-
+1
-
[quote='konstantinosV']Ο Άνθιμος πάντως έχει s80
Πάντως απο το να πάρω μια 316 προτιμώ ένα s60 ακόμα και ένα s40 1.8 με σχεδόν δέκα χιλιάρικα κάτω.
[quote]
Και εγώ έχω Lancia Thesis.Τί σημαίνει αυτό;
Από την 316/318 σαφώς και είναι προτιμητέο ένα S60.Το πρόβλημα είναι ότι στη σειρά 60/70 η πάροδος του χρόνου αφήνει άσχημα σημάδια.Το διαπίστωσα στους απίστευτους τριγμούς τόσο σε S60 τετραετίας και 100.000χιλιομέτρων,όσο και σε V70 AWD R τριετίας και 70.000 χιλιομέτρων (το οποίο σκεφτόμουν και σοβαρά να αγοράσω προ διμήνου). -
ανέφερα την 316 επειδή είπες ότι τα volvo σε Ευρώπη και στην Αμερική αντιμετωπίζονται ως εναλλακτικές φθηνές προτάσεις του γερμανικού ανταγωνισμού. Από αυτήν την άποψη και μόνο.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
ανέφερα την 316 επειδή είπες ότι τα volvo σε Ευρώπη και στην Αμερική αντιμετωπίζονται ως εναλλακτικές φθηνές προτάσεις του γερμανικού ανταγωνισμού. Από αυτήν την άποψη και μόνο.Συγγνώμη αν δεν κατάλαβες,αλλά μιλώντας για γερμανικό ανταγωνισμό εννοώ την κατηγορία τιμής 50-100.000 ευρώ προ φόρων,όπου οι γερμανοί είναι κορυφαίοι,έχοντας και τις πληρέστερες προτάσεις.Κατηγορία από την οποία σαφώς και η Volvo απουσιάζει.Από εκεί και πάνω οι γερμανοί γίνονται εξαιρετικά αδύναμοι,ενώ από εκεί και κάτω σαφώς και υπάρχουν εξισού καλές ή καλύτερες προτάσεις από αυτόν.Φυσικά δεν λαμβάνω υπόψιν καθόλου τις ελληνικές περιπτώσεις των ληστρικών κλοπών τύπου 316,entry level Α4 κλπ.
-
Τόσο χάλια λοιπον η Volvo ε? Τώρα κατάλαβα γιατί δεν πουλάει το XC90..
-
off topic!!!!
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
ανέφερα την 316 επειδή είπες ότι τα volvo σε Ευρώπη και στην Αμερική αντιμετωπίζονται ως εναλλακτικές φθηνές προτάσεις του γερμανικού ανταγωνισμού. Από αυτήν την άποψη και μόνο.
Συγγνώμη αν δεν κατάλαβες,αλλά μιλώντας για γερμανικό ανταγωνισμό εννοώ την κατηγορία τιμής 50-100.000 ευρώ προ φόρων,όπου οι γερμανοί είναι κορυφαίοι,έχοντας και τις πληρέστερες προτάσεις.Κατηγορία από την οποία σαφώς και η Volvo απουσιάζει.Από εκεί και πάνω οι γερμανοί γίνονται εξαιρετικά αδύναμοι,ενώ από εκεί και κάτω σαφώς και υπάρχουν εξισού καλές ή καλύτερες προτάσεις από αυτόν.Φυσικά δεν λαμβάνω υπόψιν καθόλου τις ελληνικές περιπτώσεις των ληστρικών κλοπών τύπου 316,entry level Α4 κλπ.
Κατάλαβα ότι μιλάς για 40.000...
Στην υπόλοιπη Ευρώπη τα ίδια μοντέλα κάνουν πωλήσεις με μέσο όρο τιμών τα 40.000 ευρώ,ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις των 65.000 ευρώ....απλά δεν γνωρίζουν την παραμικρή επιτυχία.Και στην Ευρώπη και στην Αμερική αντιμετωπίζονται ως εναλλακτικές φθηνές προτάσεις του γερμανικού ανταγωνισμού,ενώ το S80 κάνει πωλήσεις κυρίως ως εταιρικό αυτοκίνητο.
Οκ. Απόψεις είναι αυτές.
Άσχετό: στην Ρωσία δεν υπάρχει η Lancia? Με μία φίλη μου από Μόσχα περπατούσαμε Θεσ/νίκη περνάμε έξω από τη Lancia τα κοιτάει και μου λέει τί είναι αυτό. Δεν είχε δει ποτέ στη Μόσχα.
Εκτός και αν λόγω κρύου δεν παίρνουν εμπρός. Εγκάθετος mode on -
Alba Parietti σε ζηλεύω για την Thesis που είναι ένα πραγματικά πολύ ωραίο και ξεχωριστό αυτοκίνητο...σε βυσσινί τα σπάει...αν και η αποδοχή του από το ευρύτερο κοινό είναι πολύ μικρότερη από την Kappa...
αν με έβαζες εμένα θα έλεγα ότι είμαι Lancisti και Volvisti...και λίγο Alfisti...αλλά κάποια πράγματα είναι οφθαλμοφανή...οι Ιταλικές δεν έχουν την ποιότητα και την αντοχή των Volvo ενώ αντίστοιχα η Volvo σε θέμα design είναι αρκετά χρόνια πίσω(αν και προοδεύει ταχύτατα)
όσο για αυτά που έλεγες για το S80κτλ εγώ έχω κάποια στοιχεία του περιοδικού Forbes για τα εισοδήματα των αγοραστών πολυτελών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ...όπου στα μεν SUV η Volvo είναι δεύτερη με μικρή διαφορά από την Porsche και στα αυτοκίνητα είναι 8η αλλά πάντα μέσα στη δεκάδα...
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=31557&start=300 -
Η delta ειναι οτι ποιο ομορφο και ντιζαινατο οχημα κυκλοφορει αυτη την στιγμη στους ευρωπαικους δρομους.Οι κινητηρες της ειναι αρκετα δυνατοι αν και λιγο λεμαργοι ενω η ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικου της χωρις να ειναι γερμανικη δεν εχει κατι που να με χαλαει.Την ειδα στην εκθεση της fiatπριν απο δυο μηνες οταν αγορασα ενα panda και ομολογω οτι αν ειχα την δυνατοτητα θα την επερνα χωρις δευτερη σκεψη.
-
H Lancia πούλησε 145 αυτοκίνητα τον Οκτώβριο έναντι 103 πέρυσι...αν υποθέσουμε ότι Ypsilon και Musa έμειναν σταθερές(που δεν ισχύει),τότε πάμε στις 42 Delta...αν συγκρίνουμε με Σεπτέμβριο όπου πούλησε 77 αυτοκίνητα,τότε μιλάμε για περίπου 68...
Πάντως εγώ αν ήμουν στο δίλημμα Lancia Delta,Volvo S40 θα αγόραζα τη Lancia αν και μετά πολύ πιθανόν να το μετάνιωνα αλλά και πάλι θα έλεγα..έκανα την τρέλα μου...αυτό ήθελα,αυτό αγόρασα...όλα αυτά κυρίως στην εμφάνιση...νομίζω ότι τα Lancia είναι τα πιο καλοσχεδιασμένα πολυτελή οχήματα που κυκλοφορούν και ειδικά η Delta(πιο πολύ εμπρός αλλά και πίσω καλή είναι)...ειδικά αυτή η γωνία στην ένωση πίσω κολόνας και οροφής είναι απίστευτη...οι Ιταλοί ξέρουν από θαύματα...το κακό είναι ότι την περίμενα λίγο καλύτερη στην ουσία...όχι ένα αυτούσιο Bravo καθώς ακόμα και στο ταμπλώ μοιάζουν... -
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Διαφωνώ. Σε όλα.
Σε όλα δεν μπορείς να διαφωνείς .
Αλλα και σε όσα διαφωνείς ...... Δεν πειράζει γιαυτό υπάρχουν πολλές επιλογές.Επίσης η κατηγορία 22,000+ έχει και άλλες πιό φρέσκες επιλογές, π.χ. απο Ιαπωνία Πλευρά με 1,8λίτρα .. λέγε με ' 6 ' ή απο τον ίδιο όμολο λέγε με Mondeo 2,0λιτρα Ghia στα 23000 περίπου αν δεν κάνω λάθος
Τι σχέση έχει το 6 και το Mondeo με την delta;
Μα τα λεφτά φυσικά .
Ολα για τον πελτέ γινονται ....Δεν νομιζω ότι η απόσταση που χωρίζει το 6 με το S40 είναι μεγαλύτερη απο αυτή που χωρίζει το s40 με την Δ.
Είναι ομορφα σχέδια
Ευρύχωρα.
με 122 και 125 Hp
Αλλά όπως είδες έγραψα για το γερμανικό ανταγωνισμό πριν απο αυτό.
Οσο αφορά το S60 και την κατασκευή του σε σχέση με μία 316 ....θα διαφωνήσω κάθετα.
το 60άρι είναι καλύτερο αλλά είμαι -
τα αυτοκινητα που λετε εγω δεν τα συγκρινω με την δελτα, απλα διοτι ο εσωτερικος διακοσμος και η ποιοτητα κατασκευης οπως και η πολυτελεια που προσφερει το εσωτερικο της ειναι μακραν η καλυτερη ακομι και απο αλλα πιο ακριβα αυτοκινητα.το ταμπλο αν και μοιαζει με του μπροβο απλα δεν εχει καμια σχεση με αυτο. σε οτι αφορα τα υλικα που στην δελτα ειναι παρα μα παρα πολυ καλυτερης ποιοτητας.το μονο πραγμα που τα ενωνει ειναι το σχεδιο.
η δελτα ειναι κατα πολυ περισσοτερο πιο υσυχο αυτοκινητο και ουσιαστικα δεν υστερει ουτε στην οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τα αυτοκινητα τα οποια το συγκρινετε.
η δελτα ειναι το πιο πολυτελες αυτοκινητο που εχω δει τα τελευταια χρονια σε τιμη κατα πολυ κατωτερη απο την κατηγορια των πολυτελων. -
Και το Tiida το διαφημίζουν ως πολυτελές,είναι;Μπεζ ύφασμα ή δερματάκι,λίγα φανταχτερά υλικά και όλα οκ...δεν είναι έτσι...χωρίς να θεωρώ ότι η Delta είναι κάτι ανάλογο...
η πολυτέλεια φαίνεται στις λεπτομέρειες,στα υλικά,στο design,στην ποιότητα κύλισης,την άνεση,την ασφάλεια και στα διάφορα αξεσουάρ...και η αντοχή στο χρόνο παίζει κάποιο ρόλο(σκουριές,αξιοπιστία κτλ)...
66 δέλτα για τον Οκτώβριο, 144 στο σύνολο... -
ολα αυτα που λες θεωρω πολυτελεια χωρις να κανω αναλυση.
να δεις οτι απο την καινουργια χρονια θα πουλαει περισσοτερο γιατι εχει ποιοτητα κατασκευης παρα πολυ καλη και ειναι μακραν το καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια αυτη τη στιγμη -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
η πολυτέλεια φαίνεται στις λεπτομέρειες,στα υλικά,στο design,στην ποιότητα κύλισης,την άνεση,την ασφάλεια και στα διάφορα αξεσουάρ...και η αντοχή στο χρόνο παίζει κάποιο ρόλο(σκουριές,αξιοπιστία κτλ)...Αυτο ακριβως ειναι η Delta nuova και με το παραπανω.
Τωρα τι ακριβως εννοεις αντοχη στο χρονο λεγοντας σκουριες? Ενταξει αξιοπιστια το αντιλαμβανομαι.
Μην ξεχνας οτι τα αυτοκινητα ειναι πλεον πιο αναλωσιμα απο ποτε και συντομα ή εστω προφητικα θα πω πως θα εχουν και ημερομηνια ληξης. -
EYXΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ LANCIA DELTA KAI VOLVO S40. ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.
-
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΕΛΤΑ
-ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΑ 120 ΑΛΟΓΑ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΑΝΕΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
-Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΗ, ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΥΚΟΛΟΔΗΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ.
-ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΤΡΙΞΙΜΟ ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΙΣΩ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΕΦΤΑΙΓΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΜΟ ΤΡΙΞΙΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΑ ΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΤΑΝ ΠΑΛΙΩΝΟΥΝ -
ΤΟ S40 ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ... ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΔΗΓΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΚΡΙΒΟ. ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ. ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΝΟΤΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΤΑ 1.8 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΘΥΜΟΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ
ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΑ ΤΟ S40 ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΠΙΟ ΚΑΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
-
-
To τιμόνι βαραίνει όσο αυξάνει η ταχύτητα.Τριγμούς δεν έχω παρατηρήσει στα χιλιόμετρα που έχω κάνει.Αυτό που παρατήρησα είναι πολλά κεφάλια να γυρνάνε και να τη χαζεύουν.
Ήμουν συνοδηγός στο S40 (ή S60) το οποίο έχει καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση.
Καλοτάξιδο όποιο και να πάρεις. -
Γνωρίζει κανείς πως ξεχωρίζει εξωτερικα η δ των 120 ΗΡ από την δ των 150 ΗΡ?
Την ίδια ερώτηση έχω και για το Bravo...
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Γνωρίζει κανείς πως ξεχωρίζει εξωτερικα η δ των 120 ΗΡ από την δ των 150 ΗΡ?Την ίδια ερώτηση έχω και για το Bravo...
θα πρέπει να ξεχωρίζει ;;
Μήπως θέλεις και αυτοκολλητάκια 'go faster' 'no fear' και τέτοια ;
Η Lancia ειναι διαφορετικό μεν, χαμηλών τόνων δε όχημα
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
θα πρέπει να ξεχωρίζει ;;Μήπως θέλεις και αυτοκολλητάκια 'go faster' 'no fear' και τέτοια ;
Η Lancia ειναι διαφορετικό μεν, χαμηλών τόνων δε όχημα
Πες ότι δεν γνωρίζεις εάν ξεχωρίζει (ή ότι δεν ξεχωρίζει- αν το ξέρεις) και άσε το υφάκι. Πώς κατάλαβες ότι θα ήθελα οτιδήποτε κραυγαλέο??? Είμαι ο τελευταίος που θα μου άρεσε οποιαδήποτε υπερβολή.
Αλλά π.χ. στα VW ξεχωρίζουν την ιπποδύναμη κοκκινίζοντας τα γράμματα στο TSI. Αυτό λοιπόν ρωτώ, υπάρχει κάτι αντίστοιχο (π.χ. στο tjet στην μάσκα του αυτοκινήτου)?
Lancia Delta 2008