-
-
Άλλο παράδειγμα, το πιο 'ποιοτικό' αυτοκίνητο που κοιτάμε οι θνητοί στην Ελλάδα, το Focus, είναι made in China. Είναι όμως και το ακριβότερο της αγοράς.
Μετά συγχωρήσεως, αλλά προσπαθώ να βρω κάτι σωστό στην πρόταση σου:
-
Τα Focus που πωλούνται στην Ευρώπη σίγουρα δεν φτιάχνονται στην Κίνα.
-
Το Focus σίγουρα απέχει παρασάγγας από το να είναι το ακριβότερο της αγοράς στην κατηγορία του.
-
Σίγουρα δεν θα χαρακτήριζα το Focus ως το πιο ποιοτικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Ακόμη και με εισαγωγικά.
Υ.Γ.: 'Εχω Focus και δηλώνω πολύ ευχαριστημένος...
-
-
Στην ΕΕ έχουμε δύο παραδείγματα πιστεύω. Το Polestar 1 είναι made in China, αλλά σαν μεμονωμένο και ακραίο μοντέλο είναι δύσκολο να το κρίνουμε. To MG ZS EV από την άλλη, είναι το πιο φθηνό κροσσόβερ στην κλάση του, κάτι δείχνει αυτό πιστεύω. Τι γίνεται με S60/S90, ξέρει κανείς? Πάντως, το γεγονός ότι η Βόλβο ανήκει εδώ και χρόνια στους Κινέζους, νομίζω παίζει καθοριστικό ρόλο στις αποφάσεις τους.
Στο Αμέρικα εισάγονται από Κίνα τα : Volvo S60 και S90 παλαιότερα, αλλά τώτρα άνοιξε εκεί εργοστάσιο, Buick Envision, Cadillac CT6, Ford Focus! (για λίγο) και Honda Fit (=Jazz). Όλα τους σε μικρές ποσότητες, αλλά εισάγονται κανονικά.
Σαν γνήσια κινέζικη η BYD, ήδη προανήγγειλε την είσοδό της στην Ευρώπη με πρώτο σταθμό την Νορβηγία και πρώτο ιχ ένα ηλεκτρικό σουβ με τιμή από 30.000 στην Κίνα. Να δούμε εδώ πόσο θα φτάσει.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/chinese-firm-byd-begin-european-expansion-norway
-
piliourits wrote:
Άλλο παράδειγμα, το πιο 'ποιοτικό' αυτοκίνητο που κοιτάμε οι θνητοί στην Ελλάδα, το Focus, είναι made in China. Είναι όμως και το ακριβότερο της αγοράς.
Μετά συγχωρήσεως, αλλά προσπαθώ να βρω κάτι σωστό στην πρόταση σου:
- Τα Focus που πωλούνται στην Ευρώπη σίγουρα δεν φτιάχνονται στην Κίνα.
- Το Focus σίγουρα απέχει παρασάγγας από το να είναι το ακριβότερο της αγοράς στην κατηγορία του.
- Σίγουρα δεν θα χαρακτήριζα το Focus ως το πιο ποιοτικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Ακόμη και με εισαγωγικά.
Υ.Γ.: 'Εχω Focus και δηλώνω πολύ ευχαριστημένος...
Στο 1ο έχετε δίκιο, πριν κάν ξεκινήσει η παραγωγή του τελυταίου Focus είχα διαβάσει στο ίντερνετ πως επειδή η παραγωγή του θα ήταν στην Κίνα δεν θα εισαγόταν στις ΗΠΑ, και το συγκράτησα...
Στο 2ο και 3ο γιατί αντιλέγεις; Δεν το συγκρίνουμε με premium μάρκες σε άλλες κατηγορίες τιμής. Στα αυτοκίνητα που αγοράζει ο πολύς κόσμος να κάνει τη δουλειά του, αυτό βλέπω ως το άνω άκρο τιμής και ποιότητας, τουλάχιστον της Ελληνικής αγοράς (και νομίζοντας πως κατασκευάζεται στη Κίνα, το έφερα ως παράδειγμα).
Ποια άλλα μη premium, βλέπεις ως πιο ποιοτικά κι ακριβότερα;
-
Ως ενδεικτικά παραδείγματα στην μικρομεσαία κατηγορία, non-premium, θα δώσω τα εξής δύο:
α) πιο ποιοτικό, με την έννοια της απτής ποιότητας κατασκευής, είναι το Golf και
β) πιο ακριβό είναι το Civic.
-
Ως ενδεικτικά παραδείγματα στην μικρομεσαία κατηγορία, non-premium, θα δώσω τα εξής δύο:
α) πιο ποιοτικό, με την έννοια της απτής ποιότητας κατασκευής, είναι το Golf και
β) πιο ακριβό είναι το Civic.
Αυτοί είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές του, όμως όταν δεις το VW λίγο καιρό μετά, με την ταπετσαρία του ουρανού να κρέμεται και τα πλαστικά σε ταμπλό και πόρτες να ξεφλουδίζουν, δεν το λες και καλύτερης απτής ποιότητας, χώρια η ποιότητα των μηχανικών-ηλεκτρικών μερών (π.χ. αίσθηση κιβωτίου-συμπλέκτη που πάντα ήταν καλή αλλά υποδεέστερη στο Golf), γι αυτό το ένα πωλείται με 8 χρόνια εγγύηση και το άλλο με 2. Κι αν έχουν ακριβώς το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού και τα δύο, πιθανολογώ πως το Golf θα είναι κι αρκετά ακριβότερο, προσπαθώντας να πουληθεί ως 'premium', τουλάχιστον στην Ελλάδα. Ο χαρακτηρισμός 'ποιοτικό' αφορά γενικά στο αυτοκίνητο κι όχι μόνο στο πόσο 'γυαλιστερό' και γκλάμουρ είναι.
Το Civic είναι ακριβότερο, αλλά (χωρίς να το ξέρω καλά το αυτοκίνητο) ενώ είναι πολύ 'ποιοτικό' συνολικά, εφάμιλο ή καλύτερο σε επιδόσεις απ' το Focus, ας πούμε όμως πως υστερεί σε πρακτικότητα και είναι πιο ειδική αγορά, γι αυτό χαρακτήρισα το Focus ως 'καλύτερο' γενικά.
-
Παιδιά και εμένα στα psa κρέμασαν.
Πήγα σε ταπετσαρη....Μου λέει ότι θες σου βάζω ακόμα και σατέν. Η κολλα όμως με τη ζέστη με τον αέρα απο το παράθυρο να χτυπά μόνιμα ώστε να την ξεκολλήσει μετά πολλά έτη κάποια στιγμή έτσι θα ξαναγίνει.
Οπότε οι παλιές οι καλές πιο σκληρές οροφές τυπου σουτζουκιων ή citroen saxo δεν καταλάβαιναν τίποτα.
-
@piliourits: Για να δικαιολογήσεις γιατί δεν θεωρείς πιο ποιοτικό το Golf του χρεώνεις κάποια ελαττώματα προηγούμενων γενιών, τα οποία πιθανολογείς ότι θα συμβούν και σε αυτό με την πάροδο του χρόνου και των χιλιομέτρων. Το ότι όμως το Focus έχει από την πρώτη μέρα πολύ χειρότερη ποιότητα φινιρίσματος δεν το μετράς... Δες τους αρμούς του, σε εσωτερικό και εξωτερικό και σύγκρινε τους με το Golf. Δες την αίσθηση απομόνωσης από τον εξωτερικό κόσμο που σου προσφέρει το Golf. Δες τη γκάμα κινητήρων του. Σαν προϊόν είναι πιο ποιοτικό.
Αφού τα είπα αυτά, όπως τα πιστεύω, θα διευκρινήσω ότι εγώ και πάλι το Focus θα διάλεγα! Όχι, δεν το θεωρώ πιο ποιοτικό, αλλά πολύ πιο ενδιαφέρον οδηγικά και αυτό για μένα μετράει περισσότερο.
-
Harisma, νομίζω είναι διαφορετικός ο ορισμός που δίνει ο καθένας μας στον όρο 'ποιοτικό'.
Προσπαθώ να βρω online κάποιον στάνταρ ορισμό 'ποιότητας', αλλά δεν ήταν και πολύ επιτυχής η αναζήτηση, ειδικά στα ελληνικά... να παραθέσω λοιπόν από wikipedia τα εξής:
'A combination of quantitative and qualitative perspectives for which each person has his or her own definition; examples of which include, 'Meeting the requirements and expectations in service or product that were committed to' and 'Pursuit of optimal solutions contributing to confirmed successes, fulfilling accountabilities'. In technical usage, quality can have two meanings:
a. The characteristics of a product or service that bear on its ability to satisfy stated or implied needs;
b. A product or service free of deficiencies.'
Άν μάλιστα περάσουμε και στις έννοιες του 'Ποιοτικού Ελέγχου', τότε ορίζουν ως 'quality':
Six Sigma: 'Number of defects per million opportunities.'
Genichi Taguchi, with two definitions:
a. 'Uniformity around a target value.' The idea is to lower the standard deviation in outcomes, and to keep the range of outcomes to a certain number of standard deviations, with rare exceptions.
b. 'The loss a product imposes on society after it is shipped.' This definition of quality is based on a more comprehensive view of the production system.
Δεν βάζω άλλα παραδείγματα ορισμών. Ως προς την απαίτηση της φαινόμενης Πολυτέλειας, το Golf πάντα ήταν ένα σκαλί παραπάνω απ' τα υπόλοιπα αυτοκίνητα μαζικών πωλήσεων (τουλάχιστον στη θεωρία μέσα στις εκθέσεις, γιατί στη πράξη οι Έλληνες το αγόραζαν π.χ. χωρίς χειριστήρια στο τιμόνι, για να βγαίνει σε λογική τιμή). Τα μοντέλα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή μέσα στις εκθέσεις, τα έχω δει μόνο στο ίντερνετ, αλλά σύμφωνα με τους παραπάνω ορισμούς, θεωρείς πως κάποιος που πληρώνει ένα Golf θα ικανοποιήσει καλύτερα τα requirments, από κάποιον που θα αγοράσει ένα Focus? Είναι 'καλύτερο' το Golf ως προς τους παραπάνω ορισμούς;
Τέλος πάντων... εσύ είσαι ο ιδιοκτήτης που θα έπρεπε να υπερασπίζεσαι την αγορά σου...
Σόρρυ για το off-topic...
-
@piliourits: Για να δικαιολογήσεις γιατί δεν θεωρείς πιο ποιοτικό το Golf του χρεώνεις κάποια ελαττώματα προηγούμενων γενιών, τα οποία πιθανολογείς ότι θα συμβούν και σε αυτό με την πάροδο του χρόνου και των χιλιομέτρων.
Δεν αμφιβάλω για την ποιότητα των golf αλλά πάντως γενικά τόσο τα παλιά όσο κ τα καινούργια, βγάζουν προβληματάκια. Φίλος με e-golf που το έχει ένα χρόνο δεν αντέχει άλλο (παρόλο που ειναι κ μέσα στην εγγύηση). Για τους παραπάνω λόγους κίόλας αποφεύγω το id3, παρόλο που μου αρέσει πολυ κ έχει κ καλή μπαταρία. Βέβαια με τα μέτρα τις κυβέρνησης κ υποχρεωτική αγορά των ηλεκτρικών στην εκπνοή των συμβολαίων των leasing, τα σχέδια άλλαξαν κ δεν ξέρω αν θα προχωρήσω στην αγορά δυστυχώς, αναμένω στις 20 Αυγούστου να μου δώσουν τιμές οι εταιρίες που κάλεσα για προσφορά...
-
@piliourits: Έχεις απόλυτο δίκιο ως προς το ότι η ποιότητα μπορεί να βρίσκεται σε πολλά πράγματα. Γι' αυτό κι εγώ διευκρίνισα από το πρώτο μου σχετικό ποστ ότι μιλάω για την απτή ποιότητα κατασκευής, η οποία μάλλον είναι και αυτή που οι περισσότεροι αντιλαμβάνονται.
Όσον αφορά το Focus μου (mk3.5 1.5 TDCi), δεν θα το άλλαζα σε καμία περίπτωση με το αντίστοιχο Golf mk7 1.6 TDi (εκτός ίσως αν ήμουν στη Γερμανία κι έκανα 1000 Km την εβδομάδα στην Autobahn). Έχοντας οδηγήσει τέτοιο Golf πολλές φορές, το βρίσκω παντελώς αδιάφορο οδηγικά. Παρόλο λοιπόν που αναγνωρίζω ότι οι περισσότεροι θα το προτιμούσαν έναντι του Focus, για μένα η ποιότητα της μηχανολογικής εξέλιξης που έχει γίνει στο Focus σε κινητήρα, κιβώτιο, σύστημα διεύθυνσης, ανάρτηση και πλαίσιο είναι σημαντικότερη από την ποιότητα σε υλικά, φινίρισμα, ηχομόνωση και απομόνωση από το περιβάλλον που έχει το Golf.
-
@bekiaris: Αν επιτρέπεται, τι προβλήματα έχει ο φίλος σου με το e-Golf; Το έχει η αδελφή μου ως company car εδώ και λίγους μήνες. Τι να περιμένει;
-
@bekiaris: Αν επιτρέπεται, τι προβλήματα έχει ο φίλος σου με το e-Golf; Το έχει η αδελφή μου ως company car εδώ και λίγους μήνες. Τι να περιμένει;
Εχει αντιμετωπίσει προβλήματα με την τροφοδοσία ρεύματος του ηλεκτροκινητήρα καθώς επίσης κ με το λογισμικό, νομίζω έχει κάνει δύο Updates, ενώ ταυτόχρονα έχει αντιμετωπίσει κ θέματα στο εσωτερικό πχ με τα παράθυρα, νομιζω κ ένα θέμα με τον αριστερό καθρέπτη. Ενδεχομένως επειδή η αδερφή σου έχει πιο πρόσφατο αυτοκίνητο να μην αντιμετωπίσει προβλήματα λογισμικού καθώς αυτά θεωρητικά έχουν διορθωθεί πλέον, γενικά όμως ο γνωστός μου ταλαιπωρήθηκε με τέτοια μικροπροβλήματα. Το e Up πάντως δεν έχει αναφερθεί να έχει ιδιαίτερα θέματα. Επίσης το e golf έχει σχετικά μικρή αυτονομία κ ακριβή τιμή, οπότε δεν ξέρω γιατί κάποιος να το πάρει, κ να μη πάει στο id3.
-
Πόσα χρήματα διαθέτεις; Φτάνεις στο μικρό Kona;
-
Πόσα χρήματα διαθέτεις; Φτάνεις στο μικρό Kona;
Μιλάμε πάντα μόνο για καινούργιο, δεν δίνω πάνω από 35. Για κάποιους κακεντρεχείς φίλους του φόρουμ, ενημερωτικά η μετοχή της tesla είναι στα 1887$, κ όπως είχα ήδη ενημερώσει, αν φτάσει τα δύο, ξεφορτώνω....ενημερωτικά απλά για τις φούσκες κ τα μπαλωνάκια ενός ανθρώπου που ξέρει να πηγαίνει κόντρα σε μεγάλα συμφέροντα, να ματώνει στις ζημιές κ να γίνεται πλουσιότερος... κ πάνω από όλα να χαρίζει σε εμάς τους απλούς πολίτες τεχνολογία κ καινοτομία μακριά από την παραδοσιακή βιομηχανία που έχει κουράσει με τα ίδια κ τα ίδια. Ελπίζουμε να βελτιώσει κ την ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων κ σύντομα να βλέπουμε μόνο tesla https://www.protothema.gr/english-news/article/1035965/elon-musk-gains-8-billion-in-a-day-to-become-the-4th-richest-man-in-the-world/?utm_source=rss
-
Ε συγγνώμη, αν είναι να δώσεις 35 για Kona ή το ID3, πήγαινε στο πισωκίνητο Tesla M3 να βρεθείς μια δεκαετία μπροστά. 40 χιλιάρικα.
-
Ε συγγνώμη, αν είναι να δώσεις 35 για Kona ή το ID3, πήγαινε στο πισωκίνητο Tesla M3 να βρεθείς μια δεκαετία μπροστά. 40 χιλιάρικα.
Εννοούσα 35 με επιδότηση αρα να πέσω στο 30αρη. ξεφεύγω πολύ αν κ το tesla αξίζει τα λεφτά του...ίσως σε λίγα χρόνια καλά να είμαστε πρώτα, προέχουν άλλα τώρα.
-
https://www.marketwatch.com/story/tesla-stock-rallies-toward-2000-2020-08-20 Εγώ ότι είπα το έκανα... πλέον δεν ειναι λογιστική, ειναι υπόλοιπο στον λογαριασμό. Κ φυσικά ίσως βιάζομαι γιατί φαίνεται οτι έχει ψωμί η υπόθεση, απλά έμαθα στην ζωή να μην είμαι άπληστος, πολύ καλά κέρδη για μία μετοχή που πιστεύω ακόμα οτι έχει άνοδο. Περιμένω τα σχόλια των πανταχού short shellers που μιλάνε για φούσκες κτλ, φαντάζομαι τώρα ειναι η ιδανική στιγμή για να βγάλουν κέρδη. Εγώ ελπίζω πάντως η tesla να ήρθε για να μείνει, διότι βλέπω ειναι η μόνη εταιρία που καινοτομει.
-
Κοιτα καλο ειναι να παρακολουθεις την ετσιρια.
Περιμενουν ολοι το νεο pick up οπου μαλλον θα γινει χαμος, θα παρει τρομερη διαφημιση η υποθεδη....ισως τοτε κατα την διαφημιση να ξεφορτωσεις πριν ηρεμησουν τα πραγματα..
Αλλα δικα σου χρημστα....κανε τα οτι θελεις,
-
Γύρε, αν κατάλαβα καλά ο bekiaris, μόλις η μετοχή έπιασε τα δύο χιλιάρικα, πούλησε όπως είχε πει ότι θα κάνει. Καλοφάγωτα τα υπερκέρδη!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης