-
Εδω ειναι βαλκανια δεν ειναι παιξε γελασε!!! θα παρουν φωτια οι κοφτες τα βραδια....
-Μαζεψε τα καλωδια σκονταφτει ο κοσμος δεν μπορουμε να περάσουμε..
-Δικαιωμα μου ειναι, θα σου κανω μηνυση αν το πειράξεις !!
-Θα μου @λασεις....τα λεμε το βραδυ...
-Θα βαλω καμερες ...
-Απαγορεύονται οι καμερες θα φερω την αστυνομια...
-Σε εχω δει που σταματας το κωλοσκυλο σου και χεζει την μπαλαντεζα μου...
Θα ζησουμε ωραιες στιγμες....
-
Μία καταγγελία να γίνει ότι κάποιος 'παίζει' με ηλεκτροφόρες μπαλαντέζες σε πεζοδρόμιο θα τον μαζέψει η αστυνομία αμέσως.
Ακόμη και για τα συνεργεία απαγορεύεται η χρήση των πεζοδρομίων μπροστά στις επιχειρήσεις τους για οποιαδήποτε εργασία.
Στην Ελλάδα απαγορεύεται και το πλύσιμο αυτοκινήτου σε πεζοδρόμιο ή οδόστρωμα.
Για να προχωρήσει η φάση 'ηλεκτρικό αυτοκίνητο' στην χώρα θα πρέπει να γκρεμιστούν όλα και να ξαναφτιαχτούν όλα από την αρχή.
Εκτός αν (όπως αναφέρθηκε παραπάνω) βγούνε μπαταρίες που φορτίζονται φουλ σε 1 λεπτό, οπότε τα βενζινάδικα θα γίνουν φορτιστάδικα...
-
Εδώ υπάρχουν γειτονιές ακόμα με χωμάτινα πεζοδρόμια ή σπασμένα ή αντί για πλάκες έχουν στρωθεί με τσιμέντο και χαλίκι!
Δεν δέχομαι ότι ο δήμος μου θα μεριμνήσει να γεμίσει όλα τα τετράγωνα με πρίζες για να κλέβουν ρεύμα οι γύφτοι και όλοι οι εξυπνάκηδες ( να δείτε μπαλαντέζες που θα μπαίνουν στα σπίτια και όχι να βγαίνουν) αντί να κάτσουν να στρώσουν πεζοδρόμια σωστά με ράμπες για άτομα με ειδικές ανάγκες και φωτισμό !
Η Νίκαια 'Ολυμπιακός Δήμος' το 2003 έστρωσε όλα τα πεζοδρόμια με σήμανση για τυφλούς και ράμπες για καροτσάκια , εννοείται μόνο εκεί που πέρναγαν οι κάμερες , όταν τέλειωσε το πανηγύρι έπρεπε να βάλουν και κολώνες φωτισμού στις γωνίες ... μαντέψτε που βάλανε τις κολώνες φωτισμού? πάνω στις ράμπες των αναπήρων ! Ωραία πράγματα , και είμαστε εδώ και συζητάμε για το μέλλον των ηλεκτρικών στην Ελλάδα!
-
Μου θύμισες στο Μαρούσι που ο δήμος είχε φτιάξει σημεία με δωρεάν δημοτικά ποδήλατα για χρήση από τους πολίτες και μετά έβγαζε ανακοινώσεις κάθε τρεις και λίγο για κλοπές, βανδαλισμούς κλπ...
Δυστυχώς όσα λεφτά και να πέσουν ή και όλα να γκρεμιστούν για να ξαναφτιαχτούν, μετά πάλι τα ίδια θα είναι. Είναι θέμα παιδείας, κουλτούρας και κυρίως ανομοιογένειας των ανθρώπων που κατοικούν στη χώρα.
-
Τα βουνά είναι γεμάτα φουρκέτες, άρα φρένο (ως ένα βαθμό και στην ανάβαση), και στην επιστροφή κατηφόρα, ταχύτητα δεν αναπτύσσει να υπάρχει αεροδυναμική αντίσταση, ροπή υπάρχει από μηδέν στροφές να ξεκολλάει εύκολα, κλιματισμός το καλοκαίρι δεν χρειάζεται (το χειμώνα σκούφο και γάντια), κάτι μου λέει πως ίσως είναι απ' τα καλύτερα σενάρια για ηλεκτρικό, όπως και για τα πλήρως υβριδικά με μεγάλες μπαταρίες.
-
Αν και όταν μπουν σε δημοσίους χώρους φορτιστές στην Ελλάδα η γνωστή φυλή οπαδών μεγάλης ομάδας κεντρικής Ευρώπης θα κάνει το πάρτυ του αιώνα....
-
Εγώ είμαι βέρος Νικαιωτης genuine που λεμ , αλλά κάτι πόλεις στην επαρχεία μας βάζουν τα γυαλιά ! Τρίκαλα - Βόλος - Άργος και δεκάδες Νησιά! Δεν πάσχουμε απο παιδεία , απο κουλτούρα πάσχουμε και από μιζέρια !
Πως γίνετε ο ίδιος ηλίθιος που πάει από Π.Ράλλη -Κηφισσό- Αττική οδό να οδηγάει σαν αούγκανος να έχει μουτζώσει και βρίσει 100 ανθρώπους και μόλις πατήσει αεροδρόμιο να βγάζει φλας- αλαρμ και να αφήνει τους πεζούς να περάσουν! Απορίας άξιον!
έχω πληγεί πολύ από την κρίση αλλά πολλές φορές σκέφτομαι μνημόνια μέχρι να σβήσει ο Ήλιος ...
το μ@μησ@με το θέμα ,.. κυρ Φάνη σκούπα!
-
Θα έλεγα το ανάποδο Πηλιορείτη! Ναι στην κατάβαση θα φορτίσει, εφόσον έχεις καταφέρει να ανέβεις! Και δεν μιλάω για ανάβαση Πορταριάς, αλλά όταν έχει συνεχόμενη ανωφέρεια για 10αδες χιλιόμετρα που όμως μπορείς να πηγαίνει με 80-100 χαω. Εκεί ξεκινάς με 200χλμ αυτονομία και χωρίς να το καταλάβεις έχεις πέσει στα 50. Θυμάμαι που ξεκίνησα με περίπου 180χλμ αυτονομία από την Συγγρού με το i3 και μέσω Ε.Ο. επέστρεψα Βριλήσσια και είχε πέσει στα 90χλμ....αχαχα!
-
Ο θάνατος των ηλεκτρικών είναι οι εθνικές, το κρούζινγκ με σταθερές ταχύτητες, οι δυνατές επιταχύνσεις, τα τελικιάσματα, οι κοτσαδόροι (όσα παίρνουν), οι σχάρες και οι μπαγκαζιέρες, οο παγετοί και οι καύσωνες, τα αδειάσματα της μπαταρίας και οι ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος. Όχι οι ανηφοροκατηφόρες με λελογισμένες ταχύτητες.
-
Πως γίνετε ο ίδιος ηλίθιος που πάει από Π.Ράλλη -Κηφισσό- Αττική οδό να οδηγάει σαν αούγκανος να έχει μουτζώσει και βρίσει 100 ανθρώπους και μόλις πατήσει αεροδρόμιο να βγάζει φλας- αλαρμ και να αφήνει τους πεζούς να περάσουν! Απορίας άξιον!
Γιατί ο άνθρωπος γίνεται 'άνθρωπος' πρωτίστως με τον φόβο, μέχρι να περάσει από γενιά σε γενιά και να γίνει κουλτούρα, παιδίεα κλπ. Και στην Σιγκαπούρη που έμενα όλα λειτουργούν άψογα, γιατί το '60 και '70 έπεφτε βούρδουλας...μετά ο κόσμος έμαθε και τώρα η αστυνομία είναι σχεδόν άφαντη. Εαν μας αφήσει ελέυθερους, το χειρότερο αγρίμι είμαστε!
-
Δεν γίνομαι κατανοητός! Όταν έχεις 30χλμ συνεχόμενη ανωφέρεια (δηλαδή όλο ανεβαίνεις) και άρα είσαι μόνιμα με γκάζι, τότε η αυτονομία των 200χλμ γίνεται εύκολα 50. Οπότε εκεί θές σύντομα έναν σταθμό φόρτισης. Αλλά που θα τον βρείς?
-
Ασχετο (για καποιους φιλους πεταμα της μπαλας ) αλλα fanis το i3 το δερμα των καθισματων του ειναι απο επεξεργασια φυλλου ελιας. Wow.
-
Ρε παιδια πως γινεται να εγραψα μολις τωρα και να ποσταρα πριν στον χρονο.
Τα ειχαμε ολα εχουμε και τα dark (απο netflix)
-
Ρε παιδια πως γινεται να εγραψα μολις τωρα και να ποσταρα πριν στον χρονο.
Τα ειχαμε ολα εχουμε και τα dark (απο netflix)
Το 4ΤΦόρουμ αψηφά τον χρόνο νέε μου...δεν το ξέρεις αυτό!?!?!
ΥΓ: Απλά, κάνω μεταφορά ποστ, αλλα η πλατφόρμα τα βαζει με δικιά της σειρά και λογική...αχαχα!
-
Για το nissan note μαλλον....
Οκ Φανη.... καλα που εχουμε και εσενα. Αυτο λεω μονο
-
Για σοβαρή χρήση κι όχι 10 χιλιόμετρα τη μέρα, πιστεύω πως πέρα από ακριβούς φορτιστές, θα χρειάζεται και τριφασικό και πολύ ενισχυμένη καλωδίωση από το ρολόι στο γκαράζ
Δεδομένο!!! πολύ σωστά το λες φίλε, τα καλά wallbox 22kwh θέλουν τριφασικό ρεύμα. Το μονοφαισικό ουσιαστικά ειναι οριακό για το σπίτι, οπότε για να μην έχει πρόβλημα στην φόρτιση κ το πρωί πας με το λεωφορείο στη δουλεία, αποκλειστικά τριφασικό με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
-
wantone wrote:
Eχω γκαραζ με πριζα απλη σουκο και μονοφασικο ρευμα. Θα ηθελα ενα ηλεκτρικο αλλα θα το δικαιολογουσα μονο αν ηταν φθηνο. Πχ το νεο 500ε αν πεσει σε τιμη θα το ηθελα.
Οσοι έχουν γκαράζ στην Ελλάδα το πολύ να έχουν τέτοια πρίζα. Που σημάινει ασφάλεια 10Αmp με το ρεύμα αυτό θα είναι φέξε μου και γλύστρησα η φόρτιση. Για σοβαρή χρήση κι όχι 10 χιλιόμετρα τη μέρα, πιστεύω πως πέρα από ακριβούς φορτιστές, θα χρειάζεται και τριφασικό και πολύ ενισχυμένη καλωδίωση από το ρολόι στο γκαράζ.
Επηδη το διαμερισμα και το γκαραζ ειναι 31 χρονων σε καποια στιγμη θα πρεπει να βαλω καινουρια υδραυλικα και ηλεκτρολογικα, δεν μπορω να το αποφυγω την αλλαγη. Απλα πρεπει να ξερω τι χρειαζομαι και τι να βαλω. Το γκαραζ και η εισοδο της πολυκατοικιας εχει περιορισμο στο πλατος και στην εισοδο οποτε μονο ενα μικρο αμαξι θα χωραει (οχι πχ ενα SUV) και αυτο οχι πολυ πλατυ. Αρα θεωρω οτι θα φορτιζει εστω και ολη νυχτα χωρις μεγαλες απαιτησεις απο την πριζα γιατι προφανως δεν εχω θεμα να περιμενω πρπ 10 ωρες καθε βραδυ. Το 500ε με την πισω πορτα μαλλον θα ειναι αρκετο για μενα. Ιδανικα θελω ενα μικρο αλλα καλα φτιαγμενο αμαξι και θα τεριαξει καλυτερα και το καλοκαιρι σε νησια κλπ Βεβαια αν δεν ειναι φθηνο στην αγορα απλα δεν αξιζει να πληρωσεις πχ 5-10 χιλ καπελο για να εχεις μικροτερο κοστος καυσιμου.
-
Μπαλαντεζα στο πεζοδρομιο ειναι παντου στο Λονδινο παιδες. Καντε ενα ταξιδι να δειτε. Δεν εχει θεμα με βροχη. Την καλυπτουν και με ενα πλαστικο για τους πεζους και τελος.
-
Αρα θεωρω οτι θα φορτιζει εστω και ολη νυχτα χωρις μεγαλες απαιτησεις απο την πριζα γιατι προφανως δεν εχω θεμα να περιμενω πρπ 10 ωρες καθε βραδυ. ...Βεβαια αν δεν ειναι φθηνο στην αγορα απλα δεν αξιζει να πληρωσεις πχ 5-10 χιλ καπελο για να εχεις μικροτερο κοστος καυσιμου.
Με πολύ βραδυνή υπομονή, μία χαρά θα κάνεις την δουλειά σου κ με την μπριζούλα που αναφέρεις, αρκεί βέβαια να έχεις φροντίσει να έχει καλώδιο κ ασφάλεια που σηκώνει την φόρτιση του αυτοκινήτου (συμβουλέψου καλύτερα έναν ηλεκτρολόγο). Επίσης η αργή φόρτιση από την πρίζα είναι κ καλύτερη για την μπαταρία μακροπρόθεσμα. Γενικά το καπέλο των 10 χιλιάδων ευρώ πρέπει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα κ άν θα το καλύψεις διότι κανένας δεν ξέρει ακριβώς το κόστος συντήρησης μακροπρόθεσμα καθώς κ σε τι κατάσταση θα ειναι οι μπαταρίες (συν το κόστος αντικατάστασης τους). Με την επιδότηση της κυβέρνησης σε ποιο ακριβά αμάξια (πχ nissan leaf) εμένα προσωπικά με έχει βολέψει από πολλές απόψεις. Σε αυτοκίνητα ποιο χαμηλού κόστος πχ fiat 500 πέρα από το ψώνιο -βίτζιο της αγοράς, δεν ξέρω αν πραγματικά θα έχεις κάποιο ιδιαίτερο οικονομικό όφελος. ίσως μπλέξεις κ με τις φορτίσεις με χαμηλή αυτονομία κ περιορισμένες ταχύτητες στην εθνική, αν δεν σε ενοχλούν αυτά είσαι οκ
-
Eχω θερμικο σχεδον καινουριο (5 χρονων) οποτε δεν βιαζομαι να αγορασω ηλεκτρικο. προφανως θα τα κοιταξω ολα αυτα. Πιστευω το αναποδο με το μικρο αυτοκινητο θα κανεις αποσβεση ποιο ευκολα αρκει βεβαια να εχει φτιαχτει σωστα και να μην παρουσιασει προβληματα. Η αποσβεση θα ερθει αν πραγματι κανεις τα χμ που θελεις με μικρο κοστος ενω δεν χρειαζεσαι επιπλεον χωρους (το 80% των χμ τα κανω μονος μου μεσα πχ τυπικη χρηση να πας στο σουπερμαρκετ η σε καποια δουλεια). Προφανως αν ηθελα επαγγελματικο να το φορτωνω ή να μεταφερω πολλα ατομα θα το εβλεπα αλλοιως.
Με το Ληφ δεν βλεπω ακριβως πως θα με βολεψει σε αυτα τα χρηματα που ειναι. Αν ηταν καλα εξοπλισμενο στα 22κ τοτε ναι θα ηταν ανταγωνιστικο.
Δεν κανω πολλα χμ. Με μικρα αμαξια το προβλημα που ειχα ο θορυβος στο ταξιδι αλλα με ηλεκτρικο δεν υπαρχει αυτο το θεμα πια. Πιστευω και με το 500Ε μια χαρα θα κανω ταξιδια μεχρι 250 χμ αποσταση. Προφανως θα τα οδηγησω να δω ποιοτητα κυλισης, θορυβο σε αττικη οδο κλπ.
Το 500Ε απλα το αναφερω γιατι με βολευει το σχημα του. Θα κοιταξω και αλλα μικρα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης