Είχα ένα fiesta courier mk4 1,8di και η αλλαγή αντλίας νερού ήταν βάσανο ακόμη και με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού (ίσως και γι αυτό δεν την άγγιζαν) για την σωστή αλλαγή χωρίς περετερο προβλήματα κατά την αποσυναρμολογισης προέβλεπε λυσημο ιμηαξονια και σηκωμα μηχανή επάνω , οποιαδήποτε αλλού ιδους τρόπος πιθανών να διμιουργουσε ζημιές σε άλλα εξαρτιματα λόγο μη πρόσβασης στην αντλία νερου (πολύ περιορισμένος χωρος). Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα είναι έτσι και στο δικό σου, πάντως αν στο σχετικό κοντινό μελών πας για σέρβις ιμαντων άλλαξε τα και αυτά
Best posts made by ptsiaggas
-
RE: Αντλία νερού και θερμοστάτης
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
AUDI A4 B5 1,8 20βαλβιδο ατμοσφαιρικό του 1995 με 300.000 χλμ (τα 90.000 με υγραέριο) χωρίς κανένα πρόβλημα στο μοτέρ και απλά συνεχίζουμε
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Toyota corolla 2006 1.4 5πορτο 430000χλμ τα 170 αν θυμάμαι με lpg, στα 400 άλλαξα δίσκο πλατο, προχθές γρανάζι στην μίζα μου είπαν.
Πολυ πετυχημένα αυτα τα corola αυτής της εποχής
Latest posts made by ptsiaggas
-
RE: Μου σβήνει ξαφνικά στο δρόμο
Κοίτα για αισθητήρα στροφάλου &
Αισθητήρα μάζας αέρα (maf)
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Monroe ή Sachs ;
Ποια πιστεύετε πως είναι καλητερη επιλογή τιμής και απόδοσης;
Γιατι από κάτι Dennkermman που φόρεσα πριν 1,5 χρόνο και 51000 χλμ δεν τα βλέπω και πολύ σόι πλέων(κυρίος τα πίσω λόγο 65αρας δεξαμενής αερίου) , βίας να έχουν σωστή συμπεριφορά για άλλα 15000 χλμ
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
H προδιαγραφές της vw πχ 500.00, 501.00, 502.00........... 505.00 κτλπ υπερκαλύπτει η η μία την άλλη από την παλαιωτερα προς την νεότερη ή είναι η κάθε μία από μόνη της και έχει την δική της ταυτότητα; πχ μια 505 00 - 01 καλύπτει τις προηγούμενες;
-
RE: Αντλία νερού και θερμοστάτης
Είχα ένα fiesta courier mk4 1,8di και η αλλαγή αντλίας νερού ήταν βάσανο ακόμη και με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού (ίσως και γι αυτό δεν την άγγιζαν) για την σωστή αλλαγή χωρίς περετερο προβλήματα κατά την αποσυναρμολογισης προέβλεπε λυσημο ιμηαξονια και σηκωμα μηχανή επάνω , οποιαδήποτε αλλού ιδους τρόπος πιθανών να διμιουργουσε ζημιές σε άλλα εξαρτιματα λόγο μη πρόσβασης στην αντλία νερου (πολύ περιορισμένος χωρος). Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα είναι έτσι και στο δικό σου, πάντως αν στο σχετικό κοντινό μελών πας για σέρβις ιμαντων άλλαξε τα και αυτά
-
RE: Μετάβαση σε diesel
Μετά από χρήση πολλών αυτοκινήτων βενζίνης - υγραερίου και diesel και καθημερινά 200 χλμ μόνο για την Δουλεια πιγενε έλα (100 +100) πιστεύω να σου φανεί χρήσιμη η άποψη μου .
Το diesel αυτοκίνητο πρωτα απλά αργεί να ζεσταθεί (κανονική θερμοκρασία λειτουργίας) σε σχέση με έναν βενζινοκινητηρα μετά από 3-4 χλμ ή 8-10 λεπτά οπωτε όταν καθημερινά κάνεις 3 χλμ να πας Δουλια και 3 να γυρίσεις κρύο θα πάει κρύο θα γυρνάει πίσω που συμενει αυξημένη κατανάλωση και φθορά.
Επισεις το diesel αυτοκίνητο για την καλητερη λειτουργία του και υγεία του θέλει συνεχή δρομολόγιο και αν είναι νέας γενιάς με dpf θέλει εθνική να κάνει αναγέννηση και γενικός ταξίδι .
Σε σχέση με το κόστος των καυσίμων η υγραέριο κίνηση είναι το ίδιο σε κόστος με το diesel . Αν δεν κάνεις και ταξιδάκια γενικά εκτός από την δουλειά δεν νομίζω να σου χριαζετε το diesel . Νομίζω πως ένα μεσαίαςς κατηγορίας βενζίνη - υγραέριο θα σου είναι χρησιμότερο και θα έχεις πολύ λιγότερα έξοδα συντηριση μοκροπροθεσμα.
Το diesel δεν βγάζει αβαριες όταν του προσέχεις την ποιότητα καυσίμου και όταν δουλεύει για μεγάλες διαδρομές..
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Toyota corolla 2006 1.4 5πορτο 430000χλμ τα 170 αν θυμάμαι με lpg, στα 400 άλλαξα δίσκο πλατο, προχθές γρανάζι στην μίζα μου είπαν.
Πολυ πετυχημένα αυτα τα corola αυτής της εποχής
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
AUDI A4 B5 1,8 20βαλβιδο ατμοσφαιρικό του 1995 με 300.000 χλμ (τα 90.000 με υγραέριο) χωρίς κανένα πρόβλημα στο μοτέρ και απλά συνεχίζουμε
-
RE: Δυναμόκλειδο (και λοιπά εργαλεία)
ptsiaggas wrote:
Ναι πάντα επαναφορά στο 0 μετά την χρήση τους
Το σωστό είναι, επαναφορά στην αρχική ροπή, (αρχική ροπή εκεί που ξεκινάει δηλ) πχ σε ένα δυνμόκλειδο με εύρος
40-200N.m στο 40N.m όχι το 0.
Ναι αυτό εννοώ με το 0, το σημείο εκκίνησης μέτρησης, μετά ποιο κάτω λασκάρει.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Τα τελευταία 2 χρόνια λόγο δουλειάς κάνω το δρομολόγιο Σερρες-Θεσσαλονίκη όλο τον χρόνο κάθε μέρα χειμώνα καλοκαίρι δρομολόγιο 100χλμ +100χλμ επιστροφή, ο δρόμος έχει ανηφόρες κατηφόρες πολλές στροφές και ορεινή διαδρομή αλλά και ίσια μεγάλα τμήματα . Τα 2 αυτά χρόνια φοράω michelin crossclimate το λάστιχο είναι κορυφή σε κάθε καιρό με παγετό , χιόνι, βροχή, καύσωνα με ταχύτητες συνήθος 100 - 120 έως και παροδίκα για λίγο με αρκετά μεγάλη ταχύτητα (εντός του δείκτη ταχύτητας του ελαστικού) στα καλά ίσια τμήματα του δρόμου με καλό καιρό. Δεν παρατηρήθηκε κακές συμπεριφορές . Το μόνο που ίσως δεν μου πολύ άρεσε ήταν όταν με καλοκαιρινή μπόρα καταιγίδα με υπερβολική βροχάρα και δρόμο σαν ποτάμι ήταν ότι με ταχύτητα μεγαλύτερη από 80 χλμ σου έδεινε την αίσθηση ότι δεν πατούσε καλά σαν να πατιναριζε κάπως, ίσως επιδη δεν έχει κατά μήκος κανάλι .
Σε all around κατάσταση μου αρέσανε πάρα πολύ και δεν τα αλλάζω κάνουν πολύ καλά την Δουλειά τους σε όλες τις περιπτώσεις σε συνδιασμό με σύνεση στην οδηγική συμπεριφορά
-
RE: Δυναμόκλειδο (και λοιπά εργαλεία)
Ναι πάντα επαναφορά στο 0 μετά την χρήση τους