Mε αφορμή της συμπλήρωσης 2 ετών (Σε 17 ημέρες) από την 1η κυκλοφορία του 1.5 sport μου, και μετά από 21.300 χλμ συνολικά, θα γράψω ένα μίνι σεντόνι για τις εμπειρίες μου, προς γνώση μελλοντικών αγοραστών.
Έχω κάνει 2 σέρβις έως τώρα, το 1ο στους 11 μήνες (πήγα ένα μήνα πριν μηδενίσει το maintenance reminder) και το 2ο στους 22 μήνες (με την ως άνω τακτική). Πήγα δηλαδή αμέσως μόλις έβγαλε κωδικούς και δε περίμενα να μηδενίσει. Στο 1ο σέρβις έκανα μπρος – πίσω τα ελαστικά και έτσι έχω πετύχει απόλυτα ομοιόμορφη φθορά.
Ένας συντονισμός στη κρύα εκκίνηση (ρελαντί) που ακουγόταν στα πρώτα 200μ. και σταματούσε μετά, εξαφανίστηκε μυστηριωδώς πριν 3 μήνες. Κατά τ’ άλλα το σιβίκ δε κάνει κιχ. Τα πάντα λειτουργούν όπως τη πρώτη ημέρα.
Δε θα γράψω για τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Έχουν ειπωθεί πολλάκις στο παρελθόν.
Τα 1ης τοποθέτησης ελαστικά, δείχνουν εξαιρετική αντίσταση στη φθορά, παρά τη γενικά σκληρή χρήση που του κάνω.
Χρησιμοποιώ αποκλειστικά και μόνο βενζίνη 100 οκτανίων ΕΚΟ ή AVIN και αυτό κάνει σημαντική διαφορά στον τρόπο απόδοσης του μοτέρ. Θεωρώ ότι η χρήσης της, είναι η καλύτερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος. Αλλά αυτό είναι προσωπική άποψη και μη δεσμευτική για κανέναν.
Καμία βελτίωση – καμία τροποποίηση μηχανικών μερών. Τα φαγώματα του tuning δεν είναι για μένα πλέον και θέλω να κρατήσω την εγγύηση. Πρόσφατα άκουσα και για ένα 1.5 με κατεστραμμένο μοτέρ (δε θα δώσω άλλες λεπτομέρειες), λίγες μέρες μετά τη βελτίωση, κάτι που ενίσχυσε την πεποίθησή μου. Δε θα μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης με αυτούς που έχουν βελτιώσει. Καλά κάνατε και βελτιώσατε, είναι επιλογή σας, πήρατε τα ρίσκα σας και τη στηρίζω. Πήρα τα ρίσκα μου κι εγώ στο παρελθόν και πλήρωσα ένα σκασμό λεφτά σε σπασμένα κιβώτια και μοτέρ, από φαγώματα βελτιώσεων. Δεν έχω σκοπό να κάνω δεύτερη φορά το ίδιο λάθος. 182 αγόρασα, με 182 θα πορευτώ.
Έχω αλλάξει όλους τους εσωτερικούς λαμπτήρες με LED και έβαλα ελαστικά σκαφάκια με 3 πόντους χείλος για την προστασία της μοκέτας. Τα καλύτερα ήταν της Lasfit, αλλά στάθηκε αδύνατο να τα φέρω από ΗΠΑ και δεν υπάρχουν πουθενά αλλού.
Έχω τοποθετήσει τον πίσω διαχύτη από το ΜΥ2020, ο οποίος είναι εκπληκτικός αισθητικά, αλλά δε προσφέρει κάτι στην Αεροδυναμική.
Σε αντίθεση με το low-deck rear wing της έκδοσης sport line του Type R FK8 που τοποθέτησα πρόσφατα σε μαύρο χρώμα και όχι σε αυτό του αμαξώματος (sonic grey pearl) και αυτό για να σβήνει οπτικά με το τόξο που περιβάλλει τα φωτιστικά σώματα και να είναι πιο διακριτικό.
Έχει 5 vortex generators σε κάθε άκρη και πρόκειται για απόλυτα χρηστικό κομμάτι που προσθέτει κάθετη δύναμη και αυτό είναι αντιληπτό από τα πρώτα χλμ. Έχει βελτιωθεί σημαντικά η σταθερότητα, η ευθυβολία του αυτοκίνητου και η ευαισθησία του σε πάσης έντασης και διεύθυνσης ανέμους. Επίσης βελτιώθηκε και η σταθερότητα στο δυνατό φρενάρισμα. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την απόδοσή του !
Νέος διαχύτης και φτερούγα, έχουν απογειώσει την αισθητική του πίσω μέρους και δένουν αρμονικά. Άλλωστε πρόκειται για γνήσια Honda.
Στα αρνητικά του είναι ότι αυξήθηκε το Helmholtz effect. O θόρυβος από το πίσω μέρος, που προσομοιάζει φύσημα μέσα σε μπουκάλι, το οποίο συνέβαινε έως τα 60 km/h. Tώρα συμβαίνει έως τα 130 km/h και είναι λίγο πιο έντονος. Επίσης η αύξηση βάρους κατά 3 κιλά στη πίσω πόρτα, την έκανε να χρειάζεται λίγη παραπάνω δύναμη στο άνοιγμα και πλέον κλείνει με ένα χαρακτηριστικό γκουπ.
Αυτά εν ολίγοις. Ελπίζω να μη σας κούρασα και να βοήθησα.
Καλημέρα σε όλους !