Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 907
    • 908
    • 42 / 908
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18154
    412316
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Ποσο κανει το Πεζω 208 ηλεκτρικο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • S
        super-t @dimsabas last edited by

        Γιατί, αν φόρτιζες το βράδυ στο σπίτι σου με νυχτερινή χρέωση, δε θα αγόραζες;

        Εσύ πως και δεν αγοράζεις;

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • fanis75
          fanis75 moderator @dimsabas last edited by

          Με αυτή τη διαδικασία, θα βλέπουμε σοκαριστικά κόστη (όπως αυτό που είχα βάλει πριν κάνα δίμηνο) της τάξεως των 1,6 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα για Tesla Model 3 (αυτοκίνητο των 5' για το 0-100).

          Όντως σοκαριστικά κόστη μετακίνησης, αλλά πόσο έχουν προπληρωθεί αυτά όταν απαιτούν τουλάχιστον 50% μεγαλύτερο κεφάλαιο αγοράς. Όπως λένε 'οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πολλά χρήματα για να κάνουν οικονομία'...

          Ποσο κανει το Πεζω 208 ηλεκτρικο;

          Από €33.000

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by

            Απο 29,900€ λενε οι τιμες εδω στους 4Τ

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • W
              wantone last edited by

              Το Κονα μαλλον το πηρε μεταχειρο στα 33κ με 10κ χμ πανω. Πρεπει πραγματι να κανεις πολλα χμ για να βγαλεις την διαφορα με πχ το θερμικο 118 που εχω ή ενα αντιστοιχα Κονα θερμικο. Για μενα θα επερνε πολλα χρονια...ισως και 8-10 χρονια και τοτε θα υπηρχε θεμα με τις μπαταριες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dimsabas last edited by

                Να ξεκαθαρίσουμε κάτι: το ηλεκτρικό Kona ΔΕΝ είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το θερμικό (όποιο θερμικό) Kona, όπως το ηλεκτρικό Up ΔΕΝ είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το θερμικό Up: είναι ΠΟΛΥ ανώτερο. Σε χαρακτηριστικά λειτουργίας, σε ξεκούραστη οδήγηση, σε δύναμη κι ακαριαίο προσπέρασμα.

                Από εκεί και πέρα, χρειάζονται αρκετά χιλιόμετρα ώστε να γίνει απόσβεση. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, δε θα γίνει ποτέ. Ας πούμε αν συγκρίνουμε ένα ηλεκτρικό Up με το αντίστοιχο φυσικό αέριο.

                Αγοράζεις όμως ένα πολύ ανώτερο προϊόν. Είναι σα να λέει κάποιος ότι δεν αξίζει μια εξακύλινδρη αυτόματη 3άρα αφού υπάρχει η ταπεινή και πιο αργή τετρακύλινδρη χειροκίνητη, η οποία κοστίζει 20 χιλιάρικα κάτω. Μα ΔΕΝ είναι το ίδιο αυτοκίνητο.

                Με αυτό το σκεπτικό, η σύγκριση δε γίνεται μεταξύ θερμικού κι ηλεκτρικού Kona, αλλά σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό στα 33 χιλιάρικα. Έχω να δώσω 33 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, πού θα πέσει πάνω το Kona; Σε Q3; Σε 3008; Αυτοί είναι οι αντίπαλοί του.

                Όσο για το γιατί δεν έχω αγοράσει ηλεκτρικό, η απάντηση είναι ότι η αγοραστική μου δύναμη φτάνει σε μεταχειρισμένο 12ετίας με 205 χιλιάδες χιλιόμετρα των 5.000 ευρώ. Αυτό πούλησε ο άλλος πριν 2,5 χρόνια με τη νοοτροπία ότι έφαγε πλέον τα ψωμιά του. Το πήρα, του έκανα κάτι μαζεματάκια, του έβαλα κι υγραέριο κι είμαι πλέον στις 245 χιλιάδες χιλιόμετρα. Αν όμως γινόταν κάτι και βρισκόμουν με χρήματα στα χέρια, εφόσον ήθελα να τα διαθέσω σε αυτοκίνητο, τα ηλεκτρικά μοντέλα θα ήταν στην πρώτη γραμμή.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • D
                  dstou last edited by

                  Eκεί που τα ηλεκτρικά είναι ήδη πολύ φθηνά, είναι στην επιτάχυνση. Με 65.000 ευρώ στην Αγγλία, παίρνεις ένα Τέζλα 3 που θέλει  5'' για τα 0-100, επιτάχυνση που είναι επιπέδου entry level υπεράμαξου.Το οποίο όμως υπεράμαξο κοστίζει 200.000 ευρώ και θα σε ξεσκίσει κι αποπάνω σε απαξίωση, ασφάλιστρα, σέρβις και βενζίνες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    Οχι ακριβως 

                    http://www.zeperfs.com/en/duel7666-8040.htm

                    http://www.zeperfs.com/en/duel7666-6445.htm

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      OK, είχα κάτι άλλο στο μυαλό μου, κάτι σαν C63 AMG κ.ο.κ. που ταιριάζει πιο πολύ σαν μέγεθος. Τεσπα.

                      Κάτι άλλο, τι θα γίνει στην ηλεκτρική εποχή με τη βιομηχανία των μετατροπών? Νταξ' ζαντολάστιχα και αεροτομές δεν θα επηρεαστούν, μπορεί και τα κιτ ελατηρίων ή αμορτισέρ. Τα υπόλοιπα? Πως θα προσαρμοστούν?  Αν προσαρμοστούν...

                      Εικόνα από το 2030 (συζητούν δύο φίλοι για τα τροποποιημένα ηλεκτρικά τους) :

                      Α: Λοιπόν, μετά τα βασικά, ζαντολάστιχα και ένα βόιδι κιτ, του πέταξα και δύο αεραγωγούς κάτω από το αμάξωμα που φέρνουν περισσότερο φρέσκο αέρα στη μπαταρία για να την κρατάει πιο κρύα. Αλλά μου κάνει θόρυβο.

                      Β: Γι' αυτό και εγώ δεν το έβαλα. Αντίθετα προτίμησα να αλλάξω τις ψύκτρες με άλλες από ντουραλουμίνιο.

                      Α: Σοβαρά? Είδες διαφορά?

                      Β: Ναι, στο σκίσιμο. Αλλά είναι ακριβές. Μπορείς να βάλεις και    πιο μεγάλα καλώδια τροφοδοσίας στο ινβέρτερ για μικρότερες απώλειες θερμότητας, έχει 2,5άρι καρέ και του πέταξα 4άρια χοντρά σαν αυτά που έχω στα ηχεία στο σπίτι, ίδια μάρκα είναι. Αλλά τα δικά μου είναι και  ελεύθερα αλογόνων, μην πάρουν καμιά φωτιά και πεθάνουμε...

                      Α: Για πες και τίποτα άλλο...

                      Β: Ε, μετά πάει αλυσίδα το πράμα, του άλλαξα και τα varistor, ενώ έκανα επαναπρογραμματισμό και κατέβασα το κατώφλι της μπαταρίας. Πριν δούλευε από 20-100% , ενώ τώρα από το 10% και πάνω. Αλλά θα γονατίσει νωρίτερα λόγω των βαθιών εκφορτίσεων. Σου δίνει όμως έως και 10% περισσότερη αυτονομία, φαίνεται αυτό στην πράξη.

                      Α. εγώ λέω να του βάλω και μεγαλύτερους ανεμιστήρες στο ινβέρτερ, για καλύτερη ψύξη και εκεί. Και θα ρωτήσω για έναν στον Πειραιά που λέει βγάζει το μοτέρ και του κάνει νέα περιέλιξη από καθαρό χαλκό, μεγαλύτερης διατομής από το στάνταρντ, και του αλλάζει και μαγνητάκια με μεγαλύτερα. Αλλά θέλει λεφτά, όχι αστεία, και μένεις και χωρίς αμάξι μια βδομάδα.  Ανοίγει μοτέρ κανονικά, του αλλάζει και ρουλμάν και καρβουνάκια, με άλλα, παχύτερα, κερδίζεις συνολικά έως 50 άλογα απ' ότι λέει.

                      Β. Πάντως η καλύτερη μετατροπή για την ψύξη, είναι να του πετάξεις υδρόψυξη, όπως κάναμε στους υπολογιστές παλιά. Και αθόρυβη και αποτελεσματική.

                      Χαχαχαχα...πάνε τα καρμπυρατέρια, τα ζιγκλέρ, τα διάκενα, τα μπουζιά, τα μεγαλύτερα τούρμπα, τα χταπόδια, τα λάδια 0w-10, τα φιλτροκούτια και τα ρέστα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Ωραία όλα αυτά, αλλά εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν είναι για την τσέπη του μέσου Έλληνα. Τα κόστη αγοράς είναι ακόμα μεγάλα και η πτώση απόδοσης της μπαταρίας τους καθώς και το κόστος αντικατάστασης (όπως και η συνεχής εξέλιξη και η έλλειψη προσφοράς) εμποδίζουν την γρήγορη ανάπτυξη τους.

                        Τώρα αυτό το 'σε 10 χρόνια θα υπάρχουν μόνο ηλεκτρικά' μου θυμίζει το 'σε 20 χρόνια τα αυτοκίνητα θα πετάνε'. Παραμένω σκεπτικός απέναντι τους, μακάρι να διαψευστώ.

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • L
                          lap last edited by

                          Εξαιρετικο κείμενο του dstou αν και σε 10-15 έτη μέλλον οι μπαταρίες θα είναι είτε στέρεες είτε θα είναι αυτες που γεμίζουν με εναν καταλύτη και νερό.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            akikos last edited by

                             Παιδιά σήμερα ανακοινώθηκαν τα μέτρα για την ηλεκτροκίνηση. Καταλάβατε αν οι κάτοχοι θα απαλάσσονται από τα διόδια. Δεν κατάλαβα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • C
                              costasar last edited by

                              Κατά την γνώμη μου 2 είναι τα θέματα για τα οποία δεν μπορεί να προχωρήσει άμεσα το θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

                              1ο η τεχνολογία υλικών της μπαταρίας σε ότι έχει να κάνει με τη αυτονομία. Θα πρέπει να ξεπεράσει τα 400km για να μπορεί να γίνει αποδεκτό από τον περισσότερο κόσμο και να ανταγωνιστεί τους θερμικούς κινητήρες.

                              2ο το δίκτυο φόρτωσης στις μεγάλες πόλεις. Η μεγάλη πλειοψηφία των κατοίκων μένει σε διαμερίσματα. Αν δεν υπάρχουν φορτιστές στο πεζοδρόμιο για να μπορείς να φορτίσεις το βράδυ, και 5000 να κοστίζει το αυτοκίνητο δυστυχώς δεν θα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.

                              Τα υπόλοιπ, όπως κινητήρες, αντιστροφείς, ψύξη κλπ η βιομηχανία τα έχει λύσει εδώ και χρόνια (στις μεταφορές). Οι κινητήρες έχουν γίνει μικροί, πανίσχυροι και με μηδενική συντήρηση για πάνω από 1 εκ. χιλιόμετρα, τα ηλεκτρονικά ισχύος (IBGT, power MOSFET) το ίδιο, οπότε τα πάντα πλέον θα είναι θέμα λογισμικού.

                              Τα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα θα μπορούσαν άνετα να στοιχίζουν και τα μισά χρήματα και σίγουρα θα γίνουν πολύ φθηνότερα των συμβατικών (μόνο αν σκεφτείτε πόσα μηχανικά μέρη θα αφαιρεθούν. H υπερκοστολόγηση τους ίσως έχει να κάνει και με το κόστος προσαρμογής της αυτοκινητοβιομηχανίας ή ακόμα και για να τροφοδοτηθεί κατά ένα μέρος και το RnD

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dublin last edited by

                                Βλέπω σχόλια του τύπου 'γιατί δεν δόθηκε έκπτωση στα mild hybrid;' και πραγματικά απορώ με το επίπεδο των αναγνωστών.

                                Τα κυρίως θέματα για εμένα είναι υποδομών:

                                1. πλήθος φορτιστων - ταχυφορτιστων

                                2. χρόνος φόρτισης ανά χιλιόμετρο (δηλ. Πόσο περιμένεις εκεί που φορτίζεις, κ πόση ώρα φορτίζεις)

                                3. τιμές φόρτισης σε ταχυφορτιστες, γιατί ουσιαστικά εκεί θα κριθούν τα πάντα.

                                Αν πληρώνουμε δισεκατομμύρια σε αυτοκινητόδρομους για να μειώσουμε 10-20 λεπτά κάποιων τελικών προορισμών κ στο ενδιάμεσο κάθομαι 60 λεπτά να περιμένω να φορτίσω, τότε ποιό είναι πραγματικά το όφελος;

                                Κ δεν μιλάω για μια ώρα φόρτιση, εννοώ μισή ώρα αναμονή σε ουρά για φορτιστή, και άλλη μισή ωρα φόρτιση για να παρω αλλά 100-150χλμ (περίπου 50% φόρτιση σε 30 λεπτά με ταχυφορτιστη). Κ αυτό είναι μία μέτρια περίπτωση. Σκεφτείτε Πάσχα ή 15 Αύγουστο να ψάχνεις για φορτιστή..

                                Επίσης, τι τιμές θα ισχυουν για τις ταχυφορτισεις; κ θα αλλάζουν ανάλογα τη ζήτηση και τη μέρα;

                                Προβλέπω πολύ κόσμο να ξεμένει ή/κ να κουβαλάει power banks στο πορτ μπαγκαζ για να δίνει 10-20χλμ επιπλέον..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • jorge_greek
                                  jorge_greek last edited by

                                  Κάτι σημαντικό που δεν έχει αναφερθεί. Στην χώρα μας, σε αντίθεση με το εξωτερικό, οι περισσότερες εταιρείες χρεώνουν φόρτιση ανά ώρα και όχι ανά κιλοβατώρα! Σε συνδυασμό με τις χαμηλές τάσεις φόρτισης ένα καινούργιο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ίσως να κοστίζει το 'καύσιμό' του, σε ένα ταξίδι όπου χρησιμοποιούνται οι ταχυφορτιστές, το ίδιο ή σχεδόν το ίδιο με ένα πετρελαιοκίνητο.

                                  Τα κίνητρα για τον δακτύλιο ή για την έκπτωση σε ΤΤ ή τα τέλη παρκαρίσματος (αλήθεια αυτό τι είναι;;;) τα θεωρώ αστεία! Όπως συνέβει και παλαιότερα με τα δίλιτρα και αργότερα με τα πετρελαιοκίνητα, όταν ο αριθμός τους θα γίνει αρκετός τότε θα πάψουν αυτά τα κίνητρα για να μην χάνει το κράτος έσοδα από ένα σεβασμό κομμάτι του τετρατροχου στόλου. Κι αν τότε τσιμπούσε ο Έλληνας να τα αγοράσει επειδή είχε χρήματα τώρα πόσοι είναι αυτοί που έχουν εύκαιρα ±40000€ για αξιόλογο ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

                                  And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @jorge_greek last edited by

                                    Κάτι σημαντικό που δεν έχει αναφερθεί. Στην χώρα μας, σε αντίθεση με το εξωτερικό, οι περισσότερες εταιρείες χρεώνουν φόρτιση ανά ώρα και όχι ανά κιλοβατώρα!

                                    Μεγάλε ισχύει, η blink αυτή τη στιγμή όμως δίνει δωρεάν τους φορτιστές της κ ακούγεται οτι θα τους δώσει με KWh. Τώρα από τα ΣΕΑ της Motor Oil καθώς κ το δίκτυο της fortizo, μην περιμένεις κάποια προκοπή πέρα απο λυστρικές χρεώσεις. Απλά λειτουργούν με αισχροκέρδια. Επίσης υπάρχουν κ πολλοί φορτιστές που ειναι απλά δωρεάν από διάφορες εγκαταστάσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • D
                                      dublin last edited by

                                      Απ έξω από το υπουργείο Μεταφορών είχε 1-2 φορτιστές, και αυτοί είναι χαλασμενοι εδώ κ τουλάχιστον 2-3 χρόνια! Τι να λέμε..

                                      Θέλει πολύ υποδομή το πράγμα, κ σκεφτείτε οτι τα βενζινάδικα έχουν 6-12 ταυτόχρονες θέσεις κ παίρνει μερικά λεπτά να βάλεις καύσιμο, ενώ οι θέσεις φόρτισης θα καταλαμβάνονται για τουλάχιστον μισή ώρα - 40 λεπτά που θέλουν οι περισσότερες ταχυφορτισεις για να δώσουν 70-80 φόρτιση.

                                      Η ταχύτητα φόρτισης θα γίνει κυρίως το εμπορεύσιμο προιον, και όχι η τιμή kW.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Προσωπικά τα ηλεκτρικά δεν τα θεωρώ κάτι το φοβερό και έχουν πολλά προβλήματα. Ένα εκ των οποίων (όλα τα άλλα έχουν πολύ σωστά αναφερθεί) είναι το βάρος των μπαταριών που το κουβαλάνε ακόμα και όταν είναι άδειες. Γενικά δεν είναι σωστή λύση, απλά εκεί μας προωθούν για δικούς τους λόγους.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k @fanis75 last edited by

                                          Γενικά δεν είναι σωστή λύση, απλά εκεί μας προωθούν για δικούς τους λόγους.

                                          Το μονο σιγουρο, αλλά δεν εχω βρει αυτους τους λογους. Τους ξερεις Φανη?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • bekiaris
                                            bekiaris @fanis75 last edited by

                                            Προσωπικά τα ηλεκτρικά δεν τα θεωρώ κάτι το φοβερό και έχουν πολλά προβλήματα. Ένα εκ των οποίων (όλα τα άλλα έχουν πολύ σωστά αναφερθεί) είναι το βάρος των μπαταριών που το κουβαλάνε ακόμα και όταν είναι άδειες. Γενικά δεν είναι σωστή λύση, απλά εκεί μας προωθούν για δικούς τους λόγους.

                                            Φάνη, αυτά που λες ειναι μεγάλες ανακρίβειες... για εξήγησε το λόγο που το tesla 3 ειναι δεύτερο σε πωλήσεις στην Ευρώπη? για βρες τρόπο να μετακινήσε με κόστος λιγότερο από 2 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα χωρίς φθορές κινητήρα κτλ. Κανένας δεν προώθησε την ηλεκτροκίνηση διότι τα πετρέλαια έχουν πολλά συμφέροντα από πίσω. Μόνο ο Musk έβαλε όλο τον πλανήτη στην πρίζα, κ έχει τεχνολογία μπροστά από τους αλλους. Οι επιδοτήσεις που δίνονται από κάποια κράτη έχουν καθαρά από πίσω περιβαλλοντικά οφέλη. Μην λέμε οτι θέλουμε εδώ μέσα... κ εν κατακλείδι, τεχνολογία ηλεκτρικών, υπάρχει από το 70 ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 907
                                            • 908
                                            • 42 / 908
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr