Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 186
    • 187
    • 99 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    3735
    81308
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @realzeus last edited by

      Ωραία η ανάλυσή σου ρε αδερφέ, αλλά για άλλους αυτό είναι απλά ένα Σάββατο σε ένα μπαράκι με την σύζυγο.

      Λίαν προσφάτως, το Σάββατο ένα 50αρικο ήταν το μπαξίσι στο 'παιδί' έξω απ' το κλάμπ, για να παρκάρει τη μπέμπα με την όπισθεν στο 'πρώτη μούρη' κρατημένο πεζοδρόμιο και να περάσεις σε κρατημένο τραπέζι, πλέον όμως δεν παύει να είναι 2 μεροκάματα... τέλος πάντων, χαλάμε το νήμα του Swift και θα τα πάρει ο Λαπ 🙂

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Δεν σε βρίσκω αστείο όμως...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • piliourits
          piliourits @realzeus last edited by

          Δεν σε βρίσκω αστείο όμως...

          Άμα είναι να παρεξηγηθούμε ξημερώματα γι αυτό το πράγμα, κρίμα που ανοίγουμε την κουβέντα...

          ξεκινήσαμε το διάλογο για το πόσο σημαντική είναι ή δεν είναι η διαφορά στη κατανάλωση.

          αυτό που έγραψα είναι πως ακόμη και 'μικροποσά' των 50€ σε βάθος χρόνου είναι καύσιμο να γυρίσεις όλη τη χώρα ή να αλλάξεις αμάξι ή να έχεις αγοράσει εξ'αρχής π.χ. ένα μεγαλύτερης κατηγορίας κι αυτόματο, αντί για το μικρότερο χειροκίνητο.

          αν κάποιοι θέλουν να αγνοούν αυτή τη διαφορά, επιλογή και δικαίωμά τους. Στην επιλογή οχήματος όμως, για τους κοινούς θνητούς η κατανάλωση είναι ΠΟΛΥ σημαντικός παράγοντας κατά τη γνώμη μου. Ειδικά στην εποχή μας.

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • L
            lap last edited by

            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-hybrid

            'Με προσεκτική οδήγηση σε αστικό περιβάλλον δίχως πολλή κίνηση, είδαμε ακόμα και 4 lt/100km, ενώ η μέση κατανάλωση ολόκληρης της δοκιμής μας μετρήθηκε στα 5,5 lt/100 km'

            Και το καλυτερο;

            640 χλμ στο οδομετρο.

            Με κλειστο μοτερ επιαναν 4αρια.... σας το εχω ξαναπει το αυτοκινητα κυνηγά το yaris hybrid 

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • _
              _petros last edited by

              οσον αφορα την ηχομονωση

              χθες αργα το βραδακι απο πειραια πηγα βολτα μεχρι το μαρουσι. Με κλειστα παραθυρα ,καποια στιγμη ο συνοδηγος μου λεει:παρα πολυ ησυχος ο κινητηρας,δεν ακουγεται τπτ. Σε εκκινησεις,το σπαματησα και σε ανηφορα βαζοντας χειροκινητη επιλογη για να την ανεβει με 1η και παλι δεν ακουσα κατι.Να σας πω απο προσωπικη εμπειρια μουγκριζει αν το πιεσεις να επιταχυνει πχ απο 0km/h σε 70km/h.

              Για καταναλωση θελει στρωσιμο ακομη.

              Υ.Γ ενεργοποιημενο το start/stop

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • L
                lap last edited by

                Ως θορυβο εννοουμε τον τροχασμο. Το ' χρρρρρ ' σε σαθρο οδοστρωμα που ερχεται απο τα λαστιχα, σαν κινητηρας ειναι αθορυβο, το εχω επισημανει και εγω.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lefteris7 last edited by

                  Καλησπέρα παιδιά. Πήγα αυτή τη βδομάδα οδήγησα και το νέο i20 και το swift και είμαι στην τελική φάση επιλογής πάνω σε αυτά τα δύο. Σε εξοπλισμό δεν έχουν τρομερές διαφορες οι εκδόσεις που είδα και στα δύο. Στην οδηγηση μου άρεσαν εξίσου. Λιγο στο swift ο θόρυβος που αναφέρει και ο Lap και ότι καποιες λακούβες τις 'ένιωθα' ένα κλικ παραπάνω σε σχέση με το i20.

                  Αλλά παραβλέποντας αυτά είναι σχεδόν τα ίδια για μένα εφοσον το συγκρίνω με το ατμοσφαιρικό i20 γιατί στις επιδόσεις το τούρμπο ξεφεύγει προφανώς. Εκεί που μπορείς πραγματικά να συγκρίνεις τα 2 αμάξια είναι η κατανάλωση. Εδώ ήρθε η έκπληξη για μένα γιατί για το swift ακούω και διαβάζω συνεχώς ότι 5-5.5 μέσα στην πόλη είναι η μέση του. Και όμως το συγκεκριμένο που οδηγησα είχε 8.1 (!) με γύρω στα 350 χιλιόμετρα να έχει κάνει αν θυμάμαι καλά. Θα μου πείτε οκ λογικα θα στρώσει με τον καιρό αλλά μου φάνηκε τρομερά περίεργο σε σχέση με αυτό που περίμενα να δω. Ο δρόμος του test drive βέβαια περιλάμβανε αρκετά στενά και μόνο λίγο ανοιχτό δρόμο (έτσι μου το δικαιολογησε και ο πωλητής) αλλά και πάλι δεν ξέρω αν δικαιολογείται εφόσον συνθήκες πόλης είναι κι αυτές...

                  Στο δε i20 είχε κάνει πιο λίγα χιλιόμετρα το αμάξι που οδηγησα γιατί μόλις το είχαν φέρει. Όταν το πήρα εγώ είχε 10 + κάτι μέση κατανάλωση. Όταν τελείωσα το test drive πήγε στο 7.5 αλλά ήταν σε λίγο πιο ανοιχτούς δρόμους αλλά με αρκετή κίνηση κιόλας συνάμα. Και επίσης οδήγησα την τούρμπο έκδοση αλλά αν αποφασίσω αυτό μάλλον θα πάω στο ατμοσφαιρικό που δίνει πιο μικρή κατανάλωση βάσει specs.

                  Με βάση αυτά είμαι λίγο μπερδεμένος. Δίνω μεγάλη σημασία στην κατανάλωση εφόσον θα το χρησιμοποιω κυρίως στην πολη και είναι αρκετά λεφτά που γλυτώνεις όπως έγραψε και κάποιος παραπάνω. Αλλά από το τεστ και των 2 πραγματικά δεν είδα μεγάλες διαφορές κατανάλωσης. Σίγουρα εμπιστεύομαι όσα λέτε οπότε θεωρώ πως σε βάθος χρόνου θα φανεί αυτό το ατού του swift αλλά δεν ξέρω αν θα είναι όντως τόσο τραγική η διαφορά του με το i20.

                  Αυτά συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο! 🙂

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • M
                    masterauto @lefteris7 last edited by

                    Καλησπέρα παιδιά. Πήγα αυτή τη βδομάδα οδήγησα και το νέο i20 και το swift και είμαι στην τελική φάση επιλογής πάνω σε αυτά τα δύο. Σε εξοπλισμό δεν έχουν τρομερές διαφορες οι εκδόσεις που είδα και στα δύο. Στην οδηγηση μου άρεσαν εξίσου. Λιγο στο swift ο θόρυβος που αναφέρει και ο Lap και ότι καποιες λακούβες τις 'ένιωθα' ένα κλικ παραπάνω σε σχέση με το i20.

                    Αλλά παραβλέποντας αυτά είναι σχεδόν τα ίδια για μένα εφοσον το συγκρίνω με το ατμοσφαιρικό i20 γιατί στις επιδόσεις το τούρμπο ξεφεύγει προφανώς. Εκεί που μπορείς πραγματικά να συγκρίνεις τα 2 αμάξια είναι η κατανάλωση. Εδώ ήρθε η έκπληξη για μένα γιατί για το swift ακούω και διαβάζω συνεχώς ότι 5-5.5 μέσα στην πόλη είναι η μέση του. Και όμως το συγκεκριμένο που οδηγησα είχε 8.1 (!) με γύρω στα 350 χιλιόμετρα να έχει κάνει αν θυμάμαι καλά. Θα μου πείτε οκ λογικα θα στρώσει με τον καιρό αλλά μου φάνηκε τρομερά περίεργο σε σχέση με αυτό που περίμενα να δω. Ο δρόμος του test drive βέβαια περιλάμβανε αρκετά στενά και μόνο λίγο ανοιχτό δρόμο (έτσι μου το δικαιολογησε και ο πωλητής) αλλά και πάλι δεν ξέρω αν δικαιολογείται εφόσον συνθήκες πόλης είναι κι αυτές...

                    Στο δε i20 είχε κάνει πιο λίγα χιλιόμετρα το αμάξι που οδηγησα γιατί μόλις το είχαν φέρει. Όταν το πήρα εγώ είχε 10 + κάτι μέση κατανάλωση. Όταν τελείωσα το test drive πήγε στο 7.5 αλλά ήταν σε λίγο πιο ανοιχτούς δρόμους αλλά με αρκετή κίνηση κιόλας συνάμα. Και επίσης οδήγησα την τούρμπο έκδοση αλλά αν αποφασίσω αυτό μάλλον θα πάω στο ατμοσφαιρικό που δίνει πιο μικρή κατανάλωση βάσει specs.

                    Με βάση αυτά είμαι λίγο μπερδεμένος. Δίνω μεγάλη σημασία στην κατανάλωση εφόσον θα το χρησιμοποιω κυρίως στην πολη και είναι αρκετά λεφτά που γλυτώνεις όπως έγραψε και κάποιος παραπάνω. Αλλά από το τεστ και των 2 πραγματικά δεν είδα μεγάλες διαφορές κατανάλωσης. Σίγουρα εμπιστεύομαι όσα λέτε οπότε θεωρώ πως σε βάθος χρόνου θα φανεί αυτό το ατού του swift αλλά δεν ξέρω αν θα είναι όντως τόσο τραγική η διαφορά του με το i20.

                    Αυτά συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο! 🙂

                    18 μήνες ιδιοκτησίας . 16.000 χλμ . κατανάλωση δεν είδα ποτέ πάνω από 5,5 . Η μοναδική περίπτωση που μπορεί να έδειχνε 8 που λές ,είναι η εξής συνθήκη : μηδενίζεις την κατανάλωση , και αμέσως πατάς 2-3 μεγάλες γκαζιές . Ναι μπορεί γ λίγο να δείξει τέτοιο νούμερο , το οποίο όμως με νορμάλ οδήγηση στο επόμενο 10λεπτο θα έχει πέσει στο 5-6 . Αυτή την στιγμή που μιλάμε έχω μέση 4,4 . Έχω δει και 3,9 σε ταξίδι σε επαρχιακό δρόμο . Καλοκαίρι με κλιμά ανεβαίνει στα 4,8 - 4,9 .

                    Πάντα μιλάμε ,με κανονική οδήγηση . Δεν έχω υπομονή γ να οδηγάω με το αυγό στο γκάζι.

                    Masterauto

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • H
                      harisma23 last edited by

                      Lap, βγες από το λογαριασμό του Masterauto!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • _
                        _petros @lefteris7 last edited by

                        Καλησπέρα παιδιά. Πήγα αυτή τη βδομάδα οδήγησα και το νέο i20 και το swift και είμαι στην τελική φάση επιλογής πάνω σε αυτά τα δύο. Σε εξοπλισμό δεν έχουν τρομερές διαφορες οι εκδόσεις που είδα και στα δύο. Στην οδηγηση μου άρεσαν εξίσου. Λιγο στο swift ο θόρυβος που αναφέρει και ο Lap και ότι καποιες λακούβες τις 'ένιωθα' ένα κλικ παραπάνω σε σχέση με το i20.

                        Αλλά παραβλέποντας αυτά είναι σχεδόν τα ίδια για μένα εφοσον το συγκρίνω με το ατμοσφαιρικό i20 γιατί στις επιδόσεις το τούρμπο ξεφεύγει προφανώς. Εκεί που μπορείς πραγματικά να συγκρίνεις τα 2 αμάξια είναι η κατανάλωση. Εδώ ήρθε η έκπληξη για μένα γιατί για το swift ακούω και διαβάζω συνεχώς ότι 5-5.5 μέσα στην πόλη είναι η μέση του. Και όμως το συγκεκριμένο που οδηγησα είχε 8.1 (!) με γύρω στα 350 χιλιόμετρα να έχει κάνει αν θυμάμαι καλά. Θα μου πείτε οκ λογικα θα στρώσει με τον καιρό αλλά μου φάνηκε τρομερά περίεργο σε σχέση με αυτό που περίμενα να δω. Ο δρόμος του test drive βέβαια περιλάμβανε αρκετά στενά και μόνο λίγο ανοιχτό δρόμο (έτσι μου το δικαιολογησε και ο πωλητής) αλλά και πάλι δεν ξέρω αν δικαιολογείται εφόσον συνθήκες πόλης είναι κι αυτές...

                        Στο δε i20 είχε κάνει πιο λίγα χιλιόμετρα το αμάξι που οδηγησα γιατί μόλις το είχαν φέρει. Όταν το πήρα εγώ είχε 10 + κάτι μέση κατανάλωση. Όταν τελείωσα το test drive πήγε στο 7.5 αλλά ήταν σε λίγο πιο ανοιχτούς δρόμους αλλά με αρκετή κίνηση κιόλας συνάμα. Και επίσης οδήγησα την τούρμπο έκδοση αλλά αν αποφασίσω αυτό μάλλον θα πάω στο ατμοσφαιρικό που δίνει πιο μικρή κατανάλωση βάσει specs.

                        Με βάση αυτά είμαι λίγο μπερδεμένος. Δίνω μεγάλη σημασία στην κατανάλωση εφόσον θα το χρησιμοποιω κυρίως στην πολη και είναι αρκετά λεφτά που γλυτώνεις όπως έγραψε και κάποιος παραπάνω. Αλλά από το τεστ και των 2 πραγματικά δεν είδα μεγάλες διαφορές κατανάλωσης. Σίγουρα εμπιστεύομαι όσα λέτε οπότε θεωρώ πως σε βάθος χρόνου θα φανεί αυτό το ατού του swift αλλά δεν ξέρω αν θα είναι όντως τόσο τραγική η διαφορά του με το i20.

                        Αυτά συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο! 🙂

                        Προσωπικη εμπειρια:εχοντας το swift μια εβδομαδα τωρα, η μεση τιμη καταναλωσης παιζει αναμεσα σε 5.9 και 6.6 και βασιζομενος σε αυτα που γραφονται αναμενω στρωνοντας το να πεσει. Επειδη εμενα εχει κιβωτιο CVT δεν θα φτασει τοσο χαμηλα οσο το manual που εχουν καποια παιδια forum.Την πρωτη μερα που το πηρα νομιζω ηταν γυρω στο 7.Παντοτε στην κινηση με αναμενο το start stop.

                        Για swift γενικα

                        Εμενα μου αρεσει πολυ ,ηταν η 2η επιλογη μας,εχω ακουσει πολυ καλα λογια,κυριως για αξιοπιστια,χωρους για ψηλους,made in japan,ατμοσφαιρικο,χαμηλη καταναλωση,και ΄΄σπιρταδα΄΄(παρα τα 83 αλογα + τους ιππους απο το ηλεκτρικο μοτερ), απο ατομα(γνωστους και παιδια απο το forum) που το εχουν για δευτερο αμαξι πολης.Προσωπικα το μαθαινω ακομη.

                        **Για   το νεο ι20 **δεν εχω ουτε γνωμη ουτε εμπειρια.(σε παλαιοτερα μοντελα δεν χωρεσα μεσα οποτε δεν με ενδιεφερε ποτε. Με μια ματια ειναι ομορφο εξωτερικα ,θα ελεγα  καπως  ''αγριο'' ,

                        ενω το swift εχει λιγοτερες γωνιες... ειναι γλυκουλι   .

                        Με το καλο,

                        οποιο και αν επιλεξεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • L
                          lap @harisma23 last edited by

                          Lap, βγες από το λογαριασμό του Masterauto!

                          Παλι με καταλαβαν 

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • ektoras
                            ektoras @lap last edited by

                            Σήμερα έκανα test drive στο swift glx cvt. Από χώρο μπροστά υπέρ άνετο, 1,83 καί 100+++ εγώ, δίπλα ο πωλητής 1,90 με νορμάλ μέγεθος. Πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας και άνεσης, το νέο cvt δεν έχει το low τού προηγούμενου μοντέλου ούτε την sport επιλογή στον λεβιέ του προηγούμενου αυτόματου, αλλά έχει επιλογή manual  με paddles πίσω από το τιμόνι, πολύ λειτουργικά, που προσομοιάζει σε 7αρι αυτόματο κιβώτιο. Το μοτέρ αθόρυβο, το start stop λειτουργεί άψογα, η επιτάχυνση από στάση με νορμάλ επιτάχυνση, άψογη, η επιτάχυνση από στάση με τέρμα γκάζι σε ξαφνιάζει ευχάριστα, ακόμα και σε ανωφέρεια, σταθερό στο δρόμο, πιάνει πανεύκολα τα 140-160, ιδανικό στο σταματά ξεκινά της πόλης. Η ανάρτηση δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα σκληρή, τα ηλεκτρονικά λειτουργούν καλά, έως πολύ παρεμβατικά. Οι χώροι πίσω για το μέγεθος του καλοί, και το πορτμπαγκάζ μέτριο. Τριγμούς δεν είχε αφού ήταν ολοκαίνουργιο. Κατανάλωση δεν μέτρησα, αλλά η μπαταρία γεμίζει άμεσα χωρίς να αδειάζει γρήγορα. Ευχάριστο εσωτερικό, αξιοπρεπές. Το Yaris που είδα στην έκθεση είναι πιο στενό για μένα, με καλύτερο υλικό στο ταμπλό αλλά το swift πιο εντυπωσιακό στον πίνακα οργάνων και τό τιμόνι. Περιμένω test drive και για το Yaris. Το i20 δεν θά τό δω λόγω τουρκικής κατασκευής.

                            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • L
                              lap last edited by

                              Εδω ο κινητηρας.  Μπορει κανεις να δει τον απλετο χωρο που εχει, ενω ειναι εμφανη ολα τα μξψανικα μερη για ελεγχο και επισκευη (μακρυα απο εμας). Μαλιστα ο χωρος ειναι τοσο μεγαλος που χωρα ορθιος να μπει ενας ανθρωπος μεσα.

                              Ο τυπος στο βιντεο εχει λαθος. Αυτο ειναι το 12v αλλα οκ ειναι ακριβως ιδια σε ολα στο μηχανοστασιο.

                              Y.γ Εχει μεταλλικη ποδια απο κατω για προστασια, και γενικα εχει και πλαστικες  ποδιες και στο μεσο του αμαξωματος εως τον ημιακαμπτο αξονα πισω ως αεροδυναμικα  βοηθηματα με σχεδιασμενα αυλακια για τον αερα... ιαπωνικη και ουσιαστικη ποιοτητα κατασκευης .

                              Αρνητικα αυτων .... εεεεε που και που ξυνεται σε καμια μπαρα σε κανα παρκινγκ καποιο πλαστικο. Ιδιαιτερα ενα που εχει μπροστα απο τον εμπροσθιο τροχο.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • L
                                lap last edited by

                                Οβερ εντ αουτ.

                                Οριστε υποψηφιος αγοραστης ρε σεις.

                                1+1=2.

                                Τσεκουρατα.

                                Ωραιος 

                                Ακομα και στο παλιο προ fl με τα 12v, η μπαταρια του υβριδικου σχεδον ποτε δεν εμενε αδεια μεσα στην πολη, παντα εχεις αποθεματα για ηλεκτρικη ροπη σκεψου με 4χ μεγαλυτερη μπαταρια !!!!

                                Υ.γ Μια ζηλια την εχω.....

                                Και 7 αρι με αυτακια στο τιμονι, και Blind spot και μεγαλη μπαταρια mild hybrid, σχεδον αυτονομη οδηγηση στο ταξιδι με acc, ενεργη επεμβαση lane assist στο τιμονι και αυτοματο κιβωτιο, και αισθητηρες πισω, και αυτοματο φρεναρισμα κατα την οποσθεν κινηση σε καθετο παρκαρισμα και πολυ μικρη καταναλωση στην ιδια τιμη με πριν..... ολα τα εχει.

                                Πέρυσι τιποτα απο αυτα δεν ειχε.....εκτος του acc και του lane assist με δονηση στο τιμονι, χωρις ομως επεμβαση οπως το σημερινο fl.

                                Την επεμβαση την ειχε μονο το sport, πλεον την εχουν ολα τα swift.

                                Ουτε υπηρχε σε cvt με υβριδικο συστημα μαζι. 

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • P
                                  panormus772 last edited by

                                  Eδώ είσαι, Lap!

                                  Youtube Video

                                  Ο τύπος λέει ότι είναι 3 τα θέματα που συζητούνται συγκρίνοντας το παλιό με το νέο sport α) 0-100. Tο παλιό έχει ιπποδύναμη 140hp -σε δυναμομετρήσεις το βρίσκουν και παραπάνω- και δηλωμένο 8,1' (στην πραγματικότητα 7,3-7,5). Το νέο είναι μεν βαρύτερο και με σαφώς χαμηλότερη ιπποδύναμη (δηλωμένα 9,1' 0-100),αλλά στην πραγματικότητα γυρνά γύρω στο 8' για 0-100 -έτσι λέει- β) το αυξημένο βάρος -λόγω υβριδικότητας- κατά 45-50Kg.Yποστηρίζει ότι η suzuki αναγκάστηκε να το κάνει για να μην σβήσει το sport από την Ευρώπη,όπως έκανε με το Jimny.Στην τελική,το προστιθέμενο βάρος είναι χαμηλά και δεν επηρεάζει την οδηγική συμπεριφορά γ) Η υβριδικότητα βοήθησε την κατανάλωση και κρατά μια σταθερή ροπή ήδη από τις 2000-3000σ.α.λ. Τονίζει πως αυτό δε σημαίνει ότι είναι πιο γρήγορο από το προηγούμενο,απλά η δύναμη έρχεται από πιο χαμηλά,αλλά τελειώνει στις ~4.000σ.α.λ.,σε αντίθεση με τους 140hp που ναι μεν δεν έδινε τόση δύναμη από χαμηλά,όμως'έδινε' και σε υψηλότερες σ.α.λ. κι αισθανόσουν ότι ήταν πράγματι ένα σπορτίφ σουπερμίνι. Μια μικρή διαφορά λοιπόν έγκειται στην συνολική ιπποδύναμη,αλλά αυτό που αλλάζει κυρίως είναι ο τρόπος που περνάει στην οδήγηση αυτή η δύναμη.

                                  Η κατανάλωση μετά από 1000 km που το είχε (χωρίς όμως ιδιαίτερη κίνηση σε πόλη) έφτασε στα 20,2km/lt (~5lt/100km),αλλά σε πιο καθημερινές συνθήκες αναφέρει από 6-7lt/100km.Αν το πατάς δίχως αύριο και 10+ lt/100km.Πάντως ισχυρίζεται πως μπορείς να πετύχεις χαμηλές καταναλώσεις (λίγο κάτω από 6lt/100) γιατί σε χαλαρή οδήγηση ο κινητήρας μπορεί να δουλέψει -λόγω και του boost του ηλεκτρικού- σχεδόν ως ατμοσφαιρικός (το εξηγεί με το πως μένει ανοιχτή η βαλβίδα wastegate του τούρμπο)

                                  Τα μειονεκτήματά του -κατ'αυτόν- είναι 1) το τιμόνι είναι καλό,μόνο λίγο στην κεντρική θέση του θα το ήθελε με περισσότερο βάρος 2) το κάθισμα το βρήκε πιο ψηλά απ'όσο περίμενε σε ένα sport σουπερμίνι 3) το κιβώτιο είναι επίσης καλό,αλλά μετά από έντονη χρήση έχει κάποια θέματα δ) δεν έχει φως στο ντουλαπάκι συνοδηγού,χαμηλά στην κονσόλα κάτω από το αιρκοντίσιον και σε άλλες θήκες.

                                  Για τις αναρτήσεις είπε ότι είναι ο.κ.άνετο και για καθημερινή κίνηση μέσα στην πόλη,οι χώροι του του άρεσαν πολύ για αυτή την κατηγορία και τα υπόλοιπα όπως τα ξέρουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Α ψ ο γ ος.

                                    Θερμα ευχαριδτηρια γιατρε για τον κοπο σου να τα γραψεις. Βοηθας παρα πολυ.

                                    Και παλι ευγε.

                                    Εξαιρετικη καταναλωση για αυτοκινητο με 0-100 8 δευτερα ( με τρεις αλλαγες...) καποια ανταγωνιστικα τα εχουν με κοφτη στη δευτερα και κερδιζοξν κατι δεκατα. Αλλα η αληθεια για την συνολικη δυναμη δεν ειναι μονο το 0-100.

                                    Αυτο με την wastegate ακριβως το ιδιο ισχυει και στο 1.0  turbo. Λειτουργει ακριβως αναποδα απο οτι το συνηθες. Εξαιρετικοι οι ιαπωνες.

                                    Αυτο με το υψος του καθισματος ισχυει και στο απλο, ανρτα μπορουσε ακομα πιο κατω αλλα δεν ξερω αν θα εβγαινε το κεφαλι απο το προφιλ του πλαϊνου παραθυρου 

                                    Λιγο φθηνοτερο ισως το αγοραζα....βασικα το σκεφτομαι για το επομενο. Αν εχει ρους ιδιους χωρους, σε ταξιδια βαζω ενα thule  απο οανω και ειναι μια χαρα.

                                    Υ.γ βγαινει ακοιμα με το aisin αυτοματο;;;;

                                    Αν ναι....τοτε  συτη η εκδοση ειναι ολα τα λεφτα.

                                    Ενα τετοιο για την πολη και οχι μονο, με 5-5,5 λιτρα κατανάλωση....και γκαζι οποτε βρεις αδειο δρομο.... απλα τελειο αυτοκινητο πολης.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Απο χαμηλα οχι....

                                      Ποιος το κανει για παραδειγμα και δη σε αυτες τις κατηγοριες;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @lap last edited by

                                        Υ.γ βγαινει ακοιμα με το aisin αυτοματο;;;;

                                        Εαν βγαίνει και κάτω από €20Κ, το πήρα αύριο!!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ανοιγουν αυτα την wastegate στα χαμηλα;;;;; εισαι σιγουρος;;;;;;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Μπραβο ρε συ.... αρα σιγουρα και ο tsi

                                            Δεν εχω προσβαση σε τοσο καλα αρθρα, για να βρω ενημερωση, πρεπει να ψαχνω κομματι κομματι απο αλλα αρθρα, να τα συνθεσω, και ετσι να ενημερωθω. Και αυτα που συνθετω ειναι απο ......ιαπωνια.

                                            Εχεις καποιο site με πληρωμη που να  σου δινει τετοια πρπσβαση. Δεν μπορω να το βρω....ειχα βρει ενα παλαιοτερα αλλα εχω αλλο tablet τωρα.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 99 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr