Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 233
    • 234
    • 28 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4672
    253571
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trogg last edited by

      Γιατί δεν κατεβάζεις το pdf εξοπλισμού αν δε το ξέρεις από το Drive.gr πχ στα top stories έχει το θέμα για το νέο Tucson. Νομίζω ότι θα σε καλυψει καλύτερα γιατί έχει αναλυτικά τικαρισμενο τον εξοπλισμό για κάθε έκδοση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        tutuyo last edited by

        Το πετυχα χθες στον δρομο σε λευκο. Ειναι ομορφο και φουτουριστικο, ειδικα απο τα πλαγια δειχνει πολυ ωραιο - λιγο αμερικανιζει, δειχνει τον ογκο του

        Θα παω να το δω και απο περιεργεια στην εκθεση. Οταν εψαχνα για αμαξι, ειχα δει τον προκατοχο του και με ειχαν εκνευρισει τα πλαστικα φιλετα που ειχε στις πισω πορτες, μου φανηκαν τραχια, σαν το πλαστικο του χωρου αποσκευων

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • G
          ggeorg10 last edited by

          Δοκιμή από 1 ακόμα ελληνικό website https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-neo-hyundai-tucson-1-6-t-gdi-48v-hybrid-150-ps/

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tkin73 last edited by

            8-8.5 μικτη καταναλωση του 1.6 150 λεει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              ggab last edited by

              Όπως ακριβώς τα λέει ο ψαγμένος Sabas!!!

              Για δες που η εκκίνηση και λειτουργία του κινητήρα μοιάζει με αμιγώς ηλεκτρικού!

              Η αναρτηση απορροφά τις ανωμαλίες;;; αποκλείεται......

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • S
                sabas_thess @ggab last edited by

                Όπως ακριβώς τα λέει ο ψαγμένος Sabas!!!

                Σήμερα Kim επειδή έκανα το εμβόλιο κοιμήθηκα 2,5 ώρες σαν το βόδι και ακόμα πίνω καφέ θα σου απαντήσω ήπια. Αύριο που θα έχω κάνει reboot κανε ένα tag να σε πάω σγόρτσα από Σεούλ μέχρι τα σύνορα με την Μαντζουρία!

                Για την ιστορία δεν έχω θάψει το αμάξι όπως επιμένεις να μου χρεώνεις, αντιθέτως αποδέχομαι πολλά θετικά του απλά δεν γίνονται τα μάτια μου καρδούλες όποτε το βλέπω. Βήματα μπροστά έκανε αλλα έχει πολλά ακόμα να κάνει. Από την ανακοίνωση τιμών/εξοπλισμών έχω σχολιάσει 5/6 φορές τουλάχιστον ότι τους βγάζω το καπέλο για το 180ps Distinctive με ή χωρίς DCT/4WD. Πολύ ανταγωνιστική πρόταση για ένα καλό αυτοκίνητο απλά όχι τόσο καλό όσο νομίζεις.

                Αλλά τρωγεσαι γιατί είσαι πουλερικό και ασχολήσε μαζί μου όταν πολύ από τους ανθρώπους που εκθειάζουν το αμάξι ήδη μιλάνε για τις ανεβασμενες του καταναλώσεις. Εκεί δεν βλέπω σχόλιο μάλλον πονάει λίγο τόσο δα...

                "I am what you made me", D.V.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Χρήστο πες μου ένα τούρμπο βενζίνη 1.5 τόνου που δεν καίει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    sabas_thess @tkin73 last edited by

                    Χρήστο πες μου ένα τούρμπο βενζίνη 1.5 τόνου που δεν καίει!

                    Δεν γίνεται να μην καίει μανιάτικα είναι προφανώς απλά το Tuscon και παραπάνω από άλλα αντίστοιχα c_suvs τα οποία μάλιστα δεν είναι mh. Φορτώνεσαι συστοιχία μπαταριών και καις πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Τα 3κ που θα δώσεις για αντικατάσταση μπαταρίας δεν θα τα βγάλεις στα 10 χρόνια. Τέλος κάθε σύστημα που έχει σχέση με μπαταρίες δεν αποδίδει το ίδιο στο κρύο. Μαθηματικά. Γιατί λοιπόν να φορτωθω ένα mh σύστημα εξαρχής; Ρητορικό το ερώτημα.

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Εντάξει συμφωνώ ως προς το 48v είναι το αναγκαίο κακό σε κάποιους κινητήρες για να ρίξουν τους ρύπους. Φορτώνεται βάρος , κόστος αντικατάστασης, χάνεις λτ χώρου αποσκευών απλά για να ρίξεις τους ρύπους.

                      Ούτε καταναλώσεις κερδίζει ούτε επιδόσεις.

                      Αλλά αν το βάλουμε στο πρακτικό επίπεδο των καταναλώσεων καίει όσο τα 1.5 150 tsi σε καροκ ,τιγκουαν όσο το 1.5 150 Κούγκα και το 1.2 130 3008 που δεν έχουν την μπαταρία. Και έχει το πλεονέκτημα του μεγαλύτερου κινητήρα που πάει πιο ξεκούραστα άρα η αξιοπιστία είναι με το μέρος του τουσον.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • alex-mix
                        alex-mix @sabas_thess last edited by

                        Tkin73 wrote:

                        Χρήστο πες μου ένα τούρμπο βενζίνη 1.5 τόνου που δεν καίει!

                        Δεν γίνεται να μην καίει μανιάτικα είναι προφανώς απλά το Tuscon και παραπάνω από άλλα αντίστοιχα c_suvs τα οποία μάλιστα δεν είναι mh. Φορτώνεσαι συστοιχία μπαταριών και καις πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Τα 3κ που θα δώσεις για αντικατάσταση μπαταρίας δεν θα τα βγάλεις στα 10 χρόνια. Τέλος κάθε σύστημα που έχει σχέση με μπαταρίες δεν αποδίδει το ίδιο στο κρύο. Μαθηματικά. Γιατί λοιπόν να φορτωθω ένα mh σύστημα εξαρχής; Ρητορικό το ερώτημα.

                        Χρηστο για το προηγούμενο mh που είχα ρωτήσει μου είχαν πει 1χιλιαρικο για την μπαταρια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          Παιδιά δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Εδώ αναφέρθηκε ότι το κόστος είναι 3κ. Βαριέμαι να ψάχνω προηγούμενες σελίδες να το παραθέσω.

                          @Tkin73 πιθανότατα να έχεις δίκιο στο καταληκτικό σου συμπέρασμα για την μακροζωία όχι τόσο λόγω κυβικών καθώς πολλές φορές έχω διαβάσει σχετικό debate από καλύτερους γνωστές από εμένα του αντικειμένου οι οποίοι είπαν πως δεν συνδέεται η μακροζωία με τον κυβισμό ή το αν είναι 3cyl/4cyl. Σου δίνω δίκιο γιατί η ίδια η Hyundai φαίνεται να επενδύει σε αυτό παράλληλα με το vfm. Η αρχική 'αίσθηση' συνάδει με αυτό το σκεπτικό.

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Τα 12v του mh κοστιζει σημερα 800 ευρω. Τα 48v πες κανα 1500αρι

                            Το θεμα ειναι οτι δεν χρειαζεται να τα αλλαξεις αν δεν εχεις μαρουλακι εκεινη την περίοδο. Απλα δεν θα δινουν την εξτρα ροπη που υπόσχονται. Στα full hybrid δεν μπορει καν να ξεκινησει αν τα εχουν παιξει η μπαταριες.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              To 3 κύλινδρο με το 4 κύλινδρο δεν γνωρίζω αν παίζει ρόλο στην μακροζωία αλλά τα αυξημένα κυβικά είναι συνυφασμένα μαζί της. Και δεν χρειάζεται κάποια βαθειά γνώση μηχανολογίας.

                              Όσο μεγαλώνει η μάζα και αδράνεια του οχήματος τόσο χρειάζεται κυβισμό και ιπποδύναμη. Άλλη καταπόνηση έχει ένα 1.0 μοτέρ σε 1.5 τόνο αμάξι άλλη το 1.2 άλλη το 1.6 και άλλη το 2.0.

                              Όπως φυσικά και οι στροφές του κινητήρα . Άλλο είναι το ντίζελ που δουλεύει τον περισσότερο καιρό από τις 1500 ως τις 2300 και άλλο η βενζίνη που για να παράξει έργο θέλει 3500-4500 στροφές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap last edited by

                                Ναι αλλα εχουν μελετηθεί για καθε πςριπτωση. Οπως και οταν χτιζεις κτηριο αλλα τα σιδερα για α ανοιγμα αλλα για α*χ.... Και τα δυο την ιδια αντοχη εχουν αλλα αλλη μελέτη και σχεδιασμό.

                                Καλυτερα να εξετάσουμε το ποιες εταιριες δινουν εμφαση στην αξιοπιστια και οχι το ποιο καυσιμο.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Οι τριτεκνοι εχουν τα ιδια δικαιωματα με τους πολύτεκνους;;;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    giannis-vasilopoylos last edited by

                                    Οσον αφορά τις απαλλαγές για αγορά αυτοκινήτου ακριβώς το ίδιο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • G
                                      giannis-vasilopoylos last edited by

                                      Πάντως θα έπρεπε να φέρνει και κινητήρες μη mh, και αυτό πέρα από το θέμα της αξιοπιστίας και του όποιου κόστους συντήρησης του mh - κυρίως μπαταρία.

                                      Αυτο γιατί αφενός η διαφορά τιμής μεταξύ mh και απλό τούρμπο δεν είναι αμελητέα -στο i30 για τον 1.0 τουρμπο είναι 700 για παράδειγμα. Αφετέρου, για τον τρίτεκνο/πολύτεκνο μετράει ακόμη περισσότερο, καθότι αυτός θα πρέπει κανονικά να γλυτώσει και απο τα τελη ταξινόμησης τα οποίά είναι διπλά για τα μη mh.

                                      Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος του πολυτεκνικού Toucson θα πρέπει να πέσει περίπου 2000 ευρώ επιπλέον (1250 τέλη ταξινόμησης + 700 διαφορά κινητήρα) και από τα 23740 που είναι τώρα η πρώτη έκδοση θα φτάσει κάτω από 22000 - εφόσον η αντιπροσωπεία δεν κάνει τίποτα μαγικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Καλά αυτό είναι το τελευταίο που θα ασχοληθεί ένας κατασκευαστής τι όφελος έχουν οι τριτεκνοι. Προφανώς χωρίς το 48v δεν μπορούσε να ρίξει τους ρύπους εκεί που έπρεπε. Εντάξει μπορεί να παίζει και το θέμα της μόδας , άλλος λέει αγόρασα υβριδικό ! Και φυσικά παίζει και το όφελος από το μισό τέλος ταξινόμησης που οφείλεται ο εισαγωγέας κρατώντας χαμηλές τιμές ( εφόσον δεν κανει μαγειρέματα) και φτάνει στον καταναλωτή.

                                        Νομίζω η χιουνται έχει μεγάλη γκάμα επιλογών και η μόνη που έχει ταυτόχρονα 48v και ντίζελ και βενζίνη!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          Αναφέρθηκε εδώ μέσα ότι το κόστος μπαταρίας είναι 3.000€ και εγώ ποσταρα τότε για το πόσο υψηλό μου ακούγεται αυτό το νούμερο, αλλά τόσο είπε η Hyundai.

                                          Ακόμη σκέφτομαι μήπως είπαν λάθος στον άνθρωπο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • neurotica
                                            neurotica last edited by

                                            Ενημερωτικά, τόσο πάει η μπαταρία του full hybrid Prius.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 28 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr