-
δεν πιανει τπτ... εγω ειχα παρει ενα ματριξ - επουλησα ενα μαζντα, το εμετιασανε, το χεσανε, το ζωγραφισανε. μετα απο ενα εξαμηνο το επλενα και μεσα με λαστιχο, τάιντ και σκουπα με κονταρι. στα 3 χρονια με σαλονι #le_skouria_et_emetoskatulen γονατισα, το χαιρετισα, παραδεχτηκα τις υπηρεσιες του, το χαρισα. ειναι κοτετσι πλεον στον παρνωνα. απο ταχυτηται θυμαμαι ταξιδι με 100 και στρογυλλο καθρεφτακι να βλεπω πισω, μολις κουνιοτανε κοιλια ή ερχοτανε μυρωδια εμπαινα στον πρωτο ελαιωνα, τοτες δεν ειχε εο κλειστες αλλα πικροδαφνες και χωραφια. ακομη και σημερα δεν εχω λυσει το μυστηριο πως ειναι δυνατον τοσο γλυκα στοματακια να παλλονται με τοσο επιμονα ντεσιμπελ, τοσο μικρα στομαχια να ρουκεταρουν με τοση δυναμη μολις δουν ροδα και τοσο τρυφερα εντερα να παραξουν τοσο πολυ σκατο.
-
Όταν η ταχύτητα ταξιδιού γίνεται 160 αντί για 120, η ασφάλεια πηγαίνει περίπατο. Και στα τρία επίπεδα.
Πρώτον, ο χρόνος αντίδρασης του οδηγού αντιστοιχεί σε πολύ περισσότερα διανυθέντα μέτρα.
Δεύτερον, δραματική αύξηση στην απόσταση ακινητοποίησης.
Τρίτον, αν η πρόσκρουση είναι αναπόφευκτη, 20 χιλιόμετρα παραπάνω σημαίνουν σίγουρο θάνατο αντί για ήπιο τραυματισμό.
Βρήκα μια μελέτη τού BBC. 10 μίλια παραπάνω, 70 αντί για 60, ισοδυναμούν με ακινητοποίηση σε 95+ μέτρα αντί για 70κάτι. Κι όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες, τόσο μεγαλώνει η διαφορά.
https://www.bbc.co.uk/bitesize/guides/zxh2qhv/revision/2
Κάντε ένα δώρο στην οικογένειά σας (που τόσο αγαπάτε και λέτε ότι για αυτούς τα κάνετε όλα), αλλά και στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου: μειώστε ταχύτητα. Η ζωή δεν είναι ηλεκτρονικό παιχνίδι, δεν έχετε δεύτερη ευκαιρία.
-
Παιδιά πραγματικά προσέχετε όταν έχετε την οικογένεια μέσα αλλά και όταν είσαστε μόνοι σας γιατί η οικογένεια σας, σας χρειάζεται.
Αυτό που γράφετε ότι πάτε γρήγορα (εντάξει 140 σε εθνική με 4 λωρίδες είναι σχετικά ΟΚ) για να γλυτώσετε γκρίνιες, ύπνους και οτιδήποτε άλλο, ξανά σκεφτείτε το, γιατί θεωρώ ότι είναι λάθος λόγος.
Δεν πειράζει μια γκρίνια ή μια αϋπνία παραπάνω προκειμένου να φτάσετε στον προορισμό σας ασφαλείς.
Αν τα παιδιά κουραστούν μέσα στο αυτοκίνητο τότε κάντε μια στάση παραπάνω.
Καταλαβαίνω ίσως να χτυπήσεις 160 για ένα λεπτό μόνο και σε μία ευθεία με αραιή κίνηση και μετά να κόψεις πάλι, αλλά να πηγαίνεις συνέχεια πατημένος δεν το θεωρώ σοφή επιλογή.
Ναι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν άλλες δυνατότητες αλλά σε πολλά χιλιόμετρα αν τύχει η στραβή τα πράγματα είναι πάντα δύσκολα όσο καλό και σύγχρονο αυτοκίνητο να έχεις.
Εκτός αυτού, δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο αλλά και οι δυνατότητες του κάθε ενός από εμάς, καθώς και των άλλων που οδηγούν δίπλα μας.Επίσης τα παιδιά μέχρι 3 χρονών δεν έχουν την αίσθηση της ζαλάδας.
Από εκεί και πάνω, υπάρχουν χαπάκια (φυτικά) για τη ζάλη και τη ναυτία. -
Συμφωνώ ότι τα 180 δεν τα 'καταλαβαίνεις'. Δυστυχώς όμως τα καταλαβαίνουν οι νόμοι της Φυσικής κι είναι αμείλικτοι.
-
με πεντεξι παιδιά ο καθένας μόλις πάρουν δίπλωμα θα πηγαίνουν 200+ για να μην έχουν γρινιες...
-
Τα περί τρίχας (140-160) που γίνονται τριχιά (200 φτάσαμε αισίως) φαντάζομαι είναι γνωστά, έτσι;
-
Τα περί τρίχας (140-160) που γίνονται τριχιά (200 φτάσαμε αισίως) φαντάζομαι είναι γνωστά, έτσι;
Μάλλον όχι, γιατί ξεκινήσαμε από τα καθαρά 140 και μετά στα 150, 160, 180 και τώρα 200+. Λες και κάποιος πάει με 140 (ή παραπάνω) και δεν κόβει όταν νιώθει ότι το αμάξι δεν του εμπνέει σιγουριά ότι θα το ελέγχει αν γίνει κάτι???
Λες και πάμε με 160 συνέχεια, ή αν έχει κίνηση και κάνουμε σφήνες με τα παιδιά μας μέσα???
Ή οι υπόλοιποι όλοι δεν πάνε με 140 ή 160 αν βρουν ανοιχτό δρόμο???
Σε αυτό το φόρουμ πριν 15 χρόνια υπήρχαν κάποιοι που έκαναν το Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες, ή ακόμα χειρότερα το Αθήνα Πάτρα σε 2 ώρες και τέτοιο κράξιμο δεν έτρωγαν (λόγο χάλια αναζήτησης δεν μπορώ να βάλω λινκ)
-
Κάτσε emil, εδώ τώρα ανακατωσαμε και πρόσφυγες, αρχίζει να έχει πλάκα...
Χαμπάρι δεν πήρα, δεν πρόσεξα τον τίτλο...
-
Απο την αλλη με το acc παιδια αλλαζουν ολα. Ειναι τοσο ξεκούραστο και οικονομικο, που το βαζεις 120 χλμ/ωρα και το ταξιδι γινεται σαν να βλεπεις ταινια με τα τοπια της διαδρομης. Περνας απλ τις ιδιες διαδρομες και νομιζεις οτι δεν τις ηξερες, βλεπεις τοσα πολλα που δεν τα κοιτουσες.
Χωρις αυτο (ιδιαιτερα αν το ρυθμισεις σε μεγαλη αποσταση απο τον εμπροσθιο και νιωθεις ασφαλεια) εισαι μονιμως υποσυνείδητα σε εγρήγορση για να διατηρείς την αποσταση. Αυτο κουραζει τον εγκεφαλο παρα πολυ.
Εμένα αυτό που λες μου φαίνεται πιο επικίνδυνο πάντως. Σαν αυτούς με τα τέσλα που βλέπουν ταινίες και σκοτώνονται. Πρέπει να έχεις το νου σου στο δρόμο και όχι στις ρομαντζάδες. Αν θέλεις το 2ο, μάλλον κάνειςπερισσότερο για συνοδηγός.
Παλιότερα είχα κι εγώ πολύ διαφορετική ψυχολογία και ταξίδευα με πολύ υψηλότερες ταχύτητες, θεωρώ όμως πλέον πως τότε έκανα λάθος... (και το αστείο είναι πως τώρα οδηγώ πολύ καλύτερα αυτοκίνητα που μπορούν να υποστηρίξουν τις μεγαλύτερες ταχύτητες που δεν τις χρειάζομαι).
Όπως είπες, μεγαλώνουμε. Και βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα.
Αλλά είναι και οι αυτοκινητόδρομοι πολύ βαρετοί ρε παιδί μου, πλέον.
-
+1 στα δύο τελευταία...
+1 στα δύο τελευταία,
Να βάλουμε όμως το ότι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι είναι και πιο ασφαλείς (δεν κινδυνεύεις να σου έρθει μες τη μάπα ο άλλος από απέναντι (πχ παλιά Κόρινθος Πάτρα). Το ότι ανεβάζουμε ταχύτητα στους νέους δρόμους έχει να κάνει και με το ότι προσπαθούμε να μείνουμε σε εγρήγορση. Πραγματικά το κολλημένο 120 στο κομμάτι Μαλακάσα Σχηματάρι, για παράδειγμα, με στέλνει για ύπνο (που να είχα και acc και να μην έκανε αυτέ τις μικρομετρικές κινήσεις το πόδι στο γκάζι). Η λύση που έχω βρει εγώ είναι παίζω από 120-160 με μέσο όρο τα 140 και μένω ξύπνιος.
-
Βρε όλοι δίκιο έχουμε...απλά ακρότητες δε θέλει, ούτε από τους 'νομοταγείς' ούτε από τους 'παράνομους'.
Συμφωνώ, αλλά που βάλαμε ακρότητες εμείς οι 'παράνομοι' και πέσαν πάνω οι 'νομοταγείς' ???
Ψάχνω να βρω, και αν χρειαστεί να πω 'όπα λάθος, το τραβάω εδώ'. Αν βρεις κάτι πες!
-
Εγώ πάντως διαβάζω τις ταχύτητες που αναφέρετε, και ακόμη περισσότερο το λόγο για τον οποίο τις πιάνετε, και σφίγγεται η καρδιά μου λίγο... το να προσπαθήσω νουθεσίες όμως, μόνο σε καυγά μπορεί να καταλήξει... δυστυχώς είμαστε η γενιά που μεγαλώσαμε με το 'μπαμπά μην τρέχεις' και φαίνεται 'παίρνουμε το αίμα μας πίσω' για λογαριασμό των πατεράδων μας...
Ή μάλλον, κάνουμε τα πάντα νευρωτικά κι αγχωμενα, με ή χωρίς την οικογένεια. Να υπενθυμίσω μόνο ότι τα αστέρια ασφάλειας στα αυτοκίνητα και καθισματάκια ισχύουν μέχρι τα 55-60 χαω το μέγιστο.
Δε ξέρω που θα βρω να σας πάρω απ αυτά κι αν θα τα κολλήσετε πάνω στα μαλακά πλαστικά με βενζινόκολα όπως το είχε ο πατέρας μου στο Pony! Βγαίνανε και με Παναγίτσες (όχι απ αυτές που ρίχνουμε στις διασταυρώσεις, απ τις κανονικές που μας φυλάνε!)
-
Είχαμε κι εμείς τέτοιο σε Lada 1200s! Αμ πως! Μόνο που είχε 2 φωτογραφίες (και των 2 παιδιών) αντί για θερμόμετρο
Με το Vitara πάντως με την οικογένεια ή χωρίς δεν πάω πάνω από 150 κι αυτό άντε για κανένα λεπτό.
Συνήθως πάω μέχρι 120-130 στους αυτοκινητόδρομους, ασφάλεια και σχετική οικονομία.
-
Το τραγικοποιειτε χωρίς λόγο κύριοι. Προφανώς και όλους μας ενδιαφέρει η ασφάλεια η δική μας και της οικογένειας μας και των υπολοίπων χρηστών του δρομου.
Αν βρίσκεστε πχ στην ευθεία της Θήβας δεν είναι έγκλημα (μιλάμε πάντα με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο 2010 και μετά) να πας με 160. Ειδικα αν έχεις diesel δε θα το πολυκαταλαβεις*. Δεν είπε κανείς για μεγάλες ταχύτητες 'ακατεβατες' ανεξαρτήτως συνθηκών. Ξεχνάτε και το ειδικό σύστημα με το οποίο είναι εφοδιασμένα όλα τα αυτοκίνητα (pantofl) που χειρίζεται η συνοδηγός.
*6η, κάπου 3000 και κάπου 180 με το diesel qashqai. Πιστέψτε με, ΔΕΝ το καταλαβαινεις. Επίσης όλα εξαρτώνται από τη διαδρομή και το αυτοκίνητο. Αθηνα-Λαμια μπορεί να το κάνεις 2 ωρες κρυμμένος πίσω από ΚΤΕΛ για μικρότερη αεροδυναμική αντισταση, μπορεί και μιάμιση με 'τοσο-οσο' πάτημα σε μερικά σημεία, όχι τάπα όλη την ωρα. Δεν γίνονται όλα 'για το τέταρτο' που δεν αξίζει βεβαια. Τέταρτο ειναι για μια διαδρομή περίπου 100km, πιο πάνω 'ανοίγει'...
Τα δέκα και είκοσι λεπτά περισσότερο, δεν τα κερδίζεις πηγαίνοντας με 160 μόνο στην ευθεία της Θήβας.
Θέλεις μεγάλη μέση ωριαία σε πολύ μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής.
Εκεί κι εγώ με τόσα ανεβαίνω αν δεν έχει κίνηση.
Προσωπικά δεν τραγικοποίησα κάτι νομίζω.
Όπως γράφτηκε όμως και σε άλλο post, οι νόμοι της φυσικής είναι συγκεκριμένοι και καταλαβαίνουν περισσότερα από εμάς.
-
Lap wrote:
Απο την αλλη με το acc παιδια αλλαζουν ολα. Ειναι τοσο ξεκούραστο και οικονομικο, που το βαζεις 120 χλμ/ωρα και το ταξιδι γινεται σαν να βλεπεις ταινια με τα τοπια της διαδρομης. Περνας απλ τις ιδιες διαδρομες και νομιζεις οτι δεν τις ηξερες, βλεπεις τοσα πολλα που δεν τα κοιτουσες.
Χωρις αυτο (ιδιαιτερα αν το ρυθμισεις σε μεγαλη αποσταση απο τον εμπροσθιο και νιωθεις ασφαλεια) εισαι μονιμως υποσυνείδητα σε εγρήγορση για να διατηρείς την αποσταση. Αυτο κουραζει τον εγκεφαλο παρα πολυ.
Εμένα αυτό που λες μου φαίνεται πιο επικίνδυνο πάντως. Σαν αυτούς με τα τέσλα που βλέπουν ταινίες και σκοτώνονται. Πρέπει να έχεις το νου σου στο δρόμο και όχι στις ρομαντζάδες. Αν θέλεις το 2ο, μάλλον κάνειςπερισσότερο για συνοδηγός.
piliourits wrote:
Παλιότερα είχα κι εγώ πολύ διαφορετική ψυχολογία και ταξίδευα με πολύ υψηλότερες ταχύτητες, θεωρώ όμως πλέον πως τότε έκανα λάθος... (και το αστείο είναι πως τώρα οδηγώ πολύ καλύτερα αυτοκίνητα που μπορούν να υποστηρίξουν τις μεγαλύτερες ταχύτητες που δεν τις χρειάζομαι).
Όπως είπες, μεγαλώνουμε. Και βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα.
Αλλά είναι και οι αυτοκινητόδρομοι πολύ βαρετοί ρε παιδί μου, πλέον.
Κοιτας μπροστα απλα δεν εισαι το ιδιο σε εγρήγορση καθε φορα που μειωνεται η αποσταση απο μπροστα. Διοτι ανεξαρτητωνς ταχυτητας εχει μονιμως την ιδια απόσταση.
Ειναι σαν να ελεγχεις εσυ οχι μονοντομδικο σου αλλα και το μπροστινο αυτοκινητο απο εσενα, ωστε να μην ερθει κοντα σου ειτε φρεναρωντας ειτε αφηνοντας το γκαζι. Δεν καταλαβαινεις πως γινεται αλλα μονιμα εχεις την ιδια μεγλαη ειτε μικρη (το επιλεγεις εσυ) αποσταση απο τον μπροστινο. Ισα ισα κατι αποτομα φρεναρισματα τα πιανει νωρις μονοντλυ πριν καταλαβεις τι γινεται.
Δες το ετσι αναποδα οπως στο γραφω και θα καταλαβεις τι εννοω.
Στο suzuki εχει τρεις μπαρες ρυθμισης της αποστασης. Ως default εχει την δευτερη μπαρα. Στην οποια κρατα μια σταθερη αποσταση στα 90χλμ/ωρα. Αν τωρα πας με 140χλμ/ωρα τοτε η ρυθμιση της δευτερης μπαρας σημαινει αρκετα μεγαλυτερη αποσταση απο τον εμπροσθιο συγκριτικα με τα 90χλμ/ωρα δηλαδη αφηνει χωρο ωστε να φρεναρει ανετα ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες. Δηλαδη οι μπαρες δεν ειναι μετρα αλλα βαθμοι λιγοτερου αγχους. Διαβαζει πολλες φορες το δευτερολεπτο καπου στα 150 μετρα μπροστα τον δρομο και ειναι σε ετοιμοτητα το αυτοκινητο Δες το ετσι.
Νιωθεις μια εξτρα σιγουρια και εισαι πνευματικα χαλαρος. Μπορεις κ να ριχνεις ματιες στο gps και να το ρυθμισεις εν κινησει, να δεις την οθονη, το περιβαλλον. Δεν ειπα οτι κοιμασαι στο πισω καθισμα ή διαβαζεις εφημεριδα
Δοκιμασε το και θα καταλαβεις
-
johanndelta wrote:
+1 στα δύο τελευταία...
+1 στα δύο τελευταία,
Να βάλουμε όμως το ότι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι είναι και πιο ασφαλείς (δεν κινδυνεύεις να σου έρθει μες τη μάπα ο άλλος από απέναντι (πχ παλιά Κόρινθος Πάτρα). Το ότι ανεβάζουμε ταχύτητα στους νέους δρόμους έχει να κάνει και με το ότι προσπαθούμε να μείνουμε σε εγρήγορση. Πραγματικά το κολλημένο 120 στο κομμάτι Μαλακάσα Σχηματάρι, για παράδειγμα, με στέλνει για ύπνο (που να είχα και acc και να μην έκανε αυτέ τις μικρομετρικές κινήσεις το πόδι στο γκάζι). Η λύση που έχω βρει εγώ είναι παίζω από 120-160 με μέσο όρο τα 140 και μένω ξύπνιος.
Ακριβώς. Ισχύει και για μένα, όπως και για όλους τους σχετικά 'νευρικούς' γνωστούς μου. Σε αντίθεση με τους προικισμένους σαν χαρακτήρες με την ηρεμία Βούδα.
-
Lap δεν τα έχω αυτά τα συστήματα του διαβόλου!
Σίγουρα η Κορίνθου Πατρών είναι πολύ ασφαλής δρόμος (έχω δει ΤΙΣ μαλακές εκεί) +, δεν το συζητάμε. Όπως και ο Μαλιακός.
Αλλά να πηγαίνεις με 110-120 είναι σκότωμα πως να το κάνουμε. Ιδιαίτερα αν δεν έχει κίνηση σε τρελαίνει αυτή η στατικοτητα των πραγμάτων.
-
Χεχεχε
Δεν ειναι τιποτα. Ενα κουμπακι πατας και θα το δεις τι ωραια που παει μονο του. Τις πρωτες μερες περισσοτερο αγχος ειχα με αυτο παρα ηρεμια, μετα προσαρμοστηκα και συνεχως πλεον το χρησιμοποιω.
Να σου πω κατι αλλο;;;;;
Το γκαζι σου ειναι ηλεκτρονικο και εχει μικρο εγκεφαλο μεσα του. Αν τρελαθει....θα αγχωθεις.
Οσο για σταθερες ταχυτητες.....Σαν το αρχικο θεωρημα του einstein ...οταν ολοι πανε σταθερα και δεν υπαρχει μετρο συγκρισης της ταχυτητας...τοτε ολα ειναι στάσιμα.
-
Έχω αγοράσει ένα αυτοκίνητο και ο έμπορος μου έβαλε αυτά τα γνωστά χαρτιά που βάζουν στο μπροστά παρμπρίζ και το πίσω με τον αριθμό κυκλοφορίας. Έχει περάσει περίπου ένας μήνας και ακόμη δεν είναι έτοιμες οι πινακίδες.
Η απορία μου είναι η εξής:
α) Είναι όντως νόμιμη η κυκλοφορία με αυτές τις χάρτινες πινακίδες, δεδομένου ότι δεν έχουν εκδοθεί ακόμη οι κανονικές? Αν είναι όντως νόμιμη η κυκλοφορία, ποιό είναι το μέγιστο διάστημα που μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί έτσι (μέχρι να είναι έτοιμες ή υπάρχει χρονικός περιορισμός)?
β) Αν ο έμπορος τις έχει παραλάβει αλλά δεν με ειδοποιήσει αμέσως, θα έχω πρόβλημα σε έλεγχο? Το λέω γιατί κάθε φορά που τον ενοχλώ μου λέει ότι θα με ειδοποιήσει αυτός.
γ) Υπάρχει κάποιος τρόπος μέσω taxisnet, π.χ. να δω αν όντως εχουν εκδοθεί οι πινακίδες? Για παράδειγμα πρίν 2-3 μέρες είδα οτι το αμάξι εμφανίστηκε στα οχήματα μου στο taxisnet (ενώ πριν δεν εμφανίζονταν - οπότε υποθέτω υπήρξε κάποια προοδος).
-
Οδηγώ σε κεντρικό σημείο του Ηρακλείου. 2 λωρίδες εγώ στη δεξιά. Πλησιάζω σε διάβαση πεζών όπου βλέπω μια κυριούλα να περιμένει υπομονετικά να περάσει απέναντι. Σταματάω και της κάνω μια κίνηση με το χέρι να περάσει. Με ευχαριστεί και ξεκινάει να περνάει. Σε δευτερόλεπτο να σου μια μηχανή να έρχεται στην αριστερή λωρίδα. Φτάνει ακριβώς δίπλα μου η μηχανή τη στιγμή που έχει περάσει η κυρία τη μισή διάβαση. Της πατάει ο τύπος μια κόρνα ακούγεται και ένα 'εεεεεεεεεε ' σα να της λέει 'που πάς ρεεεεεεεε'.
Σταμάτησε ευτυχώς η κυρία έγκαιρα στη μέση της διάβασης για να περάσει η μηχανή. και να αποφύγουμε το μοιραίο.
Τότε γίνεται το μαγικό. Περνάει ο μηχανόβιος από τη διάβαση και 2-3 μέτρα μετά σταματάει, βγάζει το κράνος του γυρίζει το κεφάλι προς τα πίσω κοιτάζοντας την κυρία και της λέει
'ΣΥΓΝΩΜΗ'
Προσωπικά τον παραδέχτηκα!!!!
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.