Κατάλαβα, θέλει ντοκουμέντα....Αντέχεις τόση 'τεχνολογία' ?
Πάμε...
'Εχω αρχισει να τα παιρνω πολυ ασχημα με τα (μικρο????)προβληματα του scirocco!
Πριν λιγο αποφασισε να μη με αφηνει να μπω με αποτελεσμα να γυρισω σπιτι με τα ποδια μετα απο προπονηση :angry-cussing:
Πραγματικα αν με ρωτησει κανενας φιλος θα του πω να παρει αλλο αμαξι γιατι αυτο πρεπει να κανει καμια βολτα απο ιαπωνια μερια για να γινει σοβαρο κ αξιοπιστο αυτοκινητο! Παλι καλα που δε μου εμεινε χωρις φρενα ή με μιση μηχανη οπως στον αλλο φιλο (ακομα!)'
Εδώ περισσότερα: http://www.sciroccoclub.gr/forum/viewto ... f=25&t=454
Πάμε...
'ΑΠΟΨΕ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΚΑΙΓΟΤΑΝ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ)
Περιπου μια ωρα μετα την αφιξη μας κι ενω ειχα στρωθει στη βεραντα με το ωραιο αερακι για να διαβασω το νεο Hitech ακουω ενα φοβερο κροτο, σαν εκρηξη, και σχεδον συγχρονως τον γειτονα να ουρλιαζει: 'τρεξε Βαγγελη καιγεται ττο αυτ/το'! Πεταγομαστε ολοι και πραγματι εβγαινε καπνος απο το καπω και φλογες επεφταν στο χωμα. Ανοιξε το καπω ο γιος μου και φουντωσε η φλογα (παρα λιγο να του' καιγε τα χερια). Με πυροσβεστηρα σβησαμε τη φωτια που ειχε αρπαξει το καλωδιο που παει στο ανεμιστηρακι πισω απο την οθονη του Ναβι. Ο πυροσβεστηρας της Οπελ εσπασε ο αχρηστος! Παραλιγο να γινομασταν παραναλωμα δυο αυτ/τα φουλαρισμενα και το σπιτι με ξυλινες βεραντες και ποιος ξερει τι αλλο. Ευτυχως ηταν μερα κι οχι νυχτα, το φανταζεστε; Πολυ φοβαμαι οτι φταει το Ναβι και η προχειρη επιδιορθωση (αποσυνδεση/συνδεση μπαταριας). Οπως ειπα υπαρχει τεραστια κατασταση αυτοκινητων (1000 που θα κληθουν για εξεταση λογω ηλεκτρολογικων προβληματων. Μεσα σ΄αυτα ειναι και το δικο μο.
Προτεινω οσοι με αυτον τον τροπο επανεφεραν το Ναβι, να προσεξουν πολυ και στην αναγκη να αποσυνδεσουν την μπαταρια. Το ξερω οτι σας πανικοβαλλω αλλα δεν γινεται αλλιως.
Το αυτ/το μεταφερθηκε στην Οπελ και αυριο θα εχω νεωτερα. ΤΙ πρεπει να απαιτησω κατα τη γνωμη σας
Εχω βγαλει και φωτο, αλλα πως μπαινει γμτο τετοια ωρα;'
Ναι είναι αυτό με τα πολλά βραβεία, περισσότερα εδώ: http://www.opel-club.gr/vbulletin/showt ... 547&page=2
'Βρε παιδιά τα προβλήματα που έχετε με τα insignia σας είναι αμελητέα. Εδώ μιλάμε οτι παρέλαβα το δικό μου insignia με ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ !!!!!. Αν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό στα συμερινά εργοστάσια αυτοκινήτων. Και όμως στην OPEL συμβαίνει. Με το χάος που επικρατεί στην εταιρεία ο ποιοτικός έλεγχος πάει περίπατο. Και το πιο ωραίο είναι οτι όταν το πήγα στην αντοπροσωπεία που το αγόρασα (BESTCAR) δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα. Το αυτοκίνητο έτρεμε ολόκληρο και αυτοί μου έλεγαν οτι είναι φυσιολογικό, έτσι κάνουν όλα τα insignia. Μεγάλοι μάστορες. Οπως καταλαβαίνεται το εάν έχει ή όχι το κυκλικό κουμπάκι είναι πολυτέλεια να το συζητάμε, έδω πλέον πρέπει να κοιτάμε απολύτως βασικά όπως αν το αυτοκίνητο έχει 4 ρόδες, αν στρογγυλές κ.λ.π. Τι να κάνουμε ας προσέχαμε αφου μπλέξαμε με την OPEL.'
Ξανά τα βραβεία, εδώ περισσότερα: http://www.opel-club.gr/vbulletin/showt ... 547&page=3
'Αγαπητοί φίλοι περαστικά μας!!!! Ξεκίνησα διαδικασίες διεκδίκησης καινούργιου αυτοκινήτου SCIROCCO 1.4 TSI 160 PS DSG διότι για 5η συνεχή φορά σε διάστημα 2 μηνών (το αυτοκίνητο σήμερα έχει 13.000 χιλ.) μου παρουσιάσθηκε το εξής πρόβλημα Ανάβει το λαμπάκι abs και το ! και εμφανίζεται το μήνυμα abs/esp fault και επίσης Defect brake serve. Δεν μπορέσαν να διαγνώσουν καμία βλάβη στο συνεργείο του Μανδύλα και αλλάξαν προληπτικά το καντράν, τον εγκέφαλο του abs, το μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων μπρός πίσω και σε λίγο θα μου πούν πως φταίει για το πρόβλημα το χρώμα του αυτοκινήτου. Ας μου δώσουν ένα καινούργιο και ας έχει ότι χρωμα θέλουν αρκεί να είναι αξιόπιστο. Α! το αυτοκίνητο παρέμεινε στην εταιρία συνολικά 1 μήνα και 15 ημέρες από τους 5 μήνες χρήσης. Έκανα το συνεργείο συνιδιοκτήτη!!!! Άσε που έχω δοκιμάσει ένα fox, ένα polo και ένα audi a3. Σε λίγο θα είμαι υπέυθυνος των test drive της εταιρίας. Δεν μπορώ να πω σε αυτό δεν έχω κανένα παράπονο. Για τη μάρκα VW και για ένα αυτοκίνητο αξίας 27.500 περίμενα περισσότερη αξιοπιστία. Αν κάποιος έχει να μου προτείνει κάτι περιμένω μήνυμα.'
Εδώ πάλι: http://www.sciroccoclub.gr/forum/viewto ... f=25&t=861
'...Παντως ειναι απαραδεκτο για ενα αμαξι 25.000 ευρω. Ειναι κριμα που αυτες τις μερες εχω μπει σε πολυ φτηνοτερα αμαξια και δεν εκαναν καθολου θορυβο. Απο την μια λες οτι ειναι φυσιολογικο... Αλλα οταν μπαινεις σε αμαξια με απλα ημιακαμπτο αξονα και σου εμπνεουν περισσοτερη σιγουρια... Γυρνας μετα στο VW και σου ερχεται να το ριξεις σε κανενα τοιχο...'
http://www.sciroccoclub.gr/forum/viewto ... 4&start=60
'Αγανάκτησα πραγματικά
Καλησπέρα σας. Σήμερα μου κόλησε η οθόνη στο dvd 800 navi και δεν άναβε με τίποτα. Χάθηκε ο θόρυβος όταν ανάβεις τα φλάς και όταν αφήνεις το κλειδί στην μίζα με ανοικτή την πόρτα. Επίσης τα φώτα στα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας ήταν σβηστά. Τηλεφωνώ στην μία αντιπροσωπία φέρτο να το δούμε αλλά δεν έχουμε άμεσα χρόνο θα σε πάρουμε εμείς τηλέφωνο. Τηλεφωνώ σε άλλη και μου λέει για αναβάθμιση. Μα μόλις πριν 20 ημέρες την έκανα επειδή είχα το κροτάλισμα του κρύου κινητήρα , τώρα θέλει πάλι ?
Τελικά αγανακτησμένος και αφού διάβασα εδώ στο club , πήρα την πένσα μου και ξεβίδωσα τον πόλο της μπαταρίας. Μετά από αυτό έδειχναν όλα ΟΚ. Σύντομα παρατήρησα οτι όταν αυξομειώνεις τον ήχο , το παραθυράκι της έντασης που εμφανίζει είναι σαφώς μικρότερο και αφήνει κενό στην δεξιά πλευρά της οθόνης τόση που βλέπεις από κάτω την προηγούμενη οθόνη του ραδιοφώνου ή του cd ή οτι έπαιζες. Το άλλο κουλό είναι οτι στην οθόνη μέσα στο ταμπλό εμφανίζει το σήμα των ηλεκτρικών παραθύρων και γράφει open , then close passenger window. Το κάνω και αυτό αλλά τίποτα. Τελικά δεν την γλυτώνω την 4η έπίσκεψη σε συνεργείο μέσα σε 3 μήνες. Μάλλον είχαν δίκαιο κάτι φίλοι που μου έλεγαν σε λίγο δεν θα δουλεύει τίποτα με τόσα λαμπάκια και οθονίτσες. Το πιο καλό που μου έφτιαξε το κέφι ήταν οτι όταν έβγαζα τον πόλο της μπαταρίας με ανοικτό καπό , περνάει ένας γείτονας και με κράζει κανονικά......Κωστάκηηηηη στην Toyota 10 χρόνια καπό δεν άνοιξα , και εσύ στην λιμουζίνα άρχισες τα μαστορέματαααα , πήρες τα εργαλεία από τώραααα !!!!!!
Αμάν πιά βαρέθηκα την μία να κροταλίζει το μοτέρ , την άλλη τα αυτόματα φώτα να σβήνουν καθηστεριμένα , τώρα το dvd να μην δουλεύει , οι χάρτες του πανάκριβου gps να είναι σκατά !! Μέχρι την Κόρινθο δεν πάς σε βγάζει off map το άχρηστο, τσάμπα τα λεφτά του. Ειλικρινά παιδιά ξανακοτσάρω την βεντούζα στο τζάμι από ένα gpsάκι των 99€ για να κάνω την δουλειά μου.
Καλό το όχημα δεν λέω.....να δούλευε κιόλας καλά θα ήτανε. '
Εδώ για επιβεβαίωση: http://www.insigniaclub.gr/showthread.php?t=594
Το τελευταίο δεν πρέπει να τους άρεσε & το μετακινήσαν...αλλού!
Κρατάω επίσης αυτό: 'Κωστάκηηηηη στην Toyota 10 χρόνια καπό δεν άνοιξα , και εσύ στην λιμουζίνα άρχισες τα μαστορέματαααα , πήρες τα εργαλεία από τώραααα !!!!!!'
'2 fores mou esvise to amaxi en kinhsh apo egkefalo!!! eytyxos den eixa kanena atixima ... thn mia apo blabi kai tin alli epeidi eixe skouriash h geiosh tou egkefalou kai mou ton ebgale OFF . to amaxi einai 2.5 xronon mono! exo allaxei idi 4 fores to sasman DSG 6 opote den tous epairne na pliroso ekgefalo! to provlima einai omos gia tin asfalia mou ! ti 8a ginotan ean hmoun ethniki odo h kapoy pou na etrexa ?!?!!? ΔΕΝ ΧΕΡΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟ....'
Να χαρώ εγώ τεχνολογία και υπεροχή http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... opic=33111
'Λοιπον ας μιλησει κ ενας καμμενος..
1)Καψιμο φλαντζας ψυγειου στα 5000χλμ(εγγυηση)
Του ειχα αλλαξει τον αδοξαστο στα ταξιδια για να στρωσει.
2)Καθαρισμος αντλιας στα 10 κ 20Κ χλμ(εγγυηση)
Μου αλλαξαν τα φωτα τα γ@μημενα Selenia τα οποια ειχαν μπιχλιασει κ βρωμισαν την αντλια
3)Αλλαγη αντλιας υδραυλικου τιμονιου στα 18Κ(εγγυηση)
Καιγεται αμα το ζορισεις πολυ κ ανεβαινεις συχνα πεζοδρομια..και που να παρκαρεις θα μου πεις..
4)Αλλαγη αεροσακων,2 φορες,επειδη εσκασαν στα 13000περιπου(εγγυηση)
Πονεμενη ιστορια..
Αυτα.... '
Στην τύχη το βρήκα Εδώ περισσότερα: http://www.stilo-club.gr/vb3/showthread.php?2420-Stilo
Αύριο μπορώ να βρω και άλλα από άλλες ευρωπαϊκές εταιρίες για να μην φανούμε εμπαθείς όπως μας είπαν με συγκεκριμένες.
Ωστόσο για να λέμε τα πράγματα όπως είναι, δεν σημαίνει ότι τα ιαπωνικά δεν μπορεί να βγάλουν βλάβες, αλλά σε καμία περίπτωση με την συχνότητα και τη σοβαρότητα των ευρωπαϊκών! Δεν υπάρχει σύγκριση εκεί...