Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 233
    • 234
    • 30 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4671
    253205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @islander last edited by

      Στις φωτογραφίες του autotriti βλέπω υπάρχει πετάλι για τον συμπλέκτη, αν θυμάμαι καλά με iMT δεν έρχεται στην Ελλάδα;

      Αυτό το σύστημα δεν εχει πετάλι συμπλέκτη ετσι δεν είναι;

      To IMT στην Ευρώπη είναι με κανονικό πετάλ συμπλέκτη.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tutuyo last edited by

        Θα συμφωνήσω για τα περι αποδοτικοτητας του Puretech 1.2/130 οχι για να ευλογησω τα γενια μου αλλα επειδη το διαπιστωνω στην πραξη.

        Στο Grandland X (που ειναι σχετικα ελαφρυτερο απο το ομοσταυλο 3008) τα αποτελεσματα που εχω καταγραψει μεσω Fuelio για το 2020, κύκλος τα πάντα όλα Κηφισιας-Ποταμι με φουλ κίνηση, ΕΟ με κίνηση, ΕΟ χωρίς κίνηση, επαρχιακές οδοί.
        Total costs €1,155.77
        Total fuel 816.91 l
        Distance 10551 km
        Fuel consumption 7.56 l/100km
        Average cost per kilometer €0.11

        Συνηθως παιζω μεχρι 3000 σαλ

        Τελικη (190χλμ/ω) με 4100 σαλ, επιασα μονο περιστασιακα στην ευθεια της Λαρισας

        Λιγο καλυτερο κιβωτιο να ειχε (ειδικα 1η σε 2α) θα ηταν τελειο απο καθε αποψη

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          super-t @sabas_thess last edited by

          ...Ο puretech είναι πολύ αποδοτικός κινητήρας για το μέγεθός του γι'αυτό και η γκάμα του PSA δεν έχει ανάγκη σε κανένα σκάφος και κυβισμό mh για να μην πληρώνει πρόστιμα ρύπων....

          Η απλά πουλάει αρκετά ηλεκτρικά που μετράνε διπλά στις πωλήσεις χωρίς να μετράνε στο διοξείδιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • babisstinson
            babisstinson last edited by

            Και η έκδοση N-Line:

            https://www.drive.gr/news/nea-montela-agora/hyundai-tucson-apokta-ekdosi-n-line

            Όμορφη!

            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • T
              tkin73 last edited by

              Eνταξει 19αρα ζαντα... ομως το βγαζει και σε απλο 1.6 T-GDI με 150 άλογα

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                ggeorg10 last edited by

                https://www.4troxoi.gr/video/4ttv/ayto-einai-neo-hyundai-tucson-video

                Ρε παλικάρια, εδώ το μοντέλο δοκιμής από τους 4 τροχούς έχει πίσω διπλή απόληξη εξάτμισης. Είναι ο 1,6 βενζίνη 180 άλογα στην έκδοση Distictive.

                Εγώ στην αντιπροσωπεία είδα το ίδιο ακριβώς και δεν είχε καθόλου απολήξεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kirilas last edited by

                  ξερουμε καθολου τιμες για το tucson? (με την προωθητικη εννοω).

                  το 1.6 150 hp ποσο βγαινει η 1η εκδοση?

                  τιμια επιλογη και για μενα τα εχει ολα οσα θες

                  το μονο αγκαθι η μεγαλη καταναλωση που θα εχει.

                  κακα τα ψεματα σε καινουριο αυτοκινητο θες και τη οικονομια σου..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Δεν εχω ακουσει για προσφορές για την ωρα. Τωρα αν καποιος εβαλε παραγγελια ας μας πει αν πήρε κάτι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dettol @tutuyo last edited by

                      Θα συμφωνήσω για τα περι αποδοτικοτητας του Puretech 1.2/130 οχι για να ευλογησω τα γενια μου αλλα επειδη το διαπιστωνω στην πραξη.

                      Στο Grandland X (που ειναι σχετικα ελαφρυτερο απο το ομοσταυλο 3008) τα αποτελεσματα που εχω καταγραψει μεσω Fuelio για το 2020, κύκλος τα πάντα όλα Κηφισιας-Ποταμι με φουλ κίνηση, ΕΟ με κίνηση, ΕΟ χωρίς κίνηση, επαρχιακές οδοί.
                      Total costs €1,155.77
                      Total fuel 816.91 l
                      Distance 10551 km
                      Fuel consumption 7.56 l/100km
                      Average cost per kilometer €0.11

                      Συνηθως παιζω μεχρι 3000 σαλ

                      Τελικη (190χλμ/ω) με 4100 σαλ, επιασα μονο περιστασιακα στην ευθεια της Λαρισας

                      Λιγο καλυτερο κιβωτιο να ειχε (ειδικα 1η σε 2α) θα ηταν τελειο απο καθε αποψη

                      μπραβο για την πειθαρχια σου! ξεκινησα καποια στιγμη να το κανω, αλλα βαρεθηκα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • A
                        anasfaltos last edited by

                        Καλησπέρα ομάδα! Ανήκω κι εγώ στους αμφιταλαντευόμενους, για το νέο ΜΒ ΕQC του φτωχού! 🙂

                        Την πληρέστερη ενημέρωση για το εν λόγω αυτοκίνητο, πάντως την πήρα από εδώ μέσα πέρα από μερικά έγκυρα άρθρα. Ο Σάββας βοήθησε επίσης με το ρόλο ως δικηγόρο του διαβόλου και βγάλαμε πολλά & χρήσιμα συμπεράσματα. (Καλοπροαίρετα το αναφέρω, έχω διαβάσω σχεδόν όλο το νήμα και νιώθω ότι τον γνωρίζω!).

                        Το αυτοκίνητο το είδα από κοντά σε έκθεση στην Θεσσαλονίκη, χωρίς το κλειδί του, σβηστό, για πολύ λίγο χρόνο, με εντυπωσίασε! Σήμερα αγόρασα ότι βρήκα από έντυπο υλικό του χώρου, πέρα από το υποφαινόμενο, με πληροφορίες για το τουσον, αλλα δεν είχε ιδιαίτερες πληροφορίες. Μάλιστα ένα έγραφε πρώτη δοκιμή και ήταν ένα FullHybrid από Ιταλία! Θα περιμενω να κάνω ένα TD.

                        Μέχρι τότε,

                        κάποιες απορίες...

                        1. Στον εξοπλισμό αναγράφεται ο 'Ρυθμιστής ταχύτητας (Cruise Control)' έχει σχέση με το ACC?

                        2. Κρίνω κι εγώ απαραίτητη την κάμερα 360, έμαθε κανείς τιμή, χωριστά;

                        3. Τελικά η έκδοση με τα 180 είναι μονόδρομος λόγω βάρους ή και με τα 150 θα μπορώ να κάνω μια προσπέραση χωρίς αγκομαχητά;

                        4. Τα πίσω φλας που βρίσκονται χαμηλά, είναι σημαντική αστοχία για λόγους ασφαλείας; ή μπορείς να το παραβλέψεις; Τι λένε οι γνώστες;

                        5. Σκεφτόμουν να το συνδυάσω με απόσυρση του προηγούμενου, αξίζει λέτε να το κάνω στην αντιπροσωπία;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          @anasfaltos Χρήστος λέγομαι φίλε το Sabas είναι nickname. Θα σου απαντήσω με ρίσκο να ξαναφαω πέσιμο από τους haters, μόνο για όσα μπορώ να έχω άποψη

                          2: Μάλλον διατίθεται μόνο στο pack.

                          3: Για εμένα ναι, ξεκάθαρα. Είναι βαρύ σκάφος, μεγάλο αμάξωμα, θα έχει μακριές σχέσεις για να κρατήσει τους ρύπους και από τα νούμερα που δίνει σε καταναλώσεις/επιταχύνσεις θεωρώ ότι το 150 φορτωμένο με κλίμα δεν θα είναι άνετο. Το αμάξι έχει ξεκάθαρη ανάγκη όσα περισσότερα άλογα σηκώνει η τσέπη σου.

                          4: Απαράδεκτο για πολλούς λόγους. Σε συνθήκες κίνησης δεν θα βλέπει κανείς τα φλας σου. Σε ομίχλη που κάθεται πάντα χαμηλά επίσης. Νομίζω ότι δεν είναι και LED οπότε τρις χειρότερα. Είναι τόσο χαμηλά που πέρα από αντιεργονομικο είναι στο χειρότερο σημείο για φθορά σε κάθε ευκαιρία.

                          5: Έχω αφήσει δύο φορές αμάξι για τραμπα σε αντιπροσωπεία και όλως περιέργως με βόλεψε πολύ. Τσεκαρε την αξία του οχήματος και ρώτα γιατί από φίλους μου που έχασαν λεφτά ξέρω ότι παίζει από εταιρία σε εταιρία. Πχ στην Toyota στο παίρνουν πάντα για ένα πιάτο φακή. Άρα ψαξτο καλά.

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            ggeorg10 @anasfaltos last edited by

                            Καλησπέρα ομάδα! Ανήκω κι εγώ στους αμφιταλαντευόμενους, για το νέο ΜΒ ΕQC του φτωχού! 🙂

                            Την πληρέστερη ενημέρωση για το εν λόγω αυτοκίνητο, πάντως την πήρα από εδώ μέσα πέρα από μερικά έγκυρα άρθρα. Ο Σάββας βοήθησε επίσης με το ρόλο ως δικηγόρο του διαβόλου και βγάλαμε πολλά & χρήσιμα συμπεράσματα. (Καλοπροαίρετα το αναφέρω, έχω διαβάσω σχεδόν όλο το νήμα και νιώθω ότι τον γνωρίζω!).

                            Το αυτοκίνητο το είδα από κοντά σε έκθεση στην Θεσσαλονίκη, χωρίς το κλειδί του, σβηστό, για πολύ λίγο χρόνο, με εντυπωσίασε! Σήμερα αγόρασα ότι βρήκα από έντυπο υλικό του χώρου, πέρα από το υποφαινόμενο, με πληροφορίες για το τουσον, αλλα δεν είχε ιδιαίτερες πληροφορίες. Μάλιστα ένα έγραφε πρώτη δοκιμή και ήταν ένα FullHybrid από Ιταλία! Θα περιμενω να κάνω ένα TD.

                            Μέχρι τότε,

                            κάποιες απορίες...

                            1. Στον εξοπλισμό αναγράφεται ο 'Ρυθμιστής ταχύτητας (Cruise Control)' έχει σχέση με το ACC?

                            2. Κρίνω κι εγώ απαραίτητη την κάμερα 360, έμαθε κανείς τιμή, χωριστά;

                            3. Τελικά η έκδοση με τα 180 είναι μονόδρομος λόγω βάρους ή και με τα 150 θα μπορώ να κάνω μια προσπέραση χωρίς αγκομαχητά;

                            4. Τα πίσω φλας που βρίσκονται χαμηλά, είναι σημαντική αστοχία για λόγους ασφαλείας; ή μπορείς να το παραβλέψεις; Τι λένε οι γνώστες;

                            5. Σκεφτόμουν να το συνδυάσω με απόσυρση του προηγούμενου, αξίζει λέτε να το κάνω στην αντιπροσωπία;

                            1. Το απλό το Cruise Control το ρυθμίσεις σε μια ταχύτητα και την κρατάει σταθερή (πχ 130km σταθερά για να μην πατάς το γκάζι στην εθνική). Το ACC  προσαρμόζει την ταχύτητα με βάση την απόσταση από τον μπροστινό (πχ εάν ο μπροστινός πάει με 80 θα συνεχίσεις και εσύ με 80)

                            2. Δεν νομίζω να έχεις θέμα στο προσπέρασμα εκτός και εάν έχεις μάθει σε πολλά άλογα.

                            3. Αστοχία είναι σίγουρα. Φαντάζομαι ότι για να πήρε το οκ να βγει έτσι στην παραγωγή δεν είναι τόσο τρομερό. Παρόλα αυτά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα έβαλαν εκεί που έπρεπε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • D
                              dublin last edited by

                              Εκεί δεν είναι και τα φλας του Κona;

                              Αν θυμάμαι καλά είναι σε άθλια θέση, αφού οι χρήσιμες πληροφορίες πρέπει να δίνονται σε ευθεία θέση μπροστά και γύρω από το οπτικό πεδίο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A
                                anasfaltos @sabas_thess last edited by

                                @anasfaltos Χρήστος λέγομαι φίλε το Sabas είναι nickname. Θα σου απαντήσω με ρίσκο να ξαναφαω πέσιμο από τους haters, μόνο για όσα μπορώ να έχω άποψη

                                2: Μάλλον διατίθεται μόνο στο pack.

                                3: Για εμένα ναι, ξεκάθαρα. Είναι βαρύ σκάφος, μεγάλο αμάξωμα, θα έχει μακριές σχέσεις για να κρατήσει τους ρύπους και από τα νούμερα που δίνει σε καταναλώσεις/επιταχύνσεις θεωρώ ότι το 150 φορτωμένο με κλίμα δεν θα είναι άνετο. Το αμάξι έχει ξεκάθαρη ανάγκη όσα περισσότερα άλογα σηκώνει η τσέπη σου.

                                4: Απαράδεκτο για πολλούς λόγους. Σε συνθήκες κίνησης δεν θα βλέπει κανείς τα φλας σου. Σε ομίχλη που κάθεται πάντα χαμηλά επίσης. Νομίζω ότι δεν είναι και LED οπότε τρις χειρότερα. Είναι τόσο χαμηλά που πέρα από αντιεργονομικο είναι στο χειρότερο σημείο για φθορά σε κάθε ευκαιρία.

                                5: Έχω αφήσει δύο φορές αμάξι για τραμπα σε αντιπροσωπεία και όλως περιέργως με βόλεψε πολύ. Τσεκαρε την αξία του οχήματος και ρώτα γιατί από φίλους μου που έχασαν λεφτά ξέρω ότι παίζει από εταιρία σε εταιρία. Πχ στην Toyota στο παίρνουν πάντα για ένα πιάτο φακή. Άρα ψαξτο καλά.

                                Να με συμπαθάς για τη... μετονομασία Χρήστο! Άρης, χάρηκα! 🙂

                                Πολύ σωστά τα σημεία που αναφέρεις για το φλας! Τα led πίσω βρίσκονται μόνο στις δύο πιο φορτωμένες εκδόσεις.

                                Θα το ψάξω για την τράμπα αν συμφέρει...

                                Οι άμεσοι ανταγωνιστές είχατε αναφέρει παραπάνω είναι το Tiguan & το Peugeot 3008. Ένας φίλος μου αντιπρότεινε Kadjar & Qahsqai. Τα δύο τελευταία χάνουν πολύ από χώρους και δύναμη σε σχέση με το Tucson? Δικαιολογούνται δλδ τα 5-6 χιλιάρικα παραπάνω που ζητάει το hyundai?

                                Υ.Γ. Ggeorg10 σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • Q
                                  que2 last edited by

                                  Όντως περίεργη η τοποθέτηση των πίσω φλας. Θέμα ασφαλείας δεν τίθεται γιατί είναι ορατά από πίσω τα φλας στους πλαϊνούς καθρέπτες, οι οποίοι φυσικά είναι ψηλά τοποθετημένoι. Για μένα δεν αποτελούν deal breaker.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    dublin last edited by

                                    QQ και Kadjar είναι από άλλη εποχή, μη μας μπερδεύεις!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • G
                                      ggeorg10 @dublin last edited by

                                      QQ και Kadjar είναι από άλλη εποχή, μη μας μπερδεύεις!

                                      +1

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        panormus772 @anasfaltos last edited by

                                        @anasfaltos, το QQ σίγουρα έχει μικρότερους χώρους από το Tucson. Το Kadjar σ'αυτό τον τομέα μάλλον είναι αρκετά ανταγωνιστικό απέναντι στο hyundai.

                                        Όσον αφορά κινητήρες τα 140 και 160 του group Νissan/Renault πρέπει να είναι αρκετά δυνατοί σε σχέση με τον 150άρη της Hyundai. O 180άρης του tucson όμωςπέρα από 40 και 20 άλογα παραπάνω είναι και mild hybrid δηλ. τυπικά -και πιθανά μελλοντικά με όποια πλεονεκτήματα- θεωρείται υβριδικός.

                                        Το καλύτερο είναι να τα δεις από κοντά και να τεστάρεις τα αμάξια που ενδιαφέρεσαι.

                                        Επίσης,όπως λέει κι ο Dublin,είναι παλαιότερα κι αναμένεται ανανέωση για QQ (για Kadjar δεν ξέρω).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • G
                                          giannisthes last edited by

                                          Έχει μάθει κανείς αν έχουν έρθει τα test drive στη Θεσσαλονίκη;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • S
                                            sabas_thess @dublin last edited by

                                            QQ και Kadjar είναι από άλλη εποχή, μη μας μπερδεύεις!

                                            Άρη όχι QQ/Kadjar φίλε απλά ξεχνατα. Ότι λέει ο Dunlin. Τουλάχιστον μέχρι να αλλάξουν (σύντομα) γενεά....

                                            "I am what you made me", D.V.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 30 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr