-
Vdx wrote:
apolonios wrote:
Eπειδή οδήγησα το leon 1.0 business μπορω να πω οτι το focus ειναι αρκετά καλυτερο αμάξι. Το focus st line με τις 17αρες είχε και καλύτερο κράτημα και ανεση και τιμονι και απόκριση στο γκάζι. Αν και το 1.0 business είχε 16αρες και normal ανάρτηση είχε χειρότερη ανεση και πιο ξερές αντιδράσεις απο το focus με τις 17αρες και την σπορ αναρτηση
Έχω μπει πολλές φορές ως συνοδηγός στο focus st line και πιστεύω ότι έχει ενοχλητικά σκληρή ανάρτηση! Έχω οδηγήσει το παλιό leon style έκδοση και πιστεύω ότι είσαι υπερβολικός. Εκτός και αν στο νέο leon έχουν κάνει εκπτώσεις στην ανάρτηση και ποιότητα κύλισης, το οποίο δεν προκύπτει τουλάχιστον από τα reviews!
Παρατηρώ μένος προς το leon από τους φίλους του focus... Είπαμε το focus έχει καλύτερο τιμόνι και είναι οδηγοκεντρικό αλλά μέχρι εκεί.
Δεν έχω focus ,αλλά έκανα test drive όλα τα αυτοκίνητα. Αυτή ήταν η άποψη μου , ίσως είναι λάθος. Επισης τα καθίσματα στην business μου φάνηκαν σκληρά και άβολα. Όμως το leon είναι πανέμορφο, πιο όμορφο απο το focus και με μεγαλύτερους χώρους. Σαν κράτημα ήταν αρκετά καλό το leon ,καλύτερο απο το scala για παράδειγμα. Απλά εγω εντυπωσιαστηκα απο το focus. Ίσως να έφταιγαν και τα ελαστικά στο leon. Μπορει να είχε michelin το focus που ειναι μαλακά και το leon bridgestone που ειναι πιο σκληρά.
Συγνώμη αν σε πείρα από τα μούτρα, αλλά έχουν γεμίσει σελίδες για το focus. Εννοείται πως κάθε άποψη είναι σεβαστή!
Στο focus ήμουν συνοδηγός σχεδόν κάθε μέρα μέχρι και το lockdown. Στρίβει σαν τρένο με τρομερή ακρίβεια, αλλά τις λακκούβες τις αισθανόμασταν! Μέχρι σήμερα τα γερμανικά ήταν τουλάχιστον άνω του μετρίου στο κομμάτι της ανάρτησης ελπίζω να μην το ε αχασαν τώρα... Θα κάνω test drive το leon μόλις μπορέσω. Παρεμπιπτόντως το Scala πατάει στην ίδια πλατφόρμα με ibiza και polo οπότε είναι λογικό να ύστερει.
-
Kανένα πρόβλημα. Την άποψη μας λέμε. Όπως είπα μπορεί και να εφταιγαν τα ελαστικά ή να είχαν λάθος πιέσεις. Επίσης η style εκδοση έχει αλλα καθισματα που λογικα θα έιναι πιο άνετα. Πολυ καλό αυτοκίνητο είναι το leon. Kατανάλωση δεν είδα ,αλλα λογικά θα είναι χαμηλότερη απο του focus. Οι 1000αρηδες του vw group καίνε λιγότερο , τουλάχιστον απο αυτά που διαβαζω στα sites.
-
Είμαι διχασμένος ανάμεσα από τα δύο αυτοκίνητα Focus, Leon τουλάχιστον μέχρι να έρθει το νέο Civic. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα μένους. Το Focus υπήρξε από την αρχή του το όχημα μέτρο σύγκρισης της οδηγικής συμπεριφοράς. Είχε πάντα ρυθμισμένη άρτια την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων του, είχε πάντα στο top3 αν όχι το νο1 κοφτερό τιμόνι και εξαιρετικά κιβώτια. Αυτά σε συνδυασμό με το πολύ καλό του πλαίσιο το έχριζαν βασιλιά της κατηγορίας για χρόνια.
Μετά τις τελευταίες αλλαγές της Ford έφυγαν τα καλύτερα κιβώτια/αναρτήσεις και ταυτόχρονα σιγά σιγά ο ανταγωνισμός πλησίαζε. Το νέο Leon ειδικότερα αναλαμβάνοντας για μια ακόμα φορά τον ρόλο του σπορτίφ νεανικού στο c_segment του VAG ήρθε και κοιτάει στα μάτια το Focus των ημιακαπτων. Έγινε πολύ όμορφο και κράτησε τίμια τιμολόγηση, ειδικά σε σχέση με το Focus που έκοψε από παντού αλλά η τιμή παρέμεινε ψηλά.
Με την τιμή που έχει αυτή τη στιγμή το Leon το παίρνεις άνετα ST XC για να γλιτώσεις την χαμηλότερη ανάρτηση με τις 18' ζάντες αν σε ενοχλεί ως προς την σκληρότητα και του βάζεις DCC όταν κάνεις τα ταξίδια σου να είναι τρένο. Όταν ταυτόχρονα στο Focus δεν υπάρχει αντίστοιχη δυνατότητα ενώ για όσους θέλουν αντίστοιχα μεγάλους χώρους αποσκευών το Focus sw έχει τιμές πολύ υψηλότερες.
Versatility λοιπόν. Εκεί υπερέχει το Leon του Focus για εμένα. Τα κάνει όλα με λιγότερα χρήματα, σχεδόν το ίδιο καλά με ένα Golf. Και φυσικά η εγγύηση ντροπή της VW εδώ τουλάχιστον είναι σε λογικά πλαίσια στα 4 έτη.
-
Είμαι διχασμένος ανάμεσα από τα δύο αυτοκίνητα Focus, Leon τουλάχιστον μέχρι να έρθει το νέο Civic. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα μένους. Το Focus υπήρξε από την αρχή του το όχημα μέτρο σύγκρισης της οδηγικής συμπεριφοράς. Είχε πάντα ρυθμισμένη άρτια την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων του, είχε πάντα στο top3 αν όχι το νο1 κοφτερό τιμόνι και εξαιρετικά κιβώτια. Αυτά σε συνδυασμό με το πολύ καλό του πλαίσιο το έχριζαν βασιλιά της κατηγορίας για χρόνια.
Μετά τις τελευταίες αλλαγές της Ford έφυγαν τα καλύτερα κιβώτια/αναρτήσεις και ταυτόχρονα σιγά σιγά ο ανταγωνισμός πλησίαζε. Το νέο Leon ειδικότερα αναλαμβάνοντας για μια ακόμα φορά τον ρόλο του σπορτίφ νεανικού στο c_segment του VAG ήρθε και κοιτάει στα μάτια το Focus των ημιακαπτων. Έγινε πολύ όμορφο και κράτησε τίμια τιμολόγηση, ειδικά σε σχέση με το Focus που έκοψε από παντού αλλά η τιμή παρέμεινε ψηλά.
Με την τιμή που έχει αυτή τη στιγμή το Leon το παίρνεις άνετα ST XC για να γλιτώσεις την χαμηλότερη ανάρτηση με τις 18' ζάντες αν σε ενοχλεί ως προς την σκληρότητα και του βάζεις DCC όταν κάνεις τα ταξίδια σου να είναι τρένο. Όταν ταυτόχρονα στο Focus δεν υπάρχει αντίστοιχη δυνατότητα ενώ για όσους θέλουν αντίστοιχα μεγάλους χώρους αποσκευών το Focus sw έχει τιμές πολύ υψηλότερες.
Versatility λοιπόν. Εκεί υπερέχει το Leon του Focus για εμένα. Τα κάνει όλα με λιγότερα χρήματα, σχεδόν το ίδιο καλά με ένα Golf. Και φυσικά η εγγύηση ντροπή της VW εδώ τουλάχιστον είναι σε λογικά πλαίσια στα 4 έτη.
Για εμένα πάντως δεν υπήρξε ποτέ δίλημμα ανάμεσα στο λεον και το φόκους, τουλάχιστον στην έκδοση που ενδιέφερε εμένα. Σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο το 1,5 182 ατ8 από το fr 1,5 150 dsg7 πιο ισορροπημένο εξοπλιστικά και το κυριότερο φθηνότερο και με διπλάσια εγγύηση.
-
Το focus είχε και έχει το καλύτερο τιμόνι αλλά αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Δεν έχω ασχοληθεί με την ford σαν εταιρία αλλά δείχνει να είναι μπερδεμένη, χωρίς σαφες προσανατολισμό. Η seat από την άλλη φαίνεται να έχει ξεκάθαρο πλάνο. Πραγματικά ανυπομονώ να οδηγήσω το νέο leon!
Τις multilink να τις ξεχάσουμε σιγά σιγά... Από την στιγμή που ο μέσος αγοραστής αδιάφορει...
-
Έχω μπει πολλές φορές ως συνοδηγός στο focus st line και πιστεύω ότι έχει ενοχλητικά σκληρή ανάρτηση!
Συνοδηγός δεν έχω κάτσει, άλλα ως οδηγός που το είχα ένα ΣΚ μου φάνηκε απίστευτα άνετο, δεν το περίμενα με τίποτα τόσο άνετο. Ήταν καλύτερο από την 116i (F20) που είχα με 16αρες, αλλά RFT ελαστικά. Μιλάω για το Focus με πολλαπλούς.
-
Να καταλαβαινόμαστε. Από όλα όσα είπα μόνος μου εξαίρεσα την ειδική περίπτωση του Focus 182ps. Εκείνο μόνο για δύο λόγους θα το σκεφτώ. Γιατί δεν θέλω δεν χρειάζομαι με το ζόρι αυτόματο κιβώτιο και για τον χώρο αποσκευών αν οι ανάγκες μου τότε απαιτούν μεγαλύτερο.
-
Ένα καλό αυτόματο (με paddles, γρήγορες αλλαγές κλπ) είναι προτιμότερο από ένα χειροκίνητο ακόμα και στην σπορ οδήγηση. Οπότε ο μόνος λόγος να μην το θέλει κάποιος είναι η οικονομική επιβάρυνση της απόκτησής του.
-
Vdx wrote:
Έχω μπει πολλές φορές ως συνοδηγός στο focus st line και πιστεύω ότι έχει ενοχλητικά σκληρή ανάρτηση!
Συνοδηγός δεν έχω κάτσει, άλλα ως οδηγός που το είχα ένα ΣΚ μου φάνηκε απίστευτα άνετο, δεν το περίμενα με τίποτα τόσο άνετο. Ήταν καλύτερο από την 116i (F20) που είχα με 16αρες, αλλά RFT ελαστικά. Μιλάω για το Focus με πολλαπλούς.
Αναφέρομαι σε st line με απλή ανάρτηση. Για την ακρίβεια είναι από τα πρώτα st line που ήρθαν Ελλάδα 1.0 125 σε λευκό. Αντε να χαλαρώσουν λίγο τα μέτρα να κάνουμε κανένα TD.
@apolonios Σχετικά με ξερές αντιδράσεις που αναφέρεις είναι εμφανές στο review του autogfuel, μετά το 29:30. Όχι μόνο κοπανάει αλλά ακούγεται και ολας. Δικαιολογειται μόνο αν η ανάρτηση στην fr έκδοση είναι χαμηλωμένη ή μπορεί να έχει ξεχάσει το DCC στο sport mode...
-
Ένα καλό αυτόματο (με paddles, γρήγορες αλλαγές κλπ) είναι προτιμότερο από ένα χειροκίνητο ακόμα και στην σπορ οδήγηση. Οπότε ο μόνος λόγος να μην το θέλει κάποιος είναι η οικονομική επιβάρυνση της απόκτησής του.
Δεν μου αρέσει να μου το επιβάλουν Αλέξανδρε. Αυτό για την περίπτωση του Focus 182ps. 1000 φορές αν μου έδιναν επιλογή θα προτιμούσα το μηχανικό. Επίσης για κάποιον λόγο δεν μου αρέσουν ούτε σε αίσθηση ούτε σαν εικόνα οι νέοι μοχλοί αυτών. Περιστροφικοί διακόπτες με φτηνιάρικη αίσθηση παιχνιδιού από τα Jumbo και μαραμένες πλαστικές ρώγες βγαλμένες από οιδιπόδειο θρίλερ....
Στην περίπτωση του VAG απλά δεν το εμπιστεύομαι το DSG. Απαραίτητο θεωρώ το αυτόματο μόνο σε ένα καλό c_suv Diesel.
Δεν θα ήθελα να σκέφτομαι το πόσο θα μου κοστίσει σε περίπτωση βλάβης. Η πιθανότητα βλάβης είναι πολύ μεγαλύτερη απο ότι με ένα μηχανικό κιβώτιο κατά την άποψή μου. Τέλος δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση αν χρειαστεί να το οδηγήσει η γυναίκα μου να τρέμει η ψυχή μου γιατί δεν είναι ψείρα σαν εμένα.
Τώρα το ότι είναι πιο άνετο και πιο γρήγορο δεκτό. Εκεί μπαίνει ο παράγοντας χρήση. Ένα καλό αυτόματο θα κάνει μεγάλη διαφορά σε ένα hatchback του οποίου ο ιδιοκτήτης έχει καθημερινότητα το σταματά ξεκίνα. Στα ταξίδια ACC + lim130 είναι το στάνταρ. Σιγά την ανάβαση με κοντά τον ήλιο που κάνουμε όλοι οι Βάτανεν και μας είναι απαραίτητο το αυτόματο...
-
Μαλιστα αν βαλεις acc μπορεις να αλλαζεις ταχύτητα χωριε να απενεργοποιηται το acc. Και να πατας μαλιστα και το γκαζι κατα την αλλαγη. Δεν ειναι σαν τα απλα cc.
-
Όσοι φοβάστε τις βλάβες στα αυτόματα κιβώτια, σκεφτείτε πόσες φορές ο οδηγός αυτοκινήτου με χειροκίνητο σασμάν είτε πατινάρει αχρείαστα το συμπλέκτη, είτε κρατάει χωρίς λόγο την ίδια σχέση χωρίς να ανεβάσει ή να κατεβάσει ανάλογα ή ακόμα γρατζουναει τα γρανάζια ή αντί για τέταρτη βάζει δεύτερη..... και μη μου ότι αυτά τα κάνουν οι άσχετοι, πρώτον γιατί άσχετοι και απρόσεκτοι υπάρχουν πολλοί αλλά και οι 'σχετικοί' κάνουν λάθη.
-
Όπως επίσης κάποιοι που τρίζουν την όπισθεν θα προσθέσω εγώ.
-
Συμφωνώ κύριοι αλλά τα αυτόματα γενικότερα είναι πιο παθιάρικα ενώ απαιτούν περισσότερη προσοχή από τον κάθε οδηγό. Ασπαστο σασμάν δεν υπάρχει. Αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί κανένας να υποθέσει πως στον ίδιο οδηγό έχει μεγαλύτερες πιθανότητες για βλάβη ένα μηχανικό κιβώτιο. Οι ζημιές δε μεταξύ τους έχουν μεγάλες διαφορές κόστους λόγο πολυπλοκότητας των μηχανισμών των αυτόματων.
-
Χρήστο, κάτι δίνεις κάτι παίρνεις και στις δυο περιπτώσεις, μέχρι να σου βγάλει κάποια ζημιά το αυτόματο , που δεν στο υπογράφει κανείς ότι θα πάθει, κατά την προσωπική μου πάντα άποψη απολαμβάνεις καλύτερη εμπειρία μετακίνησης αλλά και οδήγησης.
-
Όλα είναι θέμα συνδυασμού επιλογών και τύχης στη ζωή, πόσο μάλλον στα αυτοκίνητα. Εννοείται ότι αν κινείσαι εντός αστικών κέντρων ή βγάζεις γούστα με το suv σου είναι πολύ πιο χρηστικό το αυτόματο. Δεν είπα το αντίθετο. Απλά δεν το θεωρώ must have όπως 'επιτάσσει' η περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Πόσο μάλλον στην περίπτωση του VAG στην οποία δεν πρέπει να μας τρώει εθελοντικά!
-
Παντως και στο dq200 μετα το 17-18 πλεον δεν ακουγονται θέματα.
-
Αν το κιβώτιο είναι σε καλή θέση όπως είναι και στο Λεόν και στο focus, και αν έχει γλυκό κούμπωμα και μαλακό συμπλεκτη, γιατί να προτιμήσεις αυτόματο; Απολαμβάνεις να αλλάζεις ταχύτητες χωρίς το άγχος της ζημιάς στο αυτόματο. Αν χαλάσει ο δίσκος επειδή το ζοριζεις το αμάξι, η αλλαγή θα κοστίσει 300ε το ανωτερο. Το αυτόματο αν χαλάσει πας για 2000ε και πλέον για αλλαγή.
-
Ε μα.....γεμιζεις την τριτη στα κοκκινα, λυσαει το μοτερ και κλατς κουμπωνεις τεταρτη...... Απόλαυση
Στο αλλο πατας κουμακι..... Πφφφφ
Θεωρω πως αν πιασει το κιβωτιο ης hyundai χωρις συμπλεκτη αλλα χειροκινητο.... Τελείωσε, θα ξαναγυρισει πολυς κοσμος πισω στα χειροκίνητα.
Το προβλημα ειναι ο συμπλεκτης οχι ο λεβιες....
-
Απολαμβάνεις να αλλάζεις ταχύτητες χωρίς το άγχος της ζημιάς στο αυτόματο. Αν χαλάσει ο δίσκος επειδή το ζοριζεις το αμάξι, η αλλαγή θα κοστίσει 300ε το ανωτερο. Το αυτόματο αν χαλάσει πας για 2000ε και πλέον για αλλαγή.
Κι όμως κυκλοφορούν και αυξάνονται τα χειροκίνητα διπλής μάζας, τα οποία συνεπάγονται αυξημένο κόστος αντικατάστασης...
Seat Leon Mk4 (2020)