-
Το ξαναλέω, 400κιλα διαφορά περίπου βρήκα όταν το κοίταξα χθες (ελπίζω να μην με πρόδωσαν τα σάιτ, όπως με το ύψος του Focus Active!) μεταξύ Grandland diesel και PHEV. Το απλό βενζίνης ίσως να είναι και λιγότερο;
Από το κειμενακι, που ποσταρα παραπάνω και κανείς δεν διάβασε, ο Γάτος σαν γάτος που είναι το έχει πιάσει.
To διάβασα το κείμενο και είναι ενδιαφέρον.
Από την άλλη 400 κιλά είναι πολλά για τόσο μικρό αυτοκίνητο. Εδώ ολόκληρη Καγιέν, είναι 'μόνο' 300 κιλά παραπάνω. Πάντως έχει ενδιαφέρον το τεστ της Καγιέν....δεν είναι τόσο χάλια, μπορεί να κάνει πραγματική οικονομία.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-porsche-cayenne-e-hybrid
Όσο μεγαλώνει το αυτοκίνητο, τόσο μεγαλύτερο νόημα έχει γιατί το έξτρα βάρος - ως % - είναι μικρό σε σχέση με το συνολικό οποτε φαίνονται και τα οφέλη. Άλλο +300 κιλά σε αυτοκίνητο βάρους 1.200 κιλών και άλλο +300 κιλά σε αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων.
-
Dublin wrote:
Το ξαναλέω, 400κιλα διαφορά περίπου βρήκα όταν το κοίταξα χθες (ελπίζω να μην με πρόδωσαν τα σάιτ, όπως με το ύψος του Focus Active!) μεταξύ Grandland diesel και PHEV. Το απλό βενζίνης ίσως να είναι και λιγότερο;
Από το κειμενακι, που ποσταρα παραπάνω και κανείς δεν διάβασε, ο Γάτος σαν γάτος που είναι το έχει πιάσει.
To διάβασα το κείμενο και είναι ενδιαφέρον.
Από την άλλη 400 κιλά είναι πολλά για τόσο μικρό αυτοκίνητο. Εδώ ολόκληρη Καγιέν, είναι 'μόνο' 300 κιλά παραπάνω. Πάντως έχει ενδιαφέρον το τεστ της Καγιέν....δεν είναι τόσο χάλια, μπορεί να κάνει πραγματική οικονομία.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-porsche-cayenne-e-hybrid
Όσο μεγαλώνει το αυτοκίνητο, τόσο μεγαλύτερο νόημα έχει γιατί το έξτρα βάρος - ως % - είναι μικρό σε σχέση με το συνολικό οποτε φαίνονται και τα οφέλη. Άλλο +300 κιλά σε αυτοκίνητο βάρους 1.200 κιλών και άλλο +300 κιλά σε αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων.
https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/118623/Opel-Grandland-X-12-Turbo-Auto.html
1293 το βενζίνης, και 1335 το diesel
Και 1867-1875 δεν λέει παρακάτω το PHEV; Βάζω όλες τις τιμές ότι έχουν απόκλιση, εις βάρος(sic) του βάρους του PHEV (δηλαδή υπέρ του κάνω την διόρθωση!), θυμάμαι και 2-3 άλλες περιπτώσεις που είχα τσεκαρει, γι' αυτό έβαλα 300-600 κιλά διαφορά (για γενικά).
-
Ορίστε δύο σετ χαρακτηριστικών παραδειγμάτων. Δείτε στο πίσω μέρος διαφορά που έχει το κλείσιμο του πορτμπαγκάζ δεξιά και αριστερά. Αυτό είναι σε ένα απ' τα 308 της δουλειάς το οποίο έχω χρεωμένο. Και τα υπόλοιπα όμως έτσι είναι. Μάλιστα έχουν αντίστοιχες αστοχίες στο φινίρισμα από τις πόρτες εκεί που βρίσκουν με το μαρσιπιέ αλλά δεν σας έβγαλα φωτό γιατί είναι λερωμένα τα αμάξια και μόνο δια της αφής θα μπορούσατε να το αντιληφθείτε. Ευτυχώς το δικό μου αλλά και μιας οικογενειακής φίλης δεν έχουν τέτοια θέματα εξωτερικά.
Στο εσωτερικό στις χειρολαβές έχουμε ακριβώς το ίδιο θέμα σε όλα, ιδιωτικά και μη. Δείτε στις χειρολαβές εκεί που ενώνεται στο πατω μέρος με το αλουμινένιο διακοσμητικό. Είναι λες και κόπηκε με οικιακό σιδεροπρίονο και μπήκε κόλλα που λίγο 'ξερασε' ενώ στέγνωνε κατά την εφαρμογή.
Το καλό είναι ότι μέχρι στιγμής όλα τα αμάξια κρατάνε συναρμογή και δεν ακούγεται μέσα τίποτα μέχρι και 135χλμ όπου αρχίζουν να γίνονται πιο έντονοι οι αεροδυναμικοί θορύβοι από τους καθρέπτες. Δεν παύει όμως να με ξενερώνει αφάνταστα ως εικόνα.
Έχω και Octavia 15ετιας που δεν χάνει εξωτερικό φινίρισμα ούτε χιλιοστό ενώ έχει φάει διάφορα κοπανήματα στα 3/4 της περιφέρειάς του. Εσωτερικά δε τέτοια κακοτεχνία μέχρι σήμερα δεν έχω βρει.
Δείχνει τσαπατσουλιά αυτό στα Peugeot ενώ τα αμάξια έχουν εκ του αποτελέσματος πολύ καλή συναρμογή και αρκετά καλή για το κόστος τους ποιότητα υλικών....
Νόμιζα ότι αυτά τα θέματα, τουλάχιστον τα οφθαλμοφανη, είχαν λυθεί στα σύγχρονα αμάξια.
Μου θυμίζει τη ΖΧ που είχαμε όταν ήμουν πιτσιρικάς που στον αρμο της 5ης πόρτας από την αριστερή μεριά δε χωρούσε το μικρό σου δαχτυλάκι και από τη δεξιά έμπαινε ο αντίχειρας, ο δείκτης και το μισό κωλοδακτυλο.
Πάντως στα δικά μου scala και fiesta mk7 δεν έχω παρατηρήσει τέτοιες αστοχίες.
-
παμε παλι να κατανοησουμε τι ειναι το φευ
ειναι λοιπον ενα οχημα για κατοικο και εργαζομενο σε πολη. που περναει 2 εβδομαδες πηγαινοντας στη δουλεια του, στα ψωνια του, κοντινες βολτες καπου 500 χιλιομετρα και καθε 2 κατα μεσο ορο εβδομαδες, το παιρνει και πηγαινει ενα ταξιδι αλλα 500 χιλιομετρα. στη πολη καιει σχεδον αποκλειστικα ρευμα με τιποτενιο κοστος. και στο ταξιδι εχει μια μεση καταναλωση στα 8 λιτρα με βαση το γεγονος οτι τα 50 απο αυτα ειναι παλι με ρευμα αλλα και με βαση οτι εχει καποια εστω και ελαχιστα χαρακτηριστικα και εχει φροντιστει απο τις εταιρειες αναλογα ο κινητηρας και τα συστηματα ανακτησης ενεργειας ωστε να μην υπαρχει σοβαρη αποκλιση απο τα μη φευ αναλογα μοντελα. μεση καταναλωση λοιπον στα 4 και κοστος σαν να εκαιγε 5-5.5. τιποτε.
σε αυτη τη χρηση, οσο κανει καποιος περισσοτερα απο τα 500 στη πολη τον συμφερει παρααααα πολυ ενω ελαχιστα αλλαζει το γεγονος αυτο αν κανει μεγαλυτερα ή συχνοτερα ταξιδια μεχρι ενα οριο ομως, δηλαδη αν καποιος συνεχεια ειναι σε ταξιδι στην επαρχια δεν εχει νοημα.
τα ηλεκτρικα θα αργησουν πολυ λογω υποδομων. και επειδη θελουν τουλαχιστον 30 λεπτα για ανεφοδιασμο. αυτο δημιουργει τρελλο θεμα και κοστος εγκαταστασεων. θα αλλαξουν τα πραγματα οταν ωριμασει η τεχνολογια. στη 10ετια και βλεπουμε.
οι βενζινες σημερα εχουν ενα νοημα, τα μαζουτια καμμια. οι βενζινες θα υποστουν και αυτες διωγμο αλλα σε 2η φαση. αμεσα θα κυνηγησουν τα μαζουτια. ο διωγμος θα ειναι της μορφης αποκλεισομυ απο κεντρο μεγαλων πολεων και στο καπακι και απο κεντρο μιρκομεσαιων πολεων. καποια στιγμη τα μαζουτια μεχρι το 25 βλεπω να επιτρεπονται μονο σε εο, επαρχιακους και μικρες πολεις χωρις περιφερειακο και να αποκλειονται απο ολοκληρους νομους οπως αττικης, θεσ/νικης και μονο στα ορια της πολης σε λαρισα, ηρακλειο, πατρα, γιαννενα, καλαματα κλπ. οι βενζινες θα ακολουθησουν 3-5 χρονια μετα. τα φευ θα παραμεινουν για 10-15 χρονια. δεν υπαρχουν πια τα περιθωρια για οχηματα 20ετιας. καπου στο 30 θα πουλιουνται μονο ηλεκτρικα και ολα κιτρινα: ταξι θα ειναι με αυτονομη οδηγηση.
-
Συμφωνώ κι εγώ, κάπως έτσι νομίζω πως θα πάει.
Ως φανατικός ντιζελακιας, που δεν είχε ποτέ του ντίζελ, φοβάμαι περισσότερο την αύξηση της τιμής του ντίζελ και όχι τόσο τις απαγορεύσεις.
-
Συμφωνώ με γάτο, αλλά στο greece βάλτε +5 έτη (προσωπική εκτίμηση) λόγο μη εύκολης εφαρμογής υποδομών φόρτισης κυρίως.
-
Θα τα δούμε όλα αυτά. Καλά να είμαστε. Εκτός από το μέλλον υπάρχει και το τώρα όμως, που είναι το μόνο βέβαιο και οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές από ότι περιγράφετε.
Έχω εκφράσει την θέση μου τριακις πλέον για τα PHEV. Μόλις/αν αλλάξει κάτι θα σας ενημερώσω.
-
Και το κορυφαίο είναι ότι όταν θα έχουμε την αυτόνομη οδήγηση , θα συζητάμε για στροφιλίκια και κρατήματα.....
-
Νόμιζα ότι αυτά τα θέματα, τουλάχιστον τα οφθαλμοφανη, είχαν λυθεί στα σύγχρονα αμάξια.
Προφανώς και δεν έχουν λυθεί. Βλέπεις γραμμές παραγωγής όπου οι εργαζόμενοι είναι ιδιαίτερα σχολαστικοί και δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω και τα εργοστάσια είναι σύγχρονα και βλέπεις άλλα εργοστάσια με γραμμές παραγωγής όπου:
-
εργαζόμενοι φοράνε ακουστικά, ακούνε μουσική και λικνίζονται
-
εργαζόμενοι αντί για έλεγχο συζητάνε και κάνουν χαβαλέ.
-
εργαζόμενοι που βιάζονται να προλάβουν την γραμμή παραγωγής επειδή εκτελούν αργά τις εργασίες που τους αναθέτουν.
-
εργαζόμενοι που εμφανέστατα βαριούνται.
-
τα ρομποτικά μηχανήματα είναι λίγα και η συναρμολόγηση γίνεται κυρίως από ανθρώπινο χέρι
-
εργαζόμενοι που συναρμολογούν χωρίς να ελέγχουν αν μπαίνουν σωστά αυτά που τοποθετούν.
-
τελικός ποιοτικός έλεγχος που γίνεται στο πόδι και κάποιες φορές μόνο με το μάτι.
Δεν είναι αναμενόμενο λοιπόν να υπάρχουν αστοχίες και χαμηλή ποιότητα;
Και αν έχουν υπάρξει και ατέλειες στην μελέτη και στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου, τότε ακόμη χειρότερη η κατάσταση.
-
-
Όταν τα λέει ο γάτος γλυφετε και ναι μεν αλλά και σουξου-μουξου μανταλάκια, όταν τα λέει ο γύρος στάζετε χολή και ειρωνεία. Να τα βλέπεις γατε να ξέρεις με ποιους έχεις να κάνεις.
Διαφωνω στο περί ιδιοκτησίας. Είναι άλλο το μοντέλο της δύσης και πλέον και της Ασίας. Είναι ιδιοκτησία το όχημα. Δεν βλέπω να καταργηθεί απλά διαφορά αρθα που το λένε αναφερουν σκέψεις και ποθους κάποιων.
-
δε καταλαβα ρε συ γυρο...
γιατι καποιος να γλυψει γατο? ακομη και τα μιλφατα θελουν πληρωμη για να το κανουνε....
για φυσιολογικη εξελιξις εμιλησα. που ναι ειναι στο στοχαστρο τα μαζουτια και μετα οι βενζινες. ειτε με περιορισμους σε κυκλοφορια ειτε με αυξηση τιμης καυσιμου και εμμεσο περιορισμο και πιθανοτατα και με τα δυο μαζι, θα τα κοψουν σγα-σγα. και με βασικη αιτια οχι τη μολυνσις φυσικα αλλα το γυριζμα χρηματος. τα περι κιτρινων τα παρεξηγησες. ειναι και που τα μιλφατα που λεγαμε που γλυφουν δεν δουλευουν με τον κορωνη και δεν ομιλω την καθαρην. προφανως ιδιοκτητα θα ειναι, γυριζει ετσι καλυτερα το χρημα και αλλαζει χερια, αλλα θα ειναι ενδιαφεροντα οσο μια κουρσα κυψελη-κατω πατησια με οκταβια 19 χρονωνε. κιτρινο με οδηγο το θυμιο ή τη κορτανα, το ιδιο ειναι.
-
εύκολα. Όλος ο πολιτισμένος κόσμος θα πάει σε car sharing - το Spring έχει ειδική τέτοια έκδοση.
Θα πρέπει να είσαι πολύ πάνω από τον μέσο όρο για να είσαι ιδιοκτήτης το 2030.
1ον, στον πολιτισμένο κόσμο τα Μ.Μ.Μ και τα σταθερής τροχιάς είναι άψογα, ο περισσότερος κόσμος δεν ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ καν αυτοκίνητο (σχεδόν όλοι οι φίλοι μου έξω, με 2/3/4/5λασια εισοδήματα από εμένα δεν κατέχουν αυτοκίνητα, ή αν έχουν, είναι να έρθουν Ελλάδα με το Audi Α5 (αυτοί νομίζουν ότι είμαστε ακόμη στο 80 Ελλάδα), ένας έχει ένα Impreza έτσι, γιατί το είχε καημό από Ελλάδα (είδε Accent εδώ!).
2ον θα είναι πολύ πιο συμφέρον (από όλες τις απόψεις, χώρου, οικονομικά, από άγχος, οτιδήποτε) να νοικιάζεις για οπότε χρειάζεσαι.
-
Ούτε εγω ξέρω το γιατί.
Εγώ καυτηριαζω πως για την ίδια ανάπτυξη ιδεών έχουμε διαφορετική αποδοχή. Εμ ceo σου λέει ο άλλος... Δεν είναι ίσα και όμοια,δεν ξέρεις πότε. Να πονηρευτείς, πολλές φορές το έχω εντοπίσει από πολλούς αλλά τώρα το αναφέρω, διοτι ανέπτυξες κάτι που σχολιάζω και εγω. Στα άλλα δεν μου πέφτει λόγος.
Ααα, τώρα κατάλαβα τι εννοςι για την μετακίνηση. Ίσως υπάρχουν και τότε οδηγό κεντρικά έστω με με επικουρικό manual χειρισμό! Όταν κάτι λείπει από την αγορά θα αποτελέσει selling point από μόνο του.
-
Αυτά dublin τα ανέπτυξαν κάποια άρθρα διοτι εξέτασαν τις μπαταρίες με υλικά από σπάνιες γαιες και τον χρόνο φόρτισης. Οπότε η λύση στο πρόβλημα αυτό ήταν sharing αυτοκινήτων ώστε να γίνει εξοικονομιση υλικών και χρόνου φόρτισης. Πλεον, αλλάζουν τα δεδομένα με τα υλικά των μπαταριων και της φόρτισης με νέες τεχνολογίες μπαταριων.
Μαλιστα ανεφεραν πως αναπτύσσεται μπαταρία που δεν θέλει φόρτιση ποτέ! Κια θα εχει αρκετα χαμηλό κόστος. Ήδη είναι σε πειραματικό στάδιο όπως λένε αρθα του ειδικού τυπου
-
Αυτά dublin τα ανέπτυξαν κάποια άρθρα διοτι εξέτασαν τις μπαταρίες με υλικά από σπάνιες γαιες και τον χρόνο φόρτισης. Οπότε η λύση στο πρόβλημα αυτό ήταν sharing αυτοκινήτων ώστε να γίνει εξοικονομιση υλικών και χρόνου φόρτισης. Πλεον, αλλάζουν τα δεδομένα με τα υλικά των μπαταριων και της φόρτισης με νέες τεχνολογίες μπαταριων.
Μαλιστα ανεφεραν πως αναπτύσσεται μπαταρία που δεν θέλει φόρτιση ποτέ! Κια θα εχει αρκετα χαμηλό κόστος. Ήδη είναι σε πειραματικό στάδιο όπως λένε αρθα του ειδικού τυπου
Στο σύγχρονο κόσμο των μεγαλουπόλεων η ιδιοκτησία αυτοκινήτων θα είναι περιττή και εξαιρετικά κοστοβορα.
Στην Κίνα υπάρχουν ήδη πάνω από 10πολεις των 10.000.000 (και 4 των 20 και πάνω!) Και αυτή η τάση επιβεβαιώνεται σε παγκόσμια κλίμακα.
Η ιδιοκτησία θα αποκτήσει γενικά διαφορετική έννοια αργότερα στην εξέλιξη του ανθρώπου, αρκεί να εξελιχθεί και δεν πάει σε φάση Mad Max!
Σκέψου να υπάρχουν 20 χώροι στην Αττική με 100 Ami σε καθέναν από αυτούς, πας έρχεσαι, κάνεις τη δουλειά σου, το παρατάς εκεί και φεύγεις..σε 10 χρόνια σκέψου 50 τέτοιους σταθμούς, σε 20 χρόνια 100 σταθμούς με 200 τέτοια, και σούπερ Μ.Μ.Μ, και Hertz/Avis να έχουν στρατιές με μεγαλύτερα για μεταφορές ή ταξίδια, και τα λοιπά. Τα παιδιά μας θα έχουν ιδιόκτητο όχημα μόνο ότι τους αφήσουμε με κληρονομιά μάλλον.
-
Αυτό που με ανησυχεί στα πουτσουβου(phev) είναι η συνέπεια της αυξημένης μηχανολογικής πολυπλοκότητας και βάρους στην πράξη.
Όσο πιο πολλές τεχνολογίες παντρεύονται τόσο περισσότερα μπορούν να πάνε στραβά σε αξιοπιστία αλλά και σε οδηγικά χαρακτηριστικά στην πράξη.. Ωραίο το γκάζι πάντα ευπρόσδεκτο, όπως και η οικονομία για τα άλογα του ειδικά σε μικρές καθημερινές μετακινήσεις. Πως όμως συμπεριφερεται ένα τόσο βαρύ όχημα σε στροφοδιαδρομη? Πως είναι το driveability με αυτά τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας? Τι αίσθηση αφήνει και αν αλλάζει η εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό προς το χειρότερο. Εν αναμονή εντυπώσεων από κατόχους λοιπόν..
Στέκομαι στην απλότητα των συμβατικών λύσεων σε σχέση με των εξεζητημένων από μια μικρή προσωπική εμπειρία που παραθέτω..
Στο BF πήρα tv super duper σε τιμή χώμα με πολλές τεχνολογίες σε σχέση με την προηγούμενη 8 ετών.
Η καινούργια σε ποιότητα εικόνας την παλιά την ουρεί αντικειμενικά και αδιαπραγματευτα. Period
Όμως υπάρχουν σενάρια χρήσης που ακριβώς επειδή ενσωματώνει πολύπλοκες τεχνολογίες έχει bugs που είναι 'φυσιολογικά'.
Σε ποδόσφαιρο όταν κουνιέται η κάμερα βλέπεις μια σκιά από πίσω (dse effect)
Σε netflix hdr Content και με υπότιτλους το panel αυξομοιωνει από μόνο του την φωτεινότητα..
Σε gaming αυτά που υπόσχεται τα πετυχαίνει κατά το ήμισυ και έχει drawbacks με τεχνοτροπίες ανώριμες λόγω νεότητας.
Είμαστε σε μεταβατική περίοδο στην αυτοκίνηση και τα οχήματα θα είναι περισσότερο gadget, ελπίζοντας να μη υστερούν και σε ουσία..
-
Ούτε εγω ξέρω το γιατί.
Εγώ καυτηριαζω πως για την ίδια ανάπτυξη ιδεών έχουμε διαφορετική αποδοχή. Εμ ceo σου λέει ο άλλος... Δεν είναι ίσα και όμοια,δεν ξέρεις πότε. Να πονηρευτείς, πολλές φορές το έχω εντοπίσει από πολλούς αλλά τώρα το αναφέρω, διοτι ανέπτυξες κάτι που σχολιάζω και εγω. Στα άλλα δεν μου πέφτει λόγος.
Ααα, τώρα κατάλαβα τι εννοςι για την μετακίνηση. Ίσως υπάρχουν και τότε οδηγό κεντρικά έστω με με επικουρικό manual χειρισμό! Όταν κάτι λείπει από την αγορά θα αποτελέσει selling point από μόνο του.
ρε συ λαπη αναρωτιεσαι μετα γιατι σου τη λενε... τη διαπιστωση σου τη λες και υποτιμητικη για ανθρωπους που πραγματικα ουτε εσυ και ουτε και εγω γνωριζουμε, λες και καποιος καπου καποτε υπαρχει πιθανοτητα να εχει σχεση εξαρτησης ή να την επιδιωξει με ενα ατομο που μπορει να ειναι τσεο ή θυρωρος στο ανωνυμο ιντερνετ που δεν ξερουμε ουτε το μικρο σου ονομα, και τη σχεση αυτη να την επηρεασει μια συμφωνια ή διαφωνια σε ενα αυτοκινητιστικο φορουμ. ασε που δεν κινουνται ετσι τα πραγματα, καθολου. ενας τσεο θα λειτουργησει με ανθρωπους που ενισχυουν την εταιρεια και τα κερδη του, αλλιως δεν ειναι τσεο, ειναι νοτοπουλου. και ενας που γραφει στο φορουμ των 4τροχων δεν το κανει για να γλυψει καποιο κοκκαλακι απο καποιον αγνωστο αλλα γιατι εχει ανοιχτο το φορουμ να ξεφευγει, σαν να κανει τσιγαρο ενα πραμα, απο τη πιεση της ρουτινας. προσπαθησε να μετριασεις το λογο σου και να ζυγιζεις τις επιπτωσεις του πριν ξαναματαλλαξεις το ποστ εβδομηκοστη πεμπτη φορα, εχεις πραγματα τα πεις αλλα οχι τροπο.
-
Συμφωνώ και εγώ στην απλότητα των μηχανικών εξαρτημάτων αλλά τι να κάνουμε.
Όσο για τις στροφές αν οι μπαταρίες μπουν κατά τον διαμήκη άξονα τέρμα χαμηλά οκ έχεις έξτρα βάρος αλλά εχεις χαμηλό κέντρο βάρους.
Υ. Γ Υπάρχει τοπικό για τηλεοράσεις;;; έχει ενδιαφέρον... Διότι και εγώ τις ίδιες εμπειρίες έχω με τον mastοora και βρήκα κάποιες ψευτο λυσεις....
-
Γατε συγνώμη αλλά διαφωνώ. Όση εμπειρία έχεις στις μπουζινες και όλοι το ξέρουν, ασε να έχω και εγώ. Εχω συμμετάσχει σε πολλα ντηλς έχω κάνει και εγώ ο ιδιος ντηλς και έχω δει πως κινείται η αγορά. Με ψευτοφιλιες που στηρίζονται σε γλυψηματα κάθε είδους ανοίγεις απλά τις πορτες. Έπειτα όντως υπάρχουν συμφέροντα, αλλά έχω διαφορετική άποψη όπως σου ειπα. Και δεν το λέω για έναν ή δυο συγκεκριμένους... Γενικά το λέω, κόβει το μάτι μου πως το λενε, και πολλες φορές εν τέλη βγαίνω σωστός. Τεσπα άσχετο το ποστ μου απλά έχει πλάκα να λες τα ίδια και να έχεις διαφορετική απάντηση. Να σπαμαρεις Οποτε θέλεις χωρίς να τρεχει κασρανο (για εμενα δεν είναι σπαμαρισμα αλλά αντίστοιχα σε αλλους διβαζεται ως σπαμαρισμα κτλ κτλ.) Αυτό σχολίασα. Στα αλλά καντε ότι θέλετε, λογαριασμό θα μου δώσετε;
Σορρυ για το offtopic
-
@Lap έχω αναφέρει πολλές φορές ότι ήμουν ανάμεσα στο C3 Aircross και C5 Aircross και τελικά προτιμήσαμε την μεσαία λύση (και χρήματα και μέγεθος) για να μην πάμε πάλι σε ένα τόσο μαλακό αυτοκίνητο σαν το C3, αλλά και το B max μας έχει κουράσει με το τιμόνι του, οπότε πήγαμε σε μία μέση λύση, οπότε ναι, κοιτάω και τα οδηγικά χαρακτηριστικά, απλά έχουν αλλάξει οι προτεραιότητές μου.
Για τον γάτο, είπα απλά ότι είναι ταμάμ η περίπτωσή του για PHEV, ουσιαστικά του χαρίζουν ένα PHEV, γιατί να μην το πάρει;! Θα είναι τρελή φάση και περιμένω με πολύ ενδιαφέρον τις εμπειρίες του. Θα μας βάλει στο κόλπο, και το βλέπω το 3008 σε κανά βουνό, δεν θα συγκρατηθεί ο Γάτος, θα το κάνει αγροτικό!
Και εγώ είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, αλλά με το ζόρι πήραμε το 2008 και δεν ξέρω ακριβώς τι φορολογικές προεκτάσεις θα έχει για φέτος, αλλά έχω ανοιχτά τα αυτιά μου για κάθε τι που μπορεί να βελτιώσει τον οικογενειακό 'στόλο'(sic) και να κάνει πιο εύκολη και παραγωγική τη ζωή μας, γι' αυτό μάλλον θα παρακολουθώ το φόρουμ για λίγο καιρό ακόμη!
PEUGEOT FORUM