Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 139
    • 140
    • 133 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    76939
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodoris91 last edited by

      Τα δικά μου έγραφαν Renault, τον κωδικό και πιο κάτω kyb made in spain κάτι τέτοιο

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • C
        cson last edited by

        Kyb φοράνε, το έχω δει και γω σε κλιο με το σταμπο της Ρενώ πάνω. Δεν είναι τα ιδια όμως με τα kyb του εμπορίου. Μικροδιαφορές έχουν .

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • R
          regresso last edited by

          Τα 2008 , 3008 έχουν  ημιακαμπτο άξονα σε όλες τις εκδόσεις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • mastoras78
            mastoras78 @regresso last edited by

            Τα 2008 , 3008 έχουν  ημιακαμπτο άξονα σε όλες τις εκδόσεις?

            Αν δε κάνω μεγάλο λάθος ναί , όλα έχουν ημιάκαμπτο. Εκτός από κάποια PHEV

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • R
              regresso last edited by

              Ο ημιάκαμπτος με τον πολλαπλό έχει τόσο μεγάλη διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκίνητου και την άνεση των επιβατών; Μήπως με τις κατάλληλες ρυθμίσεις της ανάρτησης εξισώνεται η όποια διαφορά;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                cson last edited by

                Ξεκολλειστε από αυτή τη καραμέλα. Υπαρχει ημιακαμπτος με τέλεια ρύθμιση και λειτουργεί απολαυστικα, όπως και πολλαπλοί σύνδεσμοι κακοσχεδιασμένοι που απορεις από την συμπεριφορά τους.

                Είναι ανάλογα το αμάξι .

                Όπως και άλλη μια καραμέλα είναι τα ταμπούρα vs δισκόφρενα πίσω. Μαύρα μεσανυχτα από κατανομή πέδησης , υλικά τριβής , και ρυθμίσεις. Ο κοσμακης μένει μόνο στην εμφάνιση , τους αρέσει το δισκόφρενο πίσω.

                Αν κάποιος έχει οδηγήσει αμάξι με ποιοτικά φρένα (ταμπούρα πίσω ) , και άμαξι με φθηνιαρικα φρένα (δισκόφρενα πίσω ) καταλαβαίνει τι λέω.

                Εννοείται ότι η top απόδοση είναι ποιοτικά δισκόφρενα σε όλους τους τροχους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • O
                  otokomae last edited by

                  Που να είναι καλυτερος από ένα multi link συστημα ακριβώς γιατί ο ημιακαμπτος δεν ακούει καθόλου, απλά ακολουθεί τον μπροστινό αξονα.

                  Γύρω από την ευθεία δεν υπάρχει ιδιαίτερο θέμα. Υπολείπεται σαφώς στις εγκάρσιες ανωμαλιες αλλά εκεί που τα χαλάει και δεν έχει αίσθηση ειναι κοντά στο όριο  σε περιπτωσεις έντονης υποστροφής. Και από την άλλη πλευρά βεβαίως και υπήρξαν και κακοσχεδιασμένες multi.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Στον ημιακαμπτο το μόνο 'θετικό' που βρίσκω είναι ότι με μάπα αμορτισέρ και μαλακά ελατήρια σου δίνει πιο δεμένη αίσθηση άσχετα ότι είσαι πιο κοντά στο να φιλήθεις με κανέναν.

                    Στροφή + λακούβα στον ημιακαμπτο είναι μη διαχείρισιμη κατάσταση μπροστά στην multi link.

                    Παράδειγματα αποτυχημένων multi link υπάρχουν? Βασικά τι ακριβώς να κάνουν λάθος στο σχεδιασμό σε μια τοπ λύση δεκαετιών?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • O
                      otokomae last edited by

                      Είχα μια εμπειρία με i30 του οποίου ο πίσω άξονας κλωτσούσε σα μουλάρι. Κλασικό παραδειγμα από λάθος απόσβεσης επαναφοράς άρα κακή συνεργασία αμορτισέρ ελατηρίου και αντιστρεπτικές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • H
                        hammerhead @otokomae last edited by

                        Είχα μια εμπειρία με i30 του οποίου ο πίσω άξονας κλωτσούσε σα μουλάρι. Κλασικό παραδειγμα από λάθος απόσβεσης επαναφοράς άρα κακή συνεργασία αμορτισέρ ελατηρίου και αντιστρεπτικές.

                        Μήπως το συγκεκριμένο i30 είχε ταλαιπορημένα αμορτισέρ; Μήπως είχε χαμηλά στη θέση της ρεζέρβας, γεμάτη δεξαμενή υγραερίου; Εγώ με δεξαμενή υγραερίου, είχα βύθιση του πίσω μέρους και γι'αυτό έβαλα ενισχυμένα ελατήρια και αμορτισέρ sachs super touring. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου βελτιώθηκε κατακόρυφα (τουλάχιστον στο πισω μέρος) μετά απ'αυτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • O
                          otokomae @hammerhead last edited by

                          otokomae wrote:

                          Είχα μια εμπειρία με i30 του οποίου ο πίσω άξονας κλωτσούσε σα μουλάρι. Κλασικό παραδειγμα από λάθος απόσβεσης επαναφοράς άρα κακή συνεργασία αμορτισέρ ελατηρίου και αντιστρεπτικές.

                          Μήπως το συγκεκριμένο i30 είχε ταλαιπορημένα αμορτισέρ; Μήπως είχε χαμηλά στη θέση της ρεζέρβας, γεμάτη δεξαμενή υγραερίου; Εγώ με δεξαμενή υγραερίου, είχα βύθιση του πίσω μέρους και γι'αυτό έβαλα ενισχυμένα ελατήρια και αμορτισέρ sachs super touring. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου βελτιώθηκε κατακόρυφα (τουλάχιστον στο πισω μέρος) μετά απ'αυτό.

                          Τελικά βρέθηκε δεξί ψαλίδι στραβό που άλλαζε και την καμπερ κάτι μοίρες πιο αρνητικό και όλη η ανάρτηση πήγαινε περίπατο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • P
                            ptsiaggas last edited by

                            Monroe  ή Sachs ;

                            Ποια πιστεύετε πως είναι καλητερη επιλογή  τιμής και απόδοσης;

                            Γιατι από κάτι Dennkermman  που φόρεσα πριν 1,5 χρόνο και 51000 χλμ δεν τα βλέπω και πολύ σόι πλέων(κυρίος τα πίσω  λόγο 65αρας δεξαμενής αερίου) ,  βίας να έχουν σωστή συμπεριφορά για άλλα 15000 χλμ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              nolimit14 last edited by

                              Αμορτισέρ πορτ-μπαγκάζ Kilen λένε τίποτα;
                              Η καλύτερα να βάλω Monroe ή Magnetti Marelli;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • X
                                xeno last edited by

                                Μάλλον ήρθε ο καιρός να αλλάξω ελατήρια στην w201, 1.8 (ίσως και τα αμορτισέρ- τώρα φοράει τα bilstein b4). Όταν φορτώνω λίγο το αυτοκίνητο μου φαίνεται ότι κάθεται αρκετά. Να βάλω τα γνήσια ή να πάω σε άλλη μάρκα (δεν θέλω να χαμηλώσει). Μπορείτε να προτείνετε κάτι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • R
                                  r200 @xeno last edited by

                                  Στο ibiza 6L 2005 μοντέλο υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης του camper στους εμπρός τροχούς;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • F
                                    ferongr last edited by

                                    Επειδή έψαχνα τρόπο για το Cupra μου, όχι εύκολα. Τα αμορτισέρ μπαίνουν 'χωστά' απευθείας στο μουαγιέ, αντί όπως σε άλλα αυτοκίνητα που υπάρχει ενδιάμεσο κολάρο, στο οποίο μπαίνουν έκκεντρες aftermarket βίδες. Υπάρχει η λύση του ρυθμιζόμενου top mount, με τεράστια αρνητικό αντίκτυπο στην άνεση, καθώς τα ρυθμιζόμενα είναι μασιφ, ή μετατροπή με μπαλάκια από Αudi TT με μικρομετρατροπή στα μπαλάκια τα ίδια και στο ψαλίδι.

                                    Σε κάθε περίπτωση, με ελατήρια Eibach Pro Kit και Bilstein B8, στην ευθυγράμμιση μετρήσαμε -1,1, που είναι πολύ καλό για χρήση σε δρόμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panormus772 last edited by

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • F
                                        fabiawrc last edited by

                                        Παράγγειλα απο το autodoc πρώτη φορά,λόγω μεγάλης έκπτωσης τα monroe oes spectrum που σκεφτομουν να βαλω στο fabia.
                                        Τα πήρα 165 ευρώ, Ελλάδα έχουν 205 στο Ρέλλα και σε γνωστό αμορτισεράδικο στο Νέο κόσμο μου είπε 220.

                                        Εχωντας 400.000 χιλιομέτρα με τα μαμά ελατήρια ,πηρα και μια τετράδα ελατήρια ΚILEN με 30% ενισχυμένα τα πίσω,λογω μπουκάλας υγραερίου+εργαλεία και φόρτωμα+οτι ειναι sedan.Κόστος 97 ευρω εδω ζηταγαν 160.
                                        Στην τοποθέτηση θα μπουν ενοείται lemforder topmount και ρουλεμαν.

                                        Αυτή τη στιγμή τα παλιά αμορτισέρ έχουν (zachs)150.000 χλμ το οποίο ειναι απαράδεκτο που δεν τα έχω αλλάξει ακόμα.Θα μου φανεί χαοτική η διαφορά και θα βρίζω πάλι τον ευατό μου που δεν τα έχω αλλάξει τόσο καιρό.

                                        Οταν τελειώσει η εγκατάσταση θα γράψω εντυπώσεις για τα αμορτισέρ,θέλω να δω αν όντως η πολυβαλβίδα κάνει δουλειά.
                                        Κάπου διάβασα σε ενα φόρουμ οτι ένας φίλος οδήγησε ενα golf γνωστού του με oes spectrum και του άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις.

                                        Τα λέμε πάλι σύντομα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fabil last edited by

                                          Καλημέρα σας,
                                          Σε yaris 2010 τι θα προτείνατε; Ήρεμη οδήγηση σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο.
                                          Sachs, kyb , monroe;
                                          Ευχαριστώ.

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andya3 @fabil last edited by

                                            @fabil said in Περί Αναρτήσεων:

                                            Καλημέρα σας,
                                            Σε yaris 2010 τι θα προτείνατε; Ήρεμη οδήγηση σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο.
                                            Sachs, kyb , monroe;
                                            Ευχαριστώ.

                                            Για ήρεμη οδήγηση πιθανότατα δε θα καταλάβεις σημαντική διαφορά ανάμεσα στις 3 μάρκες. Πάντως τα Sachs προτείνονται σαν αμορτισέρ μέσης λύσης για κρατήματα-άνεση και για απλή καθημερινή οδήγηση. Άρα αν η τιμή τους είναι συμφέρουσα θα στα πρότεινα.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 133 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr