Είχα ένα fiesta courier mk4 1,8di και η αλλαγή αντλίας νερού ήταν βάσανο ακόμη και με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού (ίσως και γι αυτό δεν την άγγιζαν) για την σωστή αλλαγή χωρίς περετερο προβλήματα κατά την αποσυναρμολογισης προέβλεπε λυσημο ιμηαξονια και σηκωμα μηχανή επάνω , οποιαδήποτε αλλού ιδους τρόπος πιθανών να διμιουργουσε ζημιές σε άλλα εξαρτιματα λόγο μη πρόσβασης στην αντλία νερου (πολύ περιορισμένος χωρος). Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα είναι έτσι και στο δικό σου, πάντως αν στο σχετικό κοντινό μελών πας για σέρβις ιμαντων άλλαξε τα και αυτά
P
Best posts made by ptsiaggas
-
RE: Αντλία νερού και θερμοστάτης
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
AUDI A4 B5 1,8 20βαλβιδο ατμοσφαιρικό του 1995 με 300.000 χλμ (τα 90.000 με υγραέριο) χωρίς κανένα πρόβλημα στο μοτέρ και απλά συνεχίζουμε
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Toyota corolla 2006 1.4 5πορτο 430000χλμ τα 170 αν θυμάμαι με lpg, στα 400 άλλαξα δίσκο πλατο, προχθές γρανάζι στην μίζα μου είπαν.
Πολυ πετυχημένα αυτα τα corola αυτής της εποχής