-
Δεκτά όλα αυτά αλλά επιτρέψτε μου να γνωρίζω καλά τα του μακροχρόνιου Leasing και να επιμένω στις απόψεις μου και να έχω μονόπλευρα συμπεράσματα και 'στενή οπτική γωνία' - δεν συζητώ δε το τι ίσχυε μέχρι το 2016 που άλλαξε ο φόρος για τον χρήστη και σε μια νύχτα έβλεπες τιμολογήσεις μισθωμάτων που τον προηγουμενο μηνα έκαναν 940€ να πέφτουν στα 500€ και νέα συμβόλαια που τον προηγούμενο μήνα το αυτοκίνητο στην προσφορά είχε 600€ και στο έκαναν 420€....Sorry για το Off-topic....
-
Το σχολιο για την activa;;;; αποκλείεται
Τουλάχιστον άλλες 2-3 φορές! Μετά τα σουζούκια είναι το αγαπημένο σου θέμα....αχαχα!!
-
Δεκτά όλα αυτά αλλά επιτρέψτε μου να γνωρίζω καλά τα του μακροχρόνιου Leasing και να επιμένω στις απόψεις μου και να έχω μονόπλευρα συμπεράσματα και 'στενή οπτική γωνία' - δεν συζητώ δε το τι ίσχυε μέχρι το 2016 που άλλαξε ο φόρος για τον χρήστη και σε μια νύχτα έβλεπες τιμολογήσεις μισθωμάτων που τον προηγουμενο μηνα έκαναν 940€ να πέφτουν στα 500€ και νέα συμβόλαια που τον προηγούμενο μήνα το αυτοκίνητο στην προσφορά είχε 600€ και στο έκαναν 420€....Sorry για το Off-topic....
Βρε συ, όλοι έχουν το δικαίωμα της άποψης τους, αλλά πρέπει να παραδεχτείς ότι με την προηγούμενη ανάρτηση σου, όπου υπολόγισες ένα χιλιάρικο ανά έτος κόστος και όλα τα άλλα κέρδη, υπεραπλούστευσες και επέδειξες 'στενή' οπτική γωνία.
Τα υπόλοιπα που αναφέρεις για παλαιές ιστορίες (προ του 2016) και εκπτώσεις μέσα σε μια νύχτα είναι άλλη ιστορία.
-
Δεκτά όλα αυτά αλλά επιτρέψτε μου να γνωρίζω καλά τα του μακροχρόνιου Leasing και να επιμένω στις απόψεις μου και να έχω μονόπλευρα συμπεράσματα και 'στενή οπτική γωνία' - δεν συζητώ δε το τι ίσχυε μέχρι το 2016 που άλλαξε ο φόρος για τον χρήστη και σε μια νύχτα έβλεπες τιμολογήσεις μισθωμάτων που τον προηγουμενο μηνα έκαναν 940€ να πέφτουν στα 500€ και νέα συμβόλαια που τον προηγούμενο μήνα το αυτοκίνητο στην προσφορά είχε 600€ και στο έκαναν 420€....Sorry για το Off-topic....
καθε αποψη σεβαστη, μια που αναφερεις ιστορικη - καλη - γνωση ομως για να επιχειρηματολογησεις να αναφερω και εγω οτι πληρωνω καπου 25 αυτοκινητα ταυτοχρονα καθε στιγμη ληζ απο το 2004 με πολλες εναλλαγες αυτοκινητων, εταιρειων, συμβολαιων και νομοθεσιας, οποτε επιτρεψε και την εταιρη αποψη καποιου που πονα απο το θεσμο, οχι ομως απο τις προσφερομενες τιμες.
#off_topic_end
-
Πάντως νομίζω ότι το να προτιμήσεις το car allowance αντί για το αμάξι πάνω κάτω στα ίδια θα εισαι. Ξέρεις φαντάζομαι πόσο αγαπάει το κράτος τους μισθωτούς ειδικά αν φιλοτιμηθεί κάποιος εργοδότης να τους δώσει κάτι παραπάνω από τον μέσο όρο των πολλών.
Ειδικά με τα ηλεκτρικά κίνητρα, νομίζω ότι συμφέρει να πάρεις λίζινγκ αντί για κας.
Sorry για το οφφ τοπίκ
-
Ερώτηση. Στο Golf 8 δεν παίζει 1.6 TDI; Μπήκα στον διαμορφωτή να τσεκαρω κάτι και είχε μόνο το 2L από diesel. Επίσης το HUD δεν το δέχεται ο διαμορφωτής στην Style. Είναι lag, κάτι κάνω λάθος ή μήπως το περιλαμβάνει η Style (σιγά...);;
-
Όχι δεν έχει 1,6 diesel. Μόνο 2λιτρο σε 2 εκδόσεις. Ίσως βγάλουν πιο μετά;
-
-
Πάντως νομίζω ότι το να προτιμήσεις το car allowance αντί για το αμάξι πάνω κάτω στα ίδια θα εισαι. Ξέρεις φαντάζομαι πόσο αγαπάει το κράτος τους μισθωτούς ειδικά αν φιλοτιμηθεί κάποιος εργοδότης να τους δώσει κάτι παραπάνω από τον μέσο όρο των πολλών.
Ειδικά με τα ηλεκτρικά κίνητρα, νομίζω ότι συμφέρει να πάρεις λίζινγκ αντί για κας.
Sorry για το οφφ τοπίκ
Φαντάζομαι ότι δύσκολα θα δώσει μία εταιρία σημαντικά μεγαλύτερο ποσό απ το μίσθωμα (μαλλον μικρότερο θα είναι, κατά τους φόρους) οπότε για τον υπάλληλο έχει νόημα αν πάρει κάτι 'συμβατικό' μετροιτίς (λίγων κυβικών, χωρίς μικτή κλπ) και το κρατήσει αρκετό καιρό, ώστε να έχει προλάβει να βάλει και κάτι στη τσέπη πριν το πουλήσει. Για 'ακριβή' αγορά με μικτή ασφάλιση κλπ. θα κοστίζει περισσότερο στον υπάλληλο ως ιδιώτη, απ το μίσθωμα ή αντίστοιχα το επίδομα που λαμβάνει.
-
Έρχεται και sw/sw alltrack:
https://www.drive.gr/news/nea-montela/volkswagen-golf-viii-alltrack-proti-fotografia
-
Μια ερώτηση για την mHEV έκδοση, στον eTSI πόση κατανάλωση να περιμένω να δω σε συνθήκες πόλης;
-
Η λογική λέει γύρω στα 7 λίτρα...
-
14:30' - 17:00', η κάτω όψη του οχήματος. Νόμιζα στα θετικά του συγκαταλέγεται όλη αυτή η ποδιά. Πάντως όσα περισσότερα reviews βλέπω τόσο περισσότερο αμφιβάλω αν πρακτικά αξίζει η mh έκδοση του 1,5Τ ως προς την οικονομία καυσίμου αναλογιζόμενος την μικρή διαφορά στην κατανάλωση και το κόστος όταν έρθει η στιγμή της αντικατάστασης στις μπαταρίες του 48V, χωρίς να σκέφτομαι πιθανά κόστη άλλων βλαβών στο σύστημα.
Θετικό βήμα η αλλαγή σε υγρού τύπου DSG αλλά προτιμώ τα έξτρα λεφτά της mh έκδοσης να τα δώσω για Variant version να είμαι βασιλιάς σε χώρους με ML. Στο Leon είναι +1000€ το ST. Πόσο παραπάνω να κοστίζει το Variant από το hatchback;…
-
Δεν φαίνεται και μικρή η διαφορά, στο παρακάτω video το mhev etsi του golf που λογικά τον ίδιο κινητήρα φοράει και το Leon, φαίνεται να καίει σαν diesel στην πόλη:
https://m.youtube.com/watch?v=cPfrJnjnvYE&t=112s
Too good to be true? βλέπετε τίποτα λάθος;
-
Δεν φαίνεται και μικρή η διαφορά, στο παρακάτω video το mhev etsi του golf που λογικά τον ίδιο κινητήρα φοράει και το Leon, φαίνεται να καίει σαν diesel στην πόλη:
https://m.youtube.com/watch?v=cPfrJnjnvYE&t=112s
Too good to be true? βλέπετε τίποτα λάθος;
Οντως φαινεται να καιει πολυ λιγο στην πολη. Ο ιδιος ειχε ανεβασει και αλλο βιντεο με επαρχιακο δρομο που παλι καιει λιγο.
Ομως, δεν ξερουμε αν το ιδιο συστημα σβηνει τον κινητηρα αν εχεις βαλει κλιματισμο. Γιατι αν δεν τον σβηνει, παει η οικονομια.
Εγω παντως θα ανησυχουσα για την αξιοπιστια του DSG, δεν ξερω αν εχουν λυθει τα προβληματα του παρελθοντος.
Εαν η οικονομια ειναι προτεραιοτητα και κανεις πολλα χλμ, μαλλον το diesel ειναι καλυτερη επιλογη.
-
Η λογική λέει γύρω στα 7 λίτρα...
Τόσο κάτω λόγω του mild hybrid? Γιατί από μόνο του το μοτέρ σε κοντινές διαδρομές (γύρω στα 5-10 χλμ) με σταματα-ξεκινα (Κέντρο, Κηφισίας, Βουλιαγμένης) θα εκπλαγώ αν είναι κατω από 9.
-
dkatsos wrote:
Η λογική λέει γύρω στα 7 λίτρα...
Τόσο κάτω λόγω του mild hybrid? Γιατί από μόνο του το μοτέρ σε κοντινές διαδρομές (γύρω στα 5-10 χλμ) με σταματα-ξεκινα (Κέντρο, Κηφισίας, Βουλιαγμένης) θα εκπλαγώ αν είναι κατω από 9.
σιγουρα θα ειναι κατω απο 9, ισως και κατω απο 8. (με επιφυλαξη γιατι δεν ξερω τι γινεται αν βαλεις το a/c οπως εγραψα)
-
JamesD wrote:
Εγω παντως θα ανησυχουσα για την αξιοπιστια του DSG, δεν ξερω αν εχουν λυθει τα προβληματα του παρελθοντος.
Εαν η οικονομια ειναι προτεραιοτητα και κανεις πολλα χλμ, μαλλον το diesel ειναι καλυτερη επιλογη.
Eχουν λυθει τα περισσοτερα προβληματα του DSG,αλλα για να λεμε την αληθεια,με τα αυτοματα πρεπει να εχεις και κανενα 1,5 χιλιαρικο καβατζα στην ακρη,η ζημια ειναι ζητημα χρονου οτι καποια στιγμη θα ερθει και αν ειναι εκτος της εγγυησης θα ειναι ακριβη η επισκευη.
-
Το οτι εχουν λυθει τα περισσοτερα προβληματα το ακουμε εδω και καμια 10ετια ομως!
Το 'περιεργο' βεβαια ειναι πως κανεις σχεδον δημοσιογραφος/reviewer δεν το αναφερει.
-
Τα προβλήματα του DSG έχουν λυθεί απλώς τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη ανεξαρτήτως κατασκευαστή έχουν προβλήματα αξιοπιστίας που οφείλονται στο τρόπο λειτουργίας τους και αυτά δεν πρόκειται να λυθούν ποτέ.
VW Golf MK 8