Αν κοιτάξατε συγκεκριμένα τις αναφορές για το 18 και το 19, οι διαφορές είναι στην προστασία ενηλίκων, που ήταν 85% στο μοντέλο 2018 και 96% στο μοντέλο 2019. Συγκεκριμένα οι διαφορές είναι δύο:
Πρώτον στο 'Whiplash Rear Impact', που το μοντέλο 2018 ειχε σκοράρει 1.5/2, και το μοντέλο 2019 1.6/2. Συγκεκριμένα στα σχόλια από κάτω στην αναφορά για το 2019 λέει ότι βελτίωσε τα καθίσματα και τα προσκέφαλα για να γίνει αυτό:
'Ford has improved the design of the front seats and head restraints of the Focus since it was tested in 2018'
Και δεύτερο στο μοντέλο 2018 είχε πάρει 0/4 στο αυτόματο φρενάρισμα, ενώ στο 2019 4/4. Αυτό μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Στα σχόλια από κάτω γράφει:
'The autonomous emergency braking system performed well in tests of its functionality at the low speeds typical of city driving. However, the points for AEB City were not awarded as good front head restraint performance is a pre-requisite for the the additional reward for active safety.'
Δεν μπορώ να πω ότι το καταλαβαίνω. Δηλαδή το αυτοκίνητο σταμάτησε όπως έπρεπε, αλλά τα προσκέφαλα δεν έχουν αρκετή στήριξη και δεν έδωσαν κανένα βαθμό;
Ενδιαφέρον πάντως.