-
Όχι βρε Πηλιε που θα καυγαδισουμε...ο πυρήνας της διαφοράς που ενεργοποιεί τα αντανακλαστικά των 'παράνομων' είναι η τυχόν υπερβολική αντιμετώπιση των νομοταγων.
Περιστατικό Χριστούγεννα/Πρωτοχρονιά δε θυμάμαι. Χιόνιζε το πρωί και ήταν θέμα χρόνου για όσους ανεβαιναν από την Αθήνα να περάσουν το Μαρτίνο και να μη κολλήσουν. Έχουμε δώσει ραντεβού με ευρύτερη συγγενική οικογένεια της συζύγου στο ύψος του Θεολόγου. Όπως καταλαβαίνεις ο καιρός αγριευει και δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο, γιατί πολύ απλα, δε θα πιαστώ σαν (...) με παιδάκι σε μποτιλιάρισμα ωρών για χιονι-πουδρα 5cm και αν.
Όταν τέλος πάντων βρεθηκαμε, η συνοδηγός του άλλου αυτοκινήτου έλεγε (με καμάρι) ότι έπαιρνε την τροχαία να διαμαρτυρηθεί γιατί την προσπερνούσαν τα ΚΤΕΛ!!!! Τα ΚΤΕΛ!!!
Περιττό να σου πω ότι είχαμε μόνο τα τυπικά το τριήμερο...
-
Το τραγικοποιειτε χωρίς λόγο κύριοι. Προφανώς και όλους μας ενδιαφέρει η ασφάλεια η δική μας και της οικογένειας μας και των υπολοίπων χρηστών του δρομου.
Αν βρίσκεστε πχ στην ευθεία της Θήβας δεν είναι έγκλημα (μιλάμε πάντα με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο 2010 και μετά) να πας με 160. Ειδικα αν έχεις diesel δε θα το πολυκαταλαβεις*. Δεν είπε κανείς για μεγάλες ταχύτητες 'ακατεβατες' ανεξαρτήτως συνθηκών. Ξεχνάτε και το ειδικό σύστημα με το οποίο είναι εφοδιασμένα όλα τα αυτοκίνητα (pantofl) που χειρίζεται η συνοδηγός.
*6η, κάπου 3000 και κάπου 180 με το diesel qashqai. Πιστέψτε με, ΔΕΝ το καταλαβαινεις. Επίσης όλα εξαρτώνται από τη διαδρομή και το αυτοκίνητο. Αθηνα-Λαμια μπορεί να το κάνεις 2 ωρες κρυμμένος πίσω από ΚΤΕΛ για μικρότερη αεροδυναμική αντισταση, μπορεί και μιάμιση με 'τοσο-οσο' πάτημα σε μερικά σημεία, όχι τάπα όλη την ωρα. Δεν γίνονται όλα 'για το τέταρτο' που δεν αξίζει βεβαια. Τέταρτο ειναι για μια διαδρομή περίπου 100km, πιο πάνω 'ανοίγει'...
Τα δέκα και είκοσι λεπτά περισσότερο, δεν τα κερδίζεις πηγαίνοντας με 160 μόνο στην ευθεία της Θήβας.
Θέλεις μεγάλη μέση ωριαία σε πολύ μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής.
Εκεί κι εγώ με τόσα ανεβαίνω αν δεν έχει κίνηση.
Προσωπικά δεν τραγικοποίησα κάτι νομίζω.
Όπως γράφτηκε όμως και σε άλλο post, οι νόμοι της φυσικής είναι συγκεκριμένοι και καταλαβαίνουν περισσότερα από εμάς.
-
Lap wrote:
Απο την αλλη με το acc παιδια αλλαζουν ολα. Ειναι τοσο ξεκούραστο και οικονομικο, που το βαζεις 120 χλμ/ωρα και το ταξιδι γινεται σαν να βλεπεις ταινια με τα τοπια της διαδρομης. Περνας απλ τις ιδιες διαδρομες και νομιζεις οτι δεν τις ηξερες, βλεπεις τοσα πολλα που δεν τα κοιτουσες.
Χωρις αυτο (ιδιαιτερα αν το ρυθμισεις σε μεγαλη αποσταση απο τον εμπροσθιο και νιωθεις ασφαλεια) εισαι μονιμως υποσυνείδητα σε εγρήγορση για να διατηρείς την αποσταση. Αυτο κουραζει τον εγκεφαλο παρα πολυ.
Εμένα αυτό που λες μου φαίνεται πιο επικίνδυνο πάντως. Σαν αυτούς με τα τέσλα που βλέπουν ταινίες και σκοτώνονται. Πρέπει να έχεις το νου σου στο δρόμο και όχι στις ρομαντζάδες. Αν θέλεις το 2ο, μάλλον κάνειςπερισσότερο για συνοδηγός.
piliourits wrote:
Παλιότερα είχα κι εγώ πολύ διαφορετική ψυχολογία και ταξίδευα με πολύ υψηλότερες ταχύτητες, θεωρώ όμως πλέον πως τότε έκανα λάθος... (και το αστείο είναι πως τώρα οδηγώ πολύ καλύτερα αυτοκίνητα που μπορούν να υποστηρίξουν τις μεγαλύτερες ταχύτητες που δεν τις χρειάζομαι).
Όπως είπες, μεγαλώνουμε. Και βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα.
Αλλά είναι και οι αυτοκινητόδρομοι πολύ βαρετοί ρε παιδί μου, πλέον.
Κοιτας μπροστα απλα δεν εισαι το ιδιο σε εγρήγορση καθε φορα που μειωνεται η αποσταση απο μπροστα. Διοτι ανεξαρτητωνς ταχυτητας εχει μονιμως την ιδια απόσταση.
Ειναι σαν να ελεγχεις εσυ οχι μονοντομδικο σου αλλα και το μπροστινο αυτοκινητο απο εσενα, ωστε να μην ερθει κοντα σου ειτε φρεναρωντας ειτε αφηνοντας το γκαζι. Δεν καταλαβαινεις πως γινεται αλλα μονιμα εχεις την ιδια μεγλαη ειτε μικρη (το επιλεγεις εσυ) αποσταση απο τον μπροστινο. Ισα ισα κατι αποτομα φρεναρισματα τα πιανει νωρις μονοντλυ πριν καταλαβεις τι γινεται.
Δες το ετσι αναποδα οπως στο γραφω και θα καταλαβεις τι εννοω.
Στο suzuki εχει τρεις μπαρες ρυθμισης της αποστασης. Ως default εχει την δευτερη μπαρα. Στην οποια κρατα μια σταθερη αποσταση στα 90χλμ/ωρα. Αν τωρα πας με 140χλμ/ωρα τοτε η ρυθμιση της δευτερης μπαρας σημαινει αρκετα μεγαλυτερη αποσταση απο τον εμπροσθιο συγκριτικα με τα 90χλμ/ωρα δηλαδη αφηνει χωρο ωστε να φρεναρει ανετα ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες. Δηλαδη οι μπαρες δεν ειναι μετρα αλλα βαθμοι λιγοτερου αγχους. Διαβαζει πολλες φορες το δευτερολεπτο καπου στα 150 μετρα μπροστα τον δρομο και ειναι σε ετοιμοτητα το αυτοκινητο Δες το ετσι.
Νιωθεις μια εξτρα σιγουρια και εισαι πνευματικα χαλαρος. Μπορεις κ να ριχνεις ματιες στο gps και να το ρυθμισεις εν κινησει, να δεις την οθονη, το περιβαλλον. Δεν ειπα οτι κοιμασαι στο πισω καθισμα ή διαβαζεις εφημεριδα
Δοκιμασε το και θα καταλαβεις
-
johanndelta wrote:
+1 στα δύο τελευταία...
+1 στα δύο τελευταία,
Να βάλουμε όμως το ότι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι είναι και πιο ασφαλείς (δεν κινδυνεύεις να σου έρθει μες τη μάπα ο άλλος από απέναντι (πχ παλιά Κόρινθος Πάτρα). Το ότι ανεβάζουμε ταχύτητα στους νέους δρόμους έχει να κάνει και με το ότι προσπαθούμε να μείνουμε σε εγρήγορση. Πραγματικά το κολλημένο 120 στο κομμάτι Μαλακάσα Σχηματάρι, για παράδειγμα, με στέλνει για ύπνο (που να είχα και acc και να μην έκανε αυτέ τις μικρομετρικές κινήσεις το πόδι στο γκάζι). Η λύση που έχω βρει εγώ είναι παίζω από 120-160 με μέσο όρο τα 140 και μένω ξύπνιος.
Ακριβώς. Ισχύει και για μένα, όπως και για όλους τους σχετικά 'νευρικούς' γνωστούς μου. Σε αντίθεση με τους προικισμένους σαν χαρακτήρες με την ηρεμία Βούδα.
-
Lap δεν τα έχω αυτά τα συστήματα του διαβόλου!
Σίγουρα η Κορίνθου Πατρών είναι πολύ ασφαλής δρόμος (έχω δει ΤΙΣ μαλακές εκεί) +, δεν το συζητάμε. Όπως και ο Μαλιακός.
Αλλά να πηγαίνεις με 110-120 είναι σκότωμα πως να το κάνουμε. Ιδιαίτερα αν δεν έχει κίνηση σε τρελαίνει αυτή η στατικοτητα των πραγμάτων.
-
Χεχεχε
Δεν ειναι τιποτα. Ενα κουμπακι πατας και θα το δεις τι ωραια που παει μονο του. Τις πρωτες μερες περισσοτερο αγχος ειχα με αυτο παρα ηρεμια, μετα προσαρμοστηκα και συνεχως πλεον το χρησιμοποιω.
Να σου πω κατι αλλο;;;;;
Το γκαζι σου ειναι ηλεκτρονικο και εχει μικρο εγκεφαλο μεσα του. Αν τρελαθει....θα αγχωθεις.
Οσο για σταθερες ταχυτητες.....Σαν το αρχικο θεωρημα του einstein ...οταν ολοι πανε σταθερα και δεν υπαρχει μετρο συγκρισης της ταχυτητας...τοτε ολα ειναι στάσιμα.
-
Έχω αγοράσει ένα αυτοκίνητο και ο έμπορος μου έβαλε αυτά τα γνωστά χαρτιά που βάζουν στο μπροστά παρμπρίζ και το πίσω με τον αριθμό κυκλοφορίας. Έχει περάσει περίπου ένας μήνας και ακόμη δεν είναι έτοιμες οι πινακίδες.
Η απορία μου είναι η εξής:
α) Είναι όντως νόμιμη η κυκλοφορία με αυτές τις χάρτινες πινακίδες, δεδομένου ότι δεν έχουν εκδοθεί ακόμη οι κανονικές? Αν είναι όντως νόμιμη η κυκλοφορία, ποιό είναι το μέγιστο διάστημα που μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί έτσι (μέχρι να είναι έτοιμες ή υπάρχει χρονικός περιορισμός)?
β) Αν ο έμπορος τις έχει παραλάβει αλλά δεν με ειδοποιήσει αμέσως, θα έχω πρόβλημα σε έλεγχο? Το λέω γιατί κάθε φορά που τον ενοχλώ μου λέει ότι θα με ειδοποιήσει αυτός.
γ) Υπάρχει κάποιος τρόπος μέσω taxisnet, π.χ. να δω αν όντως εχουν εκδοθεί οι πινακίδες? Για παράδειγμα πρίν 2-3 μέρες είδα οτι το αμάξι εμφανίστηκε στα οχήματα μου στο taxisnet (ενώ πριν δεν εμφανίζονταν - οπότε υποθέτω υπήρξε κάποια προοδος).
-
Οδηγώ σε κεντρικό σημείο του Ηρακλείου. 2 λωρίδες εγώ στη δεξιά. Πλησιάζω σε διάβαση πεζών όπου βλέπω μια κυριούλα να περιμένει υπομονετικά να περάσει απέναντι. Σταματάω και της κάνω μια κίνηση με το χέρι να περάσει. Με ευχαριστεί και ξεκινάει να περνάει. Σε δευτερόλεπτο να σου μια μηχανή να έρχεται στην αριστερή λωρίδα. Φτάνει ακριβώς δίπλα μου η μηχανή τη στιγμή που έχει περάσει η κυρία τη μισή διάβαση. Της πατάει ο τύπος μια κόρνα ακούγεται και ένα 'εεεεεεεεεε ' σα να της λέει 'που πάς ρεεεεεεεε'.
Σταμάτησε ευτυχώς η κυρία έγκαιρα στη μέση της διάβασης για να περάσει η μηχανή. και να αποφύγουμε το μοιραίο.
Τότε γίνεται το μαγικό. Περνάει ο μηχανόβιος από τη διάβαση και 2-3 μέτρα μετά σταματάει, βγάζει το κράνος του γυρίζει το κεφάλι προς τα πίσω κοιτάζοντας την κυρία και της λέει
'ΣΥΓΝΩΜΗ'
Προσωπικά τον παραδέχτηκα!!!!
-
Κληση τροχαιας για παρανομο παρκαρισμα, αν δεν γραφει την διευθυνση όπου βρισκόσουν παρανομα παρκαρισμενος, ισχυει ή ειναι αμφισβητήσιμη ??
-
Είναι αμφισβητίσιμο, αλλά είναι και θέμα σε τι Δκτη θα πέσεις. Έχω ακούσει για κλήση που ακυρώθηκε επειδή έγραφε λάθος το χρώμα του αυτοκινήτου (μπλε αντι για πράσινο, κατι τέτοιο).
-
Ναι αυτο ισχυει Αλεξ, για λαθος χρωμα το εχω ακουσει κι εγω . Για διευθυνση δεν ειμαι σιγουρος , αλλά νομιζω ισχυει και γι αυτο το λογο. Οκ παρακαρα παρανομα, αλλά ΠΟΥ ? Επρεπε να το γραφει
-
Η κληση ακυρωθηκε
Εγινε ενσταση οτι η κληση δεν γραφει οδο και αριθμο και η ενσταση εγινε δεκτη
-
Κάτι τέτοια «λάθη» έκανε παλιά η δημοτική αστυνομία, δεν θυμάμαι όμως περιοχή.
Λάθος χρώμα και μάρκα αυτοκινήτου...τώρα για πιο λόγο σαμποτάρανε τη διαδικασία, δεν ξέρω.
Τώρα σχετικά με την τροχαία, δεν υπάρχει κάποια υπηρεσία να σβήνει κλήσεις;
Γιατί πρέπει να υποχρεωνόμαστε σε φίλους και γνωστούς;
-
Τι εννοείς 'υπηρεσία να σβήνει κλήσεις' ή 'να υποχρεωνόμαστε σε φίλους και γνωστούς' (ασχολίαστο αυτό το τελευταίο); Υπάρχει επίσημη διαδικασία ένστασης στον Δκτη του Τμήματος που εξέδωση την κλήση, που αναγράφεται στο πίσω μέρος της κλήσης.
-
Για χαρά. Βρήκα το προηγούμενο Σάββατο ένα ραβασάκι στο αυτοκίνητο. 40€ Πρόστιμο από το Τ.Τ. γιατί είχα παρκάρει σε πεζοδρόμιο. Μέχρι σήμερα (7 μερεσ Μετά) δεν έχω κανει κάτι για να το πληρώσω. Από πίσω, στο προστιμο, γράφει για παράδοση πινακίδων και διπλώματος αλλά δεν είναι τικαρισμενα. Πρέπει να παραδώσω πινακίδες και άδεια ή όχι; Που πληρώνω το πρόστιμο;
Έγινε συγχώνευση σε υπάρχον Θέμα. Υπενθυμίζουμε ότι δεν ανοίγουμε νέα Θέματα, όταν υπάρχουν άλλα παρόμοια ή/και σχετικά. [Admin]
-
Καλημέρα σε όλους.
Γείτονας απέναντι από το σπίτι μου, έχει θέση πάρκινγκ στην πρασιά της πολυκατοικίας του. Δηλαδή δεν είναι στεγασμένη ούτε στην πυλωτή. Απλά καβαλάει το πεζοδρόμιο, το οποίο έχει πλάτος 2 πλάκες πεζοδρομίου και μπαίνει στη θέση του.
Εδώ κι ένα μήνα, ακριβώς πίσω του, παρκάρει συγγενικό του αυτοκίνητο, σχεδόν όλες τις ώρες της ημέρας, παράλληλα με το δρόμο. Το μισό πιάνει όλο το πλάτος του πεζοδρομίου και το άλλο μισό βρίσκεται στο δρόμο.
Σαν αποτέλεσμα όλοι οι πεζοί αναγκάζονται να κατεβαίνουν στο δρόμο.
Δεδομένου ότι είναι πολλά χρόνια γείτονας και οι ισορροπίες είναι λεπτές, μπορεί να γίνει κάπου πλήρως ανώνυμη καταγγελία?
Αν ναι, στην Τροχαία ή στη Δημοτική Αστυνομία?
Κάποια άλλη λύση? -
@antoniokon said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Αν ειναι πανω στο πεζοδρομιο , παιρνεις τηλ στο 100 και ερχονται και του κοβουν κληση
-
Γίνεται όμως χωρίς να δώσω τα στοιχεία μου?
Ούτε καν το τηλέφωνο μου.
Είπαμε είναι λεπτές οι ισορροπίες με τους γείτονες. -
@antoniokon said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ναι , κατα 99% δεν θα στα ζητησουν, ουτε το τηλ σου, ουτε τιποτα -
Εμένα μου το ζητάγανε (προαιρετικά) πάντα, και τους το έδινα.
Είχα ένα γαϊδούρι που πάρκαρε τα κωλαυτοκίνητά του σε κεντρικό δρόμο, και έκλεινε εντελώς το πεζοδρόμιο.
Μετά από 15+ τηλεφωνήματα στο 100, τό'κοψε το συνήθειο...
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.