-
Ενημερωτικά, τόσο πάει η μπαταρία του full hybrid Prius.
Αυτό αναρωτήθηκα, μήπως είχαν τιμή μπαταρίας του υβριδικού Tucson και τα μπέρδεψαν, είναι μία πιθανότητα.
Πάντως και 1.500€ που διαβάζω γενικά για τα 48v πολλά μου φαίνονται. Κ να έχεις ένα τέτοιο σύστημα σε ένα αυτοκίνητο 850κιλων μπορώ να καταλάβω κάποιο όφελος, σε ένα μεγάλο C suv, πραγματικά δεν είμαι σίγουρος για τα οφέλη (εκτός των τελών κυκλοφορίας, που είναι σημαντικό).
-
πραγματικά δεν είμαι σίγουρος για τα οφέλη (εκτός των τελών κυκλοφορίας, που είναι σημαντικό).
οπως το σκεφτομαι τα οφελη ειναι πολλαπλα.
α. marketing: πιασαρικο να εχεις το ορο 'hybrid' στο μοντελο σου. Ετσι και αλλιως εχει αποδειχτει οτι η πλειοψηφια των αγοραστων δεν εχει την παραμικρη ιδεα τι αγοραζει. Ειχα δει στατιστικα οτι σε αγορες με πολλα phev, ελαχιστοι τα βαζουν στην πριζα.
β. μειωση των συνολικων ρυπων της κατασκευαστρια εταιρειας. Δεν εχω καταλαβει πως ακριβως δουλευει, αλλα υπαρχει ενα cap στην ευρωπη, των συνολικων ρυπων που 'επιιτρεπεται' να εχουν ολα τα αυτοκινητα που εχουν πουληθει απο μια εταιρεια. Αν περασεις αυτο το οριο, νομιζω υπαρχει προστιμο. Επιτρεπεται ομως αγοραπωλησια των 'ελειμματων εκπομπων'. Ετσι π.χ. εχει βγαλει καποια εξτρα χρηματα η tesla.
γ. (μικρη) μειωση της καταναλωσης. Η μεγαλυτερη στιγμη καταναλωση, ειδικα στα βαρια αυτοκινητα, ειναι η εκκινηση. Επομενως οταν εχεις εναν ηλεκτροκινητηρα, ακομα και αν εχει μικρη μπαταρια, να βοηθαει στην κατασταση σε εκεινο το σημειο, μπορεις να εχεις αισθητα οφελη. Το ιδιο κανουν σε μεγαλυτερο βαθμο τα 'full hybrids' (βλεπε toyota).
-
Θα μπορούσε κάποιος αφού αγοράσει ένα mh να αφαιρέσει αυτό το σύστημα; Ειδικά όσο θα πλησιάζει το end of life για τη μπαταρία, μπορεί να μη θέλει να κουβαλάει αυτό το σύστημα αλλά ούτε και να το ξαναπληρώσει. Δεν είναι απλά θέμα χρημάτων, αλλά και κατά πόσο πιστεύει κάποιος ότι αυτό το σύστημα του προσφέρει κάτι. Πόσο βάρος θα γλύτωνε;; Μήπως οι διαφορές σε μέση κατανάλωση τελικά θα ήταν αμελητέες;
-
τα reviews του προηγουμενου mild hybrid tucson (με τον 2.0 diesel κινητηρα) δεν ηταν ιδιαιτερα κολακευτικα σχετικα με τα ευεργετικα αποτελεσματα στην καταναλωση. Οσοι ενδιαφερονται ας περιμενουν να δουν κριτικες ή/και νουμερα στο spritmonitor. Ιδανικα, θα παρετε test drive και θα δειτε μονοι σας! Προσωπικα θεωρω οτι σε νεο αμαξι (με ελαχιστα χιλιομετρα), αυτης της κατηγοριας, αν δειτε καταναλωση μεσα στην πολυ
-
θεωρώ οτι αυτό το 48v σύστημα σε 1-2 χρόνια θα υπάρχει σε ολα τα αμαξια όπως υπάρχει πλεον σε ολα το start-stop. ΚΑι φυσικα δεν θα λεγονται υβριδικά και προφανώς δεν θα πληρώνουν το μισο τελος ταξινομησης.
Θα ειναι το ηλεκτρικο αναγκαστικο βοήθημα που θα εχουν όλα τα αμαξια. Πρακτικά στις υλοποιησεις της χιουνται δεν εχω πειστει οτι βοηθά στην κατανάλωση, το τελος ταξινομησης ριχνει και φυσικα ρυπους και τελη κυκλοφοριας ( δλδ κανει 'δουλεια').
Μην το μπερδεύουμε με το φουλ υβριδικο της τογιοτα ή του νεου κονα , εκει κάνει δουλεια εντός πολης και φαινεται στις καταναλωσεις.
-
Διευκρίνηση...
Σχετικά με την μπαταρία επειδή είναι δική μου αναφορά σε προηγούμενο ποστ , ύστερα από σχετική ερώτηση που έκανα σε πωλητή καθώς είναι ένας από τους προβληματισμούς μου για το όχημα , μου ανέφερε ότι δεν αλλάζεις μπαταρία αλλά τις συστοιχίες , οκ , και το κόστος αυτή την στιγμή είναι στα 3000€ (τώρα έτσι είπε ένα νούμερο ; δεν ήξερε ; δε το πιστεύω γιατι απάντησε άμεσα) το οποίο φυσικά με τα χρόνια πέφτει όπως μου ανέφερε και η δική μου σκέψη είναι ότι τουλάχιστον έχει 8 χρόνια εγγύηση οπότε μετά τα 8 χρόνια ότι και αν κάτι βγάλει μάλλον το κόστος θα είναι αρκετά υποφερτό.
-
Έριξα μια ματιά στους επίσημους αριθμούς συγκριτικά μεταξύ των 1) Tuscon 180ps 2WD M/T distinctive, 2) 3008 130ps petrol Allure M/T & 3) Tiguan 1,5T 150ps Life M/T. Τα βάρη των οχημάτων είναι 1588, 1395, 1510 ratio με κιλά ανά ίππο 8,82 10,73 10,07 αντίστοιχα. ΤΚ έχουν 105€, 98€, 103.6€ . Ρύπους WLTP 150, 140, 148 καταναλώσεις μικτού κύκλου 6,6 6,2 6,5 και επιταχύνσεις 0-100 9,4 9,5 για το Tiguan δεν έχει νούμερο WLTP. Ξέρει κανείς πόσο είναι το βάρος του mh συστήματος;
Θέλω να δω έστω στα χαρτιά τι παίζει επιτέλους. Γιατί το Tiguan στην ανωτέρω περίπτωση είναι σχεδόν ίδιο σε βάρος έχει μεγαλύτερο ratio κιλών ανά ίππο δεν έχει mh και παρά ταύτα είναι ένα κλικ κάτω σε ρύπους κατανάλωση και ΤΚ. Μήπως τελικά τα νούμερα μας δείχνουν τεχνολογική υπεροχή των κινητήρων των Ευρωπαίων κατασκευαστών; Μήπως μας δείχνουν ότι το mh είναι ένα ψέμμα; Το 3008 με πολύ μεγαλύτερο ratio κιλών ανά ίππο έχει καλύτερες επιδόσεις στα χαρτιά από το 180αρι Tuscon αλλά εδώ παίζουν σαφώς ρόλο τα λιγότερα κιλά του αμαξώματος.
Δεν κράζω το αμάξι μην αρχίσει πάλι η επίθεση, απορία εκφράζω για την χρησιμότητα/απόδοση των mh. Δείτε πχ Golf 1,5 TSI mh & non mh. Ίδιοι ρύποι, ίδια ΤΚ, ίδια κατανάλωση στα χαρτιά! Το mh τι κάνει μόνο βάρος προσθέτει;
-
Το σιγουρο είναι οτι για την ωρα πληρωνει το μισο τελος ταξινομησης! Μετά σχετικα με το πως το τιγκουαν κατεβάζει ρυπους μην ξεχναμε οτι το τιγκουαν εχει και συστημα απενεργοποιησης κυλινδου και μην ξεχναμε οτι η vw εχει αποδεδειγμενα μια φορα βρεθει να κλεβει σε νουμερα! Μια φορά κλεφτης...
-
Το βαρος του συστηματος mild hybrid δεν θα ειναι πολυ. Σκεψου οτι η διαφορα βαρους chr petrol vs chr hybrid ειναι 1420-1295kg = 125kg και αυτο ειναι 'full hybrid'
-
Διευκρίνηση...
Σχετικά με την μπαταρία επειδή είναι δική μου αναφορά σε προηγούμενο ποστ , ύστερα από σχετική ερώτηση που έκανα σε πωλητή καθώς είναι ένας από τους προβληματισμούς μου για το όχημα , μου ανέφερε ότι δεν αλλάζεις μπαταρία αλλά τις συστοιχίες , οκ , και το κόστος αυτή την στιγμή είναι στα 3000€ (τώρα έτσι είπε ένα νούμερο ; δεν ήξερε ; δε το πιστεύω γιατι απάντησε άμεσα) το οποίο φυσικά με τα χρόνια πέφτει όπως μου ανέφερε και η δική μου σκέψη είναι ότι τουλάχιστον έχει 8 χρόνια εγγύηση οπότε μετά τα 8 χρόνια ότι και αν κάτι βγάλει μάλλον το κόστος θα είναι αρκετά υποφερτό.
Σε εμενα σε παρομοια ερώτηση στη γνωστη εταιρια, ονόματα δεν λεμε, μου είπαν για ολο το πακετο που περιλαμβάνει και την ηλςκτεινικη μονάδα την μπαταριας, δηλαδη τον εγκέφαλο. Και το κοστος 800 ευρω. Αν αλλαζουν μονο τα τουβλακια θα κοστιζε ετσι αυθαίρετα κανα 500αρι....παντα σε σημερινες τιμες. Σε καμια 10 αρια χρονια πες κανα 300αρι...μεταχειρησμενες με 50.000 χλμ απο ιαπωνια βρησκεις με........... 50 Ευρω!!!!!!!
Βασικα 3000 ειναι τοσο πολυ και υποπτεύομαι πως περιλαμβανει αλλαγη ολου του συστηματος μεχρι και του converter 48/12v...
-
Τι να πω; η ιστορια θα δείξει....
Παντως να το παρεις με 360 μοιρες καμερα. Αν εστω μια φορα δεν δεις καποιο κολωνακι και γδαρεις και βαθουλωσεις το αυτοκινητο θα πονεσει η ψυχη σου και το κοατος θα ειναι μεγαλυτερο απο την καμερα.
Εδω μικρα αυτοκινητα πολης τα γδερνεις δεξια και αριατερα στα στενα σε ενα τετοιο θηριο, λιγο να σε πιεζουν με κορναρισματα, λιγο να βρεχει να ειναι σκοταδι και θα βρίζεις
-
Σε εμενα σε παρομοια ερώτηση στη γνωστη εταιρια, ονόματα δεν λεμε, μου είπαν για ολο το πακετο που περιλαμβάνει και την ηλςκτεινικη μονάδα την μπαταριας, δηλαδη τον εγκέφαλο. Και το κοστος 800 ευρω. Αν αλλαζουν μονο τα τουβλακια θα κοστιζε ετσι αυθαίρετα κανα 500αρι....παντα σε σημερινες τιμες. Σε καμια 10 αρια χρονια πες κανα 300αρι...μεταχειρησμενες με 50.000 χλμ απο ιαπωνια βρησκεις με........... 50 Ευρω!!!!!!!
Βασικα 3000 ειναι τοσο πολυ και υποπτεύομαι πως περιλαμβανει αλλαγη ολου του συστηματος μεχρι και του converter 48/12v...
Τι να πω ρε Lap , οτι μου ειπε ειλικρινα σας λεω μου ειπε ακριβως οτι δεν αλλαζεις ολη την μπαταρια αλλα μονο τις συστοιχίες σ αυτο το κοστος που ειπα...και εμενα μου φανηκε μεγαλο το κοστος αλλα οκ ειπα, θα το ρωτησω για επιβεβαιωση και σε αλλη αντιπροσωπεια δε το εχω κανει ακομη ομως...οπως εχω πει δεν ξερω αν ειναι θεμα αντιπροσωπειων της Hyundai αλλα γενικα η εικονα που εισέπραξα για πληροφοριες για το αμαξι αλλα και για τα εξτρα ειναι λιγο θολη ακομη , οχι στο θεμα των τιμων αλλα στο τι περιλαμβανει τελικα πχ το πακετο surround view , πως ειναι το auto tail . Ειναι αρκετα μπερδεμενοι και αυτοι αλλα νομιζω οτι αρχες Φεβ θα ξεκαθαρισουν τα οποια θεματα...
-
Τι να πω; η ιστορια θα δείξει....
Παντως να το παρεις με 360 μοιρες καμερα. ....., λιγο να βρεχει να ειναι σκοταδι και θα βρίζεις
Αν το παρω εννοειτε οτι θα το παρω με την 360 , και το Tiguan να παρω παλι την εχω προσθεσει γιατι ειναι χρησιμη ειδικα για την πυλωτη που παρκαρω και εφοσον εχει και το rear alert ειναι ακομη πιο χρησιμο παλι για το ιδιο λογο οταν ξεπαρκαρω...
Αντε να ξεκινησουν τα TD να το δουμε καλυτερα το αμαξι...για το Tiguan μου ειπαν TD απο μεσα Φλεβαρη και λιγο χαλαστηκα αλλα παλι θα περιμενω για να μπορω να το συγκρινω....
-
Όπως έχω πει πολλές φορές, το μεγάλο πλεονέκτημα των PSA όπως φαίνεται σε εμένα είναι οι πλατφόρμες τους, γίνεται μεγάλη εξοικονόμηση από εκεί. Γι' αυτό βλέπουμε και σημαντικές διαφορές σε ένα Crossland π.χ με ένα Mokka σε τιμή.
-
Στη Γερμανία διατίθεται και ο 1.6 150 ο απλός χωρίς τη μπαταρία, με μόνη διαφορά στα χαρτιά 0.4 περίπου λιγότερη κατανάλωση με 5 gr λιγότερους ρύπους και 43 λίτρα παραπάνω χώρο αποσκευών. Η διαφορά στην τιμή είναι 1000€. Αναλυτικά στο pdf. Επίσης στις τιμές παίζουν και σημαντικές εκπτώσεις.
https://www.hyundai.de/hyundai.de/files/62/62eff0c3-79af-46db-b7e9-e3c38f3c749f.pdf
-
Κερδιζει 40-45 λτ το απλο , ειναι απλο ΜΤ και όχι ΙΜΤ, εχει 159 αντι 154 γραμμάρια ( στην γερμανία βλέπω πιο πανω γραμμάρια από οτι ελλαδα), συνδυασμενη καταναλωση ειναι +0.2λτ (κλαιν), και βγαζουν και σε ντιζελ 116 απλο στην γερμανια.
Επισης εννοειται το acc ειναι στανταρ στις δυο τελευταιες εκδόσεις, και φυσικα εκει τα εξτρα ειναι χωριστα όχι όλα σε ενα πακετο.
Πχ τα κρελ ηχεια 500 ευρω,
Assistenz-Paket (DCT-Getriebe)8: Aktiver Totwinkelassistent (BCA) mit Ausparkfunktion, Ausstiegswarner (SEW), Autobahnassistent (HDA) mit navigationsbasierter adaptiver Geschwindigkeitsregelung (NSCC), Querverkehrswarner hinten mit Notbremsfunktion (RCCA) 800,
Assistenz-Paket (Schalt-Getriebe)9: Totwinkelwarner (BCW), Ausstiegswarner (SEW), Querverkehrswarner hinten (RCCW 500
Sicherheitsanzeige-Paket10: Around-View-Monitor (AVM), Totwinkelassistent mit Monitoranzeige (BVM) 500
-
Ένα ακόμα ελληνικό review. Εδώ βλέπουμε ακόμα μεγαλύτερη κατανάλωση 9,3 δοκιμής. Νομίζω πως μάλλον είναι το μόνο του μειονέκτημα.
-
Στις φωτογραφίες του autotriti βλέπω υπάρχει πετάλι για τον συμπλέκτη, αν θυμάμαι καλά με iMT δεν έρχεται στην Ελλάδα;
Αυτό το σύστημα δεν εχει πετάλι συμπλέκτη ετσι δεν είναι;
Όσο αφορά την κατανάλωση αν ο 1.2 με τα 130 άλογα του Peugeot έχει κατανάλωση 8-8,5 λίτρα το Hyundai βαρύτερο και με μεγαλύτερη ιπποδύναμη καλά τα πάει με 9-9,5 λίτρα πιστεύω στο πρόγραμμα ECO για μέσα στην πόλη θα πέφτει 0,5 του λίτρου κάτω.
-
Τα 50 επιπλέον ps ονομαστικής ισχύος δεν αντικατοπτρίζονται σε διάφορα επιδόσεων. Οι επιδόσεις των δύο οχημάτων είναι ουσιαστικά εφάμιλλες αλλά το Tuscon είναι βαρύτερο όχημα. Ο κινητήρας του έχει ανάγκη το mh σύστημα για να κρατήσει χαμηλά τους ρύπους προσθέτοντας βάρος το οποίο δύσκολα κρύβεται από την κατανάλωση. Ο puretech είναι πολύ αποδοτικός κινητήρας για το μέγεθός του γι'αυτό και η γκάμα του PSA δεν έχει ανάγκη σε κανένα σκάφος και κυβισμό mh για να μην πληρώνει πρόστιμα ρύπων.
Πάντως για να μην αδικούμε το Tuscon να θυμηθούμε ότι μέχρι πριν λίγους μήνες ο βενζινοκινητήρας 1,6Τ των 177ps απέδιδε λίγο καλύτερες επιδόσεις αλλά είχε ακόμα χειρότερη κατανάλωση και ρύπους που έβγαζαν 477€ ΤΚ. Άρα οφείλουμε να πούμε ότι έκανε μεγάλο άλμα μπροστά η Hyundai με τον νέο κινητήρα παρά το ότι απέχει τεχνολογικά από τον puretech.
-
Να αναφέρω κάτι για το περιβόητο ECO, όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει, όταν βάζεις ECO σέρνονται τόσο πολύ που είναι σαν να ΜΗΝ μπορείς να τα οδηγήσεις, αποτέλεσμα είναι να πατάω συνεχώς γκάζι και βαθύτερα, οπότε δεν ξέρω αν τελικά κανείς οικονομία. Ίσως είναι καλό που υπάρχει για κάποιους, και επειδή συνήθως είναι τσάμπα, αλλά οι περισσότεροι από εμάς δεν θα το ενεργοποιήσουμε/χρειαστούμε ποτέ.
Στην αρχή μπορεί να πεις, 'ωραία, κάνω οικονομία', αλλά σε λίγο είναι τόσο ψυχοβγαλτικο που το βάζεις NORMAL.
Κάποιος που μετράει την κατανάλωση σε τρίτο δεκαδικό ψηφίο και βγάζει φωτογραφίες το μετρητή σε τίποτα κατηφόρες, ίσως μπορεί να γλυτώσει κάτι.
Hyundai Tucson NX4 (2020)