-
@wantone said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@fhcc said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Διάβασα κάπου, στο capital νομίζω, ότι η Τουρκία διαπραγματεύεται με τις ΗΠΑ μια μεγάλη αγορά κινητήρων για τα αεροσκάφη που φτιάχνουν, kaan αν το γράφω σωστά. Έγραφε ακόμη ότι ο Τραμπ αφήνει να εννοηθεί ότι θα ξαναγίνουν συμπαραγωγοί στα F35.
Δεν πιστεύω τα αεροπλάνα που αγοράσαμε να μας έρθουν από την Τουρκία..
Γιατί τι διαφορά θα έχει; Όταν αγοράζεις μαζικά Τογιότα, Ρενώ, Φιατ κλπ από την Τουρκία μια χαρά δεν δουλεύουν;
Καλά εδώ σταματήσαμε να αγοράζουμε οτιδήποτε από τη Huawei μη μας παρακολουθούν οι Κινέζοι, αεροπλάνα θα πάρουμε από τους Τούρκους;
Εντάξει, δεν πιστεύω ότι θα τα φτιάξουν οι Τούρκοι. Για λόγους τιμής τα δικά μας θα είναι made in USA. Όμως μ αυτά και μ αυτά οι Τούρκοι μάθανε να φτιάχνουν αεροπλάνα ενώ εμείς δε θα μπορούμε ούτε μια βίδα ν αλλάξουμε.
-
Η αληθεια είναι ότι η Τουρκία ήταν μέσα στο βιομηχανικό πρόγραμμα του F35 και την έβγαλαν. Αν την ξαναβάλουν κάποτε, υπάρχει πιθανότητα να έχουμε ελληνικά αφη με απάρτια κατασκευασμένα στην Τουρκία.
Βέβαια δεν νομίζω να προλαβαίνουν πλέον, θεωρητικά είναι να έχουμε παραδώσεις σε 2-3 χρόνια, δεν μπορεί να στηθεί γραμμή στην Τουρκία τόσο γρήγορα. Αλλά αν στηθεί στο μέλλον για ανταλλακτικά που θα αγοράζουμε (από την Lockheed) δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά.Για να ξέρουμε όμως τι λέμε, η Τουρκία μπήκε εκεί στην αρχή του προγράμματος προς 20 ετών πληρώνοντας αν δεν κάνω λάθος κάτι σαν 1.4 δις δολλάρια. Δλδ πλήρωσε στην Lockheed την εξέλιξη του αφους (μαζί με άλλες χώρες) με προοπτική η Τουρκία να το αγοράσει και να έχει γραμμή παραγωγής στην Τουρκία όπου θα φτιάχνει μέρη του (όχι όλο, η Lockheed τα μαζεύει από όλους και συναρμολογεί). Για να δούμε εδώ πρόταση κυβέρνησης να χρηματοδοτήσει αμερικάνικη εταιρία όπλων να αναπτύξει οπλικό σύστημα να σας δω...
-
H Tουρκία παρακαλάει εδώ και καιρό να της δώσουν κινητήρες για τα ΚΑΑΝ.
Τώρα που ήταν καλό παιδί στον Περσικό, θα της δώσουν.
Αλλωστε έχει τον δεύτερο μεγαλύτερο στρατό στο ΝΑΤΟ.
-
@fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Η αληθεια είναι ότι η Τουρκία ήταν μέσα στο βιομηχανικό πρόγραμμα του F35 και την έβγαλαν. Αν την ξαναβάλουν κάποτε, υπάρχει πιθανότητα να έχουμε ελληνικά αφη με απάρτια κατασκευασμένα στην Τουρκία.
Βέβαια δεν νομίζω να προλαβαίνουν πλέον, θεωρητικά είναι να έχουμε παραδώσεις σε 2-3 χρόνια, δεν μπορεί να στηθεί γραμμή στην Τουρκία τόσο γρήγορα. Αλλά αν στηθεί στο μέλλον για ανταλλακτικά που θα αγοράζουμε (από την Lockheed) δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά.Για να ξέρουμε όμως τι λέμε, η Τουρκία μπήκε εκεί στην αρχή του προγράμματος προς 20 ετών πληρώνοντας αν δεν κάνω λάθος κάτι σαν 1.4 δις δολλάρια. Δλδ πλήρωσε στην Lockheed την εξέλιξη του αφους (μαζί με άλλες χώρες) με προοπτική η Τουρκία να το αγοράσει και να έχει γραμμή παραγωγής στην Τουρκία όπου θα φτιάχνει μέρη του (όχι όλο, η Lockheed τα μαζεύει από όλους και συναρμολογεί). Για να δούμε εδώ πρόταση κυβέρνησης να χρηματοδοτήσει αμερικάνικη εταιρία όπλων να αναπτύξει οπλικό σύστημα να σας δω...
3 Γραμμές συναρμολόγησης υπάρχουν:
Της Lockheed στο Τέξας (ΗΠΑ),
Ιταλία (Leonardo) και
Ιαπωνία (mitsubishi) -
@a-d-p said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@fiverg said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Η αληθεια είναι ότι η Τουρκία ήταν μέσα στο βιομηχανικό πρόγραμμα του F35 και την έβγαλαν. Αν την ξαναβάλουν κάποτε, υπάρχει πιθανότητα να έχουμε ελληνικά αφη με απάρτια κατασκευασμένα στην Τουρκία.
Βέβαια δεν νομίζω να προλαβαίνουν πλέον, θεωρητικά είναι να έχουμε παραδώσεις σε 2-3 χρόνια, δεν μπορεί να στηθεί γραμμή στην Τουρκία τόσο γρήγορα. Αλλά αν στηθεί στο μέλλον για ανταλλακτικά που θα αγοράζουμε (από την Lockheed) δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά.Για να ξέρουμε όμως τι λέμε, η Τουρκία μπήκε εκεί στην αρχή του προγράμματος προς 20 ετών πληρώνοντας αν δεν κάνω λάθος κάτι σαν 1.4 δις δολλάρια. Δλδ πλήρωσε στην Lockheed την εξέλιξη του αφους (μαζί με άλλες χώρες) με προοπτική η Τουρκία να το αγοράσει και να έχει γραμμή παραγωγής στην Τουρκία όπου θα φτιάχνει μέρη του (όχι όλο, η Lockheed τα μαζεύει από όλους και συναρμολογεί). Για να δούμε εδώ πρόταση κυβέρνησης να χρηματοδοτήσει αμερικάνικη εταιρία όπλων να αναπτύξει οπλικό σύστημα να σας δω...
3 Γραμμές συναρμολόγησης υπάρχουν:
Της Lockheed στο Τέξας (ΗΠΑ),
Ιταλία (Leonardo) και
Ιαπωνία (mitsubishi)Αν κάνουμε αναγωγή στην αυτοκινητοβιομηχανία του 1970 έχουμε τα εξής αποτελέσματα:
- Τα Αμερικάνικα θα είναι φτιαγμένα σαν άρματα, αλλά θα πλέουν σαν άστριφτα καράβια στις αερομαχίες.
- Τα Ιταλικά θα είναι τα πιο γρήγορα-σπορ, αλλά θα σκουριάζουν στον αέρα.
- Τα Ιαπωνικά θα είναι αξιόπιστα αλλά αν θα χρειαστεί να κυνηγήσουν, θα χάσουν τα φρένα τους στην πρώτη στροφή.

-
To Jewish Institute for National Security of America (JINSA) είναι μια από τις πιο εξέχουσες και κορυφαίες συντηρητικές δεξαμενές σκέψης, γνωστή για τις επιθετικές απόψεις της στην εξωτερική πολιτική.
Η ομάδα είναι ακομμάτιστη και περιλαμβάνει Ρεπουμπλικάνους και Δημοκρατικούς στο συμβούλιο της.Τον Απρίλιο του 2025 έβγαλε την παρακάτω πολυσέλιδη έκθεση γαι τα F-35 και την Τουρκία.

https://jinsa.org/wp-content/uploads/2025/04/Flight-Risk-Turkey-and-the-F-35.pdfγια όποιον βαριέται να διαβάσει τις πολυάριθμες αναφορές σε επίσημα έγραφα η σοβαρή άποψη του Ινστιτούτου συμπυκνώνεται στα παρακάτω:
Ωστόσο, φαίνεται ότι η κυβέρνηση Τραμπ είναι θετικά διατεθειμένη να ικανοποιήσει το αίτημα της Τουρκίας.
Αν επιμένει σε αυτό, προτείνουμε να προσφέρει στην Τουρκία επανείσοδο στο πρόγραμμα F-35 μόνο υπό πολύ αυστηρές προϋποθέσεις.Συγκεκριμένα, η Τουρκία πρέπει:
• να πληροί τις αμερικανικές νομικές απαιτήσεις για την απομάκρυνση των S-400.
• να αποκαταστήσει κανονικές διπλωματικές και οικονομικές σχέσεις με το Ισραήλ.
• να τερματίσει κάθε μορφή υποστήριξης προς τη Χαμάς, συμπεριλαμβανομένου του να επιτρέπει στη Χαμάς να συλλέγει χρήματα σε τουρκικό έδαφος.
• να συμμετάσχει σε έναν σοβαρό, κατά προτίμηση υπό τις ΗΠΑ, μηχανισμό αποφυγής συγκρούσεων με το Ισραήλ όσον αφορά τη Συρία και
• να σέβεται τα Ελληνικά και Κυπριακά εναέρια και θαλάσσια σύνορα καθώς και τις αποκλειστικές τους οικονομικές ζώνες (ΑΟΖ).
Ξέρω ξέρω και να τα κάνει αυτά πάλι θα έχουμε τους "αναλυτές" να λένε πως χάσαμε απο την συμμαχία με το Ισραήλ

Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)