Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 896
    • 897
    • 100 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17928
    403750
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 @dimsabas last edited by

      Εδω ειναι βαλκανια δεν ειναι παιξε γελασε!!! θα παρουν φωτια οι κοφτες τα βραδια....

      -Μαζεψε τα καλωδια σκονταφτει ο κοσμος δεν μπορουμε να περάσουμε..

      -Δικαιωμα μου ειναι,  θα σου κανω μηνυση αν το πειράξεις !!

      -Θα μου @λασεις....τα λεμε το βραδυ...

      -Θα βαλω καμερες ...

      -Απαγορεύονται οι καμερες θα φερω την αστυνομια...

      -Σε εχω δει που σταματας το κωλοσκυλο σου και χεζει την μπαλαντεζα μου...

      Θα ζησουμε ωραιες στιγμες....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • storm
        storm @tkin73 last edited by

        Μία καταγγελία να γίνει ότι κάποιος 'παίζει' με ηλεκτροφόρες μπαλαντέζες σε πεζοδρόμιο θα τον μαζέψει η αστυνομία αμέσως.

        Ακόμη και για τα συνεργεία απαγορεύεται η χρήση των πεζοδρομίων μπροστά στις επιχειρήσεις τους για οποιαδήποτε εργασία.

        Στην Ελλάδα απαγορεύεται και το πλύσιμο αυτοκινήτου σε πεζοδρόμιο ή οδόστρωμα.

        Για να προχωρήσει η φάση 'ηλεκτρικό αυτοκίνητο' στην χώρα θα πρέπει να γκρεμιστούν όλα και να ξαναφτιαχτούν όλα από την αρχή.

        Εκτός αν (όπως αναφέρθηκε παραπάνω) βγούνε μπαταρίες που φορτίζονται φουλ σε 1 λεπτό, οπότε τα βενζινάδικα θα γίνουν φορτιστάδικα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • yem
          yem @storm last edited by

          Εδώ υπάρχουν γειτονιές ακόμα με χωμάτινα πεζοδρόμια ή σπασμένα ή αντί για πλάκες έχουν στρωθεί με τσιμέντο και χαλίκι!

          Δεν δέχομαι ότι ο δήμος μου θα μεριμνήσει να γεμίσει όλα τα τετράγωνα με πρίζες για να κλέβουν ρεύμα οι γύφτοι  και όλοι οι εξυπνάκηδες ( να δείτε μπαλαντέζες που θα μπαίνουν στα σπίτια και όχι να βγαίνουν) αντί να κάτσουν να στρώσουν πεζοδρόμια σωστά με ράμπες για άτομα με ειδικές ανάγκες και φωτισμό !

          Η Νίκαια 'Ολυμπιακός Δήμος' το 2003 έστρωσε όλα τα πεζοδρόμια με σήμανση για τυφλούς και ράμπες για καροτσάκια , εννοείται μόνο εκεί που πέρναγαν οι κάμερες , όταν τέλειωσε το πανηγύρι έπρεπε να βάλουν και κολώνες φωτισμού στις γωνίες ... μαντέψτε που βάλανε τις κολώνες φωτισμού? πάνω στις ράμπες των αναπήρων ! Ωραία πράγματα , και είμαστε εδώ και συζητάμε για το μέλλον των ηλεκτρικών στην Ελλάδα!

          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • storm
            storm @yem last edited by

            Μου θύμισες στο Μαρούσι που ο δήμος είχε φτιάξει σημεία με δωρεάν δημοτικά ποδήλατα για χρήση από τους πολίτες και μετά έβγαζε ανακοινώσεις κάθε τρεις και λίγο για κλοπές, βανδαλισμούς κλπ...

            Δυστυχώς όσα λεφτά και να πέσουν ή και όλα να γκρεμιστούν για να ξαναφτιαχτούν, μετά πάλι τα ίδια θα είναι. Είναι θέμα παιδείας, κουλτούρας και κυρίως ανομοιογένειας των ανθρώπων που κατοικούν στη χώρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Τα βουνά είναι γεμάτα φουρκέτες, άρα φρένο (ως ένα βαθμό και στην ανάβαση), και στην επιστροφή κατηφόρα, ταχύτητα δεν αναπτύσσει να υπάρχει αεροδυναμική αντίσταση, ροπή υπάρχει από μηδέν στροφές να ξεκολλάει εύκολα, κλιματισμός το καλοκαίρι δεν χρειάζεται (το χειμώνα σκούφο και γάντια), κάτι μου λέει πως ίσως είναι απ' τα καλύτερα σενάρια για ηλεκτρικό, όπως και για τα πλήρως υβριδικά με μεγάλες μπαταρίες.

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sabas_thess @yem last edited by

                Αν και όταν μπουν σε δημοσίους χώρους φορτιστές στην Ελλάδα η γνωστή φυλή οπαδών μεγάλης ομάδας κεντρικής Ευρώπης θα κάνει το πάρτυ του αιώνα....

                "I am what you made me", D.V.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • yem
                  yem @storm last edited by

                  Εγώ είμαι βέρος Νικαιωτης genuine που λεμ , αλλά κάτι πόλεις στην επαρχεία μας βάζουν τα γυαλιά ! Τρίκαλα - Βόλος - Άργος και δεκάδες Νησιά! Δεν πάσχουμε απο παιδεία , απο κουλτούρα πάσχουμε και από μιζέρια !

                  Πως γίνετε ο ίδιος ηλίθιος που πάει από Π.Ράλλη -Κηφισσό- Αττική οδό να οδηγάει σαν αούγκανος να έχει μουτζώσει και βρίσει 100 ανθρώπους και μόλις πατήσει αεροδρόμιο να βγάζει φλας- αλαρμ και να αφήνει τους πεζούς να περάσουν! Απορίας άξιον!

                  έχω πληγεί πολύ από την κρίση αλλά πολλές φορές σκέφτομαι μνημόνια μέχρι να σβήσει ο Ήλιος ...

                  το μ@μησ@με το θέμα ,.. κυρ Φάνη σκούπα!

                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Θα έλεγα το ανάποδο Πηλιορείτη! Ναι στην κατάβαση θα φορτίσει, εφόσον έχεις καταφέρει να ανέβεις! Και δεν μιλάω για ανάβαση Πορταριάς, αλλά όταν έχει συνεχόμενη ανωφέρεια για 10αδες χιλιόμετρα που όμως μπορείς να πηγαίνει με 80-100 χαω. Εκεί ξεκινάς με 200χλμ αυτονομία και χωρίς να το καταλάβεις έχεις πέσει στα 50. Θυμάμαι που ξεκίνησα με περίπου 180χλμ αυτονομία από την Συγγρού με το i3 και μέσω Ε.Ο. επέστρεψα Βριλήσσια και είχε πέσει στα 90χλμ....αχαχα!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dstou last edited by

                      Ο θάνατος των ηλεκτρικών είναι οι εθνικές, το κρούζινγκ με σταθερές ταχύτητες, οι δυνατές επιταχύνσεις, τα τελικιάσματα, οι κοτσαδόροι (όσα παίρνουν), οι σχάρες και οι μπαγκαζιέρες, οο παγετοί και οι καύσωνες, τα αδειάσματα της μπαταρίας και οι ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος. Όχι οι ανηφοροκατηφόρες με λελογισμένες ταχύτητες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @yem last edited by

                        Πως γίνετε ο ίδιος ηλίθιος που πάει από Π.Ράλλη -Κηφισσό- Αττική οδό να οδηγάει σαν αούγκανος να έχει μουτζώσει και βρίσει 100 ανθρώπους και μόλις πατήσει αεροδρόμιο να βγάζει φλας- αλαρμ και να αφήνει τους πεζούς να περάσουν! Απορίας άξιον!

                        Γιατί ο άνθρωπος γίνεται 'άνθρωπος' πρωτίστως με τον φόβο, μέχρι να περάσει από γενιά σε γενιά και να γίνει κουλτούρα, παιδίεα κλπ. Και στην Σιγκαπούρη που έμενα όλα λειτουργούν άψογα, γιατί το '60 και '70 έπεφτε βούρδουλας...μετά ο κόσμος έμαθε και τώρα η αστυνομία είναι σχεδόν άφαντη. Εαν μας αφήσει ελέυθερους, το χειρότερο αγρίμι είμαστε!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Δεν γίνομαι κατανοητός! Όταν έχεις 30χλμ συνεχόμενη ανωφέρεια (δηλαδή όλο ανεβαίνεις) και άρα είσαι μόνιμα με γκάζι, τότε η αυτονομία των 200χλμ γίνεται εύκολα 50. Οπότε εκεί θές σύντομα έναν σταθμό φόρτισης. Αλλά που θα τον βρείς?

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Ασχετο (για καποιους φιλους πεταμα της μπαλας ) αλλα fanis το i3 το δερμα των καθισματων του ειναι απο επεξεργασια φυλλου ελιας. Wow.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Ρε παιδια πως γινεται να εγραψα μολις τωρα και να ποσταρα πριν στον χρονο.

                              Τα ειχαμε ολα εχουμε και τα dark (απο netflix)

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @lap last edited by

                                Ρε παιδια πως γινεται να εγραψα μολις τωρα και να ποσταρα πριν στον χρονο.

                                Τα ειχαμε ολα εχουμε και τα dark (απο netflix)

                                Το 4ΤΦόρουμ αψηφά τον χρόνο νέε μου...δεν το ξέρεις αυτό!?!?!

                                ΥΓ: Απλά, κάνω μεταφορά ποστ, αλλα η πλατφόρμα τα βαζει με δικιά της σειρά και λογική...αχαχα!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Για το nissan note μαλλον....

                                  Οκ Φανη.... καλα που εχουμε και εσενα. Αυτο λεω μονο

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @piliourits last edited by

                                    Για σοβαρή χρήση κι όχι 10 χιλιόμετρα τη μέρα, πιστεύω πως πέρα από ακριβούς φορτιστές, θα χρειάζεται και τριφασικό και πολύ ενισχυμένη καλωδίωση από το ρολόι στο γκαράζ

                                    Δεδομένο!!! πολύ σωστά το λες φίλε, τα καλά wallbox 22kwh θέλουν τριφασικό ρεύμα. Το μονοφαισικό ουσιαστικά ειναι οριακό για το σπίτι, οπότε για να μην έχει πρόβλημα στην φόρτιση κ το πρωί πας με το λεωφορείο στη δουλεία, αποκλειστικά τριφασικό με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @piliourits last edited by

                                      wantone wrote:

                                      Eχω γκαραζ με πριζα απλη σουκο και μονοφασικο ρευμα. Θα ηθελα ενα ηλεκτρικο αλλα θα το δικαιολογουσα μονο αν ηταν φθηνο. Πχ το νεο 500ε αν πεσει σε τιμη θα το ηθελα.

                                      Οσοι έχουν γκαράζ στην Ελλάδα το πολύ να έχουν τέτοια πρίζα. Που σημάινει ασφάλεια 10Αmp με το ρεύμα αυτό θα είναι φέξε μου και γλύστρησα η φόρτιση. Για σοβαρή χρήση κι όχι 10 χιλιόμετρα τη μέρα, πιστεύω πως πέρα από ακριβούς φορτιστές, θα χρειάζεται και τριφασικό και πολύ ενισχυμένη καλωδίωση από το ρολόι στο γκαράζ.

                                      Επηδη το διαμερισμα και το γκαραζ ειναι 31 χρονων σε καποια στιγμη θα πρεπει να βαλω καινουρια υδραυλικα και ηλεκτρολογικα, δεν μπορω να το αποφυγω την αλλαγη. Απλα πρεπει να ξερω τι χρειαζομαι και τι να βαλω. Το γκαραζ και η εισοδο της πολυκατοικιας εχει περιορισμο στο πλατος και στην εισοδο οποτε μονο ενα μικρο αμαξι θα χωραει (οχι πχ ενα SUV) και αυτο οχι πολυ πλατυ. Αρα θεωρω οτι θα φορτιζει εστω και ολη νυχτα χωρις μεγαλες απαιτησεις απο την πριζα γιατι προφανως δεν εχω θεμα να περιμενω πρπ 10 ωρες καθε βραδυ. Το 500ε με την πισω πορτα μαλλον θα ειναι αρκετο για μενα. Ιδανικα θελω ενα μικρο αλλα καλα φτιαγμενο αμαξι και θα τεριαξει καλυτερα και το καλοκαιρι σε νησια κλπ Βεβαια αν δεν ειναι φθηνο στην αγορα απλα δεν αξιζει να πληρωσεις πχ 5-10 χιλ καπελο για να εχεις μικροτερο κοστος καυσιμου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Μπαλαντεζα στο πεζοδρομιο ειναι παντου στο Λονδινο παιδες. Καντε ενα ταξιδι να δειτε. Δεν εχει θεμα με βροχη. Την καλυπτουν και με ενα πλαστικο για τους πεζους και τελος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @wantone last edited by

                                          Αρα θεωρω οτι θα φορτιζει εστω και ολη νυχτα χωρις μεγαλες απαιτησεις απο την πριζα γιατι προφανως δεν εχω θεμα να περιμενω πρπ 10 ωρες καθε βραδυ. ...Βεβαια αν δεν ειναι φθηνο στην αγορα απλα δεν αξιζει να πληρωσεις πχ 5-10 χιλ καπελο για να εχεις μικροτερο κοστος καυσιμου.

                                          Με πολύ βραδυνή υπομονή, μία χαρά θα κάνεις την δουλειά σου κ με την μπριζούλα που αναφέρεις, αρκεί βέβαια να έχεις φροντίσει να έχει καλώδιο κ ασφάλεια που σηκώνει την φόρτιση του αυτοκινήτου (συμβουλέψου καλύτερα έναν ηλεκτρολόγο). Επίσης η αργή φόρτιση από την πρίζα είναι κ καλύτερη για την μπαταρία μακροπρόθεσμα. Γενικά το καπέλο των 10 χιλιάδων ευρώ πρέπει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα κ άν θα το καλύψεις διότι κανένας δεν ξέρει ακριβώς το κόστος συντήρησης μακροπρόθεσμα καθώς κ σε τι κατάσταση θα ειναι οι μπαταρίες (συν το κόστος αντικατάστασης τους). Με την επιδότηση της κυβέρνησης σε ποιο ακριβά αμάξια (πχ nissan leaf) εμένα προσωπικά με έχει βολέψει από πολλές απόψεις. Σε αυτοκίνητα ποιο χαμηλού κόστος πχ fiat 500 πέρα από το ψώνιο -βίτζιο της αγοράς, δεν ξέρω αν πραγματικά θα έχεις κάποιο ιδιαίτερο οικονομικό όφελος. ίσως μπλέξεις κ με τις φορτίσεις με χαμηλή αυτονομία κ περιορισμένες ταχύτητες στην εθνική, αν δεν σε ενοχλούν αυτά είσαι οκ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            Eχω θερμικο σχεδον καινουριο (5 χρονων) οποτε δεν βιαζομαι να αγορασω ηλεκτρικο. προφανως θα τα κοιταξω ολα αυτα. Πιστευω το αναποδο με το μικρο αυτοκινητο θα κανεις αποσβεση ποιο ευκολα αρκει βεβαια να εχει φτιαχτει σωστα και να μην παρουσιασει προβληματα. Η αποσβεση θα ερθει αν πραγματι κανεις τα χμ που θελεις με μικρο κοστος ενω δεν χρειαζεσαι επιπλεον χωρους (το 80% των χμ τα κανω μονος μου μεσα πχ τυπικη χρηση να πας στο σουπερμαρκετ η σε καποια δουλεια). Προφανως αν ηθελα επαγγελματικο να το φορτωνω ή να μεταφερω πολλα ατομα θα το εβλεπα αλλοιως.

                                            Με το Ληφ δεν βλεπω ακριβως πως θα με βολεψει σε αυτα τα χρηματα που ειναι. Αν ηταν καλα εξοπλισμενο στα 22κ τοτε ναι θα ηταν ανταγωνιστικο.

                                            Δεν κανω πολλα χμ. Με μικρα αμαξια το προβλημα που ειχα ο θορυβος στο ταξιδι αλλα με ηλεκτρικο δεν υπαρχει αυτο το θεμα πια. Πιστευω και με το 500Ε μια χαρα θα κανω ταξιδια μεχρι 250 χμ αποσταση. Προφανως θα τα οδηγησω να δω ποιοτητα κυλισης, θορυβο σε αττικη οδο κλπ.

                                            Το 500Ε απλα το αναφερω γιατι με βολευει το σχημα του. Θα κοιταξω και αλλα μικρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 100 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr