Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 128
    • 129
    • 32 / 129
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    136
    2573
    132317
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      Αν δεν μου έφταναν τα € ή κάτι δεν μου άρεσε με τους εξοπλισμούς των εκδόσεων του Yaris θα περίμενα λίγο, 6-7 μήνες , να αρχίσουν να φέρνουν τα Yaris Cross . Τότε θα γίνουν και καλλίτερες τιμές και αλλαγές/διορθώσεις  στον εξοπλισμό , τουλάχιστον έτσι λέει η ιστορία και το πιο κοντινό παράδειγμα η corolla που τις μεσαίες εκδόσεις τις παίρνεις σχεδόν σε τιμή Υaris και με παραπάνω εξοπλισμό από ότι στην αρχή , μη βιάζεστε λοιπόν...εκτός βέβαια και αν η toyota Ελλάς θέλει η corolla να είναι και να μείνει  η 'ευκαιρία του αιώνα'  στην γκάμα της... θα δείξει, υπομονή...

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • P
        panormus772 last edited by

        Στην Ιταλία (με το διαφορικό torsen) ~ 40.000 euro

        Youtube Video

        261hp από 3κύλινδρο (!) μοτέρ, 360Νm ροπή, 5,5' 0-100, 1280 κιλά (αλλά με 4κίνηση),επιλογέας sport,track,normal στην κονσόλα. Πολύ ευέλικτο κι άμεσο στις αλλαγές κατεύθυνσης,πολύ καλά φρένα,στροφάρει μέχρι 7.200 σ.α.λ.,το σασί σηκώνει τουλάχιστον ~100 άλογα επιπλέον (έτσι λέει),ήχο θα τον ήθελε λίγο πιο 'άγριο' κι είναι σίγουρος ότι θα υπάρξουν βελτιωτές και για τον ήχο και για τη βελτίωση των επιδόσεων. Σαν αμάξι για βόλτες σε πίστα, θα μίκρυνε τον κεντρικό καθρέπτη,θα έβγαζε το infotainment,θα κατέβαζε το κάθισμα λίγο πιο χαμηλά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Παρόμοια σχόλια και ο Matt (για ήχο, κάθιμσα, κλπ.) ο οποίος έμεινε κατενθουσιασμένος.

          Youtube Video

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • L
            lap last edited by

            Εδω δοκιμη που ερχεται κατα 99% στα ιδια συμπερασματα που σας εγραφα πιο πισω.

            1. Δειτε και εδω πως το 'ev'  με το που πιάσει το μέσο του 'eco' μπαινει σε λςιτουργια ο κινητηρας.

            2. Πως σε πολη και ταξιδι με 130 χλμ/ωρα εχει 4.8 λιτρα/100χλμ μεση καταναλωση.

            Θα δεχτω οτι δεν εχει ανοιξει ο κινητήρας του και αντε να πεσει και πιο κατω. Αλλα σε αλλο ταπεινο mild hybrid, οπου ανοιξε ο κινητηρας του, ειναι στο 4,6 λ/100χλμ η μεση σε αρκετα παρομοιες συνθήκες.

            Υ.γ Βλεπω μαλιστα καποιοι να εχουν σβησει ποστς και φαινομαι να μαλωνω μονος μου....αχ αχ αχ ατιμα παιδάκια 

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • H
              harisma23 last edited by

              Ρε συ, άλλο βίντεο βλέπουμε; Ποιο ταξίδι με 130; Επειδή έπιασε για λίγο 130 είναι όλο το ταξίδι με 130; Δες και τα κομμάτια που πάει με 100... Όλο για εντυπωσιασμό ποστάρεις;

              Κατά τ' άλλα μια χαρά μούγκρισμα κάνει το μ@λ@κοκιβώτιο όταν θέλει να επιταχύνει γρήγορα, βγαίνοντας στην εθνική.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • L
                lap last edited by

                Το εγραφε στην περιγραφη του βιντεο, τωρα ποσα χιλιομερεα πήγε  πδεν ξερω.

                Τοσο εγραφε και σε εμενα στην δοκιμη μου.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Δηλαδή το ανέβασες και το σχολίασες μάλιστα, χωρίς να το δεις; Πόσα θες να μας τρελάνεις, βρε γύρε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • S
                    super-t last edited by

                    Τι πρέπει να δούμε από το βίντεο; Το οδηγεί για 9 km (357-366) ενώ έχει τον μ.ο. από τα προηγούμενα 357 km.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • P
                      pituser last edited by

                      Ξέχασες να αναφέρεις ότι η προηγούμενη καλύτερη καταναλωση ήταν 5,3 l/100km σύμφωνα με το trip computer.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Βρε γύρε, κάθε φορά το ίδιο συμβαίνει: όταν κολλάς με ένα αμάξι, χάνεις οποιαδήποτε αντικειμενικότητα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • L
                          lap last edited by

                          Εντωμεταξυ κανεις δεν το οδηγησε απο ολους εσας....εγω το πειρα για πανω απο μια ημερα. Σας εχω βαλει δυο τρια αλλα τεστ που αναφερουν καταναλωση και βγαζουν και αυτοι τλ ιδιο.

                          Αλλα εσεις ουτε που το μυρισατε, αλλα γράφετε πολλα...απλα για να γραφετε... και αντε καποιοι ειναι πειραχτηρια....

                          Σας εβαλα τι να δειτε απο το τεστ τα αριθμησα.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • H
                            harisma23 last edited by

                            Άσε που υπάρχει και μια συνωμοσία εναντίον σου εντός του forum! Να τα λέμε αυτά...

                            Ρε θεομπαίχτη, μας ποστάρεις ένα βίντεο και μας λες πόσο λίγο καίει εντός πόλης και σε ταξίδι με 130. Όταν σου λέμε οτι δεν ισχύουν αυτά, γιατί ούτε το ταξίδι ήταν με 130 ούτε είχε μηδενίσει την κατανάλωση ο τύπος, εκτελείς για άλλη μια φορά ανακυβίσθηση και λες ότι δεν το έχεις δει το βίντεο, το οποίο ΕΣΥ ανέβασες και σχολίασες. ΕΥΓΕ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • L
                              lap last edited by

                              Ε μα!.... να τα λεμε....Σωστα!

                              Οχι ρε συ δες ξανα το γραφω,

                              Λεω:

                              1. Το θεμα με το ev που σχολιαζαμε σε προηγουμενες δελιδες. Εεκανα παρα πολλα χιλιομετρα με το συτοκινητο και δεν καταφερα ουτε μια φορα να περασω το μεσο του eco με τον ηλεκτροκινητηρα, οπως αντιθετα συμβαινει με το corolla hybrid.

                              2. Και σε ταχυτητες πολης και μεχρι τα 130 που το πατησε, λεει μια αλφα καταναλωση. Την οποια σχεδον ιδια βρηκα και εγω και καποια αλλα τετς. Οποτε ασχετα που οπως σωστα λες δεν μηδενησε μπροστα μας κατι, ερχεται σε εναρμόνιση με αυτα που βρηκα εγω και ολοι οι αλλοι που σιγουρα το μηδενησαν.

                              Το εβαλα ως ενα πιο αντικειμενικο βιντεο απο αυτα που δειχνουν κατι 2,8 και 3,3...στην πραγματικότητα σε μικτη τοσο ειναι και στην πολη καπως πιο κατω καπου στα 3,8 με 4.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • A
                                arvani last edited by

                                Είδα το πρωί από κοντά το Yaris GR...

                                Εντάξει, μιλάμε για πολύ πρήξιμο το αμάξι. Τα μετατρόχιά του δεν υπάρχουν... Τρομερά aggresive αυτοκίνητο. Ήταν και η circuit έκδοση με τις σφυρήλατες ζάντες 🙂

                                ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ

                                Βγήκα για να πάρω ψωμί και έπαθα ζημιά..

                                Δεν είναι να βγαίνεις έξω στις μέρες μας, από πολλές απόψεις 

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • O
                                  osfp last edited by

                                  Ρε παιδια, γιατι ειναι τοσο ακριβο το ατιμο? και δε το κρινω με βαση αλλες εταιρειες, το κρινω με βαση το corolla.

                                  Ασχοληθηκα χτες με την ασκηση 'μικρο-αυτοματο-καινουριο για πολη' και ενω το Yaris επρεπε να ειναι εξαιρετικη επιλογη, μου βγαινουν πολυ ασχημα επιλεγμενα τα configurations, και αν πας να ανεβεις σε οτιδηποτε πανω απο το βασικο η τιμη ξεφευγει απο το concept.

                                  Εξηγουμαι :

                                  Στο βασικο πακετο θεωρω μεγαλο foul το οτι δεν εχεις καμερα οπισθοποριας (θα μου πειτε μικρο αμαξι....ναι αλλα η γυναικα τη θελει οταν την εχει δει μεχρι και στο τελευταιο aygo) και λιγο μικροτερο foul οτι δεν εχεις ηλεκτρικα παραθυρα πισω. Αυτο δε που μπαινει κερασακι ειναι ο περιορισμος στην επιλογη χρωματων που ειναι τραγικα λιγα και.......'αχρωμα' (ασπρο, μαυρο, γκρι).

                                  Μετα λες να πας στην Active Plus.....και ΟΚ τα διορθωνεις ολα τα παραπανω, αλλα πας στα 19.200 με ενα μεταλλικο χρωματακι δηλαδη +1.600 ευρω... (και στην Active μεταλλικο υπολογισα, 17.600) και χωρις να εχεις παρει κανενα super εξοπλισμο. Ουτε ψηφιακα οργανα εχεις, ουτε LED ουτε καμια βελτιωση στην χαμηλη εν γενει ποιοτητα της καμπινας.

                                  Και καπου εκει βλεπεις πως κοστολογειται το Corolla και τι προσφερει και νιωθεις ασχημα. Δηλαδη ακομα και το Eco πακετο στα 21.100 εχει πολυ καλυτερη καμπινα, LED και ενα καρο μικρο-παροχες που δε τις βλεπεις στο Yaris. Ειναι δυνατον με 1.900ε να εχεις ανεβει κατηγορια και να εχεις παρει και καλυτερο εξοπλισμο?

                                  Καλα το Corolla Active Plus στα 22.300 σου φαινεται εξοπλισμενο σαν αστακος και αν πας να το συγκρινεις με το Yaris Style στα 20.400 παλι με την ιδια οικονομικη διαφορα των 1.900 ευρω παιρνεις και μεγαλυτερη κατηγορια, και περισσοτερο εξοπλισμο.

                                  Στο τελος της μερας φαινεται τοσο κακη αγορα το Yaris μπροστα στο corolla ....αλλα αν θες μικρο αυτοκινητο, εχουν 40 ολοκληρα εκατοστα διαφορα, και δε πας ετσι απλα στο δευτερο 😞

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    Δυστυχώς στην τιμολόγηση των αυτοκινήτων δε πάει με το 'κιλό'... Είναι ένα συνοθύλευμα κόστους υλικών, logistics, κόστος marketing, μεταφορικά και ένα σκασμό άλλες παραμέτρους που θέτουν ένα minimum στην κοστολόγηση τους. Βάλε και τα φορολογικά σκαλοπάτια που μπορεί να εκτοξεύσουν δυσανάλογα μια τιμή αν αλλάξει κλίμακα, βάλε και την εμπορικότητα ενός μοντέλου στην εξίσωση και βγάλε συμπεράσματα..

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Απλα εχουν ανεβασει την τμη του.

                                      Τιποτα ιδιαιτερο δεν εχει που δεν εχει η σημερινη corolla, μια νεα μικρη μπαταρια λιθιου εβαλαν σε αντιθεση με το προηγουμενο.

                                      Απλα κοστολογειται ακριβότερα επειδή ειναι αυτοκινητο πολης, και η ελαστικοτητα τιμης ειναι μεγαλη σε αυτην την κατηγορια, λογω διαστασεων.

                                      Αυτο οι οικονομολογοι και οι marketing τυποι τις εταιριας, το γνωριζουν και το υπερκοστολογουν.

                                      1+1=2

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @osfp last edited by

                                        Ρε παιδια, γιατι ειναι τοσο ακριβο το ατιμο? και δε το κρινω με βαση αλλες εταιρειες, το κρινω με βαση το corolla.

                                        Ακριβώς την ίδια σκέψη έκανα και εγώ όταν οδήγησα το Γιάρις! Η διαφορά τιμής είναι μικρή και κάνει την Corolla αρκετά πιο θελκτική ώς αγορά. Όμως, για να πω και τον αντίλογο:

                                        1. Εαν θες αυτοκίνητο πόλης, τα 40εκ. διαφορά σε μήκος είναι σημαντικά. Το Γιάρις είναι πολύ πιο εύκολο για μέσα στην πόλη.

                                        2. Το Γιάρις είναι πιο γρήγορο, ειδικά στις επιταχύνσεις, μιλάμε για περίπου 3.5' στο 0-100 (και το νιώθεις).

                                        3. Το Γιαρις έχει πιο σύγχρονο υβριδικό σύστημα και βασικά καλύτερο θερμικό κινητήρα.

                                        4. Η Corolla εχει αυτή την τιμή λόγω €500 έκπτωση, όταν γίνει αυτό και στο Γιάρις (εαν γίνει) η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.

                                        5. Τα €1.500-2.000 είναι μικρή διαφορά για να ανέβεις κατηγορία, αλλά εαν δεν χρειάζεσαι μεγαλύτερο αυτοκίνητο είναι ένα σημαντικό ποσό. Είναι τα καύσιμα (στο υβριδικό) για 3-4 χρόνια.

                                        Όταν έρθει η στιγμή που θα δώσω €20.000 για αυτοκίνητο (ή €200 για leasing) θα δυσκολευτώ πολύ να επιλέξω ανάμεσα στα 2!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Φανη κάτσε να βγει το γιαρις κρος να αγοράσουμε μαζί !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            wantone @osfp last edited by

                                            Ρε παιδια, γιατι ειναι τοσο ακριβο το ατιμο? και δε το κρινω με βαση αλλες εταιρειες, το κρινω με βαση το corolla.

                                            Ασχοληθηκα χτες με την ασκηση 'μικρο-αυτοματο-καινουριο για πολη' και ενω το Yaris επρεπε να ειναι εξαιρετικη επιλογη, μου βγαινουν πολυ ασχημα επιλεγμενα τα configurations, και αν πας να ανεβεις σε οτιδηποτε πανω απο το βασικο η τιμη ξεφευγει απο το concept.

                                            Εξηγουμαι :

                                            Στο βασικο πακετο θεωρω μεγαλο foul το οτι δεν εχεις καμερα οπισθοποριας (θα μου πειτε μικρο αμαξι....ναι αλλα η γυναικα τη θελει οταν την εχει δει μεχρι και στο τελευταιο aygo) και λιγο μικροτερο foul οτι δεν εχεις ηλεκτρικα παραθυρα πισω. Αυτο δε που μπαινει κερασακι ειναι ο περιορισμος στην επιλογη χρωματων που ειναι τραγικα λιγα και.......'αχρωμα' (ασπρο, μαυρο, γκρι).

                                            Μετα λες να πας στην Active Plus.....και ΟΚ τα διορθωνεις ολα τα παραπανω, αλλα πας στα 19.200 με ενα μεταλλικο χρωματακι δηλαδη +1.600 ευρω... (και στην Active μεταλλικο υπολογισα, 17.600) και χωρις να εχεις παρει κανενα super εξοπλισμο. Ουτε ψηφιακα οργανα εχεις, ουτε LED ουτε καμια βελτιωση στην χαμηλη εν γενει ποιοτητα της καμπινας.

                                            Και καπου εκει βλεπεις πως κοστολογειται το Corolla και τι προσφερει και νιωθεις ασχημα. Δηλαδη ακομα και το Eco πακετο στα 21.100 εχει πολυ καλυτερη καμπινα, LED και ενα καρο μικρο-παροχες που δε τις βλεπεις στο Yaris. Ειναι δυνατον με 1.900ε να εχεις ανεβει κατηγορια και να εχεις παρει και καλυτερο εξοπλισμο?

                                            Καλα το Corolla Active Plus στα 22.300 σου φαινεται εξοπλισμενο σαν αστακος και αν πας να το συγκρινεις με το Yaris Style στα 20.400 παλι με την ιδια οικονομικη διαφορα των 1.900 ευρω παιρνεις και μεγαλυτερη κατηγορια, και περισσοτερο εξοπλισμο.

                                            Στο τελος της μερας φαινεται τοσο κακη αγορα το Yaris μπροστα στο corolla ....αλλα αν θες μικρο αυτοκινητο, εχουν 40 ολοκληρα εκατοστα διαφορα, και δε πας ετσι απλα στο δευτερο 😞

                                            Δεν ειναι τοσο μεγαλες διαφορες αν σκεφτεις οτι το νεο Γιαρις ειναι στο ιδιο πατωμα με την Κορολλα σε αντιθεση με το παλιο αρα το κοστος κατασκευης του θα ειναι πολυ κοντα στο Κορολλα. Αλλα σιγουρα αν περιμενεις θα παιξουν καλες εκπτωσεις ειδικα αν δεν πουλαει πολυ λογω ακριβης τιμης. Συμφωνω οτι ειναι ακριβο για μικρο αμαξι αν αγοραζα θα περιμενα να πεσει η τιμη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 32 / 129
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr