Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 70
    • Best 0
    • Groups 0

    theonik

    @theonik

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    70
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    theonik Unfollow Follow

    Latest posts made by theonik

    • RE: Skoda Karoq

      @drentzi Πολύ πιο φρέσκο το C4 αλλά όταν πάνω από την εταζέρα θα μπορέσεις στο Karoq να χωρέσεις καμιά 10αριά μπουφάν και πάνω στην εταζέρα του C4 λόγω coupe σχεδίασης ίσα που θα χωράει ένα καλσόν τότε θα εκτιμήσεις τους χώρους του!

      Στην προσφορά του 1.5 με αυτά τα extra που δίνονται θεωρώ το Karoq πολύ ολοκληρωμένη επιλογή. Αν κάνεις υπομονή για το Facelift τότε σίγουρα (κατά τη γνώμη μου) θα έρχεται και με LED standard φώτα εμπρός.

      Τώρα προτείνω άρα έκδοση Exclusive και βάζεις και κάμερα οπισθοπορείας μετά και είσαι άρχοντας (ή αρχόντισσα)!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • RE: Skoda Karoq

      @drentzi

      Έχω τον 1.0 ο οποίος είναι επακρής για οικογενειακή χρήση. Αυτή τη στιγμή όμως βλέπω ότι έχει ακριβύνει οπότε δεδομένης καλής προσφοράς στο 1.5 με 22.000-23.000 με Clima, αισθ. βροχής, ζάντες 17άρες κλπ νομίζω ότι συμφέρει πλέον ο 1.5.

      Πέρασε από αντιπροσωπία και θα σου πουν αναλυτικά. Ο configurator δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα.

      Από αξιοπιστία θα δούμε. Εμένα μου έβγαλε πρόβλημα κλειδαριάς στον 1,5 χρόνο και θαμπώνουν τα κρύσταλλα στα φανάρια. Και τα δυο τα κάλυψε η εγγύηση. Από μηχανικά μέρη όλα καλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • RE: Skoda Karoq

      Theonik ...χαχαχα απελπισμενος.

      Ε μα...!!! Το εξαντλήσαμε το θέμα!!! Χαχαχαχαχα!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • RE: Skoda Karoq

      Από τις ευστοχότερες καλύψεις για το θέμα της κατανάλωσης!

      Αλλά ρε παιδιά το Karoq πώς σας φαίνεται σαν αυτοκίνητο? Καλό? :))))))))))

      Αφήστε τις καταναλώσεις!!!!!

      Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης καταναλώσεων σε συνθήκες Αττικής και υπόλοιπης Ελλάδας. Η Αττική συγκρίνεται μόνο με το κέντρο της Θεσ/κης σα συνθήκες κίνησης, συνεχών στάσεων κτλ. Όλη η υπόλοιπη χώρα είναι σε άλλη λίγκα καταναλώσεων με τουλάχιστον -20/30% σε κατανάλωση καυσίμου. Στα πετρέλαια η διαφορά ίσως είναι ακόμα μεγαλύτερη.

      Για τους ίδιους λόγους και το sprint monitor είναι απλά ενδεικτικό. Όποιος έχει οδηγήσει στην κεντρική ευρώπη (απ' όπου προέρχονται και τα περισσότερα δείγματα) πιθανότατα να έχει παρατηρήσει ότι οι συνθήκες κίνησης των πόλεων είναι πιο κοντά στις δικές μας ημιαστικές. Σε ότι αμάξι έχει περάσει από τα χέρια μου και έχω μπει στη διαδικασία να το ψάξω, είμαι πάντα τουλάχιστον +2λτ σε σχέση με το μ.ο. του sprint monitor. Το πιο σωστό που ειπώθηκε είναι μαζί με το νούμερο της κατανάλωσης να βλέπουμε και τη μέση ταχύτητα. Μόνο έτσι βγαίνουν πιο ασφαλή συμπεράσματα.

      Πχ το δικό μου για την ίδια διαδρομή (Ν. Ψυχικό - Λ. Αθηνών/Χρηματιστήριο) έχει:

      11-12λτ/100χλμ με 18-20χαω μέση
      8-9λτ/100χλμ με 25-30χαω μέση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • RE: Skoda Karoq

      Να σας ζητήσω ευγενικά να σταματήσουμε να μιλάμε για καταναλώσεις άλλο???

      Το αυτοκίνητο έχει πολλές άλλες αρετές και προφανώς και μειονεκτήματα που θα μπορούσαμε να συζητάμε

      για πολύ περισσότερες ώρες!

      Καλημέρα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • RE: Skoda Karoq

      Δεν πιστεύω να κανεις και την ίδια οικονομία στα κάρβουνα και να τα φαμε ωμά;;;;;;;; 

      Τα έχουμε ξαναπεί και έχω βαρεθεί να επαναλαμβάνομαι.

      Ελλάδα δεν είναι μόνο η Κηφισίας και η Αλεξάνδρας.

      Τα τούρμπο σύνολα, έχουν τεράστιες αποκλίσεις από οδηγό σε οδηγό, ανάλογα με το πόσο βουτάει κανείς το γκάζι. Προσωπικά με το Karoq, για κάποιο λόγο οδηγάω λιγότερο «σπορ» από το προηγούμενο Focus και ίσως αυτό οφείλεται στο τί σε εμπνέει το κάθε αυτοκίνητο. Σίγουρα οδηγώ πιο χαλάρα από ό,τι πριν, αλλά παραμένω στο τοπ 20% των γρηγορότερων στο δρόμο.

      Το σταμάτα-ξεκίνα της Αθήνας ειδικά, για 10 συνεχόμενα χιλιόμετρα, δεν είναι ενδεικτικό προφίλ κίνησης για όλο τον ελληνικό οδηγικό πληθυσμό.

      ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ, ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ και μετά κερνάω κοψίδια με τσίπουρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • RE: Skoda Karoq

      Πάμε αύριο κατα τις 6.00 το απόγευμα να ανέβουμε μαζι την Αλεξάνδρας και αν πετύχεις κάτω από 10 θα χτυπάω παλαμάκια! Και εγώ με 1.0 Karoq! 7,5 μόνο 6.30 το πρωί και στο κατέβα της!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • RE: Skoda Karoq

      theonik wrote:

      Στην πόλη καίει λόγω αδράνειας. Δεν είναι όμως και κανά τέρας. Μικρο SUV σχετικά είναι. Με μήκος ενός Hatchback και ύψος καμιά δεκαριά πόντους πάνω. Εκεί που θα περιμένες είναι να καει φορτωμένο στην Εθνική. Αλλά είναι μια χαρά οικονομικο. Με μπαγκάζια καλοκαιριού (φουλ φόρτωση) δεν μου εκαψε σε Εθνική με 130-140 πάνω από 7,5. Γενικά είναι μια χαρά. Αν κάποιος έχει 3.000 ακόμα εννοείται ότι ο 1.5 είναι πληρέστερος αλλά αν δεν τα έχει δεν παίρνεις κάτι ανεπαρκές σε καμία περίπτωση!

      Έχεις το χιλιαρι karoq; Σε τραγική κίνηση πόσο σου καίει;

      Σε τραγική κίνηση όπως σωστά λέει και ο φίλος Tk πάμε άνετα στα 11-12 λίτρα αλλά μιλάμε για να πρέπει να κάνεις πχ 3km ανηφόρα Αλεξάνδρας σε μισή ώρα. Σε τέτοιες συνθήκες αυτά τα αυτοκινητα είναι ακατάλληλα. Αν είχανε μια υβριδική τεχνολογία ώστε να τα βοηθάει στην εκκίνηση θα ήταν άπαικτα. Εκεί όμως πονάνε πολύ. Βέβαια εκεί πονάνε όλα τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ καθώς ακόμα και μικρότερα αυτοκίνητα (Supermini πχ) εύκολα βλέπεις 8-9άρια. Αλλά βέβαια άλλο το 11άρι άλλο το 8άρι....

      Επίσης από κριτικές που διαβάζω το Ateqa έχει χειρότερη ηχομόνωση του Karoq. Δεν το έχω δοκιμάσει προσωπικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • RE: Skoda Karoq

      Στην πόλη καίει λόγω αδράνειας. Δεν είναι όμως και κανά τέρας. Μικρο SUV σχετικά είναι. Με μήκος ενός Hatchback και ύψος καμιά δεκαριά πόντους πάνω. Εκεί που θα περιμένες είναι να καει φορτωμένο στην Εθνική. Αλλά είναι μια χαρά οικονομικο. Με μπαγκάζια καλοκαιριού (φουλ φόρτωση) δεν μου εκαψε σε Εθνική με 130-140 πάνω από 7,5. Γενικά είναι μια χαρά. Αν κάποιος έχει 3.000 ακόμα εννοείται ότι ο 1.5 είναι πληρέστερος αλλά αν δεν τα έχει δεν παίρνεις κάτι ανεπαρκές σε καμία περίπτωση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • RE: Skoda Karoq

      Tkin73 το έχεις οδηγήσει το Karoq 1.0?

      Επίσης το βάρος του με οδηγό 75 κιλών είναι 1.340 κιλά. Σόρρυ αλλά 0-100 σε 10,7' δεν είναι μόνο για πωλητές...

      Η ποιότητα κύλισης του πάντως σε αυτοκινητόδρομο είναι πάρα πολύ καλή όπως και η σταθερότητα και η ηχομόνωση.

      Επίσης σχετικά εύκολα πιάνει και 200km/h που δεν έχει και κανένα νόημα να πηγαίνει με τόσα. Τα 140-150 πάντως στην Εθνική τα κρατάει με μεγάλη ευκολία καθώς 20 κιλά ροπή δεν είναι λίγα...

      Το Kamiq δεν το έχω οδηγήσει αλλά αν προτεραιότητα είναι η χωροι πήγαινε σε Karoq. Με τον 1.0 θα μπορέσεις να βάλεις 2-3 extra και να το εκσυγχρονίσεις καθώς η βασική έκδοση είναι σχετικά άδεια (η έλλειψη clima είναι μεγάλο φάουλ)....

      Θ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      theonik
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr