-
Μπήκα να πω για το βραβείο της Mazda για κινητήρα που μας απαγορεύει η εφορία να αγοράζουμε στην Ελλάδα...
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/autobest-2020-ston-kinitira-skyactiv-x-brabeio-technobest
Αυτοκίνητα που θεωρώ εγώ καλά για οικογένεια στην Ελλάδα μέχρι 30Κ?
Focus Active SW αυτόματο (ντίζελ κατά προτίμηση), Corolla hybrid wagon (1.8 για την εφορία). Τα Skoda αυτή τη στιγμή είναι αξιοπρεπή επιλογή για οικογενειακή χρήση, και κάποια 'πολύ μεγάλα' SUV σε χαμηλές τιμές.
Μετά πενία τέχνας κατεργάζεται και υπάρχει και η μόστρα και η μόδα και τα βαφτίζουμε όλα 'οικογενειακά'. Βέβαια άλλος θέλει να πηγαίνει τα παιδιά στο φροντιστήριο κι άλλος όλη την οικογένεια στο χωριό για παραθέριση, οικογένεια είναι όλοι.
-
To mazda 3 1.5 σταμάτησε να εισάγεται? Ναι ξέρω, θα είναι αργό αλλά παραμένει ένα συνολικά καλό αυτοκίνητο.
-
To mazda 3 1.5 σταμάτησε να εισάγεται? Ναι ξέρω, θα είναι αργό αλλά παραμένει ένα συνολικά καλό αυτοκίνητο.
Δυστυχώς ναι.
Να είμαστε αντικειμενικοί, όμως.
Αργό γενικά δεν είναι (απλά χρειάζεται μια πιο στενή σχέση με τον λεβιέ ταχυτήτων ώστε να είσαι σε ωφέλιμη περιοχή στρ/λεπτό). Σε σχέση με αντίστοιχα 1000αρια turbo, ίδιας ιπποδύναμης δεν είναι πολύ πιο αργό (νομίζω).
Tο κύριο πρόβλημά του ήταν η τιμή σε σχέση με τα 1000αρια turbo
-
Σταμάτησε; για πόσο κυκλοφόρησε 3-4 μηνες; εντωμεταξύ σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη ο διλιτρος βγαίνει τώρα με 150 άλογα.
-
papadakn wrote:
To mazda 3 1.5 σταμάτησε να εισάγεται? Ναι ξέρω, θα είναι αργό αλλά παραμένει ένα συνολικά καλό αυτοκίνητο.
Δυστυχώς ναι.
Να είμαστε αντικειμενικοί, όμως.
Αργό γενικά δεν είναι (απλά χρειάζεται μια πιο στενή σχέση με τον λεβιέ ταχυτήτων ώστε να είσαι σε ωφέλιμη περιοχή στρ/λεπτό). Σε σχέση με αντίστοιχα 1000αρια turbo, ίδιας ιπποδύναμης δεν είναι πολύ πιο αργό (νομίζω).
Tο κύριο πρόβλημά του ήταν η τιμή σε σχέση με τα 1000αρια turbo
Είναι βαρύ αυτοκίνητο που εν δυνάμει θα μεταφέρει 4-5 άτομα και φορτωμένο. Με τη ροπή του ατμοσφαιρικού 1.5 δεν πάς πουθενά. Προσωπικά, θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά, το θεωρώ το πιο ολοκληρωμένο Hatch αυτή τη στιγμή και μετά την 4ετη συμβίωση μου με ένα Golf 1.6 TDi και αρκετά ταξίδια έχω απομυθοποιήσει την ανάγκη για πολλά άλογα.
-
Σταμάτησε; για πόσο κυκλοφόρησε 3-4 μήνες; εν τω μεταξύ σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη ο δίλιτρος βγαίνει τώρα με 150 άλογα.
Ναι, κανά 3μηνο κυκλοφόρησε.
Και εδώ θα έρθει με τον 150αρι 2λιτρο και θα πωλείται και ο 122 (πότε ακριβώς, άγνωστο).
Το μπέρδεμα ήταν που είχαν τον 1500 με 120 και τον 2000 με τα 122
Γενικά στην Ευρώπη ο 1500 δεν ερχόταν, τον έφεραν μόνο για το Ελλαδιστάν.
-
Super@T wrote:
Σταμάτησε; για πόσο κυκλοφόρησε 3-4 μήνες; εν τω μεταξύ σε κάποιες χώρες στην Ευρώπη ο δίλιτρος βγαίνει τώρα με 150 άλογα.
Ναι, κανά 3μηνο κυκλοφόρησε.
Και εδώ θα έρθει με τον 150αρι 2λιτρο και θα πωλείται και ο 122 (πότε ακριβώς, άγνωστο).
Το μπέρδεμα ήταν που είχαν τον 1500 με 120 και τον 2000 με τα 122
Γενικά στην Ευρώπη ο 1500 δεν ερχόταν, τον έφεραν μόνο για το Ελλαδιστάν.
Δηλαδή θα έχει 3 2λιτρους κινητήρες (122, 150, 180) και τον 1.8 Diesel? Είναι λίγο περιέργη η γκάμα τους.
Το γλυκοιτάζω στην SkyActiv-X + AWD εκδοχή του αλλά τα 35 είναι πολλά. Θα έπρεπε να παίζει γύρω στα 28 για να ειναι άκρως ανταγωνιστικό
-
Lap wrote:
Μολις απαντησες μονος σου την ερωτηση.
Εφοσον οι μετοχοι ειναι ικανοποιημενοι, αυτο το μοντελο της ταιριαζει.
Πολλες εταιριες ανα τον πλανητη ασχολουνται με αυτους που συγχρονιζονται με μια φιλοσοφια. Ειναι ενα μοντελο παραγωγης που εχει αρκερα εντονο το ηθικο στοιχειο, οποιο και αν ειναι αυτο. Ειναι το επομενο επιπεδο marketing, που λιγες εταιριες μπορουν να το επιτυγχουν. Αν μ αρεσει .....οχι και τοσο....αλλα ειναι παρα πολυ δυσκολο. Και απαιτει κυριως εξαιρετικο προιον και επειτα τον σωστο εντοπισμο των ιεραρχισεων στον τροπο ζωης και επιλογης με ενα συγκεκριμενο κοινο.
Για παραδειγμα η αλφα ρομεο δεν τα καταφερε εν τελη.
Έγραψα και θα ξαναγράψω πως κρίνετε έχοντας υπ' οψιν σας τα δεδομένα μιας χώρας σαν την Ελλάδα, που για την παγκόσμια αυτοκίνηση δεν είναι καν χωριό, είναι ένας απομακρυσμένος οικισμός που ζουν λίγοι γερόντοι αποκομμένοι απ' τον υπόλοιπο κόσμο.
Στις υπόλοιπες αγορές των πολλών εκατομμυρίων αυτοκινήτων, η Mazda από τότε που έβγαλε το τελευταίο 6 και τα επόμενα μοντέλα ίδιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας τους έχει πάρει τα σώβρακα! Η αύξηση των πωλήσεών της εδώ έχει εκθετικό συντελεστή, έχει χαθεί η μπάλα... Και το κάνει αυτό σε αγορές που παίζουν και οι Αμερικάνοι, και οι Κινέζοι σιγά σιγά και που οι Ευρωπαίοι είναι πρακτικά ανύπαρκτοι. Σε 5 χρόνια εδώ, τα μόνα ευρωπαϊκά που βλέπω είναι Μερσέντες, Μπέμπες και Άουντι, παραδόξως πιο συχνά εμφανίζονται και τα Ρενώ (που αντιπροσωπεύονται συστεγαζόμενα με τη Mazda).
Στα 5 χρόνια έχω δει 3-4 Golf και 5-6 Passat... όταν πλέον είναι κυρίαρχος παίκτης σε τέτοιες αγορές η Mazda, και έχει και σημαντικό μερίδιο σε Ασία, Αμερική, Αυστραλία κλπ. όχι μόνο θα αγνοεί την Ελλάδα, αλλά θα πουλιέται στην Ευρώπη μόνο σαν πρίμιουμ μάρκα λίγων πωλήσεων.
Και για να ξεκαθαρίσω και την άποψή μου, τα αυτοκίνητα αυτά ΔΕΝ κάνουν για την Ελλάδα, δεν αποτελούν καλές αγορές σε μας, όσο καλά αυτοκίνητα και να είναι. Ούτε το ψευτό-σπορ ημικαγκούρικο προφίλ των Άλφα έχουν, ούτε για στόλισμα γάμου και παρκάρισμα στα μπουζούκια κάνουν όπως οι Μπέμπες, ούτε μπορούν να συναγωνιστούν το μικροαστικό μπούγιο του Golf όσων δεν ξέρουν από αυτοκίνητα, ούτε αρκετά μπαρμπαδίστικα σκυλιά αξιοπιστίας δεν είναι για όσους ψωνίζουν μόνο Τουότα στην οικογέννεια, ενώ σχεδιάζονται κόντρα στην Ελληνική φορολογία και τις γερμανικές ευρωπαϊκές επιταγές του downsizing... (και σαν επιχείρημα των όσων λέω, η άλλη εταιρεία που βρίσκεται σε παρόμοιο στάδιο είναι η ευρωπαϊκή Ford, δεν είναι τυχαίο που υπήρχε η συνεργασία μεταξύ τους. και τη Ford επίσης θα τη δούμε σιγά σιγά στην Ελλάδα να βρίσκεται σε αδιέξοδο, παρ' όλο το μερίδιο αγοράς που κατάφερε να έχει).
Να, εγώ τέτοια διαβάζω και τρελαίνομαι ακόμα πιο πολύ..
Για να δούμε αύριο στο δρόμο τί θα μας πει! -
Πας για τεστ ντραϊβ;;
-
Πας για τεστ ντραϊβ;;
Bέβαια, τί παίζουμε χαχα
Ανυπομονώ φίλε Lap!
-
Lap wrote:
Πας για τεστ ντραϊβ;;
Bέβαια, τί παίζουμε χαχα
Ανυπομονώ φίλε Lap!
Νομίζω θα εντυπωσιαστείς. Για τους υπόλοιπους ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον (εξαιρετικό) reviewer:
-
Το είχα κάνει td εστω -και για λίγα λεπτά- στην έκθεση το Νοέμβριο στο αεροδρόμιο.Skyactiv-x,στο πανέμορφο κόκκινο μεταλλ.,χειροκίνητο,με δέρμστα μέσα,hi-fi bose κ.τ.λ.
Στα λίγα μείον οι χώροι για 4μελής οικογένεια (για όποιον ενδιαφέρεται),όχι τόσο καλή άνεση πίσω λόγω ανάρτησης κι οχι πολύ καλή αίσθηση στο πεντάλ των φρένων (μάλλον όμως θέλει συνήθεια)
Τα θετικά πολλά και ξεκινούν με το που κάθεσαι στη θέση του οδηγού.Κιβώτιο ταχυτήτων,τιμόνι,ποιότητα εσωτερικού και καλή μόνωση εξωτ.θορύβων,ηχοσύστημα,αίσθηση οδήγησης ακομη και σε μικρές διαδρομές.
Πιστεύω πως αν δεν είχε το handicap των 2λιτρων για μας,θα ήταν μέσα στην πρώτη 3-4αδα των hatch σε πωλήσεις στην Ελλάδα
-
Και για να ξεκαθαρίσω και την άποψή μου, τα αυτοκίνητα αυτά ΔΕΝ κάνουν για την Ελλάδα, δεν αποτελούν καλές αγορές σε μας, όσο καλά αυτοκίνητα και να είναι. Ούτε το ψευτό-σπορ ημικαγκούρικο προφίλ των Άλφα έχουν, ούτε για στόλισμα γάμου και παρκάρισμα στα μπουζούκια κάνουν όπως οι Μπέμπες, ούτε μπορούν να συναγωνιστούν το μικροαστικό μπούγιο του Golf όσων δεν ξέρουν από αυτοκίνητα, ούτε αρκετά μπαρμπαδίστικα σκυλιά αξιοπιστίας δεν είναι για όσους ψωνίζουν μόνο Τουότα στην οικογέννεια, ενώ σχεδιάζονται κόντρα στην Ελληνική φορολογία και τις γερμανικές ευρωπαϊκές επιταγές του downsizing... (και σαν επιχείρημα των όσων λέω, η άλλη εταιρεία που βρίσκεται σε παρόμοιο στάδιο είναι η ευρωπαϊκή Ford, δεν είναι τυχαίο που υπήρχε η συνεργασία μεταξύ τους. και τη Ford επίσης θα τη δούμε σιγά σιγά στην Ελλάδα να βρίσκεται σε αδιέξοδο, παρ' όλο το μερίδιο αγοράς που κατάφερε να έχει).
-
piliourits wrote:
Και για να ξεκαθαρίσω και την άποψή μου, τα αυτοκίνητα αυτά ΔΕΝ κάνουν για την Ελλάδα, δεν αποτελούν καλές αγορές σε μας, όσο καλά αυτοκίνητα και να είναι. Ούτε το ψευτό-σπορ ημικαγκούρικο προφίλ των Άλφα έχουν, ούτε για στόλισμα γάμου και παρκάρισμα στα μπουζούκια κάνουν όπως οι Μπέμπες, ούτε μπορούν να συναγωνιστούν το μικροαστικό μπούγιο του Golf όσων δεν ξέρουν από αυτοκίνητα, ούτε αρκετά μπαρμπαδίστικα σκυλιά αξιοπιστίας δεν είναι για όσους ψωνίζουν μόνο Τουότα στην οικογέννεια, ενώ σχεδιάζονται κόντρα στην Ελληνική φορολογία και τις γερμανικές ευρωπαϊκές επιταγές του downsizing... (και σαν επιχείρημα των όσων λέω, η άλλη εταιρεία που βρίσκεται σε παρόμοιο στάδιο είναι η ευρωπαϊκή Ford, δεν είναι τυχαίο που υπήρχε η συνεργασία μεταξύ τους. και τη Ford επίσης θα τη δούμε σιγά σιγά στην Ελλάδα να βρίσκεται σε αδιέξοδο, παρ' όλο το μερίδιο αγοράς που κατάφερε να έχει).
Στέφανε, αν εσύ δεν τη παίζεις, χάνεις μία απ' τις μεγαλύτερες απολαύσεις στη σύντομη αυτή ζωή...
-
Ωπαααα...
Η παραπάνω δήλωση έχει πολλαπλά επίπεδα ανάγνωσης;
-
Οδήγησα το Mazda 3 skyactiv-x, 2.0L, 180HP. Συνθήκες, καιρικές και οδικές, κάθε άλλο παρά βέλτιστες.
Συμπέρασμα: βαρέθηκα με τις παπάτζες, πάω να πάρω μία 330 να τελειώνουμε (292 υβριδικοί μούλοι, τα ξέρετε, ε;)
-
Πρώτο αμάξι με 292 αλόγατα 'για να κινείσαι απλώς σβέλτα στην πόλη με 2-3 ταξιδάκια το χρόνο' όπως έγραφες στην προηγούμενη σελίδα?
Λεφτά έχεις, οδηγική εμπειρία και παιδεία έχεις?
-
....
Αυτός που έχει τα λεφτά να πάρει 330 δεν περνάει ούτε απεξω από την Mazda.
Άρα εσύ ή θα πας να χρεωθείς για 330 για καμία 7ετια ή βρήκες καμία άκρη να το πάρεις lease plan ή απλά ήθελες να κάνεις κεφάλια να γυρίσουν προς το μέρος σου.
Τα δύο πρώτα ασχολίαστα. Αν ισχύει το τελευταίο να σε ενημερώσω ότι το forum δεν έχει πολλές 22χρονες που ξερνανε το βραδινό τους και πίνουν 250ml νερό όλη ημέρα όταν έχουν να βγουν το βράδυ για να μην είναι θολή η γράμμωση στους κοιλιακούς της...
Αν είσαι φορτωμένος για BMW δεν έχει καν νόημα το Forum. Δεν υπάρχει debate για αυτά τα αυτοκίνητα, ούτε σηκώνουν σχολιασμό. Μόνο το αντίστοιχο αυτοκινητιστικό club, το μπρελόκ σε εμφανές σημείο στο τραπέζι και κάνα special order καπελάκι το καλοκαίρι για την Βουρβουρού, τα Σύβοτα και την Πάργα...
-
Επιστρέφοντας ον τόπικ, δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα τελικά με το Mazda 3 το 180αρι. Μου φάνηκε ελαφρώς νωχελικό, με βαρύ σασί που δύσκολα το τραβάει η ροπή του ατμοσφαιρικού δίλιτρου. Αρκετά κλειστό εσωτερικά, εν τω μεταξύ, με μάλλον οριακούς χώρους για τις δικές μου ανάγκες.
Οπότε, με τα παραπάνω δεδομένα, την χαμηλή εμπορική του αξία και την δυσκολία μεταπώλησης, απομακρύνομαι κάπως, αν και δεν αποκλείω δεύτερο τεστ ντραίβ σε καλύτερες συνθήκες.
-
Επιστρέφοντας ον τόπικ, δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα τελικά με το Mazda 3 το 180αρι. Μου φάνηκε ελαφρώς νωχελικό, με βαρύ σασί που δύσκολα το τραβάει η ροπή του ατμοσφαιρικού δίλιτρου.
Με πόσες ΣΑΛ το πήγαινες;
Mazda 3 2019