Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 49
    • Best 3
    • Groups 0

    ptsiaggas

    @ptsiaggas

    3
    Reputation
    1
    Profile views
    49
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ptsiaggas Unfollow Follow

    Best posts made by ptsiaggas

    • RE: Αντλία νερού και θερμοστάτης

      Είχα ένα fiesta courier mk4 1,8di και η αλλαγή αντλίας νερού ήταν βάσανο ακόμη και με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού  (ίσως και γι αυτό δεν την άγγιζαν)   για την σωστή αλλαγή χωρίς περετερο προβλήματα κατά την αποσυναρμολογισης προέβλεπε λυσημο ιμηαξονια  και σηκωμα  μηχανή επάνω  , οποιαδήποτε αλλού ιδους τρόπος πιθανών να διμιουργουσε ζημιές  σε άλλα εξαρτιματα  λόγο  μη πρόσβασης στην αντλία  νερου (πολύ περιορισμένος χωρος).   Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα είναι έτσι και στο δικό σου,   πάντως αν στο σχετικό κοντινό μελών πας για σέρβις ιμαντων  άλλαξε τα και αυτά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      AUDI A4  B5  1,8 20βαλβιδο ατμοσφαιρικό του 1995  με 300.000 χλμ (τα 90.000 με υγραέριο)   χωρίς κανένα πρόβλημα στο μοτέρ  και απλά συνεχίζουμε

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      Toyota corolla 2006 1.4 5πορτο 430000χλμ τα 170 αν θυμάμαι με lpg, στα 400 άλλαξα δίσκο πλατο, προχθές γρανάζι στην μίζα μου είπαν.

      Πολυ πετυχημένα αυτα τα corola  αυτής της εποχής

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas

    Latest posts made by ptsiaggas

    • RE: Μου σβήνει ξαφνικά στο δρόμο

      Κοίτα  για αισθητήρα στροφάλου &

      Αισθητήρα μάζας αέρα (maf)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Monroe  ή Sachs ;

      Ποια πιστεύετε πως είναι καλητερη επιλογή  τιμής και απόδοσης;

      Γιατι από κάτι Dennkermman  που φόρεσα πριν 1,5 χρόνο και 51000 χλμ δεν τα βλέπω και πολύ σόι πλέων(κυρίος τα πίσω  λόγο 65αρας δεξαμενής αερίου) ,  βίας να έχουν σωστή συμπεριφορά για άλλα 15000 χλμ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      H προδιαγραφές της vw  πχ 500.00, 501.00, 502.00........... 505.00 κτλπ  υπερκαλύπτει η  η μία την άλλη   από την παλαιωτερα προς την νεότερη    ή  είναι η κάθε μία από μόνη της και έχει την δική της ταυτότητα;   πχ  μια 505 00 - 01  καλύπτει τις προηγούμενες;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Αντλία νερού και θερμοστάτης

      Είχα ένα fiesta courier mk4 1,8di και η αλλαγή αντλίας νερού ήταν βάσανο ακόμη και με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού  (ίσως και γι αυτό δεν την άγγιζαν)   για την σωστή αλλαγή χωρίς περετερο προβλήματα κατά την αποσυναρμολογισης προέβλεπε λυσημο ιμηαξονια  και σηκωμα  μηχανή επάνω  , οποιαδήποτε αλλού ιδους τρόπος πιθανών να διμιουργουσε ζημιές  σε άλλα εξαρτιματα  λόγο  μη πρόσβασης στην αντλία  νερου (πολύ περιορισμένος χωρος).   Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα είναι έτσι και στο δικό σου,   πάντως αν στο σχετικό κοντινό μελών πας για σέρβις ιμαντων  άλλαξε τα και αυτά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Μετάβαση σε diesel

      Μετά από χρήση πολλών αυτοκινήτων  βενζίνης - υγραερίου   και diesel  και  καθημερινά 200 χλμ μόνο  για την Δουλεια πιγενε έλα    (100 +100)  πιστεύω να σου φανεί χρήσιμη η άποψη μου .

      Το diesel αυτοκίνητο  πρωτα απλά αργεί να ζεσταθεί (κανονική  θερμοκρασία λειτουργίας)  σε σχέση με έναν βενζινοκινητηρα   μετά από 3-4 χλμ  ή 8-10 λεπτά  οπωτε  όταν καθημερινά κάνεις 3 χλμ να πας Δουλια  και 3 να γυρίσεις  κρύο θα πάει κρύο θα γυρνάει πίσω που συμενει  αυξημένη κατανάλωση και φθορά.

      Επισεις το diesel αυτοκίνητο  για την καλητερη λειτουργία του και υγεία του  θέλει συνεχή  δρομολόγιο  και αν είναι νέας γενιάς με dpf θέλει   εθνική να κάνει αναγέννηση και γενικός ταξίδι .

      Σε σχέση με το κόστος των καυσίμων  η υγραέριο κίνηση είναι το ίδιο σε κόστος με το diesel . Αν δεν κάνεις και ταξιδάκια  γενικά εκτός από την δουλειά  δεν νομίζω να σου χριαζετε το diesel .   Νομίζω πως ένα μεσαίαςς κατηγορίας βενζίνη - υγραέριο θα σου είναι χρησιμότερο   και θα έχεις πολύ λιγότερα έξοδα συντηριση  μοκροπροθεσμα.

      Το diesel δεν βγάζει αβαριες όταν του προσέχεις την ποιότητα καυσίμου και όταν δουλεύει για μεγάλες διαδρομές..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      Toyota corolla 2006 1.4 5πορτο 430000χλμ τα 170 αν θυμάμαι με lpg, στα 400 άλλαξα δίσκο πλατο, προχθές γρανάζι στην μίζα μου είπαν.

      Πολυ πετυχημένα αυτα τα corola  αυτής της εποχής

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;

      AUDI A4  B5  1,8 20βαλβιδο ατμοσφαιρικό του 1995  με 300.000 χλμ (τα 90.000 με υγραέριο)   χωρίς κανένα πρόβλημα στο μοτέρ  και απλά συνεχίζουμε

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Δυναμόκλειδο (και λοιπά εργαλεία)

      ptsiaggas wrote:

      Ναι πάντα επαναφορά στο  0 μετά την χρήση τους

      Το σωστό είναι, επαναφορά στην αρχική ροπή, (αρχική ροπή εκεί που ξεκινάει δηλ) πχ σε ένα δυνμόκλειδο με εύρος

      40-200N.m στο 40N.m όχι το 0.

      Ναι αυτό εννοώ με το 0,  το σημείο εκκίνησης μέτρησης, μετά ποιο κάτω  λασκάρει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Τα τελευταία 2  χρόνια λόγο δουλειάς κάνω το δρομολόγιο Σερρες-Θεσσαλονίκη  όλο τον χρόνο κάθε μέρα  χειμώνα καλοκαίρι  δρομολόγιο 100χλμ  +100χλμ επιστροφή, ο δρόμος έχει  ανηφόρες κατηφόρες πολλές στροφές  και ορεινή διαδρομή αλλά και ίσια μεγάλα τμήματα . Τα 2 αυτά χρόνια φοράω michelin  crossclimate το λάστιχο είναι κορυφή σε κάθε καιρό με παγετό , χιόνι, βροχή, καύσωνα  με ταχύτητες  συνήθος  100 - 120 έως και παροδίκα  για λίγο   με αρκετά μεγάλη ταχύτητα  (εντός του δείκτη ταχύτητας του ελαστικού) στα  καλά ίσια τμήματα  του δρόμου με καλό καιρό.   Δεν παρατηρήθηκε κακές συμπεριφορές   . Το μόνο που ίσως  δεν μου πολύ άρεσε ήταν  όταν με  καλοκαιρινή μπόρα  καταιγίδα με υπερβολική βροχάρα και δρόμο σαν  ποτάμι  ήταν ότι  με ταχύτητα μεγαλύτερη  από 80 χλμ  σου έδεινε την αίσθηση  ότι δεν πατούσε καλά  σαν να πατιναριζε  κάπως,  ίσως  επιδη δεν έχει κατά μήκος  κανάλι  .

      Σε  all around  κατάσταση  μου αρέσανε πάρα πολύ και δεν τα αλλάζω   κάνουν πολύ καλά την Δουλειά  τους  σε όλες τις περιπτώσεις σε συνδιασμό με σύνεση   στην οδηγική συμπεριφορά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • RE: Δυναμόκλειδο (και λοιπά εργαλεία)

      Ναι πάντα επαναφορά στο  0 μετά την χρήση τους

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      ptsiaggas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr