-
Μετά απο το τελευταίο raod trip (Ρουμανία 7 μέρες, 5500 km με τα δύο παιδιά) με το 15 Accent, αποφασίσαμε ότι χρειαζόμαστε καινούργιο αμάξι.
Μετά από λίγο ψάξιμο (και με διάφορα άκυρα που έφαγα από την σύζυγο, αχ Xceed είσαι πολύ ωραίο αλλά δυστυχώς μάλλον δεν αρέσεις στις γυναίκες) καταλήξαμε σε ένα μεσαίο οικογενειακό SUV. Με τον παράγοντα του να είναι ψηλό (για ευκολότερη φόρτωση των μωρών στα καθισματάκια και για γενικότερη άνεση να είναι πολύ σημαντικός καταλήξαμε στα τρία παρακάτω αυτοκίνητα.
(Δεν νομίζω ότι θα κάνω πάνω από 15.000 km τον χρόνο, οπότε δεν βλέπω την αγορά Diesel.)
Παρουσιάζω τα αρνητικά που έχω βρει.
Nissan Qashqai 1.3:
Τραγικά μικρό πορτ παγκάζ, δεν έχει και τόσο καλοσχεδιασμένο εσωτερικό από πλευρά πρακτικότητας. Ακούγονται διάφορα για την αξιοπιστία της Nissan σε σχέση με τα nissan που είχαν οι γονείς μας και ειδικότερα για την ποιότητα των πλαστικών. Πολύ ακριβά service γιατί ναι μεν κάνει στα 30.000 αλλά θα πρέπει να κάνω ετήσιο αν θέλω να κρατήσω την εγγύηση και δεν παίζει να κάνω 30.00 km μέσα σε μία χρονιά, άρα τζάμπα η δυνατότητα για service στα 30.000.
Skoda Karoq 1.5:
To 1.0 νομίζω ότι δεν αξίζει για ένα τέτοιο αμάξι καθώς η κατανάλωση είναι κοντά. Ο 1.5 όμως είναι καινούργιος και δεν βρήκα πληροφορίες για το αν έχει προβλήματα ή όχι. Διάφορα ακούγονται για τους κινητήρες του VW group ως προς την συχνότητα προβλημάτων. Οι διάφορες εκδόσεις είναι οι πιο φτωχές του ανταγωνισμού(δεν έχει ας πούμε διζωνικό κλιματισμό).
**Hyundai Tucson 1.6: **
Ερχόμενος από Hyundai, αυτό ήταν η πρώτη μου επιλογή. Ωστόσο έχει διπλάσια (και βάλε) τέλη από τα άλλα δύο και έχει και πολύ πιο υψηλή κατανάλωση. αν μάλιστα αυξηθούν τα τέλη όπως ακούγεται, με τους ρύπους που δείχνει. θα γίνει ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο για την χρήση του (τέλη, καύσιμα).
Θα παρακαλούσα να προσθέσετε σχόλια και να με διορθώσετε σε οτιδήποτε μπορεί να έχω λάθος στις αναλύσεις μου πιο πάνω.
Γιατί ρε Hyundai δεν έχεις κάτι ανάμεσα στο Tucson και στο Kona;
-
Μετά απο το τελευταίο raod trip (Ρουμανία 7 μέρες, 5500 km με τα δύο παιδιά) με το 15 Accent, αποφασίσαμε ότι χρειαζόμαστε καινούργιο αμάξι.
Μετά από λίγο ψάξιμο (και με διάφορα άκυρα που έφαγα από την σύζυγο, αχ Xceed είσαι πολύ ωραίο αλλά δυστυχώς μάλλον δεν αρέσεις στις γυναίκες) καταλήξαμε σε ένα μεσαίο οικογενειακό SUV. Με τον παράγοντα του να είναι ψηλό (για ευκολότερη φόρτωση των μωρών στα καθισματάκια και για γενικότερη άνεση να είναι πολύ σημαντικός καταλήξαμε στα τρία παρακάτω αυτοκίνητα.
(Δεν νομίζω ότι θα κάνω πάνω από 15.000 km τον χρόνο, οπότε δεν βλέπω την αγορά Diesel.)
Παρουσιάζω τα αρνητικά που έχω βρει.
Nissan Qashqai 1.3:
Τραγικά μικρό πορτ παγκάζ, δεν έχει και τόσο καλοσχεδιασμένο εσωτερικό από πλευρά πρακτικότητας. Ακούγονται διάφορα για την αξιοπιστία της Nissan σε σχέση με τα nissan που είχαν οι γονείς μας και ειδικότερα για την ποιότητα των πλαστικών. Πολύ ακριβά service γιατί ναι μεν κάνει στα 30.000 αλλά θα πρέπει να κάνω ετήσιο αν θέλω να κρατήσω την εγγύηση και δεν παίζει να κάνω 30.00 km μέσα σε μία χρονιά, άρα τζάμπα η δυνατότητα για service στα 30.000.
Skoda Karoq 1.5:
To 1.0 νομίζω ότι δεν αξίζει για ένα τέτοιο αμάξι καθώς η κατανάλωση είναι κοντά. Ο 1.5 όμως είναι καινούργιος και δεν βρήκα πληροφορίες για το αν έχει προβλήματα ή όχι. Διάφορα ακούγονται για τους κινητήρες του VW group ως προς την συχνότητα προβλημάτων. Οι διάφορες εκδόσεις είναι οι πιο φτωχές του ανταγωνισμού(δεν έχει ας πούμε διζωνικό κλιματισμό).
**Hyundai Tucson 1.6: **
Ερχόμενος από Hyundai, αυτό ήταν η πρώτη μου επιλογή. Ωστόσο έχει διπλάσια (και βάλε) τέλη από τα άλλα δύο και έχει και πολύ πιο υψηλή κατανάλωση. αν μάλιστα αυξηθούν τα τέλη όπως ακούγεται, με τους ρύπους που δείχνει. θα γίνει ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο για την χρήση του (τέλη, καύσιμα).
Θα παρακαλούσα να προσθέσετε σχόλια και να με διορθώσετε σε οτιδήποτε μπορεί να έχω λάθος στις αναλύσεις μου πιο πάνω.
Γιατί ρε Hyundai δεν έχεις κάτι ανάμεσα στο Tucson και στο Kona;
-
Καλησπέρα. Από όσα αναφέρεις, νομίζω πως θα επέλεγα το karoq. Ιδανικό σε χώρους για τετραμελή οικογένεια και τα μπαγκάζια τους. Καλή ποιότητα στο σύνολο εσωτερικά. Όσον αφορά τους κινητήρες, από όσο γνωρίζω ο 1.5 tsi είχε κάποια προβλήματα με πιο γνωστό το φαινόμενο καγκουρό. Θα απέφευγα το αυτόματο dsg σε κάθε περίπτωση και δεν θα απέκλεια τον 1.6 tdi άσχετα από τα χιλιόμετρα που κάνεις, όπως και τον 1.0 tsi χωρίς πρώτα να τον δοκιμάσω. Και αυτό κυρίως για να αναβαθμίσω τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου με κάποια πράγματα για τα οποία σίγουρα υπάρχει χώρος.
-
@totalnoob το 1000άρι θα το δοκιμάσω αύριο στο test drive και θα δούμε.
Όταν λες φαίνόμενο κανγκουρό σε τί αναφέρεσαι;
-
To Karoq νομιζω θα σε καλυψει πληρως απο χωρους και ποιοτητα. Ειναι ενα μικρο διαμερισμα.
Σχειδαστικα ειναι λιγο παρωχημενο και εχω και εγω ενστασεις για τον 1000αρι (σκεψου του το φορτωμενο με 4 ατομα και μπαγκαζια και AC). Η απουσια κλιματισμου ισως δεν ειναι τοσο αρνητικο οσο τα μονο 2 χρονια εγγυησης, εκτος εαν συνυπολογισεις στην τελικη τιμη και καποια επεκταση εγγυησης.
-
Όντας κάτοχος του Karoq 1.0 και εφόσον προορίζεσαι για οικογενειακή χρήση μην φοβάσαι τον 1000άρι. Είναι απόλυτα επαρκής. Ασφαλής (έχει καλή ροπή) για προσπεράσεις και ταχύτητα στην Εθνική Οδό φτάνεις πολύ άνετα όρια απαγορευτικά ειδικά αν έχεις και μικρά μέσα. Δεν βλέπω τον λόγο να πας στον 1.5. Από την άλλη θα έχεις περιθώριο να βάλεις 2-3 έξτρα στον 1.0 ώστε να μην ξεπεράσεις τα 17.000 ΑΛΤΠΦ (όπως πχ το Clima).
Το Hyundai θα το απέρριπτα λόγω χαμηλής ροπής και παλαιικού μοτέρ. Είναι και μισό μέγεθος πιο βαρύ και πιο μεγάλο αυτοκίνητο του Skoda με μικρότερο χώρο αποσκευών.
Το Qashqai έχει καλύτερο μοτέρ του 1.0 του Skoda αλλά ενώ ο χώρος αποσκευών είναι πιο μακρύς και πιο πλατύς του Karoq είναι πολύ πιο ρηχός (46 εκατοστά έναντι 62 του Karoq) και για αυτό εν τέλει σου φαίνεται μικρός.
Από τα πλαστικά του στο QQ του 2009 που έχει ο πατέρας μου είναι μια χαρά. Στο Karoq του 9μήνου τρίζουν πολύ πιο μελωδικά!
-
Ως κάτοχος Karoq 1.0 βενζίνη, συστήνω με κλειστά μάτια για κάποιον που το σκέφτεται.
-
Αν στα ζητούμενα σου η κατανάλωση είναι σχετικά ψηλά πήγαινε σε ντίζελ για τα 15000 το χρόνο που κανείς αφού τα θες για οικογενειακό αμάξι και φόρτωματα.
Θα έχεις αρνητικές εκπλήξεις όταν δεις πόσο καίνε τα 1.0-1.5 βενζίνης φορτωμένα σε ανηφορικους και όχι μόνο δρόμους. Τα διψήφια νούμερα θα τα βλέπεις συχνά. Τα αμάξια που κοιτάς έχουν και βάρος και όγκο συν το φορτωμα.
Αν φυσικά δεν σε αφορά ή δεν παίζει σημαντικό ρόλο η κατανάλωση επέλεξε 1.5 βενζινης.
Από τα 3 που έβαλες θα πήγαινα στο τουσον σε ντίζελ και ας έχανα λίγο εξοπλισμό το 132 βενζίνη καίει και δεν τραβά.
Βάλε στην λίστα σου και το scala δεν είναι σουβ αλλά δεν είναι και χαμηλό απόσταση 15 εκ από έδαφος. Έχει 467 λτ χωρο αποσκευών. Ομοίως σε ντίζελ σταιλ έκδοση με 22000. Αυτό είναι και πολύ ελαφρύ και εύκολα θα βλέπεις όμορφα 5-6 λτ ακόμα και φορτωμένος! Νούμερα άπιαστα για τα βενζινοκίνητα.
-
Εύστοχη πρόταση από τον Tkin73 το Scala. Παρόμοιο μήκος με το Karoq βέβαια.
Μέσα σε πόλη (με αρκετή κίνηση) τα 9-10άρια για βενζινοκίνητα είναι κανόνας.
-
Μέσα στην πόλη με αρκετή κίνηση ακόμα και το δικό μου scross που είναι από τα ποιο οικονομικά ντίζελ σε βαριά κίνηση χειμώνα πιάνει 8αρια.
Όποτε όλα καίνε σε βαριά κίνηση.
Εγώ μιλάω για 130 χλμ φορτωμένο όχι σε ευθεία, εκεί πχ το καροκ 1.5 βενζίνη καβατζωνει εύκολα το 10αρι. Το σκάλα λόγω αεροδυναμικου συντελεστη και μικρού βάρους το 1.5 μπορεί να πέσει στο 8 σε αντίστοιχες συνθήκες.
-
Μου κάνει εντύπωση που ενα αμάξι 1380 κιλών + 200 με δύο ανθρώπους και μερικά συμπράγκαλα, δλδ 1600 κιλά κινείται αξιοπρεπώς με τα 116 αλόγατα, εστω και με καλή ροπή. Εγώ δεν το είδα αυτό σε td με τρεις επιβάτες.
Καλό ειναι όμως να δοκιμαστεί σε παρόμοιες συνθήκες με τις πιο απαιτητικές που χρειαζόμαστε συνήθως.
Τον 1,5 tsi θα τον προτιμούσα, και με μερικές προσθήκες των 2 - 2,5 χιλιάδων πιστεύω θα καλύπτει τους περισσότερους που δεν το απορρίπτουν αισθητικά.
Τουσόν και c5 πάνε 3 - 4 χιλιάρικα πάνω από το όριο των 24Κ για να αξίζει να τα κοιτάξει κάποιος.
Test drive ειναι η απάντηση, πολλά πολλά test drive και καλό ψαχούλεμα ..
-
Από τα 3 θα αγόραζα QQ, γιατί ένα μικρό αυτοκίνητο μπορεί να γίνει μεγάλο. Ένα μεγάλο όμως..
Στην πραγματική ζωή, με 2 μωρά, αγόρασα το s-cross. Δεν κολυμπάμε μέσα αλλά με την μπαγαζιέρα πάμε παντού για έως και 15 ημέρες. Χωρίς μπαγαζιέρα και με καροτσάκι δεν πας ούτε ΣΚ. Το ιστορικό αξιοπιστίας, που φαίνεται ότι αποτελεί κριτήριο (και) για εσένα, είναι καλό. Σκέψου το.
-
Έκανα τεστ drive σήμερα το Qashqai και αύριο πάμε για karoq και tucson.
Ώραια θέση οδήγησης το Nissan, ωραία πλαστικά, όμορφη αίσθηση το τιμόνι, κακή ηχομόνωση από τον κινητήρα αλλά η 17'' ζάντα ακουγόταν.
Και το πορτ παγκαζ μικρό... Βέβαια για το ύψος μου (1.90) μία χαρά μέσα (το 3008 έφαγε άκυρο γιατί η μεσαία κολώνα ενοχλούσε το πόδι στο Γκάζι).
Βλέπουμε αύριο τα άλλα.
-
Εχεις δει το opel grandland x? Το x-cite πωλείτε στα 22.000 αλλά έυκολα μπορείς να βρείς προσφορά 1500 έως 3000 ευρώ κάτω αν ψαξεις... Εχει καλό εξοπλισμό, καλό κινητήρα βενζίνης με χαμηλά τέλη και σχετικα καλή κατανάλωση και καλούς χώρους. Αν σε ενδιαφέρει η εμφάνιση βάζεις με τα χρηματα που γλιτώνεις ζάντες 18' ή 19' και είσαι κομπλέ.. Το πήρα πριν λίγο καιρό και είμαι αρκετά ευχαριστημένος για το τι έχω με 20000 που έδωσα συνολικά...
-
Με 20.000 ευρω και αρκετουτσικο εξοπλοισμο, ειναι εξαιρετικο το grandland x .Ο δεικτης VFM ειναι πολυ υψηλα.
-
Grandland X η πιο vfm επιλογή σε αυτά τα λεφτά.
Το Karoq έχει το μόνο μειονεκτήμα της 2ετους (γελάει ο κόσμος) εγγύησης
-
Εχεις δει το opel grandland x? Το x-cite πωλείτε στα 22.000 αλλά έυκολα μπορείς να βρείς προσφορά 1500 έως 3000 ευρώ κάτω αν ψαξεις... Εχει καλό εξοπλισμό, καλό κινητήρα βενζίνης με χαμηλά τέλη και σχετικα καλή κατανάλωση και καλούς χώρους. Αν σε ενδιαφέρει η εμφάνιση βάζεις με τα χρηματα που γλιτώνεις ζάντες 18' ή 19' και είσαι κομπλέ.. Το πήρα πριν λίγο καιρό και είμαι αρκετά ευχαριστημένος για το τι έχω με 20000 που έδωσα συνολικά...
Γνωρίζεις πόσο ύψος έχει το πορτ μπαγκαζ μέχρι την εταζέρα;Μέτρησα μόνο πλάτος και μήκος ο έξυπνος.
-
Συμφωνώ λίγο πολύ με τους προλαλησαντες αλλά θα σε συμβουλευα να μην πας σε αγορά μέχρι τον Μάρτιο αν δεν βιάζεσαι. Captur II Intense 130ps M/T. Δώστου ευκαιρία. Αν σου κάνει σε χώρους (κυρίως αποσκευών, καμπίνας δεν το φοβάμαι) νομίζω θα σε καλύψει.
-
Το καλύτερο αυτοκίνητο συνολικά από όσα αναφέρθηκαν μάλλον είναι το Tucson αλλά σε ντήζελ έκδοση, ώστε να μην υπάρχουν και τα θέματα κόστους του βενζινοκινητήρα του.
Σαν δεύτερη επιλογή θα κοιτούσα τα Kamiq & Scala (και τα δύο έχουν αρκετό ύψος) που φαίνονται 'μια γενιά μπροστά' από το Karoq και είναι επίσης αρκετά ευρύχωρα, ενώ στα χρήματα που ξεκινάει το Karoq τα άλλα δύο έχουν υπερπλήρη εξοπλισμό.
-
Αν το πορτ παγκαζ δεν είναι μεγάλο πρόβλημα από τα 3 θα έπαιρνα Κασκάι. Αν έχεις όμως σκοπό να κάνεις ταξίδια με όλη την οικογένεια τότε, δεν είναι αυτό που θέλεις, ψάξε αλλού.
Αγορά αυτοκινήτου SUV οικογενειακού με ταβάνι τα 24.000 €