Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio V
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio V
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 95
    • 96
    • 51 / 96
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    106
    1910
    100311
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Αυτά είναι.

      Ένας άλλος παράγοντας που δεν το συζητουμε είναι το ποσό καθαροτερο καυσιμο είναι το lpg για τον κινητήρα. Αν ανοίξεις έναν lpg κινητηρα με 100.000 χλμ και εναν diesel, το πρώτο θα είναι σαν να έχει διανύσει 30.000 χλμ.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spi_duster last edited by

        Τα λαδια μονο στο ντιζελ μαυριζουν μολις στα πρωτα 1000 χλμ. Βεβαια τα ντιζελ εχουν αλλες αρετες. Βασικα για να ανοιξεις μοτερ πρεπει να περασουν τουλαχιστο 300 + χιλιαδες χλμ. Δεν ειμαι σιγουρος οτι το cng φτανει ως εκει.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antoniokon last edited by

          lpg=υγραέριο

          cng=φυσικό αέριο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Lpg ηθελα να πω.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              asteris last edited by

              Επιστροφή από διαδρομή 120 περίπου χιλιόμετρα σε επαρχιακό δίκτυο, Cruise control καρφωμένο στα 100 (με όριο τα 90), το trip έγραψε 6.7lt/100 υγραέριο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                asteris @spi_duster last edited by

                Τα λαδια μονο στο ντιζελ μαυριζουν μολις στα πρωτα 1000 χλμ. Βεβαια τα ντιζελ εχουν αλλες αρετες. Βασικα για να ανοιξεις μοτερ πρεπει να περασουν τουλαχιστο 300 + χιλιαδες χλμ. Δεν ειμαι σιγουρος οτι το cng φτανει ως εκει.

                Πιθανόν ένας κινητήρας βενζίνης/υγραερίου θα τα έχει τα θεματάκια του στα 300.000 χλμ. Πολύ πιθανό όμως να έχεις πληρώσει και στο diesel αντλίες, μπεκάκια, αντικαταστάσεις DPF, καθαρισμούς επί καθαρισμών στις EGR και όλα τα κακά του βρώμικου καυσίμου. Ο μέσος ευρωπαίος δεν θα συναντήσει ούτε τα μεν, ούτε τα δε για να τον ενδιαφέρουν τέτοια πράματα, στα 100-150Κ θα το έχει πουλήσει. Μόνο άμα το πας για πάντρεμα ή κάνεις 30-40Κ τον χρόνο θα έπρεπε να συζητάς πλέον για πετρέλαιο. Έχει γίνει πλέον ειδικού σκοπού και σε 5-6 χρόνια (μόλις φάνε το πρώτο ban τα Euro5 από Αθήνα-Θεσσαλονίκη), δεν θα τα θέλει κανείς, εκεί να δεις κλάμα άμα πρέπει να το ξεφορτωθείς. Πούλησα Punto EVO Euro5 diesel πέρυσι, και με πήραν 40 τηλέφωνα όλα από επαρχία, ούτε ένας από Θεσσαλονίκη, φαντάσου σε 5 χρόνια από τώρα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dublin last edited by

                  Σιγά μην θες και ένα δισεκατομμύριο χιλιόμετρα για να έχεις όφελος από diesel. Σοβαρά τώρα;!

                  Μήπως επειδή τα Punto δεν έχουν και την καλύτερη φήμη για μεταχειρισμένο δεν σε παίρνανε;! (Κοίτα και στο άλλο νήμα που είχαμε συζήτηση γι' αυτό).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asteris last edited by

                    Και άντε και στα 200.000 χλμ το χιλιαράκι καίει λάδια, τι φαντάζεσαι ότι θα πληρώσω για άνοιγμα-ρεκτιφιέ-αλλαγή ελατήρια και κουζινέτα; 1000€; Τόσα θέλει μόνο το DPF του πετρελαίου. Τα υπόλοιπα τριγύρω στο δικό μου είναι 3 μπεκάκια εμμέσου, μια αντλία 3bar και 3 μπεκάκια αερίου. Δεν συζητάμε να χαιρετήσει στο πετρέλαιο κάνα μπεκάκι αμέσου ή καμιά αντλία 1600bar από παλιοκαύσιμο, θα χοροπηδάς σαν το κατσίκι στον λογαριασμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      samatistas last edited by

                      Δοκιμή του υβριδικού 140 hp από 4 Τροχούς:

                      https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/renault-clio-hybrid-e-tech/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Ξερεις πως πολλοι επαγγελματιες οδηγοι μετρουν την πειρα τους πισω απο τιμονι? Σε ωρες. Ενας ντιζελ κινητηρας μπορει να χρειαστει να δουλευει συνεχως για ωρες ατελειωτες. Ακομη και διχως να χρειαζεται να γραφει ουτε χιλιοστο. Αν στη θεση του βαλεις τον πιο αξιοπιστο βενζινης ή οτι αλλο που μπορεις να σκεφτεις, ποιον πιστευεις πως θα παρεις πιο γρηγορα στο χερι? Μην απαντησεις σε εμενα. Στον τυπο στον καθρεπτη να απαντησεις. Αν παλι σου φαινεται δυσκολο και εισαι απο χωριο πηγαινε στην πλατεια και ρωτα να σου πουν τι ρημαδοκαυσιμο καινε ολα τα οχηματα που εχουν για βαριες εργασιες. Ζητω συγνωμη αν στο χαλαω. Χρονια πολλα.

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Θέμα κατασκευαστή είναι. Εμπιστεύομαι περισσότερο έναν βενζίνης της Mazda από οποιονδήποτε diesel. Η ίδιες οι εταιρείες δίνουν περίπου 250-300 χιλιάδες χιλίόμετρα μέσο χρόνο ζωής για όλα τα μοτέρ τους, πριν αρχίσουν οι σοβαρές βλάβες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            harisma23 last edited by

                            Έναν βενζίνης της Mazda, εξαιρουμένου του wankel, φαντάζομαι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο Wankel είναι ειδική περίπτωση. Να δω πόσα χλμ θα έβγαζε περιστροφικός άλλης μάρκας..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                famas last edited by

                                Συνεχίζοντας το οφ τόπικ, να υπενθυμίσω ότι ήδη τα βενζινοκίνητα φοράνε πια GPF, αντίστοιχο του DPF. Προφανώς θα έχουν κι αυτά διαδικασία...

                                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Τα άμεσου ψεκασμού βενζινης φορούν gpf.

                                  Αν και η αναγέννηση του διαφέρει από τα diesel είναι γρήγορη και δεν χρειάζεται ψεκασμο εξτρα καυσίμου μεαα στο φίλτρο ή γενικώς ενεργητική αναγέννηση

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    asteris last edited by

                                    Δεν είπε κανείς να βάλεις βενζινοκινητήρα σε μπουλντόζες εργοταξίου. Τι κινητήρα να διαλέξει κάποιος για να κάνει 150.000 χιλιόμετρα λέμε, μια μέση διάρκεια ζωής ενός οχήματος.

                                    Και βλέπω και τους ταξιτζήδες, πολύ τα κρατάνε τα DPF, με την πρώτη βλάβη, άδειασμα και πρόγραμμα. Για βάλτον να αγοράζει 1000€ dpf κάθε τόσο, να δούμε αν θα βγει νορμάλ η συντήρηση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Ναι, ναι ,ναι, πάρτε κόζμε, το αφεντικό τρελλάθηκε :  από 25 χιλιάρικα το υβριδικό Κλιό. Μάλιστα μπορεί να φτάσει και τα 27.500! Και όλα αυτά ενώ απολαμβάνει μειωμένο ειδικό τέλος ταξινόμησης ως υβρίδιο. Δηλαδή αν δεν υπήρχε αυτό το ευεργέτημα, που θα έφτανε η τιμή του? Κανά 32άρι? Και από κατανάλωση σύμφωνα με αυτά που διάβασα, τρίχες κατσαρές, προς στιγμήν νόμιζα ότι ήταν το σκέτο και όχι το υβρίδιο!

                                      Ρεναίοι πάρτε το αλλιώς, έχετε βρει ήδη. Δεν είναι ο γυαλός στραβός, ποτέ δεν ήταν .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @dstou last edited by

                                        από 25 χιλιάρικα το υβριδικό Κλιό. Μάλιστα μπορεί να φτάσει και τα 27.500! Και όλα αυτά ενώ απολαμβάνει μειωμένο ειδικό τέλος ταξινόμησης ως υβρίδιο. Δηλαδή αν δεν υπήρχε αυτό το ευεργέτημα, που θα έφτανε η τιμή του? Κανά 32άρι? Και από κατανάλωση σύμφωνα με αυτά που διάβασα, τρίχες κατσαρές, προς στιγμήν νόμιζα ότι ήταν το σκέτο και όχι το υβρίδιο!

                                        Και αρκετά πάνω από €27.500, εγώ πήρα προσφορά για €28.000 με την έκπτωση των €2.000, αφού ακόμα και η έκδοση των €27.500 έχει ελλείψεις και πρόσθεσα 2-3 έξτρα στοιχεία εξοπλισμού.

                                        Από επιδόσεις μέτρια πράγματα (για 140 άλογα) και από οικονομία, μια τρύπα στο νερό....γενικά θα έλεγα ότι έχει αρκετά θέμα ακόμα. Για 1η προσπάθεια είναι καλή, αλλά δεν μπορεί να φτάσει τα Τογιότα και η τιμή του είναι εκτός τόπου και χρόνου...με τα ίδια λεφτά αγοράζεις καλύτερα εξοπλισμένη Corolla με 184 άλογα (εαν θες υβριδικό) ή ένα 182αρι Focus εαν θες επιδόσεις.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • jorge_greek
                                          jorge_greek last edited by

                                          Στο Γαλλικό site έχει έναν κινητήρα τούρμπο βενζίνης 140 αλόγων με χειροκίνητο κιβώτιο. Τον βάζουν στις πλούσιες intens και RS Line. Ποιος κινητήρας είναι αυτός; Ο ίδιος που είχε και πριν με διπλού συμπλέκτη; Αυτός που βάζουν και στα megane + merc?

                                          Ακόμα συνεχίζουν να το συναρμολογούν Τουρκία ή μετέφεραν την παραγωγή;

                                          And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            asteris last edited by

                                            Είναι ο νέος 1.33 Tce που φοράει και το Captur.

                                            https://www.renault.com.gr/CountriesData/Greece/images/cars/HELIOS/CAPTURhjbPh1/Renault_Captur_TECHNICAL_8sel_February2021_Final_web.pdf

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 51 / 96
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr