Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 104
    • 105
    • 17 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    80906
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sera2008 last edited by

      Ούτε εγώ θα αγόραζα προσωπικά VAG!!! Το αναγκαίο κακό είναι ότι η εταιρεία που δουλεύω έχει κάνει παγκόσμιο συμβόλαιο στην Αμερική για όλα τα affiliates με το γκρουπ και μάλλον λόγω dieselgate με τιμές χώμα που ποτε δεν θα μάθουμε εδώ.....

      Ετσι αναγκαστικά πρέπει όλοι οι εργαζόμενοι ανα τον κόσμο να επιλέξουμε μεταξύ VW/AUDI/SKODA (την Seat δεν την έχουν στο συμβόλαιο γιατί μάλλον δεν έχει παρουσία σε πολλές χώρες).

      Οι επιλογές που έχουμε για το επίπεδό μου στην εταιρεία είναι τα νέα Golf /A3/ Octavia 2.0 TDI  ή Passat/Superb 1.6 tdi DSG.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sargus
        sargus last edited by

        Καλά εσένα αφού θα είναι με ληζινγκ, δε σε απασχολούν πιθανές βλάβες (στο μέτρο του λογικού πάντα διότι είναι και μπελάς να μένεις χωρίς αμάξι συχνά.).

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • dimitriscsd
          dimitriscsd @sera2008 last edited by

          Ούτε εγώ θα αγόραζα προσωπικά VAG!!! Το αναγκαίο κακό είναι ότι η εταιρεία που δουλεύω έχει κάνει παγκόσμιο συμβόλαιο στην Αμερική για όλα τα affiliates με το γκρουπ και μάλλον λόγω dieselgate με τιμές χώμα που ποτε δεν θα μάθουμε εδώ.....

          Ετσι αναγκαστικά πρέπει όλοι οι εργαζόμενοι ανα τον κόσμο να επιλέξουμε μεταξύ VW/AUDI/SKODA (την Seat δεν την έχουν στο συμβόλαιο γιατί μάλλον δεν έχει παρουσία σε πολλές χώρες).

          Οι επιλογές που έχουμε για το επίπεδό μου στην εταιρεία είναι τα νέα Golf /A3/ Octavia 2.0 TDI  ή Passat/Superb 1.6 tdi DSG.

          Από αυτά που αναφέρεις θα έπαιρνα το 2λιτρο Octavia χωρίς δεύτερη σκέψη! Ειδικά αν τους φόρους πολυτελείας κτλ τους πληρώνει η εταιρία και όχι εσύ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sera2008 last edited by

            Φόρο πολυτελείας πληρώνει η εταιρεία αλλά φόρο εισοδήματος σαν παροχή πληρώνω εγώ και αυτός εξαρτάται μόνο από την ΛΤΠΦ.

            Περιμενω τις τιμές των A3/Octavia και τα επίπεδα εξοπλισμού τους σε συνδυασμό με τις ΛΤΠΦ για να πάρω την τελική απόφαση.Θελω να είναι με τα extras που σκεφτομαι (αν δεν τα έχουν) μέχρι 21.000 το πολύ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Εαν βγαίνουν τα 'κουκιά' για το Α3, πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση, εφόσον σε καλύπτουν οι χώροι του (έχεις και το Κούγκα για πιο μεγάλο).

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dublin @fanis75 last edited by

                Εαν βγαίνουν τα 'κουκιά' για το Α3, πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση, εφόσον σε καλύπτουν οι χώροι του (έχεις και το Κούγκα για πιο μεγάλο).

                ε ναι, δεν το συζητάμε. Δεν έπαιρνα Golf και 7.990ευρώ να έκανε..τα άλλα είναι πολύ μεγάλα, κανένας λόγος να μπλέκεις, και το Α3 πάει παντού πολύ καλά και βολεύει για ποιο 'στενές' καταστάσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sera2008 @fanis75 last edited by

                  Φάνη Το Kuga ST Line με το προγραμμα της Rica που είχα το έχω πουλήσει από τον Φεβρουάριο 2019 (το είχα βάλει κι εδώ αγγελία) γιατί βρεθήκαμε με την σύζυγο με 2 εταιρικά και πλέον περίσσευε.Τουλαχιστον το πούλησα αρκετά καλά (23500€ από 27200€ αγορά) και δεν έχασα πολύ για αμαξι 2 χρόνων.

                  Τωρα που αλλάζω το δικό μου εταιρικό Qashqai έχω σκεφτεί εκτός της λύσης των άνωθεν να κάνω χρήση του car Allowance που μας δίνει η εταιρεία. Δηλαδή να μην πάρω εταιρικό αλλά να μου δίνουν ένα σταθερό μηνιαίο ποσο το οποίο μπορώ να το διαθέσω για να αγοράσω ένα δικό μου και να γλιτώσω τον φόρο του εταιρικού  ( για αυτό και πηρα τιμές από το νέο Kuga -λεπτομέρειες στο thread του Kuga 2020).

                  Θελει μελέτη τι με συμφέρει περισσότερο γιατί δεν μου έχει απαντήσει ακόμα το HR το ύψος του μηνιαίου ποσού του car allowance και αν είναι και τα καύσιμα μέσα ή όχι...

                  Στο θέμα μας το νέο Α3 από τα video που έχω δει, μου αρέσει πολύ από έξω και από μέσα αλλά πρέπει να δω τιμές/εξοπλισμούς. Νομιζω είναι η χρυσή τομή στα μικρομεσαία premium και με τα ίδια χρήματα που η BMW και η Mercedes δίνουν τις 116d/A180d με 115 άλογα νομιζω εκεί γύρω στα 29-31.000 η Audi θα δίνει το δίλιτρο με τα 150. Για την αγορά leasing που δεν την νοιάζουν τα 2.000 ΚΕΚ είναι πολύ καλύτερη επιλογή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Youtube Video

                    Das auto!

                    Αυτοί όσο πάνε και το χειροτερεύουν αντί να το βελτιώνουν από τις προηγ. γενιές...

                    Υ.Γ. Ο.κ., είμαι λίγο χαιρέκακος προς το group κι αν και το συγκεκριμένο τεστ δε σημαίνει τα πάντα για ένα αμάξι, βάζει έναν προβληματισμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Χεχεχε

                      das ausgefallene Auto.

                      Υ.γ

                      Γιατρέ τα ουσιαστικά γράφονται με κεφαλαίο....

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        parikon @panormus772 last edited by

                        Youtube Video

                        Das auto!

                        Αυτοί όσο πάνε και το χειροτερεύουν αντί να το βελτιώνουν από τις προηγ. γενιές...

                        Υ.Γ. Ο.κ., είμαι λίγο χαιρέκακος προς το group κι αν και το συγκεκριμένο τεστ δε σημαίνει τα πάντα για ένα αμάξι, βάζει έναν προβληματισμό.

                        Πω πω χάλι..και καλά φταίνε τα λάστιχα που βάζει η vw που το αμάξι δε μπορούσε να στρίψει. Τραγικό αποτέλεσμα 69 km/h.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dublin last edited by

                          Τα Turanza; Από προσωπική εμπειρία (τα έβαλα πέρσι μόλις βγήκαν τα καινούργια) και τα ειδικά τεστ, θα έλεγα ότι είναι εξαιρετικά λάστιχα (εκτός από λίγο αυξημένο θόρυβο σε σχέση με άλλα που έχω).

                          Το Ελληνικό τεστ που είναι ποιό αυστηρό απο τους Ισπανούς το έβγαλε 73 με 71,5 το παλιό. Νομίζω είναι ποιό λογικό νούμερο, και πάλι πολύ χαμηλό στην κατηγορία, αφού είναι πολύ πίσω(πάνω από 1,5χλμ) ακόμη και από αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει χρόνια, και πίσω και από τα καινούργια B suv (και κάποια παλιά).

                          Αν δείτε τι νούμερα δίνουν οι Ισπανοί σε αλλά αυτοκίνητα το αποτέλεσμα είναι σοκαριστικό.

                          Youtube Video

                          Εδώ ο Thomas 'βγαίνει από τα ρούχα του' - για τα δεδομένα του - με το infotainment σε απόκριση (μιλάει για επεξεργαστές) και εργονομία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ

                            Youtube Video

                            Εδώ κινεζιά με καλυτερο αποτελεσμα στην αποφυγή και δέκα χιλιόμετρα μεγαλύτερη ταχύτητα στο σλάλομ.

                            Α και σχεδόν μισή τιμή αγοράς

                            Youtube Video

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dilliget @sera2008 last edited by

                              Τωρα που αλλάζω το δικό μου εταιρικό Qashqai έχω σκεφτεί εκτός της λύσης των άνωθεν να κάνω χρήση του car Allowance που μας δίνει η εταιρεία. Δηλαδή να μην πάρω εταιρικό αλλά να μου δίνουν ένα σταθερό μηνιαίο ποσο το οποίο μπορώ να το διαθέσω για να αγοράσω ένα δικό μου και να γλιτώσω τον φόρο του εταιρικού  ( για αυτό και πηρα τιμές από το νέο Kuga -λεπτομέρειες στο thread του Kuga 2020).

                              Θελει μελέτη τι με συμφέρει περισσότερο γιατί δεν μου έχει απαντήσει ακόμα το HR το ύψος του μηνιαίου ποσού του car allowance και αν είναι και τα καύσιμα μέσα ή όχι...

                              @Sera2008

                              Συγνώμη αλλά κ με τον car allowance φορολογηθείς αφού αναγνωρίζεται ως εισόδημα μισθωτών. Σωστά?

                              Τλκ τι πήρες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap @dublin last edited by

                                Τα Turanza; Από προσωπική εμπειρία (τα έβαλα πέρσι μόλις βγήκαν τα καινούργια) και τα ειδικά τεστ, θα έλεγα ότι είναι εξαιρετικά λάστιχα (εκτός από λίγο αυξημένο θόρυβο σε σχέση με άλλα που έχω).

                                Το Ελληνικό τεστ που είναι ποιό αυστηρό απο τους Ισπανούς το έβγαλε 73 με 71,5 το παλιό. Νομίζω είναι ποιό λογικό νούμερο, και πάλι πολύ χαμηλό στην κατηγορία, αφού είναι πολύ πίσω(πάνω από 1,5χλμ) ακόμη και από αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει χρόνια, και πίσω και από τα καινούργια B suv (και κάποια παλιά).

                                Αν δείτε τι νούμερα δίνουν οι Ισπανοί σε αλλά αυτοκίνητα το αποτέλεσμα είναι σοκαριστικό.

                                Youtube Video

                                Εδώ ο Thomas 'βγαίνει από τα ρούχα του' - για τα δεδομένα του - με το infotainment σε απόκριση (μιλάει για επεξεργαστές) και εργονομία.

                                Δεν υπαρχει πιο αυστηρό τεστ, απλά είναι διαφορετικό τεστ με αλλο πρωτόκολλο.

                                Στο Ελληνικό, έχει πίσω βάρος και ο πίσω άξονας αλλάζει συμπεριφορά και δεν κάνει εύκολα τσαλίμια, αν και θα περίμενα διαφορετική συμπεριφορά, ίσως έχει να κανει και με τον κατανεμητή πέδησης.

                                Και Εδώ μου δίνεται μια σπάνια ευκαιρία να αναφερώ πως η xantia activa πέρασε το ελληνικό τεστ (ίδιο πρωτοκολλο) με 85 χιλ/ώρα χωρίς ηλεκτρονικο σύστημα ευστάθειας και 15αριδες τροχους με προφίλ μπαλόνι.

                                Ευχαριστώ πολυ

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin @lap last edited by

                                  Το έχεις ξανακάνει το σχόλιο!

                                  Την προηγούμενη εβδομάδα ο κολλητός μου πήρε Xantia γιατί του κόλλησε η προηγούμενη που είχε! Δεν έχεις καταλάβει με τι Citroen-ακηδες μιλάς..αφου νιώθω σχεδον προδότης..

                                  Ευχαριστώ και εγώ (ότι να'ναι!)

                                  Για το Ελληνικό, το λέω 'αυστηρό' επειδή βγάζει μικρότερα νούμερα από το Ισπανικό. Στο Ισπανικό έχουμε δει πολύ υψηλά νούμερα. Είναι άλλο πρωτόκολλο, όντως.

                                  Τα 005 μια χαρά λάστιχα δεν είναι; Εγώ είδα μεγάλη διαφορά από τα Energy και Toyo και Yokohama και Dunlop που έχω στα μικρά (ή είχα πρόσφατα). Και από τα Primacy 4 ποιο στριφτερα μου φαίνονται.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Το σχολιο για την activa;;;; αποκλείεται

                                    Ευχαριστώ ξανά.

                                    Υ.γ που κολλησε η xantia, στη λασπη; και σου λεει τι να κουραζομαστε, παρά μια νέα.

                                    Κύριοι μου........είστε πολύ ωραίοι τύποι.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sera2008 @dilliget last edited by

                                      @dilliget

                                      Ναι φορολογείται κανονικά απλά κουμπώνει στο εισόδημα και ξέρεις ποσο φόρο θα πληρώνεις το μήνα.Ακόμα τίποτα ως προς την επιλογή μου!! Περιμένουμε τιμές για το Α3 για να δούμε πόσο θα είναι η ΛΤΠΦ.

                                      Με κόβω να μην επιλέξω τίποτα και να ζητήσω car allowance ώστε να πάρω συμπληρωνοντας την μηνιαία δόση ως δικό μου ένα DS7 EAT8 να τελειώνουμε!!!

                                      Ασχετο αλλά ακούστε τι λεφτά βγάζουν οι εταιρείες leasing (έχω και χειρότερο παράδειγμα αλλά αυτό είναι ένα λογικό από την εμπειρία μου με τις εταιρείες αυτές)

                                      Το Qashqai που έχω από 07/2016 και αξιας 25450€ τότε, έχει πλεον 110.000Κμ και το πλήρωσε η εταιρεία 48Χ425=20400€ μέχρι σήμερα.Επειδη δεν μας βλέπω να παραγγέλνουμε καινούριο πριν τον Σεπτέμβριο και με παράδοση 3 μηνες μετά θα πληρώσει πες άλλους 5 μηνες Χ 425€=2125€+20400€=22525€

                                      Μου έστειλε προσφορά η εταιρεία leasing αν θελω να το αγοράσω σε προνομιακή τιμή 13.300€.Λογικα κάπου εκεί θα το δώσει και στον έμπορο μεταχειρισμένων που θα το βγάλει στα 15.500-16.000€.

                                      Δηλαδη ένα αυτοκίνητο που κόστιζε λιανική τιμή 25450€(προφανώς θα το αγόρασε φθηνότερα η leasing) μετά από 4,5 χρόνια θα έχει βάλει στα ταμεία της 35-36.000€.Τα κόστη της ήταν ούτε 1000€ το χρόνο όποτε βγάλτε τα συμπεράσματα σας...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Είναι μονόπλευρα τα συμπεράσματα σου, γιατί υπολογίζεις 1.000 Ευρώ ανά έτος ως μόνα λογικά έξοδα για την εταιρία leasing, το οποίο μπορεί να είναι από λογικά ως λίγα για τα λειτουργικά έξοδα του αυτοκινήτου (τέλη κυκλοφορίας, πλήρη μικτή ασφάλιση, πλήρη τακτική συντήρηση και επιπλέον έκτακτη συντήρηση για βλάβες εκτός εγγύησης).

                                        Αγνοείς όμως ότι από αυτό που βλέπεις ως κέρδος πρέπει να πληρωθούν τα λειτουργικά έξοδα της εταιρίας leasing, οι επισφάλειες, κανόνια κτλ. και το κόστος του χρήματος (δε φαντάζομαι να νομίζεις ότι όλα αυτά τα χιλιάδες αυτοκίνητα αγοράζονται χωρίς δανεισμό). Και βεβαίως πρέπει να περισσέψει και το επιχειρηματικό κέρδος, το οποίο σαφώς πρέπει να είναι αρκετά ουσιαστικό για να αξίζει το επιχειρηματικό ρίσκο.

                                        Αν τα υπολογίσεις όλα αυτά, θα καταλάβεις ότι η πραγματική εικόνα δεν ταιριάζει απόλυτα με αυτή που έχεις στο μυαλό σου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • gatoz
                                          gatoz @harisma23 last edited by

                                          Είναι μονόπλευρα τα συμπεράσματα σου, γιατί υπολογίζεις 1.000 Ευρώ ανά έτος ως μόνα λογικά έξοδα για την εταιρία leasing, το οποίο μπορεί να είναι από λογικά ως λίγα για τα λειτουργικά έξοδα του αυτοκινήτου (τέλη κυκλοφορίας, πλήρη μικτή ασφάλιση, πλήρη τακτική συντήρηση και επιπλέον έκτακτη συντήρηση για βλάβες εκτός εγγύησης).

                                          Αγνοείς όμως ότι από αυτό που βλέπεις ως κέρδος πρέπει να πληρωθούν τα λειτουργικά έξοδα της εταιρίας leasing, οι επισφάλειες, κανόνια κτλ. και το κόστος του χρήματος (δε φαντάζομαι να νομίζεις ότι όλα αυτά τα χιλιάδες αυτοκίνητα αγοράζονται χωρίς δανεισμό). Και βεβαίως πρέπει να περισσέψει και το επιχειρηματικό κέρδος, το οποίο σαφώς πρέπει να είναι αρκετά ουσιαστικό για να αξίζει το επιχειρηματικό ρίσκο.

                                          Αν τα υπολογίσεις όλα αυτά, θα καταλάβεις ότι η πραγματική εικόνα δεν ταιριάζει απόλυτα με αυτή που έχεις στο μυαλό σου...

                                          οι ληζινγκ δουλευουν με ενα 3-10%  επι του κεφαλαιου. οποτε δεν ειναι παραλογα τα ποσα τους. επιπλεον στα του χαρη να προσθεσω οτι το ποσο που βλεπεις ειναι με φπα, που δεν ειναι εκπιπτωμενο μεν απο την δικη σου εταιρεια, αλλα πρεπει να πληρωθει απο τη ληζινγκ, αρα ηδη -24% απο τη σεντρα. και φυσικα πολλα περισσοτερα.

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 @gatoz last edited by

                                            οι ληζινγκ δουλευουν με ενα 3-10%  επι του κεφαλαιου. οποτε δεν ειναι παραλογα τα ποσα τους. επιπλεον στα του χαρη να προσθεσω οτι το ποσο που βλεπεις ειναι με φπα, που δεν ειναι εκπιπτωμενο μεν απο την δικη σου εταιρεια, αλλα πρεπει να πληρωθει απο τη ληζινγκ, αρα ηδη -24% απο τη σεντρα. και φυσικα πολλα περισσοτερα.

                                            Γάτε, είναι προφανές ότι πολύς κόσμος έχει μια πολύ 'στενή' οπτική γωνία των πραγμάτων...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 17 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr