-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν δούμε ότι τα πλαστικά του 5θυρου Civic δεν έχουν σχέση με αυτά του 4θυρου γιατί να μην περιμένω κάτι αντίστοιχο και από την Mitsu?
Θεωρείς τα πλαστικά του 5θ Civic καλύτερα από του 4θ; Εγώ όχι, πέρα από το πιο εντυπωσιακό design.
Ε.
Δεν κατάλαβα αν τα πλαστικά του πεντάθυρου είναι χειρότερα του 4θυρου όμως σίγουρα του σεντάν δείχνουν καλύτερα συναρμολογημένα. Άρα, δεν ξέρω αν υπάρχει ποιοτική διαφορά ή απλά διαφορά αίσθησης.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν δούμε ότι τα πλαστικά του 5θυρου Civic δεν έχουν σχέση με αυτά του 4θυρου γιατί να μην περιμένω κάτι αντίστοιχο και από την Mitsu?
Θεωρείς τα πλαστικά του 5θ Civic καλύτερα από του 4θ; Εγώ όχι, πέρα από το πιο εντυπωσιακό design.
Επιπλέον, υπάρχει και αντιπαράδειγμα: τα πλαστικά της 4θ Corolla είναι σαφώς ανώτερα από του 5θ Auris. Και σε αίσθηση, και σε συναρμογή, και σε υλικά.
Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το 5θ Lancer θα είναι ακριβώς ίδιο μέσα με το 4θ, τουλάχιστον αυτά τα δείγματα δείχνει η Mitsubishi τον τελευταίο καιρό.
Με τον Τούρκο όμως ναι το 5θυρο μου φάνηκε καλύτερο. Στην απτή ποιότητα άλλα τα δεδομένα σε Αμερική και Ιαπωνία και άλλα σε Ευρώπη. Στη Γηραιά Ήπειρο θεωρείται ότι αν το ζουλάς και υποχωρεί ελαφρά είναι καλύτερο από το μη ενδοτικό πλαστικό. Σε θέματα όμως αντοχής στο χρόνο τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.
Η Corolla με την εμφάνιση του Auris αναβαθμίστηκε τουλάχιστον στην Ευρώπη. Για τα made in USA όμως Corolla δεν ισχύει το ίδιο.
Εν τέλει. Κοντός ψαλμός. Περιμένω να διαβάσω τα νέα σύντομα
-
Το είδα στο δρόμο και μου άρεσε. Πραγματικά. Σίγουρα θα πουλήσει πολύ περισσότερο από τα προηγούμενα, ειδικά με την εγγύηση-κράχτη.
-
ποτε βγαινει το 5θυρο?Αν μοιαζει εστω και ελαχιστα με τις φωτογραφιες θα ειναι πανεμορφο μπρος πισω!
Ξερει κανεις αν θα ειναι πιο ακριβο? -
οντως το πενταπορτο lancer που παρουσιαστηκε υπο μορφη πρωτοτυπου ειναι πραγματικα πανεμορφο!και θα βγει και με τον διλιτρο τουρμπο με τα 240!στους 4τροχους γραφουν οτι θα παρουσιαστει τους επομενους μηνες...
-
Καλησπερα! Εχω το 1.8 intense και θα αναφερω τις εντυπωσεις μου προς ολους:
Λοιπον, προκειται για ενα εξαιρετικο αυτοκινητο!! Το εχω απο το πασχα και δεν χορταινω να το οδηγω καθε μερα!Πανεμορφο design, πολυ πλουσιος εξοπλισμος (18άρες ζαντες με Yokohama Advan 215/45/18 made in Japan (!), Bluetooth car kit, 9 ηχεια Rockford Fosgate με subwoofer, cd-mp3-changer 6απλο, 9 αεροσακους και στα γονατα του οδηγου (!) με 5 αστερια ηδη στο NCAP της Αυστραλιας και επεται και στο EURONCAP, με ευχαριστη εκπληξη την χαμηλη καταναλωση εφοσον το οδηγουμε οικονομικα, Κρεμαγιερα με υδραυλικη υποβοηθηση, δερματινο τιμονι, δερματινος λεβιες ταχυτητων, cruise control, ελεγχος ολων με τα κουμπια πανω στο τιμονι, κλιματισμο).
Ταχυτητες της ταξεως των 180χλμ ερχονται πολυ ευκολα και γενικα νιωθεις οτι εισαι σε ενα αμαξι γεματο τεχνολογια μεσα! Στα μειον..οντως ευκολα να χαραζεται το πλαστικο του ταμπλω...αλλα εχει τοσα συν αυτο το αυτοκινητο που δεν θα σταθω σε μια ασημαντη κατ'εμε λεπτομερεια!
Προκειται για το 2ο ταχυτερο ατμοσφαιρικο στην κατηγορια των 1.8 σπαζωντας το φραγμα των 10' με 9,8' στα 0-100, μετα το Type-s (βοηθαει που ειναι πιο κοντο και ελαφρυ)
Δειτε το...αξιζει! Το Lancer επαναπροσδιοριζει την θεση του απο αρκετα ψηλα! Επιτελους...
-
όντως ωραίο αμαξάκι, αλλά οι 18αρες υπερβολή πιστεύω...
-
Να θυμησω μονο αυτα στο νεο Lancer:
Στρεπτική ακαμψία: + 39 % έναντι του Lancer Evolution IX
Αντοχή στην κάμψη: + 64 % έναντι του Lancer Evolution IXΣημαντικα !!
-
Ο χρήστης fnwokke έγραψε:
Προκειται για το 2ο ταχυτερο ατμοσφαιρικο στην κατηγορια των 1.8 σπαζωντας το φραγμα των 10' με 9,8' στα 0-100, μετα το Type-s (βοηθαει που ειναι πιο κοντο και ελαφρυ)
...Mαλλον για τα τωρινα μοντελα παραγωγης εννοεις γιατι εν ετει 1997 η Alfa 156 1.8 TS τα επιανε τα 100χλμ/ωρα σε 9.3 δευτ.
Ενω η 156 1.8 ΤS facelift σε 9.4
http://www.carfolio.com/specifications/ ... erformance -
Ξεχνας οτι εχουμε EURO5 προδιαγραφες στους νεους κινητηρες (με οτι συνεπαγεται σε μειωση επιδοσεων) και ετσι μονο πρεπει να τα συγκρινεις! Στα αντιστοιχα σημερινα λοιπον...μιλαμε
-
Ο χρήστης fnwokke έγραψε:
Ξεχνας οτι εχουμε EURO5 προδιαγραφες στους νεους κινητηρες (με οτι συνεπαγεται σε μειωση επιδοσεων) και ετσι μονο πρεπει να τα συγκρινεις! Στα αντιστοιχα σημερινα λοιπον...μιλαμεΑγαπητε φιλε η πρωτη 156 ηταν euro 2 ενω η facelift (και καποιες πριν το fl) ηταν euro 3.
Oμως υπηρξε και η 156 2.0 JTS(αμεσου ψεκασμου) euro 4 προδιαγραφων, Ακριβως οπως και το δικο σου.
Euro 4 ειναι. Ακομη τα αυτοκινητα τα βενζινοκινητα ειναι λιγα που πληρουν το Euro 5. Αντιθετα ειναι πιο πολλα τα Diesel οπως ειναι το νεο diesel του δικου σου Lancer που αυτο ειναι οντως Euro 5.
Μαλλον καπου το διαβασες και μπερδευτηκες. Καλα χιλιομετρα να εχεις. -
Ειναι Euro 4 και οχι απο λαθος που εγραψα 5 (τεκτημενη ταχυτης). Σε αυτην λοιπον την κατηγορια πρεπει να γινεται η συγκριση και μονο, αν θελουμε να βλεπουμε νουμερα επιδοσεων συγκρινοντας τα οπως πρεπει.
Ευχαριστω για τα χιλιομετρα! (Εκανα ηδη 12.000 σε 3 μηνες)
-
Και εγώ το νέο Lancer το συμπάθησα πολύ απο τότε που βγήκε και θα ήταν η επιλογή μου σ'αυτά τα λεφτά με τον εξοπλισμό που παρέχει.
Και το 1,5 που είχα κάνει test drive (και μάλιστα μετά το Mazda 6), μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις, καλύτερες και απο το 6.
Να το χαίρονται οι κάτοχοι!!! -
Δε με λετε, εκτιμήσεις για την τιμολογιακή πολιτική του LANCER RALLIART 240 PS υπάρχουν ή είμαστε στο σκοτάδι ακόμα..?? Αν υπολογίσεις οτι η μιτσουμπισι πουλάει κατα μέσο όρο 176 ευρώ τον ίππο στο EVO τότε μιλάμε για σχεδόν 42500 στο μικρο αδερφάκι...(αν όντως το υπολογίζουν έτσι). Μακράν βέβαια και απο τα 32000 που θέλει η SUBARU για το WRX (για τα εναπομείναντα). Έχει κανεις αποψη επ'αυτού?
-
Νέο Lancer Sportback
http://www.lancer-sportback.eu/?lang=en_gb
Στις εκθέσεις στα μέσα Νοεμβρίου...
3 εκδόσεις: 1,8 143ps Invite, 1,8 143ps Intense, 1,8 143ps Intense CVT
Τιμές όχι ακόμη -
Ξέθαψα το θέμα τυχαία για να κάνω μια αναφορά προφανώς χωρίς καμμία πρακτική αξία αφού το μοντέλο είναι εκτός αγοράς αρκετα χρόνια τώρα.
Έχω κλείσει πρόσφατα 302.000 χλμ με το συγκεκριμένο,τα τελευταία 4 χρόνια κάνει 135 χλμ καθημερινά!!1.8 πολύ καλό εξοπλισμένο το 2010 που αγοράστηκε,σκληρά πλαστικά όπως αναφέρθηκε πιο πάνω αλλά ακόμα μετά από 12+ χρόνια είναι σαν την πρώτη μέρα.
Ακόμα είναι όλα εργοστασιακά εκτός από τα αναλώσιμα,εκτός από μια ασφάλεια για τον κλιματισμό.Ακόμα και δίσκο πλατό εχει το εργοστασιακό.Γενικά πολύ ευχαριστημένος,αξιοπιστία φουλ,ίσως περισσότερο κι από Honda που είχα πριν,οικονομικό σχετικά για την ηλικία,τα κυβικά,το βάρος του,ευχαριστιέσαι ταξίδι.
Στην πόλη κοπανάει λίγο λογω 18αρας ζάντας,με μειονέκτημα ότι ήθελα καλύτερη ηχομόνωση,οι Ιάπωνες δεν έδιναν σημασία ιδιαίτερη σε αυτό!
Κρίμα για την εταιρεία που άλλαξε προσανατολισμό και κρίμα για την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα που χαντάκωσε και την Mitsu και λιγότερο τη Honda!! -
@antonmone said in Mitsubishi Lancer 2008:
Ξέθαψα το θέμα τυχαία για να κάνω μια αναφορά προφανώς χωρίς καμμία πρακτική αξία αφού το μοντέλο είναι εκτός αγοράς αρκετα χρόνια τώρα.
Έχω κλείσει πρόσφατα 302.000 χλμ με το συγκεκριμένο,τα τελευταία 4 χρόνια κάνει 135 χλμ καθημερινά!!1.8 πολύ καλό εξοπλισμένο το 2010 που αγοράστηκε,σκληρά πλαστικά όπως αναφέρθηκε πιο πάνω αλλά ακόμα μετά από 12+ χρόνια είναι σαν την πρώτη μέρα.
Ακόμα είναι όλα εργοστασιακά εκτός από τα αναλώσιμα,εκτός από μια ασφάλεια για τον κλιματισμό.Ακόμα και δίσκο πλατό εχει το εργοστασιακό.Γενικά πολύ ευχαριστημένος,αξιοπιστία φουλ,ίσως περισσότερο κι από Honda που είχα πριν,οικονομικό σχετικά για την ηλικία,τα κυβικά,το βάρος του,ευχαριστιέσαι ταξίδι.
Στην πόλη κοπανάει λίγο λογω 18αρας ζάντας,με μειονέκτημα ότι ήθελα καλύτερη ηχομόνωση,οι Ιάπωνες δεν έδιναν σημασία ιδιαίτερη σε αυτό!
Κρίμα για την εταιρεία που άλλαξε προσανατολισμό και κρίμα για την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα που χαντάκωσε και την Mitsu και λιγότερο τη Honda!!Ενα ποστ που μας λέει με πολύ ωραίο τρόπο
Νανα νανανα, αυτό είναι αμαξι!!!
Και καλά κάνει!
Μακάρι να σου βγάλει αλλά τοσα απροβληματιστα αδερφέ!!! -
@nickthetrib said in Mitsubishi Lancer 2008:
@antonmone said in Mitsubishi Lancer 2008:
Ξέθαψα το θέμα τυχαία για να κάνω μια αναφορά προφανώς χωρίς καμμία πρακτική αξία αφού το μοντέλο είναι εκτός αγοράς αρκετα χρόνια τώρα.
Έχω κλείσει πρόσφατα 302.000 χλμ με το συγκεκριμένο,τα τελευταία 4 χρόνια κάνει 135 χλμ καθημερινά!!1.8 πολύ καλό εξοπλισμένο το 2010 που αγοράστηκε,σκληρά πλαστικά όπως αναφέρθηκε πιο πάνω αλλά ακόμα μετά από 12+ χρόνια είναι σαν την πρώτη μέρα.
Ακόμα είναι όλα εργοστασιακά εκτός από τα αναλώσιμα,εκτός από μια ασφάλεια για τον κλιματισμό.Ακόμα και δίσκο πλατό εχει το εργοστασιακό.Γενικά πολύ ευχαριστημένος,αξιοπιστία φουλ,ίσως περισσότερο κι από Honda που είχα πριν,οικονομικό σχετικά για την ηλικία,τα κυβικά,το βάρος του,ευχαριστιέσαι ταξίδι.
Στην πόλη κοπανάει λίγο λογω 18αρας ζάντας,με μειονέκτημα ότι ήθελα καλύτερη ηχομόνωση,οι Ιάπωνες δεν έδιναν σημασία ιδιαίτερη σε αυτό!
Κρίμα για την εταιρεία που άλλαξε προσανατολισμό και κρίμα για την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα που χαντάκωσε και την Mitsu και λιγότερο τη Honda!!Ενα ποστ που μας λέει με πολύ ωραίο τρόπο
Νανα νανανα, αυτό είναι αμαξι!!!
Και καλά κάνει!
Μακάρι να σου βγάλει αλλά τοσα απροβληματιστα αδερφέ!!!Σε ευχαριστω από ότι φαίνεται τα 500.000 τα έχει μην το γκαντεμιάσω όμως !
-
@antonmone said in Mitsubishi Lancer 2008:
Έχω κλείσει πρόσφατα 302.000 χλμ με το συγκεκριμένο,τα τελευταία 4 χρόνια κάνει 135 χλμ καθημερινά!!1.8 πολύ καλό εξοπλισμένο το 2010 που αγοράστηκε,σκληρά πλαστικά όπως αναφέρθηκε πιο πάνω αλλά ακόμα μετά από 12+ χρόνια είναι σαν την πρώτη μέρα. Ακόμα είναι όλα εργοστασιακά εκτός από τα αναλώσιμα,εκτός από μια ασφάλεια για τον κλιματισμό.Ακόμα και δίσκο πλατό εχει το εργοστασιακό.Γενικά πολύ ευχαριστημένος,αξιοπιστία φουλ,ίσως περισσότερο κι από Honda που είχα πριν,οικονομικό σχετικά για την ηλικία,τα κυβικά,το βάρος του,ευχαριστιέσαι ταξίδι.
Το έχει ο γαμπρός μου το συγκεκριμένο μοντέλο ακριβώς έτσι. Πανάθλια τα μαύρα πλαστικά, ειδικά αν δεν τα ενυδατώνεις ενώ από τη σκληρή χρήση έχουν αποκτήση αμυχές και φαίνονται άσχημα. Στέκουν όμως σαν γρανίτης, χωρίς το παραμικρό τζόγο. Μηχανικά άψογο παρά τα χρόνια του, με τυπική συντήρηση. Μόνο τ οχρώμα έχει σκάσει λίγο στη πίσω πόρτα όπου εφάπτεται με το τζάμι.
-
Ξέρω γνωστό μου και με υγραέριο τα τελευταία 4-5 χρόνια που είναι απροβλημάτιστο με λίγο πάνω απο 200κ χλμ συνολικά.
Αλεξίσφαιρα τα συγκεκριμένα Lancer! -
Ευχάριστη διαπίστωση η αξιοπιστία του Lancer, αλλά από την άλλη πρόκειται για ένα από τα πλέον αδιάφορα οδηγικά αυτοκίνητα του τέλος της δεκαετίας του 2000.
Είχα για ένα σαββατοκύριακο για test drive ένα 1.5 Lancer Sportback και ήταν σοκαριστικά άχρωμο, άγευστο, άοσμο. Εν ολίγοις απελπιστικά βαρετό, κατάλληλο μόνο για ταξί.Υ.Γ.: Και για να σας προλάβω, εννοείται ότι εξαιρούνται από την παραπάνω κριτική τα Evo.
Mitsubishi Lancer 2008