-
Κατανοητά τα παραπάνω. Στην μόνιμη κατοικία ας πούμε υπάρχουν όλες οι προδιαγραφές. Στα χωριά των περισσοτέρων όμως ακόμα κι αν έχουμε σχετικά νέο οίκημα, σπάνια θα βρείς τριφασικό,κλειστούς χώρους πάρκινγκ και είναι οι καιρικές συνθήκες πιο άγριες και άστατες. Επίσης εκτός από ασύμφορες είναι και αδύνατες τέτοιες εγκαταστάσεις σε αρκετές περιπτώσεις.Εξ ού και οι απορίες.
Πάντως περισσότερο από τις τιμές το θέμα για εμένα με τα ηλεκτρικά παραμένει η πρακτικότητα ανεφοδιασμού. Είπαμε να κάνουμε τη ζωή μας ποιοτική και εύκολη και όχι να βάζουμε μπελάδες στο κεφάλι μας. Εγώ υπέρ τους είμαι αλλά στο κατάλληλο timing.
-
@Mastoras: Προς το παρόν, όπως έχουμε συζητήσει, τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα είναι μόνο για την πόλη και λίγο περιαστικά. Ειδικότερα στην Ελλάδα με τέτοια μορφολογία και τόσα ορεινά χωριά αλλά και νησιά, η πρακτικότητα ενός ηλεκτρικού θα είναι πάντα αμφισβητήσιμη και προβληματική. Δεν γίνεται να μπουν φορτιστές σε πάρα πολλά μέρη, τα οποία και λόγω μορφολογίας αδειάζουν την μπαταρία για πλάκα. Εαν πάς Καρπενήσι π.χ. έχει τόσο ανηφόρα για πολλά χιλιόμετρα και προφανώς καμία δυνατότητα τοποθέτησης φορτιστών...σε πολλά σημεία δεν έχει ούτε ρεύμα! Και πόσα τέτοια μέρη έχουμε στην χώρα μας?
-
σημαινει οτι ανα 15-20μ θα πρέπει να υπαρχει τετοια φορτιση αλλιως θα παιζουμε μπουνιες ποιος θα πιασει την καλη την θεση διπλα εκτος αν πιστευουμε οτι θα αμολάμε καλωδια μπαλαντεζες μεσα στα σπασμένα πεζοδρομια και μεσα στα νερα που θα τα κατουράνε και θα τα χεζουν οι σκυλοι...
Εδώ είναι και όλο το 'ζουμί' που δεν αντιλαμβάνονται όσοι δεν έχουν ταξιδέψει πολύ ή ζήσει εκτός Ελλάδος...
στις 'μη υπανάπτυκτες' περιοχές της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, γενικώς όπου ΔΕΝ 'είναι Βαλκάνια', είναι τελείως μα τελείως διαφορετική και ξεκάθαρη η χρήση γης, η διαμόρφωση των περιοχών για κατοίκηση, οι ήδη υπάρχουσες υποδομές δικτύων (ενέργειας-τηλεπικοινωνιών), όλο το αστικό τοπίο και περιβάλλον, για δεκαετίες ήδη!
Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν αυτοί είναι ένα γενικό 'μερεμέτι' για λίγους μήνες και να έχουν 'παντού' φόρτιση Δ.Χ.
Στην Ελλάδα (και τις υπόλοιπες 'Μεσανατολίτικες' πόλεις των Βαλκανίων υποθέτω) ΤΙ θα πρωτοκάνουμε απ' όλα αυτά;
-
Μπαλαντεζα. Εγω αυτο θελω να δω...μπαλαντεζες στα πεζοδρομια. Δεν ξεχνας και που εχεις παρκαρει. Ακολουθεις το καλώδιο μεχρι το αυτοκινητο.
-
Χαχαχα να πας διακοπες σε περιοχη χωρις ρευμα με ηλεκτρικο αυτοκινητο
Τη φατσα του τυπα απο την οδικη βοηθεια θα θελα να δω......
-
Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι Φάνη, εσύ και μερικοί άλλοι τα εκφράζετε καλύτερα και πιο fancy
Δεν είναι οτι δε θέλω τα ηλεκτρικά το ξαναλέω, υπάρχει όλη η καλή θέληση, αλλά αν υποψιαστώ οτι πάνε να μου τα επιβάλουν με αντικίνητρα στα θερμικά και με το στανιό θα ξυπνήσει ο ελληνάρας μέσα μου και θα τα ντριμπλάρω σα το μακαρίτη τον Μαραντόνα
-
Πέρα από την πλάκα, στα ηλεκτρικά παίζει ήδη μπαλαντέζα, χρόνια τώρα. Στην οδό Υπάτης στη Βάρη, παρκάρει i3 έξω από μονοκατοικία. Μέσα από τα κάγκελα και την πρασινάδα ξεπροβάλλει η απόληξη της μπαλαντέζας, οπότε φισώνει ο κάτοχος κι όλα παίρνουν τον δρόμο τους. Βέβαια, δεν έχω περάσει βράδυ, να δω αν το καλώδιο του αυτοκινήτου είναι στο πάτωμα ή αιωρείται μες στα σκοτάδια κι ενοχλεί.
Επίσης, στον κεντρικότερο δρόμο τού Κορωπίου παρκάρει Mitsubishi (το αντίστοιχο του Citroen C-Zero) και φορτίζει με μπαλαντέζα από το μπαλκόνι.
-
Εδω ειναι βαλκανια δεν ειναι παιξε γελασε!!! θα παρουν φωτια οι κοφτες τα βραδια....
-Μαζεψε τα καλωδια σκονταφτει ο κοσμος δεν μπορουμε να περάσουμε..
-Δικαιωμα μου ειναι, θα σου κανω μηνυση αν το πειράξεις !!
-Θα μου @λασεις....τα λεμε το βραδυ...
-Θα βαλω καμερες ...
-Απαγορεύονται οι καμερες θα φερω την αστυνομια...
-Σε εχω δει που σταματας το κωλοσκυλο σου και χεζει την μπαλαντεζα μου...
Θα ζησουμε ωραιες στιγμες....
-
Μία καταγγελία να γίνει ότι κάποιος 'παίζει' με ηλεκτροφόρες μπαλαντέζες σε πεζοδρόμιο θα τον μαζέψει η αστυνομία αμέσως.
Ακόμη και για τα συνεργεία απαγορεύεται η χρήση των πεζοδρομίων μπροστά στις επιχειρήσεις τους για οποιαδήποτε εργασία.
Στην Ελλάδα απαγορεύεται και το πλύσιμο αυτοκινήτου σε πεζοδρόμιο ή οδόστρωμα.
Για να προχωρήσει η φάση 'ηλεκτρικό αυτοκίνητο' στην χώρα θα πρέπει να γκρεμιστούν όλα και να ξαναφτιαχτούν όλα από την αρχή.
Εκτός αν (όπως αναφέρθηκε παραπάνω) βγούνε μπαταρίες που φορτίζονται φουλ σε 1 λεπτό, οπότε τα βενζινάδικα θα γίνουν φορτιστάδικα...
-
Εδώ υπάρχουν γειτονιές ακόμα με χωμάτινα πεζοδρόμια ή σπασμένα ή αντί για πλάκες έχουν στρωθεί με τσιμέντο και χαλίκι!
Δεν δέχομαι ότι ο δήμος μου θα μεριμνήσει να γεμίσει όλα τα τετράγωνα με πρίζες για να κλέβουν ρεύμα οι γύφτοι και όλοι οι εξυπνάκηδες ( να δείτε μπαλαντέζες που θα μπαίνουν στα σπίτια και όχι να βγαίνουν) αντί να κάτσουν να στρώσουν πεζοδρόμια σωστά με ράμπες για άτομα με ειδικές ανάγκες και φωτισμό !
Η Νίκαια 'Ολυμπιακός Δήμος' το 2003 έστρωσε όλα τα πεζοδρόμια με σήμανση για τυφλούς και ράμπες για καροτσάκια , εννοείται μόνο εκεί που πέρναγαν οι κάμερες , όταν τέλειωσε το πανηγύρι έπρεπε να βάλουν και κολώνες φωτισμού στις γωνίες ... μαντέψτε που βάλανε τις κολώνες φωτισμού? πάνω στις ράμπες των αναπήρων ! Ωραία πράγματα , και είμαστε εδώ και συζητάμε για το μέλλον των ηλεκτρικών στην Ελλάδα!
-
Μου θύμισες στο Μαρούσι που ο δήμος είχε φτιάξει σημεία με δωρεάν δημοτικά ποδήλατα για χρήση από τους πολίτες και μετά έβγαζε ανακοινώσεις κάθε τρεις και λίγο για κλοπές, βανδαλισμούς κλπ...
Δυστυχώς όσα λεφτά και να πέσουν ή και όλα να γκρεμιστούν για να ξαναφτιαχτούν, μετά πάλι τα ίδια θα είναι. Είναι θέμα παιδείας, κουλτούρας και κυρίως ανομοιογένειας των ανθρώπων που κατοικούν στη χώρα.
-
Τα βουνά είναι γεμάτα φουρκέτες, άρα φρένο (ως ένα βαθμό και στην ανάβαση), και στην επιστροφή κατηφόρα, ταχύτητα δεν αναπτύσσει να υπάρχει αεροδυναμική αντίσταση, ροπή υπάρχει από μηδέν στροφές να ξεκολλάει εύκολα, κλιματισμός το καλοκαίρι δεν χρειάζεται (το χειμώνα σκούφο και γάντια), κάτι μου λέει πως ίσως είναι απ' τα καλύτερα σενάρια για ηλεκτρικό, όπως και για τα πλήρως υβριδικά με μεγάλες μπαταρίες.
-
Αν και όταν μπουν σε δημοσίους χώρους φορτιστές στην Ελλάδα η γνωστή φυλή οπαδών μεγάλης ομάδας κεντρικής Ευρώπης θα κάνει το πάρτυ του αιώνα....
-
Εγώ είμαι βέρος Νικαιωτης genuine που λεμ , αλλά κάτι πόλεις στην επαρχεία μας βάζουν τα γυαλιά ! Τρίκαλα - Βόλος - Άργος και δεκάδες Νησιά! Δεν πάσχουμε απο παιδεία , απο κουλτούρα πάσχουμε και από μιζέρια !
Πως γίνετε ο ίδιος ηλίθιος που πάει από Π.Ράλλη -Κηφισσό- Αττική οδό να οδηγάει σαν αούγκανος να έχει μουτζώσει και βρίσει 100 ανθρώπους και μόλις πατήσει αεροδρόμιο να βγάζει φλας- αλαρμ και να αφήνει τους πεζούς να περάσουν! Απορίας άξιον!
έχω πληγεί πολύ από την κρίση αλλά πολλές φορές σκέφτομαι μνημόνια μέχρι να σβήσει ο Ήλιος ...
το μ@μησ@με το θέμα ,.. κυρ Φάνη σκούπα!
-
Θα έλεγα το ανάποδο Πηλιορείτη! Ναι στην κατάβαση θα φορτίσει, εφόσον έχεις καταφέρει να ανέβεις! Και δεν μιλάω για ανάβαση Πορταριάς, αλλά όταν έχει συνεχόμενη ανωφέρεια για 10αδες χιλιόμετρα που όμως μπορείς να πηγαίνει με 80-100 χαω. Εκεί ξεκινάς με 200χλμ αυτονομία και χωρίς να το καταλάβεις έχεις πέσει στα 50. Θυμάμαι που ξεκίνησα με περίπου 180χλμ αυτονομία από την Συγγρού με το i3 και μέσω Ε.Ο. επέστρεψα Βριλήσσια και είχε πέσει στα 90χλμ....αχαχα!
-
Ο θάνατος των ηλεκτρικών είναι οι εθνικές, το κρούζινγκ με σταθερές ταχύτητες, οι δυνατές επιταχύνσεις, τα τελικιάσματα, οι κοτσαδόροι (όσα παίρνουν), οι σχάρες και οι μπαγκαζιέρες, οο παγετοί και οι καύσωνες, τα αδειάσματα της μπαταρίας και οι ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος. Όχι οι ανηφοροκατηφόρες με λελογισμένες ταχύτητες.
-
Πως γίνετε ο ίδιος ηλίθιος που πάει από Π.Ράλλη -Κηφισσό- Αττική οδό να οδηγάει σαν αούγκανος να έχει μουτζώσει και βρίσει 100 ανθρώπους και μόλις πατήσει αεροδρόμιο να βγάζει φλας- αλαρμ και να αφήνει τους πεζούς να περάσουν! Απορίας άξιον!
Γιατί ο άνθρωπος γίνεται 'άνθρωπος' πρωτίστως με τον φόβο, μέχρι να περάσει από γενιά σε γενιά και να γίνει κουλτούρα, παιδίεα κλπ. Και στην Σιγκαπούρη που έμενα όλα λειτουργούν άψογα, γιατί το '60 και '70 έπεφτε βούρδουλας...μετά ο κόσμος έμαθε και τώρα η αστυνομία είναι σχεδόν άφαντη. Εαν μας αφήσει ελέυθερους, το χειρότερο αγρίμι είμαστε!
-
Δεν γίνομαι κατανοητός! Όταν έχεις 30χλμ συνεχόμενη ανωφέρεια (δηλαδή όλο ανεβαίνεις) και άρα είσαι μόνιμα με γκάζι, τότε η αυτονομία των 200χλμ γίνεται εύκολα 50. Οπότε εκεί θές σύντομα έναν σταθμό φόρτισης. Αλλά που θα τον βρείς?
-
Ασχετο (για καποιους φιλους πεταμα της μπαλας ) αλλα fanis το i3 το δερμα των καθισματων του ειναι απο επεξεργασια φυλλου ελιας. Wow.
-
Ρε παιδια πως γινεται να εγραψα μολις τωρα και να ποσταρα πριν στον χρονο.
Τα ειχαμε ολα εχουμε και τα dark (απο netflix)
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης