-
Η εταιρεία τι θα πάρεις;; Όπως πήρα εγώ από την autopoint . Το ότι πληρώνεις παίρνεις δεν υπάρχει στην Ελλάδα.
-
Καλημέρα. Λοιπόν σε άλλο φορουμ ένα παλικάρι (έχω κολλήσει και δεν θυμάμαι αν γράφει εδώ !!!!) ανάρτησε προσφορά που πήρε και αναγράφει Ford Protect (8/100) κόστος 2000 !!!!!!!! Δηλαδή την επέκταση της εγγύησης στο πρόγραμμα 8 χρόνια ή 100.000 χλμ την κοστολογεί 2000 , που στην συνέχεια την αφαιρεί. Καλά είμαστε σοβαροί ?? Πέρσι άνοιξη που είχα πάει για προσφορές μου έλεγαν ότι το κόστος είναι περίπου 600-800 €. Τι να πω τώρα.
Ισχύει ,το είχαν κάνει και σε μένα στην πρώτη αντιπροσωπεία που πήγα για το Focus μου το είχαν βάλει στην προσφορά και πήγαν να το πασάρουν σαν δώρο και καλά.Ουτε από έξω δεν ξαναπέρασα.
-
Φάνη προς Συγγρού πλευρά λοιπόν τον Αύγουστο που πήρα την προσφορά δεν είχε μέσα σαν προσθαφαίρεση το Ford Protect ... (αν θες την ανεβάζω κιόλας) . Δεν ξέρω αν άλλαξαν τακτική αλλά αφού θέλεις να το δείξεις ότι γίνεται δωρεάν βάλτο φίλε μου (εδώ διαφωνώ) αλλά με το σωστό τρόπο δηλαδή την σωστή τιμή βάση FMH.
Για να είμαστε ξεκάθαροι : Η επέκταση είναι δωρεάν (εδώ και καιρό , έχει δίκιο ο Φάνης) , το γράφει και στην προσφορά και για όσους δύσπιστους στο χαρτί της παραγγελίας.
Η αναφορά μου έγινε καθαρά γιατί πιστεύω (σωστά όπως φαίνεται από το Link που παρέθεσε ένας φίλος μετά το Post μου)
ότι η τιμή είναι πολύ υψηλή και γιατί δεν έχει λόγο να αναφέρεται για λόγους εντυπώσεων. -
Η εταιρεία τι θα πάρεις;; Όπως πήρα εγώ από την autopoint . Το ότι πληρώνεις παίρνεις δεν υπάρχει στην Ελλάδα.
Εφόσον είναι εγγύηση της FMH δεν ισχύει σε κάθε αντιπροσωπεία; Άλλωστε με αυτή την λογική καμία εγγύηση δεν έχει νόημα αν βάζεις το ενδεχόμενο να κλείσει η ίδια η αντιπροσωπεία! Έχει ξαναγίνει αυτό πλην της Mazda;
-
Έχει συμβεί σε εμένα όταν άλλαξε χέρια η Hyundai εδώ.Ενώ είχα αγοράσει ατος το 2005 με δωρεάν service για πάντα (είχα πληρώσει 1000 ευρώ έξτρα) μου είπαν ότι πρέπει να τα πληρώνω πλέον.
-
Τελικά όλα εντάξει με τη Φορδδ ? Να κοιμηθώ ήσυχος ή να το κλάψω το χιλιαρικάκι για την 8ετή εγγύηση εγγύηση που μου πασάρανε όταν ψώνισα....
-
Έλα συνέχισε το ύπνο σου !!!!!!!!!!!!
-
Λοιπόν όσο και να κράζω την Φορντ ως επιχείρηση αυτοί που την διοικούν και διαμορφώνουν τιμολογιακή πολιτική είναι γάτες.
Διαρκώς στο αμάξι κολώνα της φοκους προσαφαιρουν έξοπλισμο ανεβάζοντας παράλληλα συνεχώς την τιμή 2-3 κατοσταρικά κάθε 2-3 μήνες έτσι ώστε η τιμή να κάνει μια ισχυρή διόρθωση προς τα πάνω χωρίς όμως να μπορείς πολύ αμεσα να το αποδείξεις γιατί όταν λες πχ εγώ περυσι πήρα φοκους st line με 21000 και τώρα θέλουν 23000? Σου απαντούν ναι αλλά τώρα έχει άλλο κινητήρα τώρα έχει λεντ και έχει κλίμα!
Δεν σου λένε βέβαια ότι η αλλαγή κινητήρα έγινε για να αποφύγουν πρόστιμα και ότι στην προσθήκες εξοπλισμού κρύβεται η αφαίρεση πολλαπλών και άλλα ουσιαστικά ανάλογα την έκδοση.
Σχετικά με την εγγύηση εγώ βλέπω ότι έφτιαξαν ένα τιμοκατάλογο εγγύησης με τιμές εξωφρενικα ακριβές που δεν την έχουν πουλήσει απολύτως σε κανέναν!
Απλά την ανέβασαν για να σου λένε ότι το αμάξι έχει την κλασική εγγύηση 2 ετών αλλά εμείς επειδη είμαστε μάγκες σου προσφέρουμε εντελώς δωρεάν εγγύηση ως τα 5 ή 8 έτη χωρίς χρέωση ενώ κοστίζει 1080 ευρώ ή με 5-6 κατοσταρικά την 8 έτη εγγύηση των ....1500 ευρώ σε κάποιες άλλες περιπτώσεις που θα τσιμπήσει ο πελάτης.
Την δωρεάν εγγύηση την έχουν ήδη προεισπραξει με τις ύπουλες τμηματικές αυξήσεις και ακούει ο υποψήφιος πελάτης για δωρεάν παροχές 1000 ( να δες τον τιμοκατάλογο εγγυήσεων!) Και του κόβεται η οποια προσπάθεια για κάποια πραγμτικη εκτύπωση!
Και φυσικά διατηρούν πάντα το χαρτί της επέκτασης 'ξέρεις πάρτο φέτος το αμάξι γιατί του χρόνου θα καταργηθεί η δωρεάν επέκταση και θα πληρώσεις πολλά για να την αποκτήσεις'!!!
-
Κι αν δεν υπάρχει αύριο η εταιρεία τι θα πάρεις;; Όπως πήρα εγώ από την autopoint . Το ότι πληρώνεις παίρνεις δεν υπάρχει στην Ελλάδα.
Άντε να το ξαναπούμε: η έξτρα εγγύηση της Ford είναι πανευρωπαϊκή από το εργοστάσιο! Ούτε ασφαλιστική κάλυψη είναι τύπου Mapfre ούτε εγγύηση από ένα dealer. Δεν φαντάζομαι να φοβάσαι ότι θα κλείσει η Ford ή ότι θα αποχωρήσει από την Ευρώπη ή την Ελλάδα...
Και απαντώντας σε άλλους: μην κολλάτε στην τυπική κοστολόγηση των έξτρα εγγυήσεων, αφού δίνονται (επί του παρόντος) δωρεάν. Είτε τις κοστολογούν 2 κατοστάρικα είτε 2 χιλιάρικα, το μόνο που μπορεί να αλλάζει είναι ο μαρκετινίστικος εντυπωσιασμός από το μέγεθος του 'δώρου'. Το μόνο που έχει νόημα (για όποιον ενδιαφέρεται) είναι το πραγματικό κόστος της επέκτασης της 8ετούς εγγυήσεως από τα 100.000 στα 160 ή 200.000 Km.
-
Και να σημειώσουμε πως και οι άλλες εταιρείες, π.χ. PSA δίνουν 5 έτη εγγύηση εργοστασιακή πλέον (όχι ασφαλιστική) αλλά ισχύει για 60,000χλμ. που οι περισσότεροι θα τα έχουν καλύψει στην 3-4ετία. Χρεώνεται 100€ η επέκταση για τα 80χιλ (εμένα μου το έκαναν εύκολα δώρο) και 200€ η επέκταση στα 100χιλ. χλμ. (το οποίο βαρέθηκα να κάνω πάλι παζάρι γιατί μια και λείπω δεν κάνω τόσα πολλά χιλιόμετρα, είχα ήδη πάρει τιμή και ήμουν συνεχώς στα τηλέφωνα μέσω skype εκτός Ελλάδος).
Δηλαδή πάντα υπάρχει ένας μικρός λάκκος στη φάβα για να πέσει κάποιος μελλοντικά απ' όλες τις εταιρείς...
η Φορντ απλά έχει προπληρωθεί καλά στη πώληση του αυτοκινήτου, χώρια που με την 8ετία εξασφαλίζει ως ένα βαθμό πως ακόμη και τα ακριβά σέρβις-επισκευές των πολλών χιλιομέτρων, πάνω από 100,000 χλμ. θα συνεχίσουν να γίνονται στην αντιπροσωπεία και μετά από πολλά χρόνια ή ακόμη κι αν έχει αλλάξει ιδιοκτήτη το αμάξι... σκεφτείτε δηλαδή ότι ένα αμάξι 120,000 χλμ που θα είναι στον 7ο χρόνο του και θα θέλει π.χ. αλλαγή δίσκου-πλατώ ή δισκόπλακες φρένων, αμορτισέρ κι άλλα τέτοια ακριβούτσικα αναλώσιμα, θα πρέπει να πηγαίνει ακόμη στην αντιπροσωπεία για σέρβις και εκτέλεση των εργασιών και με γνήσια ανταλλακτικά... ενώ δεν ξέρουμε τί ακριβώς θεωρείται αναλώσιμο... δηλαδή θα αποφύγει κάποιος τον πονοκέφαλο μιας ακριβής βλάβης ακόμη και μετά την 5ετία, αλλά θα πληρώνει συνέχεια λίγο ακριβότερη συντήρηση τουλάχιστον κατά 30% ακόμη και σε αυτοκίνητα ηληκίας τέτοιας που ούτε κατά διάνοια οι περισσότεροι δεν τα πάνε σε επίσημο εξουσιοδοτημένο... και δεν συζητάω καν τα μικροτρακαρίσματα, που αν κάποιος θέλει να διατηρήσει την εγγύηση (φαντάζομαι δεν θα επιτρέπουν οι όροι να μπει ξένο χέρι και ιμιτασιόν ανταλλακτικά) θα του ρθει ο κούκος αηδόνι...
-
Στις προσφορές που έλαβα έγω (24/8) για το business (που τελικά αγόρασα) και το st linemhev που ερχόταν, δεν υπήρχε αναφορά/χρέωση για ford protect. Στην προσφορά (ταυτόχρονη) για το υπάρχον st line, αναγράφεται χρέωση ford protect 2000€ και 'προσφορά επίσημου εμπόρου 2000€', οπότε η χρέωση αντιλογιζόταν, παράλληλα με την έκπτωση που έτρεχε τότε (620€) για όλα τα μοντέλα. Σε όλες τις περιπτώσεις η εγγύηση ήταν 8 έτη /100.000 χλμ. Προφανώς η φορδ περιλαμβάνει την επιπλέον εγγύηση στην τιμή (και βγαίνει το focus ίδια τιμή με το golf, παρά τον πολύ καλύτερο εξοπλισμό του τελευταίου...)
-
Συγνώμη επειδή αδυνατώ να κατανοήσω το σκεπτικό ορισμένων θα ρωτήσω αυτούς που συνεχίζουν και διαμαρτύρονται για την 8ετη εγγύηση της Ford στα ίσια.
Μας δίνουν 8ετη 'μας εγκλωβίζουν για να μας τα παίρνουν οι απατεώνες!'.
Μας δίνουν 5/6 'κάποτε η Honda έδινε 7 και τώρα η Kia δίνει 7 ενώ η Ford 8, απατεώνες!!'.
Μας δίνουν 2 στον VAG ' ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ' (σκέτο)....
Ρε μάγκες συγνώμη αλλά: 'πορτοκαλάδα δεν θέτει, λεμονάδα δεν θετε, σόδα δεν θετε, ΤΙ ΘΕΤΕ;;;'....
Όχι ειλικρινά αφού είναι δέσμευση η 8ετης της Ford να πάρετε VAG. Ξεκάθαρα. Δεν το λέω ειρωνικά. Αν δεν είχα πρόβλημα παντελούς έλλειψης εμπιστοσύνης απέναντι τους δεν θα είχα κανένα άλλο θέμα. Άντε λοιπόν να σας δω γιατί νομίζω ότι έχει παίξει πολύ γυναικεία γκρίνια, ήτοι γκρινιάζουμε για να γκρινιάζουμε χωρίς να ξέρουμε τι σκ@τ@ θέλουμε τελικά...
-
Δε με λέτε, έχειθ Φόρντ;
Γιατί τσαντίζεστε ρε παιδιά, εκτός από Τέσλα, νομίζω δεν αγόρασε κανείς από μας μετοχές της κάθε εταιρείας.
Εγώ δεν ανέφερα ως αρνητικό την 8ετη, μακάρι να είχαν κι άλλα αυτοκίνητα μεγάλης διάρκειας εγγύηση καθώς οι περισσότεροι αγοράζουμε για πολλά χρόνια (άλλο αν τελικά τα κρατάμε τόσό ή όχι) και είναι ξεφτίλα η εγγύηση όση έχει κι ένα τηλέφωνο που δίνουν οι φίλοι μας οι γερμανοί. Όμως καλό θα είναι να σκέφτονται οι επίδοξοι αγοραστές και αυτή την παράμετρο, πως αν θέλουν να ισχύει η εγγύηση για τόσα χρόνια, θα πρέπει να τηρούν το πρόγραμμα συντήρησης και να πληρώνουν για κάθε τι τιμές επίσημου εξουσιοδοτημένου σέρβις κι όχι να έχουν στο νου τους πόσο χρεώνει ο κουμπάρος ο μάστορας... και νομίζω πως ισχύει η διαπίστωση πως η κάθε Φορντ δεν δίνει τη μακρόχρονη εγγύηση επειδή 'το αφεντικό τρελάθηκε' αλλά γιατί εξασφαλίζει κι αυξημένα έσοδα πουλώντας σέρβις κι επισκευή για ισάριθμα έτη. Για μένα είναι θεμιτό, γι άλλους όμως ίσως όχι γιατί πάντα ψάχνουν την ελάχιστη τιμή.
-
Ρε μάγκες συγνώμη αλλά: 'πορτοκαλάδα δεν θέτε, λεμονάδα δεν θετε, σόδα δεν θετε, ΤΙ ΘΕΤΕ;;;'....
Κλαίω ειλικρινά....κορυφαία ατάκα!!
-
Έχει συμβεί σε εμένα όταν άλλαξε χέρια η Hyundai εδώ.Ενώ είχα αγοράσει ατος το 2005 με δωρεάν service για πάντα (είχα πληρώσει 1000 ευρώ έξτρα) μου είπαν ότι πρέπει να τα πληρώνω πλέον.
Τα δωρεάν σέρβις ήταν πάντα προσφορά συγκεκριμένης μονάδας. Και γω είχα πάρει το 10ετές δωρεάν σέρβις από τον Κοντέλλη εκείνη την εποχή και ο Σφακιανάκης που αγόρασε τον Κοντέλλη στη συνέχεια το τήρησε μέχρι το 9ο έτος. Το δύσκολο με την 8ετή εγγύηση είναι αν σου χαλάσει κάτι πχ μετά την 6ετία και να πρέπει να αποδείξεις πως ήταν εργοστασιακό σφάλμα και όχι κακή χρήση κλπ μετά από τόσα χρόνια.
-
Χρήστο, έσκισες με το ποστ σου. To the point και με σωστό χιούμορ!
-
Πφφφ... Οι τιμές καταλόγου που αφορούν τις εγγυήσεις για τόσα έτη μου φαίνονται λογικές.. Αν θες τα επιπλέον χιλιόμετρα πχ άνω των 100κ χρεώνουν την διαφορά, εξακριβωμένα. Επίσης μια χαρά επιπλέον εκπτώσεις κάνουν από τις τιμές καταλόγου για τα αυτοκίνητα τους όταν παίρνεις προσφορά..
Όποιος κρίνει ότι δε θέλει να πληρώνει για σέρβις στην αντιπροσωπεία ώστε να διατηρεί την εγγύηση , μπορεί ανά πάσα στιγμή να σταματήσει να το πηγαίνει εκεί, δε τον υποχρεώνει κανείς. Παίρνει τα ρίσκα του μεν πληρώνει πιο λίγα για συντήρηση δε.
Τέλος ούτε η Ford ούτε καμία άλλη εταιρεία δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.
-
-
Το βλέπω κάθε μέρα και πάλι όποτε στέκομαι και το παρατηρώ είναι θηρίο το άτιμο! Το έχω λατρέψει το design.
Του δώσανε ό,τι πιο φορτωμένο και 'ψαρωτικό' είχε η αντιπροσωπεία για δοκιμή χαχα.
Ωραίο το 155. Απίστευτη η δύναμη που έχουν καταφέρει να βγάλουν από αυτό το μοτεράκι. Πραγματικά θα ήθελα πάρα πολύ να οδηγήσω ένα Fiesta με 1000αρη 155! Πιστεύω θα είναι υπερβολικά καλό.
Μελανά σημεία του βίντεο:
-
Χωρητικότητα μπαταρίας λέει 48V...
-
Δοκίμασε το 0-100 με ανοιχτό το traction control... Στη μισή απόσταση τον έκοβε και αναβόσβηναν τα λαμπάκια!
-
-
Πραγματικά θα ήθελα πάρα πολύ να οδηγήσω ένα Fiesta με 1000αρη 155! Πιστεύω θα είναι υπερβολικά καλό.
Και εγώ! Υπάρχει ένα και το έχω ζητήσει αλλά έπεσα στην καραντίνα και δεν μπορώ τώρα. Το έχω ζητήσει ιδανικά για ΣΚ, αλλά έστω για 1-2 ώρες. Πρέπει να είναι πολύ γρήγορο, εδώ το 125αρι μου ειχε φανεί αρκετά γρήγορο και έπιανε τα 180 για πλάκα στην Εθνική. Είναι το μόνο αυτοκίνητο για το οποίο θα κάνω εξαίρεση να ξανα-αγοράσω χειροκίνητο!
Ford Focus MK4