-
Με λιγα λογια αν δεν υπαρχουν οι επιβαρυνσεις στα καυσιμα τα ηλεκτρικα δεν θα ειχαν κανενα μελλον.
Η καημενη η βενζινουλα. Την εχουν κατασπαραξει, και τι κανει η καημενουλα; Μας δινει φθηνα και ευχαριστα στην οδηγηση αυτοκινητα. Αν δεν ειχε τοσες επιβαρύνσεις θα ειχαμε και 6κιλυνδρα εμμεσου ψεκασμου χωρις πολλες πολυπλοκες τεχνολογιες και ρυπους οπως πολλα Nox κτλ.
Ολο το κοστος εξελιξης θα πηγαινε σε ασφαλεστερα αυτοκινητα και με πολυ υψηλες τεχνολογιες ανεσης και ασφαλειας.
Ναι, μαζί με κάποιους χιλιάδες τόνους CO2 στις πόλεις που ζούμε
-
Ναι, μαζί με κάποιους χιλιάδες τόνους CO2 στις πόλεις που ζούμε
Σωστό, ας σκεφτόμαστε κ το αμοιρο το περιβάλλον. Τι θα παραδώσουμε στα παιδιά μας?
-
Ελα ντε, σε τι κοσμο Νικο Τσιαμτσικα;
Υ.γ. Δεν εχετε και αδικο. Παντως το Cο2 μειωνεται και με ελαττωση του βαρους χρησιμοποιοντας πολυ ποιοτικους χαλυβες υψηλης αντοχης και λεπτότερα φυλλα και ενισχύσεις. Δηλαδη τονιδιο αποτελέσματα αλλα απο αλλο μονοπατι.
Τεσπα,
-
-
https://www.drive.gr/news/kosmos/eyropi-ybridika-kai-ev-xeperasan-se-poliseis-ta-ntizel
Στην ουσία αυτό που μας λένε είναι πως όοολα μαζί, **ηλεκτρικά, υβριδικά, plug-in~~ **ΚΑΙ MILD HYBRID~~ αυτή τη στιγμή πουλάνε όσο τα ντήζελ μόνα τους, αμφότερα γύρω στο 25% (13% τα 'εξωτικά' με μεγάλες μπαταρίες και 12% mild hybrid) με τα κλασικά βενζινοκίνητα ακόμη στο 45%.
-
Ακριβώς! Κάτι το οποίο ήταν αδιανόητο προ ολίγου και το οποίο περιμέναμε να συμβεί σε κάμποσα χρόνια από τώρα. Οι εξελίξεις καλπάζουν πολύ πιο γρήγορα από ό,τι φανταζόμασταν.
-
Lpg και cng;
-
Ένα πολύ ωραίο link για τις καταναλώσεις βενζινοκίνητων,diesel,υβριδικών,LPG,Φ.Α. και ηλεκτρικών αυτοκινήτων.Ο 1ος πίνακας είναι όλα μαζί κι οι επόμενοι ανά καύσιμο.
https://it.motor1.com/reviews/213238/le-auto-che-consumano-meno-la-classifica-del-roma-forli/
Έχει δοκιμές από το 2011 κι οι πίνακες ανανεώνονται συνεχώς με νέες δοκιμές σε νέα μοντέλα (η τελευταία τους ήταν το νέο Jazz hybrid Crosstar). Η διαδρομή είναι η συγκεκριμένη στην Ιταλία (Ρώμη-Φορλί), 360 χιλιομέτρων, με τον ίδιο οδηγό-δοκιμαστή, σε όσο γίνεται ίδιες συνθήκες.Προσπαθεί να οδηγήσει όλα τα μοντέλα με τον πιο οικονομικό τρόπο ώστε να πετύχει τη max. εξοικονόμηση καυσίμου,κοντά στις εργοστασιακές καταναλώσεις.
Προσωπικά το έχω σαν μπούσουλα για τη διαφορά στις καταναλώσεις μεταξύ των μοντέλων κι όχι για τις απόλυτες τιμές κατανάλωσης.Κάτι σαν το sprintmonitor με τη διαφορά ότι εδώ είναι ένας οδηγός,με ίδιο στυλ οδήγησης σε μια συγκεκριμένη διαδρομή.Έχει δηλ. λιγότερες μεταβλητές -θετικό αυτό- που υπεισέρχονται στις μετρήσεις απ'ότι το sprintmonitor.Απ΄την άλλη το sprintmonitor,έχει μεγαλύτερο δείγμα για κάθε μοντέλο,περισσότερα χλμ. σε πιο πραγματικές συνθήκες. Αλλά είπαμε και τα δύο είναι σημαντικά ως διαφορές μετρήσεων κατανάλωσης μεταξύ διαφορετικών μοντέλων και λιγότερο ως απόλυτες τιμές (ιδίως το ιταλικό link).
-
-
https://www.drive.gr/news/kosmos/volvo-bazei-kai-episima-h-sta-thermika-moter
Εγώ τη παραπάνω είδηση θα τη συνδύαζα με αυτή που είχε ακριβώς δίπλα στη σελίδα:
https://www.drive.gr/news/kosmos/prostima-co2-i-ford-synergazetai-me-ti-volvo
καθώς και με τη πληροφόρηση που έχω πρώτο χέρι από ασιάτες φίλους και γνωστούς στην εργασία μου (εκτός Ελλαδος): όλοι βλέπουν σαν άριστη αγορά το SUV της Geely που πωλείται σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές στις χώρες τους και διαφημίζει έντονα το 'κινητήρας Volvo' μέσω των reviewers, των περιοδικών και όλων των μέσων. π.χ. Φιλιππίνες που ακόμη η Suzuki δίνει το Vitara με τα μηχανικά που είχε σε μας πριν 10-15 χρόνια, τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τα γνωστά, σε τιμές ίδιες ή χαμηλότερες η Geely πουλάει το 'Volvo 1.5 turbo' Coolray με υπερπλήρη -για τα μέτρα τους- εξοπλισμό και την αίσθηση πως αγοράζουν την τελευταία λέξη 'ευρωπαϊκής' τεχνολογίας (κι όχι μόνο την αίσθηση, διπλάσια ροπή και μισή φορά περισσότερη ιπποδύναμη).
Δηλαδή το brand παραμένει 'Volvo' αλλά η εταιρεία πλέον είναι η Geely, η οποία διοχετεύει την παραγωγή θερμικών κινητήρων αντί για την Ευρώπη με τις αυστηρές προδιαγραφές στην Ασία και τις άλλες αγορές, όπου τέτοιο προϊόν είναι πρωτοπόρο και ανταγωνιστικό ώστε να μην απολέσει έσοδα, στην Ευρώπη που έτσι κι αλλιώς έχει εικόνα ακριβού προϊόντος και όχι τεράστιο όγκο πωλήσεων σπρώχνει τα υβριδικά & ηλεκτρικά δίνοντας στη κλασική κατηγορία πελατών της αυτό που 'τραβάει' αυτή την εποχή και παράλληλα έχει κι έσοδα από την πώληση δικαιωμάτων CO2 σε τρίτες εταιρείες.
-
Ανακοίνωση που γίνεται έτσι για να γίνει και για τα 15 λεπτά δημοσιότητας που αυτή συνεπάγεται. Σε 5 χρόνια μας λέει ότι το 50% των ιχ που θα πουλάει θα έχουν συμβατικό κινητήρα. Άρα θα συνεχίσει να τον εξελίσσει για πολλά χρόνια ακόμη. Νεξτ. Βόλβο, μπορείς και καλύτερα, ή μήπως όχι?
-
Ερώτηση που προέκυψε διαβάζοντας ότι η Volvo εγκαταλείπει βενζινοκινητήρες και diesel. Αν μια κρίσιμη μάζα του κόσμου αγοράσει ηλεκτρικά τότε λογικά η ζήτηση για βενζίνη θα μειωθεί. Όταν μειώνεται η ζήτηση η τιμή πέφτει. Αν δεν πέσει δραστικά όσοι μπορούν θα πάρουν ηλεκτρικό και η βενζίνη δεν θα πουλάει καθόλου.
Όποτε, όπως το σκέφτομαι, η τιμή της βενζίνης στο μέλλον θα πρέπει να αντισταθμίσει μέρος του μειωμένου κόστους κίνησης των αυτοκινήτων εναλλακτικών καυσίμων καθώς και ότι κερατιατικο επιβληθεί από κράτη ως αντιστάθμισμα για την μόλυνση που προκαλούν τα βενζινοκίνητα (υψηλότερα τέλη κυκλοφοριας, διόδια, κλπ.). Μια μείωση της τιμής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ή η δημιουργία πολλών σταθμών φόρτισης θα επιταχύνει την εξέλιξη. Άρα, πάμε για τιμές βενζίνης χώμα. Βλέπετε κάποιο σφάλμα στο συλλογισμό; (Αν και φοβάμαι ότι θέλει κάποια χρόνια για να το δούμε).
Εκτος αν αυξηθεί ο ΕΦΚ και ροκανίσει από το κέρδος των βενζινών...
-
Ερώτηση που προέκυψε διαβάζοντας ότι η Volvo εγκαταλείπει βενζινοκινητήρες και diesel. Αν μια κρίσιμη μάζα του κόσμου αγοράσει ηλεκτρικά τότε λογικά η ζήτηση για βενζίνη θα μειωθεί. Όταν μειώνεται η ζήτηση η τιμή πέφτει. Αν δεν πέσει δραστικά όσοι μπορούν θα πάρουν ηλεκτρικό και η βενζίνη δεν θα πουλάει καθόλου.
Όποτε, όπως το σκέφτομαι, η τιμή της βενζίνης στο μέλλον θα πρέπει να αντισταθμίσει μέρος του μειωμένου κόστους κίνησης των αυτοκινήτων εναλλακτικών καυσίμων καθώς και ότι κερατιατικο επιβληθεί από κράτη ως αντιστάθμισμα για την μόλυνση που προκαλούν τα βενζινοκίνητα (υψηλότερα τέλη κυκλοφοριας, διόδια, κλπ.). Μια μείωση της τιμής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ή η δημιουργία πολλών σταθμών φόρτισης θα επιταχύνει την εξέλιξη. Άρα, πάμε για τιμές βενζίνης χώμα. Βλέπετε κάποιο σφάλμα στο συλλογισμό; (Αν και φοβάμαι ότι θέλει κάποια χρόνια για να το δούμε).
Εκτος αν αυξηθεί ο ΕΦΚ και ροκανίσει από το κέρδος των βενζινών...3
αυτό που λες ισχύει για εποχιακά προϊόντα που δεν έχουν τί να τα κάνουν, π.χ. μια χρονιά με πολλά φρούτα ή μια ξαφνική μεγάλη ψαριά... δεν ισχύει για βιομηχανικά προϊόντα. Όταν μειώνεται η ζήτηση αντίστοιχα μειώνεται και η παραγωγή με χρόνους προσαρμογής ελαχίστων ημερών, αν όχι ωρών. Κανένα βιομηχανικό προϊόν δεν παράγεται αν δεν έχει προπωληθεί.
Οι τιμές των υγρών καυσίμων ίσως έχουν μικρή κάμψη καθώς κάποιες χώρες όπως οι Αραβικές εξαρτώνται απόλυτα απ΄ την εξαγωγή τους για να χουν ροή μετρητών, και τα διυληστήρια που θα αγοράζουν και θα πουλάνε φθηνά, δεν συμφέρει να λειτουργούν κάτω από ένα όριο τόνων ανά ημέρα. Έτσι ίσως η προσφορά βρίσκεται πάντα λίγο πάνω απ' τη ζήτηση. Απ' την άλλη, όσο αυξάνονται οι απαιτήσεις ηλεκτροπαραγωγής λόγω των οχημάτων, ίσως ποσοστό υγρών καυσίμων να απορροφάται στην ηλεκτροπαραγωγή. Υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες, όπως πόλεμοι και πολιτική κατάσταση που ανεβοκατεβάζουν τις τιμές των καυσίμων στη χοντρική.
Αλλά στη λιανική, οι τιμές καυσίμων που πληρώνουμε εμείς οι οδηγοί, μικρή σχέση έχουν με το κόστος παραγωγής και διακίνησης, είναι σχεδόν όλο φόροι. Και φοβάμαι πως αυτοί θα αυξάνονται όσο περνάει ο καιρός, είτε σαν κίνητρο για να επιβληθούν τα ηλεκτρικά και περιβαλλοντικό πέναλτι, είτε για να αντισταθμιστούν τα διαφυγόντα κέρδη του κράτους απ΄τη μείωση των ποσοτήτων.
-
Το θέμα είναι όταν χάσουν από τους φόρους κ τέλη των θερμικών οχημάτων αλλά κ καυσίμων από πού θα αντισταθμιστεί αυτή η χασουρα;
Υπάρχει κάποιος που απλά πιστεύει ότι απλά δεν θα υπάρξουν αυξήσεις αλλού; Τα τέλη κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης, συνολικός φόρος οχημάτων, φόροι καυσίμων είναι ένα τεράστιο νούμερο στον προϋπολογισμό ενός μονίμως χρεωκοπημενου κράτους.
Ειδικά σε μία χώρα που ΔΕΝ παράγει καθαρό και φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα. Οι 'επενδύσεις' σε Α.Π.Ε πρέπει να είναι κολοσσιαίες και άμεσες αν θέλει να πιάσει οποιονδήποτε στόχο μέσα στην επόμενη δεκαετία. Δηλαδή έξτρα χρήματα του δημοσίου που θα βρεθούν από τους 'φορολογικά φερεγγυους Έλληνες'=δηλαδή αυτούς που δεν φόρο κλέβουν (κάτι ηλίθιοι σαν εμένα) και μισθωτούς κ συνταξιούχους που δεν πολύ-κλεβουν. Δηλαδή όλο το βάρος θα πέσει σε ένα 20-30% (το πολύ) του πληθυσμού.
-
Το θέμα είναι όταν χάσουν από τους φόρους κ τέλη των θερμικών οχημάτων αλλά κ καυσίμων από πού θα αντισταθμιστεί αυτή η χασουρα;
Υπάρχει κάποιος που απλά πιστεύει ότι απλά δεν θα υπάρξουν αυξήσεις αλλού; Τα τέλη κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης, συνολικός φόρος οχημάτων, φόροι καυσίμων είναι ένα τεράστιο νούμερο στον προϋπολογισμό ενός μονίμως χρεωκοπημενου κράτους.
Ειδικά σε μία χώρα που ΔΕΝ παράγει καθαρό και φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα. Οι 'επενδύσεις' σε Α.Π.Ε πρέπει να είναι κολοσσιαίες και άμεσες αν θέλει να πιάσει οποιονδήποτε στόχο μέσα στην επόμενη δεκαετία. Δηλαδή έξτρα χρήματα του δημοσίου που θα βρεθούν από τους 'φορολογικά φερεγγυους Έλληνες'=δηλαδή αυτούς που δεν φόρο κλέβουν (κάτι ηλίθιοι σαν εμένα) και μισθωτούς κ συνταξιούχους που δεν πολύ-κλεβουν. Δηλαδή όλο το βάρος θα πέσει σε ένα 20-30% (το πολύ) του πληθυσμού.
Κι όμως παράγουμε! Χρόνια τώρα, στα Δημόσια υπαλληλοκαρκινώματα - καρριερίστες φιλητές κατουρημένων ποδιών είμεθα πρώτοι . Φόρους, τέλη κτλ θα συνεχίσεις να πληρώνεις με τον ένα ή τον άλλο τρόπο λοιπόν κι αν δε φτάνουν αυτά που δίνεις θα εφευρεθούν καινούργιοι τρόποι να μας τα παίρνουν.
Για να προλάβω μερικούς δε με πειράζει να πληρώνω, άλλωστε αυτό γίνεται παντού. Το θέμα είναι που πάει το χρήμα. Αντί να αξιοποιείται σε καλύτερους δρόμους πχ και υποδομές πάει στη συντήρηση της παραπάνω σαπίλας...
-
Ειδικά σε μία χώρα που ΔΕΝ παράγει καθαρό και φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα. Οι 'επενδύσεις' σε Α.Π.Ε πρέπει να είναι κολοσσιαίες και άμεσες αν θέλει να πιάσει οποιονδήποτε στόχο μέσα στην επόμενη δεκαετία. Δηλαδή έξτρα χρήματα του δημοσίου που θα βρεθούν από τους 'φορολογικά φερεγγυους Έλληνες'=δηλαδή αυτούς που δεν φόρο κλέβουν (κάτι ηλίθιοι σαν εμένα) και μισθωτούς κ συνταξιούχους που δεν πολύ-κλεβουν. Δηλαδή όλο το βάρος θα πέσει σε ένα 20-30% (το πολύ) του πληθυσμού.
Δεν ξέρω αν παράγουμε 'φθηνό' ρεύμα, αλλά στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από ότι διαβάζω είμαστε αρκετά καλά.
Τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου οι ΑΠΕ (αιολικά, φωτοβολταϊκά) κάλυψαν το 51 % της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας, ποσοστό που ανεβαίνει στο 57% αν συνυπολογιστούν τα μεγάλα υδροηλεκτρικά.
Την ίδια ημέρα, σύμφωνα με τα στοιχεία της WindEurope που εκπροσωπεί περισσότερες από 400 επιχειρήσεις και οργανισμούς της αιολικής βιομηχανίας, ο άνεμος στη χώρα μας κάλυψε πάνω από το 40% της ζήτησης, ποσοστό που ήταν το υψηλότερο στην Ευρώπη.
-
Dublin wrote:
Το θέμα είναι όταν χάσουν από τους φόρους κ τέλη των θερμικών οχημάτων αλλά κ καυσίμων από πού θα αντισταθμιστεί αυτή η χασουρα;
Υπάρχει κάποιος που απλά πιστεύει ότι απλά δεν θα υπάρξουν αυξήσεις αλλού; Τα τέλη κυκλοφορίας, τέλη ταξινόμησης, συνολικός φόρος οχημάτων, φόροι καυσίμων είναι ένα τεράστιο νούμερο στον προϋπολογισμό ενός μονίμως χρεωκοπημενου κράτους.
Ειδικά σε μία χώρα που ΔΕΝ παράγει καθαρό και φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα. Οι 'επενδύσεις' σε Α.Π.Ε πρέπει να είναι κολοσσιαίες και άμεσες αν θέλει να πιάσει οποιονδήποτε στόχο μέσα στην επόμενη δεκαετία. Δηλαδή έξτρα χρήματα του δημοσίου που θα βρεθούν από τους 'φορολογικά φερεγγυους Έλληνες'=δηλαδή αυτούς που δεν φόρο κλέβουν (κάτι ηλίθιοι σαν εμένα) και μισθωτούς κ συνταξιούχους που δεν πολύ-κλεβουν. Δηλαδή όλο το βάρος θα πέσει σε ένα 20-30% (το πολύ) του πληθυσμού.
Κι όμως παράγουμε! Χρόνια τώρα, στα Δημόσια υπαλληλοκαρκινώματα - καρριερίστες φιλητές κατουρημένων ποδιών είμεθα πρώτοι . Φόρους, τέλη κτλ θα συνεχίσεις να πληρώνεις με τον ένα ή τον άλλο τρόπο λοιπόν κι αν δε φτάνουν αυτά που δίνεις θα εφευρεθούν καινούργιοι τρόποι να μας τα παίρνουν.
Για να προλάβω μερικούς δε με πειράζει να πληρώνω, άλλωστε αυτό γίνεται παντού. Το θέμα είναι που πάει το χρήμα. Αντί να αξιοποιείται σε καλύτερους δρόμους πχ και υποδομές πάει στη συντήρηση της παραπάνω σαπίλας...
Μαζί σου, αυτά φωνάζω από 15 χρονών που κατάλαβα τι παίζει.
@infidel δεν τα ήξερα αυτά τα στοιχεία, μακάρι να πάμε καλά.
-
πόσο το νοικιάζουν οι Ρώσοι γιατί τέσσερα άτομα στη μπανιέρα συγχρόνως το χειμώνα είναι κάπως...
-
καθώς και με τη πληροφόρηση που έχω πρώτο χέρι από ασιάτες φίλους και γνωστούς στην εργασία μου (εκτός Ελλαδος): όλοι βλέπουν σαν άριστη αγορά το SUV της Geely που πωλείται σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές στις χώρες τους και διαφημίζει έντονα το 'κινητήρας Volvo' μέσω των reviewers, των περιοδικών και όλων των μέσων. π.χ. Φιλιππίνες που ακόμη η Suzuki δίνει το Vitara με τα μηχανικά που είχε σε μας πριν 10-15 χρόνια, τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες και τα γνωστά, σε τιμές ίδιες ή χαμηλότερες η Geely πουλάει το 'Volvo 1.5 turbo' Coolray με υπερπλήρη -για τα μέτρα τους- εξοπλισμό και την αίσθηση πως αγοράζουν την τελευταία λέξη 'ευρωπαϊκής' τεχνολογίας (κι όχι μόνο την αίσθηση, διπλάσια ροπή και μισή φορά περισσότερη ιπποδύναμη).
Δηλαδή το brand παραμένει 'Volvo' αλλά η εταιρεία πλέον είναι η Geely, η οποία διοχετεύει την παραγωγή θερμικών κινητήρων αντί για την Ευρώπη με τις αυστηρές προδιαγραφές στην Ασία και τις άλλες αγορές, όπου τέτοιο προϊόν είναι πρωτοπόρο και ανταγωνιστικό ώστε να μην απολέσει έσοδα, στην Ευρώπη που έτσι κι αλλιώς έχει εικόνα ακριβού προϊόντος και όχι τεράστιο όγκο πωλήσεων σπρώχνει τα υβριδικά & ηλεκτρικά δίνοντας στη κλασική κατηγορία πελατών της αυτό που 'τραβάει' αυτή την εποχή και παράλληλα έχει κι έσοδα από την πώληση δικαιωμάτων CO2 σε τρίτες εταιρείες.
Η βόλβο δεν ήταν ανεξάρτητη στο στρατηγικό σχεδιασμό από 20ετιας.
Η geely προωθεί το branding, αλλά μέχρι τώρα έχει πολύ ελαφρύ χέρι στο πως διαχειρίζεται την βόλβο, με μεγάλο μέρος των αποφάσεων/σχεδιασμού να συνεχίζει να προέρχεται από το γκοθενμπεργκ.
Η εμμονή με την ασφάλεια και το περιβάλλον είναι χαρακτηριστικό της εταιρίας, δεν είναι απλά μαρκετίστικο κόλπο. Τουλάχιστον μέχρι τώρα.Ίσως στις ασιατικές τρικοσμικές χώρες προωθούν τα θερμικά geely ως mainstream σε σχέση με τα premium bev-phev volvo, πάντως η Κίνα από το '15 τουλάχιστον τα ηλεκτρικά είναι σε συνεχή άνοδο λόγω πολιτικής και μέχρι πέρσι εάν δεν απατώμαι ήταν η μεγαλύτερη αγορά παγκόσμια για ηλεκτρικά. Είχε βγάλει η iea μια πολύ καλή έρευνα για αυτό κάποιο καιρό πριν.
Πάντως σε μεγάλες πόλεις, όπως Σαγκαη δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας/φόρο για κίνηση μέσα στον εκεί δακτύλιο. -
Το βάζω και εδώ.
Άνοιξε, επιτέλους, το πολυδιαφημισμένο επί σειρά ετών πρατήριο φυσικού αερίου στον Ψαθόπυργο Αχαίας. Είναι ΕΚΟ και μπορείς να γεμίσεις και από τις δύο πλευρές της Ολυμπίας οδού όπου βρίσκεται.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά