-
REALZEUS wrote:
Οι ανάγκες δεν άλλαξαν, τα οικονομικά άλλαξαν. Απλά κάποιοι μιλούσαν για αυτά μια ζωή, ενώ άλλοι είχαν άλλες προτεραιότητες. Δεν είναι καν θέμα οικονομικής δυνατότητας, αλλά νοοτροπίας.
Συμφωνώ, υπάρχουν άνθρωποι που πάντα είχαν εύκολα κερδισμένα λεφτά και δεν τους απασχολεί ιδιαίτερα πόσο κοστίζουν τα αγαθά και τα γούστα που τους ευχαριστούν, υπάρχουν κι άλλοι που δεν είχαν ποτέ εύκολα κερδισμένα λεφτά αλλά δεν έμαθαν και πως να διαχειρίζονται σωστά όσα είχαν. Αυτοί οι άνθρωποι λόγω νοοτροπίας αδιαφορούν για το κόστος των αγαθών και των γούστων που θέλουν να ικανοποιήσουν.
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ. Εύκολα κερδισμένα λεφτά έχουν μόνον οι κληρονόμοι και οι εισοδηματίες. Απλά κάποιος λέει ότι για το κέφι του θα πληρώσει και 50 Ευρώ παραπάνω το μήνα σε καύσιμα και μπορεί να τα κόψει από αλλού (π.χ. έξοδοι). Ειδικά όταν μιλάμε για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου, άρα την εκταμίευση 15-20-25 χιλιάδων, μου φαίνεται περίεργο να κολλάμε στα 50 το μήνα...
-
piliourits wrote:
REALZEUS wrote:
Οι ανάγκες δεν άλλαξαν, τα οικονομικά άλλαξαν. Απλά κάποιοι μιλούσαν για αυτά μια ζωή, ενώ άλλοι είχαν άλλες προτεραιότητες. Δεν είναι καν θέμα οικονομικής δυνατότητας, αλλά νοοτροπίας.
Συμφωνώ, υπάρχουν άνθρωποι που πάντα είχαν εύκολα κερδισμένα λεφτά και δεν τους απασχολεί ιδιαίτερα πόσο κοστίζουν τα αγαθά και τα γούστα που τους ευχαριστούν, υπάρχουν κι άλλοι που δεν είχαν ποτέ εύκολα κερδισμένα λεφτά αλλά δεν έμαθαν και πως να διαχειρίζονται σωστά όσα είχαν. Αυτοί οι άνθρωποι λόγω νοοτροπίας αδιαφορούν για το κόστος των αγαθών και των γούστων που θέλουν να ικανοποιήσουν.
Δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ. Εύκολα κερδισμένα λεφτά έχουν μόνον οι κληρονόμοι και οι εισοδηματίες. Απλά κάποιος λέει ότι για το κέφι του θα πληρώσει και 50 Ευρώ παραπάνω το μήνα σε καύσιμα και μπορεί να τα κόψει από αλλού (π.χ. έξοδοι). Ειδικά όταν μιλάμε για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου, άρα την εκταμίευση 15-20-25 χιλιάδων, μου φαίνεται περίεργο να κολλάμε στα 50 το μήνα...
Θα χρησιμοποιήσω το παράδειγμά σου των '50 ευρώ το μήνα' που είναι μια μικρή χρηματική διαφορά κατανάλωσης, αντιστοιχεί (τωρινοί μέσοι όροι) σε 35 λίτρα βενζίνης.
Ετήσια 600€, δεκαετία 6000€, περίπου το 30% της αγοράς οχήματος των 20 χιλιάδων.
Για πάνω από 9λτ/100χλμ δεν γράφω τίποτα, δεν έχει λογική για μη εισοδηματία/κληρονόμο.
Για όλους τους άλλους:
Για ένα αυτοκίνητο κατανάλωσης 8-9λτ ισοδυναμεί με ~400χλμ. Ετήσια σχεδόν 5000χλμ (στρογγυλεύω), δεκαετία 6000€ ή ~ 50,000χλμ.
Για ένα αυτοκίνητο κατανάλωσης 6λτ ισοδυναμεί με ~580χλμ. Ετήσια σχεδόν 7000χλμ, δεκαετία 6000€ ή ~ 70,000χλμ.
Σε ντίζελ, 50€ αντιστοιχούν σε 44λτ, με κατανάλωση πάλι 6λτ ~730χλμ. Ετήσια σχεδόν 8760χλμ, δεκαετία ~ 87,000χλμ
** Γι αυτό 'συμφωνούμε' πως είναι θέμα νοοτροπίας, **επειδή πρόκειται για μικρό ποσό ανά μήνα (μόνο 2 μεροκάματα σύμφωνα με τον τρέχοντα βασικό μισθό στη χώρα) υπάρχει μια μερίδα ανθρώπων που επιλέγει να αγνοεί 70 ως 87 χιλιάδες χιλιόμετρα λιγότερη οδήγηση με τα ίδια χρήματα... για όποιον κάνει το κέφι του, όταν επιλέγει αυτοκίνητο.
-
Ωραία η ανάλυσή σου ρε αδερφέ, αλλά για άλλους αυτό είναι απλά ένα Σάββατο σε ένα μπαράκι με την σύζυγο.
-
Ωραία η ανάλυσή σου ρε αδερφέ, αλλά για άλλους αυτό είναι απλά ένα Σάββατο σε ένα μπαράκι με την σύζυγο.
Λίαν προσφάτως, το Σάββατο ένα 50αρικο ήταν το μπαξίσι στο 'παιδί' έξω απ' το κλάμπ, για να παρκάρει τη μπέμπα με την όπισθεν στο 'πρώτη μούρη' κρατημένο πεζοδρόμιο και να περάσεις σε κρατημένο τραπέζι, πλέον όμως δεν παύει να είναι 2 μεροκάματα... τέλος πάντων, χαλάμε το νήμα του Swift και θα τα πάρει ο Λαπ
-
Δεν σε βρίσκω αστείο όμως...
-
Δεν σε βρίσκω αστείο όμως...
Άμα είναι να παρεξηγηθούμε ξημερώματα γι αυτό το πράγμα, κρίμα που ανοίγουμε την κουβέντα...
ξεκινήσαμε το διάλογο για το πόσο σημαντική είναι ή δεν είναι η διαφορά στη κατανάλωση.
αυτό που έγραψα είναι πως ακόμη και 'μικροποσά' των 50€ σε βάθος χρόνου είναι καύσιμο να γυρίσεις όλη τη χώρα ή να αλλάξεις αμάξι ή να έχεις αγοράσει εξ'αρχής π.χ. ένα μεγαλύτερης κατηγορίας κι αυτόματο, αντί για το μικρότερο χειροκίνητο.
αν κάποιοι θέλουν να αγνοούν αυτή τη διαφορά, επιλογή και δικαίωμά τους. Στην επιλογή οχήματος όμως, για τους κοινούς θνητούς η κατανάλωση είναι ΠΟΛΥ σημαντικός παράγοντας κατά τη γνώμη μου. Ειδικά στην εποχή μας.
-
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-hybrid
'Με προσεκτική οδήγηση σε αστικό περιβάλλον δίχως πολλή κίνηση, είδαμε ακόμα και 4 lt/100km, ενώ η μέση κατανάλωση ολόκληρης της δοκιμής μας μετρήθηκε στα 5,5 lt/100 km'
Και το καλυτερο;
640 χλμ στο οδομετρο.
Με κλειστο μοτερ επιαναν 4αρια.... σας το εχω ξαναπει το αυτοκινητα κυνηγά το yaris hybrid
-
οσον αφορα την ηχομονωση
χθες αργα το βραδακι απο πειραια πηγα βολτα μεχρι το μαρουσι. Με κλειστα παραθυρα ,καποια στιγμη ο συνοδηγος μου λεει:παρα πολυ ησυχος ο κινητηρας,δεν ακουγεται τπτ. Σε εκκινησεις,το σπαματησα και σε ανηφορα βαζοντας χειροκινητη επιλογη για να την ανεβει με 1η και παλι δεν ακουσα κατι.Να σας πω απο προσωπικη εμπειρια μουγκριζει αν το πιεσεις να επιταχυνει πχ απο 0km/h σε 70km/h.
Για καταναλωση θελει στρωσιμο ακομη.
Υ.Γ ενεργοποιημενο το start/stop
-
Ως θορυβο εννοουμε τον τροχασμο. Το ' χρρρρρ ' σε σαθρο οδοστρωμα που ερχεται απο τα λαστιχα, σαν κινητηρας ειναι αθορυβο, το εχω επισημανει και εγω.
-
Καλησπέρα παιδιά. Πήγα αυτή τη βδομάδα οδήγησα και το νέο i20 και το swift και είμαι στην τελική φάση επιλογής πάνω σε αυτά τα δύο. Σε εξοπλισμό δεν έχουν τρομερές διαφορες οι εκδόσεις που είδα και στα δύο. Στην οδηγηση μου άρεσαν εξίσου. Λιγο στο swift ο θόρυβος που αναφέρει και ο Lap και ότι καποιες λακούβες τις 'ένιωθα' ένα κλικ παραπάνω σε σχέση με το i20.
Αλλά παραβλέποντας αυτά είναι σχεδόν τα ίδια για μένα εφοσον το συγκρίνω με το ατμοσφαιρικό i20 γιατί στις επιδόσεις το τούρμπο ξεφεύγει προφανώς. Εκεί που μπορείς πραγματικά να συγκρίνεις τα 2 αμάξια είναι η κατανάλωση. Εδώ ήρθε η έκπληξη για μένα γιατί για το swift ακούω και διαβάζω συνεχώς ότι 5-5.5 μέσα στην πόλη είναι η μέση του. Και όμως το συγκεκριμένο που οδηγησα είχε 8.1 (!) με γύρω στα 350 χιλιόμετρα να έχει κάνει αν θυμάμαι καλά. Θα μου πείτε οκ λογικα θα στρώσει με τον καιρό αλλά μου φάνηκε τρομερά περίεργο σε σχέση με αυτό που περίμενα να δω. Ο δρόμος του test drive βέβαια περιλάμβανε αρκετά στενά και μόνο λίγο ανοιχτό δρόμο (έτσι μου το δικαιολογησε και ο πωλητής) αλλά και πάλι δεν ξέρω αν δικαιολογείται εφόσον συνθήκες πόλης είναι κι αυτές...
Στο δε i20 είχε κάνει πιο λίγα χιλιόμετρα το αμάξι που οδηγησα γιατί μόλις το είχαν φέρει. Όταν το πήρα εγώ είχε 10 + κάτι μέση κατανάλωση. Όταν τελείωσα το test drive πήγε στο 7.5 αλλά ήταν σε λίγο πιο ανοιχτούς δρόμους αλλά με αρκετή κίνηση κιόλας συνάμα. Και επίσης οδήγησα την τούρμπο έκδοση αλλά αν αποφασίσω αυτό μάλλον θα πάω στο ατμοσφαιρικό που δίνει πιο μικρή κατανάλωση βάσει specs.
Με βάση αυτά είμαι λίγο μπερδεμένος. Δίνω μεγάλη σημασία στην κατανάλωση εφόσον θα το χρησιμοποιω κυρίως στην πολη και είναι αρκετά λεφτά που γλυτώνεις όπως έγραψε και κάποιος παραπάνω. Αλλά από το τεστ και των 2 πραγματικά δεν είδα μεγάλες διαφορές κατανάλωσης. Σίγουρα εμπιστεύομαι όσα λέτε οπότε θεωρώ πως σε βάθος χρόνου θα φανεί αυτό το ατού του swift αλλά δεν ξέρω αν θα είναι όντως τόσο τραγική η διαφορά του με το i20.
Αυτά συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο!
-
Καλησπέρα παιδιά. Πήγα αυτή τη βδομάδα οδήγησα και το νέο i20 και το swift και είμαι στην τελική φάση επιλογής πάνω σε αυτά τα δύο. Σε εξοπλισμό δεν έχουν τρομερές διαφορες οι εκδόσεις που είδα και στα δύο. Στην οδηγηση μου άρεσαν εξίσου. Λιγο στο swift ο θόρυβος που αναφέρει και ο Lap και ότι καποιες λακούβες τις 'ένιωθα' ένα κλικ παραπάνω σε σχέση με το i20.
Αλλά παραβλέποντας αυτά είναι σχεδόν τα ίδια για μένα εφοσον το συγκρίνω με το ατμοσφαιρικό i20 γιατί στις επιδόσεις το τούρμπο ξεφεύγει προφανώς. Εκεί που μπορείς πραγματικά να συγκρίνεις τα 2 αμάξια είναι η κατανάλωση. Εδώ ήρθε η έκπληξη για μένα γιατί για το swift ακούω και διαβάζω συνεχώς ότι 5-5.5 μέσα στην πόλη είναι η μέση του. Και όμως το συγκεκριμένο που οδηγησα είχε 8.1 (!) με γύρω στα 350 χιλιόμετρα να έχει κάνει αν θυμάμαι καλά. Θα μου πείτε οκ λογικα θα στρώσει με τον καιρό αλλά μου φάνηκε τρομερά περίεργο σε σχέση με αυτό που περίμενα να δω. Ο δρόμος του test drive βέβαια περιλάμβανε αρκετά στενά και μόνο λίγο ανοιχτό δρόμο (έτσι μου το δικαιολογησε και ο πωλητής) αλλά και πάλι δεν ξέρω αν δικαιολογείται εφόσον συνθήκες πόλης είναι κι αυτές...
Στο δε i20 είχε κάνει πιο λίγα χιλιόμετρα το αμάξι που οδηγησα γιατί μόλις το είχαν φέρει. Όταν το πήρα εγώ είχε 10 + κάτι μέση κατανάλωση. Όταν τελείωσα το test drive πήγε στο 7.5 αλλά ήταν σε λίγο πιο ανοιχτούς δρόμους αλλά με αρκετή κίνηση κιόλας συνάμα. Και επίσης οδήγησα την τούρμπο έκδοση αλλά αν αποφασίσω αυτό μάλλον θα πάω στο ατμοσφαιρικό που δίνει πιο μικρή κατανάλωση βάσει specs.
Με βάση αυτά είμαι λίγο μπερδεμένος. Δίνω μεγάλη σημασία στην κατανάλωση εφόσον θα το χρησιμοποιω κυρίως στην πολη και είναι αρκετά λεφτά που γλυτώνεις όπως έγραψε και κάποιος παραπάνω. Αλλά από το τεστ και των 2 πραγματικά δεν είδα μεγάλες διαφορές κατανάλωσης. Σίγουρα εμπιστεύομαι όσα λέτε οπότε θεωρώ πως σε βάθος χρόνου θα φανεί αυτό το ατού του swift αλλά δεν ξέρω αν θα είναι όντως τόσο τραγική η διαφορά του με το i20.
Αυτά συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο!
18 μήνες ιδιοκτησίας . 16.000 χλμ . κατανάλωση δεν είδα ποτέ πάνω από 5,5 . Η μοναδική περίπτωση που μπορεί να έδειχνε 8 που λές ,είναι η εξής συνθήκη : μηδενίζεις την κατανάλωση , και αμέσως πατάς 2-3 μεγάλες γκαζιές . Ναι μπορεί γ λίγο να δείξει τέτοιο νούμερο , το οποίο όμως με νορμάλ οδήγηση στο επόμενο 10λεπτο θα έχει πέσει στο 5-6 . Αυτή την στιγμή που μιλάμε έχω μέση 4,4 . Έχω δει και 3,9 σε ταξίδι σε επαρχιακό δρόμο . Καλοκαίρι με κλιμά ανεβαίνει στα 4,8 - 4,9 .
Πάντα μιλάμε ,με κανονική οδήγηση . Δεν έχω υπομονή γ να οδηγάω με το αυγό στο γκάζι.
-
Lap, βγες από το λογαριασμό του Masterauto!
-
Καλησπέρα παιδιά. Πήγα αυτή τη βδομάδα οδήγησα και το νέο i20 και το swift και είμαι στην τελική φάση επιλογής πάνω σε αυτά τα δύο. Σε εξοπλισμό δεν έχουν τρομερές διαφορες οι εκδόσεις που είδα και στα δύο. Στην οδηγηση μου άρεσαν εξίσου. Λιγο στο swift ο θόρυβος που αναφέρει και ο Lap και ότι καποιες λακούβες τις 'ένιωθα' ένα κλικ παραπάνω σε σχέση με το i20.
Αλλά παραβλέποντας αυτά είναι σχεδόν τα ίδια για μένα εφοσον το συγκρίνω με το ατμοσφαιρικό i20 γιατί στις επιδόσεις το τούρμπο ξεφεύγει προφανώς. Εκεί που μπορείς πραγματικά να συγκρίνεις τα 2 αμάξια είναι η κατανάλωση. Εδώ ήρθε η έκπληξη για μένα γιατί για το swift ακούω και διαβάζω συνεχώς ότι 5-5.5 μέσα στην πόλη είναι η μέση του. Και όμως το συγκεκριμένο που οδηγησα είχε 8.1 (!) με γύρω στα 350 χιλιόμετρα να έχει κάνει αν θυμάμαι καλά. Θα μου πείτε οκ λογικα θα στρώσει με τον καιρό αλλά μου φάνηκε τρομερά περίεργο σε σχέση με αυτό που περίμενα να δω. Ο δρόμος του test drive βέβαια περιλάμβανε αρκετά στενά και μόνο λίγο ανοιχτό δρόμο (έτσι μου το δικαιολογησε και ο πωλητής) αλλά και πάλι δεν ξέρω αν δικαιολογείται εφόσον συνθήκες πόλης είναι κι αυτές...
Στο δε i20 είχε κάνει πιο λίγα χιλιόμετρα το αμάξι που οδηγησα γιατί μόλις το είχαν φέρει. Όταν το πήρα εγώ είχε 10 + κάτι μέση κατανάλωση. Όταν τελείωσα το test drive πήγε στο 7.5 αλλά ήταν σε λίγο πιο ανοιχτούς δρόμους αλλά με αρκετή κίνηση κιόλας συνάμα. Και επίσης οδήγησα την τούρμπο έκδοση αλλά αν αποφασίσω αυτό μάλλον θα πάω στο ατμοσφαιρικό που δίνει πιο μικρή κατανάλωση βάσει specs.
Με βάση αυτά είμαι λίγο μπερδεμένος. Δίνω μεγάλη σημασία στην κατανάλωση εφόσον θα το χρησιμοποιω κυρίως στην πολη και είναι αρκετά λεφτά που γλυτώνεις όπως έγραψε και κάποιος παραπάνω. Αλλά από το τεστ και των 2 πραγματικά δεν είδα μεγάλες διαφορές κατανάλωσης. Σίγουρα εμπιστεύομαι όσα λέτε οπότε θεωρώ πως σε βάθος χρόνου θα φανεί αυτό το ατού του swift αλλά δεν ξέρω αν θα είναι όντως τόσο τραγική η διαφορά του με το i20.
Αυτά συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο!
Προσωπικη εμπειρια:εχοντας το swift μια εβδομαδα τωρα, η μεση τιμη καταναλωσης παιζει αναμεσα σε 5.9 και 6.6 και βασιζομενος σε αυτα που γραφονται αναμενω στρωνοντας το να πεσει. Επειδη εμενα εχει κιβωτιο CVT δεν θα φτασει τοσο χαμηλα οσο το manual που εχουν καποια παιδια forum.Την πρωτη μερα που το πηρα νομιζω ηταν γυρω στο 7.Παντοτε στην κινηση με αναμενο το start stop.
Για swift γενικα
Εμενα μου αρεσει πολυ ,ηταν η 2η επιλογη μας,εχω ακουσει πολυ καλα λογια,κυριως για αξιοπιστια,χωρους για ψηλους,made in japan,ατμοσφαιρικο,χαμηλη καταναλωση,και ΄΄σπιρταδα΄΄(παρα τα 83 αλογα + τους ιππους απο το ηλεκτρικο μοτερ), απο ατομα(γνωστους και παιδια απο το forum) που το εχουν για δευτερο αμαξι πολης.Προσωπικα το μαθαινω ακομη.
**Για το νεο ι20 **δεν εχω ουτε γνωμη ουτε εμπειρια.(σε παλαιοτερα μοντελα δεν χωρεσα μεσα οποτε δεν με ενδιεφερε ποτε. Με μια ματια ειναι ομορφο εξωτερικα ,θα ελεγα καπως ''αγριο'' ,
ενω το swift εχει λιγοτερες γωνιες... ειναι γλυκουλι
.
Με το καλο,
οποιο και αν επιλεξεις
-
Lap, βγες από το λογαριασμό του Masterauto!
Παλι με καταλαβαν
-
Σήμερα έκανα test drive στο swift glx cvt. Από χώρο μπροστά υπέρ άνετο, 1,83 καί 100+++ εγώ, δίπλα ο πωλητής 1,90 με νορμάλ μέγεθος. Πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας και άνεσης, το νέο cvt δεν έχει το low τού προηγούμενου μοντέλου ούτε την sport επιλογή στον λεβιέ του προηγούμενου αυτόματου, αλλά έχει επιλογή manual με paddles πίσω από το τιμόνι, πολύ λειτουργικά, που προσομοιάζει σε 7αρι αυτόματο κιβώτιο. Το μοτέρ αθόρυβο, το start stop λειτουργεί άψογα, η επιτάχυνση από στάση με νορμάλ επιτάχυνση, άψογη, η επιτάχυνση από στάση με τέρμα γκάζι σε ξαφνιάζει ευχάριστα, ακόμα και σε ανωφέρεια, σταθερό στο δρόμο, πιάνει πανεύκολα τα 140-160, ιδανικό στο σταματά ξεκινά της πόλης. Η ανάρτηση δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα σκληρή, τα ηλεκτρονικά λειτουργούν καλά, έως πολύ παρεμβατικά. Οι χώροι πίσω για το μέγεθος του καλοί, και το πορτμπαγκάζ μέτριο. Τριγμούς δεν είχε αφού ήταν ολοκαίνουργιο. Κατανάλωση δεν μέτρησα, αλλά η μπαταρία γεμίζει άμεσα χωρίς να αδειάζει γρήγορα. Ευχάριστο εσωτερικό, αξιοπρεπές. Το Yaris που είδα στην έκθεση είναι πιο στενό για μένα, με καλύτερο υλικό στο ταμπλό αλλά το swift πιο εντυπωσιακό στον πίνακα οργάνων και τό τιμόνι. Περιμένω test drive και για το Yaris. Το i20 δεν θά τό δω λόγω τουρκικής κατασκευής.
-
Εδω ο κινητηρας. Μπορει κανεις να δει τον απλετο χωρο που εχει, ενω ειναι εμφανη ολα τα μξψανικα μερη για ελεγχο και επισκευη (μακρυα απο εμας). Μαλιστα ο χωρος ειναι τοσο μεγαλος που χωρα ορθιος να μπει ενας ανθρωπος μεσα.
Ο τυπος στο βιντεο εχει λαθος. Αυτο ειναι το 12v αλλα οκ ειναι ακριβως ιδια σε ολα στο μηχανοστασιο.
Y.γ Εχει μεταλλικη ποδια απο κατω για προστασια, και γενικα εχει και πλαστικες ποδιες και στο μεσο του αμαξωματος εως τον ημιακαμπτο αξονα πισω ως αεροδυναμικα βοηθηματα με σχεδιασμενα αυλακια για τον αερα... ιαπωνικη και ουσιαστικη ποιοτητα κατασκευης
.
Αρνητικα αυτων .... εεεεε που και που ξυνεται σε καμια μπαρα σε κανα παρκινγκ καποιο πλαστικο. Ιδιαιτερα ενα που εχει μπροστα απο τον εμπροσθιο τροχο.
-
Οβερ εντ αουτ.
Οριστε υποψηφιος αγοραστης ρε σεις.
1+1=2.
Τσεκουρατα.
Ωραιος
Ακομα και στο παλιο προ fl με τα 12v, η μπαταρια του υβριδικου σχεδον ποτε δεν εμενε αδεια μεσα στην πολη, παντα εχεις αποθεματα για ηλεκτρικη ροπη σκεψου με 4χ μεγαλυτερη μπαταρια !!!!
Υ.γ Μια ζηλια την εχω.....
Και 7 αρι με αυτακια στο τιμονι, και Blind spot και μεγαλη μπαταρια mild hybrid, σχεδον αυτονομη οδηγηση στο ταξιδι με acc, ενεργη επεμβαση lane assist στο τιμονι και αυτοματο κιβωτιο, και αισθητηρες πισω, και αυτοματο φρεναρισμα κατα την οποσθεν κινηση σε καθετο παρκαρισμα και πολυ μικρη καταναλωση στην ιδια τιμη με πριν..... ολα τα εχει.
Πέρυσι τιποτα απο αυτα δεν ειχε.....εκτος του acc και του lane assist με δονηση στο τιμονι, χωρις ομως επεμβαση οπως το σημερινο fl.
Την επεμβαση την ειχε μονο το sport, πλεον την εχουν ολα τα swift.
Ουτε υπηρχε σε cvt με υβριδικο συστημα μαζι.
-
Eδώ είσαι, Lap!
Ο τύπος λέει ότι είναι 3 τα θέματα που συζητούνται συγκρίνοντας το παλιό με το νέο sport α) 0-100. Tο παλιό έχει ιπποδύναμη 140hp -σε δυναμομετρήσεις το βρίσκουν και παραπάνω- και δηλωμένο 8,1' (στην πραγματικότητα 7,3-7,5). Το νέο είναι μεν βαρύτερο και με σαφώς χαμηλότερη ιπποδύναμη (δηλωμένα 9,1' 0-100),αλλά στην πραγματικότητα γυρνά γύρω στο 8' για 0-100 -έτσι λέει- β) το αυξημένο βάρος -λόγω υβριδικότητας- κατά 45-50Kg.Yποστηρίζει ότι η suzuki αναγκάστηκε να το κάνει για να μην σβήσει το sport από την Ευρώπη,όπως έκανε με το Jimny.Στην τελική,το προστιθέμενο βάρος είναι χαμηλά και δεν επηρεάζει την οδηγική συμπεριφορά γ) Η υβριδικότητα βοήθησε την κατανάλωση και κρατά μια σταθερή ροπή ήδη από τις 2000-3000σ.α.λ. Τονίζει πως αυτό δε σημαίνει ότι είναι πιο γρήγορο από το προηγούμενο,απλά η δύναμη έρχεται από πιο χαμηλά,αλλά τελειώνει στις ~4.000σ.α.λ.,σε αντίθεση με τους 140hp που ναι μεν δεν έδινε τόση δύναμη από χαμηλά,όμως'έδινε' και σε υψηλότερες σ.α.λ. κι αισθανόσουν ότι ήταν πράγματι ένα σπορτίφ σουπερμίνι. Μια μικρή διαφορά λοιπόν έγκειται στην συνολική ιπποδύναμη,αλλά αυτό που αλλάζει κυρίως είναι ο τρόπος που περνάει στην οδήγηση αυτή η δύναμη.
Η κατανάλωση μετά από 1000 km που το είχε (χωρίς όμως ιδιαίτερη κίνηση σε πόλη) έφτασε στα 20,2km/lt (~5lt/100km),αλλά σε πιο καθημερινές συνθήκες αναφέρει από 6-7lt/100km.Αν το πατάς δίχως αύριο και 10+ lt/100km.Πάντως ισχυρίζεται πως μπορείς να πετύχεις χαμηλές καταναλώσεις (λίγο κάτω από 6lt/100) γιατί σε χαλαρή οδήγηση ο κινητήρας μπορεί να δουλέψει -λόγω και του boost του ηλεκτρικού- σχεδόν ως ατμοσφαιρικός (το εξηγεί με το πως μένει ανοιχτή η βαλβίδα wastegate του τούρμπο)
Τα μειονεκτήματά του -κατ'αυτόν- είναι 1) το τιμόνι είναι καλό,μόνο λίγο στην κεντρική θέση του θα το ήθελε με περισσότερο βάρος 2) το κάθισμα το βρήκε πιο ψηλά απ'όσο περίμενε σε ένα sport σουπερμίνι 3) το κιβώτιο είναι επίσης καλό,αλλά μετά από έντονη χρήση έχει κάποια θέματα δ) δεν έχει φως στο ντουλαπάκι συνοδηγού,χαμηλά στην κονσόλα κάτω από το αιρκοντίσιον και σε άλλες θήκες.
Για τις αναρτήσεις είπε ότι είναι ο.κ.άνετο και για καθημερινή κίνηση μέσα στην πόλη,οι χώροι του του άρεσαν πολύ για αυτή την κατηγορία και τα υπόλοιπα όπως τα ξέρουμε.
-
Α ψ ο γ ος.
Θερμα ευχαριδτηρια γιατρε για τον κοπο σου να τα γραψεις. Βοηθας παρα πολυ.
Και παλι ευγε.
Εξαιρετικη καταναλωση για αυτοκινητο με 0-100 8 δευτερα ( με τρεις αλλαγες...) καποια ανταγωνιστικα τα εχουν με κοφτη στη δευτερα και κερδιζοξν κατι δεκατα. Αλλα η αληθεια για την συνολικη δυναμη δεν ειναι μονο το 0-100.
Αυτο με την wastegate ακριβως το ιδιο ισχυει και στο 1.0 turbo. Λειτουργει ακριβως αναποδα απο οτι το συνηθες. Εξαιρετικοι οι ιαπωνες.
Αυτο με το υψος του καθισματος ισχυει και στο απλο, ανρτα μπορουσε ακομα πιο κατω αλλα δεν ξερω αν θα εβγαινε το κεφαλι απο το προφιλ του πλαϊνου παραθυρου
Λιγο φθηνοτερο ισως το αγοραζα....βασικα το σκεφτομαι για το επομενο. Αν εχει ρους ιδιους χωρους, σε ταξιδια βαζω ενα thule απο οανω και ειναι μια χαρα.
Υ.γ βγαινει ακοιμα με το aisin αυτοματο;;;;
Αν ναι....τοτε συτη η εκδοση ειναι ολα τα λεφτα.
Ενα τετοιο για την πολη και οχι μονο, με 5-5,5 λιτρα κατανάλωση....και γκαζι οποτε βρεις αδειο δρομο.... απλα τελειο αυτοκινητο πολης.
-
Απο χαμηλα οχι....
Ποιος το κανει για παραδειγμα και δη σε αυτες τις κατηγοριες;
Suzuki Swift A2L (2017)