-
sargus wrote:
Θυμήθηκα τώρα κάτι να ρωτήσω τους συν-κατόχους:
Εδώ και λίγο καιρό (δεν ξέρω πόσο) δε διαβάζει το αμάξι από το κινητό μου τον τηλεφωνικό κατάλογο και τις τελευταίες κλήσεις. Ενώ παλαιότερα το έκανε. Για να μην ψάχνομαι (και δεν ξέρω και από που να ξεκινήσω) το έχει πάθει κανένας άλλος;
Περίεργο... Εγώ θα έλεγα να διαγράψεις την συσκευή κινητού απο τη μνήμη bluetooth του αυτοκινήτου και να την ξαναπεράσεις. Εγώ αυτό θα έκανα αρχικά
Καμιά φορά φταίει και το κινητό!
-
Έγινε και μια μεγάλη αναβάθμιση στο κινητό πρόσφατα και μπορεί να είναι και αυτό!
Ευχαριστώ s3raph! Θα το δοκιμάσω.
-
@otokomae : Με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό σου, θεωρώ ότι το σιβίκ comfot, με τον καθαρά χαλαρό και οικογειακό προσανατολισμό, δεν είναι το κατάλληλο όχημα για να κάνεις και αναβάσεις Καστανιάς, με ρυθμούς «σου φεύγει η χωρίστρα».
Και σοφά πράττοντες, οι μηχανικοί της Χόντα, δε τα «προίκησαν» με τα ανάλογα εφόδια.
Αν εσύ νομίζεις ότι με διάφορες μικρές και μεγάλες κινήσεις, θα το μετατρέψεις σε κατάλληλο, καλά κάνεις και εύχομαι καλή επιτυχία στο εγχείρημά σου.
Τελικά ίσως έχω δίκιο λέγοντας ότι, θέλαμε type r, αλλά πήραμε σιβίκ 1.0 ή 1.5 το οποίο νομίζουμε ότι θα το μεταμορφώσουμε σε type r …
Παίδες, δεν έχω μετανιώσει για τίποτα στο κομμάτι των βελτιώσεων που έκανα στο παρελθόν. Το απόλαυσα αρκετά για όσο διάρκεσε. Αυτό δε πάει να πει όμως ότι θα το ξανακάνω.
-
Ενημερώνω για τον επόμενο ότι έκανα τελικά απόσύνδεση του κινητού από το αμάξι, το ξανασυνέδεσα και όλα καλά!
Ευχαριστώ!
-
Βρε παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς για μια πατέντα που είχα διαβάσει σε κάποιο ξένο site σχετικά με την βέργα που ελέγχουμε τα λάδια ? (απλά το ανέφεραν , δεν έλεγαν περι τίνος πρόκειται)Κάθε φορά βγάζω τα μάτια μου για να δω την στάθμη του λαδιού......Και δεν μιλάμε αν είναι και φρεσκοαλλαγμένο....... , πρέπει να την πάω στο φως για να μπορέσω να δω σε ποιο επίπεδο βρίσκεται η στάθμη....
-
Ενημερώνω για τον επόμενο ότι έκανα τελικά απόσύνδεση του κινητού από το αμάξι, το ξανασυνέδεσα και όλα καλά!
Ευχαριστώ!
Χαίρομαι που έπιασε
-
Βρε παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς για μια πατέντα που είχα διαβάσει σε κάποιο ξένο site σχετικά με την βέργα που ελέγχουμε τα λάδια ? (απλά το ανέφεραν , δεν έλεγαν περι τίνος πρόκειται)Κάθε φορά βγάζω τα μάτια μου για να δω την στάθμη του λαδιού......Και δεν μιλάμε αν είναι και φρεσκοαλλαγμένο....... , πρέπει να την πάω στο φως για να μπορέσω να δω σε ποιο επίπεδο βρίσκεται η στάθμη....
Αστα να πάνε, δεν υπάρχει σωτηρία χαχαχαχαχαχα
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε s3raph, γιατί αγχώθηκα πολύ. Δεν παίζεις με αυτή την ένδειξη!!
-
Ρε παιδιά έχει τελικά το νέο civic tuning potential όπως τα προηγούμενα;
Σήμερα πάντως απογοητευτηκα.. Πήγα να μπω μέσα να το δω από χωρους κ κοπανησα το γόνατο στην κονσόλα σε φάση μηνίσκου... Κρίμα τέτοιο σχεδιαστικό φάουλ. Είναι μεγάλο αλλά δεν με τρέλανε. Πίσω έχει χώρο για τα γόνατα αλλά το μπες βγες είναι ζορι. Και πολλά πλαστικά μπαλένο πίσω..
-
Σήμερα πάντως απογοητευτηκα.. Πήγα να μπω μέσα να το δω από χωρους κ κοπανησα το γόνατο στην κονσόλα σε φάση μηνίσκου... Κρίμα τέτοιο σχεδιαστικό φάουλ. Είναι μεγάλο αλλά δεν με τρέλανε. Πίσω έχει χώρο για τα γόνατα αλλά το μπες βγες είναι ζορι.
Χαχαχαχαχαχαχα. Αυτά έχει η χαμηλή θέση οδήγησης. Θα μπορούσε βέβαια να μην ενοχλεί τόσο η κονσόλα, αυτό είναι γεγονός.
-
Τι να πω βρε παιδιά , είμαι 1,86 εχω μπει πάνω απο 200 φορές στο αυτοκίνητο και ούτε χτύπησα πουθενά ούτε καν ακούμπησα την κονσόλα......
-
Έχει μεγάλη σημασία πως έχει συνηθίσει κανείς. Το 'κοκπιτ' του civic σε 'αγκαλιάζει' όπως ας πούμε σε μια BMW ή σε πιο σπορ κατασκευές. Αν το έχεις συνηθίσει είναι μια χαρά. Κουράζει βέβαια στα πολλά μπες-βγες γιατί ο χώρος είναι περιορισμένος. Εκτός αν έχεις φιδίσιο κορμί (που δεν έχω) .
Από την άλλη, αν έχεις συνηθίσει σε ένα π.χ. Fiat Panda ή ακόμα και σε ένα Honda Jazz (ή αντίστοιχα αυτοκίνητα) που έχουν πιο ψηλά και πιο όρθια τα καθίσματα και δεν έχουν κεντρικό τουνελ που σε περιβάλλει και σε περιορίζει τότε είναι φυσικό σε ένα αμάξι σαν το civic να δυσκολευτείς να μπεις και βέβαια να κοπανήσεις και κανένα γόνατο αν είσαι αφηρημένος.
-
Όταν οδηγείς, το δεξί σου πόδι δεν κοντράρει στην κονσόλα; καθόμουν μέσα ένα 10λεπτο προσπαθώντας να βρω ιδανικά πως θα καθόμουν και δεν υπήρχε θέση ώστε το γόνατο μου να μην βρίσκει στην κονσόλα. Στο σεντάν όλα αυτά. Και από χαμηλή θέση οδήγησης έχουμε φάει με το κουτάλι από το ΕΚ. Πίσω το κάθισμα γιατί το έκαναν τόσο λεπτό; και εκείνο το φιλέτο σκληρό πλαστικό έλεος.
-
Όταν οδηγείς, το δεξί σου πόδι δεν κοντράρει στην κονσόλα; καθόμουν μέσα ένα 10λεπτο προσπαθώντας να βρω ιδανικά πως θα καθόμουν και δεν υπήρχε θέση ώστε το γόνατο μου να μην βρίσκει στην κονσόλα. Στο σεντάν όλα αυτά. Και από χαμηλή θέση οδήγησης έχουμε φάει με το κουτάλι από το ΕΚ. Πίσω το κάθισμα γιατί το έκαναν τόσο λεπτό; και εκείνο το φιλέτο σκληρό πλαστικό έλεος.
Όχι, δε βρίσκει το πόδι μου όταν οδηγώ. Όμως για το ίδιο με εσένα μου παραπονιέται ένας φίλος που έχει πάρει το σενταν (εγώ έχω το χατς). Λέτε να υπάρχει καμιά διαφορά μεταξύ τους σε εκείνο το σημείο; Δύσκολο μου φαίνεται.
Ποιο κάθισμα πίσω έκαναν λεπτό; Μια χαρά είναι τα καθίσαμτα πίσω. Βασικά είναι καθισματάρες!
Ποιο/που είναι το 'φιλέτο σκληρό πλαστικό έλεος';
-
@poliviosfp: O sargus, έκανε μία τέλεια παρουσίαση της γεωμετρίας της καμπίνας και της τέλειας θέσης αδήγησης που έχει το αυτ/το.
Απλά το φοράς !!!!
Απ’ ότι φαίνεται όμως το σιβίκ δε κάνει για ‘σένα.
Ψάξε κάτι άλλο...
-
Ναταν το μόνο μας πρόβλημα το αν βρίσκει το γόνατο στο ταμπλό (δεν ξέρω αν βρίσκω εγώ με το 1,83 γτ περιμένω το Facelift να πάω να το οδηγήσω μια και καλή)....
Τον 03/2020 λογικά το όχημα θα έχει πάρει τρεις αυξήσεις απο την παρούσα τιμή του:
-
επανυπολογισμος τέλους ταξινόμησης και τελών κυκλοφορίας λόγο WTLP,
-
δασμοί Brexit,
-
Facelift.
Χοντρικά υπολογίζω περι τα 33.000€ με το κλειδί στο χέρι το sedan 1.5T elegance...
Πολλά δεν είναι για Honda, sorry κιόλας;...
Προβλέπω δύσκολες στιγμές για την Honda ειδικά με την υπεροπτική πολιτική του 'Σ'...
-
-
@ Sabas_Thess: Οι εκτιμήσεις λιανικών τιμών που κάνεις, είναι λίγο επισφαλείς …
Αν σου αρέσει και μπορείς να το πληρώσεις πήγαινε παρ’ το …
‘Οσο καθυστερείς την αγορά, μόνο χαμένος θα βγεις …
Αυτά που έχουν αλλάξει στο facelift μόνο ως ήσσονος σημασίας μπορούν να κριθούν και προς το παρόν ισχύει μόνο για την αγορά των ΗΠΑ … εξ ου και λέγεται facelift US SPEC ...
-
@ Sabas_Thess: Οι εκτιμήσεις λιανικών τιμών που κάνεις, είναι λίγο επισφαλείς …
Αν σου αρέσει και μπορείς να το πληρώσεις πήγαινε παρ’ το …
‘Οσο καθυστερείς την αγορά, μόνο χαμένος θα βγεις …
Αυτά που έχουν αλλάξει στο facelift μόνο ως ήσσονος σημασίας μπορούν να κριθούν και προς το παρόν ισχύει μόνο για την αγορά των ΗΠΑ … εξ ου και λέγεται facelift US SPEC ...
Καταρχήν όχι δεν είμαι έτοιμος για την αγορά. Μέσα στο 2020 θα γίνει. Πέραν τούτου πάω πάσο ίσως και να έχεις δίκιο για το Facelift αλλά για την τιμή του είμαι σχεδόν σίγουρος ότι γίνει. Όλα θα φανούν τους επόμενους μήνες.
-
... και εκείνο το φιλέτο σκληρό πλαστικό έλεος.
Χαχαχαχαχαχαχα. Κατάλαβα πολύ καλά ποιό εννοείς. Έχω μάθει τα παιδιά να μην πατάνε εκεί και το γρατζουνάνε. Η αλήθεια είναι οτι αντι για αυτό το πλαστικό θα μπορούσαν να είναι πιο πλατιά τα καθίσματα αλλά μετά θα ακούμπαγε το κεφάλι στον ουρανό λόγω του αμαξώματος του αυτοκινήτου. Όλα είναι μελετημένα,κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Εμείς οι πελάτες απλά ζυγίζουμε αυτά τα +,- και αποφασίζουμε ανάλογα. Εγώ προσωπικά (αν και το πρόσεξα αυτό το πλαστικό πριν αγοράσω το αυτοκίνητο) ούτε καν που το έβαλα στα αρνητικά κριτήρια. Δεν είναι καν κριτήριο για να ασχολούμαστε πόσο μάλλον για την απόρριψη ενός αυτοκινήτου, άποψη μου...
-
Καλημέρα.Έχω το 1.5 hatchbach.( Μάρτιος του 2018 15000 χλμ). Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει συμβεί σε κάποιον, να του ανάψει η ένδειξη του λαδιού (πορτοκαλί τσαγιέρα με μια αντίσταση από κάτω), Κατευθυνόμουν προς Αγρίνιο κι ενώ είχα για αρκετή ώρα 170 χλμ ανάβει το λαμπάκι. Κόβω και σταματάω σε μια άκρη και σβήνω-ανάβω μηχανή, Σβήνει το λαμπάκι. Μπαίνω Αγρίνιο, πάω στο service. Τα λάδια τα είχα αλλάξει το καλοκαίρι και ήταν εντάξει.Το κοιτάει ο μάστορας δεν βλέπει κάτι. το βάζει στο διαγνωστικό δεν βγάζει βλάβη. Μου λέει μπορεί να κόλλησε ο αισθητήρας. Μου έχει ξανατύχει μου λέει! Φεύγω. Προχωράω 500 μέτρα ξανανάβει το λαμπάκι. Ξαναγυρίζω στο συνεργείο του το δείχνω .Σβήνω ανάβω φεύγει το λαμπάκι. Να βγάλουμε τον πόλο της μπαταρίας μου λέει. Μην ανησυχείς, τα λάδια είναι εντάξει. Καλά άστο του λέω και φεύγω. Έχω επιστρέψει στη βάση μου (Πύργος), δεν έχει αντιπροσωπεία και για service πηγαίνω Τρίπολη. Θα μιλήσω με τον μάστορά μου να μου πει τη γνώμη του και θα δω. Στάθμη λαδιού οκ. Πίεση λαδιου; Αισθητήρας; Κάπου διάβασα ότι μπορεί να έχει πιάσει κάτι το φίλτρο λαδιού και προς στιγμή να επηρέασε την πίεση λαδιού. Το καλοκαίρι όργωσα την Ελλάδα και δεν είχα κάποα ένδειξη. Ευχαριστώ.
Σήκωσε το κ δες αν έχει πατήσει καλά το φίλτρο λαδιού. Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο στο Σουζούκι. Στην αλλαγή λαδιών έκανε μαλακια ο μάστορας κ δεν το έβαλε καλά. Αλλαγή φίλτρου κ έφτιαξε..
Νέο Honda Civic 2017