Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 22
    • 23
    • 2 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    39
    455
    3974
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      ESP υπήρχε σε αυτοκίνητα του 2004 κατασκευή ,στάνταρ εξοπλισμός ,δυο από αυτά είχα στην κατοχή μου ( Ford Mondeo ST-220 , Volvo S60 2.0T ) o Realzeus έχει ένα SAAB δεν ξέρω ακριβώς ποια χρονιάς αλλά κάπου εκεί που έχει σίγουρα ESP.

      Τώρα για τα σύγχρονα αυτοκίνητα την μόνη εξέλιξη που βλέπω είναι σε κάτι συστήματα που βοηθάνε νέους οδηγούς και ηλικιωμένους , θα τα έχω υπόψη για το μέλλον .

      Η  μόνη εξέλιξη που μου αρέσει είναι η παθητική ασφάλεια που έχουν αυτά που εξάγονται/εξάγονταν ΗΠΑ και πρέπει να περνάνε εκείνο το βάναυσο small overlap crash test , πρέπει να έχει πέσει πολύ μελέτη όχι μόνο στην κατασκευή αλλά και στο λογισμικό για τους αερόσακους γιατί πολλά αποτυγχάνουν από κακό συντονισμό των 'εκρήξεων ' που σου πετάει μέλη του σώματος έξω από την ασφαλή καμπίνα Σίγουρα κάποιο μεταχειρισμένο που έχει περάσει από αυτό το τεστ έχει σοβαρή κατασκευή ας είναι και 10ετίας πχ  το  Toyota/Scion   iQ

      Youtube Video

      https://www.iihs.org/ratings/vehicle/scion/iq-2-door-hatchback/2015

      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • fanis75
        fanis75 moderator @mastoras78 last edited by

        Ωραία μπούρδα είχε γράψει ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος για τα αμάξια του 80' αλλά, δεν εκπλήσσομαι μιας και είχε έφεση σε αυτές. Τέλος πάντων.. Συγχυστηκα 

        Αγαπώ Πολίτη....τρομερή γραφή και ιστορίες. Ο άνθρωπος Διδάκτωρ φιλοσοφίας είναι...αλλά με αγάπη στα αυτοκίνητα. Φίλος φίλου μου...γαμώ τα παιδιά!!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • mastoras78
          mastoras78 @mastoras78 last edited by

          Αυτός ο τύπος ήταν μια χαρά για παρέα και τσίπουρα στην Αγριά.

          Ας πούμε Φάνημ ότι κατα κάποιο τρόπο συμφωνούμε.... 

          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
          #tsekourato_ksevrakoma

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • P
            peta last edited by

            αυτοκίνητο του τώρα με ένα της δεκαετίας του 80.

            Το αντίθετο θα ελεγα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @peta last edited by

              Δε βλέπω να υπερτερεί κάπου ενα αυτοκίνητο του τώρα με ένα της δεκαετίας του 80.

              Το αντίθετο θα ελεγα.

              Υπερτερεί σαφώς στα παρακάτω:

              1. Οικονομία
              2. Οδική συμπεριφορά
              3. Ασφάλεια (ενεργητική και παθητική)
              4. Άνεση
              5. Εξοπλισμός
              6. Οικολογία και σεβασμός στο περιβάλλον
              7. Ευκολία οδήγησης
              8. Τεχνολογία

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                criuser last edited by

                Το C4 μου του 2005 έχει επίσης ESP....

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dublin last edited by

                  Αυτοκίνητο 80 με σήμερα τα μόνα κοινά που έχουν είναι οι 4 ροδες και το τιμόνι.

                  Επειδή ακόμη έχω Saxo(φαντάσου 20 χρόνια μετά το 1980), και C3 του 12, και 2008 (B κατηγορία είναι) του 2020, δηλαδή 3 εξελικτικά βήματα ανά δεκαετία, το Saxo είναι σαν μόλις να ανακάλυψες τον τροχό και σαφέστατα το λιγότερο ασφαλές από όλα τα υπόλοιπα, και έκανε ακριβώς όσο και το C3 σε τιμή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • monman2
                    monman2 last edited by

                    Αυτοκίνητα του '80 , χωρίς καταλύτες ,injection, βενζίνη με μόλυβδο δηλ  δεν βλέπω να κυκλοφορούν πρακτικά δεν υπάρχουν  οπότε μην ασχολείστε .

                    Αυτοκίνητα του ΄90 κυκλοφορούν κυρίως ιαπωνικά με μεγάλη πίσω πόρτα ,liftback, από διάφορους τεχνίτες που ασχολούνται με ανακαινίσεις   , επίσης μην ασχολείστε και μην αγοράζεται γιατί ούτε Abs έχουν και από παθητική ασφάλεια αστα να πάνε ... μην μου αναφέρετε τώρα τίποτα NSX , RX-7 , Supra , MB 190 2.3  και Lancia  Deltone γιατί όταν έπρεπε  τα σνομπάρατε (θέλατε 190Ε 1.8 και Audi 80 1,6 ) τώρα το πουλάκι πέταξε ... τιμές συνομήλικων Ferrari έχουν.

                    Τώρα πάμε στην σωστή δεκαετία 1999 -2010 εκεί που αγοράστηκαν καινούργια  στην Ελλάδα καλά αυτοκίνητα , με τα σωστά κυβικά και τον σωστό εξοπλισμό ,αυτοκίνητα δηλ 10-20 ετών αυτή την στιγμή εδώ θέλει ειδική αναφορά για κατηγορίες -μοντέλα ...οι καλλίτερες εποχές!

                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      apolonios @monman2 last edited by

                      Αυτοκίνητα του '80 , χωρίς καταλύτες ,injection, βενζίνη με μόλυβδο δηλ  δεν βλέπω να κυκλοφορούν πρακτικά δεν υπάρχουν  οπότε μην ασχολείστε .

                      Αυτοκίνητα του ΄90 κυκλοφορούν κυρίως ιαπωνικά με μεγάλη πίσω πόρτα ,liftback, από διάφορους τεχνίτες που ασχολούνται με ανακαινίσεις   , επίσης μην ασχολείστε και μην αγοράζεται γιατί ούτε Abs έχουν και από παθητική ασφάλεια αστα να πάνε ... μην μου αναφέρετε τώρα τίποτα NSX , RX-7 , Supra , MB 190 2.3  και Lancia  Deltone γιατί όταν έπρεπε  τα σνομπάρατε (θέλατε 190Ε 1.8 και Audi 80 1,6 ) τώρα το πουλάκι πέταξε ... τιμές συνομήλικων Ferrari έχουν.

                      Τώρα πάμε στην σωστή δεκαετία 1999 -2010 εκεί που αγοράστηκαν καινούργια  στην Ελλάδα καλά αυτοκίνητα , με τα σωστά κυβικά και τον σωστό εξοπλισμό ,αυτοκίνητα δηλ 10-20 ετών αυτή την στιγμή εδώ θέλει ειδική αναφορά για κατηγορίες -μοντέλα ...οι καλλίτερες εποχές!

                      Όντως πριν το 2000 τα περισσοτερα αμάξια δεν είχαν abs, esp και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Αυτη την στιγμή στο car.gr υπάρχουν δεκάδες λιμουζίνες του 2004 και μετα που εχουν esp, abs και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Οι μαντράδες εχουν όλα τα σάπια μικρά. Το 2005 οι περισσότεροι συνταξιούχοι με το εφάπαξ πήραν vectra, mondeo, passat, mercedes, avensis, mazda 6. Τωρα στο 2021 είναι 75-85 ετών και καταθετουν δίπλωμα και πουλάνε τα αμάξια. Βρίσκω δεκάδες λιμουζίνες μέχρι 150.000χμ σε εξαιρετική κατάσταση απο 3.000 εως 6.000ε. Πρόσφατα είχαν σε αγγελία ενα mazda 6 του 2008 με 45.000 πραγματικά χμ και το αμάξι ήταν απλά καινούργιο. Το πουλαγε 6000ε απο 7000ε αρχική τιμή. Πριν λίγο καιρό πουλήθηκε mondeo 1.6 titanium 2008 με 160.000χμ με 4500ε. Καλά τα vectra ειδικά πουλιούνται τσαμπα με 3-4000ε με 100.000χμ

                      Δεν εχει καμια λογική να δώσεις 25000ε για να πάρεις ενα leon ή focus ,όταν με 5-6000ε αγοράζεις αμάξια αδούλευτα σχεδον καινούργια. Ναι είναι διαφορετική κατηγορία, αλλά ενα mazda 6 του 2008 δεν υστερεί πουθενά απο το καινούργιο leon, είτε σε κράτημα, ειτε σε χωρους, ειτε σε εμφάνιση, ειστε σε άνεση, ειτε σε ποιοτητα κύλισης. Εχει 1-2 λίτρα υψηλοτερη κατανάλωση μόνο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dstou last edited by

                        Οδήγησα πρόσφατα ένα Μερσεντέ C180 του 1996. Είχα ένα τέτοιο από το 1999 και μέχρι το 2002 και μετά πήρα τον αντικαταστάτη του. Έκτοτε, ήγουν για 15-16 χρόνια, δεν είχα ούτε οδηγήσει, ούτε καν μπεί σε τέτοια. Μπήκα λοιπόν πριν ένα μήνα σε ενός συγγενή και το οδήγησα εντελώς τουριστικά για μισή ώρα περίπου κάνοντας μια αγγαρεία, και ...υπομειδιούσα διαρκώς. Του βρήκα ένα σκασμό μειονεκτήματα, παρά τα κάποια καλά του στοιχεία.  Όταν τα είχα βέβαια καμάρωνα σα γύφτικο σκερπάνι και τα θεωρούσα σχεδόν άψογα.

                        Φανταστείτε λοιπόν να έμπαινα σε ένα αμάξι της δεκαετίας του 1980. Καινούργιους κοιλιακούς θα έκανε από τον γέλωτα.

                        Τα αυτοκίνητα με τα χρόνια βελτιώνονται  σε όλους τους τομείς. Αν υπάρχει ένας σημαντικός τομέας που οπισθοχώρησαν σε σχέση με τη δεκαετία του 1980 είναι οι εσωτερικοί χώροι, για δεδομένο μήκος και πλάτος φυσικά. Π.χ.: το Άλφα Ρομέο Μίτο είναι λίγο (όσο πατάει η γάτα) πιο μακρύ από το Άλφασουντ του 1970. Και όμως έχει αισθητά χειρότερους εσωτερικούς χώρους και πορτμπαγκάζ. Για κάποιους συγκεκριμένους λόγους βέβαια, αλλά έχει χειρότερους, είναι αλήθεια σε αρκετές περιπτώσεις.

                        Θα προσέθετα ίσως και την ευκολία μικροεπισκευών και μετατροπών (του ποδαριού) που είχαν τα παλιά. Όσο πιο παλιό, τόσο περισσότερο 'χέρι' μπορούσε να του βάλει ο μέσος κάτοχος.

                        Από εκεί και πέρα γενικά ισχύει το : όσο πιο καινούργιο, τόσο βαθύτερη η άβυσσος με το παρελθόν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @apolonios last edited by

                          Δεν εχει καμια λογική να δώσεις 25000ε για να πάρεις ενα leon ή focus ,όταν με 5-6000ε αγοράζεις αμάξια αδούλευτα σχεδον καινούργια. Ναι είναι διαφορετική κατηγορία, αλλά ενα mazda 6 του 2008 δεν υστερεί πουθενά απο το καινούργιο leon, είτε σε κράτημα, ειτε σε χωρους, ειτε σε εμφάνιση, ειστε σε άνεση, ειτε σε ποιοτητα κύλισης. Εχει 1-2 λίτρα υψηλοτερη κατανάλωση μόνο

                          Δεν αγοράζουμε πάντα αυτοκίνητο με την λογική όμως. Κάποιες φορές μετράει το συναίσθημα, κάποες φορές απλά θέλουμε καινούργιο αυτοκίνητο και όχι 15ετίας. Σαφώς και κάνεις την δουλειά σου και με ένα 10-20 ετών. Και του πατέρα μου η 330xi του 2004 με 250.000χλμ είναι ακόμα και σήμερα εξαιρετικό αυτοκίνητο, πολύ καλύτερο από πολλά καινούργια και απλά δεν έχει τιμή, δεν πουλιέται (μόνο χαρίζεται), όμως κάποιος θα προτιμήσει το καινούργιο για πολλούς λόγους.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Και σε κάτι ακόμα υστερούν τα καινούρια: σε σπορ αίσθηση. Ειδικά όταν αναφερόμαστε σε μοντέλα συγκεκριμένων εταιριών (Ford και Peugeot έχω στο μυαλό μου), μπορούσες να περάσεις πολύ όμορφα, ακόμα και με το πιο ταπεινό μοντέλο (Ka και 106 1.1). Στην επόμενη γενιά τους, το 2007-2008, τα σπορ στοιχεία αμβλύνθηκαν. Δηλαδή το C2 ήταν λιγότερο σπορ από το Saxo VTS, το αυτό συνέβηκε και σε Focus Mk2, Mondeo Mk3 με τους προκατόχους τους. Τα επόμενα ήταν ακόμα πιο αποστειρωμένα.

                            Κατά τα άλλα, συμφωνώ ότι τα καινούρια είναι απλώς καλύτερα αυτοκίνητα. Αν όμως δε σε φτάνουν τα φράγκα, ένα προσεγμένο μοντέλο 12-15 ετών, θα σου κάνει τη δουλειά σου αξιοπρεπώς.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                              Κατά τα άλλα, συμφωνώ ότι τα καινούρια είναι απλώς καλύτερα αυτοκίνητα. Αν όμως δε σε φτάνουν τα φράγκα, ένα προσεγμένο μοντέλο 12-15 ετών, θα σου κάνει τη δουλειά σου αξιοπρεπώς.

                              Συμφωνώ, δεν είπα ότι είναι κακά αυτοκίνητα, ισα ίσα! Έχω αυτοκίνητο 10ετίας και δεν έχει να ζηλέψει σε πολλά θέματα από τα πιο καινούργια. Μάλιστα στην κατηγορία του έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από πολλά καινούργια που έχω οδηγήσει και γενικά στέκεται άνετα ακόμα και σήμερα σε νέα ανταγωνιστικά μοντέλα. Αλλά σίγουρα ένα νέο είναι πιο οικονομικό, με πιο πολλά γκάτζετσ και συστήματα ασφαλείας και λίγο πιο άνετο/ραφιναρισμένο. Από καθαρά οικονομοτεχνική άποψη, δεν συμφέρει η αγορά καινούργιου όταν με το 1/3 των χρημάτων παίρνεις ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ κοντά (και όχι 1/3 καλό), για αυτό εξάλλου τα περισότερα αυτοκίνητα που έχω πάρει τα έχω πάρει μεταχειρισμένα. Το καινούργιο το παίρνουμε για άλλους λόγους.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • monman2
                                monman2 last edited by

                                Υπάρχει μια κατηγορία που πρακτικά έχει εξαφανιστεί τα κουπέ σπορ αυτοκίνητα .

                                Παλιά υπήρχαν πολλά αλλά είναι από τις 'κακές' δεκαετίες και το 99% που επιβιώνει είναι μετατροπή, δυστυχώς από το 1999 είχε αρχίσει η πτώση της κατηγορίας αλλά βγήκαν τουλάχιστον  τα BMW Ε46  αλλά και η compact , η Toyota celica και  Hyundai coupe αυτό που φεράριζε    , MB sportscoupe /clc μέχρι και Chrysler Crossfire βλέπω ένα στην περιοχή μου πυκνά συχνά.

                                Αν εξαιρέσουμε το crossfire , όλα τα άλλα έχουν λογικά κυβικά ,1600-1800  , οπότε τα λειτουργικά τους έξοδα είναι λίγα . Δεν καίνε πολύ για την celica πχ το sprint monitor δίνει κάτω από 9 λίτρα (για την καλή με τα 190 άλογα)

                                Όλα είναι από όμορφα μέχρι πολύ εντυπωσιακά αυτοκίνητα ιδανικά για να κυκλοφορεί ένας εργένης όπως πρέπει και να το κρατήσει μέχρι τα πρώτα χρόνια του γάμου . Για μικρά παιδιά τα πιο ασφαλή ούτε πίσω πόρτες παράθυρα να παίζουν και να ανοιγοκλείνουν και χώροι αποσκευών άπλετοι με μεγάλο άνοιγμα να φορτώνεις καρότσια πάρκοκρέβατα , η πεθερά δεν μπορεί να μπει πίσω ούτε μπροστά άρα 

                                Δυστυχώς τα  celica και τα Ε46 έχουν καγκουρευτεί οπότε θέλει ψάξιμο για το σωστό για τα Hyundai coupe δεν το συζητάμε ! Οι ΜΒ sportscoupe από τις αγγελίες που βλέπω την γλυτώνουν αλλά να ξέρετε είναι πιο άνετες και η πεθερά μάλλον θα χωράει να μπει πίσω 

                                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tgd last edited by

                                  Έζησα χρόνια με την E46 compact, την φχαριστήθηκα, αλλά δεν κάνει για παιδιά. Πρώτον, δίπορτο με παιδιά είναι μαζοχισμός (σκύψε και τεντώσου να βάζεις και να βγάζεις το κάθισμα) και η Ε46 έχει πολύγωνο πορτ-μπαγκάζ που δεν βολεύει για καρότσια κλπ. Έφυγε για να χωρέσει η οικογένεια, αλλά δεδομένου ότι υπήρχε και το Clio της γυναίκας μου δεν είχε νόημα να την κρατήσω. Στεναχωριέμαι που έφυγε, ελπίζω ο επόμενος να την ευχαριστήθηκε όσο κι εγώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Ωραία η e46 Compact, είχα μια 325ti για 18 μήνες...την είχα ευχαριστηθεί!!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • P
                                      peta last edited by

                                      Έτσι και μου δώριζαν σήμερα ένα καινούργιο αυτοκίνητο της δεκαετίας του 80 (κατά προτίμηση ασιατικό,εμπροσθοκινητο και με καρπυρατερ) θα το προτιμούσα με κλειστά μάτια από το αντίστοιχο σημερινό (που μόνο στα γκαζια και στα καυσαέρια που εκπέμπει όταν είναι κρύο υπερτερεί).

                                      Όποιο σημείο και να δεις (θα έγραφα δύο μέρες)τα αυτοκίνητα έχουν  χειροτερέψει,το ότι πουλιούνται δε λέει κάτι,εδώ πουλιούνται (ξε)σκισμένα παντελόνια και γαλοτσες με σχέδια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Ή τρολλαρεις ή δεν έχεις ιδέα από αυτοκινητα 

                                        Αν κοιτας τους πλαστικούς προφυλακτήρες και χανεις την ουσία της πλατφόρμας, κινητήρων, κιβωτίων, ηλεκτρονικών, αναρτήσεων, φωτισμό, ηχομονωση, δυναμική και στρεπτικη ακαμψια, αεροδυναμική, οικολογία, ενεργητική ασφάλεια, παθητική ασφάλεια, επιδόσεις, καταναλωση κτλ τότε δεν μπορεί παρά να τρολλαρεις

                                        https://m.youtube.com/watch?v=xidhx_f-ouU

                                        Δες τον θάλαμο επιβατών πως καταρρέει σε ένα αυτοκίνητο του 1998 ( που υπολόγιζαν έστω σε μικρό βαθμό την ασφάλεια). Σκέψου σε 20 ετη παλαιότερο του ήδη παλαιού corolla...

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • T
                                          tgd last edited by

                                          Trying to convince my wife to sell my 1998 Corolla, I showed her this video. The next day she called my insurance agent and increased my life policy.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            Αυτη η corolla βγηκε στην παραγωγη το 1991 . Ηδη, ακομα και στην Ελλαδα, απο το 1997 πωλουνταν η επομενη γενια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 2 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr