-
REALZEUS wrote:
Fanis75 wrote:
Δεν θυμάμαι εαν είναι και πλανητικό το νέο
Πλανητικό, αλλά με συμπλέκτη στην εκκίνηση για πιο γρήγορη εκκίνηση και μετα μετατροπέα.
Για δώσε καμιά παραπάνω τεχνική πληροφορία -αν γνωρίζεις βεβαίως- please
Μάλλον το αντίθετο: Μετατροπέα στην εκκίνηση για ομαλότητα, κλείδωμα σε σταθερή πορεία όταν οι στροφές κινητήρα και κιβωτίου είναι περίπου ίδιες. Έτσι δουλεύει τουλάχιστον ως τώρα το κλείδωμα σε όσα έχω διαβάσει περιγραφές.
Το τι γίνεται στις αλλαγές δεν το πολυξεκαθαρίζουν, η αρχή λειτουργίας πάντως βασίζεται σε σετ πλανητικών γραναζιών (το 8άρι της aisin έχει 3), φρένων και συμπλεκτών, που συνδυάζουν τα σετ μέσω των πλανητών μεταξύ τους. Αν εκεί εμπλέκεται και πάλι ο μετατροπέας, ή δουλεύουν όπως τα διπλοσύμπλεκτα, δεν γνωρίζω, δεν έχω βρει κάτι.
Πάντως αν η σειρά 3 της BMW (320i του'17 φοράει με μετατροπέα - πολλά πισωκίνητα μοντέλα της φοράνε το 8άρι της ZF- οι αλλαγές στο γρήγορo mode είναι αστραπιαίες, διαφορά με το s-tronic δεν κατάλαβα, κράταγε τς στροφές ανάλογα με το πόσο απότομα πάταγες γκάζι και κατέβαζε και 2-3 στα φρεναρίσματα πριν καν πάρεις το πόδι από το φρένο.
Στη χειροκίνητη λειτουργία τα ίδια, είχε ολοκληρώσει την αλλαγή πριν καν φέρεις το χέρι πίσω στο τιμόνι από το λεβιέ (δεν είμαι εξοικειωμένος με τα paddles).Περισσότερο on-topic: 3η επίσκεψη στη Ford σήμερα με το φίλο που θέλει να αλλάξει το ΜΚΙΙ του. Πολλαπλοί και στα active - ξανά με επιφύλαξη - . 1.5 όπως αναφέρθηκε από τον @Fanis75, μόνο στο vignale active. Τιμή με μεταλλικό και αυτόματο χωρίς κάποια έκπτωση, δεν φτάσαμε ως εκεί: 33.000 παρά κάτι.
Φέρνουν και 1000άρι active με καλό εξοπλισμό (η έκδοση που εισάγουν έχει ήδη τα automatic parking system και marketing comfort pack, 17άρες keyless), αυτόματο, μεταλλικό και το ice feature pack 49, 26.500, πάλι δεν ειπώθηκε κάτι για έκπτωση. (το μέγεθος της διαφοράς οφείλεται μάλλον στη παρανοϊκή κλίμακα τελών). Είναι πολύ καλή και ανταγωνιστική η τιμή του χιλιαριού. Τα τέλη βλέπω όμως στα 280 ... -
αυτο μαλλον εχει να κανει με το γεγονος οτι οι εταιρειες εχουν ξεκινησει παλι τις παροχες προς τους εργαζομενους και ισως οτι επιχειρηματιες προτιμουν να δειξουν περισσοτερα εξοδα, ωστε να μην τα πληρωσουν στην εφορια. Δεν νομιζω οτι οι πινακιδες ληζινγκ που βλεπουμε στους δρομους ειναι ιδιωτες.
-
TJK wrote:
REALZEUS wrote:
Fanis75 wrote:
Δεν θυμάμαι εαν είναι και πλανητικό το νέο
Πλανητικό, αλλά με συμπλέκτη στην εκκίνηση για πιο γρήγορη εκκίνηση και μετα μετατροπέα.
Για δώσε καμιά παραπάνω τεχνική πληροφορία -αν γνωρίζεις βεβαίως- please
Μάλλον το αντίθετο: Μετατροπέα στην εκκίνηση για ομαλότητα, κλείδωμα σε σταθερή πορεία όταν οι στροφές κινητήρα και κιβωτίου είναι περίπου ίδιες. Έτσι δουλεύει τουλάχιστον ως τώρα το κλείδωμα σε όσα έχω διαβάσει περιγραφές.
Το τι γίνεται στις αλλαγές δεν το πολυξεκαθαρίζουν, η αρχή λειτουργίας πάντως βασίζεται σε σετ πλανητικών γραναζιών (το 8άρι της aisin έχει 3), φρένων και συμπλεκτών, που συνδυάζουν τα σετ μέσω των πλανητών μεταξύ τους. Αν εκεί εμπλέκεται και πάλι ο μετατροπέας, ή δουλεύουν όπως τα διπλοσύμπλεκτα, δεν γνωρίζω, δεν έχω βρει κάτι.
Πάντως αν η σειρά 3 της BMW (320i του'17 φοράει με μετατροπέα - πολλά πισωκίνητα μοντέλα της φοράνε το 8άρι της ZF- οι αλλαγές στο γρήγορo mode είναι αστραπιαίες, διαφορά με το s-tronic δεν κατάλαβα, κράταγε τς στροφές ανάλογα με το πόσο απότομα πάταγες γκάζι και κατέβαζε και 2-3 στα φρεναρίσματα πριν καν πάρεις το πόδι από το φρένο.
Στη χειροκίνητη λειτουργία τα ίδια, είχε ολοκληρώσει την αλλαγή πριν καν φέρεις το χέρι πίσω στο τιμόνι από το λεβιέ (δεν είμαι εξοικειωμένος με τα paddles).Περισσότερο on-topic: 3η επίσκεψη στη Ford σήμερα με το φίλο που θέλει να αλλάξει το ΜΚΙΙ του. Πολλαπλοί και στα active - ξανά με επιφύλαξη - . 1.5 όπως αναφέρθηκε από τον @Fanis75, μόνο στο vignale active. Τιμή με μεταλλικό και αυτόματο χωρίς κάποια έκπτωση, δεν φτάσαμε ως εκεί: 33.000 παρά κάτι.
Φέρνουν και 1000άρι active με καλό εξοπλισμό (η έκδοση που εισάγουν έχει ήδη τα automatic parking system και marketing comfort pack, 17άρες keyless), αυτόματο, μεταλλικό και το ice feature pack 49, 26.500, πάλι δεν ειπώθηκε κάτι για έκπτωση. (το μέγεθος της διαφοράς οφείλεται μάλλον στη παρανοϊκή κλίμακα τελών). Είναι πολύ καλή και ανταγωνιστική η τιμή του χιλιαριού. Τα τέλη βλέπω όμως στα 280 ...
-
To Race Red ειναι χωρις χρεωση . Μπορουσες να παρεις αυτο
Οπως ειπες ομως, περασμενα ξεχασμενα....RIP 1.5 focus ecoboost 182
Έτσι όπως τα περιγράφετε είναι σαν να έχω συλλεκτικό αμάξι. Να το βάλω σε καμιά φούσκα λέτε να το βγάλω το 2030 ως αντίκα; Χαχα...
-
Σε πρόσφατη συνέντευξη του Ταβάρες (PSA) που διάβασα, λέει ότι εισερχόμαστε σε δεκαετία-κόλαση όσον αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία και τις μορφές ενέργειας που θα επικρατήσουν σε αυτή.
To πιστεύω!! Όταν βλέπουμε ξαφνικά σε ένα χρόνο η μια εταιρεία (bmw) να λέει ότι θα λανσάρει 20 ηλεκτρικά και υβριδικά, η άλλη (ford) να κόβει κινητήρες και να ανακοινώνει 21 υβριδικά και ηλεκτρικά και συνεχώς (μέχρι και στην Ελλάδα....αχαχαχα!) να παρουσιάζονται νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα....εεε κάτι συμβαίνει!!
-
Μάλλον το αντίθετο: Μετατροπέα στην εκκίνηση για ομαλότητα, κλείδωμα σε σταθερή πορεία όταν οι στροφές κινητήρα και κιβωτίου είναι περίπου ίδιες. Έτσι δουλεύει τουλάχιστον ως τώρα το κλείδωμα σε όσα έχω διαβάσει περιγραφές.
Δίκιο έχεις, εγώ μπερδεύτηκα. Εδώ η εξήγηση:
'Αντίστοιχα ψαγμένη, σύνθετη και ακριβή είναι η επιλογή της Ford για το αυτόματο κιβώτιο. Είναι μια εντελώς νέα μονάδα. Οι οκτώ σχέσεις δεν είναι είδηση, αλλά ο συνδυασμός κλασικού μετατροπέα ροπής και συμπλέκτη.
«Δεν είναι πιο βαρύ;» ρωτάμε τον Kaufmann. «Και γιατί να τα έχεις και τα δύο;» είναι η επόμενη εύλογη απορία. Η Ford θεωρεί ότι παίρνει το καλύτερο κι από τις δύο λύσεις. Πρώτα από όλα ζυγίζει μόλις 1 kg επιπλέον. Ο μετατροπέας ροπής έχει την ιδιότητα να πολλαπλασιάζει τη ροπή. Κι αυτό βοηθά στο ξεκίνημα με λίγο γκάζι, στις αστικές μετακινήσεις. Ειδικά τις εκδόσεις με μικρό κινητήρα. Το αυτοκίνητο ξεκινά πιο γλυκά και πιο εύκολα. Στη συνέχεια ο μετατροπέας ροπής κλειδώνει και οι αλλαγές γίνονται με τον συμπλέκτη, για μεγαλύτερη αμεσότητα. Στην αυτόματη λειτουργία το κιβώτιο παρακολουθεί το στιλ οδήγησης, μαθαίνει και προσαρμόζεται αναλόγως. Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί συνδυασμοί γραναζώματος και τελικής σχέσης μετάδοσης: Ένας για τους βενζινοκινητήρες και δύο για τους ντίζελ.'
https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/dokimazoyme-neo-ford-focus-10-ecoboost-125
-
alexandros.K wrote:
To Race Red ειναι χωρις χρεωση . Μπορουσες να παρεις αυτο
Οπως ειπες ομως, περασμενα ξεχασμενα....RIP 1.5 focus ecoboost 182
Έτσι όπως τα περιγράφετε είναι σαν να έχω συλλεκτικό αμάξι. Να το βάλω σε καμιά φούσκα λέτε να το βγάλω το 2030 ως αντίκα; Χαχα...
Μπορεις να το βγαλεις σε πλειστηριασμό
Το 182 εχεις ?
-
dimitriscsd wrote:
alexandros.K wrote:
To Race Red ειναι χωρις χρεωση . Μπορουσες να παρεις αυτο
Οπως ειπες ομως, περασμενα ξεχασμενα....RIP 1.5 focus ecoboost 182
Έτσι όπως τα περιγράφετε είναι σαν να έχω συλλεκτικό αμάξι. Να το βάλω σε καμιά φούσκα λέτε να το βγάλω το 2030 ως αντίκα; Χαχα...
Μπορεις να το βγαλεις σε πλειστηριασμό
Το 182 εχεις ?
Χαχα ναι. Wagon 182. Κρίμα να μην έχει ebay ελλάδα χαχα
-
Σε πρόσφατη συνέντευξη του Ταβάρες (PSA) που διάβασα, λέει ότι εισερχόμαστε σε δεκαετία-κόλαση όσον αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία και τις μορφές ενέργειας που θα επικρατήσουν σε αυτή.
Λογικό γιατί ο καταναλωτής θα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε βενζίνη, diesel, ΦΑ, υβριδικό και ηλεκτρικό.
-
Καλημέρα. Χθες που πέρασα από την έκθεση , ήταν μια πωλήτρια που την ρώτησα για το mild hybrid και μου ανέφερε ότι θα έρθει τέλος του επόμενου έτους. Μπορούμε να το επαληθεύσουμε με πληροφορίες από άλλη πηγή ???
Δεν έκατσα να ρωτήσω για τον 1.5 διαθεσιμότητα σε εκδόσεις κτλ .
Απλά πήρα μια προσφορά για το Active με τον χιλιάρι και τα 2 κλασσικά πακέτα (PARKING PACK #1,MARKETING COMFORT PACK #1) μαζί με μεταλλικό (όχι το metropolitan) έβγαινε 16.995 προ φόρων και τελική 22.450 και μου είπε ότι υπάρχει μια έκπτωση 300-400 € . Η αλήθεια είναι ότι έρχεται lλίγο χαμηλότερο απο το KIA Xceed LE3 (στην πραγματικότητα ανάμεσα στο 2 και στο 3). Επιπρόσθετα τα κλασσικά ότι με το νέο έτος θα ανέβουν οι τιμές κτλ......
-
ήταν μια πωλήτρια που την ρώτησα για το mild hybrid και μου ανέφερε ότι θα έρθει τέλος του επόμενου έτους. Μπορούμε να το επαληθεύσουμε με πληροφορίες από άλλη πηγή ???
Η 'δικιά μου πηγή' μου είπε ότι δεν έχουν ακόμα καμία ενημέρωση για το εαν θα τοποθετηθεί και πότε. Off the record τους είπαν από την FMH οτι σίγουρα θα τοποθετηθεί, αλλά επειδή προς το παρόν όλο το βάρος έχει δωθεί στο Πούμα, μετά τον Μάρτιο θα ασχοληθούν με το Φόκους...αλλά μπορεί να βγεί και τον Μάρτιο!
-
Υπάρχει περίπτωση να κάνουν και κάποιο μικρο facelift μαζί με τα mild hybrid; Ή είναι πολύ νωρίς, μόλις 2 χρόνια που κυκλοφορεί.
-
αγαπητοι μην ειστε τοσο απολυτοι σχετικα με τις επιδοσεις του 1.0 οι οποιες ειναι επαρκως ικανοποιητικες για το 90% των οδηγων. Εκτος και εαν εδω μεσα ειναι μαζεμενο το υπολοιπο 10%. Μιλαμε φυσικα για ανθρωπους που σεβονται τον ΚΟΚ και δεν οδηγουν στον δρομο νομιζοντας οτι ειναι στο Nurburgring.
-
Δε νομίζω για φεης λιφτ, είναι πάρα πολύ νωρίς.
-
Το 1.0 της Φορντ δεν το έχω οδηγήσει. Θεωρητικά μιας και βραβεύεται από το 2012 είναι ο καλύτερος. Εγώ αυτό που οδηγησα 1.0 με 120 άλογα στο xceed που όμως είναι και 85 κιλά βαρύτερο συγκρίνοντας το με το ακτιβ που είναι αντίστοιχο το αμάξι για να πεις ότι κινούταν ικανοποιητικά και τράβαγε , έπρεπε να κρατάς ψηλά τις στροφές διαρκώς και να τραβάς και τις ταχύτητες. Αν το κάνεις αυτό η κατανάλωση στο xceed πάει στα 10-11 λίτρα! Άντε στο φοκους που είναι ελαφρύτερο και έχει ας πούμε καλύτερη χαρτογράφηση (τι διάολο αφού βραβεύεται ως ο καλύτερος κινητήρας) άντε να έχει μισό με ένα λίτρο χαμηλότερα.
Αν ο μεσος καταναλωτής είναι οκ με 10 λίτρα κατανάλωση βενζίνης το 2019 οκ πάω πάσο.
Και τα 10 λίτρα ήταν με δύο άτομα και άδειο. Βάλε 4 και αποσκευές και κλίμα και τραβα να ανέβεις καμία ανηφόρα να μου πεις πόσο επαρκές θα είναι το χιλιαρη και πόσο θα κάψεις.
Ο 1.0 είναι συμβιβασμός για τους φτωχούς Έλληνες. Χίλια κυβικά με 20-23 χιλιάδες....
Τα 21000 που θα δώσεις για 1.0 σε βάθος 7ετιας μπορείς να δώσεις 29000 και να πάρεις ντίζελ! Το ίδιο κόστος τελικά θα έχεις! Τόσο πολύ θα σου κοστίσει το 1.0 που κάνει για το 90% των καταναλωτών....τελικά μάλλον δεν έχω τόσα πολλά λεφτά για να πάρω χιλιαρη....
-
Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα, δεν γίνεται βγάλεις συμπέρασμα μόνο από τα ονομαστικά νουμερα χωρίς να το οδηγήσεις. Προσωπικά στο ST-Line χιλιάρι, με 8μιση χιλιάδες χιλιόμετρα η μικτη κατανάλωση ειναι στο 6.5. Ποτέ δεν έχει χρειαστεί να το τραβάω σε στροφές όπως λες, ακόμα και με πλήρες φορτίο (4 άτομα και γεμάτο πορτμπαγκάζ). Το ίδιο απόσο ξέρω ισχύει και για το χιλιάρι civic. Για το kia δεν έχω άποψη.
Για το active δεν ξέρω πόσο βαρύτερο ειναι αλλά μου φαινεται πολύ δύσκολο να ζορίζεται τόσο πολύ. Στο spritmonitor η μέση ειναι 6.89:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2018&power_s=120&power_e=130&exactmodel=active&powerunit=2Μικρή η διαφορά από το ST-Line, που είναι στο 6.74:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2018&power_s=120&power_e=130&exactmodel=st-line&powerunit=2 -
Σιγουρα για μεσα στην πολη τα 120 του diesel ή τα 125 του βενζινοκινητήρα ειναι μια χαρά. Αλλα η αληθεια ειναι πως σε ταξιδι με 4 ατομα και πράγματα σε εθνικη οδο θα ζορισoυν τα 1800+ κιλά. Οταν τα όριο ταχύτητας ειναι 130 να μπορει να κανεις μια προσπέραση άνετα αν χρειαστεί και να μην παιζει στις 4000 στροφές μονίμως. Τα 182 ισως να ειναι πολλα αλλα τα 150 ηταν το πιο ιδανικο και θα είμασταν όλοι ευχαριστημένοι. Η εκδοση ST line συν κατι εξτρα που θελω μου βγαινει 27000+ , τοσα για 125 δεν δινω. Καλυτερα να καθισω με αυτο που ειμαι και να περιμένω το golf.
-
Τι να πω μπορεί ο ecoboost να κάνει θαύματα. Δεν το έχω οδηγήσει . Αυτό που οδηγησα είπα την γνώμη μου. Ήθελε ψηλά να το δουλεύεις αλλιώς βάραινε. Ακόμα και στην εκκίνηση που με το ντιζελ του scross με λίγο γκαζακι ξεκόλλα κατευθείαν στο 1.0 xceed μέχρι να το συνηθίσω το αμάξι είχε αγκυρα! Μόλις αρχισα να πατάω το γκάζι πιο άγρια ξεκολλούσε πιο καλά.
Με 4 άτομα και κατανάλωση 6.5 λτ σόρρυ δεν μπορώ να το πιστέψω. Εκτός αν μιλάμε για ειδικές συνθήκες ευνοϊκές 100% για την κατανάλωση. Να έλεγες 8-8.5 οκ.
-
Καλά δεν είπα ότι ειναι μονιμως φορτωμένο το αυτοκίνητο στο full και έχω 6.5 κατανάλωση. Αυτή είναι η κατανάλωση από τη μέρα που το πήρα, οπότε περιλαμβανει ταξιδια σε αυτοκινητόδρομο, επαρχειακους και μεσα στην πόλη. Σίγουρα, τις πιο πολλές φορές το αυτοκινητο ειναι μισοάδειο.
Σε ελάχιστα μεγάλα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο όμως που ήταν full φορτωμένο, δεν κατάλαβα να του λείπει δύναμη. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι συγκράτησα τι κατανάλωση είχα τότε. Δεν νομίζω ότι πήγε ποτέ πάνω από 7 πάντως.
Εκεί που όντως καίει είναι σε πολύ έντονο μποτιλιάρισμα και σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη. Εκεί μπορεί να φτάσει και το 8.5-9. Προσωπικά όμως που μένω σε επαρχιακή πόλη και σπάνια μπλέκω σε τέτοια κίνηση δεν είναι πρόβλημα.
-
Εντάξει εξαρτάται και πως πας. Αν στο ταξίδι είσαι κλειδωμένος στα 110 οκ μπορεί να δείξει και 7 λτ και με 4 ατομα στις ευθείες. Πιθανόν δεν είμαι κάτοχος.
Με 130 με έκτη πόσες στροφές έχει;
Ford Focus MK4