Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 295
    • 296
    • 117 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    153705
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor @s3raph last edited by

      sargus wrote:

      Θυμήθηκα τώρα κάτι να ρωτήσω τους συν-κατόχους:

      Εδώ και λίγο καιρό (δεν ξέρω πόσο) δε διαβάζει το αμάξι από το κινητό μου τον τηλεφωνικό κατάλογο και τις τελευταίες κλήσεις. Ενώ παλαιότερα το έκανε. Για να μην ψάχνομαι (και δεν ξέρω και από που να ξεκινήσω) το έχει πάθει κανένας άλλος;

      Περίεργο... Εγώ θα έλεγα να διαγράψεις την συσκευή κινητού απο τη μνήμη bluetooth του αυτοκινήτου και να την ξαναπεράσεις. Εγώ αυτό θα έκανα αρχικά

      Καμιά φορά φταίει και το κινητό!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • sargus
        sargus last edited by

        Έγινε και μια μεγάλη αναβάθμιση στο κινητό πρόσφατα και μπορεί να είναι και αυτό!

        Ευχαριστώ s3raph! Θα το δοκιμάσω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • I
          ilias7 last edited by

          @otokomae : Με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό σου, θεωρώ ότι το σιβίκ comfot, με τον καθαρά χαλαρό και οικογειακό προσανατολισμό, δεν είναι το κατάλληλο όχημα για να κάνεις και αναβάσεις Καστανιάς, με ρυθμούς «σου φεύγει η χωρίστρα».

          Και σοφά πράττοντες, οι μηχανικοί της Χόντα, δε τα «προίκησαν» με τα ανάλογα εφόδια.

          Αν εσύ νομίζεις ότι με διάφορες μικρές και μεγάλες κινήσεις, θα το μετατρέψεις σε κατάλληλο, καλά κάνεις και εύχομαι καλή επιτυχία στο εγχείρημά σου.

          Τελικά ίσως έχω δίκιο λέγοντας ότι, θέλαμε type r, αλλά πήραμε σιβίκ 1.0 ή 1.5 το οποίο νομίζουμε ότι θα το μεταμορφώσουμε σε type r …

          Παίδες, δεν έχω μετανιώσει για τίποτα στο κομμάτι των βελτιώσεων που έκανα στο παρελθόν. Το απόλαυσα αρκετά για όσο διάρκεσε. Αυτό δε πάει να πει όμως ότι θα το ξανακάνω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • sargus
            sargus last edited by

            Ενημερώνω για τον επόμενο ότι έκανα τελικά απόσύνδεση του κινητού από το αμάξι, το ξανασυνέδεσα και όλα καλά!

            Ευχαριστώ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • E
              enzo22 last edited by

              Βρε παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς για μια πατέντα που είχα διαβάσει σε κάποιο ξένο site  σχετικά με την βέργα που ελέγχουμε τα λάδια ? (απλά το ανέφεραν , δεν έλεγαν περι τίνος πρόκειται)Κάθε φορά βγάζω τα μάτια μου για να δω την στάθμη του λαδιού......Και δεν μιλάμε αν είναι και φρεσκοαλλαγμένο....... , πρέπει να την πάω στο φως για να μπορέσω να δω σε ποιο επίπεδο βρίσκεται η στάθμη....

              Honda civic 1,5 sport

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                s3raph @sargus last edited by

                Ενημερώνω για τον επόμενο ότι έκανα τελικά απόσύνδεση του κινητού από το αμάξι, το ξανασυνέδεσα και όλα καλά!

                Ευχαριστώ!

                Χαίρομαι που έπιασε 🙂

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  s3raph @enzo22 last edited by

                  Βρε παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς για μια πατέντα που είχα διαβάσει σε κάποιο ξένο site  σχετικά με την βέργα που ελέγχουμε τα λάδια ? (απλά το ανέφεραν , δεν έλεγαν περι τίνος πρόκειται)Κάθε φορά βγάζω τα μάτια μου για να δω την στάθμη του λαδιού......Και δεν μιλάμε αν είναι και φρεσκοαλλαγμένο....... , πρέπει να την πάω στο φως για να μπορέσω να δω σε ποιο επίπεδο βρίσκεται η στάθμη....

                  Αστα να πάνε, δεν υπάρχει σωτηρία χαχαχαχαχαχα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    denzag @s3raph last edited by

                    Ευχαριστώ πολύ φίλε s3raph, γιατί αγχώθηκα πολύ. Δεν παίζεις με αυτή την ένδειξη!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      poliviosfp last edited by

                      Ρε παιδιά έχει τελικά το νέο civic tuning potential όπως τα προηγούμενα;

                      Σήμερα πάντως απογοητευτηκα.. Πήγα να μπω μέσα να το δω από χωρους  κ κοπανησα το γόνατο στην κονσόλα σε φάση μηνίσκου... Κρίμα τέτοιο σχεδιαστικό φάουλ. Είναι μεγάλο αλλά δεν με τρέλανε. Πίσω έχει χώρο για τα γόνατα αλλά το μπες βγες είναι ζορι. Και πολλά πλαστικά μπαλένο πίσω..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • S
                        s3raph @poliviosfp last edited by

                        Σήμερα πάντως απογοητευτηκα.. Πήγα να μπω μέσα να το δω από χωρους  κ κοπανησα το γόνατο στην κονσόλα σε φάση μηνίσκου... Κρίμα τέτοιο σχεδιαστικό φάουλ. Είναι μεγάλο αλλά δεν με τρέλανε. Πίσω έχει χώρο για τα γόνατα αλλά το μπες βγες είναι ζορι.

                        Χαχαχαχαχαχαχα. Αυτά έχει η χαμηλή θέση οδήγησης. Θα μπορούσε βέβαια να μην ενοχλεί τόσο η κονσόλα, αυτό είναι γεγονός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          enzo22 last edited by

                          Τι να πω βρε παιδιά , είμαι 1,86  εχω μπει πάνω απο 200 φορές στο αυτοκίνητο και ούτε χτύπησα πουθενά ούτε καν ακούμπησα την κονσόλα......

                          Honda civic 1,5 sport

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • sargus
                            sargus last edited by

                            Έχει μεγάλη σημασία πως έχει συνηθίσει κανείς. Το 'κοκπιτ' του civic σε 'αγκαλιάζει'  όπως ας πούμε σε μια BMW ή σε πιο σπορ κατασκευές. Αν το έχεις συνηθίσει είναι μια χαρά. Κουράζει βέβαια στα πολλά μπες-βγες γιατί ο χώρος είναι περιορισμένος. Εκτός αν έχεις φιδίσιο κορμί (που δεν έχω) .

                            Από την άλλη, αν έχεις συνηθίσει σε ένα π.χ. Fiat Panda ή ακόμα και σε ένα Honda Jazz (ή αντίστοιχα αυτοκίνητα) που έχουν πιο ψηλά και πιο όρθια τα καθίσματα και δεν έχουν κεντρικό τουνελ που σε περιβάλλει και σε περιορίζει τότε είναι φυσικό σε ένα αμάξι σαν το civic να δυσκολευτείς να μπεις και βέβαια να κοπανήσεις και κανένα γόνατο αν είσαι αφηρημένος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • P
                              poliviosfp last edited by

                              Όταν οδηγείς, το δεξί σου πόδι δεν κοντράρει στην κονσόλα; καθόμουν μέσα ένα 10λεπτο προσπαθώντας να βρω ιδανικά πως θα καθόμουν και δεν υπήρχε θέση ώστε το γόνατο μου να μην βρίσκει στην κονσόλα. Στο σεντάν όλα αυτά. Και από χαμηλή θέση οδήγησης έχουμε φάει με το κουτάλι από το ΕΚ. Πίσω το κάθισμα γιατί το έκαναν τόσο λεπτό; και εκείνο το φιλέτο σκληρό πλαστικό έλεος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • sargus
                                sargus @poliviosfp last edited by

                                Όταν οδηγείς, το δεξί σου πόδι δεν κοντράρει στην κονσόλα; καθόμουν μέσα ένα 10λεπτο προσπαθώντας να βρω ιδανικά πως θα καθόμουν και δεν υπήρχε θέση ώστε το γόνατο μου να μην βρίσκει στην κονσόλα. Στο σεντάν όλα αυτά. Και από χαμηλή θέση οδήγησης έχουμε φάει με το κουτάλι από το ΕΚ. Πίσω το κάθισμα γιατί το έκαναν τόσο λεπτό; και εκείνο το φιλέτο σκληρό πλαστικό έλεος.

                                Όχι, δε βρίσκει το πόδι μου όταν οδηγώ. Όμως για το ίδιο με εσένα μου παραπονιέται ένας φίλος που έχει πάρει το σενταν (εγώ έχω το χατς). Λέτε να υπάρχει καμιά διαφορά μεταξύ τους σε εκείνο το σημείο; Δύσκολο μου φαίνεται.

                                Ποιο κάθισμα πίσω έκαναν λεπτό; Μια χαρά είναι τα καθίσαμτα πίσω. Βασικά είναι καθισματάρες!

                                Ποιο/που είναι το 'φιλέτο σκληρό πλαστικό έλεος';

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • I
                                  ilias7 last edited by

                                  @poliviosfp: O sargus, έκανε μία τέλεια παρουσίαση της γεωμετρίας της καμπίνας και της τέλειας θέσης αδήγησης που έχει το αυτ/το.

                                  Απλά το φοράς !!!!

                                  Απ’ ότι φαίνεται όμως το σιβίκ δε κάνει για ‘σένα.

                                  Ψάξε κάτι άλλο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    sabas_thess last edited by

                                    Ναταν το μόνο μας πρόβλημα το αν βρίσκει το γόνατο στο ταμπλό (δεν ξέρω αν βρίσκω εγώ με το 1,83 γτ περιμένω το Facelift να πάω να το οδηγήσω μια και καλή)....

                                    Τον 03/2020 λογικά το όχημα θα έχει πάρει τρεις αυξήσεις απο την παρούσα τιμή του:

                                    1. επανυπολογισμος τέλους ταξινόμησης και τελών κυκλοφορίας λόγο WTLP,

                                    2. δασμοί Brexit,

                                    3. Facelift.

                                    Χοντρικά υπολογίζω περι τα 33.000€ με το κλειδί στο χέρι το sedan 1.5T elegance...

                                    Πολλά δεν είναι για Honda, sorry κιόλας;...

                                    Προβλέπω δύσκολες στιγμές για την Honda ειδικά με την υπεροπτική πολιτική του 'Σ'...

                                    "I am what you made me", D.V.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • I
                                      ilias7 last edited by

                                      @ Sabas_Thess: Οι εκτιμήσεις λιανικών τιμών που κάνεις, είναι λίγο επισφαλείς …

                                      Αν σου αρέσει και μπορείς να το πληρώσεις πήγαινε παρ’ το …

                                      ‘Οσο καθυστερείς την αγορά, μόνο χαμένος θα βγεις …

                                      Αυτά που έχουν αλλάξει στο facelift μόνο ως ήσσονος σημασίας μπορούν να κριθούν και προς το παρόν ισχύει μόνο για την αγορά των ΗΠΑ … εξ ου και λέγεται facelift US SPEC ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • S
                                        sabas_thess @ilias7 last edited by

                                        @ Sabas_Thess: Οι εκτιμήσεις λιανικών τιμών που κάνεις, είναι λίγο επισφαλείς …

                                        Αν σου αρέσει και μπορείς να το πληρώσεις πήγαινε παρ’ το …

                                        ‘Οσο καθυστερείς την αγορά, μόνο χαμένος θα βγεις …

                                        Αυτά που έχουν αλλάξει στο facelift μόνο ως ήσσονος σημασίας μπορούν να κριθούν και προς το παρόν ισχύει μόνο για την αγορά των ΗΠΑ … εξ ου και λέγεται facelift US SPEC ...

                                        Καταρχήν όχι δεν είμαι έτοιμος για την αγορά. Μέσα στο 2020 θα γίνει. Πέραν τούτου πάω πάσο ίσως και να έχεις δίκιο για το Facelift αλλά για την τιμή του είμαι σχεδόν σίγουρος ότι γίνει. Όλα θα φανούν τους επόμενους μήνες.

                                        "I am what you made me", D.V.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • S
                                          s3raph @poliviosfp last edited by

                                          ... και εκείνο το φιλέτο σκληρό πλαστικό έλεος.

                                          Χαχαχαχαχαχαχα. Κατάλαβα πολύ καλά ποιό εννοείς. Έχω μάθει τα παιδιά να μην πατάνε εκεί και το γρατζουνάνε. Η αλήθεια είναι οτι αντι για αυτό το πλαστικό θα μπορούσαν να είναι πιο πλατιά τα καθίσματα αλλά μετά θα ακούμπαγε το κεφάλι στον ουρανό λόγω του αμαξώματος του αυτοκινήτου. Όλα είναι μελετημένα,κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Εμείς οι πελάτες απλά ζυγίζουμε αυτά τα +,- και αποφασίζουμε ανάλογα. Εγώ προσωπικά (αν και το πρόσεξα αυτό το πλαστικό πριν αγοράσω το αυτοκίνητο) ούτε καν που το έβαλα στα αρνητικά κριτήρια. Δεν είναι καν κριτήριο για να ασχολούμαστε πόσο  μάλλον για την απόρριψη ενός αυτοκινήτου, άποψη μου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • N
                                            nontaskatsaras @denzag last edited by

                                            Καλημέρα.Έχω το 1.5 hatchbach.( Μάρτιος του 2018 15000 χλμ). Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει συμβεί σε κάποιον, να του ανάψει η ένδειξη του λαδιού (πορτοκαλί τσαγιέρα με μια αντίσταση από κάτω), Κατευθυνόμουν προς Αγρίνιο κι ενώ είχα για αρκετή ώρα 170 χλμ ανάβει το λαμπάκι. Κόβω και σταματάω σε μια άκρη και σβήνω-ανάβω μηχανή, Σβήνει το λαμπάκι. Μπαίνω Αγρίνιο, πάω στο service. Τα λάδια τα είχα αλλάξει το καλοκαίρι και ήταν εντάξει.Το κοιτάει ο μάστορας δεν βλέπει κάτι. το βάζει στο διαγνωστικό δεν βγάζει βλάβη. Μου λέει μπορεί να κόλλησε ο αισθητήρας. Μου έχει ξανατύχει μου λέει!  Φεύγω. Προχωράω 500 μέτρα ξανανάβει το λαμπάκι. Ξαναγυρίζω στο συνεργείο του το δείχνω .Σβήνω ανάβω φεύγει το λαμπάκι. Να βγάλουμε τον πόλο της μπαταρίας μου λέει. Μην ανησυχείς, τα λάδια είναι εντάξει. Καλά άστο του λέω και φεύγω. Έχω επιστρέψει στη βάση μου (Πύργος), δεν έχει αντιπροσωπεία και για service πηγαίνω Τρίπολη. Θα μιλήσω με τον μάστορά μου να μου πει τη γνώμη του και θα δω. Στάθμη λαδιού οκ. Πίεση λαδιου; Αισθητήρας; Κάπου διάβασα ότι μπορεί να έχει πιάσει κάτι το φίλτρο λαδιού και προς στιγμή να επηρέασε την πίεση λαδιού. Το καλοκαίρι όργωσα την Ελλάδα και δεν είχα κάποα ένδειξη. Ευχαριστώ.

                                            Σήκωσε το κ δες αν έχει πατήσει καλά το φίλτρο λαδιού. Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο στο Σουζούκι. Στην αλλαγή λαδιών έκανε μαλακια ο μάστορας κ δεν το έβαλε καλά. Αλλαγή φίλτρου κ έφτιαξε..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 117 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr