-
piliourits wrote:
Και γω αυτό κοιτάω για το μέλλον, κι αν τολμήσω σκούτερ ξανά, SYM 125 υγρόψυκτο χαμηλού κόστους με μεγάλους τροχούς, για το πολύ 15-20 χιλιόμετρα ακτίνα απ το κέντρο, όχι εκδρομές κλπ...
Εκτός κι αν κυκλοφορούν αντίστοιχα ηλεκτρικά, εκεί θα είχε νόημα φθηνή ηλεκτροκίνηση.
Σωστός. Πήγα και είδα το Peugeot Tweet 150i . Αερόψυκτο μεν, αλλά στην ουσία είναι ένα SYM Symphony με διαφορετικό λογότυπο. Σε σύγκριση με το SYM μου φάνηκε ένα κλικ ποιο ποιοτικό το Peugeot.
αν και ακούω πως τα peugeot είναι rebranded μηχανάκια made in china και δεν ξέρω τι συμπέρασμα να βγάλω.
-
This post is deleted! -
Η sym τα πάει καλά μόνο Ελλάδα που είμαστε μπατίρηδες. Αν δεις τα νούμερα πωλήσεων η Kymco σκίζει σε Ιταλία, Ισπανία. Πάλι έχει φθηνότερα μηχανάκια από τους big 4 Γιαπωνέζους αλλά ακριβότερα από SYM. Έχω την εντύπωση όμως ότι η SYM τα χρήματα που γλυτώνει είναι από φινίρισμα-πλαστικά-σχεδιασμο και δεν κάνει εκπτώσεις σε καίρια σημεία της μηχανής πχ κινητήρας/φρένα
-
This post is deleted! -
Όταν θα βλέπετε δίκυκλο Peugeot καλό είναι να κάνετε μεταβολή.
Όλα τα σκούτερ της είναι φασον μηχανάκια κάκιστης ποιότητας.
Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που κάποιος θα αγοράσει ένα τρίκυκλο όταν δεν μπορεί να κάνει διήθηση.
Με τα ίδια λεφτά αγοράζει ένα μικρό αυτοκίνητο και έχει και το a/c -θερμανση καλοκαίρι, χειμώνα και λιγότερα κόστη συντήρησης.
-
Έχω οδηγήσει ελάχιστα μηχανάκι πριν πολλά πολλά χρόνια πιτσιρικάς. Το είχα νοικιάσει ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ. Τέλη δεκαετίας 80. Ήταν όμορφα δε λέω αλλά δεν ερωτεύτηκα κι όλας. Από τότε μόνο βλέπω τις μηχανές από μακριά και αγαπημένοι. Έχω όμως άποψη επειδή είναι έμμεσα δουλειά μου.
Μπορώ να το περιγράψω άνετα όπως αυτό που ζούμε σήμερα. COVID με μέτρα προστασίας ή χωρίς μέτρα προστασιας.
Είναι οικονομικά? Ναι Είναι εύκολα στην οδήγηση? Ναι Εύκολα στο πάρκινγκ? Ναι Χαμηλό κόστος συντήρησης? Ναι
Σκοτώνεσαι/ τραυματίζεσαι στο εφτακάθαρο? ΝΑΙ
Ευχαριστώ πολύ δεν θα πάρω.
Έχω δει αρκετούς νεκρούς από τα αυτοκίνητα της εταιρίας και ΔΕΝ φταίνε πάντα τα αυτοκίνητα. Έχω δει και δεκάδες τραυματισμούς. Οι μηχανές φυσικά δεν φταίνε επίσης. Φταίνε οι οδηγοί τόσο των μηχανών όσο και των αυτοκινήτων και με τη νοοτροπία/ παιδεία που υπάρχει είναι καθαρή τρέλα να κυκλοφορείς με μηχανάκι. 0 (μηδεν) ασφάλεια δε πα να φοράς ατσάλινη στολή.
Επίσης πρέπει να πω και κάτι που έχει ήδη γραφτεί. Οι μηχανες είναι μεν γρήγορες μέσα στη πόλη να κάνεις τη δουλειά σου αλλά αφού παραβιάσεις το μισό ΚΟΚ. Το ότι 'επειδή χωράω να περάσω πρακτικά από παντου δεν σημαίνει κι όλας ότι πρέπει να περάσω)
Τέλος, από προσωπική εμπειρία να πω για μια πολύ καλή φίλη μου που οδηγούσε 16 χρόνια μηχανακι. 3 φορές την έριξαν κάτω με ελαφρύ τραυματισμό. Μια μέρα μιλούσαμε και μου έλεγε ότι θέλει σέρβις 80-90 ευρώ για σέρβις (ένα πιάτζιο) και τρελάθηκα. Εγώ στον αγρότη δίνω 100 για σέρβις. Πήγε και αγόρασε ένα μικρό αυτοκίνητο και βρήκε την ησυχία της.
-
Το μηχανάκι είναι 'ελευθερία' και κέρδος σε χρόνο. Σε κόστος είναι περίπου όσο και ένα σούπερ μίνι πόλης, δεν κερδίζεις οικονομικά, παρά μόνο στη στάθμευση.
-
This post is deleted! -
Τα εξοδα συντηρησης ειναι αστεια... ανετα του εκανα διπλο σερβις μεσα στον χρονο για να εχει καλυτερα λαδια, και ολα να λειτουργουν αψογα κτλπ
Τι 25 τι 50 ευρω τον χρονο,
-
'Πραγματικά απίστευτες οι δυνατότητες του Tricity σε αυτές τις συνθήκες, δίνοντας σας τη δυνατότητα για extreme πλαγιάσματα, ενώ εδώ σας φρενάρει μόνο η εμπειρία από τα δίτροχα οχήματα, καθώς εκεί που με ένα δίτροχο θα αναφωνούσατε “Παναγίτσα μου πέφτω”, με το Tricity στρίβετε... όπως έρχεστε! Για να το τεστάρω, οδήγησα σε δρόμους που γνωρίζω, με άσφαλτο-γυαλί, όπου με οποιοδήποτε δίτροχο στρίβεις... όρθιος. Με το Tricity μπήκα πλαγιασμένος, 'έχασα' τον ένα τροχό, ο δεύτερος ούτε που κουνήθηκε, ο πρώτος επανήλθε, εγώ δεν άλλαξα καν κλίση, το Tricity έστριψε με 'όλα', και η εμπειρία καταχωρήθηκε στο μυαλό μου στα... θαύματα που έχω ζήσει σε αυτή τη ζωή.
Στα φρένα, η δύναμη της πέδησης του Tricity πραγματικά δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα δίτροχο scooter ή μοτοσυκλετάκι 125 κυβικών, και κάθε φορά που φρενάρετε δυνατά, το scooter της Yamaha ρίχνει άγκυρες, ενώ το σωστά ρυθμισμένο ABS επεμβαίνει ΜΟΝΟ όταν χρειάζεται -δηλαδή σπάνια. Μικρή προσοχή θέλουν οι συνεχόμενες ανωμαλίες του οδοστρώματος, καθώς εκεί ο πίσω τροχός θα αναπηδήσει, και ίσως να ταλαιπωρήσει τον αναβάτη. Αυτό όμως μόνο στα χειρότερα οδοστρώματα, και άλλωστε αποτελεί εν γένει χαρακτηριστικό των scooter με μικρό πίσω τροχό.'
https://www.bikeit.gr/scooter-papia-yamaha/item/7225-test-yamaha-tricity-abs-2015
-
Ποιο σούπερ μίνι έχει το παρακάτω κόστος χρήσης; Για πείτε.
Storm wrote:
Το 200αρι μου SYM σκούτερ καίει μέσα στην πόλη ακριβώς 3,2lt/100km.
Ετήσιο σέρβις 25euro.
Τέλη κυκλοφορίας 25euro.
Ασφάλεια ετήσια με οδική βοήθεια 88euro.
Το 200αρι ψεκαστό μου Kymco , στην ίδια αντιπροσωπεία με SYM, γύρω στο 60αρι είχε σέρβις εντός εγγύησης (1μιση λίτρο καλού λαδιού των 16-18€/λτ, νομίζω 10-15€ σωληνάριο βαλβολίνης και φιλτράκι, κι αν χρεωναν κάτι εργασία). 3,4-3,7λτ κατανάλωση δηλαδή 5€ και κάτι σημερινές τιμές.
Τα έξοδα είναι τα ίδια με όλα τα CNG πόλης.
Αν μάλιστα έχεις κάποιο γιαπωνέζικο ή ιταλικό 300αρι σκούτερ, ίσως βγαίνει και λιγο ακριβότερα.
-
Dublin τελικα ποια μηχανη βλεπεις;
Ktm 390;
Το honda πανακριβο, καλυτερα tricity της yamaha
-
Καλησπερα,να ξεθαψω λιγο το τοπικο αυτο,σκεφτομαι να αποκτησω διπλωμα για scooter 125cc,ποια κατηγορια ειναι το διπλωμα για εως 125cc,A1?
Δυστυχως το υψηλο κοστος μετακινησεων εντος πολης και γυρω απο αυτη(θεσσαλονικη) με εχουν βαλει σε σκεψεις για αγορα μεταχειρισμενου scooter,η απιστευτη ταλαιπωρια με τα αστικα λεωφορεια χειμωνα/καλοκαιρι,ο χαμενος χρονος στις στασεις αυτων,οτι χανω διαφορες πιθανες δουλειες που απαιτουν δικια σου μηχανη(βλεπε διανομες γενικα,οχι ντελιβερι απαραιτητα).
Τι θα πρεπει να γνωριζω,τετρατροχο να ειναι,δεν θελω πολυ θορυβο να κανει,με εκνευριζει αυτο,ειναι προτιμοτερο αυτοματο η οχι,τι τελικη ταχυτητα εχουν,τι καταναλωση και ποιο ετησιο κοστος εξοδων να υπολογιζω για σερβις,ασφαλιση,κρανος,κλειδαρια και τα σχετικα.
Δωστε λιγο τα φωτα σας οι γνωριζοντες,προτασεις που θα μπορουσα να εχω ποια μοντελα να κοιταξω.
-
This post is deleted! -
@ken11 said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
Καλησπερα,να ξεθαψω λιγο το τοπικο αυτο,σκεφτομαι να αποκτησω διπλωμα για scooter 125cc,ποια κατηγορια ειναι το διπλωμα για εως 125cc,A1?
Δυστυχως το υψηλο κοστος μετακινησεων εντος πολης και γυρω απο αυτη(θεσσαλονικη) με εχουν βαλει σε σκεψεις για αγορα μεταχειρισμενου scooter,η απιστευτη ταλαιπωρια με τα αστικα λεωφορεια χειμωνα/καλοκαιρι,ο χαμενος χρονος στις στασεις αυτων,οτι χανω διαφορες πιθανες δουλειες που απαιτουν δικια σου μηχανη(βλεπε διανομες γενικα,οχι ντελιβερι απαραιτητα).
Τι θα πρεπει να γνωριζω,τετρατροχο να ειναι,δεν θελω πολυ θορυβο να κανει,με εκνευριζει αυτο,ειναι προτιμοτερο αυτοματο η οχι,τι τελικη ταχυτητα εχουν,τι καταναλωση και ποιο ετησιο κοστος εξοδων να υπολογιζω για σερβις,ασφαλιση,κρανος,κλειδαρια και τα σχετικα.
Δωστε λιγο τα φωτα σας οι γνωριζοντες,προτασεις που θα μπορουσα να εχω ποια μοντελα να κοιταξω.
αμα δεν εχεις ξαναοδηγησει συστηματικα μηχανη, κανονικο, σκουτερ, τριτροχο ή γουρουνα και θα μαθεις τωρα, θα ελεγα ξεχασε το, μπορει να ειναι γρηγορο μεσο στη κινηση για καποιες διαδρομες αλλα ειναι και εξαιρετικα επικινδυνο και πρεπει να εχεις ηδη αισθηση πριν μπεις σε αστικο ιστο. ξερω οτι ακουγεται ασχημα, αλλα με τη μηχανη οταν πεσεις εχει σημασια να μην πονεσεις πολυ. οτι θα πεσεις ειναι δεδομενο. αν εχει συμβει στην εφηβικη-μετεφηβικη ηλικα υπαρχουν περιθωρια, σαν εργαζομενος οχι. ακομη και τωρα που σκορπια ξανακαβαλαω κανενα παποσκουτερ για καμμια δουλεια και μετα απο πολλα χρονια μετακινησεων με παπια εως και 1400αρια, το αριστερο μου γονατο φωναζει απο τη ζημια ενω ξεφωνιζει το δεξι μου χερι να μην ξαναβρεθει για μηνες στο γυψο.
-
This post is deleted! -
Συμφωνώ με gatoz, επικίνδυνα τα δίτροχα. Αν είναι ανάγκη όμως, θα προτιμούσα κάποιο τρίτροχο (με τους 2 τροχούς μπροστά), που από ότι λένε (δεν έχω εμπειρία) είναι πολύ ασφαλέστερα.
-
@realzeus said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
Συμφωνώ με gatoz, επικίνδυνα τα δίτροχα. Αν είναι ανάγκη όμως, θα προτιμούσα κάποιο τρίτροχο (με τους 2 τροχούς μπροστά), που από ότι λένε (δεν έχω εμπειρία) είναι πολύ ασφαλέστερα.
μονο αν δεν βγαινεις περιφερειακο ας πουμε τα τριτροχα. οπου ανεβαινει η ταχυτητα σταματανε τα προτερηματα τους. ειναι επικινδυνα τα μηχανακια, εξαιρετικα τον πρωτο καιρο, 1-2 χρονια, χρησης τους μεχρι να εξοικοιωθεις με τη γλιστερη λωριδα στη μεση, τον ταριφα που θα σταματησει οπουδηποτε, τη κυρα που ανοιγει τη πορτα να σβησει τη γοπα, το ευκολο γκαζι που ανοιγεις αλλα δεν σταματαει καρδια μου....
και αργοτερα εχουν κινδυνο απο υπερβολικη σιγουρια, αλλα στην αρχη οι πτωσεις ειναι ευκολοτερες. -
@realzeus said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
Συμφωνώ με gatoz, επικίνδυνα τα δίτροχα. Αν είναι ανάγκη όμως, θα προτιμούσα κάποιο τρίτροχο (με τους 2 τροχούς μπροστά), που από ότι λένε (δεν έχω εμπειρία) είναι πολύ ασφαλέστερα.
σκατα ασφαλέστερο είναι. δεν ισχύει αυτό
Οι μηχανές δεν έχουν παθητική ασφάλεια
Μονο ενεργητική οπότε όσο μεγαλύτερος τροχός, μεγαλύτερα φρένα και με ταχύτητες (όχι αυτόματα) καλύτερα
Ολες επικύνδινες είναι γιατι δεν σε προσέχουν κυρίως
Τα γράφει σακατεμένος από μηχανή.
Ομως τις λατρεύω, η αίσθηση ελευθερίας που δίνουν και η οδήγηση τους είναι καλύτερη από όλα τα αυτοκίνητα ακόμα και όταν πας με χαμηλές ταχύτητες σε βουνό είναι ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ , νιωθεις ένα σώμα με αυτήν και ενα με το περιβάλλον που βρίσκεσαι. Η αμεσότητα είναι φοβερή, ε'ξου και η ενεργητική ασφάλεια.
Είναι όμως επίκυνδινες κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί το αντίθετο
τα σκουτερ είναι πολυθρόνες με ρόδες και μπορεί να είναι πιο βολικες σε κουβάλημα πραγμάτων αλλά πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια παρέχουν οι μηχανές.
Στα σκούτερ καθεσαι πάνω και στις μηχανές κουμπώνεις πάνω τους.
-
@cirus said in Δίκυκλο vs Τετράτροχο:
σκατα ασφαλέστερο είναι. δεν ισχύει αυτό
Οι μηχανές δεν έχουν παθητική ασφάλειαΠροφανώς και δεν μίλησα για παθητική ασφάλεια. Λένε ότι είναι πιο σταθερά και είναι δυσκολότερο να πέσεις σε ελιγμό. Συν την ευκολία, ότι στέκονται όρθιες και δεν χρειάζεται καν να κατεβάσεις πόδι εν στάση.
Συμφωνώ φυσικά ότι όλες οι μοτοσυκλέτες είναι επικίνδυνες. Υπήρχαν και κάποιες πανάκριβες με κουβούκλιο που δήθεν σε προστάτευαν σε πτώση.
Δίκυκλο vs Τετράτροχο