-
Δεν ειναι ακριβως ετσι σε οτι εχει να κανει με την οθονη. Στους ξενους διαμορφωτες υπαρχει ως εξτρα με τιμη γυρω στα 900€. Οπότε απο τα 18200 θα επεφτε στα 17300. Ακομα και αν ο εισαγωγεας δεν θελει να το ριξει κατω απο τα 17 και παλι... δεν χρειαζεται να βγαλεις τιποτα αλλο απο αυτα που λες και η τελικη τιμη πεφτει αρκετα ωστε να γινει ακομα πιο ανταγωνιστικο. Ακομα περισσοτερο αν το υπολογισεις με τους νεους συντελεστες ταξινομησης
μπορεί να έχεις δίκιο, προσπάθησα να το βρω αυτό στα configurators κ δεν μπόρεσα, αλλά σε πιστεύω, μπορεί όμως να μην ήταν τόσο απλό, αλλιώς γιατί να μην το προσπαθούσαν; δεν νομίζω ότι δεν θέλουν να πουλήσουν αυτοκίνητα, και όπως και να είχε, πάλι ακριβότερο θα ήταν το diesel από τα αντίστοιχα βενζίνης.
πάντως το Allure Bussiness diesel 100, δηλαδή το Allure που παίρνουμε εδώ, στη Γαλλιά
έχει 26.200 + έξοδα (δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να είναι Γαλλία, εδώ είναι 200-250ευρώ και είναι από τα ποιο λίγα από κάθε εταιρία, Kia/Hyundaι είναι πάνω από τα διπλά) + χρώμα, οπότε δεν είναι άσχημη η τιμή εδώ.
Το παίρνουμε σίγουρα 1000ευρώ κάτω.
@alexandros.K να βάλουμε τα γάντια μας και τα προστατευτικά μας (κυρίως σπασουάρ, έδωσα σχεδόν 100 για το δικό μου!) και να πάμε για μία μάχη άμα ανέβω πάνω! μάλλον θα σε έχω να ξέρεις!
δεν είχε το Captur diesel καθόλου το σάιτ αυτό, το έψαξα.
-
Dublin
-
O τρικύλινδρος του Capture στους ίδιους ίππους δίνει 13.3 και έτσι όπως το οδήγησε το αυτοκίνητο ο φίλος μας (τουλάχιστον σε 2 αλλαγές ψιλο-κόλλησε) θα έδειχνε πάνω από 14δεπτερόλεπτα.
Το εργοστασιακό είναι 10.9 στη Peugeot, αν κάνεις αγώνες και αλλάζεις στο 90-95% της σωστής αλλαγής, μπορεί και να είναι σωστό.
Τώρα, τα 100άλογα είναι 100 άλογα. Δεν είναι ούτε 130 ούτε 155, όποιος θέλει ποιο γρήγορο παίρνει από τα παραπάνω, ή κάποιο άλλο αυτοκίνητο.
Καλό θα ήταν οι συγκρίσεις να είναι μεταξύ παρόμοιων αυτοκινήτων, δηλαδή στην B suv κατηγορία, αλλιώς μπορούμε να βάλουμε και RX8 μετά στη σύγκριση, εγώ αυτό θα έπαιρνα για να βγάλω γούστα, που λένε!
Συμφωνούμε στα περισσότερα, είναι που με έχει πιάσει η γκρίνια λόγω του ότι θα υπάρξει σημαντική καθυστέρηση στη παραλαβή (παραγγελία Μάρτιο) και μου μπαίνουν ιδέες για ετοιμοπαραδοτο (και όχι μόνο peugeot). Είχα θέσει deadline στον εαυτό μου μέσα Ιουνιου αλλά θεωρώ ότι πάμε για Αύγουστο ή πιθανον ακόμα και Σεπτεμβριο. Οι νεες παραγγελίες μου φαίνεται πολύ δύσκολο να είναι Σεπτέμβριο εδώ πάντως.
-
αυτό το είδαμε?
Το είχα δει με το που βγήκε και είπα να μην το ανεβάσω.Το έβαλες εσύ! Επειδή έχω παρακολουθήσει αρκετά βίντεο αυτουνού και το περίμενα να πω την αλήθεια με άφησε προ εκπλήξεως γιατί είναι λίγο σα τον Έλληνα marek (αυτος τωρα εμεινε να δουμε και το km77) σε θέματα περιέργειας. Επίσης σε διάφορα 1000-1200 cc έκανε παράπονα ότι δεν τραβάνε πολύ και ότι τσιμπάνε αρκετά βενζίνη. Αυτό το 6.5 που είπε δεν το περίμενα.Θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι επειδή του δίνουν αμάξια κτλ δεν είναι αντικειμενικός αλλά γενικά σε όσα βίντεο έχω δει αρέσει σε όλους το αμάξι. Μακάρι να έρθει και σύντομα.
-
Καλά βίντεο κάνει για τα ελληνικά δεδομένα. Φάουλ στην διαδικασία του 0-100, δεν απενεργοποίησε το esp, με αποτέλεσμα να το γονατίσει στην εκκίνηση...
-
Καλά βίντεο κάνει για τα ελληνικά δεδομένα. Φάουλ στην διαδικασία του 0-100, δεν απενεργοποίησε το esp, με αποτέλεσμα να το γονατίσει στην εκκίνηση...
Το 0-100 του ήταν για γέλια, γενικά είναι πολλά χρόνια στον χώρο ο άνθρωπος, δεν είναι κάποιος τυχαίος, και φαίνεται σχετικά δίκαιος, ας πούμε στο αντίστοιχο του Puma τόνισε πολύ τα ταμπούρα και την έλλειψη ρεζέρβας, που για μένα είναι deal breakers εννοείται.
Ακόμη και στον εξοπλισμό φαίνεται ότι 'μοιάζει' με τον Marek, ακόμη και στα εκφραστικά μέσα και τα μηχανήματα. Θα ήθελα να δω μία λίγο καλύτερη φάση Ελλάδα, στο βίντεο του 2008 ήταν το μισό out of focus, και είχε και βοηθό, δηλαδή ένα touch πάνω στο πρόσωπό του δεν μπορούσε να κάνει ο άλλος; ανεπίτρεπτο για έναν τόσο σοβαρό youtuber (έχει εξηγήσει και τη μέθοδό του). Ο ήχος επίσης απαράδεκτος. Κάποια βίντεό του είναι πολύ καλά πάντως, το C3 Aircross μου άρεσε που είχε κάνει.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ Λ.Τ.Π.Φ: Κοίταξα την απόδειξη πληρωμής, 2.800 ευρώ είναι το τέλος ταξινόμησης, και 18.200 τιμή προ Φόρων για Allure 100diesel.
Με το νέο σύστημα, δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να πέσει, τελείως αυθαίρετα θα πω, κάνα χιλιάρικο; τι λέτε εσείς;
Επίσης από τις αντιπροσωπείες μου είχαν πει ότι το χρώμα χρεώνεται, οπότε δεν είναι απλό που έρχεται εδώ σαν δώρο,και μην το ξεχνάμε αυτό, σε περίπτωση μείωσης της τιμής θα πρέπει να το χρεώνουν (αρχές Μαρτίου μου είχαν πει ότι μέσα στην Άνοιξη θα τελείωνε αυτή η προσφορά). Βέβαια υπάρχει το πορτοκαλί - δωρεάν και το απλό άσπρο - μισή τιμή από τα μεταλλικά, και μετά τα μεταλλικά στα 450-500ευρώ, και τα 3 πέρλα- κόκκινο - μπλε στα 750.
@nico δυστυχώς η κατάσταση είναι έκτακτη, το σημαντικό είναι να έχουμε την υγεία μας. Εγώ πάντα παίρνω ετοιμοπαράδοτα. Υπολόγιζα να έχω τουλάχιστον 7-8000 μέχρι σήμερα, και έχω τα μισά, και το αυτοκίνητο 2 μήνες καθόταν κάτω από κάτι αγρι-ελιές, τι να κάνουμε, θα υποστούμε την πραγματικότητα. Καλά να είμαστε, και θα κάνουμε πολλά ταξίδια, το αυτοκίνητο είναι απίστευτα ταξιδιάρικο, και πολύ ευέλικτο στις περισσότερες καταστάσεις, θα σε ικανοποιήσει.
-
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ Λ.Τ.Π.Φ: Κοίταξα την απόδειξη πληρωμής, 2.800 ευρώ είναι το τέλος ταξινόμησης, και 18.200 τιμή προ Φόρων για Allure 100diesel.
Με το νέο σύστημα, δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να πέσει, τελείως αυθαίρετα θα πω, κάνα χιλιάρικο; τι λέτε εσείς;
Επίσης από τις αντιπροσωπείες μου είχαν πει ότι το χρώμα χρεώνεται, οπότε δεν είναι απλό που έρχεται εδώ σαν δώρο,και μην το ξεχνάμε αυτό, σε περίπτωση μείωσης της τιμής θα πρέπει να το χρεώνουν (αρχές Μαρτίου μου είχαν πει ότι μέσα στην Άνοιξη θα τελείωνε αυτή η προσφορά). Βέβαια υπάρχει το πορτοκαλί - δωρεάν και το απλό άσπρο - μισή τιμή από τα μεταλλικά, και μετά τα μεταλλικά στα 450-500ευρώ, και τα 3 πέρλα- κόκκινο - μπλε στα 750.
Για τα 25900 (τιμή καταλόγου) η ΛΤΠΦ είναι 18606. Με αυτή την τιμή και με το νεο σύστημα βγαινει περίπου 25200 τελική τιμή.
Για τα 18200 τα δικά σου βγαίνει στα 24514. Αν θυμάμαι είχες γράψει ότι το είχες αγοράσει 25200; μπορεί να κάνω και λάθος. Η διαφορά δεν είναι τεράστια αλλά είναι όσο κάνει το μεταλλικό χρώμα.
Το όφελος θα είναι μεγαλύτερο αν αφήσουν τον καθένα να επιλέξει τα έξτρα που θέλει. Πχ αν εγώ δεν θέλω την μεγάλη οθόνη με την πλοήγηση και πέσει η αρχική τιμή στα 17400 τότε η τελική τιμή βγαίνει 23300. Εκεί το όφελος είναι αρκετά μεγάλο.
-
Dublin wrote:
αυτό το είδαμε?
Το είχα δει με το που βγήκε και είπα να μην το ανεβάσω.Το έβαλες εσύ! Επειδή έχω παρακολουθήσει αρκετά βίντεο αυτουνού και το περίμενα να πω την αλήθεια με άφησε προ εκπλήξεως γιατί είναι λίγο σα τον Έλληνα marek (αυτος τωρα εμεινε να δουμε και το km77) σε θέματα περιέργειας. Επίσης σε διάφορα 1000-1200 cc έκανε παράπονα ότι δεν τραβάνε πολύ και ότι τσιμπάνε αρκετά βενζίνη. Αυτό το 6.5 που είπε δεν το περίμενα.Θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι επειδή του δίνουν αμάξια κτλ δεν είναι αντικειμενικός αλλά γενικά σε όσα βίντεο έχω δει αρέσει σε όλους το αμάξι. Μακάρι να έρθει και σύντομα.
Τα 6.5 λιτρα κατανάλωση τα λεει για να μην γινει deal break. Το 3008 1.2 καίει εύκολα 8-8.5 . Το να πεφτει το 2008 στο 6.5 ε είναι κάπως. Ναι με αυγο στο ποδι χωρίς φορτωμα μπορει να δείξει και 6. Σε πραγματικες συνθήκες είσαι στο 7.5-8. Ξέρουν ότι τους βλεπουν πολλοι και προσέχουν τι λένε δεν καινε τις εκδόσεις. Γενικά παρατηρώ ότι όταν σχολιάζουν ντιζελ οι καταναλωσεις που λένε είναι αντικειμενικες ( γιατί είναι ευκολες) . Οταν λενε ποσο καινε τα 3κύλινδρα 1.0 -1.2 η μυτη τους μεγαλώνει...όλα αυτά τα τουρμπο βενζίνης 1-1.2 που τεστάρουν δεν πέφτουν με τίποτα στις δοκιμές τους κάτω από 10! αλλα σκέφτονται εγω το σκίζω και γραφω 10 , εσύ θα το πας χαλαρά πες 6.5! εμ δεν είναι έτσι! σε αυτους τους κινητηρες δεν πέφτεις έτσι από τα +10 στα 6.5... είπαμε φθηνα τα 1.0 -1.2 , φορολογικά μια χαρα, εχουν τσιριχτο ηχο , εχουν ικανοποιητικές επιδόσεις αλλα ούτε οικονομικα ούτε ποσο αντέχουν σε βαθος χρονου ξέρουμε για τα περισσότερα.
-
Τα 6.5 λιτρα κατανάλωση τα λεει για να μην γινει deal break. Το 3008 1.2 καίει εύκολα 8-8.5 . Το να πεφτει το 2008 στο 6.5 ε είναι κάπως. Ναι με αυγο στο ποδι χωρίς φορτωμα μπορει να δείξει και 6. Σε πραγματικες συνθήκες είσαι στο 7.5-8. Ξέρουν ότι τους βλεπουν πολλοι και προσέχουν τι λένε δεν καινε τις εκδόσεις. Γενικά παρατηρώ ότι όταν σχολιάζουν ντιζελ οι καταναλωσεις που λένε είναι αντικειμενικες ( γιατί είναι ευκολες) . Οταν λενε ποσο καινε τα 3κύλινδρα 1.0 -1.2 η μυτη τους μεγαλώνει...όλα αυτά τα τουρμπο βενζίνης 1-1.2 που τεστάρουν δεν πέφτουν με τίποτα στις δοκιμές τους κάτω από 10! αλλα σκέφτονται εγω το σκίζω και γραφω 10 , εσύ θα το πας χαλαρά πες 6.5! εμ δεν είναι έτσι! σε αυτους τους κινητηρες δεν πέφτεις έτσι από τα +10 στα 6.5... είπαμε φθηνα τα 1.0 -1.2 , φορολογικά μια χαρα, εχουν τσιριχτο ηχο , εχουν ικανοποιητικές επιδόσεις αλλα ούτε οικονομικα ούτε ποσο αντέχουν σε βαθος χρονου ξέρουμε για τα περισσότερα.
Δεν νομίζω να λέει ψέμματα ο άνθρωπος, και το 2008 έχει καινούργια πλατφόρμα και είναι και κοντύτερο αρκετά, και ελαφρύτερο πολύ από το 3008. Δηλαδή 100% καίει αρκετά λιγότερο με τον ίδιο κινητήρα. Τώρα το πόσο, και γιατί, δεν ήμουν εκεί.
Το 3008 είναι 21-22εκατοστά ύψος, και το άλλο είναι 17. To 3008 είναι - ανάλογα την έκδοση - 200-250κιλά βαρύτερο. Σαν ποιο καινούργιο μοντέλο, περιμένω να έχει και λίγο καλύτερη αεροδυναμική, όσο νά'΄ναι τα χωρίζουν και 4 χρόνια στην αγορά.
-
Τελείως αυθαίρετο το τελευταίο σχόλιο σου πάρει αεροδυναμικής στιροζωμενος στον χρόνο κατασκευής του μοντέλου, δηλαδή 2 με 3 ετη διαφοράς
-
Dublin wrote:
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ Λ.Τ.Π.Φ: Κοίταξα την απόδειξη πληρωμής, 2.800 ευρώ είναι το τέλος ταξινόμησης, και 18.200 τιμή προ Φόρων για Allure 100diesel.
Με το νέο σύστημα, δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να πέσει, τελείως αυθαίρετα θα πω, κάνα χιλιάρικο; τι λέτε εσείς;
Επίσης από τις αντιπροσωπείες μου είχαν πει ότι το χρώμα χρεώνεται, οπότε δεν είναι απλό που έρχεται εδώ σαν δώρο,και μην το ξεχνάμε αυτό, σε περίπτωση μείωσης της τιμής θα πρέπει να το χρεώνουν (αρχές Μαρτίου μου είχαν πει ότι μέσα στην Άνοιξη θα τελείωνε αυτή η προσφορά). Βέβαια υπάρχει το πορτοκαλί - δωρεάν και το απλό άσπρο - μισή τιμή από τα μεταλλικά, και μετά τα μεταλλικά στα 450-500ευρώ, και τα 3 πέρλα- κόκκινο - μπλε στα 750
Για τα 25900 (τιμή καταλόγου) η ΛΤΠΦ είναι 18606. Με αυτή την τιμή και με το νεο σύστημα βγαινει περίπου 25200 τελική τιμή.
Για τα 18200 τα δικά σου βγαίνει στα 24514. Αν θυμάμαι είχες γράψει ότι το είχες αγοράσει 25200; μπορεί να κάνω και λάθος. Η διαφορά δεν είναι τεράστια αλλά είναι όσο κάνει το μεταλλικό χρώμα.
Το όφελος θα είναι μεγαλύτερο αν αφήσουν τον καθένα να επιλέξει τα έξτρα που θέλει. Πχ αν εγώ δεν θέλω την μεγάλη οθόνη με την πλοήγηση και πέσει η αρχική τιμή στα 17400 τότε η τελική τιμή βγαίνει 23300. Εκεί το όφελος είναι αρκετά μεγάλο.
25,600 το πήρα εγώ. Έγραψα ακριβώς τα νούμερα, δεν είναι στο περίπου. Είναι στην απόδειξη εξόφλησης.
18.200 + 2800 + ΦΠΑ.
Αν αφήσουν να επιλέγει ο καθένας τα έξτρα που θέλει, θα κάνουν 2-3 χρόνια να παραδώσουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα στην Ευρώπη, γι'αυτό υπάρχουν οι εκδόσεις, για να φεύγουν αέρα από το εργοστάσιο, αν κάθονται και το φτιάχνουν Lego, τότε η μονάδα παραγωγής θα πέσει σε απόδοση, και τελικά θα αυξηθεί η τιμή του αυτοκινήτου, όχι θα πέσει.
Τέσπα, ελπίζω στο καλύτερο, πάντα!
-
Τελείως αυθαίρετο το τελευταίο σχόλιο σου πάρει αεροδυναμικής στιροζωμενος στον χρόνο κατασκευής του μοντέλου, δηλαδή 2 με 3 ετη διαφοράς
'Το Duster αποκτά μικρές αεροδυναμικές προσθήκες για καλύτερη οικονομία και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.'
https://www.drive.gr/news/agora/market-test-dacia-duster-15-blue-dci-my2020
αυθαίρετο, αλλά όχι παράλογο.
τουλάχιστον το βάρος, την καινούργια πλατφόρμα, και τα εκατοστά από το έδαφος, καθώς και συνολικά, μου τα δίνεις? για ολόιδιο κινητήρα;
-
Ναι αυτα στα δινω, ιδιαιτερα για το βαρος.
Θεωρω πως θα είναι ακόμα και 2 λίτρα λιγότερα από το 3008, και αυτό βάση του μέσου όρου μείωσης της κατανάλωσης ανά 100 κιλά ελάφρυνσης που έχω διαβάσει σε κάποιες μελετες
Πολυ ωραιο το 2008, αλλά ακριβό γαμωτο.
Θα μ άρεσε να το είχα και θα καμάρωνα
-
Tkin73 wrote:
Τα 6.5 λιτρα κατανάλωση τα λεει για να μην γινει deal break. Το 3008 1.2 καίει εύκολα 8-8.5 . Το να πεφτει το 2008 στο 6.5 ε είναι κάπως. Ναι με αυγο στο ποδι χωρίς φορτωμα μπορει να δείξει και 6. Σε πραγματικες συνθήκες είσαι στο 7.5-8. Ξέρουν ότι τους βλεπουν πολλοι και προσέχουν τι λένε δεν καινε τις εκδόσεις. Γενικά παρατηρώ ότι όταν σχολιάζουν ντιζελ οι καταναλωσεις που λένε είναι αντικειμενικες ( γιατί είναι ευκολες) . Οταν λενε ποσο καινε τα 3κύλινδρα 1.0 -1.2 η μυτη τους μεγαλώνει...όλα αυτά τα τουρμπο βενζίνης 1-1.2 που τεστάρουν δεν πέφτουν με τίποτα στις δοκιμές τους κάτω από 10! αλλα σκέφτονται εγω το σκίζω και γραφω 10 , εσύ θα το πας χαλαρά πες 6.5! εμ δεν είναι έτσι! σε αυτους τους κινητηρες δεν πέφτεις έτσι από τα +10 στα 6.5... είπαμε φθηνα τα 1.0 -1.2 , φορολογικά μια χαρα, εχουν τσιριχτο ηχο , εχουν ικανοποιητικές επιδόσεις αλλα ούτε οικονομικα ούτε ποσο αντέχουν σε βαθος χρονου ξέρουμε για τα περισσότερα.
Δεν νομίζω να λέει ψέμματα ο άνθρωπος, και το 2008 έχει καινούργια πλατφόρμα και είναι και κοντύτερο αρκετά, και ελαφρύτερο πολύ από το 3008. Δηλαδή 100% καίει αρκετά λιγότερο με τον ίδιο κινητήρα. Τώρα το πόσο, και γιατί, δεν ήμουν εκεί.
Το 3008 είναι 21-22εκατοστά ύψος, και το άλλο είναι 17. To 3008 είναι - ανάλογα την έκδοση - 200-250κιλά βαρύτερο. Σαν ποιο καινούργιο μοντέλο, περιμένω να έχει και λίγο καλύτερη αεροδυναμική, όσο νά'΄ναι τα χωρίζουν και 4 χρόνια στην αγορά.
Καλά δημοσιογράφος είναι ο άνθρωπος! Μακάρι να καίει 6.5 λτ με κανονικές συνθήκες. Κανονικές όμως όχι με 1 άτομο άδειο σε ελαφρώς κατηφόρα! Τα γράφω μην βγει κανείς νέος κάτοχος και πάνω στην χαρά του μας γράψει κάνα 5αρι!
Όπως κάποιος στο fb κάτοχος c5 aircross που σε ερωτήση μου απαντησε 5 για το 1.2! Και φυσικά σχολίασε άλλος κάτοχος ότι δεν έχει πέσει ποτέ κάτω από 8 ( που σημαίνει 8 με αυγό 10 κανονικά και όταν το ζοριζω καλοκαίρι φορτωμένο 12). Φυσικά το 2008 δεν είναι ούτε 3008 ούτε c5 αλλά 6.5 σε κανονικές δύσκολα πολύ.
-
Dublin wrote:
Tkin73 wrote:
τα 6.5 λιτρα κατανάλωση τα λεει για να μην γινει deal break. Το 3008 1.2 καίει εύκολα 8-8.5 . Το να πεφτει το 2008 στο 6.5 ε είναι κάπως. Ναι με αυγο στο ποδι χωρίς φορτωμα μπορει να δείξει και 6. Σε πραγματικες συνθήκες είσαι στο 7.5-8. Ξέρουν ότι τους βλεπουν πολλοι και προσέχουν τι λένε δεν καινε τις εκδόσεις. Γενικά παρατηρώ ότι όταν σχολιάζουν ντιζελ οι καταναλωσεις που λένε είναι αντικειμενικες ( γιατί είναι ευκολες) . Οταν λενε ποσο καινε τα 3κύλινδρα 1.0 -1.2 η μυτη τους μεγαλώνει...όλα αυτά τα τουρμπο βενζίνης 1-1.2 που τεστάρουν δεν πέφτουν με τίποτα στις δοκιμές τους κάτω από 10! αλλα σκέφτονται εγω το σκίζω και γραφω 10 , εσύ θα το πας χαλαρά πες 6.5! εμ δεν είναι έτσι! σε αυτους τους κινητηρες δεν πέφτεις έτσι από τα +10 στα 6.5... είπαμε φθηνα τα 1.0 -1.2 , φορολογικά μια χαρα, εχουν τσιριχτο ηχο , εχουν ικανοποιητικές επιδόσεις αλλα ούτε οικονομικα ούτε ποσο αντέχουν σε βαθος χρονου ξέρουμε για τα περισσότερα.
Δεν νομίζω να λέει ψέμματα ο άνθρωπος, και το 2008 έχει καινούργια πλατφόρμα και είναι και κοντύτερο αρκετά, και ελαφρύτερο πολύ από το 3008. Δηλαδή 100% καίει αρκετά λιγότερο με τον ίδιο κινητήρα. Τώρα το πόσο, και γιατί, δεν ήμουν εκεί.
Το 3008 είναι 21-22εκατοστά ύψος, και το άλλο είναι 17. To 3008 είναι - ανάλογα την έκδοση - 200-250κιλά βαρύτερο. Σαν ποιο καινούργιο μοντέλο, περιμένω να έχει και λίγο καλύτερη αεροδυναμική, όσο νά'΄ναι τα χωρίζουν και 4 χρόνια στην αγορά.
Καλά δημοσιογράφος είναι ο άνθρωπος! Μακάρι να καίει 6.5 λτ με κανονικές συνθήκες. Κανονικές όμως όχι με 1 άτομο άδειο σε ελαφρώς κατηφόρα! Τα γράφω μην βγει κανείς νέος κάτοχος και πάνω στην χαρά του μας γράψει κάνα 5αρι!
Όπως κάποιος στο fb κάτοχος c5 aircross που σε ερωτήση μου απαντησε 5 για το 1.2! Και φυσικά σχολίασε άλλος κάτοχος ότι δεν έχει πέσει ποτέ κάτω από 8!
ΧΑχα! μήπως εννοούσε ότι ΕΧΕΙ το Aircross 5?!
Ούτε πετρέλαιο δεν καίει τόσο το C5 Aircross. 8 νομίζω είναι φυσιολογικό για βενζίνη 1.2 3κυλ με περίπου 1.5τόννους αυτοκίνητο.
Το 2008 είναι αρκετά μικρότερο όμως και ελαφρύτερο, πραγματικά πιστεύω ότι μπορείς να δεις 1λίτρο κάτω.
H εμπειρία μου λέει ότι η ονομαστική τιμή κατανάλωσης βενζίνης, τουλάχιστον κατά NEDC, μπορεί να απέχει απίστευτα πολύ σε πραγματικές συνθήκες.
-
Στρωμένο ντίζελ c5 aircross που οδηγησα με 4 άτομα μέσα πάντως έκαψε 6.4! Αστρωτο με 2 άτομα (και λίγο ποιο πολυ σκισιμο) είχα πάνω από 7.
-
Στρωμένο ντίζελ c5 aircross που οδηγησα με 4 άτομα μέσα πάντως έκαψε 6.4! Αστρωτο με 2 άτομα (και λίγο ποιο πολυ σκισιμο) είχα πάνω από 7.
Λογικό το βρίσκω, καίνε καύσιμο, δεν πάνε με τα πανιά!
σε τέτοιες συνθήκες και αυτοκίνητο βενζίνης στη δεύτερη περίπτωση, εύκολα βλέπεις δεκαράκια πάντως..
-
7 με 7.5 λένε κάτοχοι που ρώτησα και σε μερικά site το δίνουν μέση στα 7,1 λίτρα. Μιλάω για το 1.2 100 hp. Ένα mild hybrid αν έβαζαν δεν θα ήταν καλύτερα?
-
Αν αφήσουν να επιλέγει ο καθένας τα έξτρα που θέλει, θα κάνουν 2-3 χρόνια να παραδώσουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα στην Ευρώπη, γι'αυτό υπάρχουν οι εκδόσεις, για να φεύγουν αέρα από το εργοστάσιο, αν κάθονται και το φτιάχνουν Lego, τότε η μονάδα παραγωγής θα πέσει σε απόδοση, και τελικά θα αυξηθεί η τιμή του αυτοκινήτου, όχι θα πέσει.
Δεν ισχύει αυτό. Οι Γερμανοί πως το κάνουν δηλαδή? Είναι πλέον τόσο αυτοματοποιημένη η παραγωγή που δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις 'ειδικές' παραγγελίες, απαιτούν τον ίδιο ακριβώς χρόνο.
-
Tα ντίζελ σε συνθήκες φόρτωσης το 6 θα το κανουν 7 στις ίδιες συνθήκες το ίδιο αμάξι σε 1.0-1.2 βενζίνης το 8 θα γίνει +11. Τα ίδια ισχύουν και όταν πιέζεις το γκάζι στις δύο εκδόσεις. Τα ντίζελ τσιμπούν 15% τα βενζίνης 40%!
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)