Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 269
    • 270
    • 66 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151973
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @costasar last edited by

      Δεν ειναι ακριβως ετσι σε οτι εχει να κανει με την οθονη. Στους ξενους διαμορφωτες υπαρχει ως εξτρα με τιμη γυρω στα 900€. Οπότε απο τα 18200 θα επεφτε στα 17300. Ακομα και αν ο εισαγωγεας δεν θελει να το ριξει κατω απο τα 17 και παλι... δεν χρειαζεται να βγαλεις τιποτα αλλο απο αυτα που λες και η τελικη τιμη πεφτει αρκετα ωστε να γινει ακομα πιο ανταγωνιστικο. Ακομα περισσοτερο αν το υπολογισεις με τους νεους συντελεστες ταξινομησης

      μπορεί να έχεις δίκιο, προσπάθησα να το βρω αυτό στα configurators κ δεν μπόρεσα, αλλά σε πιστεύω, μπορεί όμως να μην ήταν τόσο απλό, αλλιώς γιατί να μην το προσπαθούσαν; δεν νομίζω ότι δεν θέλουν να πουλήσουν αυτοκίνητα, και όπως και να είχε, πάλι ακριβότερο θα ήταν το diesel από τα αντίστοιχα βενζίνης.

      πάντως το Allure Bussiness diesel 100, δηλαδή το Allure που παίρνουμε εδώ, στη Γαλλιά

      έχει 26.200 + έξοδα (δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να είναι Γαλλία, εδώ είναι 200-250ευρώ και είναι από τα ποιο λίγα από κάθε εταιρία, Kia/Hyundaι είναι πάνω από τα διπλά) + χρώμα, οπότε δεν είναι άσχημη η τιμή εδώ.

      Το παίρνουμε σίγουρα 1000ευρώ κάτω.

      @alexandros.K να βάλουμε τα γάντια μας και τα προστατευτικά μας (κυρίως σπασουάρ, έδωσα σχεδόν 100 για το δικό μου!) και να πάμε για μία μάχη άμα ανέβω πάνω! μάλλον θα σε έχω να ξέρεις!

      δεν είχε το Captur diesel καθόλου το σάιτ αυτό, το έψαξα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Dublin 

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • N
          nico @dublin last edited by

          O τρικύλινδρος του Capture στους ίδιους ίππους δίνει 13.3 και έτσι όπως το οδήγησε το αυτοκίνητο ο φίλος μας (τουλάχιστον σε 2 αλλαγές ψιλο-κόλλησε) θα έδειχνε πάνω από 14δεπτερόλεπτα.

          Το εργοστασιακό είναι 10.9 στη Peugeot, αν κάνεις αγώνες και αλλάζεις στο 90-95% της σωστής αλλαγής, μπορεί και να είναι σωστό.

          Τώρα, τα 100άλογα είναι 100 άλογα. Δεν είναι ούτε 130 ούτε 155, όποιος θέλει ποιο γρήγορο παίρνει από τα παραπάνω, ή κάποιο άλλο αυτοκίνητο.

          Καλό θα ήταν οι συγκρίσεις να είναι μεταξύ παρόμοιων αυτοκινήτων, δηλαδή στην B suv κατηγορία, αλλιώς μπορούμε να βάλουμε και RX8 μετά στη σύγκριση, εγώ αυτό θα έπαιρνα για να βγάλω γούστα, που λένε!

          Συμφωνούμε στα περισσότερα, είναι που με έχει πιάσει η γκρίνια λόγω του ότι θα υπάρξει σημαντική καθυστέρηση στη παραλαβή (παραγγελία Μάρτιο) και μου μπαίνουν ιδέες για ετοιμοπαραδοτο (και όχι μόνο peugeot). Είχα θέσει deadline στον εαυτό μου μέσα Ιουνιου αλλά θεωρώ ότι πάμε για Αύγουστο ή πιθανον ακόμα και Σεπτεμβριο. Οι νεες παραγγελίες μου φαίνεται πολύ δύσκολο να είναι Σεπτέμβριο εδώ πάντως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            parikon @dublin last edited by

            Youtube Video

            αυτό το είδαμε?

            Το είχα δει με το που βγήκε και είπα να μην το ανεβάσω.Το έβαλες εσύ! Επειδή έχω παρακολουθήσει αρκετά βίντεο αυτουνού και το περίμενα να πω την αλήθεια με άφησε προ εκπλήξεως γιατί είναι λίγο σα τον Έλληνα marek (αυτος τωρα εμεινε να δουμε και το km77) σε θέματα περιέργειας. Επίσης σε διάφορα 1000-1200 cc έκανε παράπονα ότι δεν τραβάνε πολύ και ότι τσιμπάνε αρκετά βενζίνη. Αυτό το 6.5 που είπε δεν το περίμενα.Θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι επειδή του δίνουν αμάξια κτλ δεν είναι αντικειμενικός αλλά γενικά σε όσα βίντεο έχω δει αρέσει σε όλους το αμάξι. Μακάρι να έρθει και σύντομα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • B
              barimagas last edited by

              Καλά βίντεο κάνει για τα ελληνικά δεδομένα. Φάουλ στην διαδικασία του 0-100, δεν απενεργοποίησε το esp, με αποτέλεσμα να το γονατίσει στην εκκίνηση...

              Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dublin @barimagas last edited by

                Καλά βίντεο κάνει για τα ελληνικά δεδομένα. Φάουλ στην διαδικασία του 0-100, δεν απενεργοποίησε το esp, με αποτέλεσμα να το γονατίσει στην εκκίνηση...

                Το 0-100 του ήταν για γέλια, γενικά είναι πολλά χρόνια στον χώρο ο άνθρωπος, δεν είναι κάποιος τυχαίος, και φαίνεται σχετικά δίκαιος, ας πούμε στο αντίστοιχο του Puma τόνισε πολύ τα ταμπούρα και την έλλειψη ρεζέρβας, που για μένα είναι deal breakers εννοείται.

                Ακόμη και στον εξοπλισμό φαίνεται ότι 'μοιάζει' με τον Marek, ακόμη και στα εκφραστικά μέσα και τα μηχανήματα. Θα ήθελα να δω μία λίγο καλύτερη φάση Ελλάδα, στο βίντεο του 2008 ήταν το μισό out of focus, και είχε και βοηθό, δηλαδή ένα touch πάνω στο πρόσωπό του δεν μπορούσε να κάνει ο άλλος; ανεπίτρεπτο για έναν τόσο σοβαρό youtuber (έχει εξηγήσει και τη μέθοδό του). Ο ήχος επίσης απαράδεκτος. Κάποια βίντεό του είναι πολύ καλά πάντως, το C3 Aircross μου άρεσε που είχε κάνει.

                ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ Λ.Τ.Π.Φ: Κοίταξα την απόδειξη πληρωμής, 2.800 ευρώ είναι το τέλος ταξινόμησης, και 18.200 τιμή προ Φόρων για Allure 100diesel.

                Με το νέο σύστημα, δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να πέσει, τελείως αυθαίρετα θα πω, κάνα χιλιάρικο; τι λέτε εσείς;

                Επίσης από τις αντιπροσωπείες μου είχαν πει ότι το χρώμα χρεώνεται, οπότε δεν είναι απλό που έρχεται εδώ σαν δώρο,και μην το ξεχνάμε αυτό, σε περίπτωση μείωσης της τιμής θα πρέπει να το χρεώνουν (αρχές Μαρτίου μου είχαν πει ότι μέσα στην Άνοιξη θα τελείωνε αυτή η προσφορά). Βέβαια υπάρχει το πορτοκαλί - δωρεάν και το απλό άσπρο - μισή τιμή από τα μεταλλικά, και μετά τα μεταλλικά στα 450-500ευρώ, και τα 3 πέρλα- κόκκινο - μπλε στα 750.

                @nico δυστυχώς η κατάσταση είναι έκτακτη, το σημαντικό είναι να έχουμε την υγεία μας. Εγώ πάντα παίρνω ετοιμοπαράδοτα. Υπολόγιζα να έχω τουλάχιστον 7-8000 μέχρι σήμερα, και έχω τα μισά, και το αυτοκίνητο 2 μήνες καθόταν κάτω από κάτι αγρι-ελιές, τι να κάνουμε, θα υποστούμε την πραγματικότητα. Καλά να είμαστε, και θα κάνουμε πολλά ταξίδια, το αυτοκίνητο είναι απίστευτα ταξιδιάρικο, και πολύ ευέλικτο στις περισσότερες καταστάσεις, θα σε ικανοποιήσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  costasar @dublin last edited by

                  ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ Λ.Τ.Π.Φ: Κοίταξα την απόδειξη πληρωμής, 2.800 ευρώ είναι το τέλος ταξινόμησης, και 18.200 τιμή προ Φόρων για Allure 100diesel.

                  Με το νέο σύστημα, δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να πέσει, τελείως αυθαίρετα θα πω, κάνα χιλιάρικο; τι λέτε εσείς;

                  Επίσης από τις αντιπροσωπείες μου είχαν πει ότι το χρώμα χρεώνεται, οπότε δεν είναι απλό που έρχεται εδώ σαν δώρο,και μην το ξεχνάμε αυτό, σε περίπτωση μείωσης της τιμής θα πρέπει να το χρεώνουν (αρχές Μαρτίου μου είχαν πει ότι μέσα στην Άνοιξη θα τελείωνε αυτή η προσφορά). Βέβαια υπάρχει το πορτοκαλί - δωρεάν και το απλό άσπρο - μισή τιμή από τα μεταλλικά, και μετά τα μεταλλικά στα 450-500ευρώ, και τα 3 πέρλα- κόκκινο - μπλε στα 750.

                  Για τα 25900 (τιμή καταλόγου) η ΛΤΠΦ είναι 18606. Με αυτή την τιμή και με το νεο σύστημα βγαινει περίπου 25200 τελική τιμή.

                  Για τα 18200 τα δικά σου βγαίνει στα 24514. Αν θυμάμαι είχες γράψει ότι το είχες αγοράσει 25200; μπορεί να κάνω και λάθος. Η διαφορά δεν είναι τεράστια αλλά είναι όσο κάνει το μεταλλικό χρώμα.

                  Το όφελος θα είναι μεγαλύτερο αν αφήσουν τον καθένα να επιλέξει τα έξτρα που θέλει. Πχ αν εγώ δεν θέλω την μεγάλη οθόνη με την πλοήγηση και πέσει η αρχική τιμή στα 17400 τότε η τελική τιμή βγαίνει 23300. Εκεί το όφελος είναι αρκετά μεγάλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    tkin73 @parikon last edited by

                    Dublin wrote:

                    Youtube Video

                    αυτό το είδαμε?

                    Το είχα δει με το που βγήκε και είπα να μην το ανεβάσω.Το έβαλες εσύ! Επειδή έχω παρακολουθήσει αρκετά βίντεο αυτουνού και το περίμενα να πω την αλήθεια με άφησε προ εκπλήξεως γιατί είναι λίγο σα τον Έλληνα marek (αυτος τωρα εμεινε να δουμε και το km77) σε θέματα περιέργειας. Επίσης σε διάφορα 1000-1200 cc έκανε παράπονα ότι δεν τραβάνε πολύ και ότι τσιμπάνε αρκετά βενζίνη. Αυτό το 6.5 που είπε δεν το περίμενα.Θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι επειδή του δίνουν αμάξια κτλ δεν είναι αντικειμενικός αλλά γενικά σε όσα βίντεο έχω δει αρέσει σε όλους το αμάξι. Μακάρι να έρθει και σύντομα.

                    Τα 6.5 λιτρα κατανάλωση τα λεει για να μην γινει deal break. Το 3008 1.2 καίει εύκολα 8-8.5 . Το να πεφτει το 2008 στο 6.5 ε είναι κάπως. Ναι με αυγο στο ποδι χωρίς φορτωμα μπορει να δείξει και 6. Σε πραγματικες συνθήκες είσαι στο 7.5-8. Ξέρουν ότι τους βλεπουν πολλοι και προσέχουν τι λένε δεν καινε τις εκδόσεις. Γενικά παρατηρώ ότι όταν σχολιάζουν ντιζελ οι καταναλωσεις που λένε είναι αντικειμενικες ( γιατί είναι ευκολες) . Οταν λενε ποσο καινε τα 3κύλινδρα 1.0 -1.2 η μυτη τους μεγαλώνει...όλα αυτά τα τουρμπο βενζίνης 1-1.2 που τεστάρουν δεν πέφτουν με τίποτα στις δοκιμές τους κάτω από 10! αλλα σκέφτονται εγω το σκίζω και γραφω 10 , εσύ θα το πας χαλαρά πες 6.5! εμ δεν είναι έτσι! σε αυτους τους κινητηρες δεν πέφτεις έτσι από τα +10 στα 6.5... είπαμε φθηνα τα 1.0 -1.2 , φορολογικά μια χαρα, εχουν τσιριχτο ηχο , εχουν ικανοποιητικές επιδόσεις αλλα  ούτε οικονομικα ούτε ποσο αντέχουν σε βαθος χρονου ξέρουμε για τα περισσότερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      dublin @tkin73 last edited by

                      Τα 6.5 λιτρα κατανάλωση τα λεει για να μην γινει deal break. Το 3008 1.2 καίει εύκολα 8-8.5 . Το να πεφτει το 2008 στο 6.5 ε είναι κάπως. Ναι με αυγο στο ποδι χωρίς φορτωμα μπορει να δείξει και 6. Σε πραγματικες συνθήκες είσαι στο 7.5-8. Ξέρουν ότι τους βλεπουν πολλοι και προσέχουν τι λένε δεν καινε τις εκδόσεις. Γενικά παρατηρώ ότι όταν σχολιάζουν ντιζελ οι καταναλωσεις που λένε είναι αντικειμενικες ( γιατί είναι ευκολες) . Οταν λενε ποσο καινε τα 3κύλινδρα 1.0 -1.2 η μυτη τους μεγαλώνει...όλα αυτά τα τουρμπο βενζίνης 1-1.2 που τεστάρουν δεν πέφτουν με τίποτα στις δοκιμές τους κάτω από 10! αλλα σκέφτονται εγω το σκίζω και γραφω 10 , εσύ θα το πας χαλαρά πες 6.5! εμ δεν είναι έτσι! σε αυτους τους κινητηρες δεν πέφτεις έτσι από τα +10 στα 6.5... είπαμε φθηνα τα 1.0 -1.2 , φορολογικά μια χαρα, εχουν τσιριχτο ηχο , εχουν ικανοποιητικές επιδόσεις αλλα  ούτε οικονομικα ούτε ποσο αντέχουν σε βαθος χρονου ξέρουμε για τα περισσότερα.

                      Δεν νομίζω να λέει ψέμματα ο άνθρωπος, και το 2008 έχει καινούργια πλατφόρμα και είναι και κοντύτερο αρκετά, και ελαφρύτερο πολύ από το 3008. Δηλαδή 100% καίει αρκετά λιγότερο με τον ίδιο κινητήρα. Τώρα το πόσο, και γιατί, δεν ήμουν εκεί.

                      Το 3008 είναι 21-22εκατοστά ύψος, και το άλλο είναι 17. To 3008 είναι - ανάλογα την έκδοση - 200-250κιλά βαρύτερο. Σαν ποιο καινούργιο μοντέλο, περιμένω να έχει και λίγο καλύτερη αεροδυναμική, όσο νά'΄ναι τα χωρίζουν και 4 χρόνια στην αγορά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by

                        Τελείως αυθαίρετο το τελευταίο σχόλιο σου πάρει αεροδυναμικής στιροζωμενος στον χρόνο κατασκευής του μοντέλου, δηλαδή 2 με 3 ετη διαφοράς

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dublin @costasar last edited by

                          Dublin wrote:

                          ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ Λ.Τ.Π.Φ: Κοίταξα την απόδειξη πληρωμής, 2.800 ευρώ είναι το τέλος ταξινόμησης, και 18.200 τιμή προ Φόρων για Allure 100diesel.

                          Με το νέο σύστημα, δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να πέσει, τελείως αυθαίρετα θα πω, κάνα χιλιάρικο; τι λέτε εσείς;

                          Επίσης από τις αντιπροσωπείες μου είχαν πει ότι το χρώμα χρεώνεται, οπότε δεν είναι απλό που έρχεται εδώ σαν δώρο,και μην το ξεχνάμε αυτό, σε περίπτωση μείωσης της τιμής θα πρέπει να το χρεώνουν (αρχές Μαρτίου μου είχαν πει ότι μέσα στην Άνοιξη θα τελείωνε αυτή η προσφορά). Βέβαια υπάρχει το πορτοκαλί - δωρεάν και το απλό άσπρο - μισή τιμή από τα μεταλλικά, και μετά τα μεταλλικά στα 450-500ευρώ, και τα 3 πέρλα- κόκκινο - μπλε στα 750

                          Για τα 25900 (τιμή καταλόγου) η ΛΤΠΦ είναι 18606. Με αυτή την τιμή και με το νεο σύστημα βγαινει περίπου 25200 τελική τιμή.

                          Για τα 18200 τα δικά σου βγαίνει στα 24514. Αν θυμάμαι είχες γράψει ότι το είχες αγοράσει 25200; μπορεί να κάνω και λάθος. Η διαφορά δεν είναι τεράστια αλλά είναι όσο κάνει το μεταλλικό χρώμα.

                          Το όφελος θα είναι μεγαλύτερο αν αφήσουν τον καθένα να επιλέξει τα έξτρα που θέλει. Πχ αν εγώ δεν θέλω την μεγάλη οθόνη με την πλοήγηση και πέσει η αρχική τιμή στα 17400 τότε η τελική τιμή βγαίνει 23300. Εκεί το όφελος είναι αρκετά μεγάλο.

                          25,600 το πήρα εγώ. Έγραψα ακριβώς τα νούμερα, δεν είναι στο περίπου. Είναι στην απόδειξη εξόφλησης.

                          18.200 + 2800 + ΦΠΑ.

                          Αν αφήσουν να επιλέγει ο καθένας τα έξτρα που θέλει, θα κάνουν 2-3 χρόνια να παραδώσουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα στην Ευρώπη, γι'αυτό υπάρχουν οι εκδόσεις, για να φεύγουν αέρα από το εργοστάσιο, αν κάθονται και το φτιάχνουν Lego, τότε η μονάδα παραγωγής θα πέσει σε απόδοση, και τελικά θα αυξηθεί η τιμή του αυτοκινήτου, όχι θα πέσει.

                          Τέσπα, ελπίζω στο καλύτερο, πάντα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dublin @lap last edited by

                            Τελείως αυθαίρετο το τελευταίο σχόλιο σου πάρει αεροδυναμικής στιροζωμενος στον χρόνο κατασκευής του μοντέλου, δηλαδή 2 με 3 ετη διαφοράς

                            'Το Duster αποκτά μικρές αεροδυναμικές προσθήκες για καλύτερη οικονομία και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.'

                            https://www.drive.gr/news/agora/market-test-dacia-duster-15-blue-dci-my2020

                            αυθαίρετο, αλλά όχι παράλογο.

                            τουλάχιστον το βάρος, την καινούργια πλατφόρμα, και τα εκατοστά από το έδαφος, καθώς και συνολικά, μου τα δίνεις? για ολόιδιο κινητήρα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Ναι αυτα στα δινω, ιδιαιτερα για το βαρος.

                              Θεωρω πως θα είναι ακόμα και 2 λίτρα λιγότερα από το 3008, και αυτό βάση του μέσου όρου μείωσης της κατανάλωσης ανά 100 κιλά ελάφρυνσης που έχω διαβάσει σε κάποιες μελετες

                              Πολυ ωραιο το 2008, αλλά ακριβό γαμωτο.

                              Θα μ άρεσε να το είχα και θα καμάρωνα

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tkin73 @dublin last edited by

                                Tkin73 wrote:

                                Τα 6.5 λιτρα κατανάλωση τα λεει για να μην γινει deal break. Το 3008 1.2 καίει εύκολα 8-8.5 . Το να πεφτει το 2008 στο 6.5 ε είναι κάπως. Ναι με αυγο στο ποδι χωρίς φορτωμα μπορει να δείξει και 6. Σε πραγματικες συνθήκες είσαι στο 7.5-8. Ξέρουν ότι τους βλεπουν πολλοι και προσέχουν τι λένε δεν καινε τις εκδόσεις. Γενικά παρατηρώ ότι όταν σχολιάζουν ντιζελ οι καταναλωσεις που λένε είναι αντικειμενικες ( γιατί είναι ευκολες) . Οταν λενε ποσο καινε τα 3κύλινδρα 1.0 -1.2 η μυτη τους μεγαλώνει...όλα αυτά τα τουρμπο βενζίνης 1-1.2 που τεστάρουν δεν πέφτουν με τίποτα στις δοκιμές τους κάτω από 10! αλλα σκέφτονται εγω το σκίζω και γραφω 10 , εσύ θα το πας χαλαρά πες 6.5! εμ δεν είναι έτσι! σε αυτους τους κινητηρες δεν πέφτεις έτσι από τα +10 στα 6.5... είπαμε φθηνα τα 1.0 -1.2 , φορολογικά μια χαρα, εχουν τσιριχτο ηχο , εχουν ικανοποιητικές επιδόσεις αλλα  ούτε οικονομικα ούτε ποσο αντέχουν σε βαθος χρονου ξέρουμε για τα περισσότερα.

                                Δεν νομίζω να λέει ψέμματα ο άνθρωπος, και το 2008 έχει καινούργια πλατφόρμα και είναι και κοντύτερο αρκετά, και ελαφρύτερο πολύ από το 3008. Δηλαδή 100% καίει αρκετά λιγότερο με τον ίδιο κινητήρα. Τώρα το πόσο, και γιατί, δεν ήμουν εκεί.

                                Το 3008 είναι 21-22εκατοστά ύψος, και το άλλο είναι 17. To 3008 είναι - ανάλογα την έκδοση - 200-250κιλά βαρύτερο. Σαν ποιο καινούργιο μοντέλο, περιμένω να έχει και λίγο καλύτερη αεροδυναμική, όσο νά'΄ναι τα χωρίζουν και 4 χρόνια στην αγορά.

                                Καλά δημοσιογράφος είναι ο άνθρωπος! Μακάρι να καίει 6.5 λτ με κανονικές συνθήκες. Κανονικές όμως όχι με 1 άτομο άδειο σε ελαφρώς κατηφόρα! Τα γράφω μην βγει κανείς νέος κάτοχος και πάνω στην χαρά του μας γράψει κάνα 5αρι!

                                Όπως κάποιος στο fb κάτοχος c5 aircross που σε ερωτήση μου απαντησε 5 για το 1.2! Και φυσικά σχολίασε άλλος κάτοχος ότι δεν έχει πέσει ποτέ κάτω από 8 ( που σημαίνει 8 με αυγό 10 κανονικά και όταν το ζοριζω καλοκαίρι φορτωμένο 12). Φυσικά το 2008 δεν είναι ούτε 3008 ούτε c5 αλλά 6.5 σε κανονικές δύσκολα πολύ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dublin @tkin73 last edited by

                                  Dublin wrote:

                                  Tkin73 wrote:

                                  τα 6.5 λιτρα κατανάλωση τα λεει για να μην γινει deal break. Το 3008 1.2 καίει εύκολα 8-8.5 . Το να πεφτει το 2008 στο 6.5 ε είναι κάπως. Ναι με αυγο στο ποδι χωρίς φορτωμα μπορει να δείξει και 6. Σε πραγματικες συνθήκες είσαι στο 7.5-8. Ξέρουν ότι τους βλεπουν πολλοι και προσέχουν τι λένε δεν καινε τις εκδόσεις. Γενικά παρατηρώ ότι όταν σχολιάζουν ντιζελ οι καταναλωσεις που λένε είναι αντικειμενικες ( γιατί είναι ευκολες) . Οταν λενε ποσο καινε τα 3κύλινδρα 1.0 -1.2 η μυτη τους μεγαλώνει...όλα αυτά τα τουρμπο βενζίνης 1-1.2 που τεστάρουν δεν πέφτουν με τίποτα στις δοκιμές τους κάτω από 10! αλλα σκέφτονται εγω το σκίζω και γραφω 10 , εσύ θα το πας χαλαρά πες 6.5! εμ δεν είναι έτσι! σε αυτους τους κινητηρες δεν πέφτεις έτσι από τα +10 στα 6.5... είπαμε φθηνα τα 1.0 -1.2 , φορολογικά μια χαρα, εχουν τσιριχτο ηχο , εχουν ικανοποιητικές επιδόσεις αλλα  ούτε οικονομικα ούτε ποσο αντέχουν σε βαθος χρονου ξέρουμε για τα περισσότερα.

                                  Δεν νομίζω να λέει ψέμματα ο άνθρωπος, και το 2008 έχει καινούργια πλατφόρμα και είναι και κοντύτερο αρκετά, και ελαφρύτερο πολύ από το 3008. Δηλαδή 100% καίει αρκετά λιγότερο με τον ίδιο κινητήρα. Τώρα το πόσο, και γιατί, δεν ήμουν εκεί.

                                  Το 3008 είναι 21-22εκατοστά ύψος, και το άλλο είναι 17. To 3008 είναι - ανάλογα την έκδοση - 200-250κιλά βαρύτερο. Σαν ποιο καινούργιο μοντέλο, περιμένω να έχει και λίγο καλύτερη αεροδυναμική, όσο νά'΄ναι τα χωρίζουν και 4 χρόνια στην αγορά.

                                  Καλά δημοσιογράφος είναι ο άνθρωπος! Μακάρι να καίει 6.5 λτ με κανονικές συνθήκες. Κανονικές όμως όχι με 1 άτομο άδειο σε ελαφρώς κατηφόρα! Τα γράφω μην βγει κανείς νέος κάτοχος και πάνω στην χαρά του μας γράψει κάνα 5αρι!

                                  Όπως κάποιος στο fb κάτοχος c5 aircross που σε ερωτήση μου απαντησε 5 για το 1.2! Και φυσικά σχολίασε άλλος κάτοχος ότι δεν έχει πέσει ποτέ κάτω από 8!

                                  ΧΑχα! μήπως εννοούσε ότι ΕΧΕΙ το Aircross 5?!

                                  Ούτε πετρέλαιο δεν καίει τόσο το C5 Aircross. 8 νομίζω είναι φυσιολογικό για βενζίνη 1.2 3κυλ με περίπου 1.5τόννους αυτοκίνητο.

                                  Το 2008 είναι αρκετά μικρότερο όμως και ελαφρύτερο, πραγματικά πιστεύω ότι μπορείς να δεις 1λίτρο κάτω.

                                  H εμπειρία μου λέει ότι η ονομαστική τιμή κατανάλωσης βενζίνης, τουλάχιστον κατά NEDC, μπορεί να απέχει απίστευτα πολύ σε πραγματικές συνθήκες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Στρωμένο ντίζελ c5 aircross που οδηγησα με 4 άτομα μέσα πάντως έκαψε 6.4! Αστρωτο με 2 άτομα (και λίγο ποιο πολυ σκισιμο) είχα πάνω από 7.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dublin @tkin73 last edited by

                                      Στρωμένο ντίζελ c5 aircross που οδηγησα με 4 άτομα μέσα πάντως έκαψε 6.4! Αστρωτο με 2 άτομα (και λίγο ποιο πολυ σκισιμο) είχα πάνω από 7.

                                      Λογικό το βρίσκω, καίνε καύσιμο, δεν πάνε με τα πανιά!

                                      σε τέτοιες συνθήκες και αυτοκίνητο βενζίνης στη δεύτερη περίπτωση, εύκολα βλέπεις δεκαράκια πάντως..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • H
                                        hountalas last edited by

                                        7 με 7.5 λένε κάτοχοι που ρώτησα και σε μερικά site το δίνουν μέση στα 7,1 λίτρα. Μιλάω για το 1.2 100 hp. Ένα mild hybrid αν έβαζαν δεν θα ήταν καλύτερα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @dublin last edited by

                                          Αν αφήσουν να επιλέγει ο καθένας τα έξτρα που θέλει, θα κάνουν 2-3 χρόνια να παραδώσουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα στην Ευρώπη, γι'αυτό υπάρχουν οι εκδόσεις, για να φεύγουν αέρα από το εργοστάσιο, αν κάθονται και το φτιάχνουν Lego, τότε η μονάδα παραγωγής θα πέσει σε απόδοση, και τελικά θα αυξηθεί η τιμή του αυτοκινήτου, όχι θα πέσει.

                                          Δεν ισχύει αυτό. Οι Γερμανοί πως το κάνουν δηλαδή? Είναι πλέον τόσο αυτοματοποιημένη η παραγωγή που δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις 'ειδικές' παραγγελίες, απαιτούν τον ίδιο ακριβώς χρόνο.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Tα ντίζελ σε συνθήκες φόρτωσης το 6 θα το κανουν 7 στις ίδιες συνθήκες το ίδιο αμάξι σε 1.0-1.2 βενζίνης το 8 θα γίνει +11. Τα ίδια ισχύουν και όταν πιέζεις το γκάζι στις δύο εκδόσεις. Τα ντίζελ τσιμπούν 15% τα βενζίνης 40%!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 66 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr