Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 189
    • 190
    • 64 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    3799
    107274
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alejandro last edited by

      Το Σουιφτ, Ελλάδα τουλάχιστον, έρχεται με το 'σπορ' στήσιμο. Σε άλλες χώρες υπάρχει και με πιο πολιτισμένο. 
      Ιαπωνία έχω οδηγήσει Τογιότα που νόμιζες οτι είσαι σε γαλλικό. Καμία σχέση από την εμπειρία μου με Τογιοτα που ειναι κάπως πιο 'ξερά'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • L
        lap last edited by

        Youtube Video

        0-100 6:39' ξεκινονρας με Δευτέρα.

        Κάτι μου λέει πως τα νέα υβριδικά θα είναι μια χαρά σε επιδόσεις και θα ειναι και πιο οικονομικά στην πόλη.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • M
          masterauto last edited by

          Για τους haters :https://www.levoissuzuki.co.uk/news/fleet-world-records-81-mpg-for-swift-sz5-4x4-smart-hybrid/47197

          και κλάααμα ....

          Αυτήν την κατανάλωση έχει σβηστό το νέο 208......

          Masterauto

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            lap last edited by

            Όχι ρε Χάρη και εγώ πιστεύω ότι κάτι έκανε ο τυπάς.

            Απλά το έβαλα...

            Όλα γενικώς είναι μεταξύ 7,2 με 7,6 σε 0-100.

            Όσο για το άλλο με τα νούμερα της σουζουκι, δεν ξέρω γιατί το κάνουν, ίσως υπάρχει κάποιο νομικό καθεστώς που κατατασει τα αυτοκίνητα σε κατηγορίες αλλά πάντα είναι υποτιμημενες οι επιδόσεις τους.

            Το 1,2 πιάνει 0-100 στα 10 και κατι, το έχω δοκιμάσει πάνω από 10 φορες και μάλιστα η αίσθηση επιτάχυνσης είναι έντονη που σε κάνει να πιστεύεις πως αν είχε πιο μακριά 2α σχέση ή πιο μακρυ κοφτη και άγγιζε τα 100 τότε ίσως έβλεπες 8,5 με 9.

            Δηλαδή βλέπεις το χρονόμετρο και σου δίνει αυτήν την αίσθηση αλλά αλλάζεις σχέση εκείνη την στιγμή και χάνεται αυτό το δευτερόλεπτο.

            Μη ξεχνάς πως είναι σε επιδόσεις και αναλογίες βαρους το 1,2  ατμοσφαιρικο ειναι παρόμοιο με το 106 ραλλακι 1,3

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              harisma23 @lap last edited by

              Όχι ρε Χάρη και εγώ πιστεύω ότι κάτι έκανε ο τυπάς.

              Απλά το έβαλα...

              Όλα γενικώς είναι μεταξύ 7,2 με 7,6 σε 0-100.

              Ναι, αλλά αυτό το λες τώρα. Όταν όμως το πόσταρες αρχικά, το άφησες ασχολίαστο, αγαπητέ γύρε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • H
                harisma23 last edited by

                Το 0-100 σε 6,5 δευτερόλεπτα του Swift Sport είναι εντυπωσιακό! Άσχετο, αν εμένα μου φαίνεται μούφα...

                Για διάφορους λόγους, θεωρώ ότι κατά πάσα πιθανότητα το παλικάρι έχει μετρήσει σε κατηφόρα-γκρεμό (ή έχει 'τρέξει' το χρονισμό του βίντεο) για δημιουργία εντυπώσεων.

                Οι λόγοι: α) 6,4 (σχεδόν 0,2 βελτίωση σε σχέση με ξεκίνημα με πρώτη) ξεκινώντας με δευτέρα; No way  Hose, με δευτέρα καλύτερα από πρώτη, εκτός αν είναι σε κατηφόρα - γκρεμό! β) 6,4 με 140 άλογα σε 975 κιλά, όταν π.χ. το Fiesta ST κάνει πάνω - κάτω τον ίδιο χρόνο με 200 άλογα για 1280 κιλά; Η αναλόγια κιλών ανά ίππο δεν είναι η ίδια και η ιπποδύναμη πολύ περισσότερο... γ) Νομίζετε ότι εκεί στη Suzuki  είναι τόσο μ@λάκες που δεν ξέρουν να μετράνε και δίνουν 1,5 δευτερόλεπτο παραπάνω για το 0-100; δ) Νομίζετε ότι στα διάφορα αυτοκινητιστικά περιοδικά που το μετράνε περί το 7,5+ είναι επίσης άχρηστοι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  Εμ πως θα γράφετε εδώ, αφού χεσμένο το έχετε το swift ....

                  Ντροπή σας

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    george995 last edited by

                    Η Σουζούκι μας οδηγησε εκεί. Συζητάμε για τις επιδόσεις του σπορτ, ενω του μειωσαν υποδυναμη και το ακριβυναν κιόλας.. ποιος ο λογος τουλάχιστον στην Ελλάδα, έστω να το κοιτάξεις, ενω στα ιδια χρηματα ειναι το φιεστακι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by

                      Έχεις δίκιο. Βέβαια η αύξηση της τιμής ήρθε λόγω ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, αλλά γενικά είναι τσιμπημενες οι τιμές. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και το 10% του δασμού, ενώ το φιέστα δεν έχει δασμό.

                      Αν διαβάζετε εκεί στην σουτζουκι, μια μείωση πρέπει να την κάνετε.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @george995 last edited by

                        Η Σουζούκι μας οδηγησε εκεί. Συζητάμε για τις επιδόσεις του σπορτ, ενω του μειωσαν υποδυναμη και το ακριβυναν κιόλας.. ποιος ο λογος τουλάχιστον στην Ελλάδα, έστω να το κοιτάξεις, ενω στα ιδια χρηματα ειναι το φιεστακι;

                        Ειδικά τώρα που θα έρθει το Fiesta με μπαταρίες και 155 άλογα....προβλέπω ότι θα είναι πολύ γρήγορο.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • S
                          super-t last edited by

                          Τον 1,4Τ τον ρίξαν 11 άλογα για τα καυσαέρια, τον 1,2 τον ρίξαν 7 άλογα, τον 1,0Τ δεν μπορούσαν να τον κάνουν τίποτα δηλαδή;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            έλα ντε.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              poliviosfp last edited by

                              Ο χιλιάρης του baleno στην Ινδία είναι 100 άλογα αν θυμάμαι καλά. Υπάρχει άρα detuned version έτοιμη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                masterauto last edited by

                                Για να μπω στο κλίμα λοιπόν:

                                Απέναντι στα αισθητά πιο ακριβά 1000-1200 άρια turbo της κατηγορίας , το swift hybrid , μπορεί και παρουσιάζει εφάμιλλες επιδόσεις με την μισή κατανάλωση .Για όσους αργούν να καταλάβουν:

                                Στο 1 χλμ :

                                swift     32,5

                                208       31,8

                                i20        33,4

                                clio        32,4

                                polo dsg    32,8

                                micra         32,0

                                fiesta        31,8

                                Masterauto

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Και εδώ για τον συμφορουμιτη dublin

                                  Στο 6:10 πάει με 140χλμ/ώρα . Σταθεροτατο, αυτό έλεγα πως θυμίζει c segment.

                                  Και γενικά η αίσθηση είναι ότι ειναι ευθύβολο, δεν παίζει δεξιά και αριστερά και ακόμα και αν αφήσεις το τιμόνι μενει σταθερό ακόμα και αν πατήσει μικρολακουβιτσες του αυτοκινητόδρομου.

                                  Ο.κ ναι είναι το sport αλλά μη ξεχνάς ότι το σπορ έχει μόνο 10% πιο σκληρά αμορτισέρ, γενικα είναι περίπου το ίδιο σε αίσθηση σε αυτά τα χιλιόμετρα και σε ευθεία.

                                  Youtube Video

                                  Και εδώ ο ήχος στο βίντεο λόγω μικροφωνου και σπορετφ εξάτμισης είναι πιο έντονος από την πραγματικότητα του απλού αλλά γενικά το αυτοκινητο δεν είναι σαν τα γαλλικά. λύση όπως είπα ειναι να ανεβάζεις τον ανεμιστήρα του κλιμά ωστε να καλύπτεται με white noise ο ήχος της κυλησης και να ταξιδευεις άνετα.

                                  υ.γ πραγματικά βαριέμαι, δεν έχω τι να κάνω, βαριέμαι να διαβάσω κάνα βιβλίο  και θα σας πριξω στα σουτζουκια

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Εδώ για όποιον θέλει να δει πως λειτουργεί το mild hybrid.

                                    Στο 4:00 λεπτό του βίντεο, πλησιάζει σε μια διασταύρωση, καθώς φρενάρει δειχνει το βελακι στην οθονη στον πινακα οργανων πως φορτίζει την μπαταρία. Μόλις στρίβει και ξεκινά βάζει από 1η σχέση και κατευθείαν 2η σχέση στο κιβώτιο μπορειτε να δείτε πως σε εκείνη την στιγμή δειχνει μια μπλε γραμμη απο την μπαταρια προς τις ροδες. Αυτο είναι η ροπή απο το ηλεκτρικό μοτέρ και φαινεται πως τραβάει μπροστά αρκετα άνετα το αυτοκίνητο.

                                    Αυτό που δεν δείχνει στο βίντεο είναι η αίσθηση. Δεν υπάρχει ο παραμικρός τριγμός ή τρέμουλο, αν το κάνεις αυτό σε ένα turbo κινητήρα των 1.0 ή 1,2 τρικυλινδρο νιώθεις έντονο τρέμουλο σε όλο το αυτοκίνητο σε χαμηλές στροφές και άμεση αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο.

                                    Αν δείτε το βίντεο θυμίζει το τράβηγμα turbo, επίσης ο ήχος στην πραγματικότητα είναι πιο πνιχτός απο του βίντεο, πρέπει να έχει ευαίσθητο μικρόφωνο.

                                    Επίσης ειναι εμφανές το ποσό πολύ κόβει το τιμόνι, σε μικρές διορθώσεις και μικρές στροφές, ενώ ο λάβεις ταχυτήτων δειχνει την καταγωγή του, ιαπωνικός.

                                    Κλατς κόουτς μπαίνουν οι ταχύτητες. Αν και στην διαδρομή Κατά την αλλαγή κατά τον χειμώνα έχει κάποια μικρά γραναζακια που τα νιώθεις μέχρι να ζεσταθεί η βαλβολινη, για αυτο και Ρωτούσα αν βάζουν άλλη εκτός εργοστασιου.

                                    Edit στο 2:10 ακουγεται το κοπανημα του πίσω άξονα σε μεγάλες λακκούβες. (Αυτο εννοούμε όταν το αναφερουμε)

                                    Και στο 1:45 ακουγεται ο ηχος του δυναμο-μοτερ που κανει οταν φορτιζει η μπαταρια κατα το φρεναρισμα

                                    Youtube Video

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sette @super-t last edited by

                                      Τον 1,4Τ τον ρίξαν 11 άλογα για τα καυσαέρια, τον 1,2 τον ρίξαν 7 άλογα, τον 1,0Τ δεν μπορούσαν να τον κάνουν τίποτα δηλαδή;

                                      Μερικές επισημάνσεις... Ο 1.2(K12C), δεν 'έχασε' 7 άλογα, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει πια με τις ίδιες διαστάσεις. Ο K12D, είναι εξέλιξη του K12C, με λιγότερα κυβικά(1.197 vs 1242) και υψηλότερη συμπίεση (13 vs 12.5:1). Για τον 1.4(K14C), η εξέλιξη του(K14D) στα ίδια κυβικά, έχει πάλι παραπάνω συμπίεση και 11 λιγότερα άλογα(δηλαδή 129 αντί 140, αλλά με 13,6 επιπρόσθετα σε αυτά υπό συγκεκριμένες συνθήκες), αλλά έρχεται με παραπάνω ροπή(235 vs 220) και κάτι που οι περισσότεροι δεν έχουν προσέξει... Άλλες σχέσεις ταχυτήτων(2η, 3η, 4η, 5η πιο κοντές) και πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης. Για τον 1.0Τ, φυσικά και μπορούσαν να τον κάνουν πιο φιλικό στο περιβάλλον και κρίμα που δεν έγινε. Απλά, δεν συνέφερε, ειδικά όταν είχαν στη γκάμα τον 1.2(με ικανοποιητικές επιδόσεις και σαφώς καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        απλά, μη τουρμπισμένος 1.2 το 2020, κι ας είναι πολύ καλός, απευθύνεται μόνο σε αστική χρήση, πολύ μακριά απ' τις 'Μεσογειακές' συνήθειες και ανάγκες (και το ίδιο φαντάζομαι και σε χώρες όπως οι Ινδίες, που τα αυτοκίνητα αυτά πουλάνε πολύ, αλλά έκεί έχουν και τον τούρμπο ).

                                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • M
                                          masterauto last edited by

                                          Όλες οι μάρκες πουλάνε στην Ινδία. Όπως vw, Nissan, κλπ. Οι μεσογειακές συνήθεις προτασουν 30% περισσότερη κατανάλωση, μειωμένη μακροζωία κ περισσότερα καυσαέρια? Δεν νομίζω.....

                                          Masterauto

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            22,6χλμ  με 1 λίτρο να βενζινης και με το CVT, Δηλαδή το μηχανικό ίσως ακόμα καλύτερα

                                            Youtube Video

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 64 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr