φιλε thimiouli ,μπορεις να παρεις το προηγουμενο colt και να βαλεις τον κινητηρα mivec που ειναι 1600 και αποδιδει 175 ατμοσφαιρικα αλογα .
Latest posts made by mivec
-
RE: Mitsubishi Colt kai vlaves
-
RE: προβλημα σε ibiza
σιγουρα το αυτοκινητο παει καλυτερα...το δουλευω με v-power racing και εχει αρκετη διαφορα...βεβαια διαφορα εχει και στην καταναλωση ,αλλα αντισταθμιζεται με τα 195 km/h που ειδα σε μια κατηφορα στην εθνικη (σε ευθεια μεχρι 170km/h)
-
RE: προβλημα σε ibiza
'Το μπεκ'...
το αυτοκινητο ειναι μονου ψεκασμου...
οχι ,δεν εχει καθαριστει..
το καλοκαιρι για να καθαρισω το καρμπιλατερ της εξωλεμβιας ,ειχα παρει ενα σπρεϊ που εκανε πολυ καλη δουλεια και μπορουσες να το ψεκασεις ενω δουλευε η μηχανη ,για να περασει και να καθαρισει και πιο μεσα..
μαλλον κατι αναλογο θα παρω για το αυτοκινητο.. -
RE: προβλημα σε ibiza
η βαλβιδα ρελαντι αν δεν κανω λαθος ειναι στον παπα? ευχαριστω πολυ ολη την ομαδα του forum!!!
-
προβλημα σε ibiza
χαιρετω ολη την παρεα!
ειμαι κατοχος ενος seat ibiza μοντ. 93 1.4 οκταβαλβιδου. το αυτοκινητο εχει 100.000 km και στις 85.000 περιπου του αλλαξα ολοκληρη την εξατμιση του εβγαλα το φιλτρο που ειχε στον παπα και το αντικατεστησα με μια φιλτροχοανη.
πριν 4.000km αλλαξα λαδια (mobil 10-40) και φιλτρο λαδιου και πριν 5 μερες αλλαξα και το φιλτρο βενζινης (καθυστεριμενα..)το αυτοκινητο το δουλευω με v-power racing και δεν εχω και πολυ ελαφρυ δεξι ποδι..
το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο μου κανει διακοπες...μου εχει σβησει μετα απο προσπεραση στην εθνικη και επισης σβηνει μολις ολοκληρωσω κατι ακροβατικα που κανω με το χειροφρενο (παντα σε αδειο δρομο)..ειναι σαν να σταματαει να παιρνει βενζινη ο κινητηρας..υποψιαζομαι προβλημα στην αντλια βενζινης ,αφου και με το καινουριο φιλτρο βενζινης το προβλημα συνεχιζεται..τελος ,ξερω οτι το 'στεγνωμα' του κυλινδρου ,οταν ο κινητηρας δουλευει με πολυ φορτιο ,μπορει να εχει καταστροφικες συνεπειες για αυτον, λογω κατακορυφης ανοδου της θερμοκρασιας..
μπορει να οφειλεται σε προβλημα με τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου?
ευχαριστώ!! -
RE: προβλημα σε ibiza
χαιρετω ολη την παρεα!
ειμαι κατοχος ενος seat ibiza μοντ. 93 1.4 οκταβαλβιδου. το αυτοκινητο εχει 100.000 km και στις 85.000 περιπου του αλλαξα ολοκληρη την εξατμιση του εβγαλα το φιλτρο που ειχε στον παπα και το αντικατεστησα με μια φιλτροχοανη.
πριν 4.000km αλλαξα λαδια (mobil 10-40) και φιλτρο λαδιου και πριν 5 μερες αλλαξα και το φιλτρο βενζινης (καθυστεριμενα..)το αυτοκινητο το δουλευω με v-power racing και δεν εχω και πολυ ελαφρυ δεξι ποδι..
το προβλημα ειναι οτι το αυτοκινητο μου κανει διακοπες...μου εχει σβησει μετα απο προσπεραση στην εθνικη και επισης σβηνει μολις ολοκληρωσω κατι ακροβατικα που κανω με το χειροφρενο (παντα σε αδειο δρομο)..ειναι σαν να σταματαει να παιρνει βενζινη ο κινητηρας..υποψιαζομαι προβλημα στην αντλια βενζινης ,αφου και με το καινουριο φιλτρο βενζινης το προβλημα συνεχιζεται..τελος ,ξερω οτι το 'στεγνωμα' του κυλινδρου ,οταν ο κινητηρας δουλευει με πολυ φορτιο ,μπορει να εχει καταστροφικες συνεπειες για αυτον, λογω κατακορυφης ανοδου της θερμοκρασιας..
μπορει να οφειλεται σε προβλημα με τα ηλεκτρικα του αυτοκινητου?
ευχαριστώ!!