-
Χαμηλά τη μπάλα σε τι; Η διαφορά στις υψηλές ταχύτητες φανερώνει ξεκάθαρα τον προσανατολισμό του κάθε αυτοκινήτου, τους συμβιβασμούς στο σχεδιασμό και την κατασκευή του και το πεδίο δράσης του. Όταν έχεις 2-2,5 db διαφορά από τα 120 και πάνω όταν στα 3 σημαίνει διπλάσια ένταση θορύβου τι ακριβώς αποδεικνύεις; Μέσα στην πόλη όλα είναι καλά και ήσυχα.
Για εμάς παίζεις μπαλίτσα Lap.
-
Καλημέρα, αμα διαβάσεις λίγα ποστ παραπάνω ο @Fanis75(έγκυρη πηγή πληροφοριών σχετικά με ford) αναφέρει ότι θα έρθει μέσα Ιουλίου.
Σχετικά με κατανάλωση μπορείς να βγάλεις τα συμπεράσματα σου από το puma. Λογικά το fiesta θα είναι λίγο ποιο οικονομικό μιας και θα έχει λιγότερα άλογα και βάρος. Το yaris και ειδικά το καινούργιο δεν θα το φτάνει κανένα σε οικονομία! Παίζει μόνο του για αυτό και ζητάει 18Κ+. Αντε να πούμε ότι ο swift κάτι κάνει, αλλά ποιοτικά και γενικά σαν σύνολο δεν.... Για το νέο jazz δεν έχουμε καθόλου εικόνα..
Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα (αν όχι όλα) είναι hybrid μόνο στο όνομα, βάζουν μια μπαταρία ίσα ίσα για να μειώσουν ρύπους...
-
Άλεξ δες δες. Για τον Άλεξ δουλεύουμε, και οι δύο θύματα του είμαστε.
Έπεσες στην παγίδα σουμακο
3db είνα το μεγεθος που αποδιδει διπλάσια παραγωγη ενέργειας οπου απαιτείται ωστε να γίνει αντιληπτή μια κάποια αλλαγή της εντασης του ηχου απο το ανθρωπινο αυτί.
Αυτο το κλικ που κοροϊδευες.....αυτο.
Επειδή είναι λογαρυθμικο μέγεθος κάπου στα 9,κάτι πες δέκα db παράγουν ενέργεια που λαμβάνεται ως διπλάσιας έντασης ήχος
Χαμηλά η μπάλααααααα ειπαμεεεε
-
Η διαφορά μας ειναι οτι εσεις εχετε υπερεκτιμησει το fiesta με τον χίλιαρι κινητήρα.
Δεν ισχύουν αυτά που λέτε για το swift ούτε για τους χώρους του πρέπει να μην έχετε μπει μέσα...
Ορίστε μίζερε δες πόσο φωτεινό είναι το fiesta και πόσο μουντό και παλαιό το swift...
Όντως πολύ πιο όμορφο και σπορ εσωτερικό το swift , ωραίο τιμόνι και όργανα , πολύ συντηρητική σχεδίαση το fiesta με την κεντρική οθόνη να μοιάζει σαν καρφωμένο τάμπλετ εκεί. Έχει μείνει πολυ πίσω ειδικά σε σχεση με Peugeot στον εσωτερικό σχεδιασμό η Ford
-
Το διόρθωσα... Η παρενέργειες του μένουμε σπίτι...
Το swift θα ήταν υπέροχο αν κόστιζε 2-3κ λιγότερα... Και δεν το λέω με κακία, ήμουν από αυτούς που το περίμενα.
Η suzuki αποφάσισε να φτιάξει ένα μοντέλο που θα είναι κοινό για Ευρώπη και Ινδία και όπως είναι αναμενόμενο στην Ευρώπη πήγε άπατο! Δεν έβαλε μυαλό από το baleno....
Πιστεύω ότι αρκετά βγήκαμε off, το swift έχει δικό του topic.
Στο fiesta τώρα, αν αυτά που μας έχει πει ο Fanis σχετικά με τις αλλαγές στον εξοπλισμό ισχύσουν, τότε μιλάμε για το καλύτερα εξοπλισμό αυτοκίνητο της κατηγορίας στα ~17κ με τα μόνα μειονεκτήματα να είναι ο χώρος αποσκευών και η κατανάλωση(τουλάχιστον μέχρι στιγμής).
Εγώ που ακόμα για μία χρονιά θα αναβάλω την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, ελπίζω στο μελλοντικό facelift που θα γίνει να το μεγαλώσουν λίγο όπως με το mk7 η ακόμα καλύτερα να πάνε σε νέα πλατφόρμα.
Και κάτι που ξέχασα, στα μεγάλα θετικά της Ford είναι το 1% ή 0% επιτόκιο, ειδικά για όσους έχουν ένα μεγάλο ποσοστό της συνολικής τιμής.
-
Η suzuki αποφάσισε να φτιάξει ένα μοντέλο που θα είναι κοινό για Ευρώπη και Ινδία και όπως είναι αναμενόμενο στην Ευρώπη πήγε άπατο! Δεν έβαλε μυαλό από το baleno.... ..
Το Swift είναι το δεύτερο καλύτερο σε πωλήσεις για την Suzuki στην Ευρώπη μετά το Vitara.
-
Το κλικ το έγραφες για χώρους. Αυτά τα 3 db είναι ένας μόνο από τους λόγους που το Fiesta κοστίζει όσο παραπάνω κοστίζει και θα το επιλέξει όποιος κινείται εκτός των τοίχων συχνά. Όποιος λοιπόν από την άλλη μπορεί να κάνει με αυτό τον παραπάνω θόρυβο στο ταξίδι, με μια πιο φτωχή crash structure, με μια λεπτή βαφή που θα βγάλει εύκολα θολούρες και stone chips, με γυαλιστερά τριζάτα πλαστικά, με μια από τις χειρότερες εφαρμογές ACC και brake assist στην αγορά, με ένα infotainment που αργεί να ανταποκριθεί και σε αναγκάζει να πάρεις τα μάτια σου από το δρόμο, με κίνηση με λάστιχα ξεφούσκωτα για να μη βροντάει σε κάθε ανωμαλία, είναι ελεύθερος να τα πληρώσει 15.500 σε επίπεδο εξοπλισμού glx γιατί το Swift καίει λιγότερο.
Το ότι δεν το έχουν κάνει πολλοί, δεν έχει να κανει με badge snobbery (σιγά το επιθυμητό σήμα που έχουν η Ford και η Opel ξέρω 'γώ....) αλλά με αντικειμενικές διαφορές που ο αγοραστής δικαίως αντιλαμβάνεται και κοστολογεί αναλόγως. Αυτά...
ΥΓ. Καλό θα ήταν να έβαζες εικόνα από το εσωτερικό του απλού Swift glx απέναντι στο ίδιας αξίας titanium και όχι του Sport των 129 ίππων και των 21 χιλιάδων (χαχαχαχα) ευρώ... Αλλά ξέρω καίει λιγότερο από το ST. Μιζέρια λέμε!!!
-
Vdx wrote:
Η suzuki αποφάσισε να φτιάξει ένα μοντέλο που θα είναι κοινό για Ευρώπη και Ινδία και όπως είναι αναμενόμενο στην Ευρώπη πήγε άπατο! Δεν έβαλε μυαλό από το baleno.... ..
Το Swift είναι το δεύτερο καλύτερο σε πωλήσεις για την Suzuki στην Ευρώπη μετά το Vitara.
Για την suzuki...
Όταν μιλάμε για db σαν να είναι kg... 2-3 db είναι τεράστια διαφορά και δύσκολο να επιτευχθούν. Τα premium αυτοκίνητα χρησιμοποιούν noise cancelation για να καταφέρουν να μειώσουν τα db.
Βρήκα αυτό σχετικά με το hybrid fiesta, η Ford αναφέρει 5% βελτίωση...
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ford-fiesta-me-mild-hybrid-kinitires-benzinis
-
τελικα το παιδι που ηθελε την γνωμη σας για το φιεστα με τα 100 θα το προτιμησει τελικα μετα τα σεντονια σας με το Vs η οχι? απορω !ανοιξτε κανα συγκριτικο και πειτε τα εκει,εδω πειτε οσοι εχετε το αμαξι και μας ενδιαφερει εμας να το αποκτησουμε!
-
Η έκδοση ecoboost 100 hp έχει γίνει 95 hp πια. Να το προτιμήσει το παιδί αν βάζει ψηλά την οδηγική ευχαρίστηση. Αν θέλει χώρους, τότε για τις διαστάσεις του το Fiesta είναι μέτριο. Θα βρει καλύτερους χώρους και στο VAG (Polo, Ibiza) και στους Κορεάτες (I20, Rio) ενώ και το Clio αν και για τους επιβάτες είναι μέτριο όπως το Fiesta, έχει κορυφαίο πορτ μπαγκάζ. Προσωπικά σήμερα στα 1000αρια turbo των 16.000 ευρώ και των 100 hp ίσως και να ήταν η επιλογή μου το Clio.
Μόνο να πέσει λίγο φως παραπάνω όσον αφορά διαθέσιμες εκδόσεις κι εξοπλισμούς, γιατί πάλι σε μεταβατική περίοδο ανανέωσης είναι το Fiesta.
-
Το κλικ το έγραφες για χώρους.Και για ήχο και ιδιαίτερα ήχο ανάρτησης και κυλισης Αυτά τα 3 db είναι ένας μόνο από τους λόγους που το Fiesta κοστίζει όσο παραπάνω κοστίζει και θα το επιλέξει όποιος κινείται εκτός των τοίχων συχνά. **3db ειναι τοσο μικρη διαφορα που θα εξναι χαζουλης αν το κανει. Ειναι της ταξης μεγεθους μιας επιπλεον μπαρας του ανεμηστηρα στο clima και μαλιστα στις χαμηλες μπάρες. Τοση ειναι η διαφορα. Με την δικη σου λογικη καποιος θα μπορουσε να ελεγε πως για 3db που ειναι ενα με δυο 'κλικς' εντασης θα το πληρωνω με 2 και με 3 λιτρα καταναλωσης παραπανω **Όποιος λοιπόν από την άλλη μπορεί να κάνει με αυτό τον παραπάνω θόρυβο στο ταξίδι, με μια πιο φτωχή crash structure **Απο που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα για το structure; δες πιο κάτω ***, με μια λεπτή βαφή που θα βγάλει εύκολα θολούρες και stone chips, με γυαλιστερά τριζάτα πλαστικά, Ειναι το ιδιο τριζατο και το fiesta ,αλλα το swift οντως εχει πιο γυαλιστερα, το οποιο λυνεται με ενα ματ γυαλιστικο οταν καθαρισεις το ταμπλο, δες πιο κατω ****φωτομε μια από τις χειρότερες εφαρμογές ACC και brake assist στην αγορά, Είσαι ανίδεος με την έννοια ότι σίγουρα δεν έχεις οδηγήσει το swift, έχω κάνει 8.000 χλμ με το ACC μόνιμα στο on με ένα infotainment που αργεί να ανταποκριθεί και σε αναγκάζει να πάρεις τα μάτια σου από το δρόμο, **Παλι δεν εχεις ιδεα για του τι λες. Εχει 4 μεγαλα παραθυρα με 4 κυρια μενου, οπου μπορεις να πατας ευκολα τα μενου χωρις να στοχςυεις μικρα εικονιδια κατά την κίνηση **με κίνηση με λάστιχα ξεφούσκωτα για να μη βροντάει σε κάθε ανωμαλία, **Εδω, εχεις δικιο αλλα θεωρω πως λυνεται με λιγο μεγαλυυερο προφιλ ελαστικου, ειναι ππλυ ελαφρυ για το universal ελαστικο που φοραει **είναι ελεύθερος να τα πληρώσει 15.500 σε επίπεδο εξοπλισμού glx γιατί το Swift καίει λιγότερο.
Το ότι δεν το έχουν κάνει πολλοί, δεν έχει να κανει με badge snobbery (σιγά το επιθυμητό σήμα που έχουν η Ford και η Opel ξέρω 'γώ....) αλλά με αντικειμενικές διαφορές που ο αγοραστής δικαίως αντιλαμβάνεται και κοστολογεί αναλόγως. Αυτά...
ΥΓ. Καλό θα ήταν να έβαζες εικόνα από το εσωτερικό του απλού Swift glx απέναντι στο ίδιας αξίας titanium και όχι του Sport των 129 ίππων και των 21 χιλιάδων (χαχαχαχα) ευρώ... **Εχω την αισθηαη οτι πειρες ντιζελ; καο οχι το εξαιρετικο st με το μπλοκε,**Αλλά ξέρω καίει λιγότερο από το ST. Μιζέρια λέμε!!! εσυ που κοίταξες το vfm με το ντίζελ είσαι μίζερος, την λογική σου χρησιμοποιω
*Εδώ το ταμπλό του swift στην glx που δεν του έχουν βάλει αυτό το κλασικό γυαλιστικό στό ταμπλό. Δες πως φαίνεται, έτσι είναι και με το mat προστατευτικό των πλαστικών. Οι αντιπροσωπειες και τα πλυντήρια βάζουν γυαλιστερά σπρει που οντως το κάνουν να μοιάζει πιο φθηνό από ότι είναι.
Πάμε στο αλλο που τα ξέρεις καλά
Εδώ το structure του προηγούμενου fiesta όπου είχε λιγότερη χρήση των uhss απο το σημερινο αλλα παρομοια σκληροτητα δηλαδη ο βαθμος πλαστικοτητας τους.
Το προηγούμενο fiesta ήταν χειρότερο του σημερινού swift στην 'ποιοτητα' του χαλυβα , το νέο fiesta έχει χοντρικά παρόμοια χρήση με το σημερινό swift.
Μη ξεχνάς το ποσό ελαφρύ είναι το swift και ποσο καλο χαλυβα παρολα αυτα εχει. Αλλωστε ο καλος χαλυβας δινει την δυναοτητα για λεπτοτερα φυλλα καινετσι μικροτερο συνολικο βάρος.
-
Εννοείται ότι πάντα φταίει κάτι άλλο. Για τη γυαλάδα ο υπάλληλος της αντιπροσωπείας, για το τρίξιμο η bridgestone και ο αέρας στα λάστιχα και για τα 4 αστέρια ο ανάδρομος Ερμής και όχι ότι το αμάξωμα δεν μπορεί να προστατέψει αντίστοιχα με τα 5άστερα. Και φυσικά είμαστε κορόιδα όσοι πληρώνουμε παραπάνω γι' αυτά.
Για το diesel μου τώρα. Εφόσον κρίνεις προσωπική αγορά σε δημόσιο forum θα κριθείς κι εσύ δημόσια. Το προτίμησα λοιπόν επειδή έκρινα ότι αγόραζα καλύτερο μοτέρ με μόλις 400 ευρώ παραπάνω από το 1000αρι 125 hp. Προσωπική εκτίμηση που ασφαλώς κι επιδέχεται κριτική. Το ST διαγράφηκε όταν ένιωσα πόσο σκληρό ήταν και πόσο ανούσιο στην καθημερινότητα μου. Το diesel 1,5 σε σχέση με το 1000αρι λοιπόν έχει περισσότερη ροπή, ασύγκριτα καλύτερη οικονομία(όχι το 5 και 10 % τύπου βγάζω από τη μύγα ξύγκι, αλλά 40% στο ποσό που πληρώνω στην αντλία) και πολύ ωραίο ταξίδι σε ανοιχτό δρομο χωρίς παραχωρήσεις σε ποιότητα λειτουργίας.
Το αγόρασα λοιπόν με τις οικονομίες μου και το ζω καθημερινά. Ούτε παραχώρηση από συμβόλαιο δουλειάς για 2-3 μήνες, ούτε παρακάλια σε φίλο να μου το δώσει να το οδηγήσω. Όταν λοιπόν μας πιπιλάς το μυαλό και μας ζαλίζεις (ήδη ο φίλος από πάνω αγανακτά και με το δίκιο του γιατί αντί να δίνουμε πληροφορία γράφουμε βλακείες), σκέψου πώς μπορείς να υποστηρίξεις και με τα έργα σου αντί για αμπελοφιλοσοφία μόνο.
Προσωπικά σε αντιμετωπίζω όπως θα αντιμετώπιζε κάποιος εμένα αν τον συμβούλευα να κάνει παιδί, επειδή περνάω πολύ ωραία κάνοντας 2 ώρες το μήνα babysitting στο ανηψάκι μου...
Τέλος επειδή τα 2-3 λίτρα σου είναι όπως ο μισός τόνος στο βάρος πιο πάνω (δηλαδή το διαιρουμε δια 2 και αφαιρούμε λίγο ακόμη) το λήγω εδώ. Δεν έχει νόημα...
-
Φάνη, δηλ. να υπολογίζω κανένα 100άρι; Δεν σου έδωσαν απόδειξη/τιμολόγιο με αναλυτικά τις εργασίες; Με την ασφαλιστική τι χαρτούρα χρειάστηκε για να στο καλύψουν (έχω και μερική κλοπή κι ίσως το περιλαμβάνει εν μέρει)
Είχα το αναλυτικό κόστος, αλλα δεν το θυμαμαι και το χαρτι ειναι με το αυτοκινητο σε αυτον που το αγόρασε. Νομιζω γυρω στα €150 ηταν ο αφαλος της κλειδαριας.
Η ασφαλιστικη (hellas direct) το καλυψε στα πλαίσια της μερικής κλοπής και απλα χρειαστηκε μια δήλωση και τιποτε αλλο. -
panormus772 wrote:
Φάνη, δηλ. να υπολογίζω κανένα 100άρι; Δεν σου έδωσαν απόδειξη/τιμολόγιο με αναλυτικά τις εργασίες; Με την ασφαλιστική τι χαρτούρα χρειάστηκε για να στο καλύψουν (έχω και μερική κλοπή κι ίσως το περιλαμβάνει εν μέρει)
Είχα το αναλυτικό κόστος, αλλα δεν το θυμαμαι και το χαρτι ειναι με το αυτοκινητο σε αυτον που το αγόρασε. Νομιζω γυρω στα €150 ηταν ο αφαλος της κλειδαριας.
Η ασφαλιστικη (hellas direct) το καλυψε στα πλαίσια της μερικής κλοπής και απλα χρειαστηκε μια δήλωση και τιποτε αλλο.Ευχαριστώ, Φάνη.
Την Πέμπτη έκλεισα ραντεβού στο συνεργείο του Σφακ.,στον Κηφισό,αλλά επειδή δε ρώτησα το κόστος και μετά ήταν αδύνατο να με ξανασυνδέσουν με τον τεχνικό (πολλή δουλειά είχαν σήμερα), με ενημέρωσαν ότι αύριο θα μου τηλ. να μου πουν και το κόστος.
-
Μην συγχιζεσαι.
Το προσωπικό πήγαινε σε κρίση οτι είμαι μίζερος που επικαλουμε στη συζητηση την καταναλωηση ενώ εσύ με το ντίζελ σου δεν είσαι.
Πάρε το 125αρι 1000αρι, αφού δεν είσαι 'μίζερος'.
Απλά έχεις βγάλει συμπέρασμα για το swift πως πρόκειται για άχρηστο και το δικο σου fiesta ειναι κατι το φοβερο.
Ενώ στην πραγματικότητα all around ως οχημα το fiesta ειναι καλύτερο αλλα και το swift είναι αρκετά κοντά στο fiesta με καποιες διαφορες υπερ του οπως στην αισθηση οδηγησης, τους εσωτερικούς χωρους και την κατανάλωση.
Και επιμένω πρέπει να είσαι ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετος από το νεο swift, και τα λίτρα της διαφορα; στις ίδιες διαδρομές κ ένας πίσω από τον άλλο, είναι 2 με 3 λιτρα ανάλογα τις συνθήκες για τον χιλιαρη turbo με τα 100.
Συγκρίνω το glx mild hybrid με το ecoboost 100hp
-
Πάλι Γκεμπελίζεις Lap. Δεν είπα ότι είναι άχρηστο. Είπα ότι αξίζει μέχρι τα 14.000 της έκδοσης GL+ hybrid. Σε ακριβότερη εκδοχή φτάνει σε αξία τα μεγάλα παιδιά και δεν φτουράει. Αν ήταν άχρηστο θα έγραφα ότι δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς με αυτό ανεξαρτήτως χρημάτων. Αυτά.
-
Μπες μέσα στον από 01/06/2020 προϊόντικό κατάλογο της Suzuki να δεις τι εκδόσεις υπάρχουν (hint: το Swift πια έρχεται μόνο ως 1,2 hybrid, άρα hybrid σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού) και μετά έλα και πες μου ό,τι χαρακτηρισμούς θέλεις. Δε θα βάλω link εδώ. Μπορείς να πας να βάλεις εσύ το link στο thread εκεί. Μπας και γραφτεί κάτι και εκεί μέσα που να αφορά το δύσμοιρο...
-
Δεν υπάρχει ρε συ έκδοση gl hybrid
Επίσης, δες τι έγραψες... σου αρεσει να κάνεις και χαρακτηρισμούς, ξέρεις έχω ταλέντο να σε κάνω ρόμπα αν το θέλω αλλά δεν το κάνω γιατί σέβομαι τον συνομιλητή μου.
Αυτο σου λέω ότι το δεν φτουραει είναι υπερβολές. Απλά δεν γνωρίζεις το αυτοκινητο. Μικρές είναι οι διαφορές που έχει σε σημεία που δεν είναι σημαντικά και ειναι καλύτερο σε σημαντικούς τομείς.
ΥΥ.γ
Για να δείτε πόσο υπερβολικοί είστε, δείτε τον χωρο αποσκευων, και δειτε την εικόνα του εσωτερικού. Οντως το swift είναι ιαπωνικής αισθητικής, αλλά δεν είναι και παιχνιδάκι, ενώ το fiesta έχει καλύτερο άνωθεν πλαστικό, αλλά φαίνεται και στο ματι το στρίμωγμα του χώρου των επιβατών λογω της μεγάλης κονσόλας και ταμπλό. Άραγε τι έχει περισσότερη σημασία ο χώρος να κάθεστε η το πλαστικο;
-
Σφυριζω την λήξη του ματς !!!
Παιδια οποιο θελει ο καθενας παιρνει. Εγω δεν εχω αποψη πανω σε αυτα τα 2 γιατι δεν εχω οδηγησει κανενα. Μονο στο σαλονι του Fiesta εχω μπει....
Ανεμενετε facelift στο fiesta, μαζι με τους hybrid κινητηρες?
-
REALZEUS wrote:
Vdx wrote:
Σχετικά με κατανάλωση μπορείς να βγάλεις τα συμπτώματα σου από το puma.
Μας έχει τρελάνει η Covid-19.
Σχετικά με το αρχικό ερώτημα, ψηφίζω Fiesta ή Clio, λόγω οδικής συμπεριφοράς.
Κι όμως στο Elk test πρώτο έρχεται το φιέστα και μετά το νέο 208. Το Clio έχει μαλακή ανάρτηση κι εκεί χάνει λίγο.
Το elk test δείχνει κυρίως την επέμβαση των ηλεκτρονικών. Ένα πολύ 'φιλελεύθερο' ESP, σε χαντακώνει εκεί, και ας είναι πλεονέκτημα σε άλλες καταστάσεις. Πολύ πιο αντιπροσωπευτικό ως προς το sportiness, είναι το σλάλομ. Το 208 είναι σαφώς πιο νερωμένο από το Clio οδηγικά.
Ford Fiesta 2017