-
Καλησπέρα σε όλους
Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την μετάβαση από βενζίνη σε πετρέλαιο , συγκεκριμένα :
Είμαι κάτοχος ford fiesta 06' ( βενζινοκίνητο ) εδώ και 4 χρόνια , κατά κανόνα δεν καλύπτω μεγάλες διαδρομές , το αντίθετο θα έλεγα , κάνω 80-90kmh/μήνα εντός πόλης από το σπίτι προς τη δουλεία και το αντίθετο - μένω αρκετά κοντά στη δουλειά μου- απόσταση 3 χλμ. μόλις.
Προφανώς τα χιλιόμετρα που κάνω είναι πολύ λίγα και γνωρίζω τι δεν θα βλέπω άμεσα μεγάλη διαφορά στην οικονομία καυσίμου σε σχέση με κάποιον που διαθέτει πετρελαιοκίνητο και σε ιδανική περίπτωση κάνει κάθε μέρα 20 χλμ το λιγότερο . Από συζητήσεις με φίλους αλλά και με λίγο ψάξιμο στο νετ καταλαβαίνω , ότι σε αυτήν την περίπτωση για τόσα λίγα χιλιόμετρα και εντός πόλης , σε πολύ μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ αξίζει η μετάβαση με την ένοια του οτι θα αργήσω πολύ να κάνω απόσβεση των χρημάτων από την αγορά του νέου οχήματος(6,5Κ-7Κ-7,5Κ) σε σχέση με το πόσο συχνά θα επισκέφτομαι πρατήριο .
Και φθάνω σε μια συγκεκριμένη ερώτηση ...........
Αν 1 στις 10 μέρες κάνω μια σχετικά μεγάλη απόσταση/βόλτα/ταξίδι 40 χλμ ( πχ περιστέρι -γλυφάδα) ή 80 χιλιόμετρα(περιστέρι- λαγονήσι) εκεί θα δω οικονομία στο καύσιμο πετρελάιου?
Με τόσα λίγα χιλιόμετρα ειδικά μέσα στην πολη την οικονομία στα καύσιμα δεν θα την διαπιστώσω με πετρελαιοκίνητο , θα την διαπιστώσω όμως στις 3-4 φορές τον μήνα που θα κάνω 40-60-80 χιλιόμετρα? .
Αν έστω σε αυτές τις 3-4 φορές που θα χρειαστεί να κάνω τόσα χλμ, πέσει ανεπαίσθητα ή σχεδόν καθόλου ή πολύ λίγο η βελόνα στο δείκτη τότε είναι λόγος να εμένα προσωπικά να μεταβώ σε diesel.ΥΓ_1: Δεν με ενδιαφέρει να κάνω άμεσα την απόσβεση χρημάτων που θα δώσω, ( budget max 7.500eu)
ΥΓ_2 :Βλέπω και μου αρέσει πολύ το opel corsa eco flex 1300cc 2015/2016 .Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .
-
Καλησπέρα σε όλους
Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την μετάβαση από βενζίνη σε πετρέλαιο , συγκεκριμένα :
Είμαι κάτοχος ford fiesta 06' ( βενζινοκίνητο ) εδώ και 4 χρόνια , κατά κανόνα δεν καλύπτω μεγάλες διαδρομές , το αντίθετο θα έλεγα , κάνω 80-90kmh/μήνα εντός πόλης από το σπίτι προς τη δουλεία και το αντίθετο - μένω αρκετά κοντά στη δουλειά μου- απόσταση 3 χλμ. μόλις.
Προφανώς τα χιλιόμετρα που κάνω είναι πολύ λίγα και γνωρίζω τι δεν θα βλέπω άμεσα μεγάλη διαφορά στην οικονομία καυσίμου σε σχέση με κάποιον που διαθέτει πετρελαιοκίνητο και σε ιδανική περίπτωση κάνει κάθε μέρα 20 χλμ το λιγότερο . Από συζητήσεις με φίλους αλλά και με λίγο ψάξιμο στο νετ καταλαβαίνω , ότι σε αυτήν την περίπτωση για τόσα λίγα χιλιόμετρα και εντός πόλης , σε πολύ μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ αξίζει η μετάβαση με την ένοια του οτι θα αργήσω πολύ να κάνω απόσβεση των χρημάτων από την αγορά του νέου οχήματος(6,5Κ-7Κ-7,5Κ) σε σχέση με το πόσο συχνά θα επισκέφτομαι πρατήριο .
Και φθάνω σε μια συγκεκριμένη ερώτηση ...........
Αν 1 στις 10 μέρες κάνω μια σχετικά μεγάλη απόσταση/βόλτα/ταξίδι 40 χλμ ( πχ περιστέρι -γλυφάδα) ή 80 χιλιόμετρα(περιστέρι- λαγονήσι) εκεί θα δω οικονομία στο καύσιμο πετρελάιου?
Με τόσα λίγα χιλιόμετρα ειδικά μέσα στην πολη την οικονομία στα καύσιμα δεν θα την διαπιστώσω με πετρελαιοκίνητο , θα την διαπιστώσω όμως στις 3-4 φορές τον μήνα που θα κάνω 40-60-80 χιλιόμετρα? .
Αν έστω σε αυτές τις 3-4 φορές που θα χρειαστεί να κάνω τόσα χλμ, πέσει ανεπαίσθητα ή σχεδόν καθόλου ή πολύ λίγο η βελόνα στο δείκτη τότε είναι λόγος να εμένα προσωπικά να μεταβώ σε diesel.ΥΓ_1: Δεν με ενδιαφέρει να κάνω άμεσα την απόσβεση χρημάτων που θα δώσω, ( budget max 7.500eu)
ΥΓ_2 :Βλέπω και μου αρέσει πολύ το opel corsa eco flex 1300cc 2015/2016 .Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .
-
Η λογική λέει μείνε με αυτό που έχεις. Άμα τώρα είσαι τρελαμένος, σου περισσεύουν και μερικά ευρώ να τσοντάρεις μετά την πώληση, για καινούργιο μιλάω, τότε πήγαινε πάρε το αφού σου αρέσει.
-
Καλημέρα Megane98hp , για το ερώτημα που έθεσα? Γνωρίζεις αν ισχύει ?
-
Κύριε Κώστα καλημέρα. Στο ερώτημα που βάζεις ορθά κοφτά η απάντηση είναι ναι. Η οικονομία υπάρχει από το πρώτο χιλιόμετρο. Οφείλεις να ξέρεις όμως ότι το σύνολο των προδιαγραφών που βάζεις δεν οδηγούν σε diesel. Αξίζει μόνο στο επίπεδο ότι θα πάρεις ένα καλύτερο, πιο δυνατό και πιο καινούριο αυτοκίνητο, αυτό μπορείς να το κάνεις και με ένα πιο νέο βενζίνης.
-
Σίγουρα σαν σχέση ποιότητας , δεν είναι ότι απλά κάνω την μετάβαση για ντίζελ , προφανώς μιλάμε για αμάξι με διαφορά 10 χρόνων.... συγκεκριμένα το ερώτημα που έθεσα σε τι βαθμό να ισχύει άραγε??
-
Τα diesel αυτοκινητα για μέσα στην πόλη δεν είναι καλή επιλογή και αυτό διότι τα φίλτρα που διαθέτουν για τους ρυπους βουλώνουν συχνά διοτι απαιτούν υψηλή θερμοκρασία (για να μην βουλώσουν) και μέσα στην πόλη δεν ανεβάζουν θερμοκρασία.
-
Πολύ σωστό προφανώς ισχύει αυτό, όπως επίσης ισχύει το οτι αν βουλώσει το φίλτρο μικροσωματιδιων πετρελαιου θελω 9-10 καρφίτσες για να μου το αλλάξουν . Στην δική μου περίπτωση όπως περιγράφω , θα ήταν απαιτητό να βγαίνω στην εθνική πόσο συχνά για να ανεβάζει θερμοκρασία ο κινητήρας ώστε να καθαρίζονται τα καταλοιπα? Αν πρέπει να το κάνω αυτό κάθε 3 μέρες , δεν θα ήταν ιδανικό...... Αν θα το έκανα 1 φορά την εβδομάδα είναι Ο .Κ.
-
Για εμενα αν το χρησιμοποιείς κάθε μέρα το αυτοκινητο ναι καθε 3 με 4 ημέρες πρέπει να βγαίνεις σε μια σταθερή διαδρομή με υψηλό φορτίο στον κινητήρα για να αυτοκαθαριζονται τα φίλτρα του.
Πολυ καλα ειναι τα psa με σύστημα ψεκασμού eolys. Έναν καταλυτη δηλαδή που μειώνει την απαιτούμενη θερμοκρασία αυτόκαθαρισμου. Στα euro6 diesel τοννκατηργησαν διοτι ψεξαζουν adblue αλλά στα euro 5 υπήρχε.
Σκέψου πως ένα φίλτρο dpf αυτό καθαρίζεται γύρω στους 550 με 590 βαθμούς. Και μέσα στην πόλη δύσκολα πιάνουν τους 400 βαθμούς Κελσίου. Το eolys ρίχνει την απαιτούμενη θερμοκρασία αυτόκαθαρισμου στους 460 βαθμούς (αν θυμάμαι σωστά) -
Τα PSA euro 6 έχουν και eolys και adblue...τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα αυτό ξέρω.
-
Σίγουρα; διοτι τα scr συστηματα της psa δεν εχουν eolys.
Μαλιστα υπάρχει μελέτη από πολυτεχνεία που είχα ποσταρει παλαιότερα, πως σε μια τεχνοτροπία των catalyst dpf το adblue βοηθά ως ένα σημείο στην αναγέννηση.
-
Στο 208 bluehdi 100 που έχω άλλαξα δοχείο eolys πριν 20 μέρες γιατί βραχυκύκλωσε η αντλία του. Λες να μην άλλαξαν κάτι που δεν έχω?
Δεν ξέρω όμως σίγουρα τι γίνεται με τα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου για να είμαι ειλικρινής.
-
Ε τοτε έχει.
Πόσο βγήκε η βλάβη;
-
320 με γέμισμα του δοχείου, σε αντιπροσωπεία φυσικά.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας , η γνώμη κάποιου κατόχου diesel στην πόλη (.... αν υπάρχει ) ευπρόσδεκτη επίσης .
-
Εγώ ως κάτοχος diesel τα τελευταία σχεδόν 7 χρόνια με 99.000 Km ως τώρα, θα σου πω ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση σε σχέση με αρκετά από αυτά που διάβασες.
Από τη μια όντως τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι λίγα για να κάνεις απόσβεση σύντομα στην κατά τεκμήριο ακριβότερη τιμή αγοράς ενός ντίζελ έναντι ενός βενζινοκίνητου. Από την άλλη είναι τεράστια υπερβολή (ως και χαζομάρα) το ότι το αυτοκίνητο θα έχει πρόβλημα αν δεν το βγάζεις κάθε 3-4 μέρες στην Εθνική να το τρέξεις. Δεν είναι από ζάχαρη φτιαγμένο για να λιώσει. Αν μια φορά στις 10 μέρες (όπως γράφεις) ή στις 2 βδομάδες, κάνεις μια μεγάλη βόλτα σε σχετικά ανοιχτό δρόμο (π.χ. Κηφισό, Αττική Οδό, παραλιακή εκτός ωρών αιχμής) δεν θα έχεις πρόβλημα. Εγώ κάνω καθημερινά μια από τις 'χειρότερες' χρήσεις που υπάρχουν για diesel με 4-5 πολύ μικρές διαδρομές των δύο χιλιομέτρων, χωρίς να έχω θέμα, γιατί έχω που και που και πιο μεγάλες και 'σβέλτες' διαδρομές. Μπορεί όμως και να περάσω κάποιες βδομάδες μόνο εντός πόλης.
Ως συμπέρασμα, εγώ στη θέση σου θα προτιμούσα ένα βενζινοκίνητο, καθώς θα δυσκολευόμουν να δικαιολογήσω το μεγαλύτερο κόστος αγοράς ενός ντίζελ. Αν τώρα έβρισκα κάποιο ντίζελ, σε τιμή παραπλήσια της βενζίνης, ελληνικό (για να μπορέσω να ελέγξω τα χιλιόμετρα) και από γνωστό (ακόμη καλύτερα), τότε σίγουρα δεν θα το απέκλεια.
-
Μετά από χρήση πολλών αυτοκινήτων βενζίνης - υγραερίου και diesel και καθημερινά 200 χλμ μόνο για την Δουλεια πιγενε έλα (100 +100) πιστεύω να σου φανεί χρήσιμη η άποψη μου .
Το diesel αυτοκίνητο πρωτα απλά αργεί να ζεσταθεί (κανονική θερμοκρασία λειτουργίας) σε σχέση με έναν βενζινοκινητηρα μετά από 3-4 χλμ ή 8-10 λεπτά οπωτε όταν καθημερινά κάνεις 3 χλμ να πας Δουλια και 3 να γυρίσεις κρύο θα πάει κρύο θα γυρνάει πίσω που συμενει αυξημένη κατανάλωση και φθορά.
Επισεις το diesel αυτοκίνητο για την καλητερη λειτουργία του και υγεία του θέλει συνεχή δρομολόγιο και αν είναι νέας γενιάς με dpf θέλει εθνική να κάνει αναγέννηση και γενικός ταξίδι .
Σε σχέση με το κόστος των καυσίμων η υγραέριο κίνηση είναι το ίδιο σε κόστος με το diesel . Αν δεν κάνεις και ταξιδάκια γενικά εκτός από την δουλειά δεν νομίζω να σου χριαζετε το diesel . Νομίζω πως ένα μεσαίαςς κατηγορίας βενζίνη - υγραέριο θα σου είναι χρησιμότερο και θα έχεις πολύ λιγότερα έξοδα συντηριση μοκροπροθεσμα.
Το diesel δεν βγάζει αβαριες όταν του προσέχεις την ποιότητα καυσίμου και όταν δουλεύει για μεγάλες διαδρομές..
-
εγω θα σου προτεινα να το προσεγγισεις περισσοτερα απο οικονομικη σκοπια γιατι κακα τα ψεματα ο λογος αλλαγης που σκεφτεσαι ειναι η οικονομια
κανε την ασκηση, βαλε κατω το μηνιαιο κοστος βενζινης σου και το μηνιαιο κοστος πετρελαιου (αλλα την τιμη του καλυτερου/ακριβοτερου πετρελαιου δεδομενου οτι θα πρεπει να προσεχεις την ποιοτητα του καυσιμου). Τ
ο δελτα που θα προκυψει θα σου δωσει την απαντηση
Εαν πχ θα σου βγαινει το ντιζελ πιο οικονομικο κατα 20-30 ευρω μονο αξιζει να βαλεις στο κεφαλι σου ολες τις 'σκοτουρες' του ντιζελ που σου ανεφεραν ηδη οι υπολοιποι?
Πχ να το κινεις συχνα, να κανεις μια στο τοσο μια μεγαλη διαδρομη, να βαζεις παντα καλο καυσιμο, κτλ κτλ
Φυσικα το 20-30 ευρω που αναφερω ειναι εντελως τυχαιο, δεν ξερω τι επιπτωση εχουν στο πορτοφολι σου
Σε πρωτη αναγνωση βεβαια και εγω για βενζινη θα πηγαινα, δεδομενου κιολας οτι απο τα 100 σαπακια εκει εξω, τα 90 πρεπει να ειναι σαπακια ντιζελ εισαγωγης
-
Αν δε κάνεις ετησίως πάνω από 25.000χλμ δεν υπάρχει λόγος να πας σε diesel πόσο μάλλον μεταχειρισμένο. Αν βγάλει ζημιά θα βγάλει στα μπεκ όπου το ένα κάνει 300-400€ και θα σαι τυχερός αν χαλάσει μόνο ένα. Ένα άλλο πρόβλημα είναι το dpf και ακόμα ένα είναι οι μύκητες στο πετρέλαιο.
Στην εταιρία έχουμε μόνο diesel και κανένα δεν έκανε κιχ, γράφουν όμως το λιγότερο 30.000χλμ/ετος, σε Ε.Ο και τουλάχιστον μία φορά τη βδομάδα ανεφοδιάζονται, ποτέ δεν έχουμε βάλει ενισχυτικά ενώ σχεδόν πάντα μπαίνει βιοντίζελ και όχι το καλό. Με τόσα λίγα χιλιόμετρα που θα κάνεις θα ξεχνάς ότι θέλει γέμισμα οπότε θα πρέπει να του ρίχνεις ενισχυτικά για να μην πιάσει μήκυτες. Γενικά το diesel αν δε γράφεις χιλιόμετρα πιο ακριβό θα σου βγεί.
-
Ευχαριστώ καταρχήν πολύ για τις εμπειρικές απαντήσεις σας, σίγουρα θα παίξουν ρόλο στην αναζήτησή μου.
Μέχρι ώρας έτσι όπως μπορώ να αξιολογήσω τις απαντήσεις σας , μάλλον η σχέση του κόστους συντήρησης κάποιου πετρελαιοκίνητου , για την περίπτωση μου μπορεί να οδηγήσει σε εκπλήξεις και επισκέψεις στο μάστορα , ενώ μάλλον με τα βενζινοκίνητα είναι αρκετάπιο safe τα πράγματα , αυτή την εικόνα παίρνω τουλάχιστον....
Εάν απλά μεταβώ από βενζινοκίνητο του 2006 σε βενζινοκίνητο του 2014-15 και εξής , εκεί άραγε μόνο και μόνο επειδή μιλάμε για βενζινοκίνητο άλλης δεκαετίας , και άλλης τεχνολογίας επιτυγχάνεται by default μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο βενζίνης ( έστω μικρού ποσοστού) ή δεν είναι απαραίτητο?
Επίσης θα βοηθούσαν απαντήσεις από φίλους στο forum που έχουν diesel για βασική χρήση μέσα στην πόλη .
Μετάβαση σε diesel