Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Youtube Video
λεει σε κάποια φάση η θείτσα
'go steady you don't know the road'
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Youtube Video
λεει σε κάποια φάση η θείτσα
'go steady you don't know the road'
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Αν περιμένεις λίγο το 120 θα αντικατασταθεί απο το 135 με TCT....
αυτο μάλλον θα αργίσει, δεν έχει ακουστεί κάν και υποθέτω ούτε κάν μέσα στο 2011...
και σίγουρα έχει να κάνει με την γενική απόσυρση του tjet και στα άλλα μοντέλα του ομίλου, δεν
αποκλείεται να έρθει μαζί και με κανένα facelift της G αλλα ως τοτε...
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
δεν είναι γυναίκα ο/η Αlba Parietti ?
H Αlba Parietti ειναι γυναικα.
O χρηστης Alba Parietti, οχι. (Αν και εγω το αντιθετο νομιζα αρχικα)
Σαν την Monica.. καμία
Μολις γύρισα απο τέστ ντράιβ με την G. δεν είχε 170 και μπήκα στην 120 με σποροπάκετο.
Προσωπικά έμείνα πλήρως ικανοποιημένος απο την λειτουργεία του μοτερ - ροπή που για μένα στα 36 πλέον
είναι το ποιο βασικό απο τις απόλυτες επιδόσεις που θα σου προσφέρει το αντίστοιχο μοντέλο στα περισσότερρα αλογα
(170 - QV) για μετακίνηση κυρίως μέσα στην πόλη.
Η αλήθεια είναι βέβαια οτι το γκάζι είναι γλυκό και ουδείς το εμίσησε, πλήν όμως πρέπει να παραδεχθώ οτι το πακέτο
με τα 120 είναι αρκετά τίμιο.
Το κουλό βέβαια είναι οτι όταν θα πρέπει να επιλέξεις ο μόνος σύμμαχος στην απόφαση είναι τα λιγοτερα
ευρώπουλα που θα εκταμιέυσεις και όχι και η μεγαλύτερη κατανάλωση που υποθετικά θα είχε ένα μοντέλο με περισσότερα
άλογα πριν 10-15 χρονια.... που ακούστηκε τωρα τα τουτού με τα περισσοτερα αλογα να έχουν μικρότερη κατανάλωση... η τεχνολογία τρέχει και δεν την προλαβαίνουν ούτε τα ίδια μοντέλα
Τεσπα το σίγουρο είναι οτι πρέπει να δοκιμάσω και το μεγαλο με τα 170... η να επιλέξω να μην το δοκιμάσω καθόλου για
να μήν με γλυκάνει με τα ανάλογα αποτελέσματα
και μάλλον το ποιο λογικό που εκεί μάλλον με βλέπω θα είναι
------------ή 120 ή 170 με TCT -------------
τουλάχιστον να λέω οτί στο 120 δεν έχει TCT και αναγκαστηκά.....
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γρηγόρη, όσο μεγαλώνω τόσο πιο λιτός γίνομαι. Το επόμενό μου αυτοκίνητο θέλω να είναι ένα ελαφρύ πισωκίνητο κουπέ με 180-200 άλογα. Ούτε 300 άλογα, ούτε πολυτέλειες θέλω. Ένα καλοστημένο αυτοκίνητο με επικοινωνιακό τιμόνι, άμεση απόκριση κινητήρα και ρυθμίσιμη συμπεριφορά απλά. Άντε και ένα ESP (ΠΛΗΡΩΣ απενεργοποιούμενο) για όταν η κούραση θα επιβάλλει το έτερον ήμισυ να κρατήσει το τιμόνι... Εr, power steering, windows and locks as well as climate control are also indispensible requirements.
(εγω πάντως αν η ελληνικη αντιπροσωπεία αποφασίσει να το φέρει θα αρχίσω να το σκέφτομαι και ας είναι και datsun!!!)
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αυτο είναι ευχάριστο γιατι προς στιγμήν με πείρε λίγο απο κάτω, βέβαια λές οτι η λειτουργεία του Selespeed
έχει βελτιωθεί αρκετά, προσωπικά όμως δεν θα με ικανοποιούσε καθόλου..Έχεις Selespeed ή δε σε ικανοποίησε στο video?
Είναι βελτιωμένο πάντως.
Δεν έχω ούτε είχα ποτε,
απο αυτό που βλέπω στο βίντεο υποθέτω (πάντα) οτι δεν θα με ικανοποιούσε,
διακρίνω μία καθυστέρηση στις αλλαγές και κάνει και ένα σκορτσάρισμα, δεν υπάρχει ομαλότητα στην μετάβαση απο την
μία σχέση στην άλλη και προφανώς όλα αυτά οφείλονται στο ότι είναι μονόδισκο,
εφόσον και το έχουν βελτιώσει αυτο είναι καλό.. αλλα πάντα για αυτους που θα το επιλέξουν.
Να υποθέσω οτι και η Lancia delta 1.8 Di sportonic έχει κατι ανάλογο
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δεν έχουν καμία σχέση τα 2 κιβώτια.
Αυτό του 500 C είναι το Cambio 510 AMT(automated manually transmission), ενώ το TCT της Giulietta & Mito είναι Twin Clutch Transmission(TCT) βασισμένο στο Cambio 6(gears) 35(newtonmeters) [C 635]Πάντως αν και μονόδισκο, στο 500 C έχει γίνει καλή δουλειά στο software του Selespeed.
Αυτο είναι ευχάριστο γιατι προς στιγμήν με πείρε λίγο απο κάτω, βέβαια λές οτι η λειτουργεία του Selespeed
έχει βελτιωθεί αρκετά, προσωπικά όμως δεν θα με ικανοποιούσε καθόλου..
Έψαχνα κανένα βιντεάκι σχετικά με το κιβώτιο TCT για την Giulietta, και έπεσα επάνω σε αυτο
http://www.youtube.com/watch?v=r9Z8j8wgv7g&feature=player_profilepage
ο κινητήρας βέβαια στο 500 abarth είναι αυτος με τα 135-140 αλογα ... αλλα το κιβώτιο μάλλον το ίδιο με αυτο που θα φοράει
και η giulietta TCT (αυτοι που ξέρουν περισσότερα να μιλήσουν)
στο δια ταύτα
Κάτι δεν μου αρέσει στις αλλαγές
Μήπως καθυστερεί στις αλλαγές, σαν να φένεται να κάνει ένα κόψιμο το οποίο είναι αρκετά αισθητο..???
Ο χρήστης Alfisti89 έγραψε:
και τωρα πουντακι εχω και οι χωροι του με ικανοποιουν,και δεν εχω παραπονο.εξαλλου 22 χρονων ειμαι,δεν θα βαζω σκυλια,γατια και παιδια μεσα
Υ.Γ. Btw coupea απο την φωτο σου,βλεπω οτι οδηγας το αμαξι που ειχα αχτι απο παλια μπραβο!
πως λεγοτανε και τοτε : η ferrari του 'φτωχου'
θα πρέπει να μιλάς για πολύ παλιά πάντως, όταν ήσουν 10-11 υποθέτω , παρ' ολα αυτα
συμφωνώ μαζι σου οτι αυτό το αυτοκίνητο όντως το είχαν πολλοί άχτι, ΄
κυρίως επειδή ποιό συχνα βλέπανε το πίσω μέρος του να απομακρύνεται....
εχω ζήσει αρκετά χρόνια με ένα τέτοιο και όσο καιρο το οδηγούσα αισθανόμουν όντως ο φτωχός με την ferrari...
μετά που το έδωσα έμεινα σκέτος φτωχος (οδηγικά)
Τωρα ότι και να επιλέξεις απο τα 2, μέσα θα είσαι
(ο επιμένων Ιταλικά)
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Στο τελευταίο drive μετρούν την guilieta qv. 0-100 σε 7,9 Με αυτό το νούμερο, ούτε 200 άλογα δεν έχει. Που είναι τα 235 ?
Θες να πεις ότι έκανες υπολογισμό βάζοντας μέσα βάρος, σχέσεις κιβωτίου και χρόνο στα 100 και έβγαλες ιπποδύναμη;
Ή το υπολογίζεις... εμπειρικά;Λοιπόν για να το τελιώσουμες γιατί θα βουτηχτούμε χωρίς λόγο.Η δοκιμή είναι με νέο μοτερ δηλαδή δεν έχει ανοίξει καθόλου επίσης έχει και λογισμικό για ροντάρισμα άρα που να τα βρει τα 235.Αυτά
και πάλι το νούμερο είναι αδικαιολόγητο...
λογισμικό για ροντάρισμα δεν υπάρχει...
υπάρχει όμως ένα antispin που δουλέυει υπερωρίες
γιατι παίζει να μην μπορούσε να βάλει την δύναμη κάτω??? δλδ κάνανε δοκιμές 0-100 σε γλιστερό οδόστρωμα?