Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 173
    • 174
    • 175
    • 176
    • 177
    • 269
    • 270
    • 175 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151856
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      costasar @taxidiaris last edited by

      gpapava wrote:

      Καλησπέρα παιδιά!

      Δεν ξέρω αν ήδη το έχει αναφέρει κάποιος σε προηγούμενο σχόλιο.

      Γνωρίζει κανείς στην έκδοση Allure, ο διακόπτης που αλλάζει σε Normal και Eco mode. Τι αλλαγές κάνει στο αυτοκίνητο ακριβώς; Δεν έχω βρει πουθενά λεπτομέρειες ακριβώς τι κάνει.

      Ευχαριστώ!

      Μακρια από το eco mode! Σε Panda twinnair που είχα, από πολύ σβέλτο κι ευχάριστο , το έκανε αργό και επιπλέον ανέβαινε ελαφρά  κι η κατανάλωση! Αντίστοιχα συμπεράσματα και φίλου με 2008!

      Το ότι αλλάζει την απόκριση στο γκάζι που ακριβώς το έχετε δει; Σύμφωνα με το εγχειρίδιο το μόνο που κάνει το eco είναι να μειώνει την απόδοση του κλιματιστικού για εξοικονόμηση στην κατανάλωση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        hountalas last edited by

        Η δική μου εμπειρία είναι πως στο νορμαλ το γκάζι είναι 'ευαισθητο' στο πάτημα και αρπάζει με μικρό πάτημα.

        Στο eco το οποίο το βάζω στην πόλη αλλάζει την αίσθηση αυτή και την κάνει νωχελική. Αν το πιέσεις περισσότερο πάλι αρπάζει από ότι έχω καταλάβει.

        Η διαφορά είναι είναι στο πόσο θα βυθίσεις το πόδι στο πεντάλ.

        Επίσης άσχετο αλλά για ecu remapping που σας είχα πει εδώ Θεσσαλονίκη για τον 1.2 100, η εταιρία είναι η megaspeed και δίνει για τον συγκεκριμένο κινητήρα 150 άλογα και 25 κιλά ροπή από 20,5. Δεν ξέρω βέβαια εάν σε δυναμόμετρο τα 150 είναι 140.

        Ακόμα και ο 1.2 130 πάει στα 150 αφού όπως λένε όλοι είναι ίδια μοτερ με διαφορετική χαρτογράφηση.

        Ενδιαφέρον πάτντως με 450- 500 ευρώ να πάρεις την εξτρα δύναμη που η πεζω ήθελε άλλα 3.000 ευρώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin @hountalas last edited by

          Η δική μου εμπειρία είναι πως στο νορμαλ το γκάζι είναι 'ευαισθητο' στο πάτημα και αρπάζει με μικρό πάτημα.

          Στο eco το οποίο το βάζω στην πόλη αλλάζει την αίσθηση αυτή και την κάνει νωχελική. Αν το πιέσεις περισσότερο πάλι αρπάζει από ότι έχω καταλάβει.

          Η διαφορά είναι είναι στο πόσο θα βυθίσεις το πόδι στο πεντάλ.

          Επίσης άσχετο αλλά για ecu remapping που σας είχα πει εδώ Θεσσαλονίκη για τον 1.2 100, η εταιρία είναι η megaspeed και δίνει για τον συγκεκριμένο κινητήρα 150 άλογα και 25 κιλά ροπή από 20,5. Δεν ξέρω βέβαια εάν σε δυναμόμετρο τα 150 είναι 140.

          Ακόμα και ο 1.2 130 πάει στα 150 αφού όπως λένε όλοι είναι ίδια μοτερ με διαφορετική χαρτογράφηση.

          Ενδιαφέρον πάτντως με 450- 500 ευρώ να πάρεις την εξτρα δύναμη που η πεζω ήθελε άλλα 3.000 ευρώ!

          Λοιπόν, το γκάζι έχει 2 θέσεις, σε όλα τα modes, φαίνεται ότι αν το πατήσεις μέχρι το τέλος να έχει 2 ρυθμίσεις, νομίζω τα περισσότερα σύγχρονα έτσι είναι φτιαγμένα. ¨Οταν το έχεις στο ECO σέρνεται το αυτοκίνητο στην 1η θέση, αν το πατήσεις μέχρι τέλους μου φαίνεται ότι δίνει όλη την δύναμη (όπως και στο normal).

          Για το remapping σωστά τα λες, ο ίδιος κινητήρας δίνει 100/130/155, ΑΛΛΑ ο 155 από τα συμφραζόμενα, έχω καταλάβει ότι έχει και άλλες διαφορές (στο turbo ίσως), κατά τα άλλα ΟΛΕΣ οι εταιρίες έχουν για το ίδιο κινητήρα διαφορετικά - εργοστασιακά - remapping.

          Εγώ για σιγουριά δεν θα ανέβαζα έναν 100άρι κινητήρα στα 150, είναι μεγάλη διαφορά, αλλά 20-30 άλογα (μιλάμε για θεωρητικές τιμές, και στρόφαλο πάντα) είναι πιστεύω μέσα στα στάνταρντ του κινητήρα και το θεωρώ τέλειο για να σου δώσει λίγο περισσότερη δύναμη χωρίς μεγάλο κόστος αλλά με τρομερή αξιοπιστία. Αλλιώς παίρνεις κάποιο πιο γρήγορο από την αρχή, δηλαδή αν θέλεις μέγιστη ταχύτητα και ροπές, δεν παίρνεις κινητήρα 100 άλογα, νομίζω είναι απλό και κατανοητό, ειδικά αν θες τα 5 χρόνια εγγύηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 last edited by

            Δηλαδή έναν κινητήρα που βγάζει 100 ή 130 άλογα, χωρίς καμία μηχανική διαφορά, αλλά με τη μικρότερη έκδοση 'κομμένη' από software, θα τον ανέβαζες στα 150 άλογα μόνο αν η αφετηρία σου ήταν ο 130άρης, ενώ τον 100άρη θα τον ανέβαζες ως τα 120-130 μόνο; Δε νομίζω ότι έχει νόημα το σκεπτικό αυτό...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dublin @harisma23 last edited by

              Δηλαδή έναν κινητήρα που βγάζει 100 ή 130 άλογα, χωρίς καμία μηχανική διαφορά, αλλά με τη μικρότερη έκδοση 'κομμένη' από software, θα τον ανέβαζες στα 150 άλογα μόνο αν η αφετηρία σου ήταν ο 130άρης, ενώ τον 100άρη θα τον ανέβαζες ως τα 120-130 μόνο; Δε νομίζω ότι έχει νόημα το σκεπτικό αυτό...

              Για μένα λες; Για τους 100σταριδες μιλάω. Το λέω σαφέστατα.

              Τον 100αρι θα ανέβαζα, ο 130 δεν θέλει ανέβασμα, είναι ήδη ανεβασμένος.

              Αναφέρομαι σε όσους τελικά ήθελαν λίγο παραπάνω δύναμη ή λυπήθηκαν τα 1000-1800 παραπάνω που κάνει ο 130.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Ναι, σε σένα μιλούσα. Με τη λογική ότι σε αυτόν τον κινητήρα είναι εξίσου ασφαλές (ή ρίσκο, αν προτιμάς) να πας στα 150 άλογα με remap, είτε η αφετηρία σου είναι τα 100 είτε τα 130.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dublin @harisma23 last edited by

                  Ναι, σε σένα μιλούσα. Με τη λογική ότι σε αυτόν τον κινητήρα είναι εξίσου ασφαλές (ή ρίσκο, αν προτιμάς) να πας στα 150 άλογα με remap, είτε η αφετηρία σου είναι τα 100 είτε τα 130.

                  Σημείωση: μιλάω για τα απλά chip-ακια που δίνουν κάνα 20αρι άλογα (και είπα στρόφαλο), πάντα για αυτό μιλάω. Για σοβαρά πειράγματα πρέπει να δούμε συγκεκριμένο topic και άλλη συζήτηση.

                  Μιλάω για τα 100αρια, θεωρώ ότι όποιος θέλει επιδόσεις ΔΕΝ κοιτάει 100αρι κινητήρα σε B suv και πάνω, νομίζω είναι ξεκάθαρο αυτό, αλλά για 2 λόγους μπορώ να το δικαιολογήσω, αν θες λιιιγο παραπάνω (ειδικά αν έχει περάσει και ή εγγύηση) ή συνειδητά αποφασίζεις ότι θα κρατήσεις τα 1.500(δεν έχω ιδέα πόσο είναι η διαφορά, αλλά νομίζω είναι πάνω από 1.200) και θα βάλεις με 400-500 κατοσταρικα κάνα τσιπακι που θεωρητικά μπαίνει-βγαινει και δεν το σβήνει η αντιπροσωπεία, και δεν φαίνεται (όλα θεωρητικά, αλλά ρεαλιστικά σενάρια), και σε πλησιάζει κοντά στον μεγαλύτερο.

                  Είπα επίσης ότι ο 155 έχει και διαφορές hardware, δεν είναι μόνο software, οπότε θεωρώ ότι αν πάρεις τον 130αρι δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα, αφού το πειραγματακι που συζητάμε έχει γίνει εργοστασιακά και είσαι καθόλα νόμιμος και μέσα στην 5ετη εγγύηση, ουσιαστικά κερδίζεις καλύτερες επιδόσεις ΚΑΙ ease of mind, σε αντάλλαγμα.. χρήματα..(περίεργο concept,. ξέρω..).

                  Προσωπική άποψης φυσικά, ο καθένας παίρνει και κάνει ότι θέλει το όχημά του. Αυτό είπα από την αρχή, και σε άλλες ανάλογες ερωτήσεις για τον συγκεκριμένο κινητήρα τα ίδια έχω πει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mastoras78
                    mastoras78 last edited by

                    Θεωρητικά αν φοράνε ίδια τουρμπίνα το 100άρι και το 130άρι το tuning potential είναι το ίδιο.. πιο ειδικά θέλει ψάξιμο

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dublin @mastoras78 last edited by

                      Θεωρητικά αν φοράνε ίδια τουρμπίνα το 100άρι και το 130άρι το tuning potential είναι το ίδιο.. πιο ειδικά θέλει ψάξιμο

                      Οι 'πληροφορίες' λένε ότι ο 100/130 είναι ίδιοι, αλλάζει μόνο software. O 155 έχει διαφορες. Δεν είμαι μηχανικός της Peugeot. Ότι έχω διαβάσει από εδώ και από εκεί, αλλά βγάζει νόημα αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        giocitroen91 last edited by

                        Είδα στο ίντερνετ ένα ενδιαφέρον πινακάκι για τις πωλήσεις b suv στην Ελλάδα για το πρώτο τρίμηνο του 2021.. Στην πρώτη θέση είναι το Peugeot 2008 με 818 πωλήσεις. Στη 2η το vitara με 454 και στην 3η το Puma με 431.. Από τις 818 πωλήσεις του Peugeot 2008 οι 373 είναι εταιρικές και οι 445 ιδιωτών.. Επιπλέον σχετικά με το 2008 από τις 818 πωλήσεις τα 469 είναι βενζίνης, τα 308 είναι diesel και τα 41 ηλεκτρικά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          chronis-chr @giocitroen91 last edited by

                          Είδα στο ίντερνετ ένα ενδιαφέρον πινακάκι για τις πωλήσεις b suv στην Ελλάδα για το πρώτο τρίμηνο του 2021.. Στην πρώτη θέση είναι το Peugeot 2008 με 818 πωλήσεις. Στη 2η το vitara με 454 και στην 3η το Puma με 431.. Από τις 818 πωλήσεις του Peugeot 2008 οι 373 είναι εταιρικές και οι 445 ιδιωτών.. Επιπλέον σχετικά με το 2008 από τις 818 πωλήσεις τα 469 είναι βενζίνης, τα 308 είναι diesel και τα 41 ηλεκτρικά

                          Πηγή?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Τόσα πολλά ηλεκτρικά; Μπράβο! Τελικά λεφτά υπάρχουν! 5% ηλεκτρικά; Απίστευτο...τα ντίζελ που πεθαίνουν και απαγορεύονται από τα αστικά κέντρα το 38% των πωλήσεων. Καλό ήταν να είχαμε και την πηγή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giocitroen91 last edited by

                              https://www.zougla.gr/image.ashx?fid=3034332

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mivec_power last edited by

                                Αυτή η νέα μόδα να αγοράζετε ψηλά αυτοκίνητα-κουτιά (βλπ. άσχημα ψευτο-SUV μικρής κατηγορίας) και μετά να ψάχνετε οικονομικό κινητήρα, δεν έχει καμία απολύτως λογική. Αγοράστε ένα hatchback ή ένα sedan για οικονομία, καλύτερες επιδόσεις και καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, εκτός κι αν έχετε το σύνδρομο της γκόμενας που θέλει να βλέπει από ψηλά το δρόμο, οπότε σας βολεύουν αυτά τα υπερυψωμένα εκτρώματα που κυκλοφορούν τον τελευταίο καιρό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin last edited by

                                  Διπλάσια σε σχέση με το T Roc που είναι ο αμέσως ανταγωνιστής του. Πολύ καλή επίδοση.

                                  Τη μεγαλύτερη έκπληξη, αρνητική, κάνει το Capture, μιλάμε για το 1ο σε πωλήσεις B suv 1ης γενιάς.

                                  @mivec ρε συ, γράψε σε κάνα Kona που διχάζονται οι απόψεις, το γράφεις εδώ που σε όλα τα review αναφέρεται σαν σημαντικό συν η εξωτερική/εσωτερική εμφάνιση/σχεδιασμός;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    Οι Vag-elides έχουν δύο αμάξια στο segment . Το T roc και το T Cross οπότε συνολικά τα πάνε και αυτοί πολύ καλά.

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      2η θεσουλα ομως σε αυτους που ξερουν να αγοραζουν αυτοκίνητα και ουχί φληναφήματα με ροδες

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dublin @mastoras78 last edited by

                                        Οι Vag-elides έχουν δύο αμάξια στο segment . Το T roc και το T Cross οπότε συνολικά τα πάνε και αυτοί πολύ καλά.

                                        Και τα 2 μαζί ένα 2008 δεν κάνουνε (κάντε τα μαθηματικά).

                                        Μόλις βγεί και το Mokka, που στoχευει τις πωλήσεις του T Cross, θα πέσει κι άλλο παρακάτω..

                                        Αυτά πάλιωσαν πριν την ώρα τους..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          gianniss07 last edited by

                                          Ο καθένας αγοράζει ΟΤΙ γουστάρει. Δεν μας βάζουν πιστόλι στο κρόταφο.

                                          Αλλά και συ... μη κάθεσαι και χαλιέσαι σ'αυτό το thread,κρίμα είναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @gatoz last edited by

                                            2η θεσουλα ομως σε αυτους που ξερουν να αγοραζουν αυτοκίνητα και ουχί φληναφήματα με ροδες

                                            Αχαχαχα.....2ος Λαπ μας βγήκες με τα Σουτζούκια...αχαχα!! 

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 175 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr