-
Ο Στεφου φαίνεται ωραίος και τιμιος τύπος, όπως και ο πατέρας του που ήταν καλός δημοσιογράφος. Θέλω να πω δεν ειναι ενα παιδάκι που απλά οδηγεί.
Τεσπα. Εγώ θυμάμαι το βίντεο και ελεγε για 12v. Το θυμάμαι!
Η μπαταρια 48v ακόμα και αν τα παίξει το αυτοκίνητο κινηται. Είναι άλλωστε ένα από τα ατου των mild hybrids έναντι των full hybrids.
-
Ο Στεφου φαίνεται ωραίος και τιμιος τύπος, όπως και ο πατέρας του που ήταν καλός δημοσιογράφος. Θέλω να πω δεν ειναι ενα παιδάκι που απλά οδηγεί.
Τεσπα. Εγώ θυμάμαι το βίντεο και ελεγε για 12v. Το θυμάμαι!
Η μπαταρια 48v ακόμα και αν τα παίξει το αυτοκίνητο κινηται. Είναι άλλωστε ένα από τα ατου των mild hybrids έναντι των full hybrids.
Δεν αντιλέγω για το παλικάρι, μπορεί να είναι μέτριος σε αυτό που κάνει, αλλά δίνει πολύ χρόνο από τη ζωή του και προσπαθεί πραγματικά, και να βελτιώνεται, αλλά αν του είπαν, 'κατεβαστε το σας αρακαλώ, γιατί αλλιώς δεν θα μπορούμε να σας παρέχουμε οχήματα του ομίλου, καταλαβαίνετε τη θέση μας, θα υπάρξουν και αντιδράσεις από τη μητρική εταιρεία..'
τι θα έκανε;
Η Ελλάδα είναι χωριό, ένα κυκλωματακι είναι, έχεις δει εσύ τελευταία καμία σπουδαία κριτική ή αντιπαράθεση;
Το κοροϊδεύουμε, το κοροϊδεύουμε, αλλά μόνο το Autotriti λέει καμία 'καφριλα' που και που.
Και τη VW κράζει για τα μύρια προβλήματα (στις έρευνες του είναι 'πάτο'), και την BMW την είχε τόσες εβδομάδες πρώτη είδηση που είχαν πάρει κάποια αυτοκίνητα φωτιά, και τα πραγματικά τεστ φόρτωσης και elk test κάνει, κ.λ.π
-
Νομιζω εμπιστοσυνη στα προιοντα του VAG δεν θα υπαρξει απο μερους μου.Πλεον εχει μπει στο μυαλο μου και σε πολλους ως μια ζημιαρικη εταιρεια.Κριμα γιατι ημουν πελατης της 21 χρονια,αρχης γενομενης απο ενα Πολο που αγορασα καινουριο το 1999.
Παρεπιπτοντως το συγκεκριμενο Πολο το εχει ακομη ο πατερας μου και σας πληροφορω οτι αποδειχτηκε καλυτερο απο το Γκολφ που αγορασα αργοτερα.
Αν με ρωτουσατε πριν ενα χρονο,θα σας ετρωγα αν λεγατε κατι κακο για την vw,αλλα οχι τωρα πια.Μαζευονται πολλα πια...
Θεωρω τα Σκοντα πολυ πιο τιμια και φυσικα πιο φθηνα απο τα αυτοκινητα του ομιλου....
Τον Κο Στεφου τον παρακολουθω ανελλιπως στα review του και φαινεται αντικειμενικος στα σχολια του.Τωρα εδω τι παιχτηκε δεν ξερω...Παντως εχει βγαλει review και για το προσωπικο του Σιροκο.....
-
Aν και δεν είμαι από τους θετικά κείμενους προς VW και VAG, μηχάνημα είναι όπως όλα και μπορεί να υπάρξει αστοχία.
Αυτό που ενοχλεί δεν είναι τόσο τα αμάξια της εταιρίας (που μερικά είναι αρκετά καλά),αλλά η αντιμετώπιση,το 'τουπέ' που δείχνουν οι πωλητές κατά την αγορά και τα service κατά τη συντήρηση ή σε κάποιο πιθανό πρόβλημα που προκύπτει. Π.χ. οι άλλοι PSA,Toyota,Fiat,Κορεάτες κ.ά. ή είναι κάπως πιο προσγειωμένοι και πρόθυμοι οι πωλητές ή στο συνεργείο είναι πιο εξυπηρετικοί και συνεργάσιμοι σε θέματα ανταλλακτικών,ανακλήσεων κ.τ.λ.
Στο VAG o επίσημος εισαγωγέας και οι αντιπρόσωποί του σε αντιμετωπίζουν σαν τον αιχμάλωτο του Γ' Ράιχ στα service ή σαν ένα φτωχομπινέ που ήρθε να τους 'λερώσει' το σαλόνι τους.Δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει στις άλλες χώρες,αλλά αυτή η αντιμετώπιση είναι λες και έχουν γερμανικές εντολές από το Wolsfburg κατευθείαν. Αυτό τσαντίζει κι όχι τόσο τα ίδια τα αυτοκίνητα.
-
Εγώ να ξανα ρωτήσω, τι φετιχ έχουν με τα υφασμάτινα καθίσματα? Άντε κανένα αλκαντάρα βάζουν σε πιο πάνω εκδόσεις αλλά μάλλον έχουν αλλεργία στο δέρμα.
Ειδικά οι υφασμάτινες ταπετσαρίες του golf life μου βγάζουν μια μιζερια.
-
Ισως λόγω οικολογίας, και σεβασμού στα ζώα;
Βλεπω τον Τόμας όταν δοκιμάζει αυτοκινητα συνεχώς σιγοντάρει τα υφάσματα έναντι των δερμάτων με σκοπό τον σεβασμο στα ζώα.
-
@panormous772 δυστυχως και τα αυτοκινητα τους αποδεικνυονται ζημιαρικα..Νομιζα οτι στσ τελευταια μοντελα ειχαν εξαλειφθει τα προβληματα αλλα τελικα δεν.....
Γνωστος μου πηρε με ληζινγκ το 1,5 ACT eTsi life....πριν ενα μηνα.Θα το παρακολουθω και εγω και οτι μεμπτο θα το μεταφερω στο φορουμ.....
-
Ισως λόγω οικολογίας, και σεβασμού στα ζώα;
Βλεπω τον Τόμας όταν δοκιμάζει αυτοκινητα συνεχώς σιγοντάρει τα υφάσματα έναντι των δερμάτων με σκοπό τον σεβασμο στα ζώα.
Τα Eco leather σιγονταρει, συνθετικά δηλαδή.
-
Θεωρω τα Σκοντα πολυ πιο τιμια και φυσικα πιο φθηνα απο τα αυτοκινητα του ομιλου....
Αυτην την αποψη ειλικρινα δεν την καταλαβαινω. Τα ιδια εξαρτηματα εχουν πανω κατω ολα τα αμαξια του ομιλου (σιγουρα ιδιους κινητηρες και κιβωτια ταχυτητων), πως γινεται να θεωρειται 'καλη' η σκοντα και 'κακη' η vw? Κατανοοω καποιος να μην συμπαθει ή να θεωρει ζημιαρικα τα αυτακινητα ολοκληρου του ομιλου, αλλα οχι 'ειναι οκ η μια μαρκα, αλλα η αλλη οχι'
Το μοναδικο πραγμα που εχει μια λογικη ειναι οτι επειδη οι περισσοτερες καινοτομιες ξεκινουν απο την audi και σταδιακα κατεβαινουν στις αλλες μαρκες του ομιλου, να βγαινουν οι ζημιες στις πιο ακριβες εταιρειες και μεχρι να φτασουν στην skoda να εχουν λυθει οι 'παιδικες ασθενειες'.
-
Οσο για τις οικονομικες διαφορες μεταξυ των εταιρειων του ομιλου, bentley, bugatti βρισκονται σε δικη τους κατηγορια, ενω audi βρισκεται αρκετα μακρια απο vw-skoda-seat. Οταν παει κανεις ομως να συγκρινει τα ιδια μοντελα σε vw, skoda, seat σε καλα εξοπλισμενες εκδοσεις, οι οικονομικες διαφορες σχεδον εξανεμιζονται.Αυτο που εχω παρατηρησει, τουλαχιστον στην ελληνικη αγορα, ειναι οτι skoda, seat κυκλοφορουν τα δικα τους μοντελα σε εκδοσεις με λιγοτερο εξοπλισμο, ωστε να φαινονται πιο φτηνες.
-
ad276 wrote:
Θεωρω τα Σκοντα πολυ πιο τιμια και φυσικα πιο φθηνα απο τα αυτοκινητα του ομιλου....
Αυτην την αποψη ειλικρινα δεν την καταλαβαινω. Τα ιδια εξαρτηματα εχουν πανω κατω ολα τα αμαξια του ομιλου (σιγουρα ιδιους κινητηρες και κιβωτια ταχυτητων), πως γινεται να θεωρειται 'καλη' η σκοντα και 'κακη' η vw? Κατανοοω καποιος να μην συμπαθει ή να θεωρει ζημιαρικα τα αυτακινητα ολοκληρου του ομιλου, αλλα οχι 'ειναι οκ η μια μαρκα, αλλα η αλλη οχι'
Το μοναδικο πραγμα που εχει μια λογικη ειναι οτι επειδη οι περισσοτερες καινοτομιες ξεκινουν απο την audi και σταδιακα κατεβαινουν στις αλλες μαρκες του ομιλου, να βγαινουν οι ζημιες στις πιο ακριβες εταιρειες και μεχρι να φτασουν στην skoda να εχουν λυθει οι 'παιδικες ασθενειες'.
Για τον απλούστατο λόγο ότι είναι πολύ φθηνότερα!
Όταν μάλιστα το εσωτερικό του Kamiq είναι πολύ καλύτερο από του πολύ ακριβότερου T Roc, σε βάζει σε σκέψεις.
Επίσης αυτό
“Skoda is definitely a challenger for the VW brand that must be taken seriously -- that is simply the case,” said a corporate consultant for the auto industry, who asked not to be named since VW is a client. “It’s not just the products that are ‘simply clever’ [which is the tagline Skoda uses on its advertising]. The people at Skoda think quicker and better than many of the people in Wolfsburg, who are too slow and traditional. Many of them could learn from Skoda.”
-
Συμφωνω απολυα dublin
-
Οταν το αντιστοιχο Σκοντα εχει το λιγοτερο 2000€ απο τα φαουβε,τοτε εχεις απαιτησεις.
-
παντως τελικα οι φαουβαίοι εχουν καμει μαρκετιν μαζας με προσεγγιση στην γραμματευς, τον πωλητη, τη νοικοκυρα, τη φοιτητριουλα. με εντελως σωστη πολιτικη για τις πωλησεις τους που ειναι παρα πολλες αφου. τωρα προφανως ενοχλει οσους και καλα το ψαχνουν, αυτη η επιτυχια αλλα και το γεγονος οτι μοιραζει σφαλιαρες σε οποιον την αμφισβητει κανει οι χέιτερς να ειναι μπολικοι επισης. και βγαινει το μισος σε κατι φορουμακια, σε κατι φέις μπουκια που δεν τα διαβαζει παρα κοινο που αδιαφορουν οι μαρκετιν μια και δεν αγοραζει φαου. μια μεση κατασταση ειναι ποιοτικα με καποιο προσφατο κακο παρελθον. τιποτε χειροτερο, τιποτε καλυτερο. οι αποδελοιπες μαρκες τους ειναι απλα αποκλισεις του κεντρικου σχεδιασμου να πιανουν περισσοτερο κοινο. ετσι εχουν φιμωσει τους ισπανους να παραγουν μουροχαβλα και δεν διαολοστελνουν τη σκοντα με τη σχεδιαστικη εμπνευση ασβου.
-
@dettol έχεις απόλυτο δίκιο. Στο λέω και ως ιδιοκτήτης παλαιού Octavia αλλά και όταν έπαιξα με τον διαμορφωτή για να κάνω το Octavia με εφάμιλλο εξοπλισμό του Golf έβγαινε το ίδιο ή παραπάνω (δεν θυμάμαι γιατί πάει καιρός). Πάνω κάτω τα ίδια με το Leon.
Για αυτό ακριβώς σε κάποια φάση πέρασε από το μυαλό το Golf ως πιθανότητα ώστε να μην χάσω τους πολλαπλούς εφόσον έβγαιναν στα ίδια λεφτά. Βέβαια μετά πήρα συνδυασμό δύο αντιβιωσεων και μου πέρασε...
-
Πολύ κρίμα με το παλικάρι που έπαθε τέτοιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο του.Υποτίθεται πήρε και αναβολή το αυτοκίνητο στην παρουσίαση λόγω προβλημάτων.Τι σκατα έφτιαξαν;
-
-
http://www.drive.gr/news/kosmos/anaklisi-volkswagen-golf-gia-themata-logismikoy
Τελικά ήταν παραπάνω από ένα!
-
Το βίντεο σβήστηκε επειδή στα σχόλια υπήρξαν βρισίδια. ΟΚ, ο καθένας ας πιστέψει όποια θεωρεία συνομωσίας θέλει, εγώ θα πιστέψω αυτό που μου είπε ο Γιάννης. Και όσοι με ξέρουν τόσα χρόνια εδώ μέσα γνωρίζουν ότι δεν έχω καμία επαφή με το VAG. Είχα (σε τυχαία σειρά): Mazda, Land Rover, Ford, BMW, Saab, Daihatsu, Opel, Skoda, Honda, Fiat, αλλά ποτέ VAG.
Skoda είναι VAG
-
Το βίντεο σβήστηκε επειδή στα σχόλια υπήρξαν βρισίδια. ΟΚ, ο καθένας ας πιστέψει όποια θεωρεία συνομωσίας θέλει, εγώ θα πιστέψω αυτό που μου είπε ο Γιάννης. Και όσοι με ξέρουν τόσα χρόνια εδώ μέσα γνωρίζουν ότι δεν έχω καμία επαφή με το VAG. Είχα (σε τυχαία σειρά): Mazda, Land Rover, Ford, BMW, Saab, Daihatsu, Opel, Skoda (παλιό, μόλις είχε εξαγοραστεί από την VW, αλλά ήταν ανατολικού μπλοκ μηχανολογικά), Honda, Fiat, αλλά ποτέ VAG.
VW Golf MK 8