Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 53
    • Best 0
    • Groups 0

    gerry

    @gerry

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    53
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gerry Unfollow Follow

    Latest posts made by gerry

    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Πριν αλλάξεις αυτοκίνητο για κάτι που σου είπε ο υπεύθυνος συνεργείου, διάβασε πρώτα το manual του αυτοκινήτου. Με μια προχειρη αναζήτηση το βρήκα εδώ:
      http://public.servicebox-parts.com/dtt/AC/ddb/?lang=el

      Αν αυτό είναι το αυτοκίνητό σου φυσικά και φρενάρει, αλλά προφανώς μέχρι να φτάσει στο φρενάρισμα πρώτα προειδοποιεί όπως κάνουν τα περισσότερα αυτοκίνητα. Οπότε για να το δεις να φτάσει στο φρενάρισμα θα πρέπει να είσαι ένα βήμα πριν το τρακάρισμα, εύχομαι να μην το δεις ποτέ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • RE: Ford Puma 2019

      Καλοτάξιδο!

      Στο παρμπρίζ τι έχει αλλάξει;!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • RE: Ford Kuga

      Πάντως παρόλα αυτά μια χαρά πουλάει η ford πανευρωπαϊκά. Όγδοη το πρώτο μισό του 20.

      Και εγώ συμφωνώ ότι οι πωλήσεις δείχνουν μόνο την ποιότητα της εμπορικής πολιτικής και όχι των αυτοκινήτων. Πχ η mazda και η honda δεν είναι καν στην δεκάδα και όλοι νομίζω συμφωνούμε ότι έχουν καλύτερα αυτοκίνητα από την vw που είναι πρώτη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • RE: Ford Focus MK4

      Ακριβώς την ίδια αίσθηση έχω και εγώ στο χιλιάρι focus πάντως, δυνατά και απότομα. Τις πρώτες μέρες πιεζόμουν να θυμάμαι απλά να χαιδεύω το φρένο στα φανάρια για να μην κοκκαλώσει απότομα. Και ακόμα όταν μπαίνω στο προηγούμενης γενιάς fiesta που έχω όπου τα φρένα ειναι 'πιο χαλαρά' και με μεγαλύτερη διαδρομή μου παίρνει λίγη ώρα να τα συνηθίσω. Η αίσθηση να μην σου φτάνει το φρένο μου φαίνεται απίστευτη, δεν ειναι κακό να πας σε μια αλάνα να το δοκιμάσεις όπως προτάθηκε μηπως είναι η ιδέα σου, αλλά για μένα καλύτερα να πας και σε μια αντιπροσωπεία να το δούνε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • RE: Ford Focus MK4

      Δημήτρη εννοείς δύο ώρες έκανε να περάσει το update ή να κατεβάσεις τους χάρτες; Έλεγα να τους περάσω κ εγώ τώρα αλλα αν ειναι να πάρει τόσο πολύ μάλλον θα το αφησω για κανένα ταξιδι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • RE: Honda Civic 2017

      Lap, αν είχα να πω κάτι χρήσιμο για το civic θα το έκανα. Προφανώς αυτό δεν αποτελεί προυπόθεση για σένα. Αρκεί να βγάζουμε τι εμμονές μας και να περνάει η ώρα.

      Παρεπιπτόντως αν νομίζεις ότι θα ασχοληθώ περισσότερο μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον που έχει τον ίδιο ελεύθερο χρόνο με σένα. Ελπίζω ένας διαχειριστής να σβήσει τις δυο τελευταίες σελίδες όπως είναι, μαζί με τα δύο δικά μου μηνύματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • RE: Honda Civic 2017

      Η αντικειμενική αλήθεια είναι ότι γράφτηκαν άλλες δυο σελίδες παντελώς άσχετες με το θέμα (χρειάστηκε να κοιτάξω για να σιγουρευτώ ότι είμαι στο θέμα του Honda Civic) και με μηδενική συνολικά χρήσιμη πληροφορία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • RE: Ford Focus MK4

      Μόλις παρέλαβα το νέο μου focus (business, 1,000cc).

      Μια ερώτηση προς τους κατόχους: Μου συνέστησε ο πωλητής περίοδο 'στρωσίματος' 1.500 χλμ, (όπως αναφέρεται και στο manual και έχει αναφερθεί σε παλαιότερο post), κατά τα οποία δεν θα πρέπει  να ξεπερνάω τις 2.000- 2500 στροφές.

      Δεν είναι πολύ λίγες; Δικός μου μηχανικός, μου είπε ότι αυτό είναι λάθος. Θα πρέπει, λέει, τώρα στην αρχή να το γκαζώνω γερά. Ποια η άποψη / εμπειρία σας;

      Καλοτάξιδο!

      Κι εμένα μου φαίνονται πολύ λίγες αυτές οι στροφές. Αυτό που λέει ο 'μηχανικός' πάντως ειναι τελείως λάθος και αντίθετο με αυτό που λέει το manual, το οποίο λέει απλά το λογικό:
      'Μην οδηγείτε πολύ γρήγορα κατά τα πρώτα 1.500 km. Να οδηγείτε αλλάζοντας συχνά την ταχύτητα κίνησης του οχήματος και να ανεβάζετε νωρίς ταχύτητες. Μην καταπονείτε τον κινητήρα.'

      Οπότε απλά για 1500 χλμ τουλάχιστον να οδηγείς σαν άνθρωπος, εγώ αυτό καταλαβαίνω και αυτό έκανα στο δικό μου. Ούτε να ζορίζεις τον κινητήρα γκαζώνοντας με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο και λίγες στροφές, ούτε να φτάνεις στον κόφτη. Δεν νομιζω ότι είχα ξεπεράσει τις 3500 στροφές στο στρώσιμο. Δεν χρειάζεται κιόλας αφού με αυτή την ταχύτητα είσαι περίπου στα 140-150χαω με 6η.

      Ενδιαφέρον αυτό με την προστασία οθόνης, καλά έκανες. Πάντως εγώ δεν έχω βάλει και γενικά δεν γυαλίζει στον ήλιο, ούτε έχω δει γρατζουνιές μεχρι τώρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Πάντως στο focus στο τελευταίο +3 (από τα 5 έως 8 χρόνια) καλύπτει μόνο μηχανικά μέρη. Όταν το πήρα εγώ έδινε 5 χρόνια εγγύηση, οπότε ρώτησα μόνος μου για επέκταση στα 8 και μου είπαν αυτό. Αν προκύψει πρόβλημα σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά μετά την πενταετία δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Το κόστος της επέκτασης είναι γύρω στο 500 ευρώ, και μπορείς να πάρεις την επέκταση μόνο πριν κλεισει τα δύο πρώτα χρόνια. Τουλάχιστον αυτά μου είπε ο πωλητής πριν κανένα μήνα που ρώτησα.

      Άσχετο με το θέμα του νήματος αλλά μιας και μιλάμε για συγκρίσεις εγγυήσεων νομιζω χρήσιμο να αναφερθεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • RE: Ford Focus MK4

      Αν κοιτάξατε συγκεκριμένα τις αναφορές για το 18 και το 19, οι διαφορές είναι στην προστασία ενηλίκων, που ήταν 85% στο μοντέλο 2018 και 96% στο μοντέλο 2019. Συγκεκριμένα οι διαφορές είναι δύο:

      Πρώτον στο 'Whiplash Rear Impact', που το μοντέλο 2018 ειχε σκοράρει 1.5/2, και το μοντέλο 2019 1.6/2. Συγκεκριμένα στα σχόλια από κάτω στην αναφορά για το 2019 λέει ότι βελτίωσε τα καθίσματα και τα προσκέφαλα για να γίνει αυτό:
      'Ford has improved the design of the front seats and head restraints of the Focus since it was tested in 2018'

      Και δεύτερο στο μοντέλο 2018 είχε πάρει 0/4 στο αυτόματο φρενάρισμα, ενώ στο 2019 4/4. Αυτό μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Στα σχόλια από κάτω γράφει:

      'The autonomous emergency braking system performed well in tests of its functionality at the low speeds typical of city driving.  However, the points for AEB City were not awarded as good front head restraint performance is a pre-requisite for the the additional reward for active safety.'

      Δεν μπορώ να πω ότι το καταλαβαίνω. Δηλαδή το αυτοκίνητο σταμάτησε όπως έπρεπε, αλλά τα προσκέφαλα δεν έχουν αρκετή στήριξη και δεν έδωσαν κανένα βαθμό;

      Ενδιαφέρον πάντως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gerry
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr