Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 178
    • 179
    • 4 / 179
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    3567
    119700
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by

      ~> C4 vs CHR (στα γαλλικά χωρίς υπότιτλους):

      Youtube Video

      Μεγάλες διαφορές σε χώρους, φωτεινότητα καμπίνας, ορατότητα 360°. Γαλλικά δεν ξέρω αλλά σαν να βλέπω τα πόδια του οδηγού (τον συγκεκριμένο τον έχω δει πολλές φορές και δεν είναι πρώτο μπόι/κορμί) πιο κλειστά στην θέση οδήγησης του C4. Η κεντρική του κονσόλα ανοίγει πολύ αν δείτε στο ύψος των θυρών usb ενώ οι πόρτες έχουν σχεδόν την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το 2008 και βγάζουν στρογγυλεμένο νεύρο που συνδέεται σε συνέχεια επάνω στο ταμπλό. Όχι τόσο έντονα όσο στο 2008 αλλά πολύ φοβάμαι ότι πάλι τα μεγάλα κορμιά δεν θα βολευτουν παρά την απουσία του i-cockpit. Κρίμα το αμάξι είναι κουκλάκι...

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dublin @sabas_thess last edited by

        ~> C4 vs CHR (στα γαλλικά χωρίς υπότιτλους):

        Youtube Video

        Μεγάλες διαφορές σε χώρους, φωτεινότητα καμπίνας, ορατότητα 360°. Γαλλικά δεν ξέρω αλλά σαν να βλέπω τα πόδια τουοδηγού (τον συγκεκριμένο τον έχω δει πολλές φορές και δεν είναι πρώτο μπόι/κορμί) πιο κλειστά στην θέση οδήγησης του C4. Η κεντρική του κονσόλα ανοίγει πολύ αν δείτε στο ύψος των θυρών usb ενώ οι πόρτες έχουν σχεδόν την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το 2008 και βγάζουν στρογγυλεμένο νεύρο που συνδέεται σε συνέχεια επάνω στο ταμπλό. Όχι τόσο έντονα όσο στο 2008 αλλά πολύ φοβάμαι ότι πάλι τα μεγάλα κορμιά δεν θα βολευτουν παρά την απουσία του i-cockpit. Κρίμα το αμάξι είναι κουκλάκι...

        ακριβώς από πάνω αναφέρομαι σε αυτό το βίντεο και λέω κάποια πράγματα που αναφέρονται στο βίντεο αυτό!

        ο τυπάκος αυτός πρέπει να είναι πολύ μικρόσωμος, για να το θέσω κομψά δηλαδή.

        Εμένα μου βγάζει μία σχετική 'φθήνια' μέσα πάντως, είμαι σίγουρος ότι θα έχει πολύ φθηνό πλαστικό.

        Περαστικά από την επέμβασή σου, αν κατάλαβα καλά. Ελπίζω όλα καλά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • sargus
          sargus last edited by

          Πολύ όμορφο μου φαίνεται και μέσα και έξω.

          Και κυρίως πολύ φρέσκο! Νομίζω οι Γάλλοι έχουν βάλει τα γυαλιά στους Γερμανούς (σε όλους βασικά) σε θέματα σχεδίασης και καινοτομίας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            lap last edited by

            Σιγα το πλαστικο που εχει το 2008, που θα ειναι υππδεεστερη μια c4

            Μπουρδα εινα και του 2008.

            Μονο bmw 3αρα και πανω εχουν πλαστικα.

            Υ.γ το χερουλι στην πορτα σου ακομα να τριξει ή δεν μας το λες .

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dublin @lap last edited by

              Σιγα το πλαστικο που εχει το 2008, που θα ειναι υππδεεστερη μια c4

              Μπουρδα εινα και του 2008.

              Μονο bmw 3αρα και πανω εχουν πλαστικα.

              Υ.γ το χερουλι στην πορτα σου ακομα να τριξει ή δεν μας το λες .

              Τι το πέρασες; Suzuki? Με κουβάδες τα πετάς τα WD40 μέσα;

              έχεις μπει στα Aircross? έχεις μπει σε 2008? μάλλον όχι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                sabas_thess last edited by

                @Dublin ευχαριστώ πολύ, όλα καλά πήγαν γλίτωσα από του χάρου τα δόντια 😉

                @Lap άδικο δεν έχεις. Το PSA δεν είναι και δεν θα γίνει premium ποτέ κατ'ουσιαν. Όμως ειλικρινά για τα λεφτά που έδωσα πχ γτ 308 (17κ) δεν παίζει να υπάρχει καλύτερο. Αντίστοιχο ίσως (Focus, Golf 7.5 ; Αυτά). Λακούβες δεν ακούω Τσικ που άκουγα από την πρώτη ημέρα στο Octavia (2005). Στο ταξίδι με τα μαμά λάστιχα (όχι Michelin προφανώς, δεν θυμάμαι όμως μάρκα) στις 16' με 145 κοντέρ (η γυναίκα κλοτσαει από εκεί και πάνω) το μόνο που ακούς είναι αεροδυναμικό θόρυβο από τον αριστερό καθρέπτη μα την Παναγία. Ούτε τον 3κιλυνδρο. Δεδομένου ότι το 2008 όταν το είδα και το έκανα ένα καλό td σε διάφορα οδοστρώματα συν χώμα (γνωστός πωλητής) μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι ένα κλικ επάνω από το 308. Άρα ειλικρινά θαμαι κομπλέ αν το C4 έχει αντίστοιχη ποιότητα. Από το video για να πω την αμαρτία μου ανησυχώ και εγώ λίγο με αυτό που βλέπω όπως ο @Dublin στα πλαστικά του C4 οπότε αναμένω να το δω από κοντά.

                Δεν τρέφω αυταπάτες ότι θα αγοράσω Premium επιπέδου Bmw 3 series κλπ. Δεν έχω ούτε τα λεφτά ούτε το status quo για κάτι τέτοιο. Και είμαι από εκείνους που υπολογίζω ως Ζυγός ακόμα και αυτό. Δεν με νοιάζει φίλε το μάτι του γείτονα. Αυτό που θέλω είναι να είναι top στην κατηγορία του. Ότι πληρώνεις παίρνεις. Από το Golf 8 πχ είναι και θα είναι ανώτερο σε ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης για εμένα.

                "I am what you made me", D.V.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap @dublin last edited by

                  Για να λεω κάτι συγκεκριμενο.... Μάντεψε....

                  Μια χαρά τρίζει το χερουλι, και απλά πλαστικα παντου έχει. Σιγά δηλαδή.

                  Όντως βρήκα θέση οδηγησης. Μετά 20 λεπτά. Αλλά αυτή είναι δεν αλλάζει. Σε πιο ξαπλωτη για ταξιδι μπααα.

                  @sabbas το ξερω το νέο 308 είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία  κρατω μια πισινη για το focus, που περνουσε με 120 χλμ πανω απο λακουβες σαν τρυπες και η αίσθηση ήταν σαν γρανίτης.

                  Απίστευτο όντως για ψηλό φθηνό hatchback

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin @lap last edited by

                    Για να λεω κάτι συγκεκριμενο.... Μάντεψε....

                    Μια χαρά τρίζει το χερουλι, και απλά πλαστικα παντου έχει. Σιγά δηλαδή.

                    Όντως βρήκα θέση οδηγησης. Μετά 20 λεπτά. Αλλά αυτή είναι δεν αλλάζει. Σε πιο ξαπλωτη για ταξιδι μπααα.

                    @sabbas το ξερω το νέο 308 είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία  κρατω μια πισινη για το focus, που περνουσε με 120 χλμ πανω απο λακουβες σαν τρυπες και η αίσθηση ήταν σαν γρανίτης.

                    Απίστευτο όντως για ψηλό φθηνό hatchback

                    όταν θα χρειαστώ τενεκεδάκι για τους βόλους μου, θα σε ενημερώσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sabas_thess last edited by

                      Όχι πράγματα που γνωρίζω δεν μπορώ να τα αποδεχθώ. 2 διαφορετικά εκθεσιακά και 1 td 3 στο σύνολο τα περιεργαστήκαμε εγώ και η φίλη με την οποία ειχαμε βγεί για έρευνα αγοράς. Δεν ετριζε τίποτα και για το επίπεδο του τα πλαστικά του ήταν παντού πολύ καλά εκτός φυσικά από το επάνω κομμάτι στις πίσω πόρτες. Δεν είχε το 2008 καν εκείνο το τελευταίο κομμάτι του ταμπλό που σου παραδεχθηκα ότι έχει κούφιο μέτριας ποιότητας πλαστικό το 308 @Lap.

                      ΥΓ: Δεν ξέρω και δεν ενδιαφέρει τι πλαστικά και συναρμογή έχει η BMW. Να συγκρίνουμε το κάθε όχημα με τα εφάμιλλα του.

                      "I am what you made me", D.V.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • L
                        lap last edited by

                        Οχι άκου sabba  μάλλον δεν γνωρίζεις τα psa.

                        Λοιπόν, τα πλαστικά στην πορτα μιας και για αυτά έκανα κυρίως νύξη:

                        Όταν πιεζεις το κέντρο της πορτας το πλαστικό βαθουλωνει κάπως, αυτό συμβαίνει όταν για παραδειγμα τα πλαστικα είναι λεπτουτσικα. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει όταν κάνεις το ιδιο και στο  swift  ... έχουν ακριβώς τα ίδια πλαστικα... Μα ακριβώς όμως.

                        Τώρα το χερουλι τρίζει κανονικά και με το νόμο θυμίζει ελαφρά το grandpand x  αλλά κανείς δεν το πιανει το οπελ σε τρίξιμο χερουλιου.

                        Τα πλαστικά στο ταμπλό είναι στον πρώτο τσικ του μαλακου, ίσα ίσα για να λένε πως είναι μαλακό.

                        Πριμιουμ ποιοτητα και γενικά ποιοτητα όχι δεν έχει. Είναι απλά στον μέσο όρο των σύγχρονων αυτοκινήτων.

                        Λοιπον στα παλαιοτερα psa αυτά που περιγραφω ουτε για αστείο. Είχαν πολυ ανώτερη απτη ποιοτητα

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dublin last edited by

                          που να ξέρουμε εμείς από PSA, μόνο 4 έχω στην κατοχή μου αυτή τη στιγμή...

                          σε όλα τα reviews εκθειάζουν - τουλάχιστον - το εσωτερικό του 2008 (και 208, το καθένα στην κατηγορία του), εσύ δεν άκουσες κάτι..

                          και ο @Sabas_Thess που να ξέρει, που έχει και ο άνθρωπος στην οικογένειά του Peugeot..κάπου θα το άκουσε και αυτός..

                          κάτσε να μας πει ο Suzuk-άνθρωπος για τα αυτοκίνητά μας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • L
                            lap last edited by

                            Αx και να ξέρες Dublin 

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dublin @lap last edited by

                              Αx και να ξέρες Dublin 

                              Ξέρω ρε συ, μου τα΄ χεις πει. Ας μην πάμε off topic.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • N
                                nontaskatsaras last edited by

                                Μπείτε στην ξαντιάρα που 30 χρόνια μετά δεν τρίζει τίποτα ρεεεεεε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Πραγματικά και στα δικά μου ΧΑΝΤΙΑ και C5 δεν τρίζει τίποτα . Να δούμε 3άρες τέτοιας ηλικίας , να κουβεντιάσουμε...

                                  Πάντως φίλοι που είχαν πάρει C-class πριν 7-8 χρόνια ως μεγαλοστελέχη τραπεζών , είχαν τριξίματα από το πρώτρο μήνα...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @criuser last edited by

                                    Πραγματικά και στα δικά μου ΧΑΝΤΙΑ και C5 δεν τρίζει τίποτα . Να δούμε 3άρες τέτοιας ηλικίας , να κουβεντιάσουμε...

                                    Η e30 δεν τρίζει ούτε μετά από 30 χρόνια! Η e36 μπορεί να τρίζει και μετά απο 30 μήνες...αχαχα! Η e46 (ίσως η καλύτερα φτιαγμένη 3αρα) μετα απο 16 χρόνια και 250.000χλμ πλήρους κακομεταχείρισης απο τον πατέρα μου δεν κάνει κίχ.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Τώρα εσύ θες να πουλήσεις ή μας λες αληθειες;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Οχι σε psa 10 ετιας και άνω. Τρίζουν μόνο τα πλαστικά στο b pillar. Εκεί που ενώνεται το λευκό με το κάτω μαύρο πλαστικά, Πουθενά αλλού, και ειμαι περίεργος και τα παρακολουθώ αυτά.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Να ρωτήσω κάτι;

                                          Αυτά που λέτε για τα αυτοκίνητα σας 10-20-30 χρόνων που δεν τρίζουν ποτέ και πουθενά, τα πιστεύετε κιόλας;

                                          Μήπως οδηγείτε με το στερεοφωνικό πάντα σε μέση ένταση και βάλε, οπότε δεν ακούτε τίποτα άλλο;

                                          Ή είστε απλώς κουφοί;

                                          Και για να σας προλάβω, επειδή πάλι κάποιοι θα βρεθείτε να μου την πειτε για τις αμαξάρες σας, κλείστε πρώτα μουσική και παράθυρα, πάτε μια βόλτα σε τυπικούς ελληνικούς δρόμους (όχι στην Αττική οδό) και μετά ελάτε να μου πείτε πόσο άτριχτα και αθόρυβα ήταν τα αυτοκίνητα σας...

                                          Υ.Γ.: Διευκρινίζω ότι ο ορισμός του αυτοκινήτου που δεν τρίζει είναι αυτό που με κλειστά παράθυρα και χωρίς μουσική, δεν κάνει ούτε τσικ από τα πλαστικά του. Άμα δεν ακούω τίποτα όταν βγαίνω βόλτα με ανοιχτά παράθυρα και τους Metallica ή τον Τερλέγκα να βαράνε στο στερεοφωνικό, δεν σημαίνει ότι έχω 'άτριχτο' αυτοκίνητο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Άρα τρίζει. Ο επόμενος, παρακαλώ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 4 / 179
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr