Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά καινούργιου B-SUV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά καινούργιου B-SUV
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    140
    705
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz last edited by

      καποιο καλοκαιρι ειχα ενα του 2008 1.6 με οροφη. και ενω ελεγες τι ομορφα παταει ηθελε μια περιοδο παρθενας εικοσαχρονης να περασει διασταυρωση. θυμαμαι πηγαιναμε με το παιδια του σιβινφο στο ζαχο για διαιτες, στα λιμανακια μπηκα με πολλα, με καταλαβανε που το παω και μεχρι να τελειωσει η πρωτη στροφη δεν εβλεπα ουτε το 'Σ' πισω τους, κερδιζες 10 μετρα στριβωντας μεχρι τη μεση της στροφης και εχανες τρεις κολωνες μετα. με αιρκοντισιον αναμμένο ζυγιζε οσο 4 χοντρες ερμα.

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • yem
        yem @realzeus last edited by

        Mάλλον κάτι κάνεις λάθος. Με 120 σταθερά πήγαινα Θεσσαλονίκη-Αθήνα και όταν έμπαινα στο Ποτάμι, είχα ακόμα 1/4 στο ρεζερβουάρ, ήγουν κατανάλωση λίγο κάτω από 7 στα 100. Το μοτέρ είναι όντως αδύναμο ψηλά, αλλά ροπάτο χαμηλά. Το μεγάλο του πρόβλημα είναι το θεόμακρο κιβώτιο. ...

        ε τότε έκαιγες λιγότερα απο τις προβλέψεις του κατασκευαστή :

        α) Κατανάλωση καυσίμου - Κύκλος εκτός πόλης 7 l/100 km

        β)Κατανάλωση καυσίμου - Κύκλος εντός πόλης 9.7 l/100 km

        γ)Κατανάλωση καυσίμου - Μικτός κύκλος 8 l/100 km

        https://www.auto-data.net/gr/ford-focus-hatchback-i-1.6-16v-100hp-7362

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @dublin last edited by

          Για Focus I μιλάς;

          Αυτά τα νούμερα δεν τα είχα δει ποτέ που λες, σε κάνα κατηφορικό μόνος μου ίσως.

          Έχουν περάσει και αιώνες από τότε βέβαια, αλλά θυμάμαι τα ντεπόζιτα άδειαζαν για πλάκα.

          Ναι, για Focus 1, το έχω ακομα, καθώς έχω το χούι να μην πουλάω ποτέ αυτοκίνητα και έτσι έχω κανει ολόκληρο όρχο... Χαχα.

          Οι τιμές που λέω είναι με μέτρηση αντλίας και ως στράγγισμα του ρεζερβουάρ (με μπιτόνι για πλήρωση όταν μείνει). Δεν είναι στο περίπου δηλαδή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • piliourits
            piliourits @realzeus last edited by

            Dublin wrote:

            Για Focus I μιλάς;

            Αυτά τα νούμερα δεν τα είχα δει ποτέ που λες, σε κάνα κατηφορικό μόνος μου ίσως.

            Έχουν περάσει και αιώνες από τότε βέβαια, αλλά θυμάμαι τα ντεπόζιτα άδειαζαν για πλάκα.

            Ναι, για Focus 1, το έχω ακομα, καθώς έχω το χούι να μην πουλάω ποτέ αυτοκίνητα και έτσι έχω κανει ολόκληρο όρχο... Χαχα.

            Οι τιμές που λέω είναι με μέτρηση αντλίας και ως στράγγισμα του ρεζερβουάρ (με μπιτόνι για πλήρωση όταν μείνει). Δεν είναι στο περίπου δηλαδή.

            Δια, εμ σπορ οδήγηση μαλιοκούβαρα, εμ 7 λίτρα ΔΕΝ γίνεται στο Focus 1.6 με zetec. Να βγάλει ο πατέρας μου 7μιση, όταν πάει τις εγγονές στο σχολείο, ίσως...

            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • yem
              yem last edited by

              @Piliourits εντάξει μην τον φάμε δεν είπε και για σπορ οδήγηση με 120 πήγαινε . . .

              @gatos  ακόμα κλαίω με την διασταύρωση ... που να με δεις ανάβαση Σχοίνο- πόρτο Γερμενό κλάάάμαααα!

              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gatoz
                gatoz @yem last edited by

                @Piliourits εντάξει μην τον φάμε δεν είπε και για σπορ οδήγηση με 120 πήγαινε . . .

                @gatos  ακόμα κλαίω με την διασταύρωση ... που να με δεις ανάβαση Σχοίνο- πόρτο Γερμενό κλάάάμαααα!

                το περασμενο σαββατον το εκαμα με γατα και γατουλα και 3η-6η ανεβασμα απο ψαθα μεχρι βιλλια, μονο στις φουρκετες 2α.

                επηρες μια ιδεα απο βιτοτουρμπο, μεχρι να αποφασισεις θα δεις και αλλα πολλα σουβια. αλλα την μερα πριν παρεις αποφασις, ξαναμπες σε βιτ και δωσε γκαζια. και μετα σκεψου τις  οθονες και τα πιξελ.

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • realzeus
                  realzeus @yem last edited by

                  @Piliourits εντάξει μην τον φάμε δεν είπε και για σπορ οδήγηση με 120 πήγαινε . . .

                  Αυτό ακριβώς! Όταν βιαζόμουν και κατέβαινα με 160-170, στον Κηφισό άναβε λαμπάκι, άρα κοντά στα 10 λίτρα. Έκανα σχεδόν κάθε βδομάδα αυτήν την διαδρομή γιατί υπηρετούσα Αθήνα και ερχόμουν τα ΣΚ στην Σαλονίκη για να δω την γυναίκα. Το μεγαλύτερο που έχω δει ήταν 17-18 λίτρα, στην πίστα των Σερρών.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    teo-mak @realzeus last edited by

                    Yem wrote:

                    REALZEUS wrote:

                    Yem wrote:

                    μοτέρ που καίει και 265ε

                    Αυτό ρε παιδιά που θεωρείτε ότι το Focus 1 1600, που καίει γύρω στα 7 λίτρα στα 100, και έχει €265 τέλη κυκλοφορίας είναι ακριβό, μπορεί και να με στείλει αδιάβαστο.

                    Τα τέλη δεν είναι πολλά για ένα χρόνο ούτε είναι αυτά που με αναγκάζουν να πουλήσω αλλά όταν όλα σχεδόν τα καινούργια δίνουν 100€ εγώ δίνω 265€ τα 165€ δεν τα λες και ψίχουλα! Επίσης τα ανέφερα πριν γιατί αν η φώκια αξίζει κοντά στα 1.500€ και δεν πουληθεί τρώει και άλλα 265 τέλη οπότε η διαφορά με του μάντρα μειώνετε! Είναι τέτοια η αξία του αυτοκινήτου...

                    Όσο για την κατανάλωση με δικές μου μετρήσεις τα τελευταία τουλάχιστον 2 χρόνια βγάζω 8-10 λίτρα με πολύ χαλαρή οδήγηση! Στα τελευταία γεμίσματα κατέβασα και το Drivvo που είπε ένα φίλος από εδώ με χιλιόμετρα σε εθνικές Αθήνα - Αλεποχωρι - Κάντια μου βγάζει 8.23/100 μόνο σε ανοιχτό δρόμο με 120-140 και a/c σε λίγο θα μας πει και για κέντρο!

                    Μάλλον κάτι κάνεις λάθος. Με 120 σταθερά πήγαινα Θεσσαλονίκη-Αθήνα και όταν έμπαινα στο Ποτάμι, είχα ακόμα 1/4 στο ρεζερβουάρ, ήγουν κατανάλωση λίγο κάτω από 7 στα 100. Το μοτέρ είναι όντως αδύναμο ψηλά, αλλά ροπάτο χαμηλά. Το μεγάλο του πρόβλημα είναι το θεόμακρο κιβώτιο. Το Volvo S40, με το ίδιο μοτέρ αλλά πολύ πιο κοντό σαζμάν, ξεκινάει πολύ πιο άνετα. Θέλω να ξέρω ποιος ανώμαλος Γερμανός μηχανολόγος το οδήγησε και είπε ότι είναι ΟΚ... Έχει την ίδια κλιμάκωση με το 1800, που εκείνο πήγαινα όμορφα, λόγω μεγαλύτερης ισχύος και ροπής.

                    Μια χαρά τα γράφει.

                    Το ίδιο αυτοκίνητο   (focus)έχουμε στην οικογένεια και γράφει τέτοια νούμερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Παιδιά μάλλον πρέπει να μάθετε να το οδηγείτε τότε. Μιλάω για συγκεκριμένη χρήση, όχι για 1η-2α στην Αμαλίας/Τσιμισκή. Κάτι ξέρω κι εγώ μετά από 267.000 χλμ με αυτό το αυτοκίνητο... Εκτός αν μου έδωσαν 'πειραγμένο'... (κακό χιούμορ...).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dublin last edited by

                        Ως γνωστών οι μετρήσεις του κατασκευαστή σε τέλειες (μη υπαρκτές συνθήκες) απέχουν παρασάγγας από την πραγματικότητα, τι να λέμε τώρα, ότι το Focus του τότε επιανε τιμές diesel του σήμερα;

                        Το αυτοκίνητο με ένα ντεπόζιτο πήγαινα στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και μετά από λίγες μέρες εκεί, έπρεπε να γεμίσω για να ξαναανεβω Αθήνα, με πετρέλαιο στο επόμενο αυτοκίνητο πήγαινα και γυρνούσα, έκανα τις βόλτες μου εκει και πέρναγα Αθήνα και κάποιες μέρες.

                        Τι να πω, εκτός αν έχουν περάσει τόσα χρόνια (και αυτοκίνητα) που δεν θυμάμαι καλά. Θυμαμαι σίγουρα τα 50€ βέβαια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • yem
                          yem last edited by

                          Το c3 aircross corpration diesel 1,5 automatic  βγαίνει προσωρινά εκτός λίστας !Παρά την πολύ καλή τιμή και τα έξτρα δωράκια που έπεφταν βροχή και υποσχέσεις για καλύτερη τιμή στην αγορά της φώκιας η σύζηγος είπε όχι !

                          Θα το παλέψω στο test drive να της αλλάξω γνώμη , αν και το αμάξι πάσχει σε σχέση με τα άλλα της λίστας εμένα μου κάνει πολύ

                          • Μεγάλοι χώροι

                          *οικονομικό καύσιμο

                          • αξιόπιστο κινητήρα

                          *και άνεση -εργονομία λόγο αυτόματου

                          Όπως επίσης εκτός είναι και το renault Captur GPL dynamic , Το οποίο σαν design άρεσε πολύ και στους δύο αλλά με την φορολόγηση πατάει στα 22.000ε και είναι πολύ over budget . Ίσως πάω να δω την expression με έξτρα την κάμερα οπισθοπορίας και αισθητήρες parking εμπρός.

                          Γνωρίζει κανένας αν μπορεί να μπεί η κάμερα after market ?

                          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • georgemit
                            georgemit last edited by

                            Μεταξύ 2008 1.5 100 ps diesel active, C3 aircross 120 diesel auto, VW T-Roc 1.6 tdi και Puma 1.5 diesel τι θα διαλέγατε; Πιστεύω ότι είναι τα επικρατέστερα diesel στην κατηγορία, θα βοηθήσουμε και τον φίλο αν τον ενδιαφέρει το συγκεκριμένο καύσιμο.

                            Υγ. Δεν έχω διαβάσει όλο το νήμα.

                            i30 1.5 160 N line!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • yem
                              yem @georgemit last edited by

                              Το 2008 είναι πανέμορφο μέσα και έξω, έχει και μεγάλο πορτ μπαγκάζ! ωστόσο νομίζω ότι η active είναι πολύ φτωχή για τα λεφτά της!

                              Το c3 aircross diesel auto είναι το ποιο Vfm με την προσφορά που έχει τώρα!

                              Το puma βγαίνει diesel;

                              Από diesel δεν ξέρω πολλά και ακούω περί απαγόρευσης και το διπλό σκέφτομαι

                              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                panormus772 @georgemit last edited by

                                Μεταξύ 2008 1.5 100 ps diesel active, C3 aircross 120 diesel auto, VW T-Roc 1.6 tdi και Puma 1.5 diesel τι θα διαλέγατε;

                                Αν θέλει άνεση και αυτόματο, C3aircross. Αν θέλει πιο συμμετοχική οδηγική συμπεριφορά (όσο γίνεται σε b suv), Puma.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @yem last edited by

                                  Το puma βγαίνει diesel;

                                  Φυσικά, 1.5 120ps. Από €21.800.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • yem
                                    yem last edited by

                                    Eπανέρχομαι με test drive του Skoda Kamiq Gtec Ambition 1,0τ 90hp ! Με τα καινούρια τ.τ. Έπεσε πάλι στις παλιές τιμές του Ιουνίου κάτω από 20.000ε με μεταλλικό χρώμα όλα πληρωμένα και τα κλειδιά στο χέρι ! Δεν έχω ξαναμπεί σε ποιο ευρύχωρο αμάξι , πραγματικά άπλετοι χώροι , εύκολοδήγητο αμάξι με καλή αίσθηση τιμονιού! Το μοτέρ δεν βάζει φωτιά στο δρόμο ( ποιο αργό από kona και vitara) αλλά είναι σίγουρα ποιο νευρικό και αεράτο από την *φώκια ! Είχα την ατυχία ότι τελείωσε πολύ γρήγορα το αέριο καθώς δεν το είχαν προετοιμάσει για T.D, αλλά είχα και την τύχη να δω την εναλλαγή καυσίμου η οποία ήταν ανεπαίσθητη όπως επίσης να δω και την κατανάλωση της βενζίνης ( έστω και στιγμιαία) η οποία δεν ξεπέρασε τα 6λίτρα/100χλμ , Εντύπωση μου έκανε το πολύ εύκολο infotainment και οι τεράστιοι χώροι στους πίσω επιβάτες και με το + των αεραγωγών πίσω από το JUMBO BOX που δροσίζουν αμέσως τους πίσω !

                                    Στα μείον το μικροσκοπικό πορτ μπαγκαζ με τα 280λίτρα και η μικρή χωρητικότητα και στα 2 καύσιμα !

                                    • Η φώκια μας άφησε για ακόμα μια φορά από τρόμπα βενζίνας , επισκευάστηκε -μπήκε αγγελία και πουλήθηκε σε τιμή σχεδόν τριπλάσια από αυτή που έδιναν οι αντιπρόσωποι ! Εύχομαι από καρδιάς να βγάλει στον καινούριο ιδιοκτήτη άλλα τόσα χιλιόμετρα αβασάνιστα !

                                    Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Δε βάζει φωτιά στο δρόμο, σύμφωνοι. Είναι όμως τόσο επικίνδυνο όσο θέλησαν να μας πείσουν κάποιοι; Είναι το Kamiq CNG 'τάφος και κασόνι' ή μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς; Τι σε φρενάρει από το να το παραγγείλεις;

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • yem
                                        yem @dimsabas last edited by

                                        Δε βάζει φωτιά στο δρόμο, σύμφωνοι. Είναι όμως τόσο επικίνδυνο όσο θέλησαν να μας πείσουν κάποιοι; Είναι το Kamiq CNG 'τάφος και κασόνι' ή μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς; Τι σε φρενάρει από το να το παραγγείλεις;

                                        ***Επικίνδυνο ***? Μάλλον άγνοια και ημιμάθεια , φόβος για το διαφορετικό , κάπου κάποια μετατροπή υγραερίου σε συνεργείο -πίσω αυλή να έσκασε το ντεπόζιτο !

                                        Τάφος και κασόνι ? Τα ξαναείπα νομίζω και σε άλλο νήμα με τον φίλο που τον πηγαίναν καρότσα οι 'αργοί' ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας ! Για αυτό οι Εθνικές έχουν 3 λωρίδες και οι περιφερειακοί 2 , για κάποιους 'αργούς' που δεν γουστάρουν να κάνουν το σπίτι - εξοχικό Paris - Dakar! Νομίζω πάραυτα ότι και προσπέραση μπορεί να κάνει αξιοπρεπώς , σίγουρα όχι σε μεγάλης κλίσης ανηφόρα !

                                        Με φρενάρουν λίγο διάφορα μείον τα οποία συσσωρεύονται π.χ. Ναι μεν με βολεύει το μεγαλύτερο βενζινάδικο με CNG και χιλιομετρικά με βολεύει και για το εξοχικό αλλά από εκεί και πέρα ίσως να χρειαστεί να ξεβολευτώ **ΊΣΩΣ **όταν και αν χρειαστεί να πάω προς Πελοπόννησο ή κάπου που να μην εξυπηρετούν τα υπάρχον βενζινάδικα  όπως επίσης οι συχνές βλάβες που διαβάζω στις αντλίες με αποτέλεσμα ο ανεφοδιασμός να γίνετε λίγο περιπέτεια !Με φρενάρει λίγο το πάρα πολύ μικρό πορτ μπαγκαζ που η αλήθειά είναι το χρειάζομαι 1-2 φορές το χρόνο max !Με φρενάρει λίγο ότι έχει μόνο 14 κιλά αερίου ρεζερβουάρ και ότι είναι αμάξι του γκρουπ ( χωρίς κάποια κακία ίσως απλά από άγνοια)!

                                        Έχω κλείσει στα λόγια για ένα που υπάρχει στο τελωνείο και μας αρέσει το χρώμα  αλλά με πήραν από την Renault  ότι έχουν πέσει λίγο οι τιμές λόγο Τ.Τ. και αν με ενδιαφέρει να δούμε τις καινούριες τιμές από κοντά! έχω κλείσει για test drive για το captur με LPG την τρίτη ! νομίζω -Αν θέλει κάποιος να με βοηθήσει - ότι η έκδοση DYNAMIC του Captur είναι ποιο πλήρεις από την AMBITION του Kamiq!

                                        *Διόρθωση : το Captur του td δεν θα είναι LPG , θα είναι το ίδιο μοτέρ 1,0 - 100hp

                                        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Όχι υπήρχαν αυτοκίνητα που είχαν θέματα

                                          Ήταν εργοστασιακό σύστημα όπου έσκασε το τεποζιτο λογω διάβρωσης του κατά το φουλαρισμα του σε πρατήρια. Σταμάτησε η παραγωγή τους και επανήλθε με νέας τεχνολογίας μόνωση η οποία έχει αναλυθεί στο forum και είχα ποσταρει κάποιες μελέτες. Και σε αυτές υπό χτυπήματα και γδαρσιματα πανω στο τεποζιτο (κατά τη μελετη) υπήρξε διάβρωση αλλά η επέκταση της ήταν περιορισμένη, αντίθετα με της πρώτης φουρνιάς τεποζιτα

                                          Συνεπώς συμφιρουμιτη ημιμάθεια έχεις μαλλον εσύ.

                                          Το ερώτημα είναι πόσο εύκολα ξεστομίζει καποιος (ή ποσταρει) τον όρο ημιμάθεια καταγγέλλοντας την αντίθετη άποψη.

                                          Πως να το περιγράψουμε αυτό;

                                          Φαφλατοσυνη, επιπολαιότητα;

                                          Τεσπα η καλύτερες δεξαμενές είναι αυτές τύπου 4 και αισίως τυπου 5 όπου δεν δύναται να υπάρξει διάβρωση αλλά από την άλλη έχουν συγκεκριμένα έτη ημιζωης και υψηλότατο κόστος ενώ είναι παραπάνω από το μισό ελαφρυτερες.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • yem
                                            yem @lap last edited by

                                            Ήταν εργοστασιακό σύστημα όπου έσκασε το τεποζιτο λογω διάβρωσης του κατά το φουλαρισμα του σε πρατήρια. Σταμάτησε η παραγωγή τους και επανήλθε με νέας τεχνολογίας μόνωση η οποία έχει αναλυθεί στο forum και είχα ποσταρει κάποιες μελέτες. Και σε αυτές υπό χτυπήματα και γδαρσιματα πανω στο τεποζιτο (κατά τη μελετη) υπήρξε διάβρωση αλλά η επέκταση της ήταν περιορισμένη, αντίθετα με της πρώτης φουρνιάς τεποζιτα

                                            Ευχαριστώ για την πληροφορία για αστοχία υλικού στις πρώτες δεξαμενές είχα διαβάσει κάτι σχετικό !Αν μπορείς να μου βάλεις και το link  απο το forum θα σου είμουν ευγνόμων .

                                            Συνεπώς συμφιρουμιτη ημιμάθεια έχεις μαλλον εσύ.

                                            Το ερώτημα είναι πόσο εύκολα ξεστομίζει καποιος (ή ποσταρει) τον όρο ημιμάθεια καταγγέλλοντας την αντίθετη άποψη.

                                            Πως να το περιγράψουμε αυτό;

                                            Φαφλατοσυνη, επιπολαιότητα

                                            Εντάξει τώρα είσαι υπερβολικός , ούτε σου έκανα επίθεση ούτε αναφερόμουν σε εσένα προσωπικά , αναφέρομαι σε αυτούς που δεν έχουν  ιδέα και δεν θέλουν να μάθουν και σου λένε 1002 αρνητικά και ότι καίγονται τα μοτέρ και ότι ανατινάζονται ! Ότι έχω άγνοια επειδή δεν ασχολούμαι με την αυτοκίνηση αυτό μπορεί να το πείς ημιμάθεια όμως...δύσκολα !

                                            Παρόλα αυτά έψαξα αρκετά εδώ και κάνα μήνα για βλάβες και αστοχίες σε οχήματα με εργοστασιακή εγκατάσταση αερίου και βρήκα μόνο αυτό https://www.caroto.gr/2017/04/10/%CE%BC%CE%BF%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%AD%CE%BA%CF%81%CE%B7%CE%BE%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%86%CE%BF%CE%B4%CE%B9/  Ίσως επειδή όπως είπα δεν ασχολούμαι με την αυτοκίνηση να μην έκανα σωστή έρευνα χρησιμοποιώντας λάθος λέξεις κλειδιά! τέλος πάντων δε νομίζω να υπάρχει λόγος να δόσουμε συνέχεια , καλή καρδιά Lap !

                                            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr