-
Τα Top 10 μοντέλα σε πωλήσεις στην Ευρώπη τον Μάρτιο
Αυτό που παρατηρώ στη παραπάνω είδηση, είναι πως τελικά τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα αυξάνουν συνεχώς το μερίδιο, ενώ τα υβριδικά όχι και τόσο... και σημαντικό επίσης, πως σύμφωνα με το δεύτερο σκίτσο, τα απλά βενζινοκίνητα χάνουν μεγαλύτερο ποσοστό απ' ότι τα ντίζελ!
Τελικά λίγο μυστήρια μας τα λένε οι ιθύνοντες περί πετρελαίου... στο τέλος θα υπάρχουν δύο επιλογές μου φαίνεται, ηλεκτρικό με περιορισμένη ακτίνα μετακίνησης ή ντίζελ με απεριόριστη, και τα δύο με το ελάχιστο δυνατό κόστος μετακίνησης ως βασικό κριτήριο!
-
Καίει ένα βυτίο βενζίνη ειδικά εντός.
Δεν με ένοιαζε αυτό, τα χρήματα που θα γλίτωνα (γιατί ο αντικαταστάτης του Panda θα κοστίσει τουλάχιστον τα διπλά) κάλυπταν τις βενζίνες για τα επόμενα 3-4 χρόνια, σιγά μην το κράταγα περισσότερο.
-
To πρόβλημα που υπάρχει με τα μτχ , είναι σε αυτά που είναι από 0-5 ετών το πολύ 7 ετών , που είναι λήζινγκ και εισαγωγές , γιατί οι πραγματικοί αγοράστες λιανικής που τα αγόρασαν μέσα στην κρίση με μετρητά αφού δάνεια δεν έπαιζαν , δεν έχουν σκοπό να τα δώσουν και τώρα λόγω της αβεβαιότητας θα περιμένουν .
Τα άνω της δεκαετίας , έχουν μεγάλες διαφορές . Των μαντρών συνήθως είναι εισαγωγής και διπλοπουλημένα λήζινγκ , τα ιδιωτών αυτά που είναι πρώτο χέρι θέλουν να τα πάρουν τζάμπα , οπότε οι πράξεις είναι λίγες .
Οπότε ας δούμε τα ηλικίας 0-7 που είναι λήζινγκ , εισαγωγής , τέστ ντράιβ , εταιρικά αντιπροσωπειών κλπ .
Εκεί πραγματικα οι τιμές που ζητάνε είναι εξωφρενικά ψηλές .
Για παράδειγμα ενώ ο κανόνας λέει για κανονικά χλμ Ελλάδος δήλαδή γύρω στα 15000 τον χρόνο απομείωση 15 % μόλις βγάλεις πινακίδες και κυκλοφορήσεις και -10 % επί της προηγούμενης τιμής κάθε έτος και μάλιστα οι έμποροι αγοράζουν την ανταλλαγή με λογική -20 και -15 % αντίστοιχα , όταν πουλάνε οι τιμές είναι για γέλια και μάλιστα χοντρά .
Δηλαδή με τιμή καινούργιου με βάση τις προσφορές που ισχύουν κάθε φορά , 100 , το μέχρι ένα έτος , πρέπει να πουληθεί στο 85 % το 1-2 76,5 , το 2-3 68,8 , το 3-4 61,9 και το 4-5 55,8 .
Αρα αμάξι αξίας καινούργιου 20000 , ανά έτος θα πρέπει να πουλιέται 17000 - 15700 - 13800 - 12400 και 11200 .
Αντί για αυτό βλέπεις πινακιδωμένο 8 μήνες να το ζητάνε από 20000 στις 19000 , αμάξι 3-4 από 13800 στα 17000 και πάει λέγοντας .
Προφανώς αν υπάρξει μείωση τιμών , απόσυρση κλπ , αυτά τα αμάξια θα πάνε εκεί που πρέπει , που η διαφορά τιμής θα κάνει κάποιον να το προτιμήσει από το καινούργιο .
-
To πρόβλημα που υπάρχει με τα μτχ , είναι σε αυτά που είναι από 0-5 ετών το πολύ 7 ετών , που είναι λήζινγκ και εισαγωγές , γιατί οι πραγματικοί αγοράστες λιανικής που τα αγόρασαν μέσα στην κρίση με μετρητά αφού δάνεια δεν έπαιζαν , δεν έχουν σκοπό να τα δώσουν και τώρα λόγω της αβεβαιότητας θα περιμένουν .
Τα άνω της δεκαετίας , έχουν μεγάλες διαφορές . Των μαντρών συνήθως είναι εισαγωγής και διπλοπουλημένα λήζινγκ , τα ιδιωτών αυτά που είναι πρώτο χέρι θέλουν να τα πάρουν τζάμπα , οπότε οι πράξεις είναι λίγες .
Οπότε ας δούμε τα ηλικίας 0-7 που είναι λήζινγκ , εισαγωγής , τέστ ντράιβ , εταιρικά αντιπροσωπειών κλπ .
Εκεί πραγματικα οι τιμές που ζητάνε είναι εξωφρενικά ψηλές .
Για παράδειγμα ενώ ο κανόνας λέει για κανονικά χλμ Ελλάδος δήλαδή γύρω στα 15000 τον χρόνο απομείωση 15 % μόλις βγάλεις πινακίδες και κυκλοφορήσεις και -10 % επί της προηγούμενης τιμής κάθε έτος και μάλιστα οι έμποροι αγοράζουν την ανταλλαγή με λογική -20 και -15 % αντίστοιχα , όταν πουλάνε οι τιμές είναι για γέλια και μάλιστα χοντρά .
Δηλαδή με τιμή καινούργιου με βάση τις προσφορές που ισχύουν κάθε φορά , 100 , το μέχρι ένα έτος , πρέπει να πουληθεί στο 85 % το 1-2 76,5 , το 2-3 68,8 , το 3-4 61,9 και το 4-5 55,8 .
Αρα αμάξι αξίας καινούργιου 20000 , ανά έτος θα πρέπει να πουλιέται 17000 - 15700 - 13800 - 12400 και 11200 .
Αντί για αυτό βλέπεις πινακιδωμένο 8 μήνες να το ζητάνε από 20000 στις 19000 , αμάξι 3-4 από 13800 στα 17000 και πάει λέγοντας .
Προφανώς αν υπάρξει μείωση τιμών , απόσυρση κλπ , αυτά τα αμάξια θα πάνε εκεί που πρέπει , που η διαφορά τιμής θα κάνει κάποιον να το προτιμήσει από το καινούργιο .
Πολύ σωστή η παρτήρησή σου, έγραψες με νούμερα αυτά που όλοι σκεφτόμαστε.
Αυτό για το οποίο απορώ εγώ ως άλλος Καψής είναι, υπάρχουν άνθρωποι που τα αγοράζουν σε αυτές τις τιμές!? Δηλαδή πάει κάποιος στον έμπορο κι αγοράζει αμάξι 3-4 ετών, δηλαδή κάτι που έληξε ή λήγει σύντομα η εγγύησή του και θέλει τουλάχιστον λάστιχα και σχεδόν όλα τα αναλώσιμα, 3 χιλιάρικα λιγότερο απ' το καινούριο;
Ή μήπως αυτές οι τιμές είναι απλά η βάση για το παζάρι, με στόχο να κερδίσει ο έμπορος κάνα χιλιάρικο πάνω απ' τη σωστή τιμή;
Γιατί για τους ιδιώτες το καταλαβαίνω, υπάρχουν αυτοί που έχουν λόγο να πουλήσουν και φαίνεται στην τιμή κι αυτοί που 'ίσως θα ήθελαν να πάρουν ένα καινούριο' και ανεβάζουν μια αγγελία για το μεταχειρισμένο περίπου σαν χόμπι, με τη λογική ΑΠΕ ( 'Αν Πιάσει, Έπιασε...' ).
-
Εγώ επειδή ψάχνομαι να πάρω κάτι , αλλά δεν θέλω να βάλω το 2 πάνω στην τιμή , κοίταγα και κάποια μτχ των επίσημων εμπόρων .
Πραγματικά για γέλια οι τιμές . Τα βλέπω τα ίδια να είναι στο καρ ήδη από τον Οκτώβριο που τα παρακολουθώ σε συγκεκριμένα αμάξια . Σχεδόν κανένα δεν έχει πωληθεί .
Αλλά το αποκορύφωμα ήταν επίσημος έμπορος Πεζώ που μου έδινε 3008 3ετίας με 45000 χλμ και αξία καινούργιου 29000 , με τον παλιό κινητήρα και 10 άλογα λιγότερο από το καινούργιο , ήθελε 25000 . Του λέω ξεκινάω από 18000 και το συζητάμε . Με κοίταξε αποσβολωμένος...
-
Το βλέπετε από την πλευρά του θεωρητικού αγοραστή, γι αυτό. Και εγώ θα ήθελα να αγοράσω φθηνά καλό αμάξι, αλλά όταν ψάχνεις βλέπεις τη σαβούρα του αιώνα... αναγκαστικά πληρώνεις αρκετά παραπάνω (εκτός αν έχεις σκοπό να ψάχνεις για πολλά χρόνια). Καλό αμάξι σε καλή τιμή είναι σπάνια περίπτωση.
-
Το βλέπετε από την πλευρά του θεωρητικού αγοραστή, γι αυτό. Και εγώ θα ήθελα να αγοράσω φθηνά καλό αμάξι, αλλά όταν ψάχνεις βλέπεις τη σαβούρα του αιώνα... αναγκαστικά πληρώνεις αρκετά παραπάνω (εκτός αν έχεις σκοπό να ψάχνεις για πολλά χρόνια). Καλό αμάξι σε καλή τιμή είναι σπάνια περίπτωση.
Δηλαδή επειδή διατίθεται πολύ σαβούρα προς πώληση, συμφέρει να αγοράσεις μεταχειρισμένο 3-4 ετών (που έστω ότι δεν έχει τρακάρει, δεν έχει βλάβες κλπ. θα θέλει κάποια αναλώσιμα και θα είναι εκτός εγγύησης ή με εγγύηση που λήγει σύντομα) σε τιμή 20% κάτω από καινούριο; (χωρίς να υπολογίζουμε τα χρήματα για τα αναλώσιμα, σέρβις κλπ.)
-
Πολυ καλη αναλυση. Γενικα καποια μεταχειρισμενα ζητανε εξωφρενικες τιμες.
Εγω εδωσα το scirocco αγορασμενο το 2009 21000 για 7800 σε εμπορο. Αντιστοιχα αυτοκινητα αγγελιες απο 8500-9000.To θεωρω υψηλη τιμη για αυτοκινητο 10ετιας με 160.000 χλμ.
Βλεπω καποιες τιμες σε μεταχειρσμενα με 50.000 χλμ και ειναι 10% κατω απο καινουργιο, απορω ποιος θα τα δωσει
-
Συμφωνώ αρκετά με τα λεγόμενα σας.Εδω και λίγο καιρό έβαλα για πώληση στο car το αμάξι μου για το λόγο θέλω να πάρω ενα αυτοκίνητο πόλης και υπάρχει ήδη ένα μεγάλο καινούργιο.Την τιμή την ξεκίνησα από 14500 και τώρα είναι στα 13800.Το αμάξι έχει κάνει 108.000χλμ όλα τα servis στην αντιπροσωπεία και πραγματικά πλην ένος δεν ενδιαφέρθηκε κανένας.Το αμάξι είναι 6 ετων και πετρέλαιο. Εχω υπομονή αλλά βλέπω ότι το θέμα αγορά αυτοκινήτου το βλέπει ο καθένας με διαφορετικα κριτήρια.Ισως αν ήταν εισαγωγής με κατεβασμένα χλμ να το είχα δώσει...
-
Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα .
Αρχικά όταν ένα αμάξι κάνει 20000 καινούργιο και η εταιρεία το έχει πάρει το έχει πινακιδώσει και έχει και 5-10000 χλμ που μπορεί να είναι και παραπάνω , δεν υπάρχει τρόπος να το ξέρουμε ως τέστ-ντράιβ , πρέπει να το δώσει από 17000 και κάτω .
Μετά έχουμε τα πινακιδωμένα που τα πινακιδώνουν τέλος του χρόνου για να πάρουν το μπόνους και θέλουν από 20000 να στο δώσουν 19000 , ενώ είναι πιθανόν σε κυκλοφορία και σε κάθε περίπτωση θα είσαι δεύτερο χέρι για 1000 ευρώ .
Ο νόμος έξω , δεν ξέρω αν τον έχουμε και εδώ , λέει ότι αμάξι που έχουν περάσει 6 μήνες από την ημέρα παραγωγής του θεωρείται μτχ και πωλείται ανάλογα .
Τώρα ως προς τον φίλο που θέλει να δώσει το αμάξι του . Το πρόβλημα είναι ότι στα λεφτά αυτά ο αγοραστής μτχ θέλει χρηματοδότηση . Αυτό είναι το πρόβλημα ότι τα μετρητά είναι δύσκολα . Εκεί υπερτερεί ο έμπορος .
Αλλά δεν θα στο πάρει με προοπτική να βγάλει 1,5-2000 Αν δεν πάρουν από 50 % κέρδος δεν το θέλουν .
-
Τα μοναδικά αυτοκίνητα που ίσως** **μπορεί να πέσουν οι τιμές τους είναι τα μεταχειρισμένα των ιδιωτών. Και αυτά αν και εφόσον ο ιδιώτης θέλει να πουλήσει. Γιατί πολλοί απλά κάνουν την 'πλάκα' τους μέσα στο car.gr.
Οι έμποροι / μαντράδες ως μία καλοστημένη συντεχνία σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να ρίξουν τιμές. Ειδικά οι μεγάλες εμπορίες μεταχειρισμένων το ξέρουν και το παίζουν καλά το παιχνίδι.
Παρακολουθώ ανελλιπώς δυο-τρεις μεγάλες εμπορίες (π.χ. AutoValue, AutoMarin) και οι τιμές παραμένουν ίδιες αλλά και τα αυτοκίνητα ίδια στις λίστες. Ούτε πωλήσεις, ούτε πτώσεις τιμών, ούτε καν κάποιες προσφορές σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Σφήγκες εντελώς. Δεν αλλάζουν πολιτική με τίποτα.
Η μπίζνα του αυτοκινήτου στην Ελλάδα έχει δείξει ότι έχει διέξοδα χωρίς καν να κάνει πωλήσεις...
-
@Φάνη, δεν το πιστεύω. Και εγώ είμαι ερωτευμένος με αυτό το αυτοκίνητο. Είναι η ομορφότερη μπέμπα Έβερ. την αγοράζα και χθες με τόσα λίγα χιλιόμετρα.
-
Παρακολουθώ ανελλιπώς δυο-τρεις μεγάλες εμπορίες (π.χ. AutoValue, AutoMarin) και οι τιμές παραμένουν ίδιες αλλά και τα αυτοκίνητα ίδια στις λίστες. Ούτε πωλήσεις, ούτε πτώσεις τιμών, ούτε καν κάποιες προσφορές σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Σφήγκες εντελώς. Δεν αλλάζουν πολιτική με τίποτα
Και πώς επιβιώνουν τότε?
Τα χουν εκεί για να τα βλέπουν και να τα ξεσκονίζουν?
-
Συνήθως οι πολύ μεγάλες μάντρες μεταχειρισμένων είναι 'συμπληρώματα' μεγάλων ομίλων. Και να μην πουληθούν κάποια αυτοκίνητα σήμερα, θα πουληθούν αύριο, σε ένα μήνα, σε δύο ή και σε έξι μήνες.
Και αν δεν πουληθούν θα τα σπρώξουν στο εξωτερικό. Δεν τους ενδιαφέρει και πολύ να πουληθεί Ελλάδα σε μειωμένη τιμή.
Εντάξει κάποια μικρή έκπτωση θα κάνουν αλλά και αυτή με το ζόρι.
π.χ. η Autovalue για να κάνει έκπτωση θα σε περάσει από 40 κύματα. Προσπαθεί να το αποφύγει όπως ο διάβολος το λιβάνι.
-
Ακριβώς, δεν έχουν ανάγκη να 'σκοτώσουν' διότι προφανώς έχουν 'αέρα'.
Επιπλέον, βλέπουν την ανηφόρα στις τιμές των καινούριων οπότε τα μεταχειρισμένα γίνονται πιο ελκυστικά για τις μάζες (οπότε άνετα παίρνουν καπέλο).
-
Και αν δεν πουληθούν θα τα σπρώξουν στο εξωτερικό. Δεν τους ενδιαφέρει και πολύ να πουληθεί Ελλάδα σε μειωμένη τιμή.
Αν ειναι ακριβα , σε ποιο εξωτερικο να τα πουλησουν? Αφου κατα κανονα εξω ειναι πιο φθηνα
-
Storm wrote:
Και αν δεν πουληθούν θα τα σπρώξουν στο εξωτερικό. Δεν τους ενδιαφέρει και πολύ να πουληθεί Ελλάδα σε μειωμένη τιμή.
Αν ειναι ακριβα , σε ποιο εξωτερικο να τα πουλησουν? Αφου κατα κανονα εξω ειναι πιο φθηνα
Αφρικη, μεση ανατολη κλπ
-
Σχεδόν όλοι (για να μην πω όλοι) οι έμποροι κάνουν και εξαγωγές αυτοκινήτων. Έχουν συνεργασίες με άλλες χώρες, έχουν μεσίτες, έχουν....έχουν...έχουν...
Ειδικά οι εμπορίες που πουλάνε μεταχειρισμένα από leasing, σε αυτά τα θέματα είναι πολύ οργανωμένες.
-
Αφρικη, μεση ανατολη κλπ
Καποιες μαρκες δεν υπαρχουν καν εκει. 2ον το κοστος ανεβαινει. Δεν ξερω αν ζητανε και 'έγκριση τυπου' σε καποιες απο αυτες τις χωρες..... Δεν εχω ακουσει να εξάγονται αυτοκινητα απο Ελλαδα σε τετοιες χωρες....Αν γινοταν δεν θα το κανανε συχνα? Εκτος αν δεν το εχω ακουσει εγω
-
Σχεδόν όλοι (για να μην πω όλοι) οι έμποροι κάνουν και εξαγωγές αυτοκινήτων. Έχουν συνεργασίες με άλλες χώρες, έχουν μεσίτες, έχουν....έχουν...έχουν...
Ειδικά οι εμπορίες που πουλάνε μεταχειρισμένα από leasing, σε αυτά τα θέματα είναι πολύ οργανωμένες.
Σε ποιες χωρες τα δινουν? Ξερεις? Εγω πιστευω η εξαγωγη ειναι μειοψηφια για τα Ελληνικα μεταχειρισμενα. Τα leasing ισως γινονται πιο ευκολα. Πχ πουλαει μια εταιρια τον στολο της σε μια άλλη εξω.....
ΤΙΜΕΣ - ΑΓΟΡΑ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ