Βεβαια τα ντιζελ εχουν αλλες αρετες. Βασικα για να ανοιξεις μοτερ πρεπει να περασουν τουλαχιστο 300 + χιλιαδες χλμ. Δεν ειμαι σιγουρος οτι το cng φτανει ως εκει.
-
lpg=υγραέριο
cng=φυσικό αέριο
-
Lpg ηθελα να πω.
-
Επιστροφή από διαδρομή 120 περίπου χιλιόμετρα σε επαρχιακό δίκτυο, Cruise control καρφωμένο στα 100 (με όριο τα 90), το trip έγραψε 6.7lt/100 υγραέριο...
-
Τα λαδια μονο στο ντιζελ μαυριζουν μολις στα πρωτα 1000 χλμ. Βεβαια τα ντιζελ εχουν αλλες αρετες. Βασικα για να ανοιξεις μοτερ πρεπει να περασουν τουλαχιστο 300 + χιλιαδες χλμ. Δεν ειμαι σιγουρος οτι το cng φτανει ως εκει.
Πιθανόν ένας κινητήρας βενζίνης/υγραερίου θα τα έχει τα θεματάκια του στα 300.000 χλμ. Πολύ πιθανό όμως να έχεις πληρώσει και στο diesel αντλίες, μπεκάκια, αντικαταστάσεις DPF, καθαρισμούς επί καθαρισμών στις EGR και όλα τα κακά του βρώμικου καυσίμου. Ο μέσος ευρωπαίος δεν θα συναντήσει ούτε τα μεν, ούτε τα δε για να τον ενδιαφέρουν τέτοια πράματα, στα 100-150Κ θα το έχει πουλήσει. Μόνο άμα το πας για πάντρεμα ή κάνεις 30-40Κ τον χρόνο θα έπρεπε να συζητάς πλέον για πετρέλαιο. Έχει γίνει πλέον ειδικού σκοπού και σε 5-6 χρόνια (μόλις φάνε το πρώτο ban τα Euro5 από Αθήνα-Θεσσαλονίκη), δεν θα τα θέλει κανείς, εκεί να δεις κλάμα άμα πρέπει να το ξεφορτωθείς. Πούλησα Punto EVO Euro5 diesel πέρυσι, και με πήραν 40 τηλέφωνα όλα από επαρχία, ούτε ένας από Θεσσαλονίκη, φαντάσου σε 5 χρόνια από τώρα...
-
Σιγά μην θες και ένα δισεκατομμύριο χιλιόμετρα για να έχεις όφελος από diesel. Σοβαρά τώρα;!
Μήπως επειδή τα Punto δεν έχουν και την καλύτερη φήμη για μεταχειρισμένο δεν σε παίρνανε;! (Κοίτα και στο άλλο νήμα που είχαμε συζήτηση γι' αυτό).
-
Και άντε και στα 200.000 χλμ το χιλιαράκι καίει λάδια, τι φαντάζεσαι ότι θα πληρώσω για άνοιγμα-ρεκτιφιέ-αλλαγή ελατήρια και κουζινέτα; 1000€; Τόσα θέλει μόνο το DPF του πετρελαίου. Τα υπόλοιπα τριγύρω στο δικό μου είναι 3 μπεκάκια εμμέσου, μια αντλία 3bar και 3 μπεκάκια αερίου. Δεν συζητάμε να χαιρετήσει στο πετρέλαιο κάνα μπεκάκι αμέσου ή καμιά αντλία 1600bar από παλιοκαύσιμο, θα χοροπηδάς σαν το κατσίκι στον λογαριασμό.
-
Δοκιμή του υβριδικού 140 hp από 4 Τροχούς:
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/renault-clio-hybrid-e-tech/
-
Ξερεις πως πολλοι επαγγελματιες οδηγοι μετρουν την πειρα τους πισω απο τιμονι? Σε ωρες. Ενας ντιζελ κινητηρας μπορει να χρειαστει να δουλευει συνεχως για ωρες ατελειωτες. Ακομη και διχως να χρειαζεται να γραφει ουτε χιλιοστο. Αν στη θεση του βαλεις τον πιο αξιοπιστο βενζινης ή οτι αλλο που μπορεις να σκεφτεις, ποιον πιστευεις πως θα παρεις πιο γρηγορα στο χερι? Μην απαντησεις σε εμενα. Στον τυπο στον καθρεπτη να απαντησεις. Αν παλι σου φαινεται δυσκολο και εισαι απο χωριο πηγαινε στην πλατεια και ρωτα να σου πουν τι ρημαδοκαυσιμο καινε ολα τα οχηματα που εχουν για βαριες εργασιες. Ζητω συγνωμη αν στο χαλαω. Χρονια πολλα.
-
Θέμα κατασκευαστή είναι. Εμπιστεύομαι περισσότερο έναν βενζίνης της Mazda από οποιονδήποτε diesel. Η ίδιες οι εταιρείες δίνουν περίπου 250-300 χιλιάδες χιλίόμετρα μέσο χρόνο ζωής για όλα τα μοτέρ τους, πριν αρχίσουν οι σοβαρές βλάβες.
-
Έναν βενζίνης της Mazda, εξαιρουμένου του wankel, φαντάζομαι...
-
Ο Wankel είναι ειδική περίπτωση. Να δω πόσα χλμ θα έβγαζε περιστροφικός άλλης μάρκας..
-
Συνεχίζοντας το οφ τόπικ, να υπενθυμίσω ότι ήδη τα βενζινοκίνητα φοράνε πια GPF, αντίστοιχο του DPF. Προφανώς θα έχουν κι αυτά διαδικασία...
-
Τα άμεσου ψεκασμού βενζινης φορούν gpf.
Αν και η αναγέννηση του διαφέρει από τα diesel είναι γρήγορη και δεν χρειάζεται ψεκασμο εξτρα καυσίμου μεαα στο φίλτρο ή γενικώς ενεργητική αναγέννηση
-
Δεν είπε κανείς να βάλεις βενζινοκινητήρα σε μπουλντόζες εργοταξίου. Τι κινητήρα να διαλέξει κάποιος για να κάνει 150.000 χιλιόμετρα λέμε, μια μέση διάρκεια ζωής ενός οχήματος.
Και βλέπω και τους ταξιτζήδες, πολύ τα κρατάνε τα DPF, με την πρώτη βλάβη, άδειασμα και πρόγραμμα. Για βάλτον να αγοράζει 1000€ dpf κάθε τόσο, να δούμε αν θα βγει νορμάλ η συντήρηση...
-
Ναι, ναι ,ναι, πάρτε κόζμε, το αφεντικό τρελλάθηκε : από 25 χιλιάρικα το υβριδικό Κλιό. Μάλιστα μπορεί να φτάσει και τα 27.500! Και όλα αυτά ενώ απολαμβάνει μειωμένο ειδικό τέλος ταξινόμησης ως υβρίδιο. Δηλαδή αν δεν υπήρχε αυτό το ευεργέτημα, που θα έφτανε η τιμή του? Κανά 32άρι? Και από κατανάλωση σύμφωνα με αυτά που διάβασα, τρίχες κατσαρές, προς στιγμήν νόμιζα ότι ήταν το σκέτο και όχι το υβρίδιο!
Ρεναίοι πάρτε το αλλιώς, έχετε βρει ήδη. Δεν είναι ο γυαλός στραβός, ποτέ δεν ήταν .
-
από 25 χιλιάρικα το υβριδικό Κλιό. Μάλιστα μπορεί να φτάσει και τα 27.500! Και όλα αυτά ενώ απολαμβάνει μειωμένο ειδικό τέλος ταξινόμησης ως υβρίδιο. Δηλαδή αν δεν υπήρχε αυτό το ευεργέτημα, που θα έφτανε η τιμή του? Κανά 32άρι? Και από κατανάλωση σύμφωνα με αυτά που διάβασα, τρίχες κατσαρές, προς στιγμήν νόμιζα ότι ήταν το σκέτο και όχι το υβρίδιο!
Και αρκετά πάνω από €27.500, εγώ πήρα προσφορά για €28.000 με την έκπτωση των €2.000, αφού ακόμα και η έκδοση των €27.500 έχει ελλείψεις και πρόσθεσα 2-3 έξτρα στοιχεία εξοπλισμού.
Από επιδόσεις μέτρια πράγματα (για 140 άλογα) και από οικονομία, μια τρύπα στο νερό....γενικά θα έλεγα ότι έχει αρκετά θέμα ακόμα. Για 1η προσπάθεια είναι καλή, αλλά δεν μπορεί να φτάσει τα Τογιότα και η τιμή του είναι εκτός τόπου και χρόνου...με τα ίδια λεφτά αγοράζεις καλύτερα εξοπλισμένη Corolla με 184 άλογα (εαν θες υβριδικό) ή ένα 182αρι Focus εαν θες επιδόσεις.
Renault Clio V